Uuteen Nousuun ?

juoppoätmi

Join eilen, ja juon tänäänkin ;)

20

118

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • köyhä ätmi

Kalliiksi tulee.

• juoppoätmi

Tulee, mutta en välitä ku on känni ;)

• tuleepahan tuplapalk

itse juon vaan kahvia ja huomenaamulla taas klo 5.45 väsyneenä pystyyn ja aamuseiskaksi töihin :()

• juoppo atm

Jos ei joisi enää tänä vuonna. Mitähän naiset siitä ajattelisi ja saisinko sitten naista paremmin?

• ätmilogian tohtori

Ätmi ei saa naista vaikka pomppisi päällään. Maksulliselta voi tietty vuokrata rakoa.

• Ujo atm 25

Aion ehkä tänäänkin piipahtaa jossain baarissa juomassa 2-3 olutta vaikka tiedän jo nyt että se on täysin turhaa kun ei kukaan kuitenkaan siellä tule edes juttelemaan minun kanssa. Olin kyllä eilen taas tosi masentunut kun yksin tulin yökerhosta bussilla kämpilleni. En vaihtanut kenenkään muun kuin bussikuskin ja baarin henkilökunnan kanssa muutaman sanan.

• antidarra

Join eilen niin hävettävän vähän, että melkeimpä pakko kompensoida sitä tänään.

• Sama täällä, korttikin jäi piikkiin pitää mennä pistää se poikki. Yleensä heittävät ulos ja antavat kortin mukaan, mutta nyt jostain syystä lähdin jonkun muijan mukaan (ihan seko) sen kämpille, sanoi että sillä on jotain juotavaa, mut ei sitten kuitenkaan löytynyt nitään, niin lähin himaan ja sit himassa ei enää maistunu, nukahdin tai jotain. Mut tänään korjataan tollaset pienet erheet....toisaalta jos se kusettaja muija on taas siellä niin en puhu sille mitään.

• kiltti atm

En ole juonut moneen viikkoon. Ei kannata juoda jos ei saa pil.lua.

• Toi on väärä tapa ajatella, toi on just noiden mujien tahto millä ne yrittää manipuloida miehiä tavalla tai toisella.

• Ujo atm 25

Eipä ätmin kyllä kannata rahojansa säästelläkkään kun ei ole edes sitä naista johon uppoaa rahaa aivan älyttömästi. Ei muutaku kaikki vaan sileeks ja kuoleekin nuorempana kun juo itsensä hengiltä. Oli kyllä taas täysin ristiriidassa tämäkin lausunto tuon absolutistiksi ryhtymisen kanssa.

• Ujo atm 25
        Ujo atm 25 kirjoitti:

Eipä ätmin kyllä kannata rahojansa säästelläkkään kun ei ole edes sitä naista johon uppoaa rahaa aivan älyttömästi. Ei muutaku kaikki vaan sileeks ja kuoleekin nuorempana kun juo itsensä hengiltä. Oli kyllä taas täysin ristiriidassa tämäkin lausunto tuon absolutistiksi ryhtymisen kanssa.

Aion ainakin pitää huolen siitä ettei minun omaisuuttani peri yksikään ämmä joten parempi pistää koko omaisuus menemään kurkusta alas. Kul kul kul kul......

• YTM:n neuvot
        Ujo atm 25 kirjoitti:

Aion ainakin pitää huolen siitä ettei minun omaisuuttani peri yksikään ämmä joten parempi pistää koko omaisuus menemään kurkusta alas. Kul kul kul kul......

Parempi pistää pillusta alas. Pil pil pil pil.......

• juoppoätmi

Selvät ihmiset ei selvii nykypäivänä, se on totta.

• Ujo atm 25

Niinpä niin joten hyvästi selvä päivä. Kohta kuitenkin lopetan juomisen kokonaan eli ryhdyn absolutistiksi.

• Toikin on ihan hyväksyttävää jos terveys tai massi ei kestä, mutta naisille ei siitä pidä missään nimessä mennä antamaan kunniaa.

• juoppoätmi

Lopeta heti tollaset ajatukset, ei selvää päivää ikinä!

• Ujo atm 25
        modelli kirjoitti:

Toikin on ihan hyväksyttävää jos terveys tai massi ei kestä, mutta naisille ei siitä pidä missään nimessä mennä antamaan kunniaa.

Juon tai olen juomatta täysin itsekkäistä syistä.

• Ujo atm 25

• Ujo atm 25 kirjoitti:

Juon tai olen juomatta täysin itsekkäistä syistä.

Hyvä periaate! ten steps to king's

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      154
      1363
    2. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      39
      946
    3. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      38
      695
    4. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      610
    5. Miksi Lapset kiusaa yöllä

Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      26
      598
    6. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      597
    7. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      28
      588
    8. Sama ransetti taas!

Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      19
      570
    9. Ajatteletko ollenkaan minua

Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott
      Ikävä
      30
      557
    10. Viimeinen lankafest

Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      17
      543
    Aihe