Kenellä on aikaa

Ujo atm 25

ja kiinnostusta seurata jotain bb:tä? On elämässä niin paljon muitakin asioita ettei oikein kerkee tuhlata edes yhtä tuntia jokaisesta päivästä jonkun bb:n katsomiseen.

16

89

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niin se on

Kertoo vain siitä, että yhteiskuntamme on luhistumassa.

Ehkäpä vielä koittaa uusi, parempi aikakausi.

• Niinpä niin

Nainen, joka seuraa BB:tä on ehdoton turn off.

• 3+++++4

Kenellä on aikaa kirjoitella tälle palstalle?

• Niinpä niin

Tämä on viihdettä siinä missä vaikkapa palapelin kokoaminen.

• 3+++++4
        Niinpä niin kirjoitti:

Tämä on viihdettä siinä missä vaikkapa palapelin kokoaminen.

BB on viihdettä siinä missä vaikkapa palapelin kokoaminen.

• En tiedä ajasta, mutta ainakin ne ihmiset jotka minä tunnen ja tiedän heidän katsovan BB:tä, niin heillä kaikilla on realismin, itsetunnon ja järjen tasapainon kanssa suuria ongelmia. Kaikki ovat mukavia ja hyvin toimeen tulevia, mutta joku ominaisuu heissä on mikä ikään kuin..... poistyötää tai tekee minusta ainakin tosi varauksellisen. Itse olen sitä mieltä, että kukaan täysipäinen ei BB:tä katsele, vaikka olisi aikaa, kyllä se on ihmisille jotka eivät saa tonnikalapurkkia auki sotkematta koko korttelia.

• atm.

Kenellä on aikaa palstailla joka päivä tuntukausia. Minulla on ainakin. Kun ei ole muutakaan elämä niin seuraan bb tä ja palstailen.

• Ätmi

Ei pidä myöskään unohtaa Salkkareita.

• itestäsipuhut

Täysin verrattavissa palstailuun. Samanlaisia ihmisiä kyseessä suurin piirtein.

• 18+10

ihmettelen aina kiireisiä ihmisiä, mulla on työajan jälkeen noin 8 tuntia joilla en tiedä mitä tekisin, yleensä tulee vain selattua päämäärättömästi nettiä lukemattomia tunteja.

• Ätmi

Jos tekisin normaalia 8 tuntista työpäivää niin minulla menisi lähestulkoon koko ilta töistä palautumiseen että jaksaisin taas seuraavana aamuna herätä aikaisin töihin. Ei sitä vaan enää raskaan työpäivän jälkeen jaksaisi tehdä oikein mitään.

• Ätmi
        Ätmi kirjoitti:

Jos tekisin normaalia 8 tuntista työpäivää niin minulla menisi lähestulkoon koko ilta töistä palautumiseen että jaksaisin taas seuraavana aamuna herätä aikaisin töihin. Ei sitä vaan enää raskaan työpäivän jälkeen jaksaisi tehdä oikein mitään.

Kotiaskareet ja muut pakolliset asiatkin täytyisi hoitaa joten siinähän se aika menisi pelkästään lepäillessä ja muita asioita hoidellessa. No, pitää yrittää ymmärtää että ihmiset on erilaisia. Toisilla vain ei ole kapasiteettia enää vapaa-ajalla tehdä yhtään mitään. En kylläkään nyt puhu itsestäni sillä minulla ei mitään muuta olekkaan kuin vapaa-aikaa.

• 12+1

Miksi sitä ihmettelet, etkös sinäkin ole WT?

• Niinpä niin

Palstalla kirjoittaminen on sikäli kehittävämpää, että siinä voi hioa oikeinkirjoitustaitoa.

Täällähän on tarkkoja ihmisiä, jotka usein huomauttavat yhdyssanavirheistä tms.

• Jos mä teen jotain työselostusta ja en tiedä miten se kuuluu kirjoittaa, niin pistän sen sanan tai virkkeen tänne....ja hups ei mene kuin pari min. ja tulee kommenti oikeaoppisesta kieliopista:D

• purumpumpum

Mistä noin tietoinen jos ei sua bb kiinnosta? Piti oikein vaivautua ja tuhlata arvokastaaikaasi peean kirjoittamiseen palstalle. Olet kyl asia paljonkin miettinyt ja bb:tä seuraanut kun kerran tiedät.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kehu kaivattuasi yhdellä lauseella

"Hän on todella mielenkiintoinen henkilö. "
      Ikävä
      81
      1355
    2. Tänään sen huomasin ja se tuntuu

Vapauttavalta. Saavuttomaton rakkaus on loppunut. En tunne enää kaipuuta enkä rakkautta. Nyt voin alkaa taas elää eikä t
      Ikävä
      113
      1158
    3. Miten yrität saada tilannetta eteenpäin

ettei jäätäisi päikoilleen, missä kumpikin ikävöi omalla tahollaan?
      Ikävä
      76
      1023
    4. Se nainen joka sua kaipailee on melkoisesti

Lihonut. melkoisen Noloo. Mieheltä tutulle miehelle
      Ikävä
      98
      929
    5. Et tule koskaan löytämään tällaista syvyyttä kenestäkään toisesta

Jos vaan tietäisit, kuinka paljon tunnen sinua kohtaan. Jos vaan tietäisit, miten paljon merkitset minulle.
      Rakkaus ja rakastaminen
      90
      915
    6. Kauneutesi kiinnitti huomioni

mutta oikeesti rakastuin tapaan, miten näet asiat ja kaikki. Olet liian ihana, enkä tiedä miten sen saisin sanottua.
      Ikävä
      33
      912
    7. En uskalla liikkua yöllä yksin ulkona

Tai lähteä viettämään iltaa, kun kotiinpaluu myöhään ei tunnu hyvältä. Kerroin tuon yhdelle miehelle. Arvaa mitä hän va
      Ikävä
      144
      890
    8. Päivän persu: Maahanmuuttajat ovat "rupusakkia"

Voi Petteri parkaa 🤣 "Kansanedustaja Mauri Peltokangas (ps) kutsuu kolmansista maista Suomeen muuttavia ihmisiä rupusa
      Maailman menoa
      227
      865
    9. Sekopään intensiivinen kaipaus

Miltä tuntuisi jos joku sekopää kaipaisi sinua? Et haluaisi rohkaista häntä mitenkään, mutta tunnistaisit hänen harhaise
      Ikävä
      113
      789
    10. En ymmärrä

Miksi ikinä olen mitään hyvää tuntenut sinua kohtaan. Koskaan et ole mitään hyvää halunnut mulle.
      Ikävä
      84
      781
    Aihe