Kyllä naiset lähestyvät useinkin

PPPM

Vastoin palstalaisten väitteitä naiset lähestyvät miehiä useinkin yöelämässä. Esimerkiksi näin:

Nainen: Hei! Onko tässä vapaata?
Mies: On toki. Istu alas, ole hyvä.
Nainen: Come here! Here are free places! (Paikalle saapuu, olikohan Kenian vai Tansanian, nuorten miesten yleisurheilujoukkue...)

Kenties näin:

Nainen: Hei! Onko tässä vapaita paikkoja.
Mies: Ehkä. Montako miestä odottaa kulman takana tullakseen näille vapaille paikoille?
Nainen: ... (Menee ihan punaiseksi ja lähtee takaisin miesten luo)

Ehkäpä näin:

Nainen: Hei! Sä voisit tarjota mulle juoman.
Mies: Jaa, no miksei? Istu alas.
Nainen: (Saatuaan juomansa nousee ja lähtee pois) Haha, nuija!

Tai sitten näin:

Nainen: Moi! Herrasmies tarjoaa naiselle drinkin.
Mies: Tottahan toki, mutta tanssitaan ensin.
Nainen: Älä edes luule!

Tai kenties näin:

Nainen: Moi! Tarjootsa mulle juoman?
Mies: Okei, mulle olut ja lehmälle paali heinää.
Nainen: Lehmä? Siis mitä?
Mies: Aijai, ihan huumorintajuton. Se on paha vika.
Nainen: Sä et oo hauska! Sä oot ihan vitun typerä pelle. Vammanen!

Tai:

Nainen: Tarjoo mulle juoma.
Mies: Nykyisinä tasa-arvon aikoina voidaan tehdä toisinkin. Tarjoa sinä minulle.
Nainen: No heh heh.

Tai näin:

Nainen: Hei kaunis poika! Tarjoo mulle ryyppy. Mä pidän viskistä.
Mies: No ei tarvi vittuilla heti ensimmäisessä lauseessa.
Nainen: (Kumartuu lähelle ja kuiskaa korvaan) Mä en oo saanu kahteen viikkoon.
Mies: Viskiä vai?
Nainen: (Tunkee kielen miehen korvaan). Haha, sä oot hauska. Mä voin ottaa myös oluen.
Mies: Varmasti. Tos on tuoppi. (Poistuu paikalta annettuaan tuopin jämät kovin tyytyväiselle naiselle)

Tai vaikkapa näin:

Nainen: Hei, tarjoo mulle drinkki!
Mies: Valitettavasti en voi auttaa. Mutta tuolla näyttää olevan yksinäisen ja huijattavan näköinen nuorimies, kysy häneltä.
Nainen: ...

Lopulta:

Nainen: Tarjoo mulle makea juoma ja mä rakastun suhun!
Mies: En tarjoa.
Nainen: (Halaa miestä) Tarjootko, jooko?
Mies: En. Päästä irti.
Nainen: (hyppää syliin istumaan, niin että mies on pudota tuolilta) Tarjoo nyt vaan!
Mies: En.
Nainen: En mä tommoselta idiootilta mitään olis huolinutkaan!

Niinpä niin. Ei voi syyttää naisia aktiivisuuden puutteesta.

12

166

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiltti atm

"Nainen: Hei, tarjoo mulle drinkki!
      Mies: Valitettavasti en voi auttaa. Mutta tuolla näyttää olevan yksinäisen ja huijattavan näköinen nuorimies, kysy häneltä.
      Nainen: ..."

Tuo ol kyl paras. Paitsi et ei minulta kukaan juomia halua.

• Nää oli hyviä!
      Olen varmaan pudonnut kehityksen kärryiltä, mutta pyytääkö naiset siis oikeasti noin suoraan baarissa drinkkiä?
      Ei ainakaan mun tuttavistani kukaan tee noin, eli lienee yleistä nuorempien naisten keskuudessa...

• PPPM

Minulta ainakin pyytävät, ehkäpä 2/3 kerrasta kun käyn viihteellä.

Ikähaarukka on välillä 20 - 45, painottuen nuorempaan suuntaan. Viskin perässä ollut oli vanhin.

Pitääpäs katsella ensi kerralla ympärilleen. Jos saisi jotain vinkkiä siitä, tullaanko vain minulta ruinaamaan vai onko ilmiö yleisempikin.

• PPPM kirjoitti:

Ikähaarukka on välillä 20 - 45, painottuen nuorempaan suuntaan. Viskin perässä ollut oli vanhin.

Pitääpäs katsella ensi kerralla ympärilleen. Jos saisi jotain vinkkiä siitä, tullaanko vain minulta ruinaamaan vai onko ilmiö yleisempikin.

Olen tosiaan hämmentynyt.
        Itse tulee aika usein kieltäydyttyäkin drinkistä vaikka siinä oltais jo joku tovi jonkun kanssa juteltukin. En ole baarissa kännin vuoksi, vaan tutustumassa ihmisiin ja pitämässä hauskaa.

• 2+9
        PPPM kirjoitti:

Keräät kaikki kerjääjät. Kyllähä tota tapahtuu mullekin, mutta vain pari kertaa vuodessa.

Minkälaiselta mieheltä ruinataan juotavaa? Ystävällisen näköiseltä? Jaa-a.

• pimppaloora kirjoitti:

Olen tosiaan hämmentynyt.
        Itse tulee aika usein kieltäydyttyäkin drinkistä vaikka siinä oltais jo joku tovi jonkun kanssa juteltukin. En ole baarissa kännin vuoksi, vaan tutustumassa ihmisiin ja pitämässä hauskaa.

känni = tutustumassa ihmisiin ja pitämässä hauskaa

• kiihottaa.

Kuinka isolla prosentilla pimppaloora on pokattu baarista?

• Tarkoitat kai pokaamisyritysprosenttia, kun en edes muista koska olisin baarista jonkun matkaan lähtenyt.
        Jos seurassa on miehiäkin, niin ne toimii kyllä tehokkaina cockblockereina, pokausyritysprosentti jää silloin aika alhaiseksi. Mut tyttöporukalla jos mennään tai yksin, niin sillon pokausyritysprosentti on aika korkea.

• Ujo atm 25

Minulta ei ole kertaakaan nainen tullut pyytämään että tarjoaisin drinkin. Olenko sitten joko liian kamalan tai sitten liian hyvännäköinen naisten mielestä? Tai sitten näytän siltä etten varmasti tarjoaisi mitään.

• ytmi

useinhan tuota sattuu, että nainen pyytää dinkkiä.

• Jii007

Ei minultakaan aikoinaan kukaan nainen tullut drinkkiä kinuamaan. Luultavasti olen niin ruman ja köyhän näköinen, että en kelpaa edes drinkin ostajaksi. Olisin kyllä silloin joskus ostanut muna pystyssä niitä drinkkejä tyhmänä ja pillun puutteessa, mutta nyt jos joku tulisi pyytämään niin en todellakaan ostaisi.

• Ex PUa

Olivatpa hyviä! :D

Ja näissä on kyllä enemmän totuutta kuin pua-yhteisön "yritä mielistellä sinulta drinkkiä pumminutta muijaa"-vinkeissä saati siinä, että tarjoaa drinkin ja uskoo että se todellakin kääntyy omaksi edukseen.

Kukaan nainen joka on sinusta kiinnostunut ei vaadi maksuksi siitä juomaa.

Jos taas heität tuollaisen vastauksen kuin tuossa listassa, todennäköisesti pääset hänestä eroon ja joku tasokkaampi nainen joka kuuli sen, saattaa jopa hymyillä sinulle. Ja tämä on se kohta kun sinä lähestyt häntä. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      97
      3704
    2. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      33
      3214
    3. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      60
      3189
    4. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      62
      2973
    5. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      65
      2832
    6. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      65
      2775
    7. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      63
      2504
    8. Pohdinttavaksi

No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      80
      2311
    9. Mulla ei oo anteeksi pyydettävää

Muista se! Mieheltä yhdelle naisellE
      Ikävä
      69
      2158
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      2152
    Aihe