Shittarin tarjouslohi, 5.79e/kg

3943939293

Tulipas ostettua tuota shittarin tarjousfilettä. Hirveetä paskaa. Noh oishan se pitänyt arvata.. nämä keskossa ja s ketjussa myytävät kamat seisovat alkuun ainakin viikon keskusvarastolla. Eli kala saattaa olla pyydetty ja tapettu jo 2viikkoa ennenkuin saat sen ruokapöytääsi. Sairasta!

Lidlistä saa sentäs tuoretta, yhtä halpaa se ei ole kun nuo viikkoja vanhat mutta laadun maistat maussa.

http://www.hatala.fi/fi/tietoa-kalasta/kalan-matka/video.html

15

286

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei ole omega 3
    • shittarin namia

      Minä poika savustin sitä ja hyvää tuli

    • Kokki Kuopiosta

      Savulla voidaan peittää vanhan kalan makuja- amiineja ja ammoniakkia. Pahaa totisesti. Ja paljon ruotoja.
      Kalamesta, Leroy myy halvinta Etelä-Norjan kalaa. Hätälä ja Kuopion-Kalatukku (Apetit) myy Pohjois-Norjan kalaa. Hätälän kala on parasta.

      • savu shittari ym Co

        Aivan, noita paloitettu lohi pakkakuksessa jota kaupat itse paketoi on just sitä kun kalaa ei menee kauppaan niin niitä svustetaan.


    • Kokki Kuopiosta

      Dumppikalan alehintaan on aina syy. Kala on vanhaa tai siinä on makuvikaa. Pääsääntöisesti harmaata, sameaa, ruotoista, pientä. Myös on uudelleen pakkattua ja pyyntipäivä puuttuu.

    • namia on kuitenki

      Entä sitten, hyvältä maistaa ja maksaa vähän. Hyvät puolet asiassa menee tuollaisten yksityiskohtien ohi heittämällä.

    • Lidlistä

      Maksamalla vähän lisää, nin saa tuoretta.

    • optimituote

      Ei maksa vaivaa, kun tämä on maksimaalisen hyvää. menisi vaan lisähinta hukkaan.

    • laatulohta

      kalamesta ja leroy tarjouslohi oli kamalaa. Apetit Rainbow on Hätälän kanssa parasta.

      • Lohionhyvääääää

        Ei ne vanhaa ja huonoa saa myydä.


    • 12414124

      Kyll shittari ja K (kusetus aka kesko) myy paskaa. Lohet aina 2viikkoa (vähintää) vanhoja. Lidlin kalat usein vain vuorokauden kaks sitten pyydettyjä.

      • kaikkea sitä "kuulee

        Jaa että vuorokausi sitten pyydettyjä, ja mistähän ne on pyydetty, pakkaamolta vai.

        Tosiasia on aivan toinen.


    • älä osta sontaa

      Osta sitä lohta tai kirjolohta talvella ja silloin kun on sikahalpa tarjous. Talvella siksi, että kylmäketju varmasti pelittää ja talvella pyydetyssä tai teurastetussa kalassa ei ole virhemakua.

      Tarjouksesta siksi, että ketju on hankkinut ison kuorman ja se tulee nopeasti myyntiin silloin. Itse ostan kokonaisia kirjolohia tai lohia ja fileeraan itse. Kokonaisesta kalasta näkee jo päältä, onko kala tuore. Niitä viikon tiskissä seisseitä fileitä ei kannata ostaa.

      Toki latua saa, mutta sitten pitää makssa lähes 20 kilo ja hakea file hallista.

    • Isompi parempi

      Apetit Kuopiosta on myynyt Prismoissa Rainbow ja Apetit merkillä isoista Norjan lohesta leikattuja fileitä. Niissä on nostopäivä ja viimeinen käyttöpäivä.

      Laatu on ollut ERINOMAISTA ! Kalamestan fileet on olleet HUONOJA JA RUOTOISIA.

      Kalamestan file on ollut halvempaa, mutta olen jättänyt sen kauppaan. Yksi kerta riitti!

    • kynttilänjalka3

      Kalamestan fileet on ammattitaidottomasti leikattu ja niissä on usein tunkkaisen paskan maku. En enää osta!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      140
      6223
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      34
      3788
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1965
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1949
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      25
      1778
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1636
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1542
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      20
      1470
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1458
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      35
      1380
    Aihe