"Super"

Minusta tuli samalla superpalstailija kun Jyrki valittiin suoperkomissaariksi. Mies joka heittää palloa kuin tyttö on nyt valittu superkomissaariksi.

Ylpeys on ymmärtääkseni ihan sydämen ytimessä olevaa rikkaus. Se on ainut oikea asenne yhteiskuntaa kohtaan.

Ajattelen, että nöyrien ihmisten tulee tästä lähtien minua kumartaa kun saavun palstalle ja ne jotka eivät nöyrry, niin niiltä lyödään pää poikki.

17

86

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jee Jee

Jaaha, sitä tuli taas käytyä kapakassa.
      Nyt sitä ollaan taas voimansa tunnossa.

Menes nukkuun niin pääs selvenee..
      ...samalla menee pää poikki sun suuremmilta uhoilta.
      Aamu krapuloissas haluat kuitenkin unohtaa isottelut,
      et muista millään mitään.....jne.
      Hyvää yötä!

• Sinua tulen aina kohtelemaan kuin omaa tytärtä. Ylpeydelle on ominaista taipumus vertailuun ja kilpailuun, ja siksi se on hyvä kasvualusta kateudelle ja kaikelle paskalle mitä tälläkin palstalla esiintyy. Ylpeän, samoin kuin alemmuuden tunnetta kokevan on vaikea antaa kiitosta toiselle, samoin vaikea ottaa vastaan kritiikkiä tai neuvoa.

• Jee Jee
        modelli kirjoitti:

Sinua tulen aina kohtelemaan kuin omaa tytärtä. Ylpeydelle on ominaista taipumus vertailuun ja kilpailuun, ja siksi se on hyvä kasvualusta kateudelle ja kaikelle paskalle mitä tälläkin palstalla esiintyy. Ylpeän, samoin kuin alemmuuden tunnetta kokevan on vaikea antaa kiitosta toiselle, samoin vaikea ottaa vastaan kritiikkiä tai neuvoa.

Jos nyt antaisin modellille tilaisuuden selittää viime puolenyön aikainen kirjoituksensa.
        Kirjoitus kun on muodossa jossa sen pystyn vaivatta tulkitsemaan,
        niin positiivisena kuin vuorostaan myös negatiivisena.

Modellia hieman tuntien, se saattaisi olla kumpi tahansa kannanotto.
        Toivon parasta ja pelkään kyllä pahinta.
        Ton miehen rinnuksille ei kyllä hypitä syyttä suotta, olen pannut merkille.
        Ja tällä kertaa olin itse vielä sanomassa...ei ollut trollin kepposia nyt.

Textinsä on muotoillut niin et rivien välistä (pohjalta) löytyy kyllä kaikkea muuta kuin isällinen ymmärrys.
        Jos olen minä huono ottamaan kritiikkiä... niin tiedän toisen vielä huonomman
        (mut sitä en sano ääneen)...mutisen vaan hiljakseen itsekseni.

Niin et anna palaa....mut ole armollinen.

• hypamodelli

Supermissaaja Jykäboy on aina ollut
      Pielaveden kokoomusnuorten pj.
      hehheee mikä vale CV:ssä

• modelli

Pielaveden "SuperBoy" jjjjjjjjjiiiiiiiiiiiiiii hhhhhhhhaaaaaaaaaaaaaaa

• Haluan ehdottomasti:

.

"Haluan ehdottomasti nostaa * Hitler-kortin * esiin!!!!11!!!!!!!!!!"

har!1

.

• Ratikkakuski(kok)
    • Se on hienoa:.

.

"Me ollaan superkomissaareita kaikki"

har!11

.

• Minustakin komissaariksi olisi pitänyt valita pesäpalloilija tai vaihtoehtoisesti keihäänhteittäjä. Ajattele nyt vähän: Pitkämäki tai Ruuskanen komissaarina!

• liero osti viran

onko aina pakko valita joku vielä pascekmpi

keski joku tolkullisempi ja valita miksi "se" ei päässyt mutta käteisen liero pääsi

• liero osti viran kirjoitti:

onko aina pakko valita joku vielä pascekmpi

keski joku tolkullisempi ja valita miksi "se" ei päässyt mutta käteisen liero pääsi

No valitaan seuraavien vaalien jälkeen Soini komissaariksi. Sitä olisi vielä hauskempaa katsella kuin ammattiyhdistysmies Rinnettä lama-suomen valtiovarainministerinä. ;-)

• morjensta vaan

modelli

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sä olet epävakaa

tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all
      Ikävä
      21
      1811
    2. Mieti miten paljon yritin

Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔
      Ikävä
      53
      1661
    3. Kurkkiiko myyrä jo

Milloin tulee kolostaan?
      Ikävä
      30
      1413
    4. Kaikki on hyvin rakkaani

Ja tulee olemaan.
      Ikävä
      69
      1083
    5. En enää uskalla laittaa sulle viestiä

Naiselta miehelle ****
      Ikävä
      50
      992
    6. En ikinä koskaan

En tule ikinä hyväksymään!
      Tunteet
      53
      870
    7. Olen selvästi rikki

Narsistiset ihmiset jotenkin koukuttaa minut.
      Ikävä
      23
      850
    8. Sovitaanko ja halataanko?

Pyydetään toisiltamme anteeksi...❤️
      Ikävä
      49
      841
    9. Keskisarjan puheet

Onko kansanedustajan sopivaa puhua tuollai vai pitäisikkö potkia pois eduskunnasta?
      Suomussalmi
      175
      832
    10. Mitä Keskisarja tarkoitti maahanmuuttajien heikkolaatuisuudella? Sanomista vääristellään. Totta kai.

Seurasin A-studiota, jossa Teemu Keskisarja irrotteli verbaalisesti saaden valtavan määrän vihaa niskaansa. Kieltämättä
      Maailman menoa
      173
      702
    Aihe