Ylipainoisena/lihavana sinkkuna olo tympii

että joo niin

Ihan noin niinkuin sukupuolesta riippumatta.

- 99% varmuudella kukaan vastakkaisen sukupuolen edustaja ei ole kiinnostunut sinusta.

-Sosiaalisessa elämässä, oli sitten kyse mistä tahansa tapahtumasta aina kavereiden tapaamisesta satunnaiseen baari-iltaan, ihmisille sekä tutuille, että jopa tuntemattomille (tästäkin on kokemusta) tulee jokin kummallinen tarve parittaa sinut jonkun toisen lihavan (tuttavansa) kanssa, vaikka todennäköisesti sinulla ja sillä toisella lihavalla ei ole mitään muuta yhteistä, kuin että jossain vaiheessa elämää ruoka on maistunut hieman liikaa. Ja pelkästä ruoasta ja ylipainosta ei parisuhdetta synny.

23

218

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lihava-atm

Itse pääsin jo alle 100kg, nyt vielä pitäisi jaksaa parikyt kiloo lisää ja ois ihan ok. Voisin harkita vaikka kuvani postausta, jos joskus pääseen hoikkaan normaalipainoon.

• läskit piiloon

Mikseivät lihavat ihmiset vain laihduta? Ei ole niin vaikeata -> syöt vähemmän kuin kulutat ja kuntoilet päivittäin

• atm 30.

Ei se normipainoisenakaan elämä helppoa ole. Olin joskus lihava ja sitten aloin hulluna treenaamaan mutta naisia on ollut yhtä paljon eli 0 vaikka olen nyt hyvässä kunnossa enkä lihava.

• atm 30.

Muistaakeni painoin 114 kg ja siitä laihduin 80 kiloon. Naiset ei katsele päinkään enkä pääse treffeille.

• lihava-atm
        atm 30. kirjoitti:

Muistaakeni painoin 114 kg ja siitä laihduin 80 kiloon. Naiset ei katsele päinkään enkä pääse treffeille.

Mutta et tarvii hävetä läskejäsi kun kävelet ihmisten ilmoilla.

• 9+0=

Mua vähän tympii noi kommentit, että laihduta, niin saat naista/miestä. Miksi ei yhtä lailla sanota, että jos parisuhteen esteenä on työttömyys, niin hommaa työpaikka tai kouluttaudu. Samoin jos jonkun esteenä on alkoholin käyttö, niin ikinä ei ehdoteta, että lopeta ryyppääminen, lopeta tupakointi, lopeta huumeiden käyttö, niin puolisoehdokkaita lennähtää saman tien ovista ja ikkunoista sisään.

Omasta mielestäni alkoholismi on paljon isompi miinus kuin ylipaino. Kuitenkin meillä Suomessa miesten dokaamista katsotaan läpi sormien ja jopa ihannoidaan, että jollakin on hyvä viinapää. Jos taas jollakulla on 10 kg ylimääräistä, niin heti leimataan läskiksi. Tuntuu siltä, että jos on ylimääräistä 10-100 kg niin heti on luuseri, jolla on elämänhallinta kateissa eikä kelpaa parisuhteeseen ikinä enää.

• totta kyllä...

Olet kyllä tavallaan oikeassa, mutta sanoisin että lihavuus on verrattavissa alkoholismiin. Kumpikin tulee kalliiksi yhteiskunnalle, kumpaakin on inhottava katsoa ja kumpaakaan en päästäisi sänkyyni.

• 456

Jos on todella ylipainoinen niin se on terveydelle todella vaarallista ja siihen voi liittyä myös mielenterveysongelmia. Jos on lievästi ylipainoinen, voi ihminen vaan tykätä herkuttelusta ja katsoo mieluummin elokuvan kuin lähtisi salille. Ei kaikki voi olla pyykkilautavatsoja ja hauislihasta. Siksi mua ärsyttää tämä "laihduta niin löydät jonkun", koska en olisi silloin oma itseni ja se olisi vaan välivaihe ennenkuin palaa siihen mistä oikeasti tykkää. Enkä usko löytäväni sitä oikeaa silloin kun olisin laihduttanut, koska se oikea olisi rakastunut muhun tällaisena kuin olen nytkin.

• kiitos nauruista!

"Enkä usko löytäväni sitä oikeaa silloin kun olisin laihduttanut, koska se oikea olisi rakastunut muhun tällaisena kuin olen nytkin. "

hahahahaha

• Buahahaha

Läskin puhetta

• 456
        Buahahaha kirjoitti:

Läskin puhetta

Olenko jotain muuta väittänyt? Et taida olla kovin fiksu.

• ht ...
        kiitos nauruista! kirjoitti:

"Enkä usko löytäväni sitä oikeaa silloin kun olisin laihduttanut, koska se oikea olisi rakastunut muhun tällaisena kuin olen nytkin. "

hahahahaha

"hahahahaha"

Olipas aika ikävä kommentti - Samalla valitettavasti täysin realistinen.

Kyllä se vaan niin menee että ihmiset ihastuvat/rakastuvat siihen kokonaisuuteen. Ja ulkoinen olemus on tärkeä osa siitä.

Ei sen nyt kenellekään pitäisi olla epäselvää että esim. todella kauniit (malli)naiset voivat melkeinpä "valita" jonkun menestyneen NHL-jääkiekkoilijan miehekseen. Samaa ei kovin moni tavisnainen pysty tekemään - edes ollessaan sopusuhtainen. Puhumattakaan siitä että se nainen olisi huomattavan ylipainoinen. Tämä nyt on tietysti kärjistävä esimerkki, mutta sama pätee myös muidenkin miesten kuin NHL-jääkiekkoilijoiden suhteen - vaikkei aivan samassa määrin.

Myönnän kyllä itsekin että jos vastaan kävelisi se luonteeltaan ja ajatusmaailmaltaan minulle aivan täydellinen nainen - vaikka selvästi ylipainoinen - ja jos nyt sattuisin kyseiseen naiseen jotenkin tutustumaan, niin voisin hyvinkin kuvitella ihastuvani siihen luonteeseen ja ajatella yhteistä tulevaisuutta. Mutta sitten jos ja kun se naisen luonne ei ole lähes täydellinen (harva on), niin sitten naisen pitää pystyä herättämään jotain myös ulkoisella olemukseltaan. Ja selvästi ylipainoinen nainen ei vaan saa sitä aikaiseksi (lievä ylipaino on eri asia). Tuolle nyt ei vain mahda mitään. Se ei ole valintakysymys.

Aivan kuten homot eivät tietoisesti valitse sitä että ihastutuvat miehiin eivätkä naisiin, niin suurin osa heteromiehistä ei tietoisesti valitse sitä että ihastuvat helpommin hoikkiin tai sopusuhtaisiin naisiin eivätkä ylipainoisiin. Ylipaino vaikuttaa komeuteen/kauneuteen siinä missä vaikka kasvon muodotkin.

Sama pätee myös toisin päin, harva nainen ihastuu merkittävästi ylipainoiseen mieheen. Vaikka naisilla se raja miehen painolle ei yleensä olekaan niin matalalla kuin miehillä.

Ihmisen biologia ja psyyke nyt vaan on sitä mitä se on. Ainahan jokainen voi yrittää itse nousta sen yläpuolelle ja toivoa että muutkin ihmiset tekisivät samoin, mutta elämän karut realiteetit tulevat kyllä ennen pitkää vastaan.

• luonteessa se on
        ht ... kirjoitti:

"hahahahaha"

Olipas aika ikävä kommentti - Samalla valitettavasti täysin realistinen.

Kyllä se vaan niin menee että ihmiset ihastuvat/rakastuvat siihen kokonaisuuteen. Ja ulkoinen olemus on tärkeä osa siitä.

Ei sen nyt kenellekään pitäisi olla epäselvää että esim. todella kauniit (malli)naiset voivat melkeinpä "valita" jonkun menestyneen NHL-jääkiekkoilijan miehekseen. Samaa ei kovin moni tavisnainen pysty tekemään - edes ollessaan sopusuhtainen. Puhumattakaan siitä että se nainen olisi huomattavan ylipainoinen. Tämä nyt on tietysti kärjistävä esimerkki, mutta sama pätee myös muidenkin miesten kuin NHL-jääkiekkoilijoiden suhteen - vaikkei aivan samassa määrin.

Myönnän kyllä itsekin että jos vastaan kävelisi se luonteeltaan ja ajatusmaailmaltaan minulle aivan täydellinen nainen - vaikka selvästi ylipainoinen - ja jos nyt sattuisin kyseiseen naiseen jotenkin tutustumaan, niin voisin hyvinkin kuvitella ihastuvani siihen luonteeseen ja ajatella yhteistä tulevaisuutta. Mutta sitten jos ja kun se naisen luonne ei ole lähes täydellinen (harva on), niin sitten naisen pitää pystyä herättämään jotain myös ulkoisella olemukseltaan. Ja selvästi ylipainoinen nainen ei vaan saa sitä aikaiseksi (lievä ylipaino on eri asia). Tuolle nyt ei vain mahda mitään. Se ei ole valintakysymys.

Aivan kuten homot eivät tietoisesti valitse sitä että ihastutuvat miehiin eivätkä naisiin, niin suurin osa heteromiehistä ei tietoisesti valitse sitä että ihastuvat helpommin hoikkiin tai sopusuhtaisiin naisiin eivätkä ylipainoisiin. Ylipaino vaikuttaa komeuteen/kauneuteen siinä missä vaikka kasvon muodotkin.

Sama pätee myös toisin päin, harva nainen ihastuu merkittävästi ylipainoiseen mieheen. Vaikka naisilla se raja miehen painolle ei yleensä olekaan niin matalalla kuin miehillä.

Ihmisen biologia ja psyyke nyt vaan on sitä mitä se on. Ainahan jokainen voi yrittää itse nousta sen yläpuolelle ja toivoa että muutkin ihmiset tekisivät samoin, mutta elämän karut realiteetit tulevat kyllä ennen pitkää vastaan.

Mitenkäs esim. selänteen puoliso? Ei mikään kukkanen, ja on käynyt jo kiristyttämässä naamaansakin, vaikka ikääkään ei vielä paljon ole..muitakin "ei mitään kaunottaria" tiedän urheilijoiden puolisoina olevan. Epäilen, että jos haluaa jonkun menestyneen urheilijamiehen, niin pitää vain olla riittävän röyhkeä ja pysyä päätöksessään.

• ht ...
        luonteessa se on kirjoitti:

Mitenkäs esim. selänteen puoliso? Ei mikään kukkanen, ja on käynyt jo kiristyttämässä naamaansakin, vaikka ikääkään ei vielä paljon ole..muitakin "ei mitään kaunottaria" tiedän urheilijoiden puolisoina olevan. Epäilen, että jos haluaa jonkun menestyneen urheilijamiehen, niin pitää vain olla riittävän röyhkeä ja pysyä päätöksessään.

Totta kai myös luonne vaikuttaa. Mutta otahan huomioon että eihän se Teemu ole aikoinaan mennyt naimisiin minkään naamansa kiristyttäneen nelikymppisen naisen kanssa...

http://im.mtv.fi/image/1303420/landscape16_9/555/313/a13f1213bb600a8c6f14d6590c9ede89/Vf/595285.jpg

Jos tuo ei nyt ehkä mikään huippumalli ole naimiisiin mennessään ollut, niin eipä ole tainnut montaa liikakiloa myöskään kertynyt. Enkä kyllä menisi väittämään rumaksikaan.

Ihan turha puhua siitä jos jonkun huippu-urheilijan vaimo jonkun parinkymmenen aviovuoden jälkeen on alkanut hieman rapistua, kuten kaikille käy kun ikää tulee lisää. Tietysti moni urheilija vaihtaa myös silloin nuorempaan tai alkaa pitämään salarakkaita. Mutta se on sitten taas oma lukunsa.

Mutta luultavasti aika etsimällä saat etsiä jos haluat löytää jonkun menestyneen nuorehkon NHL kiekkoilijan, joka olisi mennyt naimisiin tai alkanut seurustelemaan merkittävästi ylipainoisen naisen kanssa. Varmasti sellaisiakin on joku yksittäinen kappale. Mutta onnea vaan jos yrität löytää niitä useampia.

Elämässä on valitetettavasti tietyt realiteetit. Ne koskevat sekä miehiä että naisia. Aina on muutama onnekas poikkeus siellä täällä kun ihmisiä nyt mahtuu maailmaan sen verran paljon. Kuitenkin voi hieman kärjistäen yleistää että niitä missinaisia saa vain menestyneet tai rikkaat miehet. Ja niitä menestyneimpiä komeita ja miehekkäitä julkkismiehiä saavat vain kauniit ja sopusuhtaiset naiset.

• läski 85kg

10 kg ylipaino voi johtua pelkästään että lihakset kasvaa. Jos käy vuoden salilla niin paino voi nousta sen 10 kg kun lihaksia tulee. Ja naiset ei tietenkään ymmärrä sitä et lihas painaa enemmän kuin äski. Sitä BMi tä ei kannata aina tuijottaa niin tarkkaan. 75 kg mies siis voi painaa yhtäkkiä 85 kg kun alkaa puntteja nostelee.

• läski 85kg

Ei naista saa sen helpommin laihanakaan.

• Naisasialooseri.

ATM ei saa naista sen paremmin hoikkana tai jopa treenattuna kuin läskinäkään.

Naisen tasoa laihduttaminen toki nostaa huomattavasti.

• mies 32.

Kyllä minä vaan olen saanut naista . Enkä ole edes mitenkään komea enkä treenattu. Te ette vaan osaa iskeä naisia ja teidän jututkin on kuin jostain homolandiasta. Ette osaa puhua naisille, olette outoja.

• vastenmielistä

Kaikki aina on itsestä kiinni. Jos on läski - laihduttaa, jos on työtön - löydä työ, jos ei löydy - menee hankkimaan ammattia jossa on työtä, jne. Laiskat pa**skat aina jaksaa itkeä ja syyttää kaikkea muuta paitsi oma laiska persettä epäonnistumisistä.

• SekaSikiö

Näyttäisi, että ap kärsii kovasta itseinhosta ja pistää sinkkuutensa täysin lihavuutensa piikkiin. Uskallan väittää, että luulosi ikuisesta vanhanpiian roolista on väärä, jos se perustuu pelkkään lihavuuteesi.
      Tunnen monia pulleita, pyöreitä, läskejä, lihavia naisia/miehiä, jotka ovat löytäneet kumppanin ja ovat parisuhteessa. Jotkut ovat olleet jopa usemman kerran.
      Vaikka laihtuisit mallin mittoihin, et tulisi olemaan silti itseesi tyytyväinen, jos et hyväksy itseäsi ja usko olevasi riittävä miehille. Tulet aina löytämään itsestäsi lisää korjattavaa ja uusia syitä miksi sinulle ei voisi miestä löytyä. Sinun tarvitsee ensin kohottaa itsetuntoasi, uskoa omaan viehätysvoimaasi ja luottaa siihen että lihavatkin löytävät rakkauden.

• Tunnetusti lihavat naiset kelpaavat monille miehille yhden yön seuraksi, mutta harvemmille seurustelukumppaneiksi. Mahdollinen selitys asialle on se, että miehet ovat tyypillisesti aika laumasieluisia ja pelkäävät kaveriensa negatiivisia ajatuksia ("statuksen menetystä", kuten tuolla toisessa aiheessa sanottiin). Muistelen jonkun intissäkin sanoneen, että kyllähän noita lihavia deittaisi jos vain kehtaisi.

• läski atm

Jos laihduttaa, ei varmasti saa naista. Laihdutin ja treenasin 5 vuotta. Painoin n 72 kg. Naisia en saanut ja nyt olen lihonut siitä 12 kg. Kyllästyin käymään salilla ja lopetin.

• Mies1985 _

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksköhän mä oon tuolla

Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup
      Ikävä
      32
      4141
    2. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      12
      2047
    3. Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt

Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko
      Ikävä
      24
      1942
    4. Se meidän sydänyhteys

Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi
      Ikävä
      73
      1416
    5. Ihana on nähdä edes ohimennen

Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su
      Ikävä
      44
      1368
    6. ymmärrätkö miksi minua sattui?

Vinkki, jätit tekemättä jotain.
      Ikävä
      29
      1255
    7. Vanhemmalle naiselle

Juhannussauna on lämpiämässä. 🌿🥵💦
      Ikävä
      66
      1234
    8. Epäiletkö että kaivattusi

On tai on ollut ihastunut sinuun?
      Ikävä
      82
      1211
    9. Ota se joka eniten tulee lähelle ja yrittää

Neuvoksi jos on moni kiinnostunut. Silloin ei tarvitse arvuutella onko kiinnostunut. Näin se vaan menee. Nopeat syövät h
      Ikävä
      111
      907
    10. Saattaisimme olla yhdessä

Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla
      Ikävä
      26
      773
    Aihe