oleskeluyhteiskunnan aika on ohi!

työssäkäyvä

Kiitos osallistavan sosiaaliturva! Kaikki työttömät pääsee hommiin 9e päivä korvauksella roskia kerämää tai muuta vastavaa. Ei käy kateeks työttömiä.

7

208

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se on potkut :)

Voit olla itsekin kohta työtön.

• työtä, työtä, työtä,

Se 9 euroa on demareiden "lahja" työttömille...

• saat loparit

Sma tulee sulle eteen ymmärrätkös sitä?

• rahatTiskiin

Juu en aio osallistua, en tuolla palkalla. Maksakaa vaikkapa se 1500€/kk brutto niin voin lähteä roskia keräämään vaikka koko 8h:ksi. Kyllä siivouskin on tärkeää työtä, ja siitä pitää saada asianmukainen palkka jolla itensä voi elättää.

• Varauduthan myös kuntaveroprosentin nousuun. Kunnat ovat täysin persaukisia jo nyt, ei niillä ole nykyresursseilla kykyä toteuttaa moista. Monissa kunnissa työttömiä alkaa olla yhtä paljon kuin kunnalla työntekijöitä, eli töiden järjestäminen tulee todella kalliiksi. Jos siis koskaan tapahtuu.

• kansaa kurjistetaan

Osallistavaa sosiaaliturvaa on perusteltu kustannussäästöillä. Luultavasti se siis koskisi lähinnä heitä, jotka nykyään tekevät julkisella sektorilla suorittavan portaan töitä normaalissa työsuhteessa.

• ei orjaksi

Saikkua haen heti jos laittavat orjahommiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      90
      5207
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      53
      4076
    3. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      25
      2189
    4. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      27
      1967
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1795
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1444
    7. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      28
      1260
    8. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      20
      1046
    9. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      991
    10. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      21
      990
    Aihe