Matkusteleeko sinkut?

Passi ja hammasharja

Missä olet käynyt viimeksi?
Mikä on kaukaisin paikka, jossa olet käynyt?
Entä paras lomakohde?

29

167

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ht ...

Enpä viitsi kertoa missä kävin viimeksi, mutta sen voin kertoa että laitoin merkille että siellä ei muuten ollut eräällä isolla nightclubilla edes yhtäkään ylipainoista naista. :) Jopa normaalipainoisia taisi olla selvä vähemmistö, enemmistön jäädessä sinne hoikan puolelle.

En viitsinyt lähestyä yhtäkään naista siellä, koska kyseisen kaltaiset hoikat, viimeisen päälle meikatut, puetut ja korkokengissä kulkevat pitkähiuksiset naiset ovat täällä suomessa aina melkoisia diivoja ja eivät tee muuta kuin nyrpistelevät nokkaansa jos yrittää mitään jutella. Mukavia katsella kaukaa, mutta kammottavia olla missään keskusteluyhteydessä.

Olisin tosin varmasti ollut keskivertoa kiinnostavampi kohde siellä naisille ulkomaalaisuuteni vuoksi, mutta enpä olisi ehtinyt mitään oikeaa suhdetta alkaa siellä kuitenkaan virittelemään.

Kieltämättä pieni ulkomaan visiitti laittoi huomaamaan suomalaisen keskivertonaisen tavanomaisuuden ja epänaisellisen olemuksen. Toisaalta, ehkäpä se tavanomainen suominainen kiinnostaa muuten enemmän kuin korkeat huoltokustannukset vaativa naisellinen ulkomaalainen nainen.

Matkustelu avartaa mieltä. Myös parisuhdemarkkinoita pohtiessa.

• Ja onneksi tavanomaiset suominaiset ovat myös enimmäkseen itse hoitaneet omat huoltokustannuksensa :)

• ht ...
        pimppaloora kirjoitti:

Ja onneksi tavanomaiset suominaiset ovat myös enimmäkseen itse hoitaneet omat huoltokustannuksensa :)

Ja kyllä täältä suomestakin löytyy muutamia keskivertonaista naisellisemmin pukeutuvia naisia. Kyllähän minä sen tiedän ja kyllähän sinäkin olet pukeutumisestasi tällä palstalla vihjaillut. :)

Eli yleistin keskivertoon suomalaiseen naiseen, en tarkoittanut sinua. :D

• 17+6
        pimppaloora kirjoitti:

Ja onneksi tavanomaiset suominaiset ovat myös enimmäkseen itse hoitaneet omat huoltokustannuksensa :)

Valitettavasti kovin moni nainen on verovaroin tuetussa "töissä". Ehkäpä sellainen 200000?

Että eivät hoida omia huoltokustannuksiaan.

• 17+6 kirjoitti:

Valitettavasti kovin moni nainen on verovaroin tuetussa "töissä". Ehkäpä sellainen 200000?

Että eivät hoida omia huoltokustannuksiaan.

Ripsipidennykset laitto n. 100 e. Huolto n. 50 e/kk.
        Kampaaja n. 100 e/kk. (Hiustenpidennykset useita satoja euroja)
        Kampaamotuotteet n. 40 e/kk (shampoot, hoitoaineet, muotoilutuotteet)
        Rakennekynnet laitto n. 100 e. Huolto n. 60 e/kk.
        Kasvohoito n. 80 e/kk.
        Kuntosalikortti n. 50 e/kk.
        Hieronta 35 e/kerta.
        Meikit ja muu kosmetiikka 20 e/kk. Alkaen...
        Hinnat oli ihan hatusta jotain sinnepäin.

Tässä ne yleisimmät naisen huoltokustannukset. Eri juttu sitten tykkääkö ihan noin viimesen päälle laitetusta naisesta. Joissakin maissa miehet kustantavat tuon kaiken ja tietysti vaatteet, kengät, laukut koko perheelle, perheen laskut, asumisen, ruoan, matkustelut, autot...
        Nainen on kallis lemmikki. Ei kannata hommata sellaista. Ellei sit löydä sellaista maatiaiskissaa, joka ei ihan tuota kaikkea vaadi :D

• kotiseutu-atm

Viimeksi kävin Siwassa. Kaukaisin paikka on kaupunginkirjasto ja paraskin.

• lottamari<3

:)))

• En kerro yksityiskohtaisesti, mutta Euroopassa matkustelen ja Euroopassa on myös suosikkikohteeni. Kaukaisin kohde on ollut South Carolina, US.

• ????????????????????

Kyllä tulee käytyä kerran vuodessa aina jossain lomailemassa. Joko syksyllä tai talvella.

Viimeksi tuli käytyä Intiassa, joka oli myös pisin ja tällä hetkellä paras paikka missä olen käynyt. Ruoka oli älyttömän hyvää, ihmiset ystävällisiä ja lämpöä riitti.

Matka varattu myös tälle syksylle jo :)

• Helsinki taitaa olla kaukaisin kohde, minne olen omatoimisesti matkustanut. Ulkomaanmatkailu on epäekologista ja varsin tarpeetonta, kun netistä näkee kaiken. Jos haluaisin, niin menisin heti Lontoon kaduille palloilemaan Google Streetillä.

• Kotiseudun tyyppi

Parhaita nuoruusvuosia tulevaisuudessa viettävä 33 vuotias hc-atm DarkFear on matkustanut kotiseudulta Varissuolle, ja siitäkin äiti ja isi ajattelivat kaikkea negatiivista, no onneksi on itsenäisesti ajatteleva ja kansainvälinen mies.

• entäs Ruotsi?

Onhan Darkkis käynyt kerran ruotsinlaivalla jossa päätyi miehen kanssa "nukkumaan" samaan sänkyyn

• Kotiseudun tyyppi
        entäs Ruotsi? kirjoitti:

Onhan Darkkis käynyt kerran ruotsinlaivalla jossa päätyi miehen kanssa "nukkumaan" samaan sänkyyn

No joo onhan se homostelun merkeissä lähiseutu- matkaillut, sillonkin 5h maissa riitti ja piti päästä takasi Suomi-junttien seuraan laivalle kuuntelemaan Teuvo Lomania ja homostelemaan hyttiin, käytännössä voi sanoa että DarkFear on matkustanut vain miehen syliin.

• 3+7

Olen käynyt lähes kaikilla mantereilla ja muutamassa kymmenessä eri valtiossa, mutta eniten tykkään matkustella Aasiassa päin. Japani on jäänyt hyvin positiivisesti mieleen.

• 13+7

Viimeksi kotiuduin Irlannista, missä käyn 1-2 kertaa vuodessa. Kaukaisin kohde on Mexico.

• 15+16

pari vuotta sitten kävin viimeksi madeiralla, oli ihan ok viikko

• Kävin heinä-elokuun vaihteessa Berliinissä.
      Kaukaisin ja paras on ollut Japani.

• matkamies-71

Olen matkustellut lähinnä keski-Euroopan kaupunkikohteissa kerran-parin vuosivauhdilla. Kohdemaassa saattaa tulla liikuttua junalla tai bussilla muihinkin kaupunkeihin kuin lennon kohteeseen. Matkailussa on parasta irroittautua arjesta ja nähdä uusia asioita, sekä hieman myös jännitystä. Kaukaisin paikka on Teneriffa, pitkään koneessa istuminen on niin uuvuttavaa, että kaukomaat eivät suuresti houkuta.

• sattumamatkailija

Kuusamossa kävin viimeksi.
      Kumpi noista nyt kaukaisempi olisi Wuhan vai Ganktok? Katso kartalta ja kerro minullekin.

• Näyttäähän tuo Wuhan olevan ainain parituhatta kilometriä kauempana.

• SekaSikiö

Vähintään kerran vuodessa ulkomaille lähden. Eurooppaa kauemmaksi en ole vielä päässyt, mutta eiköhän vielä joskus.
      Asunutkin olen parin kuukauden ajan ulkomailla opiskeluiden merkeissä. Se on ollut paras kokemus ulkomaanreissuistani.
      Kielitaitoni ei ole edes kovin kummoinen, mutta se ei ole koskaan estänyt minua matkustelemasta. Ei ne sielläkään päässä mitään kielitaitureita kaikki ole.

• ätmiii

Ruokakaupassa tulee käytyä pari kertaa viikossa

• drjmbaeroma

Viimeisin reissu Firenzeen, kaukaisin Japaniin (kylläkin kahden työmatkan puitteissa). Parasta vaikea nimetä: olen tehnyt viime vuosina matkoja lähinnä kaupunkikohteisiin Euroopassa. Lontoossa, Berliinissä ja Barcelonassa oli paljon näkemistä ja tekemistä. Seuraava matka onkin vaellusmatka marraskuussa ja ehdottomasti lähden yksin.

• kaupunkimatkailija

Eilen matkustin Länsi-Helsingistä Pasilan kautta Itä-Helsinkiin. Sama rundi viikonloppuna, tosin saatan mennä keskustan kautta.

• Aisuri Timppa

Tyttäreni matkailee paljon minun rahoittamanani ja seksi mielessä.

• kaupunkimatkailija

Seksin toivossa minäkin lännestä itään matkustin, ihan itse maksoin matkani.

• cruiseshy

Kaukaisin matkakohde on Tukholma. Jo pelkkä laivamatka Turku-Tukholma oli mahtava elämys. Tukholmalaisilla oli valtavasti räjähtäviä kauluspaitoja.

• Thaimaa kutsuu

Lapsena menimme usein Norjan lappiin. Kuudennella luokalla menimme viikoksi Ahvenanmaalle luokan kanssa, se oli melkein kuin olisi ulkomailla ollut, on niin erilainen paikka.
      Nyt aikuisena olen käynyt kerran Venäjällä, Pietarissa. Pitihän sitä uteliaisuudesta käydä katsomassa miltä Venäjällä näyttää. Naiset pisti heti silmään, naisellisesti pukeutuvia, melkein kaikilla korkkarit jalassa. Turkkeja näki paljon.

Tulevaisuudessa aion matkustella enemmän kunhan saan säästettyä rahaa. Varmaankin ihan perus Thaimaa reissu edessä.

• Mökkiparatiisi

Paras lomakohde on oma/vuokramökki. Mikään ei rentouta niin tehokkaasti kuin mökillä olo. Lämmitellä saunaa, kävellä luonnossa, soudella järvellä...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksköhän mä oon tuolla

Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup
      Ikävä
      32
      4341
    2. Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt

Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko
      Ikävä
      25
      2255
    3. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      12
      2177
    4. Ihana on nähdä edes ohimennen

Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su
      Ikävä
      51
      1918
    5. ymmärrätkö miksi minua sattui?

Vinkki, jätit tekemättä jotain.
      Ikävä
      30
      1493
    6. Se meidän sydänyhteys

Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi
      Ikävä
      73
      1456
    7. Saattaisimme olla yhdessä

Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla
      Ikävä
      32
      1291
    8. Vanhemmalle naiselle

Juhannussauna on lämpiämässä. 🌿🥵💦
      Ikävä
      66
      1264
    9. Epäiletkö että kaivattusi

On tai on ollut ihastunut sinuun?
      Ikävä
      82
      1221
    10. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      40
      954
    Aihe