Ulkopuolelle jätetty nuori vaarassa radikalisoitua!

Naisasialooseri.

http://www.iltalehti.fi/perhe/2014081518575773_pr.shtml

Siis seksin iloista ulkopuolelle jätetty, vaikka sitä ei tuossa suoraan sanotakkaan koska sitä ei ole korrkektia sanoa ääneen. Onneksi kuvassa on kuitenkin nuori mies.

"Koulusurmat ovat vain jäävuoren huippu, sillä useimmiten turhautuneisuus tulee esille pienempinä vihanpurkauksina" ja nimenomaan seksuaalinen turhautuneisuus

"Netti voi olla pahoinvoivan nuoren pakopaikka, jossa löytää kaltaisiaan ihmisiä. Joskus viha voi kasvaa niin suureksi, että halutaan satuttaa toisia.

- Netissä saa vihalleen ja turhautumiselleen vahvistusta, sanoo Sumiala."

Minä ainakin olen saanut netistä ja nimenomaan tältä palstalta vihalleni vahvistusta jo vuosikausia sekä myös paljon kaltaisiani ihmisiä.

"- Ihminen, joka kokee olevansa rakastettu ja hyväksytty, ei tee sellaisia tekoja, hän sanoo."

Täysin totta. Jos mies saa tyydyttävää seksiä kauniilta naiselta niin hän kokee olevansa rakastettu ja hyväksytty ja ei tee "sellaisia tekoja"

32

307

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nlkjljkl

Tekstissä ei taaskaan tuoda esiin naisten osallissuutta tähän kehitykseen. Se on valitettavaa, koska viattomien veri on heidän käsissään. :(

• Mitäs sitä turhaan mainitsemaan tässä kirjoituksissa naisista mitään, kun eivät he liity tähän asiaan yhtään mitenkään. Ei sitä naiset ole vastuussa joidenkin sekoamisesta ja mielenterveysongelmista, paitsi ehkä just jonkun naisasialuuserin kaltaisen mielenterveysongelmaisen sekopään mielestä.

• Naisasialooseri.

Ei ole korrektia kritisoida naisia mistään vaikka jokainen omilla aivoillaa ajatteleva tajuaa kyllä, että se on naisenpuute mikä miehiä ajaa radikalisoitumiseen ja veritekoihin.

Näiden miesten tappamien ihmisten veri on naisten käsissä, naiset ovat syyllisiä mutta kenelläkään päättäjällä ei ole munaa vaatia heitä tilille veriteoistaan.

• Naisasialooseri.
        DarkFear kirjoitti:

Mitäs sitä turhaan mainitsemaan tässä kirjoituksissa naisista mitään, kun eivät he liity tähän asiaan yhtään mitenkään. Ei sitä naiset ole vastuussa joidenkin sekoamisesta ja mielenterveysongelmista, paitsi ehkä just jonkun naisasialuuserin kaltaisen mielenterveysongelmaisen sekopään mielestä.

Naiset liittyvät miehen syrjäytymiseen ja vihaiseksi tekemiseen erittäin olennaisesti.
        Pillu on miehelle tärkein asia ja jos sitä ei saa niin ei siinä auta bemarit, raybanit eikä miljoonaomaisuus kun vintti sekoaa.

On naisten vastuulla ehkäistä miehen ajautuminen väärille raiteille

• pahoin pelkään
        DarkFear kirjoitti:

Mitäs sitä turhaan mainitsemaan tässä kirjoituksissa naisista mitään, kun eivät he liity tähän asiaan yhtään mitenkään. Ei sitä naiset ole vastuussa joidenkin sekoamisesta ja mielenterveysongelmista, paitsi ehkä just jonkun naisasialuuserin kaltaisen mielenterveysongelmaisen sekopään mielestä.

Käytännössä kaikki sodat ja väkivallanteot ovat naisten manipulaation tulosta. Pil-lun vaikutusvalta saa kuitenkin päättäjät vaikenemaan asiasta. Asia, joka norsunkokoisena on kaikkien nähtävillä, mutta jota kukaan ei halua myöntään.

• Naisasialooseri. kirjoitti:

Naiset liittyvät miehen syrjäytymiseen ja vihaiseksi tekemiseen erittäin olennaisesti.
        Pillu on miehelle tärkein asia ja jos sitä ei saa niin ei siinä auta bemarit, raybanit eikä miljoonaomaisuus kun vintti sekoaa.

On naisten vastuulla ehkäistä miehen ajautuminen väärille raiteille

Kyllä se vaan raha, varallisuus ja omaisuus ovat miehelle ne kaikkein tärkein asia, koska ilman näitä asioita miehellä ei ole elämässä oikein yhtään mitään mieltä.

Eikä se ole naisten vika yhtään mitenkään, koska ei sitä ole missään laissa niin määritelty, että tiedäkin sä vittu se!!!!!!!!!!!!!!!

Se on ihan niiden miesten oma vika, kun eivät osaa ajatella sitä asiaa niin, että ne omat parhaat nuoruusvuodet voisivat olla elämässä edessä vaikka sitten joskus myöhemmin.

Eipä sitä ole miehen mikään pakko seurustella vielä joskus parikymppisenä teininä, kun sitä ehtii kyllä hyvin seurustelemaan sitten joskus myöhemminkin.

Näin se asia vaan on, että tiedä sä se!!!!!!!!!!!!!!!

• ohnoes
        DarkFear kirjoitti:

Kyllä se vaan raha, varallisuus ja omaisuus ovat miehelle ne kaikkein tärkein asia, koska ilman näitä asioita miehellä ei ole elämässä oikein yhtään mitään mieltä.

Eikä se ole naisten vika yhtään mitenkään, koska ei sitä ole missään laissa niin määritelty, että tiedäkin sä vittu se!!!!!!!!!!!!!!!

Se on ihan niiden miesten oma vika, kun eivät osaa ajatella sitä asiaa niin, että ne omat parhaat nuoruusvuodet voisivat olla elämässä edessä vaikka sitten joskus myöhemmin.

Eipä sitä ole miehen mikään pakko seurustella vielä joskus parikymppisenä teininä, kun sitä ehtii kyllä hyvin seurustelemaan sitten joskus myöhemminkin.

Mites omalla kohdallasi, että vaikka omaisuutta ja duuni löytyy, kiinnostuvatko naiset kaltaiseesi yksiössä asuvaan neitsyt-setämieheen? Pystynet luettelemaan pitkän listan naissuhteita, joita kaltaisellesi halutulle uroolle on kertynyt.

• Naisasialooseri.
        DarkFear kirjoitti:

Raha ja omaisuus eivät ole muuta kuin kylmää elämän korviketta. Olihan Elliot Rodgerillakin mielin määrin rahaa ja omaisuutta ,oli uudet bemarit, kalliit vaatteet, raybanit jne. mutta niistä ei paljon iloa ollut kun ei saanut naista.

Ja mitenkäs on sinun omaisuuden laita? Paljonko sinulle on kertynyt omaisuutta? Ja on muuten aika ristiriitaista, että olet vasemmistohörhö, mutta silti kannatat tässä tapauksessa oikeistolaisita arvoja eli rahan ja omaisuuden ahnetta hamstraamista.

• wannabeATM

Naisten syyhän se on ehdottomasti jos joku estynyt nörttipoika ei saa suutaan auki eikä uskalla vastata naisten tekemiin aloitteisiin! Ennen kuin joku alkaa selittämään jotain ujoudesta, koulukiusaamisesta jne., niin ongelmiin on saatavissa apua kunhan sitä haluaa ottaa vastaan!

• ohnoes kirjoitti:

Mites omalla kohdallasi, että vaikka omaisuutta ja duuni löytyy, kiinnostuvatko naiset kaltaiseesi yksiössä asuvaan neitsyt-setämieheen? Pystynet luettelemaan pitkän listan naissuhteita, joita kaltaisellesi halutulle uroolle on kertynyt.

Mä kun en asukaan missään yksiössä, koska ajattelen niistä yksiöistä kaikkea negatiivista, että eikö tämä asia tunnu menevän sinne sun ahdasmieliseen päähäsi, vai mikä vittu sulla oikein on ymmärryksessä vittu vikana??

Niin ja mä kun en olekaan mikään vitun neitsyt-setämies, kuten sä itse vittu varmaan sellainen oletkin, kun sulla tuntuu vittu olevan oikein joku vitun pakkomielle jostain vitun neitsyt-sedistä!!!!!! Sä tässä taidat itse joku vitun homopersehuorahinttari olevan, kun sua näyttää kiinnostavan niin kovasti kerta se neitsyt-miesten perseiden nussiminen.

Kyllä mä voin hyvin luetella niitä naissuhteita, jotka ovat kaatuneet kaikki siihen mun sivarivalintaani tai siihen, kun naiset ovat ajatelleet siitä mun sivarivalinnasta kaikkea negatiivista.

• Naisasialooseri. kirjoitti:

Raha ja omaisuus eivät ole muuta kuin kylmää elämän korviketta. Olihan Elliot Rodgerillakin mielin määrin rahaa ja omaisuutta ,oli uudet bemarit, kalliit vaatteet, raybanit jne. mutta niistä ei paljon iloa ollut kun ei saanut naista.

Ja mitenkäs on sinun omaisuuden laita? Paljonko sinulle on kertynyt omaisuutta? Ja on muuten aika ristiriitaista, että olet vasemmistohörhö, mutta silti kannatat tässä tapauksessa oikeistolaisita arvoja eli rahan ja omaisuuden ahnetta hamstraamista.

Joo mutta ei sitä kyllä ilman rahaa ja omaisuutta ole elämässä oikein mitään mieltä, kun ei pysty elämään tarpeeksi leveästi, eikä ole muutenkaan varaa mitään ostella, jos sitä rahaa ei ole rittävästi tai edes hyvin.

No ei mulla nyt sentään mitään miljoona-omaisuutta ole, mutta säästötilille oon tässä vuosien aikana aina parhaani mukaan rahaa siirtänyt. Asun tosin yli 60 neliön vuokrakaksiossa, eli jos olisin ns. köyhempi, niin joutuisin asumaan yksiössä tai ainakin pienemmässä asunnossa, josta taas en pitäisi ollenkaan.

Eikä tässä mun mielestäni ole mitään ristiriitaista, sillä mä oon vaan aina kannattanut vasemmistolaisia elämänarvoja, mutta pitänyt silti sitä rahaa ja varallisuuden hankkimista tärkeinä asioina elämässäni.

Ja kyllä siitä varallisuudesta kuitenkin aina etua on, sillä varakkaana sitä on mahdollisuus ostaa vaikka asunto ulkomailta, johon voi lähteä aina silloin, kun suomessa alkaa jokin ahdistamaan tai on jokin muu pakollinen tarve päästä pois maasta, kuten vaikka esim. sodan syttyminen.

• *Brainstorm*
        DarkFear kirjoitti:

Mä kun en asukaan missään yksiössä, koska ajattelen niistä yksiöistä kaikkea negatiivista, että eikö tämä asia tunnu menevän sinne sun ahdasmieliseen päähäsi, vai mikä vittu sulla oikein on ymmärryksessä vittu vikana??

Niin ja mä kun en olekaan mikään vitun neitsyt-setämies, kuten sä itse vittu varmaan sellainen oletkin, kun sulla tuntuu vittu olevan oikein joku vitun pakkomielle jostain vitun neitsyt-sedistä!!!!!! Sä tässä taidat itse joku vitun homopersehuorahinttari olevan, kun sua näyttää kiinnostavan niin kovasti kerta se neitsyt-miesten perseiden nussiminen.

Kyllä mä voin hyvin luetella niitä naissuhteita, jotka ovat kaatuneet kaikki siihen mun sivarivalintaani tai siihen, kun naiset ovat ajatelleet siitä mun sivarivalinnasta kaikkea negatiivista.

"Kyllä mä voin hyvin luetella niitä naissuhteita, jotka ovat kaatuneet kaikki siihen mun sivarivalintaani tai siihen, kun naiset ovat ajatelleet siitä mun sivarivalinnasta kaikkea negatiivista."

Uskaltaisin veikata, että ne suhteet ovat kaatuneet sinun luonteeseesi eikä sivarivalintaan. Esim. viime aikoina olet huutomerkkien säestämänä puhunut kirveen käytöstä väkivaltaisessa mielessä (esim. tämä keskustelu: http://keskustelu.suomi24.fi/node/12437893). Vähemmästäkin naiset pelästyvät...

Miksikö epäilen väitettäsi, että sivarivalinta on johtanut parisuhteidesi kariutumiseen? No siksi, koska tunnen moniakin sivareita, jotka elävät parisuhteessa. Naisia tuntuu harvemmin kiinnostavan joku asevelvollisuusasia.

• *Brainstorm* kirjoitti:

"Kyllä mä voin hyvin luetella niitä naissuhteita, jotka ovat kaatuneet kaikki siihen mun sivarivalintaani tai siihen, kun naiset ovat ajatelleet siitä mun sivarivalinnasta kaikkea negatiivista."

Uskaltaisin veikata, että ne suhteet ovat kaatuneet sinun luonteeseesi eikä sivarivalintaan. Esim. viime aikoina olet huutomerkkien säestämänä puhunut kirveen käytöstä väkivaltaisessa mielessä (esim. tämä keskustelu: http://keskustelu.suomi24.fi/node/12437893). Vähemmästäkin naiset pelästyvät...

Miksikö epäilen väitettäsi, että sivarivalinta on johtanut parisuhteidesi kariutumiseen? No siksi, koska tunnen moniakin sivareita, jotka elävät parisuhteessa. Naisia tuntuu harvemmin kiinnostavan joku asevelvollisuusasia.

Ensinnäkään mä en puhu vapaa-ajalla ja tuolla reaalimaailmassa yhtään mitään mistään kirveellä lyömisestä tai muusta vastaavasta, joten ihan turha kuvitella musta mitään sellaista.

Niin ja voin sanoa myös sen, että osa niistä suhteista on katkennut myös mun toimestani, koska en ole kiinnostunut sellaisista naisista, jotka eivät hyväksy sitä mun sivarivalintaani aivan sataprosenttisesti. Jotkut naiset kun ovat sen mun sivarivalinnan jotenkin hyväksyneet, mutta eivät kuitenkaan silti aivan täysin ja mulle kun ei taas mikään sellainen riitä, koska mun elämänarvojeni mukaan naisen täytyy olla niin pasifisti, että hän varsinkin vastustaa sitä asevelvoillisuutta aivan sataprosenttisesti ja pitää sitä miehen sivarivalintaa AINA parempana vaihtoehtona, kun sitä asepalvelusta.

No varmaan nämä sun tuntemasi sivarit ovat sitten tavanneet ne naisensa jossain saman henkisissä piireissä, sillä en ole kyllä itse oikein koskaan tavannut missään sen tyylisiä naisia.

Niin ja jos luet tätä palstaa ja tätäkin keskustelua, niin kyllä tässä myös suomi-make sanoi just sitä, kuinka ketkään naiset eivät huoli armeijaa käymätöntä miestä, koska kaikkien naisten mielestä se armeijan suorittaminen on kuitenkin JOKAISEN suomalaismiehen perusvelvollisuus.

Ja näinhän se asia kyllä aika lailla just on, että olisin kyllä tiennyt tämän asian ilman suomi-makenkin sanomista.

• *Brainstorm*
        DarkFear kirjoitti:

Ensinnäkään mä en puhu vapaa-ajalla ja tuolla reaalimaailmassa yhtään mitään mistään kirveellä lyömisestä tai muusta vastaavasta, joten ihan turha kuvitella musta mitään sellaista.

Niin ja voin sanoa myös sen, että osa niistä suhteista on katkennut myös mun toimestani, koska en ole kiinnostunut sellaisista naisista, jotka eivät hyväksy sitä mun sivarivalintaani aivan sataprosenttisesti. Jotkut naiset kun ovat sen mun sivarivalinnan jotenkin hyväksyneet, mutta eivät kuitenkaan silti aivan täysin ja mulle kun ei taas mikään sellainen riitä, koska mun elämänarvojeni mukaan naisen täytyy olla niin pasifisti, että hän varsinkin vastustaa sitä asevelvoillisuutta aivan sataprosenttisesti ja pitää sitä miehen sivarivalintaa AINA parempana vaihtoehtona, kun sitä asepalvelusta.

No varmaan nämä sun tuntemasi sivarit ovat sitten tavanneet ne naisensa jossain saman henkisissä piireissä, sillä en ole kyllä itse oikein koskaan tavannut missään sen tyylisiä naisia.

Niin ja jos luet tätä palstaa ja tätäkin keskustelua, niin kyllä tässä myös suomi-make sanoi just sitä, kuinka ketkään naiset eivät huoli armeijaa käymätöntä miestä, koska kaikkien naisten mielestä se armeijan suorittaminen on kuitenkin JOKAISEN suomalaismiehen perusvelvollisuus.

Ja näinhän se asia kyllä aika lailla just on, että olisin kyllä tiennyt tämän asian ilman suomi-makenkin sanomista.

"Ensinnäkään mä en puhu vapaa-ajalla ja tuolla reaalimaailmassa yhtään mitään mistään kirveellä lyömisestä tai muusta vastaavasta, joten ihan turha kuvitella musta mitään sellaista."

Mikset voisi olla se mukava DarkFear myös täällä Suomi24:ssä.

"Niin ja voin sanoa myös sen, että osa niistä suhteista on katkennut myös mun toimestani, koska en ole kiinnostunut sellaisista naisista, jotka eivät hyväksy sitä mun sivarivalintaani aivan sataprosenttisesti. Jotkut naiset kun ovat sen mun sivarivalinnan jotenkin hyväksyneet, mutta eivät kuitenkaan silti aivan täysin ja mulle kun ei taas mikään sellainen riitä, koska mun elämänarvojeni mukaan naisen täytyy olla niin pasifisti, että hän varsinkin vastustaa sitä asevelvoillisuutta aivan sataprosenttisesti ja pitää sitä miehen sivarivalintaa AINA parempana vaihtoehtona, kun sitä asepalvelusta."

Mitä ihmettä tarkoittaa tuo, että "jotkut naiset kun ovat sen mun sivarivalinnan jotenkin hyväksyneet, mutta eivät kuitenkaan silti aivan täysin"? Sen verran erikoinen virke, että kaipaisin täsmennystä.

"No varmaan nämä sun tuntemasi sivarit ovat sitten tavanneet ne naisensa jossain saman henkisissä piireissä, sillä en ole kyllä itse oikein koskaan tavannut missään sen tyylisiä naisia."

Ihan normaalikuvioissa ovat tutustuneet - jotkut baarissa, jotkut harrastusten tai töiden kautta. Kukaan ei ole kertonut, että asevelvollisuusasia olisi tapetilla parisuhteessa.

"Niin ja jos luet tätä palstaa ja tätäkin keskustelua, niin kyllä tässä myös suomi-make sanoi just sitä, kuinka ketkään naiset eivät huoli armeijaa käymätöntä miestä, koska kaikkien naisten mielestä se armeijan suorittaminen on kuitenkin JOKAISEN suomalaismiehen perusvelvollisuus."

Onko suomi-make sinun auktoriteettisi? Menisit joskus kokemaan elämää Suomi24:n ulkopuolelle. Aloita uusi harrastus, tai mene baariin tai laivaristeilylle YKSIN. Tutustu uusiin ihmisiin ja huomaat, että asevelvollisuus on suurimmalle osalle ihan yhdentekevä juttu (ellet sitten itse ota sitä innokkaasti puheeksi).

• Hmmm....

Ei ole naisten vika, jos joku mies jää yksin. Nuoria naisiahan on vähemmänkin kuin nuoria miehiä, eli kaikille ei riitä.

Ja ethän sinäkään kai alkaisi seurustelemaan kenen hyvänsä naisen kanssa vain, että tämä nainen ei joutuisi olemaan yksin.

Mies voisi toki antaa seksiä lähes kenelle tahansa naiselle, mutta maailma on suunniteltu niin, että mies saattaa joutua vähän maksamaan siitä, että saa seksiä joltain naiselta.

• Naisasailooseri.

Totta. Mutta kysymys onkin siitä minkälaisia miehiä naise valitsevat. Jos ne yksin jäävät miehet olisivat alkoholisoituneita naisia kohtaan väkivaltaisia retkuja niin heidän yksinjäämisensä olisi oma vikansa ja se olisi hyväksyttävää.

Mutta ongelma onkin se, että em. kaltaisilla miehillä yleensä on nainen, monesti jopa useampia ja kiltit ja kunnolliset miehet jäävät yksin ja se on todellakin naisten vika.

Ja moni YTM vielä sitouttaa itseensä kerralla useita naisia(ns. panoringit jotka ovat totta eivätkä palstalegedaa), joka tarkoittaa sitä että yhä useampi mies ei saa sitä yhtäkään naista.

• wannabeATM
        Naisasailooseri. kirjoitti:

Totta. Mutta kysymys onkin siitä minkälaisia miehiä naise valitsevat. Jos ne yksin jäävät miehet olisivat alkoholisoituneita naisia kohtaan väkivaltaisia retkuja niin heidän yksinjäämisensä olisi oma vikansa ja se olisi hyväksyttävää.

Mutta ongelma onkin se, että em. kaltaisilla miehillä yleensä on nainen, monesti jopa useampia ja kiltit ja kunnolliset miehet jäävät yksin ja se on todellakin naisten vika.

Ja moni YTM vielä sitouttaa itseensä kerralla useita naisia(ns. panoringit jotka ovat totta eivätkä palstalegedaa), joka tarkoittaa sitä että yhä useampi mies ei saa sitä yhtäkään naista.

Syrjäytyneet nuoret ovat syrjäytyneet yleensä jo peruskoulussa ja viimeistään toisen asteen koulutuksen alkuvaiheessa. Joten jollain sun panoringeillä tai "naistenhakkaajajuopoilla" on todennäköisesti aika vähän tekemistä ongelman kanssa.

Mikä ihmeen pinttymä tämä muuten on, että alkoholisteilla tai rikollisilla olisi poikkeuksellisen paljon naisseuraa? Monilla alkoholisteilla ainoat naiset ovat ex-vaimoja/tyttöystäviä joita sitten muistellaan ryypätessä ja rikollisten sosiaaliset suhteet ovat myös yleensä surkealla tolalla, jos niitä nyt sattuu olemaan.

• vm55 cool

Mikä näitä nuoria riivaa? Jos ei tyttö anna,niin sitten se on maailmanloppu! Ja tälläisen vellihousu sukupolven tulisi puolustaa Suomea,huh.

• ohnoes

Ei tämä ketju käsitellytkään DarkFearia. :(

• bbvvbnnbvghhyyggcghh

Netti ja sosiaalinen mediahan lisää huonoa oloa. Jos on vaikka masentunut niin ei tietenkään auta olla muiden samanlaisten kanssa, samalla lailla omille harhoille löytää vahvistuksen muilta harhaluuloisilta.

Eivätkä nämä friikit yksilöt ole sellaisia muiden hyljeksinnän takia, vaan muut hyljeksivät heitä sen takia millaisia he ovat. Monissa tapauksissa on heille muut antaneet mahdollisuuksia ensin alkuun, mutta he ovat itse kaivaneet itsensä syvemmälle.

• wannabeATM

Älä kritisoi syrjäytyneitä! Hehän ovat palstan totuuden torvien mukaan vailla vaapata tahtoa olevia uhreja, jotka "pilluoliot" ovat syrjäyttäneet yhteiskunnasta.

• wannabeATM
        wannabeATM kirjoitti:

Älä kritisoi syrjäytyneitä! Hehän ovat palstan totuuden torvien mukaan vailla vaapata tahtoa olevia uhreja, jotka "pilluoliot" ovat syrjäyttäneet yhteiskunnasta.

typo. vapaata tahtoa

• Kingston Knightley
        wannabeATM kirjoitti:

wannabeATM kirjoitti:

"Syrjäytyneet nuoret ovat syrjäytyneet yleensä jo peruskoulussa ja viimeistään toisen asteen koulutuksen alkuvaiheessa. Joten jollain sun panoringeillä tai "naistenhakkaajajuopoilla" on todennäköisesti aika vähän tekemistä ongelman kanssa"

bbvvnnnccc kirjoitti:

"Eivätkä nämä friikit yksilöt ole sellaisia muiden hyljeksinnän takia, vaan muut hyljeksivät heitä sen takia millaisia he ovat. Monissa tapauksissa on heille muut antaneet mahdollisuuksia ensin alkuun, mutta he ovat itse kaivaneet itsensä syvemmälle."

Eli syrjäytyneelle nuorelle ei ole annettu koskaan edes MAHDOLLISUTTA pärjätä yhteiskunnassa!

Taidatte te kaksi olla niitä ihmisiä, jotka nämä vihakultit ja syrjäytymiset oikeasti panevat alulle.

Ei kyse ole siitä, että normaali nuoruus ratkaisisi kaiken, mutta jos työtä tai naista ei saa KOSKAAN niin se aiheuttaa todellisen ulkopuolisuuden tunteen.

• wannabeATM
        Kingston Knightley kirjoitti:

wannabeATM kirjoitti:

"Syrjäytyneet nuoret ovat syrjäytyneet yleensä jo peruskoulussa ja viimeistään toisen asteen koulutuksen alkuvaiheessa. Joten jollain sun panoringeillä tai "naistenhakkaajajuopoilla" on todennäköisesti aika vähän tekemistä ongelman kanssa"

bbvvnnnccc kirjoitti:

"Eivätkä nämä friikit yksilöt ole sellaisia muiden hyljeksinnän takia, vaan muut hyljeksivät heitä sen takia millaisia he ovat. Monissa tapauksissa on heille muut antaneet mahdollisuuksia ensin alkuun, mutta he ovat itse kaivaneet itsensä syvemmälle."

Eli syrjäytyneelle nuorelle ei ole annettu koskaan edes MAHDOLLISUTTA pärjätä yhteiskunnassa!

Taidatte te kaksi olla niitä ihmisiä, jotka nämä vihakultit ja syrjäytymiset oikeasti panevat alulle.

Ei kyse ole siitä, että normaali nuoruus ratkaisisi kaiken, mutta jos työtä tai naista ei saa KOSKAAN niin se aiheuttaa todellisen ulkopuolisuuden tunteen.

Et ilmeisesti ymmärtänyt lukemaasi, joten yritetään vielä kerran. Suurin osa syrjäytyneistä nuorista on syrjäytynyt jo peruskoulussa tai viimeistään toisen asteen koulutuksessa ja taustalla tässä on usein ongelmia perheessä, koulukiusaamista ja/tai mielenterveysongelmia.

Ongelmiin on kuitenkin saatavissa apua ja niistä voi päästä jopa kokonaan eroon, jos sitä vain haluaa! Avun hakeminen ei välttämättä ole helppo eikä kukaan sellaista väitäkkään.

Pointti on siis se, että kerran syrjäytyneen ei tarvitse olla aina syrjäytynyt, vaan ihmisellä on vapaa tahto pyrkiä tekemään muutoksia vallitsevaan tilanteeseen. Syrjäytynyt mies ei varmasti saa naisseuraa eikä työtä jos vain linnoittautuu neukkukuutiossa sijaitsevaan koppiinsa ja syytä misogyynista sontaa nettiin, mutta jos syrjäytynyt mies ottaa yhteiskunnan tarjoaman avun vastaan ja pyrkii pääsemään eroon katkeruudestaan, niin ansiotyön ja kumppaninen löytämisen todennäköisyys kasvaa huomattavasti.

• Kingston Knightley
        wannabeATM kirjoitti:

Et ilmeisesti ymmärtänyt lukemaasi, joten yritetään vielä kerran. Suurin osa syrjäytyneistä nuorista on syrjäytynyt jo peruskoulussa tai viimeistään toisen asteen koulutuksessa ja taustalla tässä on usein ongelmia perheessä, koulukiusaamista ja/tai mielenterveysongelmia.

Ongelmiin on kuitenkin saatavissa apua ja niistä voi päästä jopa kokonaan eroon, jos sitä vain haluaa! Avun hakeminen ei välttämättä ole helppo eikä kukaan sellaista väitäkkään.

Pointti on siis se, että kerran syrjäytyneen ei tarvitse olla aina syrjäytynyt, vaan ihmisellä on vapaa tahto pyrkiä tekemään muutoksia vallitsevaan tilanteeseen. Syrjäytynyt mies ei varmasti saa naisseuraa eikä työtä jos vain linnoittautuu neukkukuutiossa sijaitsevaan koppiinsa ja syytä misogyynista sontaa nettiin, mutta jos syrjäytynyt mies ottaa yhteiskunnan tarjoaman avun vastaan ja pyrkii pääsemään eroon katkeruudestaan, niin ansiotyön ja kumppaninen löytämisen todennäköisyys kasvaa huomattavasti.

"Et ilmeisesti ymmärtänyt lukemaasi, joten yritetään vielä kerran. Suurin osa syrjäytyneistä nuorista on syrjäytynyt jo peruskoulussa tai viimeistään toisen asteen koulutuksessa ja taustalla tässä on usein ongelmia perheessä, koulukiusaamista ja/tai mielenterveysongelmia"

Tuo sana "syrjäytyminen" on vain sanaleikki, ei sellaista asiaa kuin "syrjäytynyt" ole olemassakaan. On vain etuoikeutettuja ja niitä joiden pitää tehdä samat asiat vaikeammin.

"Ongelmiin on kuitenkin saatavissa apua ja niistä voi päästä jopa kokonaan eroon, jos sitä vain haluaa! Avun hakeminen ei välttämättä ole helppo eikä kukaan sellaista väitäkkään."

Ai sitä voi vaan aikamatkailla takaisin aikaan ennen vääryyksien tapahtumista ja muuttaa asia? Totuus on se, että kukaan ei ymmärrä tai hyväksy sellaista ihmistä, joka ei ole elänyt normaalia nuoruutta bilettäen, kaveriporukan mukana kulkien ja ystävän kanssa useita tunteja kävellen ja rupatellen. Töitä tai naista et voi saada, koska niihin vastuuhommiin otetaan mielummin jokin kokeneempi, normaalimpi ja suositumpi. Syrjäytynyt on tuhon oma jollei hänellä ole rikkaita vanhempia tai muita kohtalotovereita.

"Pointti on siis se, että kerran syrjäytyneen ei tarvitse olla aina syrjäytynyt, vaan ihmisellä on vapaa tahto pyrkiä tekemään muutoksia vallitsevaan tilanteeseen. Syrjäytynyt mies ei varmasti saa naisseuraa eikä työtä jos vain linnoittautuu neukkukuutiossa sijaitsevaan koppiinsa ja syytä misogyynista sontaa nettiin, mutta jos syrjäytynyt mies ottaa yhteiskunnan tarjoaman avun vastaan ja pyrkii pääsemään eroon katkeruudestaan, niin ansiotyön ja kumppaninen löytämisen todennäköisyys kasvaa huomattavasti. "

Vanha, tulokseton valhe. Jos se olisi noin helppoa niin kukaan ei olisi koskaan yksinäinen, naiseton, työtön, mt-ongelmainen tai syrjäytynyt. Jos hakee apua niin lekuri määrää SSRI- tabuja, joista seuraa impontenssi, sairaanhoitaja ohjaa hömppäkurssille josta seuraa taloudellinen ahdinko. Syrjäytynyt nuori on mennyttä, ellei hänellä ole ymmärtäjiä, jotka hyväksyvät moniongelmat tai rikkaita sukulaisia. Syrjätynyt on yleensä ikisinkku, joka ajautuu rikollisuuteen ja päihderiippuvuuteen.

• outsider1

"Et ilmeisesti ymmärtänyt lukemaasi, joten yritetään vielä kerran. Suurin osa syrjäytyneistä nuorista on syrjäytynyt jo peruskoulussa tai viimeistään toisen asteen koulutuksessa ja taustalla tässä on usein ongelmia perheessä, koulukiusaamista ja/tai mielenterveysongelmia"

Tuo sana "syrjäytyminen" on vain sanaleikki, ei sellaista asiaa kuin "syrjäytynyt" ole olemassakaan. On vain etuoikeutettuja ja niitä joiden pitää tehdä samat asiat vaikeammin.

"Ongelmiin on kuitenkin saatavissa apua ja niistä voi päästä jopa kokonaan eroon, jos sitä vain haluaa! Avun hakeminen ei välttämättä ole helppo eikä kukaan sellaista väitäkkään."

Ai sitä voi vaan aikamatkailla takaisin aikaan ennen vääryyksien tapahtumista ja muuttaa asia? Totuus on se, että kukaan ei ymmärrä tai hyväksy sellaista ihmistä, joka ei ole elänyt normaalia nuoruutta bilettäen, kaveriporukan mukana kulkien ja ystävän kanssa useita tunteja kävellen ja rupatellen. Töitä tai naista et voi saada, koska niihin vastuuhommiin otetaan mielummin jokin kokeneempi, normaalimpi ja suositumpi. Syrjäytynyt on tuhon oma jollei hänellä ole rikkaita vanhempia tai muita kohtalotovereita.

"Pointti on siis se, että kerran syrjäytyneen ei tarvitse olla aina syrjäytynyt, vaan ihmisellä on vapaa tahto pyrkiä tekemään muutoksia vallitsevaan tilanteeseen. Syrjäytynyt mies ei varmasti saa naisseuraa eikä työtä jos vain linnoittautuu neukkukuutiossa sijaitsevaan koppiinsa ja syytä misogyynista sontaa nettiin, mutta jos syrjäytynyt mies ottaa yhteiskunnan tarjoaman avun vastaan ja pyrkii pääsemään eroon katkeruudestaan, niin ansiotyön ja kumppaninen löytämisen todennäköisyys kasvaa huomattavasti. "

Vanha, tulokseton valhe. Jos se olisi noin helppoa niin kukaan ei olisi koskaan yksinäinen, naiseton, työtön, mt-ongelmainen tai syrjäytynyt. Jos hakee apua niin lekuri määrää SSRI- tabuja, joista seuraa impontenssi, sairaanhoitaja ohjaa hömppäkurssille josta seuraa taloudellinen ahdinko. Syrjäytynyt nuori on mennyttä, ellei hänellä ole ymmärtäjiä, jotka hyväksyvät moniongelmat tai rikkaita sukulaisia. Syrjätynyt on yleensä ikisinkku, joka ajautuu rikollisuuteen ja päihderiippuvuuteen.

Jep, hyvää tekstiä, vaikka en kaikesta samaa mieltä olekaan. WannabeATM:llä tuntuu olevan vähän turhan ruusuinen kuva yhteiskunnan keinoista auttaa. Oikeasti syrjäytyneelle ansiotyö alkaa nykyisin olla kaukaista utopiaa - jotain palkka- tms. tuettuja työmuotoja voi toki löytyä. Parasta olisi pyrkiä rakentamaan mielekäs elämä niistä palikoista, joita on realistisesti tarjolla.

• Naisasialooseri.

Totta. Yhteiskunnan ja ammattiauttajien tarjoama"apu" ei auta syrjäytynyttä mitenkään. Työnantajat ja naiset katsovat entistä enemmän kieroon syrjäytynyttä, joka juoksee nuppilekurilla ja syö lääkkeitä.

• bbvvbnnbvghhyyggcghh

wannabeATM kirjoitti:

bbvvnnnccc kirjoitti:

Itse tuolla friikillä en tarkoittanut ns. normaaleita hyljeksittyjä vaan ääritapauksia kuten vaikka kouluampujia. Mutta kyllähän se niin on että jokaiselle annetaan elämässä mahdollisuuksia, toiset vaan eivät niihin syystä tai toisesta osaa tarttua. Moni yksinäinen tod.näk. muistaa tilanteen että joku on pyytänyt mukaan jonnekin mutta itse on kieltäytynyt, siitä äkkiä seuraa se ettei kukaan pyydäkään.

• erkki-täti

Ainoastaan itsenäiseen ajatteluu kykenemätön yksilö on altis vaikutteille. Olivat ne vaikutteet sitten uskontoa, huumeita tai alkoholia.

Siitä voi syyttää heikkolahjaisia vanhempia, ja heidän surkeita taitojaan kasvattajina.

Linnaan koko sakki, tai vaihtoehtoisesti itsemurhapilleri. Ei kiinnosta, ja olen helvetin kypsä näihin syyllistäviin lausuntoihin milloin kukakin on riskiryhmässä.

Muuten, islaminuskossa korostetaan erityisesti ja joka käänteessä ihmisen omaa valintaa.Miksi tämä nyt unohdetaan? Sehän on pääasiallinen ero kristinuskon ja islamin välillä, ja kaiken kaikkiaan hyvin tärkeä asia muslimeille.

Jos valitsette terrorin tien, saatte tuomion. Tai kuolette ennen sitä. Ei itketä yhtään.

• Naisasialooseri.

Terrorin tien valinnutta ei mitkään tuomiot säikäytä. Terrorin tie valitaan juuri siksi koska menetettävää ei ole. Sellainen ihminen nauraa tuomioilla uhkailijoille.

Ja ihminen ei ole oman onnesa seppä, kuten tuossa vihjaat kun puhut omasta valinnasta. Sen sijaan ihminen on kokemustensa summa.

• Näin on marjat

No se on kai totta, että YTM:t saavat paljon naisia. Mutta se on pois KT-miehiltä. ATM jäisi joka tapauksessa ilman, koska nainen on mieluummin yksin kuin AT-miehen kanssa suhteessa.

• kiltti atm

Olen ainakin kaiken ulkopuolella. Ei minulla ole mitään sosiaalista elämää.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      209
      7179
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      59
      4692
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      43
      4584
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      73
      3322
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1975
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      30
      1748
    7. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      26
      1737
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      41
      1600
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      34
      1499
    10. Haluaisitko enemmän ?

Haluaisitko enemmän kuin ystävyyden ? M-N
      Ikävä
      143
      1267
    Aihe