Pystyisitteko miehet vastaamaan tähän, olen kiitollinen kaikista vastauksista:
Taustaa: Olen kolmekymppinen sinkku, yhden lapsen äiti. Olen omillani toimeen tuleva, urheilen säännöllisesti ja osaan juhlia ja pitää hauskaa tarpeen tullen (joskaan en vedä räkäkännejä). En ole langanlaiha, vaan normaalivartaloinen, hieman pyöreä, mutta normaalipainon rajoissa. Olen itse ihan tyytyväinen painooni, löydän kauniita vaatteita ja panostan ulkonäkööni. Tein parikymppisenä jonkun verran mallin töitä, joten en uskoisi näyttäväni ihan seinästärepäistyltä. Olen naisellinen, pitkähiuksinen ja huumorintajounen ihminen. Nauran ja hymyilen paljon. Joskin huumorintajuni on välillä hieman kieroa.
Ongelma: En löydä miestä. En etsi lapselleni isää, haluan aikuisen suhteen. En ole epätoivoinen, enkä anna yksinäisyyteni näkyä. En harrasta yhden illan suhteita, eli viimeisestä kerrasta miehen kanssa tulee kohta pari vuotta. Tämä ahdistaa. Onko tuo pieni pyöreys se ongelma? Haluavatko miehet oikeasti vain langanlaihoja naisia? Eikö yh-äidillä ole enää mitään mahdollisuuksia. Mitä ihmettä teen väärin?
Toivon rehellisiä vinkkejä, kiitos :)
Missä vika? Olenko ikuisesti sinkku?
48
387
Vastaukset
- 19+5
yh pyöreä on pahin mahdollinen yhdistelmä :D
- 4+17
Koirat. Muista lisätä yhdistelmään koirat.
- 17+16
Ihan sama mitä muuta olet, koska lapsen takia jo en olisi kiinnostunut.
- faktaa99
YH Lapsi Pyöreä
Ihanko oikein olet sitä mieltä että sinkku miehelle olet se ykkös vaihtoehto eikä esim sinkku urheilullinen lapseton - 3+6
Noilla spekseillä mitä kerroit (lasta lukuunottamatta, karu totuus. :( ) vaikutat tavoittelemisen arvoiselta naiselta. Pieni pyöreys ei todellakaan ole esteenä, koska tiedän todella monen miehen pitävän naisista joissa on pehmeyttä.
Missä oikein liikut, eli mistä katselet miehiä? Baarista? Harrastusten kautta? Netistä? Kai pyrit viestimään, että olet vapaa ja kiinnostunut mielenkiintoisille miehille? - Synteesiä asiaan.
Parhaat "saumat" taitaa sinulla olla perustaa yh-isän kanssa uusioperhe!
Harvat vapaat miehet ovat valmiita toisen miehen lapsia elättämään/kasvattamaan -etenkin kun siltä sun exältä voi saada vaikka turpaansa, jos "politiikasta" ei päästä yksimielisyyteen. - Pera42
Kukaan ei pidä rehellisyydestä..Voin kertoa.
Siitä se sitten lähti..Noin 40 sinkkuna en voi sietää leveäperäistä elämää
enkä myöskään sitä, että lapsia tehdään kenelle sattuu. Bonuksen saat ainoastaan jos lapsen isä on kuollut.
Olen tähän menessä joutunut välillisesti tai välittömästi kustantamaan 18 lapsen elämiset ja olemiset eri parisuhteissa sen lisäksi factaa on se, että lapsesi menee aina parisuhteen edelle ja / tai on tiellä parisuhteen aikana.
Naisten toimeentulo nyt on lähinnä vitsi siitä huolimatta
osa miehistä saattavat olla välillisesti tai kokonaan fattan armoilla.
Urheilet varmaan..Tikan heittoa ei vaan lasketa urheiluksi, eikä kälättämistä salilla.Säännölinen urheilija on hoikkaa tyttöä.
Kukaan ei halua juhlivaa 30 vuotiasta..Sitäkään ei siis kannata mainita
kukapa ei hauskaa osaisi pitää? Kaippa ymmärrät, että tuost syntyy paradoxi?
Ei langanlaiha, normaalin rajoissa mutta säännölinen urheilija??
Olet tyytyväinen painoosi mutta olenko minä??
(Älä ymmärrä väärin olen seurustellut monesti anorektisen ja paksun kanssa ja paksu voittaa.)
Kauniita vaatteita,eli sinne meni ne omillaan toimeentulot ja vähän meikälisenkin, haiskahtaa pikavipiltä ja kulutusluotolta tuskin on luottotietojakaan(näin mies sen ajattelee).
Voin kertoa ,että keskiverto ätmi ottaa mielumin läskin kun ihmisen jolla on huono ymmärrys talousasioista.
Panostat?..45 Min meikaamista ja toisen 45 min muuten vain wc varatttu?
Teit mallin töitä?..Narsisti siis?..Jos se pitää mainita.
Mitä väliä sillä on miltä näytät jos olet niin epävarma ,että koko olemassaolosi pyytää anteeksi? Nyt tämä kuulostaa jo siltä kun pesisit mattoa vaikka olisit pinnalinen niin miehet eivät sitä ole.
No shit sherlock et taatusti löydä ai sekin vielä..lasta pitää katsoa, mutta osallistua ei saa..Tämäkin on joskus kuultu ja voin kertoa, että kun niitä lapsia on alettu hoitamaan niin mies on se joka on niiden pentujen kanssa kotona ja nainen painaa pitkin katuja yötä myöden..Todella omaperäistä..Mitä virkaa sillä miehellä sitten enää on?
Eli olet valikoiva prinsessa? Anna kun arvaan..Miehen pitää olla
190 cm/lihaksikas/tumma/komea/huumorintajuinen ja vapaa?
Sulla käy tuuli korvasta korvaan..Sen teet väärin. Jos oikeesti haluut
miehen nopeeta niin se vaatii näyttelijän-lahjoja eikä rehellisyyttä.
Vähän psykoa peliin,sillä mikään ei kiihota miestä niin kun haavoittuva
nainen joka tarvitsee apua(ihan sama missä).
Suoraa pyysit ja suoraa tuli. Ongelmasi ei ole paino vaan itsetunto.
Eli ole nainen..Mutta siun tulee olla viekas.- timantinkova atm
Vittu missä psykoosissa tämä Pera42, mutta silti plussasin, koska nauroin. Todella pitkälle viedyt päätelmät ja siksi hulvatonta luettavaa. Osa kyllä varmasti tottakin. Vähintäänkin tuo, että ketä kypsää miestä oikeasti kiinnostaa joku bilettävä kolmekymppinen yh.
Ap, katso tuosta miltä näytät lapsesi silmissä: http://www.youtube.com/watch?v=XwdUXS94yNk
Eikä tuossa ole kyse mistään 2 promillen jutusta, vaan ihan pari annosta riittää siihen, että muutut lapsesi silmissä erilaiseksi ja siksi turvattomaksi. - Kukkanen6
Luin tämän ja oikeastaan ymmärsin ongelmani. En halua kaltaistasi miestä. En halua tyyppiä joka etsii jokaisen sanani takaa jotain piilevää ongelmaa. Olen siis ilmeisesti mainitsemasi valikoiva prinsessa. En halua ketään näyttelemällä, vaan olemalla oma itseni. Kiitos kun palautut minut maanpinnalle ja olit rehellinen niin kuin pyysin.
- Ghdhjjhf
"Teit mallin töitä?..Narsisti siis?..Jos se pitää mainita."
Ei vittu mikä urpo :D
Ehkä ap mainitsi sen poistaakseen epäilyjä, että naamassa olisi vikaa.
"Tein parikymppisenä jonkun verran mallin töitä, joten en uskoisi näyttäväni ihan seinästärepäistyltä."
On kyllä narsismin multihuipentuma tuo. Ja kun toinen vielä ihmettelee miksi ei kelpaa. Narsisti tuntee kelpaavansa vaikka englannin tulevalke kuningattarelle vaikkei siihen olisi mitään perusteita. - Kukkanen6
timantinkova atm kirjoitti:
Vittu missä psykoosissa tämä Pera42, mutta silti plussasin, koska nauroin. Todella pitkälle viedyt päätelmät ja siksi hulvatonta luettavaa. Osa kyllä varmasti tottakin. Vähintäänkin tuo, että ketä kypsää miestä oikeasti kiinnostaa joku bilettävä kolmekymppinen yh.
Ap, katso tuosta miltä näytät lapsesi silmissä: http://www.youtube.com/watch?v=XwdUXS94yNk
Eikä tuossa ole kyse mistään 2 promillen jutusta, vaan ihan pari annosta riittää siihen, että muutut lapsesi silmissä erilaiseksi ja siksi turvattomaksi.Pitkälle vedettyjä päätelmiä :( En ole bilettävä kolmekymppinen, halusin vain korostaa etten ole mikään sohvaperuna enkä koskaan pääse ihmisten ilmoille. Olisi varmaan pitönyt tämä jättää sanomatta kun niin moni ymmärsi tuon väärin. En juo alkoholia lapseni läsnäollessa. Oletin tämän kai olevan sanomattakin selvää.
- Pera42
Kukkanen6 kirjoitti:
Luin tämän ja oikeastaan ymmärsin ongelmani. En halua kaltaistasi miestä. En halua tyyppiä joka etsii jokaisen sanani takaa jotain piilevää ongelmaa. Olen siis ilmeisesti mainitsemasi valikoiva prinsessa. En halua ketään näyttelemällä, vaan olemalla oma itseni. Kiitos kun palautut minut maanpinnalle ja olit rehellinen niin kuin pyysin.
Kysyit apua ja sait sitä. Minähän sanoin ,ettei kukaan pidä totuudesta.
Kirjoitus yksikön 1 persoonassa ei kerro minusta ihmsienä vain ainoastaan kirjoittajana, sen lisäksi minä muoto toimi paremmin kuvaamaan
palstalaisen keskiverto ätmin ajatusmaailmaa..subjektiivisesti.
Huomaatko teit sen taas?! En tarjonut itseäni sinulle.
Koetin saada sinut ymmärtämään perimmäisen ongelmasi.
Noin..ja siitä sitten martyyri vaihde silmään ei tätä elämää
noin rankasti pidä ottaa varsinkaa anonyymillä palstalla.
Enemmän naista vähemmän sääliä, avuttomuus ja sääli eivät ole sama.
Mies on aika simppeli ja yksioikoinen otus..Vähän kun kajaali..Yhtä helppo käyttää ja yhtä nerokas. Älä ole uhri ole saalistaja. - toinen nainen
Pera42 kirjoitti:
Kysyit apua ja sait sitä. Minähän sanoin ,ettei kukaan pidä totuudesta.
Kirjoitus yksikön 1 persoonassa ei kerro minusta ihmsienä vain ainoastaan kirjoittajana, sen lisäksi minä muoto toimi paremmin kuvaamaan
palstalaisen keskiverto ätmin ajatusmaailmaa..subjektiivisesti.
Huomaatko teit sen taas?! En tarjonut itseäni sinulle.
Koetin saada sinut ymmärtämään perimmäisen ongelmasi.
Noin..ja siitä sitten martyyri vaihde silmään ei tätä elämää
noin rankasti pidä ottaa varsinkaa anonyymillä palstalla.
Enemmän naista vähemmän sääliä, avuttomuus ja sääli eivät ole sama.
Mies on aika simppeli ja yksioikoinen otus..Vähän kun kajaali..Yhtä helppo käyttää ja yhtä nerokas. Älä ole uhri ole saalistaja.Kuvittelet kai olevasi nero juttuinesi mutta täytyy kertoa että olet vain hyvin vastenmielinen. :-(
- Kukkanen6
Ok. Hyvä että sanotte suoraan. Voin sitten jäädä kotiin vanhuudenpäiviä odottelemaan ;) En arvannut että pieni pyöreys on niin iso juttu, kun kerran normaalipainoinen ja urheilullinen olen. Muihin asioihinhan en itse juuri voi vaikuttaa. Olen itse tyytyväinen kroppaani, jos kuitenkin haluan joskus löytää itselleni miehen, niin minun tulee pyrkiä normaalipainon alarajoille?
- 16+2
Ei se pieni pyöreys olekaan, mutta se että olet yksinhuoltaja. Kannattaisi etsiä yh-mies itselles.
- Pera42
Myös lukemisen ymmärtäminen jättää toivomisen varaa.
Posi se martyyrin viitta ja lue niin,että ymmärrät.
- Ikisinkku M
Pieni pyöreys ei ole ongelma koska jos oikein kovasti tahdot voit päästä siitä eroon. YH-status ja sen mukanaan tuovat lieveilmiöt, lähinnä sen lapsen isä ovat se suuri ongelma jota on vaikea korjata tai sivuuttaa.Kannattaa panostaa tuohon ulkonäköön & yleiseen miellyttävyyteen, jos ne saa sille tasolle että painavat vaakakupissa enemmän kuin lapsi toiselle miehelle saatat hyvinkin löytää parisuhteen.
- miksi ei
Kuulostaa mun korvaan ihan hyvältä. Ainoastaan pari kysymystä herää.
1) Määritä pieni pyöreys. Mitat ja linkki kuvaesimerkkiin.
2) Millaisia miehiä itse etsit/kelpuutat? Ikä, ulkonäkö, ruumiinrakenne. Kelpaako mies, jolla itsellä on lapsia?- Kukkanen6
En nyt linkkaa mitään kuvaa, mutta olen hieman päälle 170 cm ja painan 68 kg. Siitä voit varmasti päätellä. Raadolliseksihan tämä menee kun mitatkin joutuu ilmoittamaan ;)
Kelpuutan miehen jolla on normaali vartalo, oli se sitten hoikka tai pyöreä. Ikä on siinä mielessä tärkeä, että en hae mitään bilettäjää(parikymppistä). Päin vastoin kun aloituksestani on moni ymmärtänyt väärin, en ole itse mikään baarikärpänen. Juhlimiseni rajoittuu lähinnä illanistumiseen. Halusin vain korostaa sitä, että en tykkää istua yksin kotona tv:n ääressä sipsipussi kainalossa. Viime aikoina olen kyllä yrittänyt laajentaa näkemyksiäni ja käynyt muutamassa baarissakin. Tämä siksi että toivon löytäväni uusia tuttavuuksia :)
Siis mies saa olla vanhempikin, ja lapsia saa olla. Se on lähinnä plussaa. Varattua en kuitenkaan kelpuuta. Muuten etsin vain hyvää tyyppiä :) - miksi ei
Kukkanen6 kirjoitti:
En nyt linkkaa mitään kuvaa, mutta olen hieman päälle 170 cm ja painan 68 kg. Siitä voit varmasti päätellä. Raadolliseksihan tämä menee kun mitatkin joutuu ilmoittamaan ;)
Kelpuutan miehen jolla on normaali vartalo, oli se sitten hoikka tai pyöreä. Ikä on siinä mielessä tärkeä, että en hae mitään bilettäjää(parikymppistä). Päin vastoin kun aloituksestani on moni ymmärtänyt väärin, en ole itse mikään baarikärpänen. Juhlimiseni rajoittuu lähinnä illanistumiseen. Halusin vain korostaa sitä, että en tykkää istua yksin kotona tv:n ääressä sipsipussi kainalossa. Viime aikoina olen kyllä yrittänyt laajentaa näkemyksiäni ja käynyt muutamassa baarissakin. Tämä siksi että toivon löytäväni uusia tuttavuuksia :)
Siis mies saa olla vanhempikin, ja lapsia saa olla. Se on lähinnä plussaa. Varattua en kuitenkaan kelpuuta. Muuten etsin vain hyvää tyyppiä :)Raadolliseksi menee joo, mutta toisaalta kun lähdit kysymään, niin oli pakko ("tieteen nimissä") määrittelemään tulkinnanvaraiset tekijät. Kiitos, äläkä siis missään nimessä ota henkilökohtaisesti :)
No en mä kyllä mitään isoa epäkohtaa saa susta kaivettua. Jollekin lapsi on sitä, mutta sille ei voi mitään. Sitten on niitä, joille sulla on liikaa kiloja mutta never mind niistä, kaikkua ei voi miellyttää. Sulla on oikeesti ihan hyvät mitat, varsinkin jos urheilusi kehostasi näkyy. Sanoit vielä, että olet tyytyväinen kroppaasi. Se on jos ei harvinaista, niin epätavallista naiselle.
Ja sun luonnekuvaus yms. kaikki kuulostaa hyvältä. Et oo tylsä kotihiiri tai himobilettäjä jne.
Anna palaa vaan, kyllä se oikea vastaan vielä tulee :) - Miksi ei
miksi ei kirjoitti:
Raadolliseksi menee joo, mutta toisaalta kun lähdit kysymään, niin oli pakko ("tieteen nimissä") määrittelemään tulkinnanvaraiset tekijät. Kiitos, äläkä siis missään nimessä ota henkilökohtaisesti :)
No en mä kyllä mitään isoa epäkohtaa saa susta kaivettua. Jollekin lapsi on sitä, mutta sille ei voi mitään. Sitten on niitä, joille sulla on liikaa kiloja mutta never mind niistä, kaikkua ei voi miellyttää. Sulla on oikeesti ihan hyvät mitat, varsinkin jos urheilusi kehostasi näkyy. Sanoit vielä, että olet tyytyväinen kroppaasi. Se on jos ei harvinaista, niin epätavallista naiselle.
Ja sun luonnekuvaus yms. kaikki kuulostaa hyvältä. Et oo tylsä kotihiiri tai himobilettäjä jne.
Anna palaa vaan, kyllä se oikea vastaan vielä tulee :)Eikä sun vaatimuslistakaan mahdoton ole, täysin tervehenkistä touhua :)
- jotain rajaa?
Kukkanen6 kirjoitti:
Siis mies saa olla vanhempikin, ja lapsia saa olla. Se on lähinnä plussaa. Varattua en kuitenkaan kelpuuta. Muuten etsin vain hyvää tyyppiä :)Raadollista joo... Vielä, kun tiedetään se fakta, että suurin osa suomalaisista miehistä on ylipainoisia. Naisen kuuluu silti olla normaalipainon alarajalla kelvatakseen. (Ällöttävin fakta tuli ilmi tuossa eräänä päivänä: alle puolet suomalaisista miehistä pesee hampaansa suositusten mukaan. Silti kai naisilla kuuluu olla täydellinen pepsodent-hymy, vaikka oma purukalusto olisi läpimätä?)
- Super ATM
Kukkanen6 kirjoitti:
Siis mies saa olla vanhempikin, ja lapsia saa olla. Se on lähinnä plussaa. Varattua en kuitenkaan kelpuuta. Muuten etsin vain hyvää tyyppiä :)"Siis mies saa olla vanhempikin, ja lapsia saa olla. Se on lähinnä plussaa. Varattua en kuitenkaan kelpuuta. Muuten etsin vain hyvää tyyppiä :)"
Näin esimerkkinä, kelpaisiko 165cm mies joka on hyvä tyyppi?
Pieni pyöreys ei ole ongelma, varsinkin kun urheilua harrastaa. Mutta lapsia en halua, omia tai muiden.
- Sinkkumies.
Paino ei ole naisen ongelma koskaan vaan se että naisille ei kelpaa kunnollinen tavis mies. Aina naiset ottaa sen pas.kan väkivaltaisen miehen joka juo joka viikonloppu ja haukkuu naista. Mene siis lähibaariin josta löydät oman kultamussukkasi. Minä olen ikuisesti yksin. Nainen kyllä löytää miehen helposti jos ei ole nirso.
- Nöff Nöff
Kyllä se ongelma taitaa olla siel korvienvälis jja mite kohtelee toisii.
- katkera atm
Miksi sinulle pitäisi löytyä mies? Kun minulle ei tule koskaan löytymään naista. t. ATM
- Kukkanen6
Kiitos kaikista asiallisista vastauksista :) Tottahan se on, ettei tällaista kannattaisi nimettömillä palstoilla kysellä, koitan suodattaa nuo narsisti- ja lapsen edessä ryyppäämissyytökset, ja jatkaa samaan malliin kuin ennenkin. Ehkä jonain päivänä löydän jonkun... tai sitten en ;) Suurin syntini on siis tuo lapsi.
- kiltti atm
Kyllä sinä löydät vielä jonkun pas.kan väkivaltaisen mul.kun. Naisille kun muunlaiset miehet ei tunnu kelpaavan
- N38
Ei se lapsi ole ollenkaan este, jos on oikeasti kaunis ja jollain tapaa herttainen nainen. Ystävälläni on kolme lasta ja hänen ei ole tarvinnut sinkkuna viihtyä koskaan yhtään sen kauempaa kuin on itse halunnut. Aina on riittänyt halukkaita miehiä liehittelemään. Eikä hän ole edes hoikka, vaan muodokkaan sorttinen, bmi on taatusti yli 25.
Itse lapsettomana sinkkuna olen todennut, etten vain ole riittävän kaunis ja kun ulkonäkö ei viesti hyvistä geeneistä, niin minkäs sille tekee. Miehet etsii kauniimpaa vaikken aivan seinästä reväisty minäkään ole.
En sano että sinä et voisi olla hyvännököinen, mutta jos et ole poikkeuksellisen kaunis vieläkin, voi olla että nuo kaikki tekijät yhdessä vaikuttavat. 23,5 bmi mitä luokkaa olet, ei mielestäni vielä ole edes mikään pyöreä, vaan normaali!
- F-buddy
No, rehellisesti:
Pituus/paino ei sinällään kerro paljoa. Jos sinulla on ns. tiimalasivartalo eli kapea vyötärö ja bubble butt, ylimääräisistä kiloista ei takuulla ole haittaa. Jos taas päärynä- tai tynnyrivartalo, tai olet ns. laiha läski niin sitten on eri tilanne.
Se että olet YH, haittaa. Ja sekin voi haitata ette ole hakemassa kumppania, joka käytännössä olisi lapsellesi isä. Tuossa mennään ikävästi välimaastoon, mies ei olisi pelkkä fuckbuddy muttei myöskään perheen pää. Toimii paremmin kun ikää on 40 , tuossa iässä on vielä tarjolla naimattomia ja lapsettomia naisia ja iso liuta yh-äitejä jotka ovat valmitta tekemään paljonkin löytääkseen hyvän miehen.
Lopuksi: mikä on vaatimuslista? Useimmat naiset sanovat että tavallinen mies riittää jos on kemiaa, mutta kemia tarkoittaakin pituutta, statusta, koulutusta, tuloja, pelimieskokemusta, jne. - wannabeATM
Pieni pyöreys naisella ei omalla kohdallani ole ainakaan pahasta ;) Käsittääkseni itseni lisäksi myös monet muutkin miehet pitävät normaalipainoisista ja hieman pyöreistä naisista eivätkä roskamedian luomiin naisihanteisiin mukautuvista naisista joiden kylkiluutkin on helppo tuntea halatessa...
Yksinhuoltajuudesta en osaa sanoa mitään järkevää, kun en ole koskaan asiaa tullut pohtineeksi sen syvällisemmin... Viestisi perusteella vaikutat oikein viehättävältä, joten uskoisin sinun löytävän ajansaatossa vielä jonkun vierellesi ;) - äitiliini ☺
Aloittajalle:
Miehet, jotka väittävät lapsesi olevan este kelpaamisellesi, ovat huonokäytöksisiä.
Ja huonokäytöksinen mies ei tietystikään kelpaa meille naisille, joten se siitä.
Lapsesi on rakas sinulle ja saa ja pitää olla. Jos mies rakastaa sinua, hän tykkää myös lapsestasi, jossa on sinun piirteitäsi ja joka on sinulle rakas.
Kaikilla meillä on menneisyys tavatessamme aikuisina.
Ei lapsettomana pysyminen ole yhtään sen parempi menneisyys naiselle eikä miehelle. Jos joku (tämän palstan) lapseton mies niin väittää, niin sellaiset omahyväisen moukan höpinät voit jättää omaan arvoonsa.- 15+8
Niinhän sinä haluat uskoa.
- Ikisinkku M
"Lapsesi on rakas sinulle ja saa ja pitää olla."
Totta, en kiistä ja olisi huono äiti jos noin ei olisi.
"Jos mies rakastaa sinua, hän tykkää myös lapsestasi, jossa on sinun piirteitäsi ja joka on sinulle rakas."
Mies tykkää ehkä niistä lapsen äidin puoleta tulleista piirteistä mutta, iso mutta on se että niitä piirteitä on myös isän puolelta ja koska uusi mies ei tiedä käytännössä yhtään mitään millainen jännäp..ka se isä on, suvussa alkoholismia & mielisairautta ja muita mukavia juttuja niin ei se vaan halua sotkea itseään siihen soppaan.
Edellinen ukko on lapsen kautta kiinteästi mukana elämässä, tulee säännöllisesti jä väliin säännöttömästikin sinun ovelle raapimaan muniaan ja räkimään nurkkiin, elätä nyt minun lapseni aisuri sen ivallinen hymy sanoo samalla kun se yrittää kouria exänsä p..ttä ja ehkä kouriikin silläaikaa kun sinä olet töissä, antoihan nainen sille jo niinkin arvokkaan lahjan kuin lapsen niin miksei sitten seksiäkin aina kun se älyää tulla pyytämään jännäretkiensä välillä. Sinulle nainen ei tietenkään lasta tee kun hänellähän on jo lapsi lahjakkailla jännägeeneillä. siinä oli äitiliinille vähän omahyväisyyttä kun sitä kerran kaipasi. - äitiliini ☺
Ikisinkku M kirjoitti:
"Lapsesi on rakas sinulle ja saa ja pitää olla."
Totta, en kiistä ja olisi huono äiti jos noin ei olisi.
"Jos mies rakastaa sinua, hän tykkää myös lapsestasi, jossa on sinun piirteitäsi ja joka on sinulle rakas."
Mies tykkää ehkä niistä lapsen äidin puoleta tulleista piirteistä mutta, iso mutta on se että niitä piirteitä on myös isän puolelta ja koska uusi mies ei tiedä käytännössä yhtään mitään millainen jännäp..ka se isä on, suvussa alkoholismia & mielisairautta ja muita mukavia juttuja niin ei se vaan halua sotkea itseään siihen soppaan.
Edellinen ukko on lapsen kautta kiinteästi mukana elämässä, tulee säännöllisesti jä väliin säännöttömästikin sinun ovelle raapimaan muniaan ja räkimään nurkkiin, elätä nyt minun lapseni aisuri sen ivallinen hymy sanoo samalla kun se yrittää kouria exänsä p..ttä ja ehkä kouriikin silläaikaa kun sinä olet töissä, antoihan nainen sille jo niinkin arvokkaan lahjan kuin lapsen niin miksei sitten seksiäkin aina kun se älyää tulla pyytämään jännäretkiensä välillä. Sinulle nainen ei tietenkään lasta tee kun hänellähän on jo lapsi lahjakkailla jännägeeneillä. siinä oli äitiliinille vähän omahyväisyyttä kun sitä kerran kaipasi.Ikisinkku M
En maininnut nikkiäsi, mutta kun tulit oma-aloitteisesti esiin, niin tunnustan, että juuri sinua ajattelin kirjoittaessani.
Miehet, jotka väittävät lapsesi olevan este kelpaamisellesi, ovat huonokäytöksisiä.
Ja huonokäytöksinen mies ei tietystikään kelpaa meille naisille, joten se siitä.
Lapsesi on rakas sinulle ja saa ja pitää olla. Jos mies rakastaa sinua, hän tykkää myös lapsestasi, jossa on sinun piirteitäsi ja joka on sinulle rakas.
Ei lapsettomana pysyminen ole yhtään sen parempi menneisyys naiselle eikä miehelle. Jos joku (tämän palstan) lapseton mies niin väittää, niin sellaiset omahyväisen moukan höpinät voit jättää omaan arvoonsa. - Ikisinkku M
äitiliini ☺ kirjoitti:
Ikisinkku M
En maininnut nikkiäsi, mutta kun tulit oma-aloitteisesti esiin, niin tunnustan, että juuri sinua ajattelin kirjoittaessani.
Ei lapsettomana pysyminen ole yhtään sen parempi menneisyys naiselle eikä miehelle. Jos joku (tämän palstan) lapseton mies niin väittää, niin sellaiset omahyväisen moukan höpinät voit jättää omaan arvoonsa.Niin, ajattelit varmaan että siinpä olisi hyvä ja suoraselkäinen mies elättämään naista ja toiselle miehelle tehtyä lasta/lapsia, harmi vaan kun se on tajunnut kupletin juonen.
Vaivaiduit sitten niin paljon että kopioit vain sen minkä jo sanoit aiemmin mutta olkoon sitten niin. Tuosta huonokäytöksisyydestä, kumpiko se on huonokäytöksisempää, tehdä itsekkäästi lapsi jollekin muulle ja kuin sille jonka haluaa kantavan päävastuun perheen elatuksesta vai se että se perheen elättäjäkin tahtoisi jotain oikeuksia suhteessa eikä vain velvollisuuksia.
En tiedä oletko suhteessa vai sinkku mutta jos sinkku niin vastaapa nyt rehellisesti kumpi:
1. Lapsiluku on jo täynnä etkä aio enempää enää tehdä jos uuden suhteen aloitat.
2. Jos/kun löydät miehen haluat tehdä hänelle, siis juuri hänelle lapsia jotta hänkin pääsee jatkamaan sukuaan ja saa oman pojan/tyttären tai useampia.
Jos valitset vaihtoehdon 1 olet itsekäs ja julma sitä tulevaa kumppaniasi kohtaan, jos taas valitset vaihtoehdon 2 sinulla on vielä toivoa mutta asia pitää tuoda selkeästi esiin jo suhteen alkuvaiheessa sille miehelle koska hänkin kenties haluaisi oikean perheen. - äitiliini ☺
Ikisinkku M kirjoitti:
Niin, ajattelit varmaan että siinpä olisi hyvä ja suoraselkäinen mies elättämään naista ja toiselle miehelle tehtyä lasta/lapsia, harmi vaan kun se on tajunnut kupletin juonen.
Vaivaiduit sitten niin paljon että kopioit vain sen minkä jo sanoit aiemmin mutta olkoon sitten niin. Tuosta huonokäytöksisyydestä, kumpiko se on huonokäytöksisempää, tehdä itsekkäästi lapsi jollekin muulle ja kuin sille jonka haluaa kantavan päävastuun perheen elatuksesta vai se että se perheen elättäjäkin tahtoisi jotain oikeuksia suhteessa eikä vain velvollisuuksia.
En tiedä oletko suhteessa vai sinkku mutta jos sinkku niin vastaapa nyt rehellisesti kumpi:
1. Lapsiluku on jo täynnä etkä aio enempää enää tehdä jos uuden suhteen aloitat.
2. Jos/kun löydät miehen haluat tehdä hänelle, siis juuri hänelle lapsia jotta hänkin pääsee jatkamaan sukuaan ja saa oman pojan/tyttären tai useampia.
Jos valitset vaihtoehdon 1 olet itsekäs ja julma sitä tulevaa kumppaniasi kohtaan, jos taas valitset vaihtoehdon 2 sinulla on vielä toivoa mutta asia pitää tuoda selkeästi esiin jo suhteen alkuvaiheessa sille miehelle koska hänkin kenties haluaisi oikean perheen.Ikisinkku M
Kopioin, kopioin. Voisin vieläkin kopioida saman. Saa kai täällä muutkin toistaa, kun sulta tulee aina tuota samaa jankutusta kuin ompelukoneen sörinää. Ja vähemmän huonokäytöksistä olisi, jos puhuisit vain omasta puolestasi. Mutta kun yleistät kaikkia miehiä koskevaksi: mies sitä ja mies tätä.
Parisuhde on ihmissuhde: miehen ja naisen rakkaussuhde.
Kahdestaan sopivat asioista ja toisilleenkin sopivat :) - Ikisinkku M
äitiliini ☺ kirjoitti:
Ikisinkku M
Kopioin, kopioin. Voisin vieläkin kopioida saman. Saa kai täällä muutkin toistaa, kun sulta tulee aina tuota samaa jankutusta kuin ompelukoneen sörinää. Ja vähemmän huonokäytöksistä olisi, jos puhuisit vain omasta puolestasi. Mutta kun yleistät kaikkia miehiä koskevaksi: mies sitä ja mies tätä.
Parisuhde on ihmissuhde: miehen ja naisen rakkaussuhde.
Kahdestaan sopivat asioista ja toisilleenkin sopivat :)Jätit vastaamatta kykymykseen eli se on siis varmaankin sitten se ykkösvaihtoehto ja silloin tuo sanomasi..
"Parisuhde on ihmissuhde: miehen ja naisen rakkaussuhde.
Kahdestaan sopivat asioista ja toisilleenkin sopivat :) "
..ei pidä enää paikkaansa koska siinä tapauksessa se parisuhde on hyväksikäyttö- ja alistussuhde jossa nainen sanelee säännöt (minä, minun lapsi jne.) eikä se ole enää mitään sopimista kun mies joutuu alistumaan kaikissa asioissa. Voiko siinä sitten enää rakkaussutteesta puhua jos toista enimmäkseen vain käytetään hyväksi ja toisen osapuolen välittäminen perustuu enimmkseen vain taloudelliseen hyötyyn. - äitiliini ☺
Ikisinkku M kirjoitti:
Jätit vastaamatta kykymykseen eli se on siis varmaankin sitten se ykkösvaihtoehto ja silloin tuo sanomasi..
"Parisuhde on ihmissuhde: miehen ja naisen rakkaussuhde.
Kahdestaan sopivat asioista ja toisilleenkin sopivat :) "
..ei pidä enää paikkaansa koska siinä tapauksessa se parisuhde on hyväksikäyttö- ja alistussuhde jossa nainen sanelee säännöt (minä, minun lapsi jne.) eikä se ole enää mitään sopimista kun mies joutuu alistumaan kaikissa asioissa. Voiko siinä sitten enää rakkaussutteesta puhua jos toista enimmäkseen vain käytetään hyväksi ja toisen osapuolen välittäminen perustuu enimmkseen vain taloudelliseen hyötyyn.Sur-rur-rur :))))))
Vaihda joskus sahajauhot ja uudista ajatteluasi! - Näi o
"Miehet, jotka väittävät lapsesi olevan este kelpaamisellesi, ovat huonokäytöksisiä.
Ja huonokäytöksinen mies ei tietystikään kelpaa meille naisille, joten se siitä."
Sano nyt vielä että niilä miehillä on myös huono itsetunto.
Noi naisten vedätysyritykset ei ole toiminu enää aikoihin. Äpärä on äpärä eikä siihen sotkuun kukaan normaali mies lähde mukaan. Ei millään pahalla. - Ikisinkku M
äitiliini ☺ kirjoitti:
Sur-rur-rur :))))))
Vaihda joskus sahajauhot ja uudista ajatteluasi!Dildoko siellä surisee?
Miten voisin uudistaa ajattelua kun tässä(kin) ketjussa kaikki kommentointisi vain tukee sitä vanhaa käsitystä yh-naisista? Etkö tiedä että on kohteliasta vastata kun kysytään jotain? Vastaamatta jättäminen kertoo siitä että sinulla on sama tapa siviilissäkin, kierrät hankalat toiselle ehkä tärkeät kysymykset jättämällä vastaamatta ja annat olla luulossa että asiat järjestyy mutta ne ilmeisesti järjestyykin vain sinun itsekkäiden halujesi mukaan. En ikinä voisi olla alkaa suhteeseen ihmisen kanssa joka ikäänkuin huijaa, parempi olisi saad se vääräkin vastaus hyvissäajoin että molemminpuolin sitten voi elää sen mukaan ja saa kuitenkin tehdä itsenäisen eikä toisen vilpilisesti johdatteleman päätöksen.
Tuossa ketjun kysymysvaiheessa jos olisit vastannut sen kakkosen olisin minäkin varmaan joustanut sen verran että jos sellaisella asenteella oleva yh-löytyisi niin saattaisin ehkä ollakin valmis yrittämään eikä se edes tarkoittaisi sitä että niitä lapsia edes tarvitsisi tehdä, riittäisi kun asenne olisi kohdallaan mutta nyt kun todistit toiminnallasi yh-naisten itsekkyyttä niin enpä taidakaan, suhtaudun edelleenkin yh-naisiin niin että vältän kuin ruttoa.
- hellä tosimies
Ei ole ihme, että nämä ukot täällä pysyvät ätminköisinä, kriteerit on sitä luokkaa. Turha toivoa, että neitsytprinssessat tulee teidän ovikelloa soittamaan ja haluaisi tuollaisten epäkunnioittavien miesten kuvatusten kanssa olla missään tekemisissä.
- HC-ATM
Väittäisin että juurikin tuo YH on se juttu minkä takia monet miehet eivät kiinnostu sinusta. Miksi lapsettoman sinkkumiehen pitäisi kiinnostua naisesta, joka on siittänyt toiselle miehelle lapsen? Miksi et itse hae miesten seuraan, joilla on lapsia? Kuten joku sanoi jo tuossa aiemmin, perusta uusioperhe.
- ukkonen355
Ehkä miehet pelkäävät lähestyä sinua, jos olet kaunis nainen :D Suomalaiset miehet eivät uskalla tehdä aloitteita kuin päissään jos silloinkaan ;)
- buubnknubbtvvyhujuju
Ensinnäkään näiden atm:en mielipiteitä ei todellakaan pidä ajatella normaaleiden miesten mielipiteinä, oikeasti se että on yh tai vähän pyöreä ei haittaa.
Eiköhän syy ole sama kuin suurimmalla osalla, eli pienet ympyrät missä ei tapaa kunnolla uusia ihmisiä. Hei Kukkanen6,
sinussa ei varmastikaan ole mitään vikaa!
Voisin kuvitella, että kriteerisi miehen ottamiseen elämääsi ovat tiukat koska sinulla on lapsi. Voisiko tämä aiheuttaa myös sellaisen henkisen blokin, että et "kuljekaan vihreä valo pääsi päällä?" Tai ainakin toki varmasti katsot hyvin tarkkaan, kenen kanssa olet tekemisissä.
Itse ainakin muistan sinkkuajoiltani, että kun olin eron jälkeen pitkään omissa mietteissäni, olin aivan eri tyyppinen lähestymisissä toisen sukupuolen kanssa kun sitten kun olin päässyt kunnolla yli edellisestä suhteesta ja aloin todella haluta uutta suhdetta, ja niin se "vihreä valo" ikään kuin syttyi.
Onnea Sen Oikean etsintään!
t: Heli E-kontakti.fistä- kiltti mies.
Kiltillä miehellä ei tee mitään. Sinkkuna on mukava olla, ei tarvii ainakaan pettyä kuyn nainen kuitenkin pettää miestä jonkun pas.kiaisen kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683089
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)702970Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.672859On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle632554Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli391977- 601637
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181619- 351575
- 591536
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,181480