En keksi mitään puheenaiheita

introvertti3

Pää lyö tyhjää ihmisten seurassa ja puheenaiheet vähissä. Keksii aina ne asiat mitä tapahtunut ja sitten ei keksi muuta... Oon introverttinen et se on osasyy mut tulee ihan tuskahiki,ku toiset keksii aiheita ja puhuu laajasti kaikennäköisist aiheista mut itse en keksi mitään. Tarviiko aina sit olla nii sosiaalinen edes. Mut se ärsyttää itseänsä vaan ku tuntuu ettei hirveesti tollasta small talk- yhdistelmää osaa. :/

15

2927

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mortti & vertti

Älä mieti sitä minkä oletat muista olevan kiinnostavaa. Puhu siitä mikä itseäsi kiinnostaa ja jos et keksi mitään, niin älä stressaa. Jos ihmiset ei kestä hetkeäkään puhumattomuutta, niin niillä on isompia ongelmia kuin sinulla.

• 14+16

Pakkohan sen puheenaiheen on olla jotain yleisesti toisia kiinnostavaa joten paine puhua toisia kiinnostavasta asiasta on aina läsnä.

• 3 way street
        14+16 kirjoitti:

Pakkohan sen puheenaiheen on olla jotain yleisesti toisia kiinnostavaa joten paine puhua toisia kiinnostavasta asiasta on aina läsnä.

Sit ei puhu mitään, hengailee sellaisten kanssa jotka on kiinnostuneita samoista jutuista tai laajentaa omia kiinnostuksenkohteitaan.

• 17+15
        3 way street kirjoitti:

Sit ei puhu mitään, hengailee sellaisten kanssa jotka on kiinnostuneita samoista jutuista tai laajentaa omia kiinnostuksenkohteitaan.

Yleensä en sitten sanokaan mitään ja saattaa vierähtää vaivaannuttavan pitkä aika etten ole sanonut mitään kellekään mutta tuollainen ei ole kovin hyväksyttävää käytöstä.
        Oikeastaan lose-lose-tilanne, jos paljastat muille että et vain keksi sanottavaa sut leimataan oudoksi, jos et sano syytä hiljaisuuteesi niin sut leimataan ylimieliseksi/tylyksi.

• 13+11

Täysin samat ajatukset tällä hetkellä, töissä työkavereiden, kavereiden, jopa perheen kanssa ei keksi tarpeeksi sanottavaa ellei ole kyse tietyistä omista mielenkiinnon kohteista.
      Huolestuttaa hieman itseä tämä.

• hmm m

esimerkkitilanne vaikka baarista joka on tyypillisesti paikka jossa en keksi mitään puhuttavaa: kaverit kommentoi että en ole sanonut mitään puoleen tuntiin. Ei vain tule yhtään mitään sanottavaa mieleen..

• Verbaali-impotenssi

Sulla on suorituspaineita. Älä nosta rimaa niin korkealle. Kaikki muutkin puhuu ihan täyttä hevonpaskaa.

• 18+16

Se on huvittavaa kun saat sen hiljaisen tyypin leiman niin sitten kun kerrankin puhut jostain niin huomaat kuinka kaikki muut hiljenevät ja kuuntelevat sua silmät suurina :D

• lonely woman...

Sama. En vaan keksi mitään oikein koskaan :D En edes tiedä miksi. Muut puhuu mitä ikinä vaan keksii, mulla on pää aina tyhjä. Tää on se suurin syy, miksen enää yritä saada kavereita tai parisuhdetta kun mitä niidenkään kanssa puhuisi.

• 1+13

Itse ainakin haluaisin sellaisen vähän hiljaisemman naisen, jotenkin itsellä on sitten vähän itsevarmempi olo verrattuna puheliaaseen naiseen.
        Vaikea vaan löytää teitä hiljaisia naisia ja että tunteet olisi sitten molemminpuoliset..

• lonely woman...
        1+13 kirjoitti:

Itse ainakin haluaisin sellaisen vähän hiljaisemman naisen, jotenkin itsellä on sitten vähän itsevarmempi olo verrattuna puheliaaseen naiseen.
        Vaikea vaan löytää teitä hiljaisia naisia ja että tunteet olisi sitten molemminpuoliset..

Olen siitä hämäävä, että mut sekoitetaan alussa puheliaaksi naiseksi. Silloin kun tutustutaan on itsellä asiaa, toinen kysyy kysymyksiä elämästä niin onhan siinä helppoa puhua 1-3 tapaamiskerralla. Mutta sittenpä ne jutut hiipuu kun mitä enemmän alkaa toista tuntemaan sitä vähemmän mulla puhuttavaa -> osottaudunkin hiljaiseksi ja epäsopivaksi miehille. En mä edes muista koska olisin törmännyt hiljaiseen mieheen, te kaikki puhutte ja olette vaan niin sosiaalisia että mua kammottaa.

• 1+13
        lonely woman... kirjoitti:

Olen siitä hämäävä, että mut sekoitetaan alussa puheliaaksi naiseksi. Silloin kun tutustutaan on itsellä asiaa, toinen kysyy kysymyksiä elämästä niin onhan siinä helppoa puhua 1-3 tapaamiskerralla. Mutta sittenpä ne jutut hiipuu kun mitä enemmän alkaa toista tuntemaan sitä vähemmän mulla puhuttavaa -> osottaudunkin hiljaiseksi ja epäsopivaksi miehille. En mä edes muista koska olisin törmännyt hiljaiseen mieheen, te kaikki puhutte ja olette vaan niin sosiaalisia että mua kammottaa.

Mulla oikeastaan sama juttu, ensimmäiset jotain 5 näkemistä menee ok naista tapaillessa mutta sitten alkaa lisääntyä ne vaivaannuttavat hiljaisuudet kun perusjutut on jo käsitelty..
        Muistan viimeksi kun oltiin kahdestaan saunassa ja kummallakaan ei selvästi tullut yhtään mitään mieleen, siinä olisi voinut sekuntikellolla mitata sen hiljaisuuden pituuden.. :D nainen sitten lopulta teki jostain tikusta asian.
        Ei voi yleistää kaikkia miehiä puheliaiksi ja sosiaalisiksi, mä olen siitä elävä todiste.
        Mua ei haittaisi toisen hiljaisuus.

• lonely woman.......
        1+13 kirjoitti:

Mulla oikeastaan sama juttu, ensimmäiset jotain 5 näkemistä menee ok naista tapaillessa mutta sitten alkaa lisääntyä ne vaivaannuttavat hiljaisuudet kun perusjutut on jo käsitelty..
        Muistan viimeksi kun oltiin kahdestaan saunassa ja kummallakaan ei selvästi tullut yhtään mitään mieleen, siinä olisi voinut sekuntikellolla mitata sen hiljaisuuden pituuden.. :D nainen sitten lopulta teki jostain tikusta asian.
        Ei voi yleistää kaikkia miehiä puheliaiksi ja sosiaalisiksi, mä olen siitä elävä todiste.
        Mua ei haittaisi toisen hiljaisuus.

Ei varmaan juu tietenkään kaikki miehet puheliaita ole, mutta itse tunnun niihin koko ajan törmäävän :D Useimmat ihmisethän tuntuu olevan enemmän puheliaita tai jotain siltä väliltä kuin hiljaisia.

Voin hyvin kuvitella tuon saunatilanteen...Niin tuttua.

• lonely woman... kirjoitti:

Siinähän se onkin, kun miehen pitäisi olla se, joka kysyy niitä kysymyksiä.

• --------------

Nuorena sitä murehtii paljon mitä muut sinusta ajattelee, mutta kun ikää tulee lisää niin sitä alkaa tajuta, että sillä ei ole paskankaan väliä mitä muut sinusta ajattelee ja tajuaa myös senkin, että suurin osa ihmisistä on aika yksinkertaisia tyyppejä, joilla on omat murheensa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      97
      3694
    2. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      32
      3209
    3. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      59
      3170
    4. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      62
      2963
    5. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      65
      2822
    6. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      65
      2765
    7. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      63
      2494
    8. Pohdinttavaksi

No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      80
      2311
    9. Mulla ei oo anteeksi pyydettävää

Muista se! Mieheltä yhdelle naisellE
      Ikävä
      69
      2158
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      2152
    Aihe