Suurin osa naisista ovat tosikkoja

aaaaaqqqqqqsdddxzdde

Suurimmalla osalla ei ole minkäänlaista huumorintajua. Ehkä joskus nauravat joillekin jutuille mutta oikeastaan ikinä eivät kykene itse olemaan hauskoja, saatikka reagoimaan/vastaamaan huumorilla.

Kun katson telkusta jotain huumoriohjelmaa niin joskus tulee mietittyä miksei oikeasti vastaavia naisia näy.

32

565

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 16+14

Et oo sitten katsonut esim. hyviä ja huonoja uutisia?

• aaaaaqqqqqqsdddxzdde

No yksi ohjelma on juuri tuo mikä pistää ihmettelemään.

• 1+12

Naisilla on huumorintajua. He nauravat miehille. Tietysti salaa, ettei hemmoparan itsetunto murskaantuisi.

• -----------

Tämä selittääkin naisten huumorintajuttomuuden. He eivät kykene nauramaan itselleen, kuten hyvät koomikot kykenevät.

• -M-

Näinhän se on. Jonkun Niina Lahtisen tai Pirjo Heikkilän kuunteleminen on juuri sen takia niin nautinnollista. Onneksi on kuitenkin olemassa pieniä vähemmistöjä. Joskus harvoin tapaa naisen jolla on taito olla hauska. Tietysti se vaatii huumorintajua, mutta se vaatii myös pientä viitseliäisyyttä. On tosi yllättävä tunne kun nainen luo mielessään jotain hauskaa ja yllättävää ja kertoo sen. Jotain kivaa syntyi ilman että minun piti tehdä mitään - hieno tunne.

• aaaaaqqqqqqsdddxzdde

Niinpä, haluaisin kovasti tavata naisen jolla olisi taito heittää vastaus juttuun kuin juttuun huumorilla ja/tai sarkasmilia.

• ---------

Huumorintaju edellyttää että on kyky nauraa itselleen. Naiset ottavat itsensä hirveän tosissaan ja siksi heiltä puuttuu huumorintaju tai se on ilkeää pelkästään muiden pilkkaamista.

• nainennnnmmmm
        --------- kirjoitti:

Huumorintaju edellyttää että on kyky nauraa itselleen. Naiset ottavat itsensä hirveän tosissaan ja siksi heiltä puuttuu huumorintaju tai se on ilkeää pelkästään muiden pilkkaamista.

Äläpäs yleistä. Kyllä, vakavia naisia on olemassa ja minustakin ne on typeriä. Itse en itseäni vakavasti ota, jos joku vitsailee minusta, nauran mukana. Ja heitän jatkuvasti vitsiä omista heikkouksistani. :-D

• _Sinkkunelli_

No tätähän te ette halua kuulla, mutta ei siitä mihinkään pääse: aika monet miehet kun eivät vieläkään kestä naisia, jotka ovat hauskoja. Miksi? Siksi, että huumori on oman tilan ottamista ja myös vallankäyttöä, eikä se vastaa perinteistä feminiinistä naisroolia.

Humoristi osoittaa, ettei ota asioita vakavasti, edes niitä joilla on valtaa. Vallanpitäjät ovat olleet kautta historian miehiä, eivätkä monet miehet vieläkään kestä sitä, että heitä "heikompi osapuoli", naiset, osoittaisivat avoimesti että kyyseenalaistavat heitä millään tavalla, tai ottavat rohkeasti puheenvuoron. Kyseenalaistaminen, tai kyky siihen, on aina uhka. Myös toiset naiset saattavat kavahtaa rohkeaa ja itsevarmuutta osoittavaa naista, koska se poikkeaa totutusta roolimallista. Huumoria viljelevä asettaa aina itsensä alttiiksi - entä jos heitto ei olekaan muiden mielestä hauska? Riski on aina olemassa, eikä ujot tai arat ihmiset lähde tähän leikkiin. Humoristi osoittaa olevansa vahva, eikä se käy kaikkien pirtaan.

Naisen rooli on ollut olla se, joka nauraa miesten vitseille, eikä se joka niitä kertoo. Jos nainen on liian itsevarma, eli hauska, useimmat miehet (ja naisetkin) kokevat hänet uhkaksi ja liian dominoivaksi. Onhan tuo asenne muuttunut varmasti paljonkin nykyään, mutta silti ne vanhat roolimallit elävät taustalla.

Aika usein naiskoomikot menevät sen "naisroolin" taakse piiloon ja esittävät karrikoituja naisbimborooleja: "Kun mä meen sinne kenkäkauppaan, niin eihän sille vaan voi mitään, että mua ei olis pitänyt päästää irti... " Ja tuolla bimbon roolilla simpifioidaan myös miehet samaan syssyyn.

Huumori on tehokas vallankäyttväline ja on hienoa, että joku mies kyselee miksi asioiden laita on näin. Kun naisille annetaan tilaa olla hauskoja ja rentoja, päästetään irti siitä stereotypiasta, että naiset ovat kontrollifriikkejä, joita putkiaivoisten miesten pitää vaan yrittää ymmärtää, jotta mistään tulee mitään. Eli kaikki hauskoista naisista pitävät miehet: halit teille!

• aaaaaqqqqqqsdddxzdde

Omasta mielestäni oleellisempi osa huumorintajua on se miten vastaa muiden juttuihin kuin se millaista läppää itse heittää. Otetaan vaikka tuo naisten parjaama seksi, vaikkei kaksimielisyyksiin tarvitse mennä mukaan niin pitäisi kyetä heittämään jotain takaisin ilman herrastelua. Mikään ei ole huumorintajuttomampaa kuin asioiden liian tosissaan ottaminen.

• 19+9
        aaaaaqqqqqqsdddxzdde kirjoitti:

Omasta mielestäni oleellisempi osa huumorintajua on se miten vastaa muiden juttuihin kuin se millaista läppää itse heittää. Otetaan vaikka tuo naisten parjaama seksi, vaikkei kaksimielisyyksiin tarvitse mennä mukaan niin pitäisi kyetä heittämään jotain takaisin ilman herrastelua. Mikään ei ole huumorintajuttomampaa kuin asioiden liian tosissaan ottaminen.

Hah, näkisit miehen naaman, kun nainen osallistuu "läppään". Naisen tehtävä siinä leikissä on nolostella ja punastella. Muutoin menee mieheltä pupu pöksyyn ja jotain muuta pöksyistä pois.

• -------
        19+9 kirjoitti:

Hah, näkisit miehen naaman, kun nainen osallistuu "läppään". Naisen tehtävä siinä leikissä on nolostella ja punastella. Muutoin menee mieheltä pupu pöksyyn ja jotain muuta pöksyistä pois.

Taas näitä omituisia tulkintoja, jotka ei perustu omaan kokemukseen vaan tyttöporukoissa kehiteltyihin legendoihin. Koska "tiedetään" että näin on, niin ei edes uskalleta kokeilla muuta kuin sitä punastelua.

Hyvä esimerkki huumorintajuisesta naisesta on esim. jenkkinäyttelijä Jennifer Lawrence. Enemmän häntäkin kehutaan ja ihaillaan kuin haukuttaisiin siitä että sattuu olemaan huumorintajuinen, eikä ota itseään niin vakavasti koko ajan.

• nainennnnmmmm
        19+9 kirjoitti:

Mä osallistun aina läppään...jatkan sitä ja aina oon tullu oikein hyvin miesten kans toimeen. Olen aina saanut seurustella kun olen halunnut ja olen aina saanut seksiä kun olen halunnut.

• ht ...

Oho. Sinkkunellihän heitti ihan asiallisen ja kohtuullisen uskottavalta kuulostavan selityksen. On kyllä ehkä totta että etenkin tietynlainen huumori voi saada käyttäjänsä kuulostamaan esim. ylimielisesti muihin suhtautuvalta.

Esim. jos nainen leikkimielisesti piikittelee miestä, niin hyvässä tapauksessa se huumori on sellaista, jonka mies ymmärtää ja lähtee siihen mukaan, mutta huonossa tapauksessa huumori voi mennä hieman ohi ja nainen vaikuttaa vaan itsevarmalta ja ylimieliseltä miestä kohtaan. Huumorikin on taitolaji. Ja kun yleensä nyt nimenomaan naiset itsekin haluavat sitä tiettyä perinteistä "valtasuhdetta" niin päin että miehen pitää olla se itsevarmempi ja loppupeleissä määrätä se kaapin paikka, olla siis perheen pää, niin huonosti toteutettuna se naisen huumori kyseenalaistaa tuon asetelman.

Huumori itseään kohtaan naiseltakin on yleensä ihan hyvä asia. Harva mies kokee sitä mitenkään huonoksi asiaksi jos vaikka nainen heittää huumoria omasta "bimboudestaan" tai muuten vaan omista oudoista tavoistaan. Silloinhan nainen pikemminkin huumorin kautta alentaa omaa arvoaan ja itseriittoisuuttaan ja antaa miehelle sen mahdollisuuden tuntea nainen sellaiseksi hieman höpsöksi ja söpöksi - juuri sellaiseksi josta täytyy pitää huolta.

Näinollen siis todellakin perinteisten sukupuoliroolien ja sen mikä vetoaa toiseen sukupuoleen voi katsoa vaikuttavan huumoriin. Naiset haluavat mieheltä itsevarmuutta ja kykyä kyseenalaistaa (vaikkapa huumorin keinoin) vallitsevia outoja tapoja, jopa muita ihmisiä, yms. Naiselta vastaava itsevarmuuden osoitus taas nostaa naisen siihen itsevarmuuden valtakamppailuun, ja useimmille miehille yhtään yli-itsevarma nainen vaikuttaa todella ärsyttävältä ja epäviehättävältä.

Huumorissa todellakin vaikuttaa siis sen käyttäjän sukupuoli ja millaista huumoria kyseinen henkilö voi kertoa jos haluaa pysyä perinteisessä sukupuoliroolissaan ja sen mukaisessa arvostuksessa / viehättävyydessä. Eipä ole ennen tullut asiaa mietittyä, mutta sinkkunellin vastaus vaikuttaa omasta mielestäni varsin osuvalta.

• Ex PUA

"No tätähän te ette halua kuulla, mutta ei siitä mihinkään pääse: aika monet miehet kun eivät vieläkään kestä naisia, jotka ovat hauskoja. Miksi?"

Voi vittu.

Taas tätä feminististä tekosyiden ja uhriutmista hakemista omalle kyvyttömyydelle.

Miehet rakastavat OIKEASTI hauskoja naisia, mutta niitä on yleensä vähän.

"Naisen rooli on ollut olla se, joka nauraa miesten vitseille, eikä se joka niitä kertoo. Jos nainen on liian itsevarma, eli hauska, useimmat miehet (ja naisetkin) kokevat hänet uhkaksi ja liian dominoivaksi."

Ihmiset nauravat toistensa vitseille koska ne ovat heistä hauskoja.

Naiset tosin tekevät myös siten että joskus vain sen miehen huumoria ymmärretään joka on naisesta sellainen että siltä voi saada jotain hyötyä.

Puheet uhkasta ja dominoinnista ovat lisää tätä vallanhimoisten ja vainoharhasiten femakkojen puhetta vallasta, ja osoitus sairaasta mielestä joka näkee kaiken valtakamppailuna.

Naiset sitä paitsi eivät tunnetusti pidä vässyköistä vaan dominoivista miehistä, joten se siitä teoriasta ja sen kestävyydestä; naiset ovat tuonkin asian takana.

"Aika usein naiskoomikot menevät sen "naisroolin" taakse piiloon ja esittävät karrikoituja naisbimborooleja: "Kun mä meen sinne kenkäkauppaan, niin eihän sille vaan voi mitään, että mua ei olis pitänyt päästää irti... " Ja tuolla bimbon roolilla simpifioidaan myös miehet samaan syssyyn. "

Ne tekevät tämän siksi, koska eivät osaa olla hauskoja.

Sitten on myös ne vielä vähemmän hauskat naiskoomikot jotka leikkivät miehiä.

"Mulla oli yhden ypön juttu kun olin ryyppäämässä muijien kanssa, ja heräsin kortsu pillusta HAHAHAHAHAHAHA".

"Huumori on tehokas vallankäyttväline ja on hienoa, että joku mies kyselee miksi asioiden laita on näin."

No tämä oli hauskaa.

"HUUMORI ON PATRIARKAATIN ASE!!!111!!" :D

• ätmi

Näitä asioita on tutkittu, ja se syy miksi naiskoomikot ovat suhteellisesti niin harvassa on se, että naiset ovat iso osa yleisöä eivätkä naiset tykkää nauraa naisille. Se on päinvastoin naisille kova paikka, kun nainen joutuu naurunalaiseksi.

• _Sinkkunelli_
        Ex PUA kirjoitti:

"No tätähän te ette halua kuulla, mutta ei siitä mihinkään pääse: aika monet miehet kun eivät vieläkään kestä naisia, jotka ovat hauskoja. Miksi?"

Voi vittu.

Taas tätä feminististä tekosyiden ja uhriutmista hakemista omalle kyvyttömyydelle.

Miehet rakastavat OIKEASTI hauskoja naisia, mutta niitä on yleensä vähän.

"Naisen rooli on ollut olla se, joka nauraa miesten vitseille, eikä se joka niitä kertoo. Jos nainen on liian itsevarma, eli hauska, useimmat miehet (ja naisetkin) kokevat hänet uhkaksi ja liian dominoivaksi."

Ihmiset nauravat toistensa vitseille koska ne ovat heistä hauskoja.

Naiset tosin tekevät myös siten että joskus vain sen miehen huumoria ymmärretään joka on naisesta sellainen että siltä voi saada jotain hyötyä.

Puheet uhkasta ja dominoinnista ovat lisää tätä vallanhimoisten ja vainoharhasiten femakkojen puhetta vallasta, ja osoitus sairaasta mielestä joka näkee kaiken valtakamppailuna.

Naiset sitä paitsi eivät tunnetusti pidä vässyköistä vaan dominoivista miehistä, joten se siitä teoriasta ja sen kestävyydestä; naiset ovat tuonkin asian takana.

"Aika usein naiskoomikot menevät sen "naisroolin" taakse piiloon ja esittävät karrikoituja naisbimborooleja: "Kun mä meen sinne kenkäkauppaan, niin eihän sille vaan voi mitään, että mua ei olis pitänyt päästää irti... " Ja tuolla bimbon roolilla simpifioidaan myös miehet samaan syssyyn. "

Ne tekevät tämän siksi, koska eivät osaa olla hauskoja.

Sitten on myös ne vielä vähemmän hauskat naiskoomikot jotka leikkivät miehiä.

"Mulla oli yhden ypön juttu kun olin ryyppäämässä muijien kanssa, ja heräsin kortsu pillusta HAHAHAHAHAHAHA".

"Huumori on tehokas vallankäyttväline ja on hienoa, että joku mies kyselee miksi asioiden laita on näin."

No tämä oli hauskaa.

"HUUMORI ON PATRIARKAATIN ASE!!!111!!" :D

Hmmm, pitäisiköhän ht... kehaisevasta kommentistasi olla hyvillään vai vetää palkokasvia hengitysteihin, kun olit niin yllättynyt..? XD Mutta oivalsit juuri sen mitä ajoin takaa.

ExPUA: en ole mikään "femakko". Kannatan tasa-arvoa siinä mielessä, että samasta työstä sama palkka ja ettei sukupuoli saisi olla kategorisesti ainoa asia, joka määrittää ihmisen persoonallisuuden. Ensisijaisesti pitäisi ihmisiä käsitellä persoonina, mutta isoista joukoista voidaan tehdä karkeita yleistyksiä. Se, että miehet ovat olleet valtaapitäviä ja vastuussa perheen elannosta pääasiallisesti ja naiset kodinhoidosta on vaikuttanut kulttuuriin ja nais- sekä miesrooleihin väistämättä.

Tietenkään jokainen mies ei aktiivisesti koko ajan _ajattele_ haluavansa käyttää valtaa naisten suhteen, mutta he vain eivät pidä sellaisista naisista, jotka kyseenalaistavat liikaa tai ovat "liian haastavia". Nämä kaksi asiaa liittyvät toisiinsa. Sitä sinun on ihan turha kieltää, täälläkin on niin monta kertaa toitotettu sitä kuinka naisen älyllä tai koulutuksella ei ole mitään merkitystä, kunhan on nuori ja kaunis - onpa jopa sanottu, että liiallinen akateemisuus tai älykkyys on pahasta. Pitää olla naisellinen (= myös vähän tyhmä?), pehmeä, sopeutuvainen, kiva ja kaunis. Se riittää.

Olen ihan itse huomannut tuon huumorin viljelemisen vaikutuksen. Aiemmin en ymmärtänyt miksi miehet helposti alkoivat suhtautua minuun niin torjuvasti, kunnes tajusin, että vaikutan "liian vahvalta", koska saatoin piikitellä miehille herjalla. En hoksannut, että vaikka he tekivät sitä myös minulle, vastaaminen samalla mitalla takaisin ei ollutkaan hyvä juttu. Tämän oivallettuani olen ihan testannut miten "bimboilu" vaikuttaa ja tadaa! Saan aivan erilaisen vastaanoton. Kun ensin pilkkaa itseään, saa anteeksi välillä niitä rankempiakin herjoja.

Allekirjoitan siis aivan omasta kokemuksestä täysin tämän mistä ht... kirjoitti:

"Harva mies kokee sitä mitenkään huonoksi asiaksi jos vaikka nainen heittää huumoria omasta "bimboudestaan" tai muuten vaan omista oudoista tavoistaan. Silloinhan nainen pikemminkin huumorin kautta alentaa omaa arvoaan ja itseriittoisuuttaan ja antaa miehelle sen mahdollisuuden tuntea nainen sellaiseksi hieman höpsöksi ja söpöksi - juuri sellaiseksi josta täytyy pitää huolta."

• 19+9
        ------- kirjoitti:

Taas näitä omituisia tulkintoja, jotka ei perustu omaan kokemukseen vaan tyttöporukoissa kehiteltyihin legendoihin. Koska "tiedetään" että näin on, niin ei edes uskalleta kokeilla muuta kuin sitä punastelua.

Hyvä esimerkki huumorintajuisesta naisesta on esim. jenkkinäyttelijä Jennifer Lawrence. Enemmän häntäkin kehutaan ja ihaillaan kuin haukuttaisiin siitä että sattuu olemaan huumorintajuinen, eikä ota itseään niin vakavasti koko ajan.

Ihan oma kokemus! Miehet eivät kestä naisten huumoria.

• timantinkova atm
        19+9 kirjoitti:

Ihan oma kokemus! Miehet eivät kestä naisten huumoria.

Naisten huumori = haukutaan miehiä. Kuka mies sellaista jaksaa kuunnella.

• bnvcbnv

No jo on taas jutut. Ketään ei kiinnosta bimbot ja avuttomat naiset niinku ihan oikeesti.

• _Sinkkunelli_
        bnvcbnv kirjoitti:

No jo on taas jutut. Ketään ei kiinnosta bimbot ja avuttomat naiset niinku ihan oikeesti.

Se, että välillä vähän bimboilee ja osoittaa ettei ota itseään niin kovin vakavasti ei tarkoita että olisi koko ajan bimbo ja avuton.

Tuo kommentti osoittaa, että naisen on aika vaikea osua huumorissa siihen sopivaan ja tosi kapeaan sapluunaan, joka joillakin miehillä on. Onneksi on kuitenkin paljon miehiä, jotka eivät myöskään ota asioita ihan niin tiukkapipoisesti. ;)

• nainennmmmmm

Mul on ainakin kaksmielinen huumorintaju ja vastaan ihan samal mital takasin.

• Miehet, joilla ei ole edes naispuolisia ystäviä, tietävät kaiken naisten huumorintajusta. Niin no, niinhän ne 'tietävät' kaiken muunkin naisten ajatuksista ja tavoista ja toiveista jne.

• näin

Epätoivoiset kurpat joilla on vain mielisteleviä vässykkämiehiä, tietävät kaiken siitä mitä ajatellaan naisten huumorintajusta.

He myös syyttelevät muita kaikki tietäväksi, ja perustavat tämän totta kai, omaan kaikkitietävyydensä harhaan.

• Taas teoriaa, mutta

Hauskoja naisia on, mutta vähemmän kuin miehiä - ja etenkin sellaisia "hauskoilla jutuilla" jatkuvasti päteviä ja huomiota hinkuavia miehiä vähemmän. Koska osittainhan huumorikin on yksi keino mainostaa itseään ja miesten tehtävä on tehdä se päteminen minkä perusteella nainen valitsee, niin sanotusti.

• Voisiko mielipiteesi johtuakin siitä, että sinulla ei oikein ole huumorintajua? :-P

Kaikki paremmin tuntemani tai tunteneeni naiset ovat olleet huumorintajuisia ja joillakin on ollut aivan uskomaton huumorintaju, olemme nauraneet kippurassa ja vatsalihakset kipeinä.

Huumori ja huumorintaju on hyvin yksilöllistä ja.... äh, tämän dementiani kanssa... henkilökohtaista; siis mikään ei ole hirveämpää ja nolompaa kuin se, ettei toinen ymmärrä omaa huumoriasi, se tuntuu loukkaukselta myös omaa luonnettasi kohtaan ja myös arvostelevalta.

Kun tutustun uuteen ihmiseen niin en ihan alkuvaiheessa ala viljellä huumoriani. Sitten vasta kun huomaa toisella olevan samanlainen huumorintaju tai edes jonkinlaista huumorintajua voin olla huumorimielessä oma itseni.
      Joidenkin kanssa ei voi vitsailla ollenkaan mutta tosikkojen kanssa ei viitsi ollakaan tekemisissä sen enempää kuin on pakko. Onneksi minulla ei ole yhtäkään sellaista tuttua. Samalla tajusin nyt olevani hyvin onnekas :-)

• Hauskaakin hauskempi

Hauska ja huumorintajuinen ovat kaksi eri asiaa.
        Monet naiset ovat huumorintajuisia, mutta eivät todellakaan hauskoja.

Esimerkiksi vitsien taso on surkea. Tietysti naiset kikattelevat keskenään kuin teinipennut, mutta eivät ne HYVIÄ vitsejä ole jolle nauraisi koko porukka jos siinä olisi miehiä ja naisia mukana.

"Kun tutustun uuteen ihmiseen niin en ihan alkuvaiheessa ala viljellä huumoriani. "

Miksi? Typerintä maailmassa.

Jos et kerro huumoristasi niin toinen ei opi tuntemaan sinua alussa eli piilottelet itseäsi.

Miehenä sanon sen että se hauskuus ei riitä naisten iskemiseen. Tarvitaan myös statusta ja hyvää ulkonäköä. Paitsi jos tahtoo iskeä sen läskin nörttitytön, auts! ;)

• Hauskaakin hauskempi kirjoitti:

Hauska ja huumorintajuinen ovat kaksi eri asiaa.
        Monet naiset ovat huumorintajuisia, mutta eivät todellakaan hauskoja.

Esimerkiksi vitsien taso on surkea. Tietysti naiset kikattelevat keskenään kuin teinipennut, mutta eivät ne HYVIÄ vitsejä ole jolle nauraisi koko porukka jos siinä olisi miehiä ja naisia mukana.

"Kun tutustun uuteen ihmiseen niin en ihan alkuvaiheessa ala viljellä huumoriani. "

Miksi? Typerintä maailmassa.

Jos et kerro huumoristasi niin toinen ei opi tuntemaan sinua alussa eli piilottelet itseäsi.

Miehenä sanon sen että se hauskuus ei riitä naisten iskemiseen. Tarvitaan myös statusta ja hyvää ulkonäköä. Paitsi jos tahtoo iskeä sen läskin nörttitytön, auts! ;)

Harva mieskään on hauska ja nyt joudun miettimään tässä vain julkkismiehiä viiteryhmänä.

"vitsien taso on surkea. Tietysti naiset kikattelevat keskenään kuin teinipennut, mutta eivät ne HYVIÄ vitsejä ole jolle nauraisi koko porukka jos siinä olisi miehiä ja naisia mukana."

Jaa, en tiedä kun ei ole kokemusta "sekaporukasta" mutta ainakin yksi tuntemani nainen sai nauramaan niin miehet kuin naiset.
        Naisilla ja miehillä on erilainen huumorintaju ja tuskin naisetkaan nauraisivat miesporukan omille sisäpiirivitseille. Jujuhan onkin juuri siinä, että porukalla voi olla omat sisäpiirivitsit joita muut eivät ymmärrä.

Sitäpaitsi, mikä merkitys sillä on miten nauraa, teinimäisesti, hohottaen tai nenäänsä.

"Miksi? Typerintä maailmassa.

"Jos et kerro huumoristasi niin toinen ei opi tuntemaan sinua alussa eli piilottelet itseäsi."

Huumorini on kuivaa ja, no aika outoakin varmaan jonkun ellei jopa useampienkin mielestä. Todennäköisimmin olisin toisen mielestä outo. Jos toisella tuntuu olevan samanlainen käsitys huumorintajusta kuin minulla niin tilanne on silloin toinen ja voin vitsaillakin ihan hyvin mutta ihan sitä täysin ominta huumorintajuani en osoita ensitapaamisilla.
        Tähän ikään mennessä vain kaksi ihmistä, naisia molemmat joihin tutustuin lukion ensimmäisellä luokalla, ovat olleet täysin samalla aaltopituudella huumorintajun kanssa kuin minä.

"Miehenä sanon sen että se hauskuus ei riitä naisten iskemiseen. Tarvitaan myös statusta ja hyvää ulkonäköä. Paitsi jos tahtoo iskeä sen läskin nörttitytön, auts! ;)"

Voi hellanlettas sentään. Luuliko "tuhma ilkeä mies" loukkaavansa läskiä nörttityttöä tuolla heitolla? Ei onnistu, ei enää. Olet useamman kuukauden liian myöhässä.

• Pitäis olla jotain tutkimustietoa ennen kuin voi alkaa mitään väittämiä oikeasti esittämään.

Mutta pitää kyllä myöntää, että tunnen itsekin muutamia täysin huumorintajua vailla olevilta vaikuttavia ihmisiä, ja näistä kyllä valtaosa on naisia, tarkemmin eriteltynä vieläpä akateemisia sellaisia. Toki tämmöisiä henkilöitä löytyy miehistäkin, ja joka tapauksessa kummassakin sukupuolessa nämä yksilöt ovat selkeästi vain pieni vähemmistö.

Toinen juttu mikä voi vaikuttaa miesten käsitykseen naisten huumorintajusta on sitten se, että naisten heittämä huumori voi miesseurassa olla vähän siistimpää kuin tyttöporukassa. Kaikkein kaksimielisimpiä vitsejä en itsekään kovin mielelläni miesseurassa jakele, kun on siellä taustalla kuitenkin aina jonkinmoinen huoli siitä että minkälaisen vaikutelman itsestään sille toiselle sukupuolelle antaa.

• naisten pieruhuumori

Eli naisilla on vain huono huumorintaju, jota he eivät kehtaa julkisesti usein esitellä.

• Hauskaakin hauskempi

"aisten heittämä huumori voi miesseurassa olla vähän siistimpää kuin tyttöporukassa. Kaikkein kaksimielisimpiä vitsejä en itsekään kovin mielelläni miesseurassa jakele, kun on siellä taustalla kuitenkin aina jonkinmoinen huoli siitä että minkälaisen vaikutelman itsestään sille toiselle sukupuolelle antaa. "

Et siis tahdo antaa rehellistä ja realistista kuvaa omasta kaksimielisestä roskasta, joten piilottelet niitä pippeliä ja pimppa juttuja keskenänne.

Pelastit kyllä viestilläsi nyt koko naiskunnan maineen!

• aaaaaqqqqqqsdddxzdde

Vai että oikein tutkimustietoa. No oma tietoni perustuu niin naisvaltaisella alalla työskentelyyn, pari- ja kaverisuhteisiin kuin eri puolilta maaailmaa olevien ihmisten kanssa keskusteluun.
        Ja päätelmäni on että ehkä korkeintaan 5-10% löytyy huumorintajua. Enkä tarkoita mitään vitsien kerrontaa tai pieruhuumoris, vasn yksinkertaisesti sitä että pystyy reagoimaan melkein mihin tahansa huumorilla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      161
      3528
    2. Juniorivalmennus Jokereissa..

Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau
      Nuorten jääkiekko
      61
      2745
    3. Ammuskelua taas

Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.
      Kokkola
      33
      2130
    4. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      132
      1710
    5. Päivämääriä

Minä päivämääränä näit kaivattusi viimeksi?
      Ikävä
      81
      1597
    6. Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?

Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?
      Ikävä
      83
      1554
    7. Introverttinä osastolla

Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s
      368
      1482
    8. Kerro mulle mitä pitäs tehdä

Sun mielestä? Anna neuvo?
      Ikävä
      97
      1225
    9. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      1125
    10. On tullut aika lukita kaupunginjohtajan ovi, ja hlö pihalle

Ei kahta eikä yhtäkään selitystä, ylimielisyys on kääntyi varomattomuudeksi, ja kaupungin jo ennestään kuihtuva talou
      Pyhäjärvi
      195
      1116
    Aihe