perjantai-iltana istuin jälleen kahvilassa treffeillä ihan mukavan miehen kanssa. Mutta ei vaan syntynyt minkäänlaista henkistä yhteyttä joka olisi kiinnostanut. Liian monet vastaavat treffit on jo takana.
Koko kesän pidin profiilin suljettuna kun en vaan jaksanut. Viikko sitten avasin ja huomaan etten vieläkään jaksa. Olen liiaksi kyynistynyt. En jaksa tutka päällä selailla profiileja ja arvailla olisko tuo mies just SE. Jos joku kirjoittaa, vastaan puolihuolimattomasti jotakin. En jaksa enää panostaa. Ikuinen heinäkasojen penkominen sen oikean löytämiseksi on vaan liian työlästä. Ja siinä sivussa pitää jaksaa sietää asiattomia törkeyksiä ihan liian paljon.
Kyllä mulla edelleen elää se haave ja toive löytää oikea rakastava parisuhde. Jossa kelpaan miehelle itsenäni ja jossa mies on omana itsenään just hyvä mun mielestä. Jossa voi rakastaa, luottaa, antaa hellyyttä ja olla romanttinen. Jakaa koko elämänsä toisen kanssa. Mut nyt tuntuu siltä että siitä haaveesta täytyy luopua. En jaksa etsiä ja pettyä enää.
Ikuinen tutka päällä etsiminen ja aktiivinen lähestyminen on vaan kuluttavaa. Ei jaksa jokaista keskustelua uuden ihmisen kanssa miettiä olisko hän kiinnostunut minusta, olisko hän nyt se oikea.
Mä taidan siirtyä niiden nelikymppisten naisten joukkoon jotka ovat luovuttaneet. täytän elämän ystävillä, harrastuksilla ja hautaan parisuhteen kaipuuni karkkipussiin. Sittenpähän ei tarvi miettiä on karvat just nyt vimpan päälle trimmattu, olenko hehkeä ja viehkeä. voin rämettyä rauhassa jos siltä tuntuu ja trimmata silloin kun huvittaa. Ja joskus tyydytän läheisyyden kaipuuni tuntemattoman merkityksettömässä sylissä.
Vapautan etsimiseen kuluvan ajan ja energian johonkin muuhun. Suljen tutkan ja höpisen satunnaisille miehille jos siltä tuntuu. Enkä pätkääkään pohdi ovatko he minusta kiinnostuneita. Ehkä elämä illman haavetta ja kaipuuta on helpompaa
Aika luovuttaa
144
1574
Vastaukset
- minä tässä.
Sinulla on asiat hyvin kun on sentään ystäviä. Minä olen ollut ilman ystäviä tai ketään läheistä yli 10 vuotta. On selvää että en tule koskaan mitään naista saamaan enkä edes ystäviä. Sitä paitsi nainen saa miehen jos vain haluaa mutta sinäkin olet nirso.
Sun tutkas ei piipannut koska mies ei ollut väkivaltainen narsisiti naistenhakkaaja.
Sellaset meinaan aina kiinnostaa naisia mutta nyt ei ollut sellainen mies joten sua ei kiinnostanut yhtä kahvia pitempää tutustua. - hattutäti
Väkivaltaisiin narsisteihin en edes vilkaise. Enkä asenne vammasiin kitisijöihin
- Esko Mörkö
"perjantai-iltana istuin jälleen kahvilassa treffeillä ihan mukavan miehen kanssa. Mutta ei vaan syntynyt minkäänlaista henkistä yhteyttä joka olisi kiinnostanut. Liian monet vastaavat treffit on jo takana."
Oletatko oikeasti, että vielä yli kolmekymppisenä tulisi tuollaisia tuntemuksia ensitapaamisella?- hei vaan
Kumma kyllä että aika monella naisella sellainen väkivaltainen narsisti löytyy naisen kotoa. Eikä se ihan sattumaa ole että naiset ei vaan halua erota sellaisesta vaikka parempi mies olisi tarjolla joka ei lyö naisia.
Ja milläs perusteella sellanen on narsisti joka ei ole ollut parisuhteessa? Nainen on täydellinen siltin vaikka kelpuuttaa miehen joka hakkaa. - 18+15
hei vaan kirjoitti:
Kumma kyllä että aika monella naisella sellainen väkivaltainen narsisti löytyy naisen kotoa. Eikä se ihan sattumaa ole että naiset ei vaan halua erota sellaisesta vaikka parempi mies olisi tarjolla joka ei lyö naisia.
Ja milläs perusteella sellanen on narsisti joka ei ole ollut parisuhteessa? Nainen on täydellinen siltin vaikka kelpuuttaa miehen joka hakkaa.Taisit vastata väärään viestiin.
- ....................
18+15 kirjoitti:
Taisit vastata väärään viestiin.
plussien perusteella ainakin 10 ihmistä tajusi, sinä et.
- miesvm_1967x
.................... kirjoitti:
kilttis se taas trollaa ikuista virttään :P
- 3+15
Ongelma ei ole viestin tajuamisessa vaan siinä, että se on sijoitettu vastaukseksi väärän viestiin. hei vaan on selvästi vastannut hattutädin viestiin "Väkivaltaisiin narsisteihin ...".
- vanha akka
Olen vähän vastaavassa tilanteessa...
ymmärrän hyvin mitä ap tarkoittaa "henkisellä yhteydellä"...ei sen tarvitse olla muuta kuin että toisen seura tuntuu mukavalta...tai että tapaamisesta jää hyvä fiilis!
Olen käynyt treffeillä enkä itsekään enää tässä iässä odota mitää "jalat alta" vievää tunnetta...prinssit valkoisella hevosella on jo ratsastaneet ohi :-)
Päädyin sitten lopulta hieman "kyseenalaiselle" deittipalstalle ja lähdin etsimään vainvakituista seksikumppania... ei tarvitse tutustua sen kummemmmin kun vaan seksi sujuu ;-)
ja oikein mukavan miehen sieltä löysinkin...toivottavasti juttu kestää jonkun aikaa... - Hattutäti
Eihän sitä prinssiä tai salamarakastumista kukaan järkevä odota. Vaan sitä positiivista fiilistä, kiinnostumisen heräämistä. Et tulee fiilis et haluaa nähdä uudelleen. Vaikka useimmiten parien treffien jälkeen hommasta häviää se kiinnostus. Harvinaista on kiinnostuksen herääminen saati sitten sen kestäminen ja kehittymyminen oikeiksi tunteiksi
Hei aloittaja ja hattutäti,
onpa tosi ikävää että ei ole seuraa löytynyt netistä. En kuitenkaan luovuttaisi.
Nettideittailu vaatii aikaa ja useat treffit ennen kuin se oikea on löytyäkseen. Usein sanotaan,e ttä deittailu netissä vaatii tunnin päivässä, eli 7 h viikossa ja vähintään viidet treffit ennen kuin se valittu sieltä on putkahtaakseen.
Ja olet ihan oikeassa että kyllä pitää jokin yhteys syntyä jo ekoilla treffeilläkin ihmisestä. Kannattaa kuitenkin muistaa, että usein molemmat jännittävät niin paljon että on vaikeaa olla luonteva, joten jos mitään mukavaa yhteispeliä on ilmassa, kannattaa varmaan anataa toinen mahdollisuus.
Toivottavasti teillekin löytyy se oikea, tavalla tai toisella.
t: Heli E-kontakti.fistä- Daami69
e-kontakti.fi kirjoitti:
Hei aloittaja ja hattutäti,
onpa tosi ikävää että ei ole seuraa löytynyt netistä. En kuitenkaan luovuttaisi.
Nettideittailu vaatii aikaa ja useat treffit ennen kuin se oikea on löytyäkseen. Usein sanotaan,e ttä deittailu netissä vaatii tunnin päivässä, eli 7 h viikossa ja vähintään viidet treffit ennen kuin se valittu sieltä on putkahtaakseen.
Ja olet ihan oikeassa että kyllä pitää jokin yhteys syntyä jo ekoilla treffeilläkin ihmisestä. Kannattaa kuitenkin muistaa, että usein molemmat jännittävät niin paljon että on vaikeaa olla luonteva, joten jos mitään mukavaa yhteispeliä on ilmassa, kannattaa varmaan anataa toinen mahdollisuus.
Toivottavasti teillekin löytyy se oikea, tavalla tai toisella.
t: Heli E-kontakti.fistäVajaan 4,5 v aikana olen tavannut 12 miestä. Heistä neljä ilmaisi selkeää, avointa kiinnostusta, kolme olisi ehkä saattanut kiinnostua jos olisi tapailtu lisää, kuusi ei ilmaissut minkäänlaista kiinnostusta ja lopetti yhteydenpidon välittömästi tapaamisen jälkeen.
Nyt kun asiaa oikein kynän ja paperin kanssa tutkin, se olikin nimenomaan 5. mies joka oli ensimmäinen joka oli selkeästi kiinnostunut, mutta hän sitten joutui lopettamaan tutustumisen kesken elämäntilanteensa muututtua. Että ehkä tuossa luvussa jotain perää on.
Itse en näihin yhteenkään tykästynyt sillä tavalla että olisin halunnut suhteen. Sensijaan seksitreffiläisistä joita harrastin jonkin aikaa yksi oli sellainen joka olisi kiinnostanut kovastikin, mutta kun ei niin ei. Nyt en olekaan sitten seksiä harjoittanut kahteen vuoteen, kun ei ole jaksanut toistaiseksi kiinnostaa koko touhu mikäli se on vain pelkästään sitä, eikä mitään sen syvempää. Loppuelämääni en kyllä aio selibaatissa olla. Toisaalta vuodet menevät nykyään niin nopeasti että äkkiähän se on tuo parikin vuotta koossa.
En tiedä että onko hyvät prosentit jos lasketaan sekä varmat että epävarmat keissit yhteen ja saa 50 %, vai onko huonot kun minusta täysin innostumattomia on ollut 50 %. Mutta sillä periaatteella en tietenkään treffaile että keräänpä tässä sulkia hattuun, eli pääasia olisi saada mahdollisimman moni kiinnostumaan.
Pääasia olisi että kumpikin kiinnostuisi. Sellaista ihmettä ei ole tapahtunut. Jos miehen ulkoinen olemus ei viehätä minua, en hänestä kiinnostu. Jotkut yksittäiset seikat kuitenkin, kuten esim. kaljuuntuminen, eivät haittaa mikäli miehen persoonasta pidän. Näin oli jo parikymppisenä, että mitään täydellistä Adonista en kylläkään etsi.
Vaan kun nämä asiat ei mene järkeilemällä, vaan sillä kemialla, joka joillekin miehille on kirosana. He kun luulevat että tarpeeksi puutteessa olevalle käy kuka vaan. - Daami69
Daami69 kirjoitti:
Vajaan 4,5 v aikana olen tavannut 12 miestä. Heistä neljä ilmaisi selkeää, avointa kiinnostusta, kolme olisi ehkä saattanut kiinnostua jos olisi tapailtu lisää, kuusi ei ilmaissut minkäänlaista kiinnostusta ja lopetti yhteydenpidon välittömästi tapaamisen jälkeen.
Nyt kun asiaa oikein kynän ja paperin kanssa tutkin, se olikin nimenomaan 5. mies joka oli ensimmäinen joka oli selkeästi kiinnostunut, mutta hän sitten joutui lopettamaan tutustumisen kesken elämäntilanteensa muututtua. Että ehkä tuossa luvussa jotain perää on.
Itse en näihin yhteenkään tykästynyt sillä tavalla että olisin halunnut suhteen. Sensijaan seksitreffiläisistä joita harrastin jonkin aikaa yksi oli sellainen joka olisi kiinnostanut kovastikin, mutta kun ei niin ei. Nyt en olekaan sitten seksiä harjoittanut kahteen vuoteen, kun ei ole jaksanut toistaiseksi kiinnostaa koko touhu mikäli se on vain pelkästään sitä, eikä mitään sen syvempää. Loppuelämääni en kyllä aio selibaatissa olla. Toisaalta vuodet menevät nykyään niin nopeasti että äkkiähän se on tuo parikin vuotta koossa.
En tiedä että onko hyvät prosentit jos lasketaan sekä varmat että epävarmat keissit yhteen ja saa 50 %, vai onko huonot kun minusta täysin innostumattomia on ollut 50 %. Mutta sillä periaatteella en tietenkään treffaile että keräänpä tässä sulkia hattuun, eli pääasia olisi saada mahdollisimman moni kiinnostumaan.
Pääasia olisi että kumpikin kiinnostuisi. Sellaista ihmettä ei ole tapahtunut. Jos miehen ulkoinen olemus ei viehätä minua, en hänestä kiinnostu. Jotkut yksittäiset seikat kuitenkin, kuten esim. kaljuuntuminen, eivät haittaa mikäli miehen persoonasta pidän. Näin oli jo parikymppisenä, että mitään täydellistä Adonista en kylläkään etsi.
Vaan kun nämä asiat ei mene järkeilemällä, vaan sillä kemialla, joka joillekin miehille on kirosana. He kun luulevat että tarpeeksi puutteessa olevalle käy kuka vaan.Matemaatikkoa minun ei ainakaan kannattaisi tapella, oli silmät sen verran kierossa että laskin väärin. Näemmä siis viisi, ei kuusi, miestä on kokenut etten voisi vähempää kiinnostaa.
Noh, kai noita vielä lisää kertyy. - kylmä totuus
Daami69 kirjoitti:
Vajaan 4,5 v aikana olen tavannut 12 miestä. Heistä neljä ilmaisi selkeää, avointa kiinnostusta, kolme olisi ehkä saattanut kiinnostua jos olisi tapailtu lisää, kuusi ei ilmaissut minkäänlaista kiinnostusta ja lopetti yhteydenpidon välittömästi tapaamisen jälkeen.
Vaan kun nämä asiat ei mene järkeilemällä, vaan sillä kemialla, joka joillekin miehille on kirosana. He kun luulevat että tarpeeksi puutteessa olevalle käy kuka vaan.Lyhyesti sanottuna: olet nirso.
- Daami69
kylmä totuus kirjoitti:
Lyhyesti sanottuna: olet nirso.
Vielä lyhyemmin sanottuna: so what.
Pidemmin sanottuna: en ala levittelemään haarojani jokaiselle vastaantulijalle. Erikoista on että monet miehet moista edellyttävät, mutta sitten kumminkin aina väilllä tulee sellaistakin asennetta vastaan että pitäisikin olla jalat umpisolmussa siihen asti että löytyy se "oikea".
Teen ihan kuten minusta itseestäni hyvältä tuntuu, ja oletan ja uskon että silloin kun minusta tuntuu hyvältä, mieskin nauttii enemmän seurastani. Ei kai kukaan sellaista naista halua joka pärähtää parkumaan kesken seksin.
(Ai mitäkö seksi tähänl iittyy? No eihän tässä mitään kaveria etsitä, vaan kumppania! Ja jokaisesta ehdokkaasta ajattelen kumminkin aina että "haluanko juuri tuon kanssa sänkyyn". Useimmiten vastaus on että en.) - 3+9
Daami69 kirjoitti:
Vielä lyhyemmin sanottuna: so what.
Pidemmin sanottuna: en ala levittelemään haarojani jokaiselle vastaantulijalle. Erikoista on että monet miehet moista edellyttävät, mutta sitten kumminkin aina väilllä tulee sellaistakin asennetta vastaan että pitäisikin olla jalat umpisolmussa siihen asti että löytyy se "oikea".
Teen ihan kuten minusta itseestäni hyvältä tuntuu, ja oletan ja uskon että silloin kun minusta tuntuu hyvältä, mieskin nauttii enemmän seurastani. Ei kai kukaan sellaista naista halua joka pärähtää parkumaan kesken seksin.
(Ai mitäkö seksi tähänl iittyy? No eihän tässä mitään kaveria etsitä, vaan kumppania! Ja jokaisesta ehdokkaasta ajattelen kumminkin aina että "haluanko juuri tuon kanssa sänkyyn". Useimmiten vastaus on että en.)Kovasti näyttää olevan tarve selittää, vaikka kaikki jo tiedämme, että olet seksiseuraa etsivä nirsoilija.
- Daami69
3+9 kirjoitti:
Kovasti näyttää olevan tarve selittää, vaikka kaikki jo tiedämme, että olet seksiseuraa etsivä nirsoilija.
Olen kumppania etsivä nirsoilija joka haluaa kumppanin kanssa myös seksiä, ja yritän selittää näitä asioita niille jotka eivät ymmärrä niin normaalia asiaa kuin että parisuhteessa täytyy olla myös eroottinen viehtymys toista kohtaan.
Ei se voi noin jumalattoman vaikeaa olla ymmärtää, joten taidamme tietää että olet ammattivänkyttäjä.
Ketkä "me"... Ihan ketkä vaan. Jos sullakin siis pitää olla joku posse täällä, tai mielikuva moisesta. Kai se lämmittää sinua yksinäisinä öinäsi.
Tai onhan niitä tietysti semmoisiakin ihmisiä jotka seurustelisivat vaikka puoli vuotta ilman seksiä ja kuvittelevat että sinä aikana kiinnytään toisiinsa. Itse en heidän touhujaan ymmärrä, mutta ei tarvitsekaan ymmärtää, koska me kaikki olemme erilaisia.
Itse kuitenkin aion paritella niin että roiskuu jos IKINÄ löydän miehen josta voi pitää kaikilla eri tasoilla. :) - a b c
Daami69 kirjoitti:
Olen kumppania etsivä nirsoilija joka haluaa kumppanin kanssa myös seksiä, ja yritän selittää näitä asioita niille jotka eivät ymmärrä niin normaalia asiaa kuin että parisuhteessa täytyy olla myös eroottinen viehtymys toista kohtaan.
Ei se voi noin jumalattoman vaikeaa olla ymmärtää, joten taidamme tietää että olet ammattivänkyttäjä.
Ketkä "me"... Ihan ketkä vaan. Jos sullakin siis pitää olla joku posse täällä, tai mielikuva moisesta. Kai se lämmittää sinua yksinäisinä öinäsi.
Tai onhan niitä tietysti semmoisiakin ihmisiä jotka seurustelisivat vaikka puoli vuotta ilman seksiä ja kuvittelevat että sinä aikana kiinnytään toisiinsa. Itse en heidän touhujaan ymmärrä, mutta ei tarvitsekaan ymmärtää, koska me kaikki olemme erilaisia.
Itse kuitenkin aion paritella niin että roiskuu jos IKINÄ löydän miehen josta voi pitää kaikilla eri tasoilla. :)Ketjulla on 500 lukukertaa, siinä sinulle "me". Joillekin riittää seksiin perusmies tai -nainen, jotkut etsivät unelmien prinssiä tai prinsessaa. Kukin tavallaan. Sinulle seksi ja miehen seksuaalinen vetovoima on harvinaisen tärkeää. Mikäs siinä. Mutta on muitakin vaihtoehtoja kuin sinun tiesi ja se ettei seksi/seksuaalisuus kiinnosta ollenkaan.
- hei vaan
Miehissä aina vika. mies on liian ruma niin se ei ole sitten kiinnostava. Yks tuttu nainen meni komean miehen kanssa treffeille ja mies kertoili naiselle miten runkkailee joka ilta kun eiole tyttöystävää. Toinen mies halusi viedä naisen raflan vessaan ja panna sitä siellä. Itse en tuollaista ehdottais mutta en ksokaa pääse treffeille koska en ole niin kiinnostavan komea. Rumempi mies ei ole naisten mielestä kiinnostava koska nainen valitsee treffikumppanin ulkonäön perusteella vaikak rumempi osais käyttäytyä paremmin kuin se komea.
- Hattutäti
Tollanen valittaminen on tosi turn off. Mä en syyttänyt miestä mistään, totesin et mukava mies. Hänessä ei periaatteessa ollut mitään vikaa, mut jutut ja käytös ei synnyttänyt sitä positiivista fiilistä. Vaan jäi mitään sanomaton fiilis.
- ....................
no valitustahan tuo oma aloituksesi oli myös, senkin typerä ja epärärealistinen horo.
- gutfuikh
no valitustahan tuo oma aloituksesi oli myös, senkin typerä ja epärärealistinen horo.
Ottiko noin koville että piti aloittajaa haukkua?
- asdfghjklöä
gutfuikh kirjoitti:
Ottiko noin koville että piti aloittajaa haukkua?
ei, mutta tyhmälle akalle pitää sanoa suorat sanat. Ja tuostapahan kuuli tuokin akka perkele!! Buuuuuuuahahahahhahahahahhhahahah!!!!!!
- Tätsyyy
asdfghjklöä kirjoitti:
ei, mutta tyhmälle akalle pitää sanoa suorat sanat. Ja tuostapahan kuuli tuokin akka perkele!! Buuuuuuuahahahahhahahahahhhahahah!!!!!!
trollien typeryyttä nää "suorat sanat" ei ne muuhun kykene
- i766uuuuyyuygyuuu
Ei mitään kosmisia yhteyksiä enää nelikymppisenä tule. Joo olisihan se kivaa ja jännää jos asiat tuntuisivat samalta kuin ensimmäisillä kerroilla, mutta näin vain ei ole.
Jossain vaiheessa on valittava onko mieluummin yksin vaiko jonkun kanssa. - Daami69
Olen täydellisen samaa mieltä kuin aloittaja, paitsi että olen itse niin typerä että haaskaan vieläkin aikaani ja energiaani turhaan toivomiseen ja (netti)etsimiseen.
Ei se iän myötä miksikään muutu että halutakseen aloittaa suhteen toisen ihmisen kanssa on oltava heti alussa jonkinlainen alustava mieltymys ja kiinnostus toisen ulkoiseen olemukseen ja persoonallisuuteen. Sen takia että keski-iässä sitä on mukamas joku "rupsahtanut akka" tai "kaljuuntuva ukko" ei pysty mitenkään tekemään itselleen sellaista henkistä väkivaltaa että alkaa suhteen vaikka väkisin, vaikkei mikään toisessa oikeasti kiinnosta millään tavalla. Ja olisihan se väärin sitä toistakin kohtaan sitoa hänet suhteeseen jossa ei ole rakkautta.
Ihmiset jotka tuputtavat lähes jonkinlaisen järjestetyn parisuhteen muotoa kaikille eivät varmaankaan itse ole koskaan tunteneet minkäänlaisia ihastumisia, tai olettavat että ne kuuluvat nuoruuteen. Itse ihastuin ensimmäisen kerran oikeastaan vasta 26-vuotiaana, enkä ole sisäisesti siitä ihmisenä juuri miksikään muuttunut. Mutta vapaita miehiä joissa olisi minua viehättäviä piirteitä ei vain kertakaikkiaan enää tunnu löytyvän. Eihän johonkuhun pysty kiintymään vain sen takia että hän on vapaa.
Itse tuntisin itseni, anteeksi nyt vain, huoraksi jos alkaisin suhteen miehen kanssa ilman että pidän hänestä oikeasti.- 765yuiiygjkkuhgghjhg
Viestin mieshän oli mukava, mikä estää olemasta tekemisissä mukavan ihmisen kanssa? Taitaa olla vain kuppi puoliksi tyhjä tyyppinen nainen kyseessä, niinkuin suurin osa.
- Daami69
765yuiiygjkkuhgghjhg kirjoitti:
Viestin mieshän oli mukava, mikä estää olemasta tekemisissä mukavan ihmisen kanssa? Taitaa olla vain kuppi puoliksi tyhjä tyyppinen nainen kyseessä, niinkuin suurin osa.
Naapurit voivat olla mukavia, kaupan kassa voi olla mukava, jos hyvin käy niin löytää mukavia ystäviä. Mutta ei se sitä tarkoita että näiden kaikkien kanssa ryhdytään parisuhteeseen. "Mukava" tarkoittaa ihmistä jonka kanssa on helppo olla, mutta josta ei ole niin kiinnostunut että haluaa jakaa koko elämänsä hänen kanssaan ja päätyä vielä sänkyynkin.
Eksänikin sanoi minulle eromme jälkeen että minä olen mukava. Ja että "vaikeaahan sinusta on erota kun sinussa ei ole mitään vastenmielistä". Mutta tämä ei riittänyt (enää) hänelle, eli se mukavaksi mainitseminen ei tarkoittanut sitä että hän haluaa minut takaisin, enää sen jälkeen kun lähti toisen naisen matkaan.
Ihastuminen ja seksuaalinen halu ovat TÄYSIN eri asioita kuin mukavuus. Mukavaksi kutsutaan nimenomaan ihmisiä joiden kanssa ei halua intiimiä suhdetta. Sen on joskus tarkoitus lohduttaa, joskus sillä halutaan korostaa sitä ettei se kiinnostumaton osapuoli kumminkaan ole itse mikään mies/naisvihaaja, vaikkei toisesta innostunutkaan. Siksi toista lohdutellaan kutsumalla häntä mukavaksi, ja voi myös jatkaa juttua korostamalla että joku toinen saa hänestä ihan hyvän puolison. Näin minäkin olen muutamalle miehelle joutunut tekemään, ja ainakin yksi löysi kuulema heti viikon päästä tapaamisestamme naisen joka halusi hänet.
Joten miksi ottaa väkisin ihminen jota et oikeasti halua, jos jossain on joku joka haluaa hänet oikein tosissaan?!
Kyllä minäkin voin olla tekemisissä mukavien kanssa, mutta sänkyyn emme mene.
- -M45-
"Taitaa olla vain kuppi puoliksi tyhjä tyyppinen nainen kyseessä, niinkuin suurin osa."
Aika hataralta pohjalta lähdet analysoimaan aloittajaa. Kai aloittajalla on oikeus sellaiseen kumppaniin joka oikeasti häntä kiinnostaa, eikä tyytyä vain puolittaiseen?- wertyyyyyyyyy
Jos mukavasta asiasta tai henkilöstä näkee huonot puolet ensin, niin silloin on ilmiselvästi kuppi puoliksi tyhjä. Eikä kenelläkään ole oikeutta sellaiseen kumppaniin joka itseään kinnostaa, mutta on oikeus olla yksin.
- Kysymys?
Miksi nimimerkki -M45- esiintyy miehenä, vaikka kirjoitus on selvästi naisen?
- -M45-
Kysymys? kirjoitti:
Vastaus: Siksi, koska olen mies. En tunne mitään tarvetta harhauttamiseen. - höhö
-M45- kirjoitti:
Vastaus: Siksi, koska olen mies. En tunne mitään tarvetta harhauttamiseen.Ja paskat oot, kitisevä ämmä
- 45nainen
höhö kirjoitti:
Ja paskat oot, kitisevä ämmä
Kun luin juttujanne rupes helvetisti naurattamaan. Kuten myös toi kitisevä ämmä.
Mua naurattaaa. Sori tää mutta on joskus hyvä näitäkin lukea saa hyvän mielen.
Kirjotelkaa näitä hauskoja juttuja joku harvoin lukeva saa siitä hyvän mielen.
- +40mies
Itselläni on myös useampia treffi kokemuksia näistä flekmaattisista 40 naisista kun sen naisen katsekkin harhailee pitkin seiniä ja ne viestit ennen treffejä oli innokkata ja odottavia mutta miksi edes lähtee treffeille kun kun ennakkoasenne ja ajatusmaailmakin on tämä todellisuudessa.
Puuttuu se täysin naisilta se nuoruuden innokkuus ja haasteellisuus ja en tiedä jyllääkö ne vaihdevuodet ja kun on ohitettu synnyttävän parhain ikä niin se hormoonitasapaino heittelee...luo nyt tälläisten kanssa edes jonkinlaista parisuhdetta.
Omat lapset on sitten muuten tehty ettei siitä tarvitse vittuilla ellen sitten nuorempaa löydä kuin näitä 40 naisia...
Se on muuten paljolti yteneväinen tekijä näillä treffi naisillani että ovat akateemisia maistereita mitä on netti pullollaan ja ovat ap:n kaltaisia sarjadeittaajia kun mikään ei kelpaa ja on nirso mutta siihen omaan peiliin ei olla katsottu eli haetaan sitä omaa tasoaankin korkeampaa ja sitten itketään kun kelpaa kerta käyttöiseksi panopatjaksi näille "hurmuripojille"- Daami69
Maistereista en osaa sanoa, kun en sellainen ole, mutta pari seikkaa:
1. Nuorena kun ei tunne vielä kunnolla omaa itseään, ei tiedä millaisen ihmisen kanssa parhaiten sopii yhteen. Saattaa ottaa ensimmäisen joka vastaan kävelee. Näin minäkin tein, parikin kertaa.
2. Vanhemmiten kun vihdoin tuntisi itsensä, ja tietäisi millaisista ihmisistä pitää, suurin osa näistä on "sidottuina" parisuhteisiinsa. Jäljelle on jäänyt vain niitä joiden kanssa ei sovi yhteen.
3. Biologisista ja psykologisista syistä nainen ei pysty kuvittemaan itseään seksuaaliseen tilanteeseen sellaisen miehen kanssa joka ei häntä viehätä. Lähinnä epävarmat, huonon itsetunnon omaavat ja tietenkin jostain kumman syystä kaikkiruokaiset (nymfot?) voivat mennä sänkyyn miehen kuin miehen kanssa. Miehet sensijaan voivat mennä sänkyyn lähes kenen kanssa tahansa, koska he eivät saa niin helposti emotionaalisia vaurioita havaitessaan että tuli mentyä sänkyyn aivan väärän ihmisen kanssa.
- Hattutäti
Mulla on kokemusta myös siitä, että ekoilta treffeiltä olen hymyssä suin innostuneena odottanut seuraavia. Mut sit mies ei ole ollut kiinnostunut minusta.
40mies, Mä en yllä sarjadeittaajaksi. En jaksa sellaista pyöritystä. Ja mun pointti olikin aloituksessa et pitää lopettaa deittailu kun en jaksa innostua. Kokeilin viikon 4 kuukauden tauon jälkeen.
Mä en näe mitään järkeä treffailla ihan mukavaa tyyppiä, josta en ole oikeasti kiinnostunut. Olisihan se epäreilua sille miehellekin. Kuka haluaa olla suhteessa jossa toinen ei oikeesti välitä susta?- Hattutäti
Nettideittailun ongelma on se että siellä näkee liudan miehiä jotka paperilla ovat ok. Siis profiilissa listatut taustatiedot. Mutta ihminen on kokonaisuus. Listatuista ok jutuista ei sitten välttämättä synnykään mielenkiintoista kokonaisuutta.
Ikuisista valitusketjuista voi myös päätella että oikeat ihmiset eivät kohtaa toisiaan netissä. Sitten turhautuneina valitetaan niiden sinnepäin ihmisten käytöksestä.
Netissä on helppo unohtaa käytöstavat kun toista ei tarvi tavata kasvokkain. Voi laukoa mitä tahansa tuntemattomalle hahmolle. - 5+15
No ei kai kukaan halua treffailla edes maailman ihaninta tyyppiä, jos ei ole kiinnostunut. Mutta entä "ihan mukava tyyppi", josta olet kiinnostunut? Treffailisitko sellaista?
- Hattutäti
5+15 kirjoitti:
No ei kai kukaan halua treffailla edes maailman ihaninta tyyppiä, jos ei ole kiinnostunut. Mutta entä "ihan mukava tyyppi", josta olet kiinnostunut? Treffailisitko sellaista?
No tietysti treffailisin. Treffailemalla enemmän sitten selviää kehittyykö kiinnostus oikeiksi tunteiksi.
- mielipiteet muuttuu
Hattutäti kirjoitti:
No tietysti treffailisin. Treffailemalla enemmän sitten selviää kehittyykö kiinnostus oikeiksi tunteiksi.
Niin, eli nyt sitten ei olekaan mikään ongelma, jos toinen on "ihan mukava", vaan ongelma on, jos et ole kiinnostunut hänestä.
Ansioluetteloiden vertailu kahvilassa viittaa enemmän yritykseen solmia järjestetty avioliitto kuin romanttinen parisuhde. Puuttuisi vielä, että molemmilla olisi lakimiehet paikalla varmistamassa päämiestensä etuja.
Tarvitaan siis intiimimpi paikka. Pimeämpi, jotta muiden läsnäolo ei häiritse. Ei isoa pöytää väliin vaan istumaan vierekkäin tai pienen pöydän äärelle kosketusetäisyydelle. Mahdollisuus tanssiin auttaa myös asiaa puhumattakaan hytistä tai hotellihuoneesta, johon voi lähteä jatkoille, jos seura miellyttää.
Ihan tuntemattoman kanssa kannattaa aloittaa puhelimella ja Skypellä tai sitten pitää pikaiset kahvilatreffit, jotta voi varmistaa, että profiili ja mies/nainen vastaavat toisiaan. Siinä näkee myös naisen viimeisimmän punnituksen.
Nettideittailu on työlästä, koska ihmisestä saa niin vähän hyödyllistä tietoa, eikä sekään vähä ole luotettavaa. Viestittely ei oikeasti toimi. Tarvitaan vuorovaikutteisempia tapoja kommunikoida.- ymm
Parisuhteen etsiminen on liian työlästä mitä vanhemmaksi tulee. Kaikissa on jokin vika, jota ei jaksaisi alkaa vähätellä. Totuushan on, että vain intuitio osoittaa hyvän tyypin, ainakin itselläni on näin aina käynyt, oli sitten kyseessä ystävyys- tai muu suhde.
Jos ei kipinää synny ja nimenomaan henkisellä tasolla, on turha jatkaa väkisin matkaa.- 17+11
On omaa tyhmyyttä, jos vaatii kipinää eikä osaa keskittyä tärkeämpiin asioihin.
- m76..
Itse tutkin vähän asiaa, luin paljon täältä erilaisia tarinoita ja totesin että tuo "kahvittelu" on varmaan maailman tylsin tapa kohdata toinen.
Siinä sitten hetken pohdittuani keräsin listan asioita siitä miten haluaisin että itselleni järjestettäisiin deitit - Ja sitten lähdin toteuttamaan sitä toisille. Olihan siellä huteja, kun en tehnyt taustatyötä kunnolla, olimme esim menossa akustiselle progejazz keikalle yhdessä, molemmat innostuneina, ja sitten paikanpäällä paljastui että esiintyjä oli perunut, ja tilalla oli joku RAVE bändi joka soitti niin kovaa, ettei siinä paljoa tutustumaan päässyt :D Mutta siitäkin selvittiin nauramalla kommellukselle ja jatkettiin muualle yöelämään.
Pääosiltaan kuitenkin kaikki meni aina putkeen, ja itseäni lämmitti kuulla vastapuolelta että heille ei ole koskaan kukaan järjestänyt mitään sellaista ja että he haluavat ehdottomasti tavata uudelleen ja lisää samanlaista :)
Joten, jos tuntuu siltä ettei kahvittelu nappaa, niin ehkä on aika ottaa aloite omiin käsiin, ja järjestää sille toiselle jotain ikimuistoista. (Eikä tuo ikimuistoisen tarvitse olal mitään kallista, parhaat treffit toteutetaan kekseliäisyydellä, ei rahalla.) - "hyvä tyyppi"
Pitää olla täydellinen. Jos tukan väri on väärä niin nainen antaa heti pakit. Kyllä kaikenlaiset mul.kut pääsee treffeille mutta ei kunnolliset miehet jotka osaa käyttäytyä. Yks nainen kehui miestä hyväksi tyypiksi vaikka mies puhui naisen sormettamisesta ekoilla treffeillä. Mies myös luuli että nainen puukottaa miestä ja sitä mies pelkäsi.
- keskinkertainen tyyp
Sekopäiden kommentit tapaavat olla sekopäisiä. Jonkun idiootin höpinöistä ei voi tehdä kattavaa johtopäätöstä siitä millaisia ovat "kaikki naiset" tai "kaikki miehet".
- mentori
hyvä päätös on kohdallasi luovuttaa. Miehet ja parisuhde ei ole selvästikkään sinua varten. Ota kissa (jos ei vielä ole) ja höperöidy sen kanssa, se on oikea kohtalo sulle.
Olet tyypillinen tapaus, josta runsas tarjonta on tehnyt nirson, vaikka mitä väittäisit. Anna synnytyskanvasi lahota ja viidakoitu tarpeettoman. Täytä loppuelämäsi kaikella yksinäisille naisille tyypillisellä typeryydellä ja mutise kissalle kerrostalokopperossasi.
On hyvä asia, että jonkunlainen "luonnonkarsinta" vielä toimii ja aivan kaikki haihattelevat akat ei pääse jatkamaan sukuaan. - Tripping
Ai puuttui "se jokin"? Tämä ei kyllä varmaan yllätä palstalaisia :D:D
- asdfghjklöä
just noin! Boooohhhhhaaaaaahhhhhhhhhaaaaaaaahhhhhhhhhaaaaa!!! :D
- Vairans
asdfghjklöä kirjoitti:
just noin! Boooohhhhhaaaaaahhhhhhhhhaaaaaaaahhhhhhhhhaaaaa!!! :D
Mikä naurattaja. Etkö osaa tekstiä kirjottaa. Meinaa tosissaan naurattaa.
Höh! Ensin on just noin. ja sit paskanen nauru perään.
- Deittajatar
No arvon arvostelija herrat, haluaisitteko oikeasti että nainen kävisi teidän kanssa treffeillä vaikkei olisi yhtään kiinnostunut teistä? Olisko se hienoa viettää iltaa naisen kanssa jolle olisit yhden tekevä? Et mielummin nyt istun ton kans pitkästymässä kuin olen yksin? Siis todellako näin haluaisitte???
- asdfghjklöä
tuo akka voi kernaasti muumioitua asuntoonsa ja vanheta sinne. Ei me tuosta mitään haluta.
- rrt5uutrtyyythu6igvj
Miten niin ei yhtään jos kyseessä on mukava ihminen? On ihmisen psyykessä vikaa jollei pysty olemaan muuten kuin tylsistyneenä toisten seurassa.
- kylmä totuus
Aloittaja varmaan oli kiinnostunut, kun oli treffeille mennyt. Kiinnostuksen puute ei siis ollut esteenä, vaan pinnallinen nirsoilu.
- N_66
Parin vastaajan kanssa samaa mieltä, että paikalla on väliä. Muutamat treffit kahvilassa loisteputkien alla aikoinaan istuneena voi miettiä, olisiko moisessa ympäristössä kukaan kolahtanut. Tällä viikolla olisi treffit pitkästä aikaa ja jonnekin hämyisään kuppilaan toivottavasti suuntaamme parille viinilasilliselle kynttilän valoon, senverran fiksu mies kyseessä ettei tarvitse mitään pakosuunnitelmia etukäteen keksiä.
Kumpi on pahempi, se että käy lukuisilla treffeillä löytämättä ketään, vai se ettei pääse koskaan edes treffeille?
- +40mies
Tuosta kahvilan loisteputkien alla ensitreffi paikasata kirjoitetaan kovasti ja tiedän itsekkin ettei ole se paras paikka mutta mitkä ne on vaihtoehdot kun ap:n kaltaisia olen tavannut useampia kun siinä 15min olen nähnyt että se taisi olla tässä kun toista ei höykäisenpöläystä kiinnosta niin se tapaamisen paikka ei ole ratkaiseva.
Se on ihan sama vaikka kirjoitamme ja viestittelemme innolla ja halukkuudella puolin ja toisin ennen treffejä ja jos en saa Ap:n kaltaiselle sitä kuuluisaa "kemiaa" ja sitä "jalat alta vievää tunnennetta" heti livenä niin se on ajan ja vaivankin haaskausta.
Ensimmäiset treffit taisi olla ravintolaan illanviettoon mutta näin hänen negatiivisen asenteen kaikkeen elämään ja millä pääsisin pois fiksusti herrasmiehen tavoin.
On ollut useammankin tunnin kestäviä keilailuja, rantakävelyjä, pyöräretkiä ja picnik reissuja puistoon yms. ja onnistuneimmat nämä ovat olleet ja rentoa ja mukavaakin tapaamista mutta kun se ihan kiva ei riitä ap:n kaltaisille.
Niin mitkä on ne vaihtoehdot sille Esson kahvilan tunnin tapaamiselle näkemättä itsekään sen suurempaa vaivaa kun lopputulos on tämä ihan kivat mutta ei riitä, ei kemiaa ja sitä tunnetta yms. bullshittiä.- Daami69
Eli SINÄ olet miettinyt miten pääsisit naisesta eroon, kun hän on kuulostanut ekalla tapaamisella negatiiviselta.
Mistä tiedät millainen hän olisi ollut jatkossa?
Miksi se menee niin että naisten pitää antaa vaikka kuinka monta tilaisuutta miehille (antaa vihdoin viimein itsestään jotain sellaista että voi tuntea aitoa kiinnostusta toista kohtaan), mutta mies saa dumpata naisen heti ekasta kerrasta jos tämä sattuu jotenkin mokaamaan sen ekan tapaamisen?
Olettavatko tai vaativatko miehet että naisten pitää olla täydellisiä? Ja sitten kun se nainen on aina se täydellinen, tai hänen pitäisi olla, kaikki vastuu kaikista tilanteista on naisella. Ja mies saa olla ihan sellainen kuin huvittaa, siis "oma itsensä".
Jotenkin vaan tulee kokoajan sellainen olo että oli niin tai näin niin aina se on naisten syy. - 11+6
Daami69 kirjoitti:
Eli SINÄ olet miettinyt miten pääsisit naisesta eroon, kun hän on kuulostanut ekalla tapaamisella negatiiviselta.
Mistä tiedät millainen hän olisi ollut jatkossa?
Miksi se menee niin että naisten pitää antaa vaikka kuinka monta tilaisuutta miehille (antaa vihdoin viimein itsestään jotain sellaista että voi tuntea aitoa kiinnostusta toista kohtaan), mutta mies saa dumpata naisen heti ekasta kerrasta jos tämä sattuu jotenkin mokaamaan sen ekan tapaamisen?
Olettavatko tai vaativatko miehet että naisten pitää olla täydellisiä? Ja sitten kun se nainen on aina se täydellinen, tai hänen pitäisi olla, kaikki vastuu kaikista tilanteista on naisella. Ja mies saa olla ihan sellainen kuin huvittaa, siis "oma itsensä".
Jotenkin vaan tulee kokoajan sellainen olo että oli niin tai näin niin aina se on naisten syy.Taitaa olla asia loppu, kun pitää trollata. 40mies kirjoitti, että naista ei kiinnostanut kun ei ollut kemiaa. Mies ei siis hylännyt naista vaan päinvastoin.
- Daami69
11+6 kirjoitti:
Taitaa olla asia loppu, kun pitää trollata. 40mies kirjoitti, että naista ei kiinnostanut kun ei ollut kemiaa. Mies ei siis hylännyt naista vaan päinvastoin.
Viestissä luki:
"Ensimmäiset treffit taisi olla ravintolaan illanviettoon mutta näin hänen negatiivisen asenteen kaikkeen elämään ja millä pääsisin pois fiksusti herrasmiehen tavoin."
Eiköhän tuossa jäänyt kummaltakin löytymättä. Minun mielestäni se on hylkäys eli rukkaset eli dumppaus jos miettii jo tapaamisen aikana että "millä tavalla pääsisi... pois".
Ei siitä pääse yli eikä ympäri että eivät miehetkään kelpuuta jokaista kohtaamaansa naista. Esim. itse menin muutama vuosi sitten treffeille itseäni pari vuotta nuoremman miehen kanssa. Saatoin valita vähän väärät asusteet, tai sitten en vain ollut niin nuoren näköinen kuin hän oli toivonut (jos on esim. deitannut aiemmin jotain 30-vuotiasta, niin ei kai joku 40 nainen ole vastaava asia!) Jokatapauksessa hän lyhyen tapaamisen aikana teki yhtäkäkiä kauhean numeron siitä miten hän "täyttää vasta syksyllä 40 v" ja melko pian hänellä olikin sitten "kiire lämmittämään saunaa".
Negatiiviselta en mielestäni kuulostanut, mutta olemus ei kai sitten vaan kiehtonut. Talvikaudella en valitettavasti ala sutjakkaa kroppaani sen kummemmin esittelemään treffeillä, jotenka on pääasiassa esillä tämä ihan ikänäköinen pärstävärkki, joka ei kaikkia innosta.
KYLLÄ MIEHET OSAAVAT HYLÄTÄ! Ja se on ihan oikein. En halua olla kenellekään se johon vain tyydytään! - 16+3
Daami69 kirjoitti:
Viestissä luki:
"Ensimmäiset treffit taisi olla ravintolaan illanviettoon mutta näin hänen negatiivisen asenteen kaikkeen elämään ja millä pääsisin pois fiksusti herrasmiehen tavoin."
Eiköhän tuossa jäänyt kummaltakin löytymättä. Minun mielestäni se on hylkäys eli rukkaset eli dumppaus jos miettii jo tapaamisen aikana että "millä tavalla pääsisi... pois".
Ei siitä pääse yli eikä ympäri että eivät miehetkään kelpuuta jokaista kohtaamaansa naista. Esim. itse menin muutama vuosi sitten treffeille itseäni pari vuotta nuoremman miehen kanssa. Saatoin valita vähän väärät asusteet, tai sitten en vain ollut niin nuoren näköinen kuin hän oli toivonut (jos on esim. deitannut aiemmin jotain 30-vuotiasta, niin ei kai joku 40 nainen ole vastaava asia!) Jokatapauksessa hän lyhyen tapaamisen aikana teki yhtäkäkiä kauhean numeron siitä miten hän "täyttää vasta syksyllä 40 v" ja melko pian hänellä olikin sitten "kiire lämmittämään saunaa".
Negatiiviselta en mielestäni kuulostanut, mutta olemus ei kai sitten vaan kiehtonut. Talvikaudella en valitettavasti ala sutjakkaa kroppaani sen kummemmin esittelemään treffeillä, jotenka on pääasiassa esillä tämä ihan ikänäköinen pärstävärkki, joka ei kaikkia innosta.
KYLLÄ MIEHET OSAAVAT HYLÄTÄ! Ja se on ihan oikein. En halua olla kenellekään se johon vain tyydytään!Sitaattiasi edeltävässä lauseessa todettiin, että naista ei kiinnostanut kun ei ollut kemiaa. Eli mies halusi pois kun nainen oli jo käytännössä antanut pakit.
Tyytyminen tarkoittaa, että kelpaa. Vain hullu vaatii enemmän. - Daami69
16+3 kirjoitti:
Sitaattiasi edeltävässä lauseessa todettiin, että naista ei kiinnostanut kun ei ollut kemiaa. Eli mies halusi pois kun nainen oli jo käytännössä antanut pakit.
Tyytyminen tarkoittaa, että kelpaa. Vain hullu vaatii enemmän.Kun ollaan aikuisia ihmisiä, niin kannattaisikohan ihan suoraan kysyä siltä toiselta sitä asiaa, eikä itse omassa päässään päättää että "antoi pakit"?
Toisaalta en ole kyllä perään huudellut kun on - useammankin kerran - käynyt niin että ekan tapaamisen jälkeen erotessa mies iloisena juttelee että pidetään yhteyttä, ja sitten hänestä ei kuulu enää koskaan mitään. Vaikenemisen voin kyllä ymmärtää niin että ei kiinnostanut. Mutta ihmettelen vain että miksi pitää valehdella päin näköä että vielä muka jutellaan, kun ei kerta sitten jutella? Nyt kun joku tietysti alkaa marisemaan että minun pitäisi itse pitää sitä yhteyttä yllä, niin valitettava tosiasia on että mies jota ei kiinnosta ei siitä kiinnostu että joku akka alkaa roikkumaan hänessä. Nuorena tein pari kertaa sen virheen että olin sellaisen miehen kimpussa joka ei minua oikeasti halunnut. En tee enää.
Tyytyminen minun sanavarastossani ei tarkoita sitä että toinen on ok, vaan sitä että KUKAAN EI OLE OK, ja sitten aletaan olemaan väkinäisesti jonkun kanssa että saa seuraa ja seksiä.
Jos rakastaa jotakuta, häneen ei pelkästään tyydy, vaan hänen läsnäoloaan janoaa ja kaipaa tuon tuostakin!
Taikka kokeilepas ja aloita suhde jonkun kanssa, ja sano hänelle sitten päin naamaa että minä tyydyin sinuun. Jos se toinen osapuoli on nainen, niin se on melko varma että tulee kyllä kunnon riita. Joko ko. nainen katsoo että mies pitää häntä oikeasti liian huonona, mutta on vaatimattomuuttaan tyytynyt naiseen, tai sitten nainen katsoo että mies pitää itseään oikeasti parempana kuin naista, mutta suurta laupeutta osoittaen on hyväksynyt itseään alempitasoisen ihmisen. - ...
Daami69 kirjoitti:
Kun ollaan aikuisia ihmisiä, niin kannattaisikohan ihan suoraan kysyä siltä toiselta sitä asiaa, eikä itse omassa päässään päättää että "antoi pakit"?
Toisaalta en ole kyllä perään huudellut kun on - useammankin kerran - käynyt niin että ekan tapaamisen jälkeen erotessa mies iloisena juttelee että pidetään yhteyttä, ja sitten hänestä ei kuulu enää koskaan mitään. Vaikenemisen voin kyllä ymmärtää niin että ei kiinnostanut. Mutta ihmettelen vain että miksi pitää valehdella päin näköä että vielä muka jutellaan, kun ei kerta sitten jutella? Nyt kun joku tietysti alkaa marisemaan että minun pitäisi itse pitää sitä yhteyttä yllä, niin valitettava tosiasia on että mies jota ei kiinnosta ei siitä kiinnostu että joku akka alkaa roikkumaan hänessä. Nuorena tein pari kertaa sen virheen että olin sellaisen miehen kimpussa joka ei minua oikeasti halunnut. En tee enää.
Tyytyminen minun sanavarastossani ei tarkoita sitä että toinen on ok, vaan sitä että KUKAAN EI OLE OK, ja sitten aletaan olemaan väkinäisesti jonkun kanssa että saa seuraa ja seksiä.
Jos rakastaa jotakuta, häneen ei pelkästään tyydy, vaan hänen läsnäoloaan janoaa ja kaipaa tuon tuostakin!
Taikka kokeilepas ja aloita suhde jonkun kanssa, ja sano hänelle sitten päin naamaa että minä tyydyin sinuun. Jos se toinen osapuoli on nainen, niin se on melko varma että tulee kyllä kunnon riita. Joko ko. nainen katsoo että mies pitää häntä oikeasti liian huonona, mutta on vaatimattomuuttaan tyytynyt naiseen, tai sitten nainen katsoo että mies pitää itseään oikeasti parempana kuin naista, mutta suurta laupeutta osoittaen on hyväksynyt itseään alempitasoisen ihmisen.Siis jos sovitaan että pidetään yhteyttä, mutta kumpikaan ei sitä tee, niin vika on tietenkin miehen ja miestä ei kiinnosta. Nainehan vain istua kököttää odottamassa miehen yhteydenottoa. Just joo.
Haluat jonkun ok-tasoa paremman. Tiedetään. Hohhoijaa.
Naiselle ei voi olla rehellinen, koska nainen ei osaa käsitellä tosiasioita. Naisen pitää olla joku jumalatar, ja miehen pitää olla nöyrästi kiitollinen, että nainen on hänet huolinut. Tiedetään. Hohhoijaa. - Vairans
16+3 kirjoitti:
Sitaattiasi edeltävässä lauseessa todettiin, että naista ei kiinnostanut kun ei ollut kemiaa. Eli mies halusi pois kun nainen oli jo käytännössä antanut pakit.
Tyytyminen tarkoittaa, että kelpaa. Vain hullu vaatii enemmän.HÖH!TÄH! Siis mitä tarkoitat?
Tiedän täysin, aloittaja, mistä puhut, ja itse olen jättänyt nettideittailuyritykset jo kuukausia sitten.
En usko, että näille mieskirjoittajillekaan oikeasti riittäisi se, että löytyisi joku joka on 'mukava'. Kyllä hekin varmasti haluavat naisen, jota kohtaan tuntevat halua ja himoa; jota haluavat myös seksuaalisesti ja nimenomaan naisena eikä vain puhekaverina.Lisään vielä, että kyseessähän on aina kahden kauppa. Olen saanut pakkeja eka tapaamisen jälkeen, vaikka itse olisin ollut kiinnostunut, ja olen kokenut senkin kun toinen on ilmeisesti pitänyt minua ihan 'mukavana' mutta muutamien treffien jälkeen on tullut viesti, että "olet ihan mukava MUTTA..."
Voin kertoa, että helpompi ne pakit on ottaa vastaan heti kuin vasta sitten, kun itse on jo alkanut elätellä toivoa, että jutusta voisi kehittyä jotain.- älykäs mies
Tietenkin ihan mukava riittää. Melkein kuka tahansa oikean ikäinen nainen on seksuaalisesti haluttava. Ongelma on löytää nainen, jolla riittää älyä ja elämäntavat osuvat suunnilleen yksiin.
- älykäs mies
älykäs mies kirjoitti:
Tietenkin ihan mukava riittää. Melkein kuka tahansa oikean ikäinen nainen on seksuaalisesti haluttava. Ongelma on löytää nainen, jolla riittää älyä ja elämäntavat osuvat suunnilleen yksiin.
Ja toinen, pahempi ongelma on tietenkin se, että olen naisten mielestä ihan mukava, mutta se ei jostain syystä riitä niille nirsoilijoille.
- Daami69
älykäs mies kirjoitti:
Ja toinen, pahempi ongelma on tietenkin se, että olen naisten mielestä ihan mukava, mutta se ei jostain syystä riitä niille nirsoilijoille.
Voi itku.
Mukavia ihmisiä voi olla vaikka kuinka helvetisti, mutta jokaista kohtaan EI TUNNE minkäänlaista seksuaalista vetoa. Onko sen takia miehille tämä niin vaikea ymmärtää kun te voitte harrastaa seksiä lähes kenen kanssa tahansa? Onko koskaan tullut mieleen ajatella asiaa naisen kannalta?
Tavanomaisessa seksissä nainen ottaa miehen kehonjäsenen sisälle itseensä. Siis haloo, SISÄLLE ITSEENSÄ! Kun tämä toiminta fyysiselläkin tasolla on naiselle näin intiimiä, niin miksei se muka olisi sitä myös psyykkisellä tasolla?
Ei kaikkien kohdalla ole siitä kyse että on niin itseään täynnä oleva akka että odottaa että saa jonkun menestyjämiehen. Sellaisten naisten, kuten minä, jotka ovat edes kerran eläissään ihastuneet joskus johonkuhun, on helvetin vaikea kuvitella mitään intiimiä sellaisen ihmisen kanssa johon ei ole valtavan lääpällään.
Heti ekalla tapaamisella näkee sen että viehättääkö toinen niin paljon että häntä haluaa tavata lisää. Useilla tapaamisilla näkee sen haluaako alkaa suhteen.
Olihan tässä ketjussa yksi mieskin kertonut että hän lemppasi heti naisen joka kuulosti ekalla tapaamisella negatiiviselta. Eivätkö naiset sitten saisi muka tehdä niin, jos he tuntevat olonsa epämiellyttäväksi miehen seurassa?
Ai ei tunne oloa epämiellyttäväksi jos toinen on "ihan mukava"? No ihan takuulla tuntee sitten jos se haluaa alkaa koskettelemaan. - vastaus häirikölle
Daami69 kirjoitti:
Voi itku.
Mukavia ihmisiä voi olla vaikka kuinka helvetisti, mutta jokaista kohtaan EI TUNNE minkäänlaista seksuaalista vetoa. Onko sen takia miehille tämä niin vaikea ymmärtää kun te voitte harrastaa seksiä lähes kenen kanssa tahansa? Onko koskaan tullut mieleen ajatella asiaa naisen kannalta?
Tavanomaisessa seksissä nainen ottaa miehen kehonjäsenen sisälle itseensä. Siis haloo, SISÄLLE ITSEENSÄ! Kun tämä toiminta fyysiselläkin tasolla on naiselle näin intiimiä, niin miksei se muka olisi sitä myös psyykkisellä tasolla?
Ei kaikkien kohdalla ole siitä kyse että on niin itseään täynnä oleva akka että odottaa että saa jonkun menestyjämiehen. Sellaisten naisten, kuten minä, jotka ovat edes kerran eläissään ihastuneet joskus johonkuhun, on helvetin vaikea kuvitella mitään intiimiä sellaisen ihmisen kanssa johon ei ole valtavan lääpällään.
Heti ekalla tapaamisella näkee sen että viehättääkö toinen niin paljon että häntä haluaa tavata lisää. Useilla tapaamisilla näkee sen haluaako alkaa suhteen.
Olihan tässä ketjussa yksi mieskin kertonut että hän lemppasi heti naisen joka kuulosti ekalla tapaamisella negatiiviselta. Eivätkö naiset sitten saisi muka tehdä niin, jos he tuntevat olonsa epämiellyttäväksi miehen seurassa?
Ai ei tunne oloa epämiellyttäväksi jos toinen on "ihan mukava"? No ihan takuulla tuntee sitten jos se haluaa alkaa koskettelemaan.Toisin sanoen: nainen vaatii itselleen seksikkään miehen, ja se on pääkriteeri. Miehelle naisen seksikkyydellä ei ole pahemmin väliä, vaan miestä kiinnostavat merkityksellisemmät asiat.
- Daami69
vastaus häirikölle kirjoitti:
Toisin sanoen: nainen vaatii itselleen seksikkään miehen, ja se on pääkriteeri. Miehelle naisen seksikkyydellä ei ole pahemmin väliä, vaan miestä kiinnostavat merkityksellisemmät asiat.
Älä kuule tapa nauruun!
Minkä ihmeen takia luulet että esim. minuun ovat laumoittain ottaneet yhteyttä reilusti minua vanhemmat miehet? No helvetti soikon nimenomaan sen takia että jollekin 55-vuotiaalle miehelle olen vähän helvetin seksikkään näköinen, vaikka olen jo 45-vuotias. Ei siinä ole mistään henkisestä yhteenkuuluvuudesta tippaakaan kyse. Se on armotonta touhua puolin ja toisin. Olen muutamallekin viisikymppiselle miehelle, jotka ovat alkaneet räksyttämään ikärasismista, kun en heitä lähde tapaamaan, sanonut että ethän sinäkään lähtisi tapaamaan itseäsi 10 - 20 v vanhempaa naista. Eivät osaa kertoa miksi noin.
Tällä palstalla tosin on osattu lukemattomia kertoja kertoa miten ollaan niin helvetin nuorekkaita ettei muka yksikään oman ikäinen nainen pysty moinen olemaan. Just joo.
Näiden kaikkien "merkityksellisten" asioiden lomassa itse todellakin etsin miestä joka näyttää MINUN silmissäni hyvältä, tuntuu sängyssä hyvältä ja jonka kanssa pystyy jopa juttelemaan kaikesta mahdollisesta. Tähän mennessä en ole tällaisia kyllä löytänytkään kuin yhden. Ja tämä tosiaan etukäteen sovittujen seksitreffien merkeissä, ja oli kolmikymppinen mies.
Ehkäpä sitten omassa ikäluokassaan ihmiset eivät kertakaikkiaan pysty kohtaamaan, en tiedä.
Tällä foorumilla miehillä on niin kova tarve korottaa oman sukupuolensa arvo niin arvoon arvaamattomaan että välillä se lähentelee jonkinlaista piilohomoutta. Ikinä ei muka voi olla vikaa säälittävissä pikku miesparoissa joita julmat naiset dissaavat.
Mutta jos ny on vaikkapa ilkeä eksä aikoinaan syöttänyt miehen läskiksi lössöksi, eikä sen vuoksi enää kelpaa muille naisille, niin kuka pakottaa sitä roskaruokaa enää mättämään, kun ero on tullut. Ulkonäköasioissa läski on kuitenkin se asia mistä miehet kaikkein eniten itsekin naisia haukkuvat.
Jos niistä läskeistä päästäisiin eroon, niin sitten voitaisiin vihdoin päästä niihin todellisimpiin ongelmiin keski-ikäisten pariutumisessa, ja ne ovat ne että ei kyllä miehiäkään enää tippaakaan kiinnosta mikään parisuhde. Tai ehkäpä se on niin että kiinnostaa vain todella sopivan ja miellyttävän kanssa.
Jossa me kaikki, naiset ja miehet, olemme täsmälleen samalla asenteella liikkeellä, joten ihan turha kurnuttaa että se olisi vain toisen sukupuolen vika... - pälä pälä
Daami69 kirjoitti:
Älä kuule tapa nauruun!
Minkä ihmeen takia luulet että esim. minuun ovat laumoittain ottaneet yhteyttä reilusti minua vanhemmat miehet? No helvetti soikon nimenomaan sen takia että jollekin 55-vuotiaalle miehelle olen vähän helvetin seksikkään näköinen, vaikka olen jo 45-vuotias. Ei siinä ole mistään henkisestä yhteenkuuluvuudesta tippaakaan kyse. Se on armotonta touhua puolin ja toisin. Olen muutamallekin viisikymppiselle miehelle, jotka ovat alkaneet räksyttämään ikärasismista, kun en heitä lähde tapaamaan, sanonut että ethän sinäkään lähtisi tapaamaan itseäsi 10 - 20 v vanhempaa naista. Eivät osaa kertoa miksi noin.
Tällä palstalla tosin on osattu lukemattomia kertoja kertoa miten ollaan niin helvetin nuorekkaita ettei muka yksikään oman ikäinen nainen pysty moinen olemaan. Just joo.
Näiden kaikkien "merkityksellisten" asioiden lomassa itse todellakin etsin miestä joka näyttää MINUN silmissäni hyvältä, tuntuu sängyssä hyvältä ja jonka kanssa pystyy jopa juttelemaan kaikesta mahdollisesta. Tähän mennessä en ole tällaisia kyllä löytänytkään kuin yhden. Ja tämä tosiaan etukäteen sovittujen seksitreffien merkeissä, ja oli kolmikymppinen mies.
Ehkäpä sitten omassa ikäluokassaan ihmiset eivät kertakaikkiaan pysty kohtaamaan, en tiedä.
Tällä foorumilla miehillä on niin kova tarve korottaa oman sukupuolensa arvo niin arvoon arvaamattomaan että välillä se lähentelee jonkinlaista piilohomoutta. Ikinä ei muka voi olla vikaa säälittävissä pikku miesparoissa joita julmat naiset dissaavat.
Mutta jos ny on vaikkapa ilkeä eksä aikoinaan syöttänyt miehen läskiksi lössöksi, eikä sen vuoksi enää kelpaa muille naisille, niin kuka pakottaa sitä roskaruokaa enää mättämään, kun ero on tullut. Ulkonäköasioissa läski on kuitenkin se asia mistä miehet kaikkein eniten itsekin naisia haukkuvat.
Jos niistä läskeistä päästäisiin eroon, niin sitten voitaisiin vihdoin päästä niihin todellisimpiin ongelmiin keski-ikäisten pariutumisessa, ja ne ovat ne että ei kyllä miehiäkään enää tippaakaan kiinnosta mikään parisuhde. Tai ehkäpä se on niin että kiinnostaa vain todella sopivan ja miellyttävän kanssa.
Jossa me kaikki, naiset ja miehet, olemme täsmälleen samalla asenteella liikkeellä, joten ihan turha kurnuttaa että se olisi vain toisen sukupuolen vika...Paljon tekstiä, vähän sisältöä.
- Daami69
pälä pälä kirjoitti:
Paljon tekstiä, vähän sisältöä.
Täytyyhän aikaa tappaa tässä hautaa kohti raahustaessa. Aivan kuten sinäkin teet, eihän tämä mikään jumalaisen viisauden lähde ole tämä saitti.
- miesvm_1967x
Daami69 kirjoitti:
Täytyyhän aikaa tappaa tässä hautaa kohti raahustaessa. Aivan kuten sinäkin teet, eihän tämä mikään jumalaisen viisauden lähde ole tämä saitti.
Häh, eikö? Ja mä olen käyttänyt tätä wikipediana! :D
- Vairans
pälä pälä kirjoitti:
Paljon tekstiä, vähän sisältöä.
Niin justiinsa. Älä naurata minä nauran itteni kuoliaaksi. Heheheheheeee!!
HÄhähäähäähääääääääääääääääääähäähääääääääääää!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Että näin. Sun jutut ihan sellaisia jotka takuulla naurattaa.
- Hattutäti
Se ihan kiva kun ei kanna parisuhteeksi asti. Monelta mieheltä olen kuullut kommentin, että seuraavalla kerralla on viisaampi eikä tyydy siihen ihan kivaan.
Ihan kivan kanssa voi tapailla jonkin aikaa jos molemmat keksivät kivoja treffejä. Mukavaa ajan vietettä yksin olemisen vastapainoksi.
Mutta jos haaveena on se loppuelämän kestävä parisuhde ja rakkaus joka kestää ylä- ja alamäet, niin ihan kiva on tyytymistä vähempään. Mä en vaan halua tyytyä vähempään, mielummin olen yksin. Ensimmäinen parisuhde kantoi 20 vuotta. Siinä oli molemmin puolista rakkautta ja luottamusta. Ehkä siksi en halua tyytyä ihan kivaan, se kun tuntuu puolinaiselta ja epäreilulta toista ihmistä kohtaan.
Mä luotan vahvasti intuitoon, jota palstan miehet syvästi halveksivat. Jos sitä hyvää fiilistä ei ihmisestä kokonaisuutena synny ekalla kerralla niin ei sitä synny viidennelläkään. Tiedän sen jo kokemuksesta, tunnen itseni. Varmasti tämä on palstan miesten mielestä epäreilua, mun mielestä olis epäreilumpaa treffata useammin. Yhden miehen kans lähdin viime keväänä treffeille kun hän ehdottomasti oli sitä mieltä et livenä natsais vaik kirjotellessa jo juttu kuivahtanut. Noh treffit juteltiin ja katkerana hän sitten laittoi viestin sen jälkeen et niin Mä etsin erilaista miestä. No niin Mä olin sanonutkin alusta lähtien.- 16+8
Totta kai treffit menee pieleen, jos nainen päättää jo etukäteen, että kemiat ei kohtaa. Ne kemiat kun eivät tarkoita yhtään mitään, vaan se on vain keksitty sana, joka tarkoittaa, ettei naista huvita.
- -M45-
Treffasin joku aika sitten naista joka on ihan ok ja muutenkin olisi kaikinpuolin "järkivalinta", mutta kun ei vaan nappaa. Ei, ei sitten mitenkään. Tälle ko.naiselle on olemassa joku muu ja toivon mukaan hän sen vielä löytää.
- 10+11
Mitä sitten olisit halunnut enemmän?
- -M45-
10+11 kirjoitti:
Mitä sitten olisit halunnut enemmän?
Sitä fiilistä, että toivottavasti näemme taas mahdollisimman pian. Kolmet treffit kävimme ja se fiilis olisi tullut jos olisi ollut tullakseen. Liekki kyti, mutta ei syttynyt. Hattutädin kanssa olen samoilla linjoilla tuon intuition suhteen. Olen vasta viime vuosina uskaltanut alkaa luottamaan siihen. Oppi menee perille näköjään tällaiselle puupäällekin kun tarpeeksi pitkään jauhaa ;)
- 1+16
-M45- kirjoitti:
Sitä fiilistä, että toivottavasti näemme taas mahdollisimman pian. Kolmet treffit kävimme ja se fiilis olisi tullut jos olisi ollut tullakseen. Liekki kyti, mutta ei syttynyt. Hattutädin kanssa olen samoilla linjoilla tuon intuition suhteen. Olen vasta viime vuosina uskaltanut alkaa luottamaan siihen. Oppi menee perille näköjään tällaiselle puupäällekin kun tarpeeksi pitkään jauhaa ;)
Jos nainen oli "ok ja muutenkin olisi kaikinpuolin "järkivalinta"", mutta silti et halunnut tavata mahdollisimman pian uudestaan, olet piilohomo tai todella pahasti sitoutumiskammoinen.
- En luovuta
1+16 kirjoitti:
Jos nainen oli "ok ja muutenkin olisi kaikinpuolin "järkivalinta"", mutta silti et halunnut tavata mahdollisimman pian uudestaan, olet piilohomo tai todella pahasti sitoutumiskammoinen.
Ei. Hän ei vain ole epätoivoinen ja tunnetasolla hän ei kokenut naista omakseen, joten hän päätti olla viemättä asioita eteenpäin.
Sehän tämän koko ketjun pointti on, että kumppania ei haluta valita pelkällä järjellä.
Itse haluan pirusti tunnetta, mutta edes vähän järkeä. Olen kokeillut nyt pirusti järkeä, mutta vähän tunnetta -suhteen (halusin pois) sekä pirusti tunnetta, muttei yhtään järkeä (hirvittävä tunnemyrskyinen vuoristorata... on/off/on/off/on/off...).
Kilpaa ei ajeta käsillä ja jaloilla vaan perseellä (selkäytimellä), jos on aikaa miettiä, ajaa liian hiljaa. Sama pätee mielestäni parinvalintaan, jos on varaa järkeillä kovin paljon, ei tunnetta ole tarpeeksi. Intuitio sen kertoo ja hyvinkin nopeasti.
- 9+5
Ei ihme, että parisuhteeseen pääseminen on kaikille vaikeaa, kun naisten vaatimukset ovat niin hulluja. Ei riitä, että on hyvä ja mukava mies, vaan pitäisi olla joku hurmaava unelmien prinssi. Naiset valittavat, ettei unelmien prinssiä löydy, ja miehet valittavat, etteivät kelpaa naisille kun eivät ole niitä unelmien prinssejä.
Ja sitten naiset vielä vinkuvat, että pitäähän miehen olla kiinnostava, jotta kannattaa käydä treffeillä. No tietenkin pitää. Mutta luulisi sitä kiinnostusta olevan muihinkin asioihin kuin miehen supliikkiin hurmaavuuteen. Ainakin itseäni kiinnostaa naisen mielipiteet, arvot, harrastukset, älykkyys ja puheenaiheet. Kertoo jotain aloittajan pinnallisuudesta, jos karvojen trimmaus on keskeinen osa deittailua.- Daami69
Vertaa tilannetta siihen että ollaan peruskoulussa ja hankitaan ystäviä. Naisillahan yleensä on nimenomaan joku tietty paras ystävä, bestis.
Luonnevikaiset tietenkin ottavat ystäväkseen sellaisen josta saa eniten hyötyä irti. Aikuisena jotkut naiset etsivät miestä joka olisi mahdollisimman menestynyt, että kaikenlaisia luontaisetuuksia riittää.
Mutta onko sitten jotenkin kunnioitettavampaa että osa miehistä (suurin osa?) etsii naista niin että tästä saisi vakihoidon? Eli naisella on vain käyttöarvo seksileluna. Aivan sama onko kyseessä prostituoitu, panokaveri vai vaimo - kuitenkin miehen ykkösarvona saattaa olla naisen "pantavuus".
Mielestäni se ei anna erityisen mairittelevaa kuvaa miehistä. Ihan turha soimata naisia siitä että naisten kriteerit hyvälle miehelle olisivat jotenkin kelvottomia. Tai laskelmoivia.
Nyt jos sitten ajatellaan niitä jotka lapsena ovat ystävystyneet jonkun kanssa ihan vain koska toisen kanssa on tosi hyvä olla, niin yhtälailla jotkut ihmiset aikuisena aloittavat suhteen koska toinen tuntuu oikeasti tärkeältä ja hänen kanssaan viihtyy. Jos treffien jälkeen on sellainen olo että ihan sama nähdäänkö enää koskaan, niin vaikka olisi miten kiva ja mukava, niin ei siitä suhdetta sukeudu. Paitsi niiden epätoivoisten taholta jotka eivät enää jaksa odottaa, ja yrittävät väkinäistä järkisuhdetta. Eli sovittelevat toisensa yhteen vaikka väkisin, kaveripohjalta.
Kai se joillekin toimii. Itse kokeilin sitä jo parikymppisenä, ja lopulta päädyin inhoamaan miestä. Ja sitten inhosin itseäni kun inhosin häntä. Sen jälkeen päätin etten koskaan enää seurustele kuin sellaisen kanssa johon ihastun ihan oikeasti. - seli seli
Daami69 kirjoitti:
Vertaa tilannetta siihen että ollaan peruskoulussa ja hankitaan ystäviä. Naisillahan yleensä on nimenomaan joku tietty paras ystävä, bestis.
Luonnevikaiset tietenkin ottavat ystäväkseen sellaisen josta saa eniten hyötyä irti. Aikuisena jotkut naiset etsivät miestä joka olisi mahdollisimman menestynyt, että kaikenlaisia luontaisetuuksia riittää.
Mutta onko sitten jotenkin kunnioitettavampaa että osa miehistä (suurin osa?) etsii naista niin että tästä saisi vakihoidon? Eli naisella on vain käyttöarvo seksileluna. Aivan sama onko kyseessä prostituoitu, panokaveri vai vaimo - kuitenkin miehen ykkösarvona saattaa olla naisen "pantavuus".
Mielestäni se ei anna erityisen mairittelevaa kuvaa miehistä. Ihan turha soimata naisia siitä että naisten kriteerit hyvälle miehelle olisivat jotenkin kelvottomia. Tai laskelmoivia.
Nyt jos sitten ajatellaan niitä jotka lapsena ovat ystävystyneet jonkun kanssa ihan vain koska toisen kanssa on tosi hyvä olla, niin yhtälailla jotkut ihmiset aikuisena aloittavat suhteen koska toinen tuntuu oikeasti tärkeältä ja hänen kanssaan viihtyy. Jos treffien jälkeen on sellainen olo että ihan sama nähdäänkö enää koskaan, niin vaikka olisi miten kiva ja mukava, niin ei siitä suhdetta sukeudu. Paitsi niiden epätoivoisten taholta jotka eivät enää jaksa odottaa, ja yrittävät väkinäistä järkisuhdetta. Eli sovittelevat toisensa yhteen vaikka väkisin, kaveripohjalta.
Kai se joillekin toimii. Itse kokeilin sitä jo parikymppisenä, ja lopulta päädyin inhoamaan miestä. Ja sitten inhosin itseäni kun inhosin häntä. Sen jälkeen päätin etten koskaan enää seurustele kuin sellaisen kanssa johon ihastun ihan oikeasti.9 5 kirjoitti kylläkin hakevansa ihan muita juttuja kuin seksiä naisesta. Eli olet lähinnä trolli seksijuttuinesi.
Mitä taas tulee viestisi loppuosaan, niin vaatimuksesi ovat selvästi jotain aivan älyttömiä unelmien prinssejä, jos kiiinnostava ja kaikin puolin sopiva mies ei kelpaa, "vaikka olisi miten kiva ja mukava". Ilmeisesti se pantavuus on sinulle hyvin tärkeä kriteeri, joten turhaan kaksinaismoralistisesti valitat, jos miehet kiinnittävät huomiota siihen myös. Olet säälittävästi solmussa selitystesi kanssa. - Daami69
seli seli kirjoitti:
9 5 kirjoitti kylläkin hakevansa ihan muita juttuja kuin seksiä naisesta. Eli olet lähinnä trolli seksijuttuinesi.
Mitä taas tulee viestisi loppuosaan, niin vaatimuksesi ovat selvästi jotain aivan älyttömiä unelmien prinssejä, jos kiiinnostava ja kaikin puolin sopiva mies ei kelpaa, "vaikka olisi miten kiva ja mukava". Ilmeisesti se pantavuus on sinulle hyvin tärkeä kriteeri, joten turhaan kaksinaismoralistisesti valitat, jos miehet kiinnittävät huomiota siihen myös. Olet säälittävästi solmussa selitystesi kanssa.Minua ei millään tavalla haittaa jos miehet haluavat pantavan näköisen naisen. Minua haittaa se jos he eivät halua sen enempää!
Nimittäin itse haluan parisuhteen jossa on myös seksiä, mutta on muutakin. Eihän se nyt voi niin olla että parisuhteen saa vain susiruman tyypin kanssa jota ei halua seksuaalisella tasolla tippaakaan? Ainoastaanko ne ihmiset muka olisivat hyviä keskustelukumppaneita joita ei pidä eroottisina?
Oletko koskaan jutellut sellaisen naisen kanssa jota ihan tosissasi haluat? Eikö se tunnu kuitenkin kaikkein parhaalta asialta mitä ihmisten kanssa voi kokea?
Onhan se ihan kiva keskustella kenen kanssa tahansa jos aihe on hyvä, mutta kuitenkin ihaninta on keskustella rakkaansa kanssa; rakkaan jota haluaa.
En väittänyt missään vaiheessa että 9 5 kokisi noin, vaan yritin luotailla sitä että minkä takia "ihan kiva ja mukava" ei tarkoita samaa kuin rakas ja haluttava.
Aihe tuntuu olevan tosi vaikea kun kukaan ei ikinä ymmärrä sitä juttua. Ehkä meitä sitten on kahdenlaisia ihmisiä, niitä jotka eivät ikinä ole ihastuneet ja niitä jotka ovat. Itsestäni tuntuu perin merkilliseltä että intiimi suhde pitäisi aloittaa sellaisen kanssa joka ei kiinnosta nimenomaan miehenä, siis seksuaalisesti.
Pantavan näköinen mies minulle ei välttämättä olisi sitä jollekulle toiselle. - realistinen mies
Daami69 kirjoitti:
Minua ei millään tavalla haittaa jos miehet haluavat pantavan näköisen naisen. Minua haittaa se jos he eivät halua sen enempää!
Nimittäin itse haluan parisuhteen jossa on myös seksiä, mutta on muutakin. Eihän se nyt voi niin olla että parisuhteen saa vain susiruman tyypin kanssa jota ei halua seksuaalisella tasolla tippaakaan? Ainoastaanko ne ihmiset muka olisivat hyviä keskustelukumppaneita joita ei pidä eroottisina?
Oletko koskaan jutellut sellaisen naisen kanssa jota ihan tosissasi haluat? Eikö se tunnu kuitenkin kaikkein parhaalta asialta mitä ihmisten kanssa voi kokea?
Onhan se ihan kiva keskustella kenen kanssa tahansa jos aihe on hyvä, mutta kuitenkin ihaninta on keskustella rakkaansa kanssa; rakkaan jota haluaa.
En väittänyt missään vaiheessa että 9 5 kokisi noin, vaan yritin luotailla sitä että minkä takia "ihan kiva ja mukava" ei tarkoita samaa kuin rakas ja haluttava.
Aihe tuntuu olevan tosi vaikea kun kukaan ei ikinä ymmärrä sitä juttua. Ehkä meitä sitten on kahdenlaisia ihmisiä, niitä jotka eivät ikinä ole ihastuneet ja niitä jotka ovat. Itsestäni tuntuu perin merkilliseltä että intiimi suhde pitäisi aloittaa sellaisen kanssa joka ei kiinnosta nimenomaan miehenä, siis seksuaalisesti.
Pantavan näköinen mies minulle ei välttämättä olisi sitä jollekulle toiselle.Mitä jos asia on näin (aika paljon yleistäen): kaikki haluavat kumppanin, joka on sekä seksuaalisesti haluttava että muulla tavoin mielenkiintoinen ja sopiva (harrastukset, mielipiteet, elämäntavat jne.), mutta miesten ja naisten ero on siinä, että miehille lähes kaikki naiset ovat pantavia eli pantavuus ei käytännössä ole kovin rajoittava tekijä ja suhteeseen kelpaavia naisia olisi paljonkin, kun taas naisille juuri kukaan mies ei ole riittävän pantava eli naisten asettama rima on järjettömän korkealla kun huomioidaan kaikki kriteerit yhteensä.
Parisuhdemarkkinoiden ongelma syntyy siis siitä, että kaikki haluavat periaatteessa samoja asioita, mutta naiset vain ovat älyttömän nirsoja. Joo joo, ei naista voi pakottaa suhteeseen, johon hän ei halua jne. jne. mutta jokainen voi kohdallaan miettiä, missä ne rajat menevät ja mitä oikeasti vaatii ja voiko sellaista löytää.
Itsekin haaveilen ties mistä, mutta ottaisin riemuiten vastaan ihan ok-tasoisen naisen, koska minusta sekin on niin paljon parempi kuin olla yksin. Myös työni, asuntoni, vaatteeni, ruokani ym. ovat ok-tasoa, enkä ymmärrä miksi jonkun yhden asian (vaikka se olisi niinkin oleellinen kuin parisuhde) pitäisi olla "paras tai ei mitään". Otan parhaan, mitä saan, ja se tulee todennäköisesti olemaan sitä kuuluisaa ihanookoota. Ja jos pitäisi valita, niin ehdottomasti mieluummin ottaisin kiinnostavan kuin seksikkään naisen. Joku toinen taas on mieluummin yksin ja kelpuuttaa vain täydellisen, ja sekin on toki sallittua. - Daami69
realistinen mies kirjoitti:
Mitä jos asia on näin (aika paljon yleistäen): kaikki haluavat kumppanin, joka on sekä seksuaalisesti haluttava että muulla tavoin mielenkiintoinen ja sopiva (harrastukset, mielipiteet, elämäntavat jne.), mutta miesten ja naisten ero on siinä, että miehille lähes kaikki naiset ovat pantavia eli pantavuus ei käytännössä ole kovin rajoittava tekijä ja suhteeseen kelpaavia naisia olisi paljonkin, kun taas naisille juuri kukaan mies ei ole riittävän pantava eli naisten asettama rima on järjettömän korkealla kun huomioidaan kaikki kriteerit yhteensä.
Parisuhdemarkkinoiden ongelma syntyy siis siitä, että kaikki haluavat periaatteessa samoja asioita, mutta naiset vain ovat älyttömän nirsoja. Joo joo, ei naista voi pakottaa suhteeseen, johon hän ei halua jne. jne. mutta jokainen voi kohdallaan miettiä, missä ne rajat menevät ja mitä oikeasti vaatii ja voiko sellaista löytää.
Itsekin haaveilen ties mistä, mutta ottaisin riemuiten vastaan ihan ok-tasoisen naisen, koska minusta sekin on niin paljon parempi kuin olla yksin. Myös työni, asuntoni, vaatteeni, ruokani ym. ovat ok-tasoa, enkä ymmärrä miksi jonkun yhden asian (vaikka se olisi niinkin oleellinen kuin parisuhde) pitäisi olla "paras tai ei mitään". Otan parhaan, mitä saan, ja se tulee todennäköisesti olemaan sitä kuuluisaa ihanookoota. Ja jos pitäisi valita, niin ehdottomasti mieluummin ottaisin kiinnostavan kuin seksikkään naisen. Joku toinen taas on mieluummin yksin ja kelpuuttaa vain täydellisen, ja sekin on toki sallittua.Mutta miksi miehet valittavat kokoajan naisten nirsoudesta, eivätkä tee mitään ollakseen parempia, semmoisia joita uskovat naisten haluavan? Jos ongelma on esim. ylipaino, niin olisihan se terveydellekin parempi että tekisi sille jotain. Muutamankin lihavan miehen yhteydenotto on mennyt sillä tavalla että "minulla on ylipainoa niin ja niin paljon, mutta jos saat houkuteltua minut lenkille niin..." Minkä ihmeen takia minun tai kenenkään naisen pitäsi olla jonkinlaisena motivaattorina tai valmentajana aikuiselle ihmiselle?
Vastaavasti tällä palstalla jos joku nainen valittaa että hän ei saa miestä, heti ensimmäiseksi vastataan että olet lihava, olet ruma, ja sitten aletaan selittämään että tee niin ja näin, ja moni nainen sitten sanookin jotain tehneensä. Onko niin että naisena pitää olla kaikin puolin VALMIS tässä ja nyt saadakseen miehen, mutta miehenä saa olla ihan retuperällä renttuna ja keskeneräinen, ja hän sitten vasta naisen saatuaan alkaa tsemppaamaan? Taikka syöttää muijansakin läskiksi?
Mutta viis noista, enemmän minua kiinnostaa se että minkä takia niin monet miehet netissä valittavat että naiset haluavat täydellisen miehen (no eihän sitä saisi, koska miehet eivät halua laittaa tikkua ristiin kohentaakseen olemustaan ja elämäänsä), kun kuitenkin asia on niin että moni nainen haluaa TÄYDELLISESTI YHTEENSOPIVAN miehen? Ymmärtävätkö miehet mitä tämä tarkoittaa?
Sitä että on juurikin se sielun sympatia, mielten yhteys. Olen itse tavannut miehiä joiden ulkonäkö sitten paikan päällä ei oikein miellytäkään ja miehiä joiden ulkonäkö miellyttäisi kovastikin, mutta jokaisen kanssa loppujen lopuksi on ollut se ongelma ettei olekaan henkisellä tasolla mitään yhteistä. Jos keskustellessa toisen kanssa ei tule sellaista nautinnollista oloa että vau, mehän ajattelemme samalla tavoin ja meillä on yhteisiä mielenkiinnonkohteita, niin se siitä sitten. Itseäni eniten surettaa ja tympii toisen ihmisen kanssa treffeillä ollessa se voimakas vierauden tunne minkä hänen kanssaan kokee. Tajuaa ettei meillä olisi jatkossa mitään puhuttavaa. Tapaaminen menee ihan vieraskoreuden rutiinilla, hymyillen ja joskus jopa nauraen, mutta sisällä tuntuu yksinäisemmältä kuin koskaan. - totuus ja haaveet
Daami69 kirjoitti:
Mutta miksi miehet valittavat kokoajan naisten nirsoudesta, eivätkä tee mitään ollakseen parempia, semmoisia joita uskovat naisten haluavan? Jos ongelma on esim. ylipaino, niin olisihan se terveydellekin parempi että tekisi sille jotain. Muutamankin lihavan miehen yhteydenotto on mennyt sillä tavalla että "minulla on ylipainoa niin ja niin paljon, mutta jos saat houkuteltua minut lenkille niin..." Minkä ihmeen takia minun tai kenenkään naisen pitäsi olla jonkinlaisena motivaattorina tai valmentajana aikuiselle ihmiselle?
Vastaavasti tällä palstalla jos joku nainen valittaa että hän ei saa miestä, heti ensimmäiseksi vastataan että olet lihava, olet ruma, ja sitten aletaan selittämään että tee niin ja näin, ja moni nainen sitten sanookin jotain tehneensä. Onko niin että naisena pitää olla kaikin puolin VALMIS tässä ja nyt saadakseen miehen, mutta miehenä saa olla ihan retuperällä renttuna ja keskeneräinen, ja hän sitten vasta naisen saatuaan alkaa tsemppaamaan? Taikka syöttää muijansakin läskiksi?
Mutta viis noista, enemmän minua kiinnostaa se että minkä takia niin monet miehet netissä valittavat että naiset haluavat täydellisen miehen (no eihän sitä saisi, koska miehet eivät halua laittaa tikkua ristiin kohentaakseen olemustaan ja elämäänsä), kun kuitenkin asia on niin että moni nainen haluaa TÄYDELLISESTI YHTEENSOPIVAN miehen? Ymmärtävätkö miehet mitä tämä tarkoittaa?
Sitä että on juurikin se sielun sympatia, mielten yhteys. Olen itse tavannut miehiä joiden ulkonäkö sitten paikan päällä ei oikein miellytäkään ja miehiä joiden ulkonäkö miellyttäisi kovastikin, mutta jokaisen kanssa loppujen lopuksi on ollut se ongelma ettei olekaan henkisellä tasolla mitään yhteistä. Jos keskustellessa toisen kanssa ei tule sellaista nautinnollista oloa että vau, mehän ajattelemme samalla tavoin ja meillä on yhteisiä mielenkiinnonkohteita, niin se siitä sitten. Itseäni eniten surettaa ja tympii toisen ihmisen kanssa treffeillä ollessa se voimakas vierauden tunne minkä hänen kanssaan kokee. Tajuaa ettei meillä olisi jatkossa mitään puhuttavaa. Tapaaminen menee ihan vieraskoreuden rutiinilla, hymyillen ja joskus jopa nauraen, mutta sisällä tuntuu yksinäisemmältä kuin koskaan.Todellisuus nyt vain on sitä, että suurin osa ihmisistä ei sitä täydellisesti yhteensopivaa tai unelmiensa kumppania tule koskaan saamaan. Saa haaveilla ja etsiä, mutta todennäköisesti ei löydy. Käytännössä vaihtoehtoja on kolme: voi tyytyä siihen mitä saa, voi etsiä mahdotonta, tai voi jäädä suosiolla yksin. Mahdotonta etsivien on turha vinkua netissä tai muuallakaan. Tai saahan sitä vinkua, niin kuin vaikka että miksei pääse presidentiksi tai miksei tälläkään viikolla voittanut lotossa. Parisuhteessa olevat kehuvat toisiaan täydellisiksi, koska epäromanttiset tosiasiat ovat valitettavasti tabu, varsinkin naisille.
- i77k7k7kkijujythyhj6
Ihmisten pitäisi tajuta ettei nelikymppisinä olla enää teinejä vaan jokaisesta löytyy jotakin vikaa jos etsii, eikä muutenkaan sitä samaa kolinaa synny samalla lailla niin psyykkisistä kuin fyysisistäkään syistä.
- hattutäti
Noh, Mä olen reilusti sitten nirso kun en halua tyytyä siihen ihan kivaan. Paljon on vastauksissa miehillä oletuksia millaisia vaatimuksia olen miehelle asettanut. Alunperin totesin että hänen pitää olla omana itsenään mulle just hyvä. Ei mitään viittauksia ulkonäköön, tuloihin, supliikkiuteen eikä unelmien prinssiin. Mut oletuksena näitä on pidetty.
Mulle on tärkeää miehen arvomaailma, elämän katsomus, asenteet, mielenkiinnon kohteet, ajatukset, huumorintaju, kyky tunteisiin ja niiden osoittamiseen, henkinen kypsyys.
Mä en ole kadottanut kykyä ihastua tai rakastaa, vaikka yli neljäkymppinen olenkin. Ja tiedän että on olemassa ikäisiäni miehiä jotka kykenevät rakastamaan. Mutta suurin osa vastaajista ei ilmeisesti kykene tunteisiin, joten aiheesta on turha jauhaa.- todellisuuden taju?
Arvomaailma, elämänkatsomus, asenteet, mielenkiinnon kohteet, ajatukset ja henkinen kypsyys käyvät ilmi jo profiilissa ja viestittelyssä. Olivat ilmeisesti kohdallaan, kun treffeille asti menit. Jäljelle jää huumorintaju, kyky tunteisiin ja niiden osoittamiseen - eli supliikki, hurmaavuus ja pelimiestaidot. Eli ihan kiva ja hyvä mies ei kelpaa, vaan pitää olla sittenkin jotain parempaa eli se unelmien prinssi. Ja tunteidenosoitusten pitää leiskua heti ensimmäisellä tapaamisella. Selvä juttu. Etsi ihan rauhassa, mutta turha ihmetellä miksei löydy.
- Todettuon
todellisuuden taju? kirjoitti:
Arvomaailma, elämänkatsomus, asenteet, mielenkiinnon kohteet, ajatukset ja henkinen kypsyys käyvät ilmi jo profiilissa ja viestittelyssä. Olivat ilmeisesti kohdallaan, kun treffeille asti menit. Jäljelle jää huumorintaju, kyky tunteisiin ja niiden osoittamiseen - eli supliikki, hurmaavuus ja pelimiestaidot. Eli ihan kiva ja hyvä mies ei kelpaa, vaan pitää olla sittenkin jotain parempaa eli se unelmien prinssi. Ja tunteidenosoitusten pitää leiskua heti ensimmäisellä tapaamisella. Selvä juttu. Etsi ihan rauhassa, mutta turha ihmetellä miksei löydy.
Profiilitekstistä ja viestittelystä ei voi päätellä yhtään mitään, ei edes valokuvasta.
Kuin neulan etsimistä heinäkasasta tämä nettideittailu.
Poikkeukset tietysti vahvistavat säännön.
Onnea niille, joille näin on käynyt! - miesvm_1967x
"Mä en ole kadottanut kykyä ihastua tai rakastaa, vaikka yli neljäkymppinen olenkin"
En minäkään. Tapasin nettitreffien kautta vaimoni jota rakastan intohimoisesti ja syvästi :) Ei ikä sinänsä tuhoa kykyä tuntea suuria tunteita, rakastua kuin teini. Monet vaan antavat itsensä tulla kyyniseksi elämän kolhujen myötä, ehkä silloin suuri rakkauskin on vaikeampi kokea? Huumoria, enemmän huumoria elämään. - 15+20
Todettuon kirjoitti:
Profiilitekstistä ja viestittelystä ei voi päätellä yhtään mitään, ei edes valokuvasta.
Kuin neulan etsimistä heinäkasasta tämä nettideittailu.
Poikkeukset tietysti vahvistavat säännön.
Onnea niille, joille näin on käynyt!Sääliksi käy kyvyttömyytesi.
- taisin olla nirso
minäkin... en tyytynyt "kivaan", heistä muutama jäi kavereiksi. löysin miehen joka täytti mun kriittiset kriteerit: luotettava huumorin tajuinen seksuaalisuus tärkeä osa suhdetta.
suurin mitkä meitä erottaa: minä vastustan aseita / hän metsästää - tästä saadaan monet hyvät huumorilla höystetyt keskustelut.
hän ei ole täydellinen, minä en ole täydellinen ja molemmat tietää sen toisesta ja itsestään mutta silti katsellaan mitä meistä tulee...- tätä tarkoitat
Tyypillistä, nainen ei halua parisuhdetta vaan panokaverin.
- hah hah
tätä tarkoitat kirjoitti:
Miehethän sensijaan tykkäävät puhua henkeviä ja nyplätä siinä ohessa pitsiä.
Mutta nou hätä, kyllähän aseksuaaleillekin seuraa löytynee. Ehkä jopa helpommin kuin iäkkäämmille ihastusta odottaville. - taisin olla nirso
tätä tarkoitat kirjoitti:
no jos "panokaveri vai parisuhde" mittari on se että mulle (ja onnekseni myös miehelle) suhteeseen kuuluu avoimuus myös seksuaalisuuden saralla (se että saan vapaasti kertoa omia haaveitani ja mies omiaan sekä molemmat pystyy näistä sponttaanisti keskustelemaan ilman että toinen pyörittelee silmiä) niin kyllä etsin panokaveria..
- hyvä kun kerroit
hah hah kirjoitti:
Miehethän sensijaan tykkäävät puhua henkeviä ja nyplätä siinä ohessa pitsiä.
Mutta nou hätä, kyllähän aseksuaaleillekin seuraa löytynee. Ehkä jopa helpommin kuin iäkkäämmille ihastusta odottaville.Ainoat vaihtoehdothan ovat panokaveri ja aseksuaalisuus.
- 11+17
taisin olla nirso kirjoitti:
no jos "panokaveri vai parisuhde" mittari on se että mulle (ja onnekseni myös miehelle) suhteeseen kuuluu avoimuus myös seksuaalisuuden saralla (se että saan vapaasti kertoa omia haaveitani ja mies omiaan sekä molemmat pystyy näistä sponttaanisti keskustelemaan ilman että toinen pyörittelee silmiä) niin kyllä etsin panokaveria..
Eikös tuon pitäisi olla itsestäänselvyys parisuhteessakin? Lutkan sinusta tekee se, että olet suhteessa, jossa seksi on tärkeää vaikkei tulevaisuudesta ole tietoa.
- taisin olla nirso
11+17 kirjoitti:
Eikös tuon pitäisi olla itsestäänselvyys parisuhteessakin? Lutkan sinusta tekee se, että olet suhteessa, jossa seksi on tärkeää vaikkei tulevaisuudesta ole tietoa.
täytyy sanoa että edellisissä suhteissa olen sitten törmännyt normaalista poikkeaviin miehiin, sillä seksuaalisuus heille oli vain "oma hyvä" - naisen toiveista viis.
tulevaisuudesta ei ole tietoa? ja sun tieto perustui ... ööö .. ei mihinkään.
hyvää jatkoa sulle
terveisin
lutka joka muuttaa yhteen panokaverin kanssa - 20+18
taisin olla nirso kirjoitti:
täytyy sanoa että edellisissä suhteissa olen sitten törmännyt normaalista poikkeaviin miehiin, sillä seksuaalisuus heille oli vain "oma hyvä" - naisen toiveista viis.
tulevaisuudesta ei ole tietoa? ja sun tieto perustui ... ööö .. ei mihinkään.
hyvää jatkoa sulle
terveisin
lutka joka muuttaa yhteen panokaverin kanssa"hän ei ole täydellinen, minä en ole täydellinen ja molemmat tietää sen toisesta ja itsestään mutta silti katsellaan mitä meistä tulee"
= tulevaisuudesta ei ole tietoa - taisin olla nirso..
20+18 kirjoitti:
"hän ei ole täydellinen, minä en ole täydellinen ja molemmat tietää sen toisesta ja itsestään mutta silti katsellaan mitä meistä tulee"
= tulevaisuudesta ei ole tietoakuka tietää tulevaisuudesta? en minä ainakaan. suunnittelen sitä ja ennen kaikkea toivon että se on, mutta myös tiedän myös että voi olla yksi hetki ja tulevaisuutta ei ole vaan se on viimeinen hengenveto, piste tulevaisuudelle. siksi katsellaan.
20 18: ei aina kannata katsella noin musta valkoisesti noiden kahden värin välissä on iso skaala eri harmaan sävyjä..
- mörökölli.
Naisen ei pidä koskaan luovuttaa. Jännämiehiä riittää naisille koko elämäksi.
- En luovuta
Aloittaja, istuin samanlaiset treffit perjantaina. Ehkä me oltiin väärien ihmisten seurassa.
- ?????????
Olit oikean ihmisen seurassa, mutta olet liian nirso.
- Hattutäti
Tätä ketjua lukiessa ei voi kuin todeta et eipä ihme ettei sopivaa miestä löydy. Vain yksi mies on tajunnut mistä puhun. Muut vänkäävät sopivasti vierestä.
- ....................
tyypillinen narsistin mielipide. Muut vänkäävät, en minä. Toivottavasti rusinoidut yksin hautaan asti.
- +...................
tyypillinen narsistin mielipide. Muut vänkäävät, en minä. Toivottavasti rusinoidut yksin hautaan asti.
Tyypillinen narsistin koukku jolla yrittää kaataa omat vääristelynsä toisen niskaan. Taitaa olla aivan turha ketju, koska siihen on pesiytynyt joku patologinen naisvihaaja joka saa nautintoa asioiden vääristelystä. Rakentavasta keskustelusta ei ole tietoakaan.
- narsisti #4
+................... kirjoitti:
Tyypillinen narsistin koukku jolla yrittää kaataa omat vääristelynsä toisen niskaan. Taitaa olla aivan turha ketju, koska siihen on pesiytynyt joku patologinen naisvihaaja joka saa nautintoa asioiden vääristelystä. Rakentavasta keskustelusta ei ole tietoakaan.
Yhtä lailla sinä yrität kaataa naisten vänkäämiset .............:n niskaan. Ja minä sinun vänkäämisesi sinun niskaasi. Olemme kaikki narsisteja, jeeeeeeee!
- tai sitten ei
narsisti #4 kirjoitti:
Yhtä lailla sinä yrität kaataa naisten vänkäämiset .............:n niskaan. Ja minä sinun vänkäämisesi sinun niskaasi. Olemme kaikki narsisteja, jeeeeeeee!
Vänkääminen on sitä että on tahallaan eri mieltä ja vääntää asian sivusta. Tätä tällä palstalla harjoittavat miehet, eivät naiset. Kyllähän se kostotoimenpiteeltä tuntuu, katkeroituneiden ihmisten v-tuilulta.
- et ole
tai sitten ei kirjoitti:
Vänkääminen on sitä että on tahallaan eri mieltä ja vääntää asian sivusta. Tätä tällä palstalla harjoittavat miehet, eivät naiset. Kyllähän se kostotoimenpiteeltä tuntuu, katkeroituneiden ihmisten v-tuilulta.
yhtään parempi, koska sinäkin vänkäät.
- En luovuta
Olen mies ja pystyn hyvin samaistumaan aloittajan kirjoituksiin.
Nirso? Varmasti. Harva nainen herättää mussa mitään ihmeempää. Kivaa joo, hyvää seuraa kyllä, voisin jopa harrastaa seksiä jep.. mutta kokemus jää siihen. Ihan ok. Olen pari kertaa sellaisessa suhteessa yrittänyt antaa aikaa ja järkeillä eteenpäin, mutta tuloksena on valtava ahdistus ja homma kaatuu. Seurauksena vastapuolen kyyneleet ja itsellä paha olo, siitä kun ei kykene toisen tunteisiin vastaamaan ja toinen riutuu. En enää lähde siihen, vaan pistän homman poikki ajoissa. Se on molempien etu.
Pari ihmistä on tullut vastaan, joiden kanssa kemia ei ole hyvä, vaan ihan mieletön. Toisen kanssa seurustelin, mutta homma kaatui omaan mahdottomuuteensa. Ristiriidoista huolimatta tämä nainen oli (ja on) mulle sydämessäni erityinen. Toinen oli varattu perheellinen ja sattumalta tapahtunut päivän mittainen kohtaamisemme päättyi pitkään katseeseen, vähiin sanoihin ja viipyvään halaukseen sekä poskisuudelmaan. Molemmat tunsivat sen, mutta olosuhteet eivät sallineet kuin hyvästit.
Ystäväni törmäsi keväällä elämänsä rakkauteen juuri kun hän oli luopunut ajatuksesta törmätä kehenkään. Samoin kävi kahdelle kaverilleni keskenään kesällä, sattumalta saatoin heidät yhteen ja jo saman illan aikana se molemminpuolinen kemia oli aistittavissa. Kuin kaksi magneettia. Hetkeä myöhemmin molemmat olivat eronneet laimeista suhteistaan ja ovat nyt keskenään onnensa kukkuloilla. Hieman likainen tarina, mutta sitä se kohtalo kai teettää. Olen vilpittömän onnellinen ystävieni puolestaan. Oman ex-puolisoni menetin samalla tapaa, hän tapasi ihmisen eikä voinut enää päästää irti ja ymmärsi etten ole hänelle se oikea. Muuta isoa vikaa suhteessamme ei ollut.
Miksi minä en ansaitsisi samaa? Miksi minun pitää tyytyä johonkin ihan kivaan? Minäkin haluan tuntea sen, en epäröidä tai motivoida itseäni suhteeseen vaan tuntea, että kuuluun siihen. Kokea, että se on siinä ilman mitään rationalisointeja. Yksin on parempi kuin suhteessa, jossa kuitenkin katselee vielä hiljaa mielessään ympärilleen ja haaveilee jostain muusta.
Ehkä minäkin olen tunnevammainen, en usko. Nirso, varmasti. Olen hyvä tyyppi, hyvännäköinen ja kunnossa, perusasiat todella hyvin. Ottajia olisi ja siksi näihin tilanteisiin ajaudun. Kyse ei ole ulkoisista asioista kuin siihen pisteeseen, että toisen täytyy olla viehättävä. Se on sadan asian summa, ei valokuvauksellisen kauneuden tekemää. Kauniille, mutta jotenkin mulle etäisille naisille olen sanonut ei, mun mielestä aivan ihastuttavan söötille en pystyisi ikinä sanomaan sitä, sellainen nainen kääntää mun sisuskalut ympäri. Siitä sitten suhteeseen pitäisi kaiken muun loksahtaa. Ei osu kohdalle ei, mutta en luovuta :)- hyi olkoon
Nirsoile vapaasti ja kuole yksin katkerana, mutta älä hyvä mies sentään sotke muiden suhteita.
- En luovuta
hyi olkoon kirjoitti:
Nirsoile vapaasti ja kuole yksin katkerana, mutta älä hyvä mies sentään sotke muiden suhteita.
En ole sotkenut mitään. Kutsuin läjän ystäviä kesämökille istumaan iltaa ja nämä kaksi tapasivat sattumalta toisensa. Siitä se lähti. Varattuihin itse en ole koskenut koskaan.
Itse olet katkera. Minä vain tiedän mitä haluan: tunteen. Olen mieluummin yksin kuin roikun suhteessa, joka ei tunnu hyvältä. On olemassa ihmisiä, jotka sopivat meille paremmin kuin toiset. Odotan kunnes kohtaan hänet. - 1+9
En luovuta kirjoitti:
En ole sotkenut mitään. Kutsuin läjän ystäviä kesämökille istumaan iltaa ja nämä kaksi tapasivat sattumalta toisensa. Siitä se lähti. Varattuihin itse en ole koskenut koskaan.
Itse olet katkera. Minä vain tiedän mitä haluan: tunteen. Olen mieluummin yksin kuin roikun suhteessa, joka ei tunnu hyvältä. On olemassa ihmisiä, jotka sopivat meille paremmin kuin toiset. Odotan kunnes kohtaan hänet.Jos olet "vilpittömän onnellinen" rikottuasi kaksi suhdetta - vaikkakin ehkä vahingossa - niin aika lähellä sotkemista ollaan.
- En luovuta
1+9 kirjoitti:
Jos olet "vilpittömän onnellinen" rikottuasi kaksi suhdetta - vaikkakin ehkä vahingossa - niin aika lähellä sotkemista ollaan.
Hitto, en ole rikkonut mitään tai kenenkään suhteita! Olen kutsunut ystäviä kylään. Kyllä nuo aikuiset ihmiset ovat ihan itse tehneet ratkaisunsa aloittaa suhde. Enkä siitä tiennyt kuin vasta jälkikäteen, kemian kyllä aisti heti.
Alkujärkytyksestä toivuttuani olen vilpittömän onnellinen, koska näen heistä hyvän olon, joka ei ennen ollut läsnä. Kuten totesin, hieman likainen tarina, mutta jos ovat loppuelämän onnellisempia näin, niin hyvä niin. Matka on vielä pitkä.
Kyllä tässä nyt katkeruus painaa ihan muista kommentaattoreista läpi kuin minusta. Jokainen tulkitkoon asiat niin kuin haluaa.
Minä olen kerran menettänyt kaiken vasten tahtoani. Tiedän mitä viha ja katkeruus on.. ja miten siitä voi kasvaa yli. - 10+12
En luovuta kirjoitti:
Hitto, en ole rikkonut mitään tai kenenkään suhteita! Olen kutsunut ystäviä kylään. Kyllä nuo aikuiset ihmiset ovat ihan itse tehneet ratkaisunsa aloittaa suhde. Enkä siitä tiennyt kuin vasta jälkikäteen, kemian kyllä aisti heti.
Alkujärkytyksestä toivuttuani olen vilpittömän onnellinen, koska näen heistä hyvän olon, joka ei ennen ollut läsnä. Kuten totesin, hieman likainen tarina, mutta jos ovat loppuelämän onnellisempia näin, niin hyvä niin. Matka on vielä pitkä.
Kyllä tässä nyt katkeruus painaa ihan muista kommentaattoreista läpi kuin minusta. Jokainen tulkitkoon asiat niin kuin haluaa.
Minä olen kerran menettänyt kaiken vasten tahtoani. Tiedän mitä viha ja katkeruus on.. ja miten siitä voi kasvaa yli.Kuinka onnellisia mahtoivat olla niiden kahden yhteen päätyneen exät, jotka siinä menettivät suhteensa... että en olisi ainakaan itse kovin onnellinen tuosta sattumuksesta kokonaisuutena.
- En luovuta
10+12 kirjoitti:
Kuinka onnellisia mahtoivat olla niiden kahden yhteen päätyneen exät, jotka siinä menettivät suhteensa... että en olisi ainakaan itse kovin onnellinen tuosta sattumuksesta kokonaisuutena.
Tuskin olivat kovin onnellisia suhteissa, joissa toinen haluaa pois. Toivottavasti löytävät onnensa myös.
Ja sanoin heti alkuun, että "likainen tarina" ... joten en tiedä mistä sait mielikuvan, että olen jotenkin onnellinen sattumuksesta kokonaisuudessaan.
Enempää en tästä jaksa jauhaa. Ymmärrät miten haluat ja olen oppinut, ettei sellaisen naisen päätä käännä mikään. - Susan-66
En luovuta kirjoitti:
Itse olet katkera. Minä vain tiedän mitä haluan: tunteen. Olen mieluummin yksin kuin roikun suhteessa, joka ei tunnu hyvältä. On olemassa ihmisiä, jotka sopivat meille paremmin kuin toiset. Odotan kunnes kohtaan hänet.Voi, miten mukavasti ajattelet ja kivasti ilmaiset ajatuksiasi.
Pidä vaan kiinni tuosta toiveestasi kohdata se oikea. Niin minäkin haluan tunteen ja ympärillä vellovan kyynisyyden keskellä pidän siitä myös kiinni. Uskon, että jossain on se erityinen juuri minua varten Ja uskoa siihen -kaiken tämän katkeransävyisen vuodatuksen keskellä -antaa ne hyvin harvat fiksut ajatukset tällä palstalla, jossa joskus käyn lukemassa muiden hyvää parisuhdetta toivovien ajatuksia.
Kiitos sinulle siitä. - aamutuimaan
Susan-66 kirjoitti:
Voi, miten mukavasti ajattelet ja kivasti ilmaiset ajatuksiasi.
Pidä vaan kiinni tuosta toiveestasi kohdata se oikea. Niin minäkin haluan tunteen ja ympärillä vellovan kyynisyyden keskellä pidän siitä myös kiinni. Uskon, että jossain on se erityinen juuri minua varten Ja uskoa siihen -kaiken tämän katkeransävyisen vuodatuksen keskellä -antaa ne hyvin harvat fiksut ajatukset tällä palstalla, jossa joskus käyn lukemassa muiden hyvää parisuhdetta toivovien ajatuksia.
Kiitos sinulle siitä.Samaa mieltä. Oli kiva lukea En luovuta ja M45:n ajatuksia, fiksuja miehiä, joille ei myöskään ihan ok riitä. Valitettavasti saivat sitten taas ihan outoja vastauksia asian vierestä :(
- En luovuta
aamutuimaan kirjoitti:
Samaa mieltä. Oli kiva lukea En luovuta ja M45:n ajatuksia, fiksuja miehiä, joille ei myöskään ihan ok riitä. Valitettavasti saivat sitten taas ihan outoja vastauksia asian vierestä :(
Kiitos Susan ja aamutuimaan. Vähän kypsä päivä tänään, mutta komenttinne piristivät :)
- Hattutäti
En luovuta kirjoitti:
Kiitos Susan ja aamutuimaan. Vähän kypsä päivä tänään, mutta komenttinne piristivät :)
Nämä muutama asiallinen kommentti ovat tän ketjun suola. Ja antavat toivoa filksun miehen kohtaamisesta
- wanhis
Minä jopa tyydytän itseni dildolla. En tartte kylmää syliä... Elämä on ihanaa kun sen oikein oivaltaa. Voi sammaloitua ihan rauhassa ilman murheen häivää eli siis voi rauhassa vanhettua rusinaksi. Kukaan ei huomaa ja saa elää vapaana kuin taivaan lintu.
- 1+6
Ei yksin voi olla vapaa. Yksin on tuomittu kurjuuteen ja tuskaan.
- -M45-
Jokainenhan etsii kumppania ennen kaikkea itselleen? Eikö niin? Miksi sitten joidenkin on niin vaikea sulattaa sitä että kaikille ei ihan kiva tai ok riitä? Tehdään numero jonkun muun valinnoista, vaikka keskittyminen pitäisi ehdottomasti olla omassa elämässä ja omissa valinnoissa.
Sinulle nimimerkki "1 16", joka sanoit minun olevan piilohomo tai sitoutumiskammoinen, kerron että ammuit hehtaarikaupalla ohi, mutta kerrankos sitä ihminen erehtyy etenkin tuntemattomien kohdalla.
I rest my case.- Hartutäti
Jostain syystä niille joille ihan kiva tai ok kelpaisi, on vaikea hyväksyä että jotkut haluavat enemmän. Kun eivät ole kokeneet tai kykene kokemaan sitä syvää rakkautta toisen kanssa, mollaavat meitä jotka siihen kykenemme. Ehkä kirjoituksemme siitä oikeasta tunteesta oikean ihmisen kanssa on hepreaa.
Toisaalta jos yksin oleminen on se maailman kamalin asia niin ok suhde on hyvä vaihtoehto. - totuus ja haaveet
Hartutäti kirjoitti:
Jostain syystä niille joille ihan kiva tai ok kelpaisi, on vaikea hyväksyä että jotkut haluavat enemmän. Kun eivät ole kokeneet tai kykene kokemaan sitä syvää rakkautta toisen kanssa, mollaavat meitä jotka siihen kykenemme. Ehkä kirjoituksemme siitä oikeasta tunteesta oikean ihmisen kanssa on hepreaa.
Toisaalta jos yksin oleminen on se maailman kamalin asia niin ok suhde on hyvä vaihtoehto.Tässä ketjussa jotkut taas eivät kykene ymmärtämään sitä näkökulmaa, että voi unelmoida täydellisestä kumppanista, joka siis olisi parempi kuin ihan ok, mutta samalla voi silti hyväksyä todennäköisyydet ja olla valmis tyytymään ihan kivaan. Erinomainen on parempi kuin kohtalainen, mutta jos erinomaista ei mitä ilmeisimmin voi saada, niin kohtalainen on sentään parempi kuin huono tai ei mitään.
En tunne ketään, joka eläisi kaikki tai ei mitään -periaatteella, mutta jostain syystä jotkut ainakin julistavat täällä netissä, että parisuhteeseen kelpaa vain paras. Liekö sitten trolleja vai muuten vain todellisuudesta vieraantuneita.
Eikä ainakaan minulla ole vaikeuksia hyväksyä muiden utopistisia haaveita. Ihmetellä voin silti. Ja kertoa oman näkökulmani. - totuus ja haaveet
Kolmas vaihtoehto on ahnehtija, jolla on liian suuret luulot itsestään. Osuinko minä paremmin?
- eerrrtttytttttt
Hartutäti kirjoitti:
Toisaalta jos yksin oleminen on se maailman kamalin asia niin ok suhde on hyvä vaihtoehto.Suurin osa haluaisi jotakin enemmän mutta ymmärtävät mitä eroa fantasioilla ja todellisuudella.
- 7666666666666
Tuotahan tuo on nykyään, mutta luuletko itse olevasi sellainen joka pistää toisella himot hyrräämään kovemmin kuin koskaan ikinä? Todennäköisesti se ukko joutuisi tyytymään vain ihan ok naiseen.
- nöyryytys stop!
Tulipahan minunkin kokeiltua nettideittailua ja todettua, että tyhjästä järvestä,
ei kalaa saa.
Minä olen ollut vuoden vapaa deittailusta. Välillä lueskelen näitä juttuja,
että mihin suuntaan on menty. - Toinen luovuttanut
Aika harhaluulo miehillä, että naiset saa aina halutessaan seuraa, niin se ei vain ole. Kun olin alle 30 lapseton, silloin olis ollut tarjolla vaikka mitä, mutta näin hieman yli 40 v ja kaksi lasta, ketään ei tunnu kiinnostavan, vaikka muuten sama ihminen olenkin...
- kolmas luovuttanut
hieman yli 40 v ja lapseton, ei tunnu kiinnostavan.
- 16+17
Olisi kannattanut valita hyvin silloin olis ollut tarjolla vaikka mitä. Otitko jonkun komean pettäjän? Oma vika. Jos olet leski, valituksesi on aiheellisempaa.
- nimimerkki.
16+17 kirjoitti:
Olisi kannattanut valita hyvin silloin olis ollut tarjolla vaikka mitä. Otitko jonkun komean pettäjän? Oma vika. Jos olet leski, valituksesi on aiheellisempaa.
Tuntemani komeimmat miehet eivät petä.
Tietämäni omasta mielestään komeat miehet pettävät ja paneskelevat ympäriinsä.
- appaloosaaaa
Kannattaa tehdä lomareissuja myös kuuhun ja marsiin. Marsista on kuulemma mahdollista löytää elämä ja mikseipä puolisokin sen myötä, tosin kemiaa sekin vaatii.. ei oo helppoa ei.
- nähty on
Tuollakin aikaisemmissa keskusteluissa 40 yh-mammat "itkee" kun ei enää kelpaa samalla tavalla kuin kolmekymppisinä ja on nyt kohtaamisen ongelmia mutta elätte siinä menneessä prinsessa-aikakaudessa kun oli sitä kysyntääkin vielä ja ottakaa se realismi käteenne ja toimitte sen mukaisesti....niin olkaa itse niitä aktiivisia kuin istutte online tilassa persepenkissä odottaen yhteydenottoja kun samaan aikaan olette vain kiinnostuneita niistä 10% miehistä joille kyllä kelpaatte kertakäyttöiseksi panopatjaksi kun se 90% miehistä heittää ennemmin tai myöhemmin hyödyttömänä pyyhkeen kehään.
- ninmimerkki.
En koskaan kategorioi miehiä, mutta nyt voisin sanoa karun totuuden, eli nettimaailmassa ja tavan elämässä tavattujen miesten eroon.
Tavan elämässä olen seurustellut niiden top 10% miesten kanssa. Netissä olen tapaillut niitä keskiverto miehiä. Nettimiesten käytöstavat ovat olleet heti alusta sellaisia ettei jutuista ole tullut mitään. Nettimiehillä on oman kokemukseni mukaan huonoimmat käytöstavat. Kyllähän sen huomaa naiden palstojen "kolinan" määrästä.
Nettimiehet ovat niitä, jotka pyrkivät "patjoittamaan" naisen heti ja länkyttävät sitten täällä kuinka naiset ovat muiden patjoina jne.
Nettimiehet ovat katkeria ja siksi eivät saa naista.
Pysyköön asian laita sellaisena niin kauan kunnes oppivat tavoille.
Nettimiehet aloittavat länkyttämisensä jo treffeillä. Jos ei nainen ole heti miehen pauloissa, alkaa katkeruus tulvia rivien välistä.
Ihmisillä on täällä eri käsitys 10% to porukasta. Joidenkin mielestä se top porukka käyttää panopatjoja. Omalla listalla panopatjojen käyttäjät ovat alhaisinta kastia. Sellainen tyyppi on aina vastenmielinen. Komea, älykäs ja hyväkäytöksinen mies kuuluu top 10%.Tuollainenkaan mies vaan ei aina kelpaa loppuelämän kumppaniksi. Pitää olla sitä kuuluisaa kemiaa....!!
- Joko ihastuu tai ei
Itseään ei voi pakottaa tunteisiin, vaikka vastapuoli olisi kuinka mukava ja ok. Siinä ei auta ulkonäkö, omaisuus tai se, että on fiksu tyyppi, tai edes kaikki yhdessä. Jos ei kolahda niin ei kolahda ja minäkään miehenä en halua enää tyytyä ok:hon, sen virheen olen joskus tehnyt. Jos olet joskus rakastunut, tiedät mitä se on. Tämänhän pitäisi olla näille länkyttäjille suorastaan evankeliumia, koska kyse ei olekaan ulkoisista seikoista. Ei tarvitse itkeä, että pitää olla kaikkein komein ja rikkain. Jokainen turjake voi olla jollekin se, joka kolahtaa, jos ei nyt jostain erityisestä syystä ole poikkeuksellisen luotaantyöntävä.
Helppoa sen molemminpuolisen kolahtamisen löytäminen ei ole, se on totta. Mutta ei ole mitään asiaa urputtaa siitä, että jotkut meistä haluavat sen oikean tunteen jonka perässä mennä, vaikka itse olisi valmis tyytymään puolivillaiseen. Onko teillä länkyttäjillä edes kykyä rakastua? Onko koskaan ollutkaan? Se on ihan todellinen ilmiö, tiedättekö? Se mistä 90% kaikista lauluista on tehty. Mikä tässä on niin vaikea ymmärtää?
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t745168- 332881
- 402584
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin261993Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401942Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?291779- 951772
- 1671647
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241388Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät941220