Yksin tuun kuolemaan 57-vuotiaana. Jos mies on lyhyt mutta muuten tavallinen niin ei ole kuolinvuoteella ketään seurana. Pahimmoilteen sukulaisetkin on jo sitten kerennyt etääntyä tai kuolla vanhuuteen.
Onko muilla ollu samanmoisia ennakkoasetelmia?
Öisin ajatus kulkee
28
176
Vastaukset
Mua ihmetyttää nämä pituusjutut oikeasti.
Onko se vaan yksi piirre, jonka piikkiin on helppo pistää oma kelpaamattomuus, ja samalla ei edes kiinnitetä niihin muihin piirteisiin huomiota?
Eli esim. Mies ei huolehdi hygieniastaan, näyttää peikolta, hampaat hoitamatta, ei osaa peruskanssakäymistä ihmisten kanssa, jurottaa kotona mt-ongelmiensa kanssa, elämänhallinta hukassa ja on lyhyt. Avot! Ongelmahan on tietysti pituudessa!
Se on noista ainoa asia, jolle ei voi mitään, joten laiskana ja saamattomana miehet valitsee sen ainoaksi syyksi naisettomuudelleen. Ei edes viitsitä katsoa peiliin tai kehittää itseään parempaan suuntaan.
Mä tunnen monia lyhyitä miehiä, jotka saa naisia. Yksi on jopa ihan pelimieskaataja. Itse olen seurustellut itseäni lyhyemmän miehen kanssa.
Ei se pituus ole se ongelma, vaan jos ei kokonaisuus ole hanskassa, niin sitten ei naista heru.- Raaka totuus
Niin tyypillistä, että nainen väittää ettei joku asia X ole mikään parinvalintatekijä tai jos onkin niin aina löytyy naisia jotka ajattelevat toisin.
Fakta on, että lyhyet miehet eivät ole naisten suosiossa. Taskuvenuksetkin haluavat kaksimetrisen kaapin. 180-senttiset naiset haluavat vähintän 195-senttisen miehen, koska eivät halua että mies on lyhyempi kun he korkokengät jalassa. Yksikään tutkimus tai mielipidekysely ei tue sitä näkemystä, että miehen pituudella ei olisi paljoakaan tekemistä parinvalinnassa.
Mutta tottahan toki pyhimyskehää oman päänsä päälle sovittelevat naiset väittävät että tokikaan syy ei koskaan ole epäreilussa vaatimuksessa, vaan siinä että mies on kelvoton sellaisella tavalla mistä miestä itseään voi aiheesta syyllistää - kuten huonosta hygieniasta tai laiskuudesta ja saamattomuudesta. - ..........
Raaka totuus kirjoitti:
Niin tyypillistä, että nainen väittää ettei joku asia X ole mikään parinvalintatekijä tai jos onkin niin aina löytyy naisia jotka ajattelevat toisin.
Fakta on, että lyhyet miehet eivät ole naisten suosiossa. Taskuvenuksetkin haluavat kaksimetrisen kaapin. 180-senttiset naiset haluavat vähintän 195-senttisen miehen, koska eivät halua että mies on lyhyempi kun he korkokengät jalassa. Yksikään tutkimus tai mielipidekysely ei tue sitä näkemystä, että miehen pituudella ei olisi paljoakaan tekemistä parinvalinnassa.
Mutta tottahan toki pyhimyskehää oman päänsä päälle sovittelevat naiset väittävät että tokikaan syy ei koskaan ole epäreilussa vaatimuksessa, vaan siinä että mies on kelvoton sellaisella tavalla mistä miestä itseään voi aiheesta syyllistää - kuten huonosta hygieniasta tai laiskuudesta ja saamattomuudesta.Ilman muuta pituudella on merkitystä, mutta ei se ole ratkaiseva tekijä. Minulla on ollut ihan riittämiin naisia 172-senttisenä. Pituuteni ei ole koskaan ollut ongelma minulle, enemmänkin viihdyn erinomaisesti tämän pituisena ja 90% naisista on minua lyhyempiä. Uskoisin että sitten alkaa tulla oikeita ongelmia, kun mennään johonkin 165 ja alle, mutta ei senkään pituisen miehen ole mitenkään mahdotonta löytää naista.
Raaka totuus kirjoitti:
Mutta tottahan toki pyhimyskehää oman päänsä päälle sovittelevat naiset väittävät että tokikaan syy ei koskaan ole epäreilussa vaatimuksessa, vaan siinä että mies on kelvoton sellaisella tavalla mistä miestä itseään voi aiheesta syyllistää - kuten huonosta hygieniasta tai laiskuudesta ja saamattomuudesta.Niinpä...
Mitähän hittoa mäkin täällä yritän teitä tsempata ja saada teidän silmiä auki todellisuudelle. Tästä itsensä haukkumisesta ja kelpaamattomuudesta on tullut teille ihan uskonto, johon te sokeasti luotatte. Ja kiltteinä lampaina teistä kenestäkään ei ole myyttiä purkamaan.
Mutta eihän se mun ongelmani ole, jatkakaa te tätä hyväksi havaittua elämäänne näin :)- naiselle tärkein
pimppaloora kirjoitti:
Niinpä...
Mitähän hittoa mäkin täällä yritän teitä tsempata ja saada teidän silmiä auki todellisuudelle. Tästä itsensä haukkumisesta ja kelpaamattomuudesta on tullut teille ihan uskonto, johon te sokeasti luotatte. Ja kiltteinä lampaina teistä kenestäkään ei ole myyttiä purkamaan.
Mutta eihän se mun ongelmani ole, jatkakaa te tätä hyväksi havaittua elämäänne näin :)ominaisuus miehessä on pituus. Nainen valitsee miehen pituuden perusteella.
- ht ...
Joo. On toi pelkän pituuden syyttely tietysti täysin liian yksinkertaistavaa. Kokonaisuushan se ratkaisee. Tosin on totta että pituus on tärkeä osa kokonaisuutta miehessä.
Jos tutkimuksissa on todettu esim. että pareista vain 4%:ssa mies on naista lyhyempi, niin lienee aika selvää että lyhyellä miehellä ainakin ne itseään pidemmät naiset karsiutuu aika tehokkaasti pois listoilta.
Samaten jos tutkimukset väittää että naiset pitää eniten 20cm itseään pidemmistä miehistä, niin jälleen kerran voidaan todeta lyhyys on miehellä haitta, koska lyhyt mies ei pysty olemaan oikein kenenkään naisen ihannepituudessa.
Lisäksi jos nettideittailleissa joutuu karsimaan jonkun varmaan ainakin 25% naisista pois, vaan sen takia että ei pituus riitä sinne ilmoitettuun ihannepituuteen (lue: deiteille pääsemisen vaatimukseen) - vaikkei edes ole mikään ihan pätkä - niin kyllähän sen nyt tietää että todennäköisyydet sen sopivan partnerin löytämiseen sieltä putoaa ainakin tuon verran.
Mutta on turha syyttää pelkkää pituutta. Ei se pituus, tai sen puute, tarkoita etteikö voisi saada naista jos on muilta osin haluttu paketti. Mutta se lyhyys äkkiä tarkoittaa että vaikkapa 50% potentiaalisista naisista putoaa pois.
Moni vähemmän haluttu mies ei ehkä kuitenkaan löydä elämässään kuin vain sen yhden partnerin. Ja jos käy niin huono tuuri että se yksi joka olisi muuten osunut, kuuluukin tohon 50%:iin, joille ei kelvannut pituuden vuoksi, niin sitten sitä voikin päätyä olemaan yksin.
Käytännössä voisi summata että jos on lyhyt, ja sen takia menettää mahdollisuudet puoleen naisista, niin sitten täytyy vaan yrittää kaksi kertaa enemmän että olisi samalla viivalla onnistumistodennäköisyyksissä niiden muiden pidempien miesten kanssa. ht ... kirjoitti:
Joo. On toi pelkän pituuden syyttely tietysti täysin liian yksinkertaistavaa. Kokonaisuushan se ratkaisee. Tosin on totta että pituus on tärkeä osa kokonaisuutta miehessä.
Jos tutkimuksissa on todettu esim. että pareista vain 4%:ssa mies on naista lyhyempi, niin lienee aika selvää että lyhyellä miehellä ainakin ne itseään pidemmät naiset karsiutuu aika tehokkaasti pois listoilta.
Samaten jos tutkimukset väittää että naiset pitää eniten 20cm itseään pidemmistä miehistä, niin jälleen kerran voidaan todeta lyhyys on miehellä haitta, koska lyhyt mies ei pysty olemaan oikein kenenkään naisen ihannepituudessa.
Lisäksi jos nettideittailleissa joutuu karsimaan jonkun varmaan ainakin 25% naisista pois, vaan sen takia että ei pituus riitä sinne ilmoitettuun ihannepituuteen (lue: deiteille pääsemisen vaatimukseen) - vaikkei edes ole mikään ihan pätkä - niin kyllähän sen nyt tietää että todennäköisyydet sen sopivan partnerin löytämiseen sieltä putoaa ainakin tuon verran.
Mutta on turha syyttää pelkkää pituutta. Ei se pituus, tai sen puute, tarkoita etteikö voisi saada naista jos on muilta osin haluttu paketti. Mutta se lyhyys äkkiä tarkoittaa että vaikkapa 50% potentiaalisista naisista putoaa pois.
Moni vähemmän haluttu mies ei ehkä kuitenkaan löydä elämässään kuin vain sen yhden partnerin. Ja jos käy niin huono tuuri että se yksi joka olisi muuten osunut, kuuluukin tohon 50%:iin, joille ei kelvannut pituuden vuoksi, niin sitten sitä voikin päätyä olemaan yksin.
Käytännössä voisi summata että jos on lyhyt, ja sen takia menettää mahdollisuudet puoleen naisista, niin sitten täytyy vaan yrittää kaksi kertaa enemmän että olisi samalla viivalla onnistumistodennäköisyyksissä niiden muiden pidempien miesten kanssa.Tilastot osoittavat myös, että isot ikäerot puolisoiden välillä ovat harvinaisia. Se ei kuitenkaan tunnu estävän uskomasta, etteikö juuri omalle kohdalle osuisi se poikkeusnainen joka hakee vanhempaa miestä.
Mutta itsehän te tosiaan joudutte elämään oman maailmankuvanne kanssa.
(Sen vinkin kuitenkin viwlä annan, että kannattaa unohtaa nettideittailu. Siellä ulkonäkö- ja muut vaatimukset kärjistyvät. Livenä kukaan ei karsi tarkkojen senttien perusteella.)- Kіs-kіsu
Raaka totuus kirjoitti:
Mutta tottahan toki pyhimyskehää oman päänsä päälle sovittelevat naiset väittävät että tokikaan syy ei koskaan ole epäreilussa vaatimuksessa, vaan siinä että mies on kelvoton sellaisella tavalla mistä miestä itseään voi aiheesta syyllistää - kuten huonosta hygieniasta tai laiskuudesta ja saamattomuudesta.Olen itse pieni, enkä tosiaankaan halua kaksimetristä kaappia, en edes yli 180-senttistä. 192-senttiselle miehelle annoin pakit vain pituuden vuoksi, vaikka oli muuten mukava. Kuulostaa itsestäkin pinnalliselta, mutta pinnallinen minä olen .)
Isot miehet tulevat kyllä innokkaammin tekemään tuttavuutta kuin pienet. Suuri kokoero naiseen tuntuu joitakin viehättävän. - Lyhykäinen
.......... kirjoitti:
Ilman muuta pituudella on merkitystä, mutta ei se ole ratkaiseva tekijä. Minulla on ollut ihan riittämiin naisia 172-senttisenä. Pituuteni ei ole koskaan ollut ongelma minulle, enemmänkin viihdyn erinomaisesti tämän pituisena ja 90% naisista on minua lyhyempiä. Uskoisin että sitten alkaa tulla oikeita ongelmia, kun mennään johonkin 165 ja alle, mutta ei senkään pituisen miehen ole mitenkään mahdotonta löytää naista.
172cm mies on vasta normaali mittainen.. Kuten sanoit ongelmia tulee alle 165cm...
Olen itse 164cm, hygienia ja roppa kunnossa, kohtuu naamallakin varustettu, yliopistossa opiskeleva nuori mies. Hiljaista on naismarkkinoilla.
Naiset väittävät että pituus ei ole ongelma, myös itseä lyhempi kelpaa.. Mutta puhuvat tällöin pituutensa puolesta gaussin-käyrän keskivaiheilla olevista miehistä, jotka on yllätysyllätys alle 180cm mutta yli 170cm. Eli eivät edes tarkoita LYHYITÄ miehiä vaan normaali mittaista tallaajaa..
Jos on yli 170cm pituus ei ole naiselle ongelma, yli 180cm on pitkä ja alle 170cm ei ole mies eikä oikeastaan edes ihminen..
Ja aloittajalle niin kyllä, tulemme kuolemaan yksin kun normaalimittaiset "lyhyet" kaverit ovat vuosikymmeniä sitten kadonneet naisten perässä ja itselle ei sellaista vain löydy. - ...
pimppaloora kirjoitti:
Niinpä...
Mutta eihän se mun ongelmani ole, jatkakaa te tätä hyväksi havaittua elämäänne näin :)Onko sinun mielipiteesi koko totuus? Huomattava osa naisista ihan suoraan tunnustaa (vähintään netissä), että kyllä, miehen pituudella todellakin on merkitystä ja se yksinään on hylkäysperuste.
Ei tarvi edes uskoa pelkästään Suomi24-vuodatukseen, tuota löytyy muualtakin:
http://www.vauva.fi/keskustelu/3868297/ketju/miksi_miehen_pituus_on_joillekin_naisille_niin_tarkeaa
Poimintoja:
"Minä pidän pitkistä miehistä, olen aina pitänyt. En tunne mitään seksuaalista vetovoimaa alle 180 cm mieheen, sori. Olen muutaman kerran suostunut treffeille parin pätkän kanssa, ovat olleet ihan mukavia, mutta jokin on vain puuttunut. Pitkät miehet saavat hormoonit hyrräämään, on ihanaa, kun mies on pitkä, iso kokoinen ja itse -ahh niin naisellinen ja pieni."
"Olen itse 173 senttiä pitkä nainen, eli en mikään hujoppi mutta suht pitkä kuitenkin. Lisäksi olen melko harteikas vaikkakin hoikka. En voi mitään sille, etten vain kerta kaikkiaan syty itseäni lyhyemmistä tai sirommista miehistä. En tiedä voiko sitä edes mitenkään järkevästi selittää, mutta lyhyet miehet eivät vain kiihota."
"No minun mieheni on minua 19cm pidempi. Kerran olen seurustellut minua lyhyemmän kanssa. En tuntenut luontevaksi sitä suhdetta. Ihan sen pituuden takia. En minä halua katsoa miestäni alaspäin. Siinä se syy. Kavereina on lyhyempiä miehiä, mukavia! Mutta suhteeseen en enää ryhdy lyhyemmän kanssa"
"Itselle miehen pituus on tärkeää siksi että olen itse pitkä nainen. Ei sen kummempaa. Tai sitten itsetuntoni ei kestäisi päätä lyhyempää smurffia. Kyllä tässä maailmassa riittää persjalkasia toisille samanmoisille."
"Koska muuten tuntuu että nussisi pikkupojan kanssa jos mies on minua lyhyempi."
Noita voisin lainata enemmänkin, mutta lue itse, turha minun on niitä tänne kaikkia kopioida. Harvassa tuolla ovat ne vastaukset, joissa nainen kiistäisi pituuden tärkeyden.
Eli meidän silmät ne tässä ovat auki, mutta itselläsi on ruusunpunaiset lasit silmillä etkä halua nähdä totuutta. naiselle tärkein kirjoitti:
ominaisuus miehessä on pituus. Nainen valitsee miehen pituuden perusteella.
Eikös sen tärkeimmän ominaisuuden naiselle pitänyt olla status tai raha?
- lottamari<3
Se menee niin, että nuorimies on söpö lyhyenäkin, mutta lyhyt vanha mies ei tosiaan ole kovin komeata katseltavaa, koska miehen ryhti vanhetessa vielä huononee ja kumaroituu, miehestä väkisinkinkin tulee käppänä vaikutelma. Pitkä mies taas säilyttää yleensä ryhtinsä vanhempanakin tai voi pituudellaan saada ryhtinsä säilytettyä tai näyttämään itsensä nuorekkaampana ja paremmin säilyneeltä.
Nuorimies näyttää siis hyvältä aina minkä pituisena vaan, mutta vanhana tuo pituuden merkitys vasta alkaa näkymään,..mutta..toisaalta, onko sillä enää tuossa iässä niin mitään merkitystä, kun on pappaikäinen ja mummoille kyllä kelpaa ulkonäöllisesti millainen papparainen vaan, kunhan luonne on hyvä ja kantaa mummon kauppakassin kaupasta kotiin.- timantinkova atm
Tämä liittyy sinun subjektiiviseen näkökantaan naisena, joka erottaa nopeasti hyvät ja huonot miehet toisistaan. Kumara ja lyhyt mies on äärimmäisen epämiellyttävä, kun taas ryhdikäs ja pitkä mies on äärimmäisen miellyttävä. Jos ajattelee ihan fysiikan lakien kannalta, niin luulisi pitkien miesten olevan yleisemmin huonoryhtisiä vanhana, koska painovoima vetää heitä kovemmin kohti maata.
Ryhdikäs ja lyhyt mies tai pitkä ja kumara mies ovat mielestäsi neutraaleja tapauksia, niin naisenaivosi eivät uhraa heihin suotta kapasiteettiaan. Et siis oikeasti osaa sanoa, että onko lyhyillä miehillä todella huonompi ryhti vanhana kuin pitkillä, koska et kiinnitä huomiota hyväryhtisiin lyhyisiin miehiin tai huonoryhtisiin pitkiin miehiin. Ihmiset tekevät alitajuista arvostelua aivoissaan jatkuvasti. - lottamari<3
timantinkova atm kirjoitti:
Tämä liittyy sinun subjektiiviseen näkökantaan naisena, joka erottaa nopeasti hyvät ja huonot miehet toisistaan. Kumara ja lyhyt mies on äärimmäisen epämiellyttävä, kun taas ryhdikäs ja pitkä mies on äärimmäisen miellyttävä. Jos ajattelee ihan fysiikan lakien kannalta, niin luulisi pitkien miesten olevan yleisemmin huonoryhtisiä vanhana, koska painovoima vetää heitä kovemmin kohti maata.
Ryhdikäs ja lyhyt mies tai pitkä ja kumara mies ovat mielestäsi neutraaleja tapauksia, niin naisenaivosi eivät uhraa heihin suotta kapasiteettiaan. Et siis oikeasti osaa sanoa, että onko lyhyillä miehillä todella huonompi ryhti vanhana kuin pitkillä, koska et kiinnitä huomiota hyväryhtisiin lyhyisiin miehiin tai huonoryhtisiin pitkiin miehiin. Ihmiset tekevät alitajuista arvostelua aivoissaan jatkuvasti.Totta, olet oikeassa. Pitkäkin voi olla huonoryhtinen ja kumara. Lyhyt mies voi olla lihaksikas ja vanttera ruumiinrakenteeltaan, kun taas pitkä mies voi olla kukkakeppimäinen luihu.
Niin,.siinä näet, että ei miehen pituudella ole mitään merkitystä, kunhan herättelin taas tätäkin miehiä vaivaavaa ikuisuuskysymystä miettimään, että onko sillä pituudella nyt niin suurta merkitystä, kun muut seikat voivat miehestä tehdä ihan ylivertaisen komean ja karismaattisen...
Sauli Niinistö ei ole pitkä mies..ja monet, monet muut miehet eivät ole pitkiä, mutta karismaa löytyy..mistä tämä sitten johtuu,.siitä, että heidän itsetuntonsa nojaa tärkeimmissä asioissa kuin jossain pituudessa. - ...
Miksi luulet että mummoille kelpaisi ulkonäöllisesti millainen papparainen vaan? Ei todellakaan!
Jos et sattunut tietämään, niin suomalaisten miesten elinajanodote on nyt 76 vuotta, ja naisten 82 vuotta. Kuolleisuudella on fyysiseen kuntoon ja terveyteen ja ylipäätään kaikenlaiseen elämänvireyteen. Siis tilastollisesti 70-vuotias nainen ja 64-vuotias mies ovat samankuntoisia. Kun tähän lisätään se, että naiset yleensä naivat itseään vanhempia miehiä, tarkoittaa se että keskivertomummon pappa on vähintään 6 ja todennäköisesti jopa 11 vuotta vanhemmassa kunnossa. - ................
... kirjoitti:
Miksi luulet että mummoille kelpaisi ulkonäöllisesti millainen papparainen vaan? Ei todellakaan!
Jos et sattunut tietämään, niin suomalaisten miesten elinajanodote on nyt 76 vuotta, ja naisten 82 vuotta. Kuolleisuudella on fyysiseen kuntoon ja terveyteen ja ylipäätään kaikenlaiseen elämänvireyteen. Siis tilastollisesti 70-vuotias nainen ja 64-vuotias mies ovat samankuntoisia. Kun tähän lisätään se, että naiset yleensä naivat itseään vanhempia miehiä, tarkoittaa se että keskivertomummon pappa on vähintään 6 ja todennäköisesti jopa 11 vuotta vanhemmassa kunnossa.Noilla elinajanodotteilla ja tilastoilla ei ole mitään merkitystä, vaan sillä, miten henkilö yksilönä elää. Syökö hyvin, harrastaako liikuntaa jne. Miehet kuolevat aiemmin epäterveellisempien elämäntapojen takia. Onko tämä mies esimerkiksi selvästi huonommassa kunnossa kuin ikäisensä naiset: https://www.youtube.com/watch?v=BzlJ_xDzmdg
Lisäksi todella törkeitä sanoja käytit aloittajaa vastaan, vaikka hän on jo valmiiksi huonoissa fiiliksissä. - ...
................ kirjoitti:
Noilla elinajanodotteilla ja tilastoilla ei ole mitään merkitystä, vaan sillä, miten henkilö yksilönä elää. Syökö hyvin, harrastaako liikuntaa jne. Miehet kuolevat aiemmin epäterveellisempien elämäntapojen takia. Onko tämä mies esimerkiksi selvästi huonommassa kunnossa kuin ikäisensä naiset: https://www.youtube.com/watch?v=BzlJ_xDzmdg
Lisäksi todella törkeitä sanoja käytit aloittajaa vastaan, vaikka hän on jo valmiiksi huonoissa fiiliksissä.Mitä minä nyt olen muka sanonut? Olen vastanunut kahteen kommenttiin eikä kumpikaan niistä ole aloittajan.
Ja tuo esimerkki nyt on naurettava, keskiverto 60-v mies ei todellakaan ole tuossa kunnossa. Sen sijaan se keskiverto mies on 6 vuotta samanikäistä keskivertonaista huonommassa kunnossa, piste. Poikkeustapausten kaiveleminen ei asiaa miksikään muuta. Jos miehet keskimäärin olisivat naisia paremmassa kunnossa, elinajanodotteet eivät olisi noin päin. - lottamari<3
Noilla elinajanodotteilla ja tilastoilla ei ole mitään merkitystä, vaan sillä, miten henkilö yksilönä elää. Syökö hyvin, harrastaako liikuntaa jne. Miehet kuolevat aiemmin epäterveellisempien elämäntapojen takia. Onko tämä mies esimerkiksi selvästi huonommassa kunnossa kuin ikäisensä naiset: https://www.youtube.com/watch?v=BzlJ_xDzmdg
Lisäksi todella törkeitä sanoja käytit aloittajaa vastaan, vaikka hän on jo valmiiksi huonoissa fiiliksissä.Hyvä kroppa miehellä vau..mutta naama kärsinyt kovasta treenaamisesta, tuo mies ei ollut hyvässä kunnossa, tuskin tervekään, oli vain keskittynyt lihaksien kehittämiseen..Miehet on tyhmiä..
- ................
... kirjoitti:
Mitä minä nyt olen muka sanonut? Olen vastanunut kahteen kommenttiin eikä kumpikaan niistä ole aloittajan.
Ja tuo esimerkki nyt on naurettava, keskiverto 60-v mies ei todellakaan ole tuossa kunnossa. Sen sijaan se keskiverto mies on 6 vuotta samanikäistä keskivertonaista huonommassa kunnossa, piste. Poikkeustapausten kaiveleminen ei asiaa miksikään muuta. Jos miehet keskimäärin olisivat naisia paremmassa kunnossa, elinajanodotteet eivät olisi noin päin.My bad. Tästä Suomi24:n viestipuusta on vaikea aina löytää, että mihin joku kaukana alhaalla oleva viesti on vastannut.
Parinvalinnassahan ei valita tilastojen mukaan, vaan yksilökohtaisesti. Siksi tilastoihin on mielestäni turha vedota. Kannattaa valita sellainen ihminen, jolla on suunnilleen samanlaiset elämäntavat, niin ei todennäköisesti tule mitään ennenaikaisia kuolemia.
Toki eliniässä on varmaan kyse enimmäkseen geeneistä. Lähes koko ikänsä merkittävästi lihavana elänyt mummoni kuoli 94-vuotiaana. - ..............
lottamari<3 kirjoitti:
Hyvä kroppa miehellä vau..mutta naama kärsinyt kovasta treenaamisesta, tuo mies ei ollut hyvässä kunnossa, tuskin tervekään, oli vain keskittynyt lihaksien kehittämiseen..Miehet on tyhmiä..
Todennäköisesti köyhä mies ja köyhillä ei ole Yhdysvalloissa varaa terveydenhuoltoon. Ei naama kärsi treenaamisesta ... Voi olla, että tupakka ja alkoholi on joskus maistunut paljonin.
- karua on
Söpö lyhyt nuorimies = ei pillua
My bad. Tästä Suomi24:n viestipuusta on vaikea aina löytää, että mihin joku kaukana alhaalla oleva viesti on vastannut.
Parinvalinnassahan ei valita tilastojen mukaan, vaan yksilökohtaisesti. Siksi tilastoihin on mielestäni turha vedota. Kannattaa valita sellainen ihminen, jolla on suunnilleen samanlaiset elämäntavat, niin ei todennäköisesti tule mitään ennenaikaisia kuolemia.
Toki eliniässä on varmaan kyse enimmäkseen geeneistä. Lähes koko ikänsä merkittävästi lihavana elänyt mummoni kuoli 94-vuotiaana.Kiitos, kumosit juuri markkina-arvoteorian. Sehän perustuu nimenomaan tilastoihin eilä esimerkiksi meidän palstanaiskirjoittajien ajatuksilla tai kokemuksilla ole siksi, kuulemma, mitään merkitystä.
- lottamari<3
.............. kirjoitti:
Todennäköisesti köyhä mies ja köyhillä ei ole Yhdysvalloissa varaa terveydenhuoltoon. Ei naama kärsi treenaamisesta ... Voi olla, että tupakka ja alkoholi on joskus maistunut paljonin.
Liiallinen treenaaminen näkyy myös uupumuksena kasvoilla vaikka se kehossa ei näkyisikään. Kasvoissa on myöskin ohuempi ihokerros ja se on auringon säteilylle aina altis,siksi kasvot vanhenevat suhteessa kroppaan nopeammin. Iäkkäillä ihmisillä saattaa kroppa olla vielä kimmoisa ja kodiksessa, mutta naama on kuin petolinnun peppureikä auringon vahingoittavien säteiden jäljiltä.
- Raaka totuus
My bad. Tästä Suomi24:n viestipuusta on vaikea aina löytää, että mihin joku kaukana alhaalla oleva viesti on vastannut.
Toki eliniässä on varmaan kyse enimmäkseen geeneistä. Lähes koko ikänsä merkittävästi lihavana elänyt mummoni kuoli 94-vuotiaana.Sekoitat syyn ja seurauksen. Tilastot muodostuvat nimenomaan niistä yksilövalinnoista, ja tilastot näyttävät sen, että ne yksilökohtaiset valinnat eivät loppujen lopuksi olekaan kovin yksilöllisiä.
- Super ATM
lottamari<3 kirjoitti:
Hyvä kroppa miehellä vau..mutta naama kärsinyt kovasta treenaamisesta, tuo mies ei ollut hyvässä kunnossa, tuskin tervekään, oli vain keskittynyt lihaksien kehittämiseen..Miehet on tyhmiä..
"Hyvä kroppa miehellä vau..mutta naama kärsinyt kovasta treenaamisesta, tuo mies ei ollut hyvässä kunnossa, tuskin tervekään, oli vain keskittynyt lihaksien kehittämiseen..Miehet on tyhmiä.."
Ja miltähän 60-vuotiaan miehen naaman pitäisi näyttää...? - lottamari<3
Super ATM kirjoitti:
"Hyvä kroppa miehellä vau..mutta naama kärsinyt kovasta treenaamisesta, tuo mies ei ollut hyvässä kunnossa, tuskin tervekään, oli vain keskittynyt lihaksien kehittämiseen..Miehet on tyhmiä.."
Ja miltähän 60-vuotiaan miehen naaman pitäisi näyttää...?Ei ole mitään "pitäisi näyttää" juttua,..mutta esmes Dannya on kiva katsella ja ihastella, harva mies on tuossa iässä tämän näköinen..Dannylla on loistavat geenit..pitkä suoraryhtinen mies, jolla hyvä kasvojen muoto ja silmät kirkkaat ja elävät, eivät kuopalla eikä posket lommolla, kuten monella lihaskuntoon itsensä rääkänneillä.
http://www.viisukuppila.fi/tv-vinkki-elava-arkisto-danny-70-vuotta/
Viime perjantaina olin liikenteesä parin saman ikäisen, mutta pidemmän, kaverin kanssa ja olin ainoa joka sai naisilta huomiota.
- 19+10
Kavereiden pituus ei käsittääkseni vaikuta sinun pituuteesi?
Jos olet 176cm ja kaverisi 186cm niin sinun pituutesi on 176cm. Ei se mihinkään vähene jos kaveri on pidempi. Suhteellisesti naiset tietenkin katsovat kumpi on pidempi mutta kuten jo mainittu, pituus on vain yksi kriteereistä ja jos se on normaaliksi luokiteltava ei siitä ole etua, muttei myöskään haittaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t826251- 353421
- 443028
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402252Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin282161- 1202043
- 1901972
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?291969Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241588Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna171468