Missä vanhemmat?
Spiritismi-peliä pelanneiden teinityttöjen kynttilöistä syttynyt tulipalo vaurioitti pahoin omakotitaloa Myllykoskella Kouvolassa, uutisoi Ilta-Sanomat.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2014100818728538_uu.shtml
Kuka opettaa lapsille näitä "leikkejä"
13
123
Vastaukset
- Voi Suomi, sinua
Ei ainakaan uskovat opeta lapsille pahan yhteyksiä.
- ei kannata
Kyllä lapset nuo asiat saavat tietää ilman opettajaakin, itsekkin nuoruudessani syyllistynyt tyhmyyttäni kokeilemaan, ei toiminut ja hyvä niin. Parempi olla kokeilematta!
- Vaarallista
Siinähän otetaan yhteyttä vainajahenkiin, itse paholaiseen.
- -jarmo-
Kyllä kaikkien lasten nuoruudessa joku tuttava on jotain kertonut tai itse nähnyt. Muistan itsekin kun jossain nuorten seurueessa alkoivat pelata sellaista peliä lasin kanssa, niin minä sanoin suoraan että tiedän kyllä mistä on kyse ja joudun kyllä poistumaan koko talosta saman tien, jos sitä pelataan. En minä jäänyt selittämään korville joiden omistajan suu nauraa minulle.
- Tulitikkuleikit
Onhan lasten tulitikkuleikit aiheuttaneet kautta historian tulipaloja. Saitte taas vettä myllyyn, kun kyse oli spiritismistä. Itse en kannata spiritismiä, enkä lasten tulitikkuleikkejä.
- -jarmo-
Älkää sitä pelätkö joka voi viedä vain hengen, vaan pelätkää enemmän sitä joka voi viedä sekä hengen että sielun. (en nyt jaksa etsiä raamatunpaikkaa)
Onneksi ateistina ei tarvitse moiseen roskaan uskoa, ei jumaliin, pahoihin henkiin eikä riivaajiin.
Huuhaata kaikki, ja kun niitä on tieteellisesti tutkittu, yllättäen lasi ei olekaan liikkunut...- -jarmo-
Mutta ateistipojua kiinnostaa vallan mahdottoman paljon silti ne asiat, johon ei ole uskoa. Kummallista. Jos minulla ei olisi uskoa vaikkapa Scientologiaan, vai mikä se nyt on, niin ei minua kertakaikkiaan kiinnostaisi koko pasca. Ei sit hippasen vertaa!!!
Mutta se vaan on Jumalan ihme että täällä pyörii ateisti poikineen ja tyttärineen, enoineen ja setineen, täteineen, kumminkaimoineenkin ...ja päivät päästään!!! -jarmo- kirjoitti:
Mutta ateistipojua kiinnostaa vallan mahdottoman paljon silti ne asiat, johon ei ole uskoa. Kummallista. Jos minulla ei olisi uskoa vaikkapa Scientologiaan, vai mikä se nyt on, niin ei minua kertakaikkiaan kiinnostaisi koko pasca. Ei sit hippasen vertaa!!!
Mutta se vaan on Jumalan ihme että täällä pyörii ateisti poikineen ja tyttärineen, enoineen ja setineen, täteineen, kumminkaimoineenkin ...ja päivät päästään!!!"Mutta ateistipojua kiinnostaa vallan mahdottoman paljon silti ne asiat, johon ei ole uskoa. Kummallista. Jos minulla ei olisi uskoa vaikkapa Scientologiaan, vai mikä se nyt on, niin ei minua kertakaikkiaan kiinnostaisi koko pasca. Ei sit hippasen vertaa!!!"
Totta kai kiinnostaa. Olen minä scientologiaakin tutkinut ja lukenut Ron Hubbardin pari teosta, mm. Perusasiat ajatuksesta. Minua kiinnostaa yleensä se miten ja millä ihmisiin vaikutetaan.
"Mutta se vaan on Jumalan ihme että täällä pyörii ateisti poikineen ja tyttärineen, enoineen ja setineen, täteineen, kumminkaimoineenkin ...ja päivät päästään!!!"
Lieneekö paljon suurempi ihme kuin että ateismipalstalla on aika paljon uskovia kirjoittajia, jotka usein yrittävät käännyttää. Eikä siinä mitään, minulle se sopii vallan mainiosti! Jos joku saa minut oikeasti vakuuttumaan jumalastaan, hänen argumenttinsa ovat voittaneet ja minä nöyrryn.- Tuom.
exhellari86 kirjoitti:
"Mutta ateistipojua kiinnostaa vallan mahdottoman paljon silti ne asiat, johon ei ole uskoa. Kummallista. Jos minulla ei olisi uskoa vaikkapa Scientologiaan, vai mikä se nyt on, niin ei minua kertakaikkiaan kiinnostaisi koko pasca. Ei sit hippasen vertaa!!!"
Totta kai kiinnostaa. Olen minä scientologiaakin tutkinut ja lukenut Ron Hubbardin pari teosta, mm. Perusasiat ajatuksesta. Minua kiinnostaa yleensä se miten ja millä ihmisiin vaikutetaan.
"Mutta se vaan on Jumalan ihme että täällä pyörii ateisti poikineen ja tyttärineen, enoineen ja setineen, täteineen, kumminkaimoineenkin ...ja päivät päästään!!!"
Lieneekö paljon suurempi ihme kuin että ateismipalstalla on aika paljon uskovia kirjoittajia, jotka usein yrittävät käännyttää. Eikä siinä mitään, minulle se sopii vallan mainiosti! Jos joku saa minut oikeasti vakuuttumaan jumalastaan, hänen argumenttinsa ovat voittaneet ja minä nöyrryn.Jos tuo "exhellarius" on viite siitä, että olisit joskus uskonut Jumalaan tai ainakin ollut sen myötä helluntailiikkeessä, ja sitten luopunut. Niin ei sinua enää voi samaan Jumalaan toista kertaa enää argumentoida. Elikkä turha vaiva siinä mielessä. Luopio on luopio (Hebr.6:4).
Tuom. kirjoitti:
Jos tuo "exhellarius" on viite siitä, että olisit joskus uskonut Jumalaan tai ainakin ollut sen myötä helluntailiikkeessä, ja sitten luopunut. Niin ei sinua enää voi samaan Jumalaan toista kertaa enää argumentoida. Elikkä turha vaiva siinä mielessä. Luopio on luopio (Hebr.6:4).
Mitä ihmettä tarkoittaa lause "Niin ei sinua enää voi samaan Jumalaan toista kertaa enää argumentoida"? Oletkohan ymmärtänyt sanan "argumentoida" oikein?
- KTS (Ei kirj.)
Spiritismipelissä lasi liikkuu kun joku pelaajista sitä liikuttaa.
Keep it simple! - SIMPLE IT
sympaatti
4.5.2014 18:29
Niin, KTS on tarkoin varonut levittelemästä mitään oikeita tietoja täällä palstalla ja aavistan millainen järkytys hänelle on kun netissä julkaistaan oikeitakin tietoja. Sehän vetää pohjan pois koko vuosikausien myyräntyöltä, kalvamiselta ja tunnelienkaivuulta, voi raukkaa, kauhea työ menee hukkaan..
Voisiko palstanvahti järjestää KTS:lle kriisiapua ja terapiaa, ehkä tapaaminen psykiatrin kanssa ja vahvempi lääkitys?
KTS22.5.2014 15:400 SULJE
"Onko ihan pakko kaikkeen soopaan kansan suostua.
Just noin me__ iranilaiset__ on aateltu ameriiikkalaisista
Keep it simple
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei91732- 891175
Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1181166Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi51973Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk63874Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli209844Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/1253756- 81753
- 35699
Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?42653