Kun olin teini, ajattelin, että naiset saavat tehdä minulle ensimmäiset aloitteet, jotta pääsen kärryille iskemis- ja seurustelukuviosta. Ensimmäisten kokemuksien jälkeen olisin sitten valmis olemaan aloitteellinen hurmuri.
No, olin onnekas ja ensimmäiset mahdolliset aloitteet tulivat jo ala-asteella. Siitä homma kiihtyi hiljalleen, kunnes jo 20-vuotiaana pääsin neitsyydestäni aloitteellisen naisen avulla ja 22-vuotiaana seurustelin ensimmäisen kerran vakavissaan.
Nyt olen 34, enkä vieläkään oikeastaan kykenisi aloitteisiin niille kiinnostaville naisille.
Sen verran on kehitystä tapahtunut, että pystyn keskustelemaan naisille ilman kummempia tärinöitä. Ehkä jo 50-vuotiaana sitten iskenkin?
Tässä on vaan vuosien myötä iästäkin tullut taakka, kun ne tarjolle tulevat ja kiinnostavat naiset ovat useimmiten niin nuoria, että oma ikäni jo hävettää.
Ujo läpi elämän
22
110
Vastaukset
- susa123
hei ensinnäkin ikäsi ei ole mikään häpeä.. ja toisekseen ujouskin on mielettömän suloista... tiedän se on ärsyttävää että ei kehtaa tai pysty näyttämään kiinnostustaan. mutta askel kerrallaan. kyllä kohdallesi osuu nainen jota et pysty vastustamaan vaikka kuinka ujo olisitkin...
- todellisuus kutsuu
Huomaa että olet nainen, koska naisille aina kyllä tulee joku vastaan, oli miten ujo tahansa. Se mitä et varmasti tiennyt on että miehille ei tosiaankaan tule ikinä ketään vastaan, vaan ujot miehet ovat ikuisesti yksin.
- apapap
todellisuus kutsuu kirjoitti:
Huomaa että olet nainen, koska naisille aina kyllä tulee joku vastaan, oli miten ujo tahansa. Se mitä et varmasti tiennyt on että miehille ei tosiaankaan tule ikinä ketään vastaan, vaan ujot miehet ovat ikuisesti yksin.
No itse asiassa olen niin helvetin komea, että kyllä niitä naisia aina välillä tulee tyrkylle aloitteellisesti. Ja sutinoitakin seuraa. Mutta silti en ole päässyt ujoudesta yli kokonaan.
Kiitos Susalle. Minkä ikäinen sinä muuten olet? - susa123
apapap kirjoitti:
No itse asiassa olen niin helvetin komea, että kyllä niitä naisia aina välillä tulee tyrkylle aloitteellisesti. Ja sutinoitakin seuraa. Mutta silti en ole päässyt ujoudesta yli kokonaan.
Kiitos Susalle. Minkä ikäinen sinä muuten olet?toisaalta pieni ujous lisää jännitystä suhteeseen ;) kolmekymppinen =)
- ikiujo
susa123 kirjoitti:
toisaalta pieni ujous lisää jännitystä suhteeseen ;) kolmekymppinen =)
Valitettavasti ujouteni liittyy vain tapaamisvaiheeseen ja karisee nopeasti suhteen syvetessä :( mutta jospa joku nainen siitä tarpeeksi jännittyisi pidemmäksikin aikaa..
- susa123
ikiujo kirjoitti:
Valitettavasti ujouteni liittyy vain tapaamisvaiheeseen ja karisee nopeasti suhteen syvetessä :( mutta jospa joku nainen siitä tarpeeksi jännittyisi pidemmäksikin aikaa..
millä tavalla olet ujo? jos saan udella...
- ikiujo
susa123 kirjoitti:
millä tavalla olet ujo? jos saan udella...
Aloitteenteko pelottaa ja on liki mahdotonta. Silloin voi jäätyä. Ja vaikka kiinnostava nainen itse tekisi aloitteen, voi siitä seurata kangistumiseni. Punastuminen ja vaikeuksia jutella rennosti.
- susa123
ikiujo kirjoitti:
Aloitteenteko pelottaa ja on liki mahdotonta. Silloin voi jäätyä. Ja vaikka kiinnostava nainen itse tekisi aloitteen, voi siitä seurata kangistumiseni. Punastuminen ja vaikeuksia jutella rennosti.
niin tuttu ongelma! ja jälkeenpäin ärsyttää niin pirusti.. ootko kokeillut ensin esim viestitellä ? itse kyllä osaan rennosti kirjoitella (jopa liiankin) mutta kasvotusten ei irtoo mitään =/
susa123 kirjoitti:
niin tuttu ongelma! ja jälkeenpäin ärsyttää niin pirusti.. ootko kokeillut ensin esim viestitellä ? itse kyllä osaan rennosti kirjoitella (jopa liiankin) mutta kasvotusten ei irtoo mitään =/
Hieman hankalampaa baariympäristössä. No jos nainen selvästi näyttäisi, että lähestyminen on ok, niin voisin jopa uskaltaa tehdä jotain.
- susa123
wlfwd kirjoitti:
Hieman hankalampaa baariympäristössä. No jos nainen selvästi näyttäisi, että lähestyminen on ok, niin voisin jopa uskaltaa tehdä jotain.
se on kyllä totta =D tai sitten vaan "riskillä eteenpäin" ... baarissa pari rentouttavaa ensin...
- ikiujo
susa123 kirjoitti:
Niinpä.
Kyllä nettiviestittely sujuu, mutta lopulta pitää tavata kuitenkin ja silloin on joka tapauksessa iso riski, että ei natsaa. Ei vaan ole sitä kemiaa sitten kuitenkaan. Livenä sen kemian ensiasteen ehkä voi aistia. Siksi haluaisin kehittyä nimenomaan kasvokkain tapahtuvassa tutustumisessa. - ikiujo
wlfwd kirjoitti:
Minulta ei yleensä onnistu, vaikka kuinka näyttäisivät tissejään myöten kaikki signaalit. Mitä on siis tapahtunut ihan saatanan usein. No ei tissejä paljaana sentään kuin kerran.
- ikiujo
wlfwd kirjoitti:
Minulta ei yleensä onnistu, vaikka kuinka näyttäisivät tissejään myöten kaikki signaalit. Mitä on siis tapahtunut ihan saatanan usein. No ei tissejä paljaana sentään kuin kerran.
- susa123
ikiujo kirjoitti:
Niinpä.
Kyllä nettiviestittely sujuu, mutta lopulta pitää tavata kuitenkin ja silloin on joka tapauksessa iso riski, että ei natsaa. Ei vaan ole sitä kemiaa sitten kuitenkaan. Livenä sen kemian ensiasteen ehkä voi aistia. Siksi haluaisin kehittyä nimenomaan kasvokkain tapahtuvassa tutustumisessa.viestittely on tietty paljon helpompi tapa aloittaa tutustuminen...mutta elämässä pitää ottaa riskejäkin sanotaan... ei muutakuin rohkeasti eteenpäin askel kerrallaan. ajatuksena että ei se mitään ota jos ei annakkaan, menetettävää ei ole...
itse olen sosiaalinen muuten , mutta jos pientäkään kemiaa löytyy menen aivan lukkoon. nyt vuosien varrella yrittänyt tästä pois, ei todellakaan helppoa. - 3+35
ikiujo kirjoitti:
Niinpä.
Kyllä nettiviestittely sujuu, mutta lopulta pitää tavata kuitenkin ja silloin on joka tapauksessa iso riski, että ei natsaa. Ei vaan ole sitä kemiaa sitten kuitenkaan. Livenä sen kemian ensiasteen ehkä voi aistia. Siksi haluaisin kehittyä nimenomaan kasvokkain tapahtuvassa tutustumisessa.Hanki Skype niin saat jonkun käsityksen
ikiujo kirjoitti:
En ole vielä moisia signaaleja huomannut.
- ei ihan näin
ei se ihan niin mene että naisilla tulee aina joku vastaan .. ei todella...tarkoitinkin lähinnä sitä että vastaasi tulee vielä nainen jota uskallat lähestyä..
- tietty jos
asenteesi on se etten koskaan ketään löydä niin silloin se on vaikeaa...
- shyshys
Minäkin ikiujo. Mulla menee niin, että jäädyn ihan totaalisesti, vaikkapa kadulla tms. arkipäivän tilanteissa tapahtuvista aloitteista, ettei niistä kehkeydy ikinä mitään. Jään punastelemaan tönkkönä, ja päätän seuraavalla kerralla olla vähemmän nolo. Iltamenoissa alkoholi saattaa viedä pahimman ujouden.
Luulen, että veljeni on yhtä ujo, kuin minä, ei ole koskaan varmasti tehnyt yhtään aloitetta. Mielestäni niistä aloitteellisista naisista bongannut aina oikein sopivat itselleen, ja nyt päätynyt jo naimisiin asti. Tuskin olisi itse aloitteen tekemällä löytänyt ns. parempaa. - Ujo atm 25
Minulle ainakaan ujoudesta ei ole ollut muutakuin haittaa ja aloittaja on todella onnekas jos on ujona miehenä saanut naista tekemättä itse mitään asian eteen. Itse saan kohta jo vaihtaa nimimerkikseni ujo atm 26 sitten 27 jne. Ei naiset kyllä yleisesti ottaen pidä ujoista miehistä vaan halveksuvat ujoja miehiä.
- mnbvvvvnmmnvcvnmnbvb
Ei muuta kuin vaan heittämään läppää tolkuttomasti, miettimättä mitä muut ajattelevat.
- Ujo atm 25
Ei se ole sosiaali foobikolle ollenkaan yksinkertaista. Itseasiassa se on lähes mahdotonta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t745148- 332871
- 402584
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin261983Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401932Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?291779- 951762
- 1671637
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241378Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät941220