Mistä se johtuu että kaikki palstan naisvakkarit ovat lihavia? Suksikaa vittuun läskit, me ätmit ei haluta teitä sen enempää kuin muutkaan miehet.
Rumat naiset yrittävät päteä palstalla
54
247
Vastaukset
- Näin on marjat
Palstalla on helppo päteä, jos ei ole ns. ätmi. Kokenut nainen tai mies voi aina viitata omiin kokemuksiinsa seurustelusta ja seksistä. Ätmi taas esim. kertoo pieleen menneistä treffeistään.
- Ex PUA
Vaikkakin kokenut mies ja konenut nainen ovat kaksi eri asiaa.
Kokenut nainen on käytännössä se kokemattoman ätmin vastine.
Vai sanooko joku, että Adriana Lima oli epähaluttava koska ei harrastanut seksiä ennen aviolittoaan? - Näin on marjat
Ex PUA kirjoitti:
Vaikkakin kokenut mies ja konenut nainen ovat kaksi eri asiaa.
Kokenut nainen on käytännössä se kokemattoman ätmin vastine.
Vai sanooko joku, että Adriana Lima oli epähaluttava koska ei harrastanut seksiä ennen aviolittoaan?Tarkoitan, että on helpompi tietää mistä kirjoittaa palstalle kun on kokemusta asioista. Pelkään, että useimmat ätmit eivät ole kokeneet ei-sinkkuutta. Jotta olisi enemmän tietoa, olisi hyvä kurkata aidan toisellekin puolelle.
- lihava-atm
Mä haluisin. :(
- Rutinoita kiitos !
Olen hyvin tyytyväinen naisen osaani .Miten on palstan miehet voitteko sanoa
samaa miehen osasta ?
Älä pelkää aloittaja ei täällä sinkkupalstalla viihdy elämäänsä tyytyväiset ihmiset,
kuin hetken aikaan
Olen kiitollinen tedän sinkkumiesten valituksille omasta osastanne Olette avanneet
silmäni näkemään kuinka ihana asia on olla vanha ,lihavahko kurppa nainen.
Olkoon tämäkin päivä teille miesten kesken sinkkupalstan ikioma rutinapäivä. - epävakkari ♀
Rutinoita kiitos ! kirjoitti:
Olen hyvin tyytyväinen naisen osaani .Miten on palstan miehet voitteko sanoa
samaa miehen osasta ?
Älä pelkää aloittaja ei täällä sinkkupalstalla viihdy elämäänsä tyytyväiset ihmiset,
kuin hetken aikaan
Olen kiitollinen tedän sinkkumiesten valituksille omasta osastanne Olette avanneet
silmäni näkemään kuinka ihana asia on olla vanha ,lihavahko kurppa nainen.
Olkoon tämäkin päivä teille miesten kesken sinkkupalstan ikioma rutinapäivä.=D
Nautinnollisia narinoita, toivottaen
- zzxxxsswwqqbbbdddddd
No senpä takia ne vähät naiset tällaisella palstalla viihtyvätkin. Samoin palstalla naistenmiehenä rehvastelevat hakevat hekin tukea itsetunnolleen. Erityisesti kaikillekkin palstoille missä oletetaan olevan tavalla tai toisella huono-osaisia hakeutuu näitä rehvastelemalla ja huono-osaisia herjaamalla itsetuntoaan pönkittämään pyrkiviä.
- fafiyw
Tämä on sinkkupalsta, ei vanhapoika-palsta. Ei minua mitenkään miellytä palstan nariseva ilmapiiri.
- Voi voi voi
fafiyw kirjoitti:
Tämä on sinkkupalsta, ei vanhapoika-palsta. Ei minua mitenkään miellytä palstan nariseva ilmapiiri.
Milläs näitä haisuläjiä-ätmejä kuorruttais että jollekin kelpaisivat? Ei millään. Sisäisesti ruma ja katkera haisee jo kauas. Sellaiset karkoittaa jo kilsan päästä. Heitä vaan harmittaa tietoisuus siitä että jokainen rotunainen täällä ilman niitä arvostamiaan ominaisuuksia ja "kunnon naisen" meriittejä saa halutessaan partnerin. Ne läskit kurpatkin.
Happamia on pihlajanmarjat juu - qqqccxxzzzzffffqqqqx
fafiyw kirjoitti:
Joo. Kyllähän se nyt on hyvin tiedossa, että naiset eivät voi sietää naistenkäsittelyssä kokemattomia miehiä, ei siis ne jo pölsähtäneet vanhat kurpatkaan jotka jo nussijoilleen kelpaamattomaksi ovat käyneet. Juuri nämä plösähtäneet kurpathan vielä tapaavat purkaa kelpaamattomaksi käytyään siitä katkeroitumistaan, ja päätyvät kohditstamaan tämän nimenomaan naisettomiin miehiin tain n.s. vanhapoikamiehiin. Ei sillä kyllä mitään väliä enää vaikka tällaiset naiset olisivatkin kiinnostuneita herjaamistaan ja demonisoimistaan vanhapoikamiehistä, hyvä vaan kun ei tarvitse enää ainakaan sellaisten ahdistelua alkaa sietää. Mutta tämä alituinen p/s-asioissa vanhapoikamiesten herjaaminen ja demonisointi mitä nämä jätöskurpat aina joka paikassa ovat harrastamassa on kyllä ikävä asia. Yhteiskunnan pitäisi velvoittaa jotkut panomiehet nussimaan nämä kurpat pyörryksiin niin että pysyisivät pois häiritsemästä naisettomia miehiä.
- Hohooohooo
qqqccxxzzzzffffqqqqx kirjoitti:
Joo. Kyllähän se nyt on hyvin tiedossa, että naiset eivät voi sietää naistenkäsittelyssä kokemattomia miehiä, ei siis ne jo pölsähtäneet vanhat kurpatkaan jotka jo nussijoilleen kelpaamattomaksi ovat käyneet. Juuri nämä plösähtäneet kurpathan vielä tapaavat purkaa kelpaamattomaksi käytyään siitä katkeroitumistaan, ja päätyvät kohditstamaan tämän nimenomaan naisettomiin miehiin tain n.s. vanhapoikamiehiin. Ei sillä kyllä mitään väliä enää vaikka tällaiset naiset olisivatkin kiinnostuneita herjaamistaan ja demonisoimistaan vanhapoikamiehistä, hyvä vaan kun ei tarvitse enää ainakaan sellaisten ahdistelua alkaa sietää. Mutta tämä alituinen p/s-asioissa vanhapoikamiesten herjaaminen ja demonisointi mitä nämä jätöskurpat aina joka paikassa ovat harrastamassa on kyllä ikävä asia. Yhteiskunnan pitäisi velvoittaa jotkut panomiehet nussimaan nämä kurpat pyörryksiin niin että pysyisivät pois häiritsemästä naisettomia miehiä.
Vanhapoikaätmit ei kelpaa edes niille plösöille jätöskurpille.
Oikeasti kivoja miehiäkin on tarjolla ja neitsyt miehet on kurpille varsin makoisia ja innokkaita oppilaita.
Nam nam :D
- eeq
Oon samaa mieltä. Vittu jos äijää haluutte, ensisijainen keino on hankkia elämä ja hoitaa läskit pois
Viikonloppuna on taas "äijää" tiedossa, eli älä suotta murehdi minun läskeistäni ;)
Ja totta puhuen luulen, että oikeasti haluatte meitä naisia palstalle, koska muutenhan teillä ei olisi ketään ketä yrittää loukata. Jos täällä ei olisi naisia niin mitäte tekisitte? Lukisitte isä timpan mielikuvituselämästä ja kiltti mies avaisi 1-x kertaa päivässä ketjun "naiset ei halua rumaa miestä". Muut jatkaisivat että "eikä kunnollista". 365 päivää vuodessa tuota samaa. Ei sillä että keskustelun taso nytkään häikäisisi, mutta on täällä ehkä kerran viikossa ihan kiinnostaviakin juttuja.Mies kiinnostuu naisesta, nainen kiinnostuu miehestä, he haluavat tutustua toisiinsa joten alkavat tapailla - se on sinun mielestäsi lutkailua? Eli jos itse tapaat kiinnostavan naisen, nainen kiinnostuu sinusta, ehdotat treffejä ja hän suostuu, niin joudut dumppaamaan hänet koska hän lutkailee etkä halua lutkailevaa naista?
- Helkajuhlat
helka kirjoitti:
Viikonloppuna on taas "äijää" tiedossa, eli älä suotta murehdi minun läskeistäni ;)
Ja totta puhuen luulen, että oikeasti haluatte meitä naisia palstalle, koska muutenhan teillä ei olisi ketään ketä yrittää loukata. Jos täällä ei olisi naisia niin mitäte tekisitte? Lukisitte isä timpan mielikuvituselämästä ja kiltti mies avaisi 1-x kertaa päivässä ketjun "naiset ei halua rumaa miestä". Muut jatkaisivat että "eikä kunnollista". 365 päivää vuodessa tuota samaa. Ei sillä että keskustelun taso nytkään häikäisisi, mutta on täällä ehkä kerran viikossa ihan kiinnostaviakin juttuja.Epäreilua että Helka-neiti saa niin paljon plussia kommenteilleen, vaikka on epäkohtelias täällä palstalla miehille.
- Höpäjät taas
Helkajuhlat kirjoitti:
Epäreilua että Helka-neiti saa niin paljon plussia kommenteilleen, vaikka on epäkohtelias täällä palstalla miehille.
Kyllä jaksat olla lapsellinen. tuostakin pitää olla kateellinen. Saisit plussia jos kirjoittaisit jotain rakentavaa. Kokeile joskus.
Hunajalla saa huomioita paremmin kuin etikalla, sitähän sinä pikku piilohomssukkani olet vailla. - Helkajuhlat
Höpäjät taas kirjoitti:
Kyllä jaksat olla lapsellinen. tuostakin pitää olla kateellinen. Saisit plussia jos kirjoittaisit jotain rakentavaa. Kokeile joskus.
Hunajalla saa huomioita paremmin kuin etikalla, sitähän sinä pikku piilohomssukkani olet vailla.Myrkyllisiä nuo Helkan kommentit ovat ja hän tuskin plussistaan huolimatta on palstan tykätyin henkilö tietäkää se!!!!!! Hänestä ajatellaan paljon kaikkea negatiivista!!!!!
- voi vauvvaa
Helkajuhlat kirjoitti:
Myrkyllisiä nuo Helkan kommentit ovat ja hän tuskin plussistaan huolimatta on palstan tykätyin henkilö tietäkää se!!!!!! Hänestä ajatellaan paljon kaikkea negatiivista!!!!!
Joo ihan kauheeta! A P U A!
Jopas lapsettaa
- nöfnöf
Mitä rumat läskit ätmit täällä yrittävät päteä?
Ei hätää, poikakulta!
En tule kiusaamaan sua "läskeineni" missään, joten ollos huoleti :)- miksi vastaat?
olet mies
- ,.,.,.
Niin mutta kaikki naiset ovat henkisesti samanlaisia, vain ulkonäkö vaihtelee. Eli jos katson läskiä naista kaupungilla, niin ajattelen: tuossa menee pimppaloora, hyi saatana.
,.,.,. kirjoitti:
Niin mutta kaikki naiset ovat henkisesti samanlaisia, vain ulkonäkö vaihtelee. Eli jos katson läskiä naista kaupungilla, niin ajattelen: tuossa menee pimppaloora, hyi saatana.
Ounou! Olen siis tuhonnut kaikkien maailman läskien naisten maineen! Olen hirvittävä! :D
- ,.,.,.
pimppaloora kirjoitti:
Ounou! Olen siis tuhonnut kaikkien maailman läskien naisten maineen! Olen hirvittävä! :D
Et näköjään ole enää palstanainen. Täten perun suuttumukseni sinua kohtaan.
- marianne89...
,.,.,. kirjoitti:
Oli pakko antaa plussa. Ei siksi että olisin samaa mieltä, vaan pisti niin kovasti naurattamaan tämän lukeminen...
- man model
Mistä se johtuu, että kaikki ätminkäiset tällä palstalla ovat niin rajoittuneita? Suksikaa vittuun ahdasmielisten ja vihamielisten purkakausten kanssa.
- rips
Naiset eivät ole täällä rajoittuneita.
Ne vain syrjivät miehiä joilla ei ole rahaa, statusta ja ulkonäköä.
Mikä sen avarakatseisempaa! - höpsis hönö
rips kirjoitti:
Naiset eivät ole täällä rajoittuneita.
Ne vain syrjivät miehiä joilla ei ole rahaa, statusta ja ulkonäköä.
Mikä sen avarakatseisempaa!Kovia väitteitä tyypiltä joka itse vain, ja ainoastaan keskittyy luomaan eripuraa sukupuolten välille.
- Ulos! Ei sada tänään
Menkää ätmit ulos kysymään sopivan näköisiltä typyköiltä neuvoja,
jos eivät kokeneiden lihavien kurppavakkarien hyvät neuvot kelpaa. "Mistä se johtuu että kaikki palstan naisvakkarit ovat lihavia? Suksikaa vittuun läskit, me ätmit ei haluta teitä sen enempää kuin muutkaan miehet."
Ei tarvitsekaan haluta, ei kai täällä sellaista yleisesti väitetä. Tämähän on Sinkut-palsta ei Senssit-palsta. Minä sen parhaiten tiedän.- oletko taas onneton
mistä johtuu että sinulla ei ole naista?
- _Sinkkunelli_
On se kurjaa, kun joku aina välillä muistuttaa todellisuudesta.
Olisiko loukkaantunut nainen vähän aikaa hiljaa? Mikä olisi hyvä tapa yrittää loukata naista? Pilkata hänen ulkonäköään -koska siihenhän pinnallinen ja henkisesti köykäinen mies ensimmäisenä kiinnittää huomiota. Joten vetäistään esiin läski- ja rumuuskortti! Uu jee, miten omaperäistä. Sillä ne kurpat hiljenee.
Tai sitten ei.
En aiheuta liikennekatkoksia kaduilla, ja harmittaahan se, kun tällä palstalla 24/7 viihtyvät miehet ovat komeita valioyksilöitä, joilla ei ole vaikeuksia löytää itselleen sitä toivomaansa kaunista naisseuraa sormea napsauttamalla... Vai miten se meni?
Arvatkaa kiinnostaako pidättekö läskinä, rumana ja vanhana? :D On kuitenkin sen verran kokemusta vastakkaisesta sukupuolesta reaalimaailmassa, että tiedän kelpaavani sellaisena kuin olen. En kaikille, enkä edes enemmistölle, mutta joillekin valikoiduille yksilöille kyllä. Ne minun makuuni sopivat eivät katso pelkkää pintaa, vaan arvostavat naisessa muutakin. :) - höh voi voi:D
Mut surulline tosiasia on, et se 100 kg nainenki saa miestä useemmin kun suurinosa täl palstal käyvist miehist naista ;(
- kysymysste
haluisitsä sit olla nainen? tai te miehet yleensäkin...
- 12345g
Siltä vähän vaikuttaa.
- marianne89...
Ruma: voinpi ollakin
Lihava: no tämä ei kyllä pidä paikkaansa, joten en voi vastata aloitukseesi
PS: Mikseivät palstan vakkarinaiset koskaan tehtaile aloituksia tyyliin "miksi kaikki palstan miesvakkarit ovat lihavia", mutta tietyiltä palstamiehiltä tulee tälläistä settiä aika ajoin?- Siksi ei
Koska kiltit naiset eivät halua lyödä lyötyä.
Paitsi peräkammarinpoikaa, koska se ihan kerjää sitä ;) - ljvflk
Siksi ei kirjoitti:
Koska kiltit naiset eivät halua lyödä lyötyä.
Paitsi peräkammarinpoikaa, koska se ihan kerjää sitä ;)Koko ajanhan täällä ATM:iä haukutaan.
- UI ui ui
ljvflk kirjoitti:
Koko ajanhan täällä ATM:iä haukutaan.
Sinäpä se osaat olla hauska, joko rääväsuu ilkimys tai reppana uhri.
Miten sanoa aikuiselle miehelle että reipastus nyt hiukan ja kanna raivosi hedelmät?
Riehumisellasi on seurauksia, eikö äiti opettanut?
Tuhmeeliinista ei tykätä - sdfklsdklj
UI ui ui kirjoitti:
Sinäpä se osaat olla hauska, joko rääväsuu ilkimys tai reppana uhri.
Miten sanoa aikuiselle miehelle että reipastus nyt hiukan ja kanna raivosi hedelmät?
Riehumisellasi on seurauksia, eikö äiti opettanut?
Tuhmeeliinista ei tykätäNyt suuta soukemmalle. Nainen kun käyttäytyy asiallisesti niin ei kukaan ilkeile.
- Hyi tuhmaa!
sdfklsdklj kirjoitti:
Nyt suuta soukemmalle. Nainen kun käyttäytyy asiallisesti niin ei kukaan ilkeile.
Ja taas heitit emävaleen.
- samalla mitalla
Hyi tuhmaa! kirjoitti:
Ja taas heitit emävaleen.
Jauha vaan paskaa selän takana.
- Voi ressua?
samalla mitalla kirjoitti:
Jauha vaan paskaa selän takana.
Kenen?
- olet jätettä
Voi ressua? kirjoitti:
Kenen?
Ainahan naiset ovat ätmejä haukkumassa mutta sitten tulee kauhea huuto jos huoria vähän opastetaan.
- Juu juu on on
olet jätettä kirjoitti:
Ainahan naiset ovat ätmejä haukkumassa mutta sitten tulee kauhea huuto jos huoria vähän opastetaan.
Ei huoria tarvitse opastaa, niille kelpaa käteinen. Tässä sulle terveisiä, kun tykkäät niitä kuvia tänne laitella
http://www.echonyc.com/~stone/Images/TOF4.jpg - gfdgdffsd
Juu juu on on kirjoitti:
Ei huoria tarvitse opastaa, niille kelpaa käteinen. Tässä sulle terveisiä, kun tykkäät niitä kuvia tänne laitella
http://www.echonyc.com/~stone/Images/TOF4.jpgTaas valehtelet ja syyttelet väärää ihmistä. Saat kärsiä tästä hyvästä.
- höpöhöpö ...
gfdgdffsd kirjoitti:
Taas valehtelet ja syyttelet väärää ihmistä. Saat kärsiä tästä hyvästä.
No höh, onpa huonoa käytöstä kun et edes kiittänyt, vaikka näin vaivaa ja laitoin sulle "lahjan".
Tyypillistä, mikään ei kelpaa. :( - fsrkljflk
höpöhöpö ... kirjoitti:
No höh, onpa huonoa käytöstä kun et edes kiittänyt, vaikka näin vaivaa ja laitoin sulle "lahjan".
Tyypillistä, mikään ei kelpaa. :(Hirtän sut siihen lahjaas.
- höh
fsrkljflk kirjoitti:
Hirtän sut siihen lahjaas.
Kiittämättömyys on maailman palkka :(
- kjhjkhk
höh kirjoitti:
Kiittämättömyys on maailman palkka :(
Kyllä sinä kiitoksesi vielä saat.
- nainennnnnmmm
Kas kun olen varsin timmissä kunnossa. Harhoissasi vaan läskini lemuaa sinne asti!
- Samperi2014
Hihihihiii, mä olenki laihtunu 30 kg 1,5 vuoden aikana! Vapiskaa te kaikki minua läskiksi loukanneet paskat rupu-ukkelit!!! Ei teistä olisi kuitenkaan sängyssä mihinkään vaikka sängyssä lojuisi joku 18-v. luuviulu neitsyt! Ja etenkin sylettää se että jotkut miehet ovat vielä ennakkoluuloisia, meidän pulleiden akkojen kanssa..Koskaan ette äijäpahat tiedä millainen nainen on sen läskin/tilapäisesti läskin naisen sisäpuolella. Tiedän, tiedän..jokainen taaplaa tyylillään ym. Mutta pitääkö tulla tämmösille palstoille haukkumaan ihmisiä. Ihmisiä ne läskit akatkin ovat..Vielä on jonkin verran ylipainoa, mutta odottakaahan vaan kun tästä laihdun. JA MÄHÄN MUUTEN LAIHDUN OLEN PÄÄTTÄNYT SEN! Olen nykyään sisältä niin katkeroitunut juurikin tuon miesten ulkonäködilemman takia, ja niin vihainen että voisin heittää jonkun pelkällä ajatuksenvoimalla satama-altaaseen. Miehen tietenkin...Enkä ole muutenkaan ruman näköinen, mutta jos ja kun kaikkia planeetan miehiä häiritsee naisen pieni pulleus, niin kuolkoon ihmissuku tyhmyytensä takia sukupuuttoon!
Rumat naiset ja matalan sosiaalisen statuksen miehet ... luulisi, että näiden välillä olisi yhteisiä kokemuksia ja sielujen sympatiaa, mutta tällä palstalla sitä ei näy.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol4881835Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis3781557Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe641368Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H171350- 103945
- 51909
JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran19906Pankin avajaiset
Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti15761Miten kesäsi meni?
Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?65756Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka7742