Patmosradiossa rva kertoo, että ulkomaalainen uskova odottanut Helsinki- Vantaan lentokentällä 8 h jatkolentoa. Kysellyt Herralta, mitä voisi rukoilla. Oli tullut näky - Suomen yllä lensi valkoisia kyyhkysiä, mutta ne eivät päässeet laskeutumaan. Vain jokunen sieltä täältä laskeutunut.
Kyyhkynen on Pyhä Henki vertauksissa.
Näylle tullut selitys, että suomalaiset ovat niin sairasta kansaa.
Sodatkin takana.
Siis Pyhä Henki ei voi toimia voimallisesti keskuudessamme juuri sairauksien takia.
Valkoisia kyyhkysiä
14
135
Vastaukset
- Kamala
Tosi sairasta kansaa onkin.
- Kamalankamala
Juu. Joillakin tuo sairaus on edennyt vaiheeseen, jossa selitetään yötä päivää hevonkukkua netin kökköpalstalla. Yksin ja eri nimimerkeillä.
- Niinpä niin
Kamalankamala kirjoitti:
Juu. Joillakin tuo sairaus on edennyt vaiheeseen, jossa selitetään yötä päivää hevonkukkua netin kökköpalstalla. Yksin ja eri nimimerkeillä.
Kuuntelisit sinäkin patmosradiota. Älä kuitenkaan harhaudu luulemaan itseäsi Jeesukseksi.
Atet ei tarvitse ymmärtääkään tätä palstaa. - zzzzzzzzzzzzz
Niinpä niin kirjoitti:
Kuuntelisit sinäkin patmosradiota. Älä kuitenkaan harhaudu luulemaan itseäsi Jeesukseksi.
Atet ei tarvitse ymmärtääkään tätä palstaa.Vähän vaikuttaa siltä ettei noita sinun höpinöitäsi ymmärrä muut uskovaisetkaan, päätellen siitä että pidät yllä tuota synkkää yksinpuheluasi.
- Amen
Herra parantaa kun rukoilemme häntä.
- Amen
Herra, armahda meitä.
- AOAOAOAOAOAOAOAOAO
Omituista, todellakin.
Näyn kyllä voi käsittää, mutta tuo selitys on ainakin minulle "outo"..
Sillä, sanoohan Paavalikin olevansa " mieltynyt heikkouteen".
2.Kor.12:7-10
Ja etten niin erinomaisten ilmestysten tähden ylpeilisi, on minulle annettu lihaani pistin, saatanan enkeli, rusikoimaan minua, etten ylpeilisi.
8 Tämän tähden olen kolmesti rukoillut Herraa, että se erkanisi minusta.
9 Ja hän sanoi minulle: "Minun armossani on sinulle kyllin; sillä minun voimani tulee täydelliseksi heikkoudessa". Sentähden minä mieluimmin kerskaan heikkoudestani, että Kristuksen voima asettuisi minuun asumaan.
10 Sentähden minä olen mielistynyt heikkouteen, pahoinpitelyihin, hätään, vainoihin, ahdistuksiin, Kristuksen tähden; sillä kun olen heikko, silloin minä olen väkevä.
Ja, samoin 2.Kor. 11: 23-30 kertovat Paavalin erilaisista koettelemuksista.
Jeesuksesta Itsestään Raamattu sanoo :
Jes.53:3
Hän oli ylenkatsottu, ihmisten hylkäämä, kipujen mies ja sairauden tuttava, jota näkemästä kaikki kasvonsa peittivät, halveksittu, jota emme minäkään pitäneet.
Ymmärtäisin paremmin, jos selitys olisi ollut, että " astioiden täytyy olla puhtaita/tyhjiä", eli Jumalan valmistustyö olisi suomalaisten keskuudessa vielä kesken.
Tämä on siis vain omaa pohdintaa. Jos Jumala todella on tuon selityksen antanut näyn saajalle, niin sitten on. En voi väittä vastaan. Mutta, näyn selitys on "outo".
Kiitos kuitenkin viestin tuojalle. - Sana
Päin vastoin. Jeesushan sanoo etteivät terveet tarvitse parantajaa vaan sairaat. Siispä kyyhkysten pitäisi tulla joukolla Suomeen.
- sinettisormus1
Olemmeko valmiit ottamaan Pyhän Hengen vastaan, onko syntisissä sydämissämme tilaa sille?
http://www.icon.fi/~erkkik/armolahjat.htmlKiitos Sinetti kun linkkasit Erkki Kuismaa:)
> Minä Olen
Kun Jumala ilmestyi Moosekselle palavassa orjantappurapensaassa, niin tämä kysyi Jumalalta Hänen nimeään, jotta hän voisi ilmoittaa sen israelilaisille: "Jumala vastasi Moosekselle: 'MINÄ OLEN SE, JOKA OLEN.' Hän sanoi vielä: 'Sano israelilaisille: MINÄ OLEN lähetti minut teidän luoksenne." 2Moos.3:14 <
http://www.icon.fi/~erkkik/jknimi.html
http://www.youtube.com/watch?v=GauUHGDiTXk
- Niin pitäisi
He eivät ottaneet minua vastaan, sanoo Jeesus teille Raamatussa.
Hänen Henkensä tulee päällemme ja parantaa meitä, mutta meidän pitää tunnustaa Jeesus Herraksemme ja rukoilla.
Pyhä Henki ei tule väkisin kenenkään osaksi. Pyhä Henki (kyyhkynen) tutkii sielut ja sydämet ja tietää kyllä kuka suostuu hänet ottamaan vastaan.
Jokainen olemme, kristityssä maassa kuulleet, kuinka Jeesus koputtelee sydämemme ovelle. Otammeko hänet vastaan eli voiko kyyhkynen laskeutua?
Kansamme käännyttäjiksi on tulleet ateistit. Rynnineet milloin milläkin tekosyyllä lainsäädäntöön yrittäen poistaa kaiken Jumalan sanan kansalta.
Mitä tekee kansa? Suostuuko ateismiin vai kääntyykö voimakkaammin Jumalan puoleen?
Mahdollisuudet Herran tahdossa elämiseen vähenee, sillä ties monesko sukupolvi elää jo ilman perustietoja kristillisistä arvoista, Raamatun Jumalasta.
Uskovat ,herätkää todellisuuteen.- sinettisormus1
Aamen. Tämä on Suomen kansan ongelma, eikä kyyhkyset näin pääse laskeutumaan, kuin vain harvoihin ....
Jumala antoi Suomelle hyvää, mutta Suomi käänsi selkänsä Jumalalle. Hän lähetti Suomen EU-pakkosiirtolaisuuteen. Jumala vihaa hylkäämistä. Hän tulee kutsumaan tuhlaajapoikaansa. Näin uskon. Auta epäuskoani.
http://fkf.net/Kadonneet/Oulu11061961.jpg
> "Suomi on rakkain kansani Israelin jälkeen." Koska "Efraim ja häneen liittyneet Israelin heimot" ovat kadoksissa, niin Aabrahamin, Iisakin ja Jaakobin Jumala ei liene voinut antaa tällaista rakkauden tunnustusta kuin tuhlaajapoika-"lempilapselleen Efraimille" (Jer. 31:16-20), jonka oli luvannut "tuoda takaisin pohjoisesta maasta (=Finland?) aikojen lopussa" <
http://fkf.net/Kadonneet/index.html#profeetallinen- Yksimielisyys
Vähäväkinen Suomen kansa; miten olisi olettanut, että pysymme koossa kristinuskossa sodan jälkeenkin. Niin suuret ihmeet sodassa ja mahdollisuudet uudelleenrakennukseen Jumala maallemme soi.
Täältä on lähdetty evankelioimaan maailmaa ja sillä aikaa omat lapset jätettiin väärän virran vietäviksi! Kunpa olisi huolehdittu evankeliointi jakaa myös omalle pienelle väellemme. Eikä edes evankelioida, vaan estää pahan pesiytyminen vapasti, niin että lapsemme olisivat edelleet saaneet kasvaa lähellä Jeesusta.
Eli sopii hyvin tuhlaajapojan luonteeseen edelleen harkita paluuta.
Roomalaiskirjeen 15 jakeita
1 Mutta meidän, vahvojen, tulee kantaa heikkojen vajavaisuuksia, eikä elää itsellemme mieliksi.
2 Olkoon kukin meistä lähimmäiselleen mieliksi hänen parhaaksensa, että hän rakentuisi.
3 Sillä ei Kristuskaan elänyt itsellensä mieliksi, vaan niinkuin kirjoitettu on: "Niiden herjaukset, jotka sinua herjaavat, ovat sattuneet minuun".
4 Sillä kaikki, mikä ennen on kirjoitettu, on kirjoitettu meille opiksi, että meillä kärsivällisyyden ja Raamatun lohdutuksen kautta olisi toivo.
5 Mutta kärsivällisyyden ja lohdutuksen Jumala suokoon teille, että olisitte yksimieliset keskenänne, Kristuksen Jeesuksen mielen mukaan,
6 niin että te yksimielisesti ja yhdestä suusta ylistäisitte Jumalaa ja meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen isää.
7 Hoivatkaa sentähden toinen toistanne, niinkuin Kristuskin on teidät hoivaansa ottanut Jumalan kunniaksi.
8 Sillä minä sanon, että Kristus on tullut ympärileikattujen palvelijaksi Jumalan totuuden tähden, vahvistaaksensa isille annetut lupaukset,
9 mutta että pakanat laupeuden tähden ovat ylistäneet Jumalaa, niinkuin kirjoitettu on: "Sentähden minä ylistän sinua pakanain seassa ja veisaan kiitosta sinun nimellesi".
10 Ja vielä on sanottu: "Riemuitkaa, te pakanat, hänen kansansa kanssa".
11 Ja taas: "Kiittäkää Herraa, kaikki pakanat, ja ylistäkööt häntä kaikki kansat".
12 Ja myös Esaias sanoo: "On tuleva Iisain juurivesa, hän, joka nousee hallitsemaan pakanoita; häneen pakanat panevat toivonsa".
13 Mutta toivon Jumala täyttäköön teidät kaikella ilolla ja rauhalla uskossa, niin että teillä olisi runsas toivo Pyhän Hengen voiman kautta.
Kristus tuli täyttämään lain ei hylkäämään lakia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad611179- 42891
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että327659- 51651
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116626- 51618
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 93600
- 75576
- 56564