Viimeisen 6 kk aikana?
Montaako naista / miestä olet suudellut
27
195
Vastaukset
- Herpes Simplex
Enpä yhtään, mutta just nyt mulla on huuliherpes.
- ohnoes
Yhtä. Yhteensä kolmea 28 vuoden aikana.
- Gammaromeo
Yhtä.
- mies 89
Yhtä ja elämäni aikana kaikkiaan muistaakseni seitsemää tyttöä/naista.
Yhtä naista
- 666+666
Kahta miestä
- Kokkiasiamieslooseri
Sut pitäis keittää jossain öljyssä hitaalla liekillä tiristää ja laittaa vähän timjamia ja rosmariinia joukkoon ja pippurisekoitusta ja tarjoilla al dentenä kiinalaisille liikemiehille.
- 666+666
Kokkiasiamieslooseri kirjoitti:
Sut pitäis keittää jossain öljyssä hitaalla liekillä tiristää ja laittaa vähän timjamia ja rosmariinia joukkoon ja pippurisekoitusta ja tarjoilla al dentenä kiinalaisille liikemiehille.
Alkoiko kateus kihistä siellä kattilassa :)
- marianne89...
Viimeisen 6 kk aikana en yhtään, sillä erosin eksästä alkuvuonna ja sen jälkeen ollut hiljaista niin deitti- kuin seksipuolellakin. Muutenkin aikanaan siinä 20-vuotiaana tuli kyllä eri miehiä suudeltua paljon heppoisemmin perustein ja tiheämmällä aika välillä kuin nyt. Varsinkin ennen ensimmäisen seksikumppanini löytymistä suudeltua tuli aina toisinaan sellaisiakin tapauksia jotka olivat hyvin kaukana omasta maustani. Paljon on oma asennoituminen muuttunut noista ajoista, ja ennen kaikkea sen suhteen ettei enää ole minkäänlainen kiire "saavuttaa" uusia ihmissuhteita.
- Last ätmi wordl
En yhtäkään. Olenhan ätmi
- öhömöhöm
En oo suudellu kertaakaan. En oikein tykkää imutuksesta. Naiminen on kivempaa.
- ätmi
Nolla.
- niin.
kolmea toista miestä
- SekaSikiö
En yhtäkään.
- Kukka kedon
Yhtä ihanaa miestä olen suudellut. Ja näillä näkymin suutelu ja muukin kiva jatkuu ;)
- timantinkova
Moi helka.
- parhaan ikäineN
Nollaa, olenhan kurppa. Sikäli harmi, että hyvät suutelutaitoni menevät hukkaan...
- ryppis
En ole suudellut koskaan yhtään nainen/mies -henkilöä.
- Netissä ei rakastuta
Ei yhtäkään.
Nolla kertaa nollakymmentä nolla.
- lottamari<3
Hyvin olen päässyt välttelemään lähentelyt..melkein jouduin suutelun uhriksi toissapäivänä..ja jouduinkin hyi, että kehtasi varastaa minulta suukon.
- hiljaista on
Viimeisen 6kk aikana en ole suudellut yhtäkään miestä saati naista.
- ätmi
0 kpl
- 13+9
4kpl naisia
- Mies hukassa
10-15. Ei muista kaikkia...
Nyt haluisin suudella yhtä ja vain yhtä. Olen pitkästä aikaa ihastunut ja pahasti.. mutta eipä hän nyt tainnut lämmetä. - Mies31v.
Jotain noin 20tä. Festareilla taisi olla ihan No Homo -läpällä pari kundiakin, ja samalla meiningillä kaveriani kun naiset pyysi.
Mutta ei yhtäkään sellaista mikä olisi jäänyt kaivelemaan ja jota muistella näinä syksyisinä päivinä. Ei se määrä vaan laatu.
Niin ja viimeksi eilen illalla ja yöllä. Kerroin myös ettei tää toimi. Seksi ihan jees ja silleen, sitten sen jälkeen ollaan vaan ja puhutaan jotain aivan turhaa, ei meillä toimi edes kaveruus. Ja tulihan sieltä ne: "Mitä sä niinkuin oikeasti olet ajatellut tehdä tulevaisuudessasi, tai siis elämälläsi?" Sanoin että voin mä sen sun gradus kirjoittaa, koska teen sen varmasti paremmin, vaikka en just nyt muista mitä opiskelit. Ja kuuliaisena naisena tiedosti tämän ja hymyili kiltisti. Hyvä tyttö. Hyvää seksiä saava nainen(kaikki maailman naiset) ottaa kiltisti vastaan dissaavan negauksen.
Mua vaan käytetään hyväksi. Ja sehän on väärin.
Ja tällä palstalla ei mitään vertaistukea. Siirrettäisiin tämä kouluun, niin nämä kiusaisivat minua. Sieltä se panomies tulee, luuletko olevasi jotain vai? Tönitään tätä paneskelevaa mikkihiirtä, joo! Ja naiset(kurpat) perässä, enkö kelpaa vai, olenko liian ruma ja lihava, no pane sit niitä hutsuja, olet itsekin alhainen huorapoika, oikea pukki, mutta kuulin että olet aika "pienesti" varustettu sieltä. Hihihii.
Koviksille ja muiden kiusaajille näin ei kävisi. Heitä ihaltaisiin kaukaa ja pelättäisiin. Palstoilla oltaisiin keyboardia, niin keyboardia warrioria, huhhuh.
Itse olin ja olen kiltti, enkä kiusaa muita.
Eli toisaalta palstalla on pelkkiä munattomia lampaita. Oikein ylpeilemällä ylpeilevät, minä olen Ät**** JA minä EN ole saanut ikinä(ja loppuun itseä dissaava vinkuminen, minkä pitäisi reflektoida jotenkin särkynyttä itseironiaa).
:/ - maksahuuli
Viimeisen 6kk aikana en ketään. 33-vuotisen elämäni aikana varmaan kahta naista.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t917495- 373987
- 453520
- 2372842
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402672- 452502
- 1322411
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292309Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna212284- 451982