Hylätkää viettelys

Tervehdys kaikille,

Minä Herrassa Kristuksessa haluan teitä kaikkia kehoittaa, että etsitte aina Jumalaa täydestä sydämestänne, ettekä anna minkään olla tiellänne, vaan että aina etsitte täydestä sydämestä, tehden sitä mikä hyvää on ja oikein Jumalan silmissä, jotta lopulta voisitte periä elämän meidän Herran Jeesuksen Kristuksen iankaikkisessa valtakunnassa.

Olkaa pyhät, sillä Isä Jumala on pyhä. Älkää antako minkään teitä vietellä pois tieltä, älkää ihmisten, älkääkä tuntemusten, tai tunnelmien antako teitä vietellä pauloihinsa, älkää olko minkään vieteltävissä, vaan torjukaa kaikki viettelys, ollen puhtaat kaikikkinaisesta viettelystä.

Jumalan pelko on viisauden alku ja hyvä ymmärrys niille, jotka sitä noudattavat. Älkää vihatko herrautta, vaan alistukaa, jotta teidät ajallaan korotettaisiin.

Muistakaa aina rakastaa lähimmäisiänne, sulkematta sydäntänne kenenkään kohdalla. Olkaa hyviä myös kiittämättömille toivoen, että he myös kääntyisivät parannukseen ja tulisivat tuntemaan totuuden, niin että se heille pelastukseksi olisi, mutta varokaa astumasta heidän teilleen, jotta ette itse eksyisi totuudesta.

Ja lopuksi. Tehkää aina hyvää olle sana kuulijoita ja myös sanan tekijöitä.

Isä Jumala teitä kaikkia siunatkoon meidän Herrassa Jeesuksessa Kristuksessa.

Kaikki kiitos ja kunnia Jumalalle, meidän Herran Jeesuksen Kristuksen kautta aina ja ikuisesti. Amen.

Kehoituksen sana

Mikko Ainasoja

Herran Jeesuksen Kristuksen, sekä Isän Jumalan palvelija ja valittu opettaja

http://hengensanaa.omablogi.fi/

11

114

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tasapuolisesti

hyvä muistutus kaikille.

• Roomalaiskirje:
      8:28 Mutta me tiedämme, että kaikki yhdessä vaikuttaa niiden parhaaksi, jotka Jumalaa rakastavat, niiden, jotka hänen aivoituksensa mukaan ovat kutsutut.

Efesolaiskirje:
      1:11 Hänessä me myös olemme saaneet perintöosan, ollen siihen edeltämäärätyt hänen aivoituksensa mukaan, hänen, joka vaikuttaa kaikki oman tahtonsa päättämän mukaan,

2.Timoteuksen kirje:
      1:9 hän, joka on meidät pelastanut ja kutsunut pyhällä kutsumuksella, ei meidän tekojemme mukaan, vaan oman aivoituksensa ja armonsa mukaan, joka meille on annettu Kristuksessa Jeesuksessa ennen ikuisia aikoja,

Ilmestyskirja:
      17:17 Sillä Jumala on pannut heidän sydämeensä, että he täyttävät hänen aivoituksensa, yksimielisesti, ja antavat kuninkuutensa pedolle, kunnes Jumalan sanat täyttyvät.

Ps. 139:16
      Sinun silmäsi näkivät minut jo idussani. Minun päiväni olivat määrätyt ja kirjoitetut kaikki sinun kirjaasi, ennenkuin ainoakaan niistä oli tullut.

Job 14:5
      Hänen päivänsä ovat määrätyt, ja hänen kuukausiensa luku on sinun tiedossasi; sinä olet asettanut hänelle määrän, jonka ylitse hän ei pääse.

Ap.t. 2:23 hänet, joka teille luovutettiin, Jumalan ennaltamäärätyn päätöksen ja edeltätietämyksen mukaan, te laista tietämättömien miesten kätten kautta naulitsitte ristille ja tapoitte.

Joh. 19:11
      Jeesus vastasi: "Sinulla ei olisi mitään valtaa minuun, ellei sitä olisi annettu sinulle ylhäältä. Sentähden on sen synti suurempi, joka jätti minut sinun käsiisi."

2Moos. 33:19
      Hän vastasi: "Minä annan kaiken ihanuuteni käydä sinun ohitsesi ja huudan nimen 'Herra' sinun edessäsi. Ja minä olen armollinen, kenelle olen armollinen, armahdan, ketä armahdan."

Roomalaiskirje:
      9:15 Sillä Moosekselle hän sanoo: "Minä olen armollinen, kenelle olen armollinen, ja armahdan, ketä armahdan."
      9:16 Niin se ei siis ole sen vallassa, joka tahtoo, eikä sen, joka juoksee, vaan Jumalan, joka on armollinen.
      9:17 Sillä Raamattu sanoo faraolle: "Juuri sitä varten minä nostin sinut esiin, että näyttäisin sinussa voimani ja että minun nimeni julistettaisiin kaiken maan päällä."
      9:18 Niin hän siis on armollinen, kenelle tahtoo, ja paaduttaa, kenen tahtoo.
      9:19 Sinä kaiketi sanot minulle: "Miksi hän sitten vielä soimaa? Sillä kuka voi vastustaa hänen tahtoansa?"
      9:20 Niinpä niin, oi ihminen, mutta mikä sinä olet riitelemään Jumalaa vastaan? Ei kaiketi tehty sano tekijälleen: "Miksi minusta tällaisen teit?"
      9:21 Vai eikö savenvalajalla ole valta tehdä samasta savensa seoksesta toinen astia jaloa, toinen halpaa käyttöä varten?

Juud. 1:25
      hänelle, ainoalle Jumalalle ja meidän pelastajallemme Herramme Jeesuksen Kristuksen kautta, hänelle kunnia, majesteetti, voima ja valta ennen kaikkia aikoja ja nyt ja iankaikkisesti! Amen.

Muistakaamme rakastaa ja siunata Jumalan silmäterää.

4Moos. 24:9
      Se on kyyristynyt, se on laskeutunut maahan kuin leijona, niinkuin naarasleijona - kuka uskaltaa sitä häiritä? Siunattu olkoon, joka sinua siunaa, kirottu, joka sinua kiroaa!"
      http://www.youtube.com/watch?v=1JdfOZsOVEI
      Lyrics
      http://hebrewsongs.com/?song=mahavarech

1.Mooseksen kirja:
      12:1 Ja Herra sanoi Abramille: "Lähde maastasi, suvustasi ja isäsi kodista siihen maahan, jonka minä sinulle osoitan.
      12:2 Niin minä teen sinusta suuren kansan, siunaan sinut ja teen sinun nimesi suureksi, ja sinä olet tuleva siunaukseksi.
      12:3 Ja minä siunaan niitä, jotka sinua siunaavat, ja kiroan ne, jotka sinua kiroavat, ja sinussa tulevat siunatuiksi kaikki sukukunnat maan päällä."

5Moos. 10:15
      Mutta ainoastaan sinun isiisi Herra mielistyi ja rakasti heitä; ja hän valitsi omikseen heidän jälkeläisensä, hän valitsi teidät kaikista kansoista, niinkuin yhä vielä on.
      http://www.aish.com/jw/me/48955626.html

• Te kaikki

Ihan suomeksi: Hylätkää viettelys.

• Kuulkaa Totuus

Aivan oikein tässä puhutaan. Hyljätkää mielestänne te keski-ikäiset miehet ne tytön heitukat ja parikymppiset, ottakaa ikäisenne kokenut ja seksinnälkäinen nainen ja tehkää hänet onnelliseksi. Samoin te sinkkunaiset, lakatkaa juoksemasta niiden nuorten palokuntalaisten perässä ja unohtakaa ne yhden yön jutut niiden jääkiekkoilijoiden kanssa. Ottakaa ikäisenne mies, joka on kokenut rakastaja ja osaa korjata rikki mennen vessan pöntönkin toisin kuin jääkiekkoilija poikaset.

• Tänään

Että semmostakin mielessä.

• -jarmo-

Ei ole ihminen tarkoitettu juoksemaan kenekään perässä. Päin vastoin:

Hepr. 13:4 Avioliitto pidettäköön kunniassa kaikkien kesken, ja aviovuode saastuttamatonna; sillä haureelliset ja avionrikkojat Jumala tuomitsee.

1. Korinttolaiskirje 7

1-2 Mutta mitä siihen tulee, mistä kirjoititte, niin hyvä on miehelle olla naiseen ryhtymättä; mutta haureuden syntien välttämiseksi olkoon kullakin miehellä oma vaimonsa, ja kullakin naisella aviomiehensä.

3-4 Täyttäköön mies velvollisuutensa vaimoansa kohtaan, ja samoin vaimo miestänsä kohtaan. Vaimon ruumis ei ole hänen omassa, vaan hänen miehensä vallassa; samoin ei miehenkään ruumis ole hänen omassa, vaan vaimon vallassa.

5 Älkää vetäytykö pois toisistanne, paitsi ehkä keskinäisestä sopimuksesta joksikin ajaksi, niin että olisitte vapaat rukoukseen ja sitten taas tulisitte yhteen, ettei saatana teitä kiusaisi teidän hillittömyytenne tähden.

6-9 Mutta tämän minä sanon myönnytyksenä, en käskynä. Soisin kaikkien ihmisten olevan niinkuin minäkin; mutta kullakin on oma lahjansa Jumalalta, yhdellä yksi, toisella toinen. Naimattomille ja leskille minä taas sanon: heille on hyvä, jos pysyvät sellaisina kuin minäkin; mutta jos eivät voi itseään hillitä, niin menkööt naimisiin; sillä parempi on naida kuin palaa.

10-11 Mutta naimisissa oleville minä julistan, en kuitenkaan minä, vaan Herra, ettei vaimo saa erota miehestään; mutta jos hän eroaa, niin pysyköön naimatonna tai sopikoon miehensä kanssa; eikä mies saa hyljätä vaimoansa.

12-16 Mutta muille sanon minä, eikä Herra: jos jollakin veljellä on vaimo, joka ei usko, ja tämä suostuu asumaan hänen kanssaan, niin älköön mies häntä hyljätkö; samoin älköön vaimokaan, jos hänellä on mies, joka ei usko, ja tämä suostuu asumaan hänen kanssaan, hyljätkö miestänsä. Sillä mies, joka ei usko, on pyhitetty vaimonsa kautta, ja vaimo, joka ei usko, on pyhitetty miehensä, uskonveljen, kautta; muutoinhan teidän lapsenne olisivat saastaisia, mutta nyt he ovat pyhiä. Mutta jos se, joka ei usko, eroaa, niin erotkoon; veli ja sisar eivät ole semmoisissa tapauksissa orjuutetut; sillä rauhaan on Jumala teidät kutsunut. Sillä mistä tiedät, vaimo, voitko pelastaa miehesi? Tai mistä tiedät, mies, voitko pelastaa vaimosi?

• järkipäässävai?

Ei mitään järkeä tässä taas. Profetiat palstalla tällaista... onko tämä profetia?

• Raamattu on. Aloittajan kehoitus on raamatullinen.

Filippiläiskirje:
        2:1 Jos siis on jotakin kehoitusta Kristuksessa, jos jotakin rakkauden lohdutusta, jos jotakin Hengen yhteyttä, jos jotakin sydämellisyyttä ja laupeutta,
        2:2 niin tehkää minun iloni täydelliseksi siten, että olette samaa mieltä, että teillä on sama rakkaus, että olette sopuisat ja yksimieliset
        2:3 ettekä tee mitään itsekkyydestä tai turhan kunnian pyynnöstä, vaan että nöyryydessä pidätte toista parempana kuin itseänne
        2:4 ja että katsotte kukin, ette vain omaanne, vaan toistenkin parasta.

Ihminen lankeaa. Raamattu tarjoaa armoa. Raamattu elävöittää. Se antaa pelastavan uskon.

Room. 10:17
        Usko tulee siis kuulemisesta, mutta kuuleminen Kristuksen sanan kautta.

Ihminen voi olla hyvä, ainakin ajoittain, ja tehdä hyviä tekoja, mutta...
        http://www.youtube.com/watch?v=TCSUKIhjevo

• kesää kohti
    • uh6

Tuon sanan nyt ymmärtää jokainen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      61
      1179
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      42
      891
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      327
      659
    4. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      51
      651
    5. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      116
      626
    6. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      618
    7. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      605
    8. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      93
      600
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      75