Otsikko kuvaa elämääni aikas hyvin.
Tuntuu siltä, että minua ei ole edes tarkoitettu tähän maailmaan. Kaikki tuntuu niin epämiellyttävältä ja kummalliselta.
Tuntuu, että minussa ei ole oikeasti yhtään mitään hyvää. Ainakaan kukaan ei ole minulle sanonut, että olisin merkittävän hyvä tai tärkeä jossain.
Tuntuu, että olen ihan totaalisen ulkopuolinen tässä maailmassa, ja, että minulla ei ole minkäänlaista tarkoitusta. En ikinä tule saamaan naista elämääni, joten perhekin jää perustamatta. Töihinkään ei pääse.
Kaikki Peruspetteritkin saa perheen ja töitä, mutta ätminä on ihan turha edes haaveilla sellaisista asioista.
Minne ikinä menenkään niin tuntuu, että saan osakseni vain negatiivisia ajatuksia ja katseita. Joskus jopa kommentteja.
Lapsena elämä oli niin mukavaa ja helppoa kun ei tajunnut, saati edes tiennyt mitään tällaisista asioista. Sai vaan hurruutella hiekkalaatikolla leluautoilla kavereiden kanssa ja nauttia elämästä. Silloin jopa tytötkin hyväksyivät minut sellaisena kuin olin.
Tänään kävin kaupassa ja tajusin miten ulkopuolinen oikeasti olenkaan. Kaikki olivat liikkeellä kavereiden, kumppanien tai perheiden kanssa, mutta minä olin yksin, kuten aina. Tuntui pahalta. Jos itkeminen ei olisi homoille ja naisille niin olisin varmaan itkenyt. En itkenyt, koska en halunnut enkä edes pysty sellaiseen.
Tuntuu pahalle ajatella, että tätä elämää on pahimmillaan vielä 60v jäljellä. En usko, että jaksan sellaista aikaa.
Pahoittelen avautumista ja hetkellistä homotunteilua. Oli vaan pakko.
Odotan kuolemaa
88
477
Vastaukset
- Niin se on
Aika tyypillisiä ajatuksia. Moni tuumailee tuollaisia jossain vaiheessa elämäänsä.
Tyypillisesti sitä ajattelee, että suunnilleen kaikilla muilla on asiat paremmin tai ainakin tietyt tärkeät asiat paremmin, mikä ei pidä paikkaansa.
Jokaisella perusjampalla ei todellakaan ole töitä eikä perhettä. Työttömiä on satoja tuhansia. 2-20% miehistä on seksuaalisesti täysin kokemattomia, mikä on siis noin 50000-500000 miestä.
VIelä se aurinko paistelee risukasaan.- ei paista
Niin, jossakin vaiheessa. Sitten se vaihe menee ohi. Mutta jos se vaihe jää päälle, ja vain kestää ja kestää. Loppuelämä 9-euron harjoittelua orjana, eikä koskaan parisuhdetta, tai palkkatyötä.
Ihmiselle ei riitä pelkkä mahdollisuus onneen. Ihminen tarvitsee merkityksellisen elämän. - Niin se on
ei paista kirjoitti:
Niin, jossakin vaiheessa. Sitten se vaihe menee ohi. Mutta jos se vaihe jää päälle, ja vain kestää ja kestää. Loppuelämä 9-euron harjoittelua orjana, eikä koskaan parisuhdetta, tai palkkatyötä.
Ihmiselle ei riitä pelkkä mahdollisuus onneen. Ihminen tarvitsee merkityksellisen elämän.Useimmilla se vaihe ei jää päälle.
Ja mikä on merkityksellinen elämä? Että siittää lapsia maailmaan ja saa geeninsä eteenpäin? Moni kyllä myös ajattelee, että ihmisiä on jo liikaakin ja maapallo on tuhoutumassa. - uunoko olet
Niin se on kirjoitti:
Useimmilla se vaihe ei jää päälle.
Ja mikä on merkityksellinen elämä? Että siittää lapsia maailmaan ja saa geeninsä eteenpäin? Moni kyllä myös ajattelee, että ihmisiä on jo liikaakin ja maapallo on tuhoutumassa.Mutta eihän aloitus edes koske useimpia ihmisiä, vaan on aloittajan henkilökohtainen kokemus. Paskaako sillä on väliä, mitä useimmat ihmiset tuntevat, jos aloittajalle tämä merkityksetön tila on pysyvä? Muut ihmiset eivät voi kokea aloittajan tunteita.
Ihminen on myös sosiaalinen olento, ja tunne elämän merkityksellisyydestä tulee mm. siitä, että on muille ihmsille tärkeä, olipa ylikansoitusta tai ei. Tämä tunne on täysin ylikansoituksesta riippumatonta. - Niin se on
uunoko olet kirjoitti:
Mutta eihän aloitus edes koske useimpia ihmisiä, vaan on aloittajan henkilökohtainen kokemus. Paskaako sillä on väliä, mitä useimmat ihmiset tuntevat, jos aloittajalle tämä merkityksetön tila on pysyvä? Muut ihmiset eivät voi kokea aloittajan tunteita.
Ihminen on myös sosiaalinen olento, ja tunne elämän merkityksellisyydestä tulee mm. siitä, että on muille ihmsille tärkeä, olipa ylikansoitusta tai ei. Tämä tunne on täysin ylikansoituksesta riippumatonta.Tarkoitin sen niin, että useimmat selviävät koettelemuksista. Aloittajalla on siis hyvät mahdollisuudet. Ei hän välttämättä kuulu kaikkein huono-onnisimpiin.
- huihuil
Niin se on kirjoitti:
Useimmilla se vaihe ei jää päälle.
Ja mikä on merkityksellinen elämä? Että siittää lapsia maailmaan ja saa geeninsä eteenpäin? Moni kyllä myös ajattelee, että ihmisiä on jo liikaakin ja maapallo on tuhoutumassa.> Ja mikä on merkityksellinen elämä? Että siittää lapsia maailmaan ja saa geeninsä eteenpäin?
Periaatteessahan ihmisestä ei jää muuta muistoa kuin geenit ja kasa hiilidioksidia.
> maapallo on tuhoutumassa.
Maapallo ei kyllä tuhoudu ihmisen ansiosta ainakaan vielä, mutta ekosysteemit kylläkin. Eipä tänne enää lisää tarvita ihmisiä.
- lizswako
Voi voi , ja vali vali
Kyllä on elämä taas kurjaa :(
Suuret on huolet sinullakin- Jii007
No nuo nyt on minulle isoja asioita. Kehitysmaissa saavat sentään läheisyyttä ja tukea muilta. He voivat jakaa asiota jonkun kanssa vaikka näkevät nälkää ja sairastavat.
Olisi varmaan ollut parempi tuokin paha olo pitää sisällä ja ehkä seota todella pahasti kuten muutama suomalainen nuorimies on tehnyt. Minulla kun ei ole muuta paikkaa avautua kuin palsta.
Sinunkaan ei ole pakko lukea jos ei ongelmat kiinnosta. - oiketettua avautumista
Jii007 kirjoitti:
No nuo nyt on minulle isoja asioita. Kehitysmaissa saavat sentään läheisyyttä ja tukea muilta. He voivat jakaa asiota jonkun kanssa vaikka näkevät nälkää ja sairastavat.
Olisi varmaan ollut parempi tuokin paha olo pitää sisällä ja ehkä seota todella pahasti kuten muutama suomalainen nuorimies on tehnyt. Minulla kun ei ole muuta paikkaa avautua kuin palsta.
Sinunkaan ei ole pakko lukea jos ei ongelmat kiinnosta.Jos suinkin mahdollista älä välitä tuollaisten tunteettomien psykopaattinaisten turhanpäiväisistä mielipiteistä. Semmoiset ihmisroskat eivät kykene vähäisimpäänkään empatiaan.
Kaikki ihmiset kokevat merkityksettömyyttä. Jos koet sitä jatkuvasti niin juttele ammattiauttajan kanssa. Valitettavasti en osaa muuta neuvoa ellet omin miettein pääse siitä yli.
Eipä ne asiat oo paremmin täälläkään.
- m28½
Et ole yksin kyseisten tunteiden kanssa.
Lisäisin tuohon vielä sen tunteen kun vihdoin saat elämäsi ensimmäisen tapailun aikaan naisen kanssa ja saat pakit, karua kun hetken ajan pääsee käsiksi onneen ja sitten se viedään pois, pääsee kokemaan mitä elämä voisi parhimmillaan olla.
Vaikea täten sanoa onko täysi kokemattomuus parempi kuin lyhyt tapailu.- Niin se on
Mutta tuonkin varsin monet joutuvat kokemaan.
Ei siis mitään niin erikoista. Mikä ei tapa se vahvistaa. - Jii007
Hyvä lisäys. Tuo minua hieman myös pelottaa, että jos se onni onkin jo käsillä, mutta sitten viedään aivan nenän edestä pois. Toinen asia mikä pelottaa on se, että jos joskus päätyisikin suhteeseen ja se toinen pettäisikin.
Ätminä on oikeastaan ihan turha miettiä noita "Mitä jos" juttuja. - marianne89...
"Lisäisin tuohon vielä sen tunteen kun vihdoin saat elämäsi ensimmäisen tapailun aikaan naisen kanssa ja saat pakit, karua kun hetken ajan pääsee käsiksi onneen ja sitten se viedään pois,"
Ihan tuttua tuo on minullekin vaikka nainen olenkin, ja elämässäni olikin aika pitkään sellainen aikakausi että pääsi aina korkeintaan niille ekoille treffeille mutta toinen ei halunnut niiden jälkeen jatkaa enää yhtään pidemmälle. Vasta hieman ennen ekan eksäni tapaamista tapasin ekan miehen, jonka kanssa tapailu kesti yksiä treffejä pidemmäs, eipä tosin sekään kestänyt kuin neljän tapaamisen ajan, mutta se tuntui silti yhtäkkiä hirveän suurelta saavutuksessa jo itsessään.
Nykyisin treffailu sujuu jo hieman paremmin, eli vaikka edelleen riittää näitä yksiin treffeihin jääviä niin joukossa on nyt jo selkeästi aina silloin tällöin myös siitä pidemmälle kantavia. Tosin tällä hetkellä en treffaile, kun ei nykyisin huvita etsiä seuraa netistä tai pitää ainakaan varsinaista deittiprofiilia, enkä toisaalta ole käynyt baareissa tai bileissäkään aikoihin.
En silti tuohonkaan aikaan kun jouduin tyytymään aina vain korkeintaan noihin "yhdet treffit ja sitten poikkeuksetta loppu" (joita niitäkin tuli kohdalle todella harvoin, hyvä jos kerran puolessa vuodessa) jäänyt vain odottelemaan kuolemaa. Toki ymmärrän että osalla ihmisistä voi muutenkin olla samaan aikaan päällä masennusta yms., mutta silloin ainoa keino on vaan yrittää pyrkiä eteenpäin. Jos on pahakin masennus, suosittelisin ehdottomasti terapeuttia tai ainakin jotakuta jolle puhua kasvokkain ongelmistaan. - PohPuhPih
Niin se on kirjoitti:
Mutta tuonkin varsin monet joutuvat kokemaan.
Ei siis mitään niin erikoista. Mikä ei tapa se vahvistaa.Mikä ei tapa, se vituttaa.
- piikatyttö tilalta
Kyllä mieli muuttuu kun pääset puuhastelemaan jotain vaikkapa maatilalle raittiissa talvisäässä lantaa luomaan ja halkometsään. Posket vain punottavat.
Silloin ei tarvi täällä ruikuttaa laiskuuttaan.- Jii007
Tuo on vain väliaikainen ratkaisu niinkuin laulussakin sanotaa. Se on aina hetkellinen helpotus kun tekee jotain muuta, mutta aina ne ajatukset tulee takaisin, milloin voimakkaina ja milloin heikompina.
- qwertyxd
Itselläkin oli noita tunteita. Terapia kuitenkin auttoi. Joskus se merkityksettömyyden tunne kuitenkin aina palaa. Silloin kuitenkin muistan, että olen eno ja miten se pienipallero aina ilahtuukaan minut nähdessään. Maailmasta löytyy siis ainakin yksi ihminen, jolle olen merkityksellinen ja se on aika paljon jo se.
- Jii007
Olen miettinyt terapiaakin, mutta en vain voi myöntää oikein itselleni sitä, että tarvitsisin sitä. Sieltä kuitenkin määrättäisiin jotain kaikkionihanaajakaunista lääkettä. Ei oikein kiinnosta elää harhoissakaan.
Se on oikeasti iso juttu jos on jollekin tärkeä, koska silloin tajuaa itsekin sen oman merkityksensä. Sitä merkitystään on vaikea tajuta kun ei ole ketään, joka välittäisi. - qwertyxd
Jii007 kirjoitti:
Olen miettinyt terapiaakin, mutta en vain voi myöntää oikein itselleni sitä, että tarvitsisin sitä. Sieltä kuitenkin määrättäisiin jotain kaikkionihanaajakaunista lääkettä. Ei oikein kiinnosta elää harhoissakaan.
Se on oikeasti iso juttu jos on jollekin tärkeä, koska silloin tajuaa itsekin sen oman merkityksensä. Sitä merkitystään on vaikea tajuta kun ei ole ketään, joka välittäisi.Voi että kun tuollainen lääke olisikin olemassa. Kyllähän ne antavat voimia ongelmien käsittelyyn, mutteivat itsessään ole mikään ratkaisu.
- iiuyuiiiuyyuiuy
Miksi sen miten merkittävä tai tärkeä on pitäisi merkitä? Tuohan on aivan suhteellinen asia joka vaihtelee sen mukaan keneltä kysytään.
Ehkä kannattaisi miettiä mistä itse, eikä muiden, tekemistä asioista olisi onnellinen.- Jii007
Ei sillä ole väliä mistä asiasta niitä kehuja tulisi, mutta kun niitä ei tule yhtään mistään. Teenkin niitä asioita joista tykkään, ja ne minut pitävätkin hengissä. Olisi vaan kiva joskus kuulla, että olen hyväkin niissä tykkäämissäni jutuissa.
- qwertyxd
Jos oma elämällä ei ole mitään merkitystä itselleen, tuo kummasti puhtia kun sillä on edes merkitystä toiselle ihmiselle. Onko sillä edes mitään väliä, mistä kukin voimavaransa repii?
- cvbxcbcvb
Sun tarvii ruveta hyväksi asioissa, harjaantua, että saat itseluottamusta, tunnustusta tai että ylipäänsä olet olemassa muille muutenkin kuin sääliönä.
Heikon käy aina huonosti.Onpas destruktiivinen ohje. Todellisuudessa itsetunnon rakentaminen muiden arvostukselle on umpikuja, koska muiden arvostuksen janoaminen on vain päänsisäinen konstruktio, joka ei koskaan tyydyty (et koe koskaan saavasi riittävästi arvostusta, objektiivisessa todellisuudessa toisia ei luultavasti juurikaan kiinnosta osaamisesi tai osaamattomuutesi).
Aloittajan pitäisi etsiä itselleen mielekästä elämänsisältöä ja oppia arvostamaan itseään muiden mielipiteistä riippumatta, vai sanoisinko paremmin, lakata kokonaan _arvottamasta_ itseään.- xbzbczbc
outsider1 kirjoitti:
Onpas destruktiivinen ohje. Todellisuudessa itsetunnon rakentaminen muiden arvostukselle on umpikuja, koska muiden arvostuksen janoaminen on vain päänsisäinen konstruktio, joka ei koskaan tyydyty (et koe koskaan saavasi riittävästi arvostusta, objektiivisessa todellisuudessa toisia ei luultavasti juurikaan kiinnosta osaamisesi tai osaamattomuutesi).
Aloittajan pitäisi etsiä itselleen mielekästä elämänsisältöä ja oppia arvostamaan itseään muiden mielipiteistä riippumatta, vai sanoisinko paremmin, lakata kokonaan _arvottamasta_ itseään.Mahtaako elämän saada toimimaan noin?
Ilman muiden arvostusta - muodossa tai toisessa - et kuitenkaan kerää seuraa ympärillesi paitsi muista sääliöistä jotka vielä heikompina harovat sulta jääviä jämiä.. tai sitten vievät sut alas mukanaan sinne pimeään paikkaan kateutensa vangiksi.
Paradoksaalisesti elämänsisällön lisääminen tarkoittaa jossain määrin samaa mitä kirjoitin - sillä erotuksella että suosittelen buustaamaan, vahvistumaan.
Heikolta kukaan ei mitään halua, ja saa jäädä yksin tai em. seuraan.
Sosiaalisuus ei ole mikään konstruktio vaan ihmiseläimelle tärkeä ominaisuus.
Näin kärjistettynä.
Olisi muuten kuriositeettina kiva nähdä vierestä miten pärjää aikuinen itsensä arvottamisen lopettanut yksilö.. itseriittoisuus sinänsä on voimavara. xbzbczbc kirjoitti:
Mahtaako elämän saada toimimaan noin?
Ilman muiden arvostusta - muodossa tai toisessa - et kuitenkaan kerää seuraa ympärillesi paitsi muista sääliöistä jotka vielä heikompina harovat sulta jääviä jämiä.. tai sitten vievät sut alas mukanaan sinne pimeään paikkaan kateutensa vangiksi.
Paradoksaalisesti elämänsisällön lisääminen tarkoittaa jossain määrin samaa mitä kirjoitin - sillä erotuksella että suosittelen buustaamaan, vahvistumaan.
Näin kärjistettynä.
Olisi muuten kuriositeettina kiva nähdä vierestä miten pärjää aikuinen itsensä arvottamisen lopettanut yksilö.. itseriittoisuus sinänsä on voimavara.Mieluummin "sääliöiden" seura kuin psykopaattien, jotka ovat kanssasi vain hyötyäkseen sinusta jotenkin. :D
- Hyveoppi
xbzbczbc kirjoitti:
Mahtaako elämän saada toimimaan noin?
Näin kärjistettynä.
Olisi muuten kuriositeettina kiva nähdä vierestä miten pärjää aikuinen itsensä arvottamisen lopettanut yksilö.. itseriittoisuus sinänsä on voimavara.On yhtäältä heikot sääliöt ja toisaalta kauniit ja rohkeat, ja heikkojen käy huonosti. Kiitos Sokrates.
Antiikin kreikassa muutama tyyppi yrittikin pohtia mistä hyvä elämä ja onnellisuus koostuu, mutta hukkasivat aikaansa, koska totuuden kuulimme täällä suomi24 sinkut palstalla.
Tai ehkä olet oikeassa maailmassa todella on tyhmät ja viisaat, sinä vain et ymmärrä kumpaan joukkoon kuulut. - bnvcbncnb
Hyveoppi kirjoitti:
On yhtäältä heikot sääliöt ja toisaalta kauniit ja rohkeat, ja heikkojen käy huonosti. Kiitos Sokrates.
Antiikin kreikassa muutama tyyppi yrittikin pohtia mistä hyvä elämä ja onnellisuus koostuu, mutta hukkasivat aikaansa, koska totuuden kuulimme täällä suomi24 sinkut palstalla.
Tai ehkä olet oikeassa maailmassa todella on tyhmät ja viisaat, sinä vain et ymmärrä kumpaan joukkoon kuulut.Olipas kaikin puolin absurdeja vastauksia ja vielä sanoja suuhun.
Mikä loukkasi noin?
Vaikka arvaahan sen.
Ihan kokemuksesta kirjoitin kuitenkin. - cxvncxncxn
outsider1 kirjoitti:
Mieluummin "sääliöiden" seura kuin psykopaattien, jotka ovat kanssasi vain hyötyäkseen sinusta jotenkin. :D
Viime kädessä me kaikki "hyödytään" toisistamme jotakin...
- Hyveoppi
bnvcbncnb kirjoitti:
Olipas kaikin puolin absurdeja vastauksia ja vielä sanoja suuhun.
Mikä loukkasi noin?
Vaikka arvaahan sen.
Ihan kokemuksesta kirjoitin kuitenkin.Moraalipsykologi Lawrence Kohlberg erotti tunnetusti ihmisen moraalikehityksessä 6 vaihetta (ks. "stages of moral development"). Sosiaalidarvinistinen moraalisi on vasta kehittynyt vaiheeseen 2 tai 3, sen olisi voinut ideoida joku voiman tunnossaan oleva teini.
Epäilemättä kirjoitit kokemuksesta, egoistille tärkeintä on juuri hänen oma kapea kokemuksensa. - nvxnvbncv
Hyveoppi kirjoitti:
Moraalipsykologi Lawrence Kohlberg erotti tunnetusti ihmisen moraalikehityksessä 6 vaihetta (ks. "stages of moral development"). Sosiaalidarvinistinen moraalisi on vasta kehittynyt vaiheeseen 2 tai 3, sen olisi voinut ideoida joku voiman tunnossaan oleva teini.
Epäilemättä kirjoitit kokemuksesta, egoistille tärkeintä on juuri hänen oma kapea kokemuksensa.Eipä oma antisi ole sen rakentavampaa; rönsyilevää tärkeilyä jostain antiikin filosofeista ja silkkaa ad hominemia.. joten älä ihmeessä vaivaudu jatkamaan samalla linjalla, en jaksa lähteä mihinkään naljailukisailuun. Evvk.
Mutta kiitos lukuvinkistä. - cvbcxvncn
Hyveoppi kirjoitti:
Moraalipsykologi Lawrence Kohlberg erotti tunnetusti ihmisen moraalikehityksessä 6 vaihetta (ks. "stages of moral development"). Sosiaalidarvinistinen moraalisi on vasta kehittynyt vaiheeseen 2 tai 3, sen olisi voinut ideoida joku voiman tunnossaan oleva teini.
Epäilemättä kirjoitit kokemuksesta, egoistille tärkeintä on juuri hänen oma kapea kokemuksensa.Ja lisäksi olet harvinaisen pihalla arviossasi mitä tulee moraalikehitykseeni; taidat itse mennä jossain tasolla 1, päätellen jo siitä kuinka tarpeettoman henkilökohtaisuuksiin menevä tyyli sulla on argumentoida ei-hyökkääviin kirjoituksiin.
Vaikka pakko samalla sanoa etten kyllä niele tuota Kohlbergia istumalta.
- mies 86
Itkeä saa jos siltä tuntuu. Viimekin aikoina olen itse itkenyt kun eräs minulle erittäin rakas sukulainen joka hoiti minua päivittäin minua päiväkoti-ikäisenä nukkui pois. Ja nytkin kun ajattelen häntä niin minua alkaa taas itkettämään.
Itkenyt olen myös joskus kun olen sisäistänyt että joku ihminen jonka kanssa niin kovasti olisin halunnut elämäni jakaa ei ollutkaan minulle tarkoitettu. Se tuntuu niin pahalta.
Kyllä sinussakin varmasti on paljon hyviä puolia. Kaikissa ihmisissä on. - Näin on marjat
Haluatko sitten että asiat jollain tavalla muuttuisivat elämässäsi parempaan suuntaan?
Jos vastaus on myönteinen, muista, että se olet sinä itse, joka ne asiat muuttaa. Kukaan ei tule tarjoamaan työtä sinulle, kukaan nainen ei hae kotoa, se on varma.
No niin, tämä on taas kerran tätä... Ketju voidaan lopettaa, koska se tuli valmiiksi.
Seuraava keskustelu voisi liittyä vaikkapa jännämiehiin ja suominaisiin jotka jakavat niille herkästi tavaraansa.- Jii007
Tiedän, että kaikki lähtee itsestä, mutta se itseään niskasta ottaminen on niin pirun vaikeaa ilman sitä muiden tukea. Nyt tuntuu vähän siltä, että miksi tehdä mitään vain itsensä takia kun ei ole edes takuuta siitä, että se auttaisi esim siihen naisen saamiseen. Enemmän ehkä kaipaan oikeita kunnon kavereita, mutta olen todella huono pitämään yhteyttä kehenkään. Minä olen aina ollut sellainen taustahemmo, joka vaan roikkuu mukana porukassa. En osaa tehdä itsestäni pidettyä tyyppiä enkä halua väkisin pyrkiä kenenkään kaveriksi tai kumppaniksi.
Eikä tätä edes ollut tarkoitettu miksikään "auta ja neuvo minua" ketjuksi, koska tiedän itsekin mitä olisi tehtävä, mutta se, että jotain tekisin ei välttämättä takaa vielä sitä onnea. Tarkoitukseni oli vain purkaa paha olo jotenkin. En uskonut, että kukaan edes vastaa mitään, tai ehkä yksi sanoo, että on samanlainen olo. - Niin se on
Jii007 kirjoitti:
Tiedän, että kaikki lähtee itsestä, mutta se itseään niskasta ottaminen on niin pirun vaikeaa ilman sitä muiden tukea. Nyt tuntuu vähän siltä, että miksi tehdä mitään vain itsensä takia kun ei ole edes takuuta siitä, että se auttaisi esim siihen naisen saamiseen. Enemmän ehkä kaipaan oikeita kunnon kavereita, mutta olen todella huono pitämään yhteyttä kehenkään. Minä olen aina ollut sellainen taustahemmo, joka vaan roikkuu mukana porukassa. En osaa tehdä itsestäni pidettyä tyyppiä enkä halua väkisin pyrkiä kenenkään kaveriksi tai kumppaniksi.
Eikä tätä edes ollut tarkoitettu miksikään "auta ja neuvo minua" ketjuksi, koska tiedän itsekin mitä olisi tehtävä, mutta se, että jotain tekisin ei välttämättä takaa vielä sitä onnea. Tarkoitukseni oli vain purkaa paha olo jotenkin. En uskonut, että kukaan edes vastaa mitään, tai ehkä yksi sanoo, että on samanlainen olo.Onni löytyy elämällä. Sitä ei kannata tietoisesti etsiä.
- Jii007
Niin se on kirjoitti:
Onni löytyy elämällä. Sitä ei kannata tietoisesti etsiä.
Hyvässä piilossa se on ollut tähän asti. En minä ihan täysin toivoani ole menettänyt elämäni suhteen. Eteenpäin menen juuri niin, että kehittelen niitä taitoja joista tykkään, ja teen sen ihan itseäni varten. Niin olen tähänkin asti toiminut. Niistä tietyistä asioista saan sen piristyksen ja mielialalääkkeen, ja kaikki pahat asiat jää hetkeksi syrjään. Olisi vaan niin kiva viimein saada joku nainen, joka jakaisi niitä asioita kanssani ja hyväksyisi minut. Vaikeaahan se tietysti on kun en hyväksy itseänikään.
- 6+14
Jii007 kirjoitti:
Eikä tätä edes ollut tarkoitettu miksikään "auta ja neuvo minua" ketjuksi, koska tiedän itsekin mitä olisi tehtävä, mutta se, että jotain tekisin ei välttämättä takaa vielä sitä onnea. Tarkoitukseni oli vain purkaa paha olo jotenkin. En uskonut, että kukaan edes vastaa mitään, tai ehkä yksi sanoo, että on samanlainen olo."En uskonut, että kukaan edes vastaa mitään"
Ihan tyypillisiä suomalaisia tuntoja ovat monille jossain vaiheessa elämää.
- nainen21v=)
Ootko vielä kovin nuori? Harvalla oikeasti niitä seurustelukumppaneita/petikumppaneita kovin nuorena (esim alle 30) on edes ollut. Oon huomannut et moni tuppaa liiotella niitä "saavutuksiaan" kavereille jne.
Viestisi perusteella vaikutat herkältä, mukavalta ja ihanalta persoonalta! :) Olen varma, että löydät vielä jonkun. Mullakin oli tommonen elämänvaihe joskus, ja eihän tietenkään kun oli masentunut, jaksanutkaan vastaikkaiseen sukupuoleen tutustua.
Itsellä auttoi ihan aika. Koita keskittyä, jos jaksat, pitämään vaan omasta terveydestäsi huolta. Ja välillä kannattaa pitää hauskaakin ja rentoutua. Muistathan, ettei ihmisarvoa mitata millään työnteolla. Suorittajatyyppiset ihmiset masentuvat ja ahdistuvat helpommin kuin muut. Pitää vähän höllätä otetta ja opetella rentoutumaan, silloin oot itekin parempaa seuraa muille :)
Ja jos susta on jo hiekkalaatikolla tytöt tykännyt, niin miksei tulevaisuudessakin! Ootko varma, että suhun on päässyt tytöt tarpeeksi läheisesti tutustumaan lähiaikoina?- Jii007
"Viestisi perusteella vaikutat herkältä, mukavalta ja ihanalta persoonalta! :) Olen varma, että löydät vielä jonkun."
Jostain syystä naurahdin aika makoisasti. Et taida olla palstalaisia. Ehkä joskus olinkin mukava ja ihana persoona, mutta nykyään lähinnä katkera ja naisia vihaava luuseri.
Ikää on sama kuin sinulla.
En minä kenenkään sanoihin luotakaan, mutta kun omin silmin näkee ikäisiäni ja nuorempia ihmisiä imuttelemassa ja hipelöimässä toisiaan niin ei siinä silloin paljon sanoja tarvita siihen, että tietää mikä homman nimi on.
Ei minuun nykyään kukaan voi tutustuakaan kun olen viimeiset kaksi vuotta kököttänyt lähinnä sisällä ja kehittänyt itselleni suojakuoren.
Ennen syrjäytymistäni yritin lähestyä naisia/tyttöjä, mutta ihan turhaan. Oikeastaan suurin syy syrjäytymiseen oli omien "kavereiden" harrastama "ei kukaan noin rumaa haluakaan" "läppä". Sitten kun sitä sai kuulla naisilta itseltäänkin niin peli oli ohi.
Minä kyllä harrastelen kainlaista missä näkee muita ihmisiä, mutta en uskalla puhua heille jos he eivät puhu ensin minulle.
Hiekkalaatikolla oli paljon helpompi tutustua muihin kun kukaan ei ajatellut, että mitähän tuollakin hyypiöllä on mielessä. Kaikki vaan halusi leikkiä ja oli pakko antaa tilaa muille ja samalla tutustua heihin. Nykyään naisilla on valta valita kenen kanssa ne haluaa olla "hiekkalaatikolla" ja kenen kanssa taas ei. He omistavat sen "hiekkalaatikon". - Mies 25v
Jii007 kirjoitti:
"Viestisi perusteella vaikutat herkältä, mukavalta ja ihanalta persoonalta! :) Olen varma, että löydät vielä jonkun."
Jostain syystä naurahdin aika makoisasti. Et taida olla palstalaisia. Ehkä joskus olinkin mukava ja ihana persoona, mutta nykyään lähinnä katkera ja naisia vihaava luuseri.
En minä kenenkään sanoihin luotakaan, mutta kun omin silmin näkee ikäisiäni ja nuorempia ihmisiä imuttelemassa ja hipelöimässä toisiaan niin ei siinä silloin paljon sanoja tarvita siihen, että tietää mikä homman nimi on.
Ei minuun nykyään kukaan voi tutustuakaan kun olen viimeiset kaksi vuotta kököttänyt lähinnä sisällä ja kehittänyt itselleni suojakuoren.
Ennen syrjäytymistäni yritin lähestyä naisia/tyttöjä, mutta ihan turhaan. Oikeastaan suurin syy syrjäytymiseen oli omien "kavereiden" harrastama "ei kukaan noin rumaa haluakaan" "läppä". Sitten kun sitä sai kuulla naisilta itseltäänkin niin peli oli ohi.
Minä kyllä harrastelen kainlaista missä näkee muita ihmisiä, mutta en uskalla puhua heille jos he eivät puhu ensin minulle.
Hiekkalaatikolla oli paljon helpompi tutustua muihin kun kukaan ei ajatellut, että mitähän tuollakin hyypiöllä on mielessä. Kaikki vaan halusi leikkiä ja oli pakko antaa tilaa muille ja samalla tutustua heihin. Nykyään naisilla on valta valita kenen kanssa ne haluaa olla "hiekkalaatikolla" ja kenen kanssa taas ei. He omistavat sen "hiekkalaatikon".Onnittelut siitä että tajusit alkaa vihaamaan naisia jo ainakin pari vuotta aikaisemmin kuin minä. Olen varmaan vähän jälkeenjäänyt kun minulla tuo vaihe alkoi vasta siinä 23-vuotiaana. Sitä ennen en edes kovin paljon tajunnut murehtia kokemattomuudestani.
Jii007 kirjoitti:
Hiekkalaatikolla oli paljon helpompi tutustua muihin kun kukaan ei ajatellut, että mitähän tuollakin hyypiöllä on mielessä. Kaikki vaan halusi leikkiä ja oli pakko antaa tilaa muille ja samalla tutustua heihin. Nykyään naisilla on valta valita kenen kanssa ne haluaa olla "hiekkalaatikolla" ja kenen kanssa taas ei. He omistavat sen "hiekkalaatikon".Oho, olet siis vasta 21-vuotias, paljon nuorempi kuin luulin.
On hirveän surullista, että noin nuorena mietit kuolemaa. Sinulla on paljon elämää vielä edessäpäin. Ei se, että sinulla on nyt vaikeaa ja raskasta tarkoita, että niin jatkuisi elämäsi loppuun asti.
Tunnet, että sinussa ei ole mitään hyvää. Sinä osaat kirjoittaa hauskasti ja itseironisesti, se jo itsessään on hieno taito. Enkä ole ensimmäinen, joka täällä on tuon todennut.- Jii007
femnerd kirjoitti:
Oho, olet siis vasta 21-vuotias, paljon nuorempi kuin luulin.
On hirveän surullista, että noin nuorena mietit kuolemaa. Sinulla on paljon elämää vielä edessäpäin. Ei se, että sinulla on nyt vaikeaa ja raskasta tarkoita, että niin jatkuisi elämäsi loppuun asti.
Tunnet, että sinussa ei ole mitään hyvää. Sinä osaat kirjoittaa hauskasti ja itseironisesti, se jo itsessään on hieno taito. Enkä ole ensimmäinen, joka täällä on tuon todennut."Sinulla on paljon elämää vielä edessäpäin."
Tämähän se minua juuri pelottaakin. Jaksanko kitkutella eteenpäin jos mitään hyvää ei ikinä kuitenkaan tapahdu. En nyt kuitenkaan vielä mistään sillalta ole hyppäämässä, mutta kuitenkin.
Ihan uteliaisuudesta kysyn, että kuinka vanhaksi sitten epäilit minua? Olen kyllä ikäni joskus aiemminkin kertonut palstalla. Se oli joku kokemattomuuteen liittyvä kysely.
Kiitos nyt tuosta viimeisestä kommentista vaikka se nyt hieman sääliltä tällaisessa yhteydessä kuulostaakin. - Ex PUA
Jii007 kirjoitti:
Hiekkalaatikolla oli paljon helpompi tutustua muihin kun kukaan ei ajatellut, että mitähän tuollakin hyypiöllä on mielessä. Kaikki vaan halusi leikkiä ja oli pakko antaa tilaa muille ja samalla tutustua heihin. Nykyään naisilla on valta valita kenen kanssa ne haluaa olla "hiekkalaatikolla" ja kenen kanssa taas ei. He omistavat sen "hiekkalaatikon".Tuo että sinun "höyry" alkaa olla lopussa, on aika ymmärrettävää.
Sellainen se itsetunto ja itseluottamus vähäsen on, että ei sitä epäonnistumiset tai jumissa olo juuri nosta.
Joten jos jostain jokin onnen potku tai putki sinulle tulisi, se voisi auttaa jaloilleen.
Tai jos keksit jonkun keinon (minkä, niin, hyvä kysymys) päästä tuon putken yli.
Itse olen lähinnä painanut tuskan läpi, mutta se on sikäli riskaabelia, että jos se ei onnaa, sitä on jo aika piipussa sitten.
"Ennen syrjäytymistäni yritin lähestyä naisia/tyttöjä, mutta ihan turhaan. Oikeastaan suurin syy syrjäytymiseen oli omien "kavereiden" harrastama "ei kukaan noin rumaa haluakaan" "läppä". Sitten kun sitä sai kuulla naisilta itseltäänkin niin peli oli ohi."
Paskoja frendejä.
Mutta jos yhtään lohduttaa, niin vaikka naiset ovat tolkuttoman pinnallisia, niin kyllä niitä poikkeuksiakin on.
Tuon ulkonäön suhteen olen etenkin viime viikkoina nähnyt niin epäsuhtaisia pareja, ettei hyvä tosikaan.
Joten tästä kannattaa antaa itselleen rauha. - 3+20
Jii007 kirjoitti:
Hiekkalaatikolla oli paljon helpompi tutustua muihin kun kukaan ei ajatellut, että mitähän tuollakin hyypiöllä on mielessä. Kaikki vaan halusi leikkiä ja oli pakko antaa tilaa muille ja samalla tutustua heihin. Nykyään naisilla on valta valita kenen kanssa ne haluaa olla "hiekkalaatikolla" ja kenen kanssa taas ei. He omistavat sen "hiekkalaatikon".Multa meni poikuus vasta 23v.
- Jii007
3+20 kirjoitti:
Multa meni poikuus vasta 23v.
Aika monella on ilmeisesti mennyt poikuus 23v, mutta aika paljon pitää vähän päälle vuodessa tapahtua, että panohommiin pääsen.
Jii007 kirjoitti:
"Sinulla on paljon elämää vielä edessäpäin."
Tämähän se minua juuri pelottaakin. Jaksanko kitkutella eteenpäin jos mitään hyvää ei ikinä kuitenkaan tapahdu. En nyt kuitenkaan vielä mistään sillalta ole hyppäämässä, mutta kuitenkin.
Ihan uteliaisuudesta kysyn, että kuinka vanhaksi sitten epäilit minua? Olen kyllä ikäni joskus aiemminkin kertonut palstalla. Se oli joku kokemattomuuteen liittyvä kysely.
Kiitos nyt tuosta viimeisestä kommentista vaikka se nyt hieman sääliltä tällaisessa yhteydessä kuulostaakin.Luulin, että olet kolmenkympin kieppeillä, jopa yli 30. Johtuu ihan siitä, että vaikka juttusi nyt osin ovat lutkittelua ym. naisvihamielistä tekstiä, niin omasta mielestäni kirjoitat ikäisiäsi keskimääräisesti paremmin. Kirjoitat sujuvasti ja hauskasti, oivaltavasti. Tunnut jollain lailla kypsemmältä, elämää nähneeltä, poislukien lutkittelun ym., kuin 21-vuotias.
Muistan lukeneeni jostain, että olet 25 ja jo silloin ihmettelin, että olet niin nuori.
Ei kommenttini ollut sääliä vaan rehellinen mielipiteeni.
Älä liikaa mieti ja murehdi sitä jatkuuko elämäsi samanlaisena. Tiedän, että tuo on helppo sanoa mutta tarkoitan tuolla sitä, että murehtimisen ja miettimisen sijaan elä elämääsi, tee asioita joista pidät. Murehtimalla asiat eivät parane vaan synkistävät mieltä aina vaan enemmän.
Avun pyytäminen eli esim. mt-toimisto tai vastaava ei ole heikkoutta ja mieskin saa itkeä ja itkut pitääkin itkeä, koska muuten suru patoutuu yhä pahemmin. Itkeminen helpottaa ja itkemisellä on hyviä puolia ihan fysiologisestikin.
Omassa kodissaan saa jokainen itkeä niin paljon kuin huvittaa, niin mies kuin nainen.
- ht ...
Jep. Kyllähän sitä välillä tulee tuollaisia ajatuksia että kannattaako tässä edes yrittää, tuhoontuomittuahan se taitaa olla.
Mutta sitten tajuaa että ne ajatukset saa mukavasti taka-alalle kun vaikkapa tuolla tiellä ajellessa ei turhia stressaa elämästä ja pitää hieman hauskaa. Eli laittaa radioon lisää volumea ja painasee sitä kaasua vähän reilummin ja elää eikä pelkää. Poliisien valvonta-auton salama kyllä tänään välähti (hupsis), mutta entäs sitten. Rahaa tulee ja rahaa menee. Sellaista se elämä on. Olisi jo aikakin saada ne pirun sakot - tähän asti olenkin ollut ihan liian puhdas pulmunen eikä ole tullut edes sakon sakkoa hankittua. Nyt olen vihdoin ymmärtänyt korjata tuon virheen ja elää siinä rajalla jossa voi sentään sattua ja tapahtua jotain mielenkiintoista. :)
Muistaa vaan pitää sen vauhdin sen verran rajoissa ettei kortti lähde kuivumaan. .. Niin, ja eihän sitä kortilla autoa ajeta, vaikka se nyt joskus sattuisikin lähtemään, niin mitäpä siitä liikoja stressaamaan.
Tuli tuossa reilu viikko sitten tehtyä pieni reissukin. Oli kivaa - Tai oikeastaan se oli pikemminkin pelottavaa. Mutta pieni kuolemanpelko perseen alla pitää elämän mielenkiintoisena. Ja kun pitää edes jonkun itsehillinnän mukana, niin ei se henkikään oikeasti lähde, tai todennäköisyydet siihen on ainakin hyväksyttävän pienet.
Pikkuhiljaa alan muuttamaan asennettani elämään... Jää se turhanpäiväinen ätmeily pois ja alkaa tulla sitä jännämiehen asennetta elämään. Rehellisesti nämä on kyllä niitä suunnilleen teini-iän sekoiluita, jotka olisi silloin pitänyt tehdä typerässä nuoruudessa, mutta kun en silloin ymmärtänyt, niin parempi kai myöhään kuin ei milloinkaan. Joskus ne on parempi kokea eikä vaan oman kodin turvissa nysvätä.
Seuraavaksi voisi kokeilla vaikka sitä baarista satunnaisen naisen pokaamista ja ilman kumia jyystämistä. Pientä riskiä tietysti että loppuelämä menee pilalle, mutta tunteepahan elävänsä eikä nysväävänsä koneen ääressä pohtien menetettyjä mahdollisuuksia. Sitten vaan kun homma on hoidettu niin jälkikäteen testeihin ja jännittämään. Länsi-Afrikkakin vaikuttaa mielenkiintoiselta matkailukohteelta juuri nyt, kun on tuo jännä ebolakin siellä nyt pyörimässä.
Pitäisi vaan päättää mistä sitä hakee seuraavia elämyksiä...Tai ehkä vois vaan olla kotona turvallisesti koneen ääressä. :)
Vaikea valinta.- mies 89
Itsekkin miettinyt tuota että voisin joskus ihan tahallani kaahata ylinopeus-sakot. Ehkä kuitenkin toistaiseksi vielä hillitsen itseni. Ei se sakkojen maksaminen varmaan kuitenkaan niin hieno elämys ole.
- Ujo atm 25
Ehkä minäkin sitten joskus vasta 30-vuotiaana alan elämään teini-ikää uudestaan kun se jäi aikoinaan elämättä. Alan sitten yli 30-vuotiaana setänä iskemään jotain 16-18-vuotiaita naisia.
- ht ...
mies 89 kirjoitti:
Itsekkin miettinyt tuota että voisin joskus ihan tahallani kaahata ylinopeus-sakot. Ehkä kuitenkin toistaiseksi vielä hillitsen itseni. Ei se sakkojen maksaminen varmaan kuitenkaan niin hieno elämys ole.
Ei sakkojen maksaminen, mutta on paljon mielekkäämpää ajaa kokoajan pientä ylinopeutta jolloin säästää sekä aikaa, että se ajomatka on vähemmän tylsä kun pitää olla kokoajan siinä ylinopeuden sopivilla rajoilla.
Ottaen myös huomioon kuinka harvoin oikeasti poliiseja tulee vastaan ja kuinka pieni sakkojen mahdollisuus on (ja vieläpä kun ajaa vain sopivasti siinä pienen ylinopeuden rajoilla, niin voi selvitä ihan huomautuksellakin).
Sakkojen hakeminen ei ole itse tarkoitus, mutta jatkuva ja liiallinen varman päälle pelaaminen kaikessa on sen kiltin miehen perisynti. On aika tehdä kokonaisvaltainen asennemuutos jos aikoo joskus muuttua. Jos ei pysty edes liikenteessä pieneen ylinopeuteen, niin on aika menetetty tapaus. Pitää tajuta että kerran tässä vain eletään, joten p*skat liian varman päälle pelaamisesta, jollei sitten halua juuri sitä pitkää mutta yksinäistä elämää. - neiti ruiskukka
ht ... kirjoitti:
Ei sakkojen maksaminen, mutta on paljon mielekkäämpää ajaa kokoajan pientä ylinopeutta jolloin säästää sekä aikaa, että se ajomatka on vähemmän tylsä kun pitää olla kokoajan siinä ylinopeuden sopivilla rajoilla.
Ottaen myös huomioon kuinka harvoin oikeasti poliiseja tulee vastaan ja kuinka pieni sakkojen mahdollisuus on (ja vieläpä kun ajaa vain sopivasti siinä pienen ylinopeuden rajoilla, niin voi selvitä ihan huomautuksellakin).
Sakkojen hakeminen ei ole itse tarkoitus, mutta jatkuva ja liiallinen varman päälle pelaaminen kaikessa on sen kiltin miehen perisynti. On aika tehdä kokonaisvaltainen asennemuutos jos aikoo joskus muuttua. Jos ei pysty edes liikenteessä pieneen ylinopeuteen, niin on aika menetetty tapaus. Pitää tajuta että kerran tässä vain eletään, joten p*skat liian varman päälle pelaamisesta, jollei sitten halua juuri sitä pitkää mutta yksinäistä elämää.Ajettiin kerran kaverin kanssa jotain tuppukylän tietä, jossa ei poliiseja näy koskaan. Kaveri oli ratissa ja jonkin verran ylinopeutta mentiin. Yhden mutkan takaa mateli poliisiauto vastaan ja me hätkähdettiin sitä niin paljon, että kaveri teki hirveän äkkijarrutuksen ja hiljensi vauhdin suurinpiirtein kävelynopeuteen. Poliisi vaan naureskeli ratin takana. Oli vissiin sen verran huvittava reaktio :D
- -M-
Taitaa olla aika harvinaista että mies saisi juurikaan positiivista palautetta. Miehet eivät sitä anna toisilleen ja naiset kokevat roolinsa sellaiseksi että he ovat enemmänkin ottavana osapuolena mitä kehuihin tulee. Jos on yksinäinen, niin tämä ongelma voi saada isot mittasuhteet. Jos on onnistunut saamaan ihmisiä ympärilleen niin voi edes kuvitella että he ovat siinä koska minussakin on jotain hyvää, vaikka sitä ei kukaan sanoisikaan.
- ....
Miestä arvostetaan tekojensa kautta. Jos mies saavuttaa jotain merkittävää. Esim. voittaa Big Brotherin, niin kyllä niitä kehuja sitten satelee sekä miehiltä että naisilta.
- Ex PUA
Tolkuttoman hyvin sanottu.
Miehillähän tämä yleensä tapahtuu saunailloissa, joissa ympärispäissään kehutaan poru kurkussa toista, ja aamulla kumpikin on sen unohtanut.
- kiltti atm
Onhan tää elämä aika turhaa yksinäisenä ja kaverittomana mutta en sentään odota kuolemaa. En näe että minussa olisi mitään hyvää kun ei naiset ainakaan ole koskaan halunnut minuun tutustua ja sehän on selvä että mies on ihan luuseri jos naiset ei halua mitään.
- Ujo atm 25
Aikalailla samalta minustakin tuntuu kuin Jii 007:sta. Tuntuu että suurimmalla osalla maailman ihmisistä on jotain minua vastaan tai jos ei nyt vastaan niin ainakin minua kohtaan harrastetaan hiljaista syrjintää.
- Ujo atm 25
Joillekkin sitten vain ilmeisesti käy näin. Käy vain aika pitkäksi sitä kuolemaa odotellessa.
- Ujo atm 25
Ujo atm 25 kirjoitti:
Joillekkin sitten vain ilmeisesti käy näin. Käy vain aika pitkäksi sitä kuolemaa odotellessa.
Ainakin tämän palstan perusteella saa sellaisen kuvan että monille naisille empatia on täysin vieras käsite.
- Niin se on
Ujo atm 25 kirjoitti:
Ainakin tämän palstan perusteella saa sellaisen kuvan että monille naisille empatia on täysin vieras käsite.
Siis kun naiset eivät ala nössöjen kanssa, niiltä puuttuu empatia?
- tämä selkeää
Niin se on kirjoitti:
Siis kun naiset eivät ala nössöjen kanssa, niiltä puuttuu empatia?
Naisetkin toki tuntevat jopa empatiaakin, mutta naiset vaan ovat hyvin valikoivia sen suhteen minkälaisia henkilöitä kohtaan he empatiaa tuntevat. Naiset tuntevat hyvinkin empatiaa niitä miehiä kohtaan joidenka nussittavina he pyörivät tai ovat pyörineet. Näin siitä huolimatta ja jopa vielä erityisesti siksi kun he jo kelpaamattomiksi rupsahtaneet ovat näille nussijamiehille jotka he panettaviksi ovat kokeneet. Myös näiden nussijamiesten kanssa saamiaan lapsia kohtaan naiset voivat tuntea empatiaa vaikka tämä nussijamies on heidät lapsineen jättänyt
Mutta naiset eivät todellakaan voi tuntea mitään empatiaa naisettomia eikä varsinkaan p/s-kokemattomia miehiä kohtaan, nätä kohtaan naiset tuntevat vain inhoa ja halveksintaa silloin jos ylipäätänsä mitään tuntevat. - 18+8
Ujo atm 25 kirjoitti:
Niin. Samalla tavalla tuntematon käsite kun lutkitteleville ja huoritteleville ätämeillekin? On oikeasti vaikea tuntea empatiaa vihaa uhkuvaa ihmistä kontaan. Varsinkin kun viha koskee puolta ihmiskunnasta ihan ilman heidän omaa syytään.
- Ujo atm 25
18+8 kirjoitti:
Niin. Samalla tavalla tuntematon käsite kun lutkitteleville ja huoritteleville ätämeillekin? On oikeasti vaikea tuntea empatiaa vihaa uhkuvaa ihmistä kontaan. Varsinkin kun viha koskee puolta ihmiskunnasta ihan ilman heidän omaa syytään.
Kuuluuko jatkuvasti yhdenillan suhteita harrastavia naisia kohtaan olla empaattinen? Itsepähän ovat soppansa keittäneet.
- Ujo atm 25
Ujo atm 25 kirjoitti:
Kuuluuko jatkuvasti yhdenillan suhteita harrastavia naisia kohtaan olla empaattinen? Itsepähän ovat soppansa keittäneet.
Turha sitten väittää että kokemattomuus olisi pelkästään minun omaa syytäni ja että itseppähän olen soppani keittänyt. Kyllä naisillakin joku vastuu pitää olla tässä asiassa.
- Naisasialooseri.
18+8 kirjoitti:
Väärin. Viha on nimenomaan naisten omaa syytä, ei kukaan ilman syytä ketään ala vihaamaan ja sitäpaitsi naisten kuuluu alkaa nössöjen kanssa.
- Ujo atm 25
Kun naiset eivät ala ujojen ja hyväsydämisten miesten kanssa heiltä puuttuu empatia.
- Tsemppiä
Aloittajalle haluan sanoa että tunteiden näyttämisessä ja itkemisessä ei ole mitään pahaa eikä hävettävää! Ei ole mikään homo jos itkee, se helpottaa oloa. Muiden mielipiteillä ei ole mitään väliä, jos joku on sinulle joskus sanonut että vain naiset itkevät niin se on paskapuhetta. Kyllä miehetkin itkevät, eivät vain yhtä avoimesti kuin naiset. Onko sinulla ystäviä, sukulaisia tai perhettä joihin pitää yhteyttä vai oletko ihan yksin? Mitä tarkoitat sillä ettet koskaan saa naista? Kyllä jokaiselle löytyy joku, en usko että olet muita huonompi kuten itse luulet.
- Jii007
Lähinnä tuo itkuhomma oli vaan vitsi. En vaan pysty itkemään vaikka haluaisinkin, olen varmaan kovettanut itseni johtuen kiusaamisista ja naisten suorittamasta syrjinnästä.
On minulla muutamia sukulaisia, mutta he ovat minua niin paljon vanhempia, että eivät oikein tajua nykymenosta mitään. Olen joskus heidänkin kanssaan puhunut asioista, mutta ei siitä mitään apua ole ollut. Yleensä vaan tulee se perus "Höpöhöpö" naurahtaen kun sanon, että en varmaan sukua tule jatkamaan. Sitä pidetään jonain minun sairaana vitsinä.
- nainen..89
jii007 lähtisitkö kanssasi treffeille jos minä pyydän?
terveisin : eräs nainen- Jii007
Mitä täällä tapahtuu?!
http://static.neatorama.com/images/2014-06/home-alone-scream.gif
En usko, että olet edes nainen.
Tai kuten toisessa ketjussa sanoin, että jos joku nainen kaltaiseeni "mieheen" sekaantuu, on se merkki siitä, että viimeinenkin inkkari on pudonnut kanootista.
Kerro nyt kuitenkin, että missä päin Suomea asut. - Jii007
Kas huomasinkin, että minun olisikin mentävä itseni kanssa treffeille. Haha! En usko, että jaksaisin omaa seuraani kovin pitkään ja lähtisin pois kenties väittäen meneväni vessaan.
- nainen..89
asun tampereella mutta voin matkustaa mikäli on tarvetta.
- mies28½
Jos Jii ei uskalla niin koskeeko tarjous myös muita palstan sinkkumiehiä :D ?
- Jii007
Kai sinä tiedät, että olen tosi ruma ja sinua 4v nuorempi? Luultavasti niillä treffeillä en saisi sanaa suustani.
- Niin se on
Jii007 kirjoitti:
Kai sinä tiedät, että olen tosi ruma ja sinua 4v nuorempi? Luultavasti niillä treffeillä en saisi sanaa suustani.
Nuori ikäsi saattaisi kompensoida ulkonäköäsi.
- neiti ruiskukka
Luin koko ketjun läpi ja Femnerdin tapaan kuvittelin sinut paljon vanhemmaksi. Jonnekin päälle kolmenkympin hujakoille. En tiedä miksi, johtuiko siitä, että suuri osa palstalaisista on jotain tuota ikäluokkaa.
Muista, että vaikka nyt tuntuu pahalta niin kyllä niitä hyviä hetkiäkin on vielä edessäpäin. Darkfearin sanoin sulla on vielä parhaat nuoruusvuodet edessä päin :D Yritä saada elämästä kiinni, älä syrjäydy totaalisesti ja hautaudu kotiin. Sulla on hyvää aikaa vielä vaikka opiskellakin jos töitä et saa. Mieti mikä on se sun juttu ja missä oot hyvä. Yritä löytää samanhenkistä porukkaa ympärillesi.
Älä vertaile itseäsi muihin. Aina löytyy joku parempi. Vertaa siihen, mitä itse olet ollut aiemmin ja miten olet kehittynyt jossakin asiassa. Voisit ottaa tuosta vaikka jonkinlaisen projektin itsellesi, ja palkita itsesi kun kehitystä tapahtuu. Pikkuhiljaa siinä itsetuntokin kohenee.
On ikävää jos taustalla on kiusaamiskokemuksia ja muuta mitätöintiä. Ihminen kun tuppaa muistamaan tuollaiset pitkään, ja tarvitaan tosi paljon niitä myönteisiä kokemuksia, tukea ja kannustusta että kuva itsestä muuttuu positiivisempaan suuntaan. Ja kyllähän sitä peilaa itseään muista ihmisistä, jolloin se muilta saatu kannustus ja tuki saa ehkä itsensäkin uskomaan ettei sitä nyt aivan toivoton tapaus olekaan. Toisaalta yksikin ajattelematon kommentti voi jäädä mieleen pyörimään kauaksikin aikaa. Yritä itse kuitenkin aina tykätä itsestäsi, oli sitten muut mitä mieltä hyvänsä.
Hetkelliset homotunteilut ei haittaa mitään. On aina hienoa kun joku uskaltaa ja haluaa avautua tilanteestaan. Tsemppiä! :)- mies 86
Todella hyvin sanottu. Itsellänikin on toisinaan aika maahanpoljettu olo ikävistä kokemuksista johtuen, mutta en ole antanut niiden kokemusten ainakaan kokonaa lannistaa itseäni vaan pyrkinyt elämässä eteenpäin. Kannustan osaltani paitsi sinua myös muita palstalaisia siihen. Yrittäkää jaksaa.
Ja kyllähän minuakin on kiusattu, kiusattiin jo ensimmäisellä kouluviikolla. Yläasteella tosin paljon enemmän. Yritän vain antaa noiden asioiden olla. Tässä Suomen valtiossa on tarpeeksi varoittavia esimerkkejä niistä tragedioista joita kiusaamiseksi joutuminen on aiheuttanut. Enempää puukotuksia tai kouluampumisia tuskin kukaan täysijärkinen tänne toivoo. Yritetään elää sovussa ja jätetään ajattelemattomat tai muuten vain epäkypsät ihmiset suosiolla omaan arvoonsa.
- juujaaa
Vaihtakaa toki sähköpostiosotteet, jii, suahan just pyydettiin treffeille!
- Jiii07
Eihän täällä uskalla mitään sähköposteja vaihdella. Mikälie poikuuksien metsästäjä tämäkin nainen. Olen kuitenkin melko varma, että nainen..89 omistaa karvaiset kivekset. Voi ne toki olla karvattomatkin jos on sheivannut.
- kjhgfdss
No tolla asenteella neitsyytesi kyllä tulee säilymään.
- intj87
Kuolemaa olen itsekin tässä odotellut jo noin kymmenen vuotta masennuksessa kärvistellen. Välillä on parempiakin aikoja, mutta heti kun tuntuu, että elämä vois alkaa luistaa matto vetäistään alta ja havahdun taas siihen missä umpikujassa olen: 27-vuotias,hyvin vähän työkokemusta, ei ystäviä vuosiin, ei yhtään parisuhdekokemusta, tilillä muutama kymppi rahaa ja ikuisesti harjoittelijana 9-euron päiväpalkalkalla vaihtuvissa firmoissa. En silti vielä kuvittele ulkona kulkiessani, että kaikki vastaantulijat olisivat menestyjiä omassa elämässään, mutta harvalla 27-vuotiaalla näin huonosti menee. Jostain pitäis voimis löytää, mutta vaikeeta se on kun kaikki perheenjäsenetkin joiden kanssa olen tekemisissä ovat masentuneita ja köyhiä. Eikä uutistenkaan lukeminen mieltä paranna: lamaa, sotaa, lamaa, sotaa... Tällä hetkellä tekisi taas niin mieli luovuttaa kaiken suhteen ja mennä köyden jatkoksi.
- 44555445544455
Jos on työtön ja köyhä niin mikä estää vaikka hommaamasta koiraa jollei ole allerginen. Kummasti sekin piristää, etenkin kun joutuu liikkumaan ulkona ja toimii joskus jutun aiheenakin.
- Jii007
Juuri se allergia ainakin minua estää.
- Totuus.
"Kaikki Peruspetteritkin saa perheen ja töitä, mutta ätminä on ihan turha edes haaveilla sellaisista asioista."
Nämä Peruspetteritkin ovat atmeja tosin aisuri sellaisia. Sinulla on siis paremmin asiat, kun et ole joutunut aisuriksi ja ylpeys (ja poikuus) on tallella.- Jii007
AIvan. Unohdin tunnemyrskyssäni tuon. Kyllähän minäkin varmasti kymmenen vuoden päästä pääsisin elättämään jotain kurpahtanutta lutkaa ja hänen äpäröitään.
Poikuus on edelleen tallessa kuin Aku Ankan lakki. Luultavasti se pysyykin tallessa aika pitkään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol4881835Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis3781557Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe641368Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H171350- 103945
- 51909
JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran19906Pankin avajaiset
Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti15761Miten kesäsi meni?
Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?65756Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka7742