Onko ravintolasta miehen asunnolle lähtö lupaus seksistä?

Seksiä tiedossa?

Jos nainen lähtee ravintolasta miehen asunnolle jatkoille, niin onko se " hiljainen" lupaus seksistä?

Minä ainakin miehenä oletan että jos nainen lähtee asunnolleni, niin se tarkoittaa sitä että me harrastamme seksiä.

46

581

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -M-

Tässäkin suhteessa maailma on mennyt aina vain huonompaan suuntaan. Kukaan ei usko mihinkään ja sen myötä romantiikka on tapettu ja hiljaisuudessa haudattu. Jos kertoisin haluavani lähteä jatkoille juttelemaan ja juomaan vaikka teetä, niin nainen purskahtaisi nauruun. Romantiikka voi ehkä tulla kuvioihin mukaan sitten joskus kun epäluulo on voitettu ja arki istuu jo tukevasti kulmasohvan nurkassa. Sitten on tietystikin myöhäistä alkuvaiheen osalta. Alku on kulunut lähinnä epäilyjen ja kyynisyyden parissa puuhaillen.

• Ryhtiä!!

Kyllä tuommoisille teenjuojille on aina naurettu. Terve heteromies lähtee naisen kanssa jatkoille aina pillu mielessä. Aikaisemmin teenjuontia sun muita tekosyitä tarvittiin, kun yhteiskunta oli tekopyhempi ja naiset halusivat pitää yllä siveää julkisivua, mutta nussimaan sitä on aina tansseista ja kapakeista lähdetty. Hyvä ettei enää tarvitse teeskennellä. Ryhdistäydy nyt sinäkin hyvä mies ja heitä ne teekupit helvettiin, homoksihan sinua luullaan jos et pyri nussimaan naisia.

• ei ole!

Näin naisen näkökulmaa eli ei ole lupaus seksiin ja monesti teen sen myös sanallisesti selväks! Itsekin olen nimittäin romantikko ja joskus vain iltaa on kiva jatkaa vielä kotioloissa jutellen, musiikkia kuunnellen ja lopuksi kainalokkain nukkuen. Ja jos mies on yrittäny lämmitellä niin on saanu rauhassa kärvistellä ja ompa ollu myöhemmin sitten halua nähdä ja viedä treffeille :D Jos taas olen vain baarissa vaihtanu miehen kanssa nroita niin monesti ei ole miehestä kuulunu mitään, joten parempi vaihtoehto ollu nuo jatkot vaikkei sitä ihan herra oikeaa olekaan vielä kohdalle sattunu.. Itsekin koitan tosiaan lietsoa miehiin vielä romantiikan kipinää ja onhan se jännempi vähän harjottaa ns. pitkää esileikkiä vihjaillen tms. ja odotella hetki seksiä eikä mennä heti samantien suoraan asiaan ;)

• ht ...

Juuri näin. Noin se homma pitäiskin tehdä. Tuolla se mies ihastuu jos on ihastuakseen. Ja haluaa suhdetta jos haluaa. Ei siihen tarvitse seksiä antaa.

Ja numeroiden vaihdolla homma kuivuu vaan kasaan.

Mutta tietysti naisen pitäis ehkä aika tarkkaan harkita millaisia miehiä uskaltaa vaikka asunnolleen päästää. Niitä oikeita "jännämiehiäkin" on olemassa.

• toinen mies

selvä lupaus seksistä.

• Äädämi

Tietysti on. Jos ämmä suostuu lähtemään miehen asuntoon, niin sitten on myöskin annettava pillua ja jälkeenpäin on turha mennä ilmiantamaan mitään "raiskausta". Sen pitäisi olla itsestään selvää joka horolle, että pantavaksi sinne mennään.

• n31n

Ei ole lupaus seksistä, ja sanon sen ennen kuin miehen luo menen. Olen käynytkin miehen luona ihan ilman mitään seksiä. Jos mies kuvittelee, että se on lupaus seksistä, omapas on ongelma, kun jää ilman.

• Ei lupaus vaan mahdollisuus. Muistan joskus naisen ensin moista aika suorasukaisesti lupailleen, mutta tulleen kämpillä katumapäälle. Ei on ei, joten minuakin alkoi kännissa kaduttaa ja komensin neidon ovesta pihalle. Reaktiosta päätellen nainen ei ollut moiseen varautunut, vaan mitäpä tuosta. ;-)

• toinen mies

jos nainen lähtee yöllä kämpillesi ja ei olekkaan halukas, niin juuri noin pitää toimiä. Tilanteen pitkittäminen on turhaa vaikka Iso Arskan ohjeen mukaan nainen antaa viimeistään aamulla;)

• Periaatteessa ei, mutta käytännössä kyllä. Näin se vaan on.
      Kyllä se miehen mielessä vaan väkisinkin käy, että nyt on tarjolla piirakkaa... :P
      vaikka nainen sanoisikin, että ei heru. Mies ajattelee, että joojoo, kyllä se tuosta vielä lämpelee, juotan sille lisää juomaa kämpillä.

Toki kummallakin on oikeus kieltäytyä seksistä vaikka oltais jo alasti sängyllä ja puolittain touhuissa. Mutta miksi pitää mennä yöllä toisen luo, jos ei aio antaa? Voihan sitä kahvia juoda sitten päivälläkin kivan keskustelun lomassa.

Hitto, mähän taidan olla mies :D

• ei muuta kuin

ämmä kadulle sitten.

• ht ...

"Mutta miksi pitää mennä yöllä toisen luo, jos ei aio antaa?"

Miksi ei? (jos vaan mies on sellainen että uskaltaa)

Jos on oikeasti kiinnostunut toisesta ja kipinää ilmassa muttei halua yhden yön seksiä, niin kunhan tekee selväksi että ei aio antaa... Silloin siinä tilanteessa kun molemmat on latautuneita ja toisesta kiinnostuneita niin on erinomainen tilanne jatkaa tutustumista ja päästä vähän tunnustelemaan millainen se toinen oikeasti on.

Edelleenkin, itse ainakin näen että naisesta oppii kertarysäyksellä huomattavasti paljon enemmän siinä vaiheessa kun pääsee näkemään sen asunnon. Sitä samaa ei mikään määrä kahvittelua päivänvalossa hoida. Samaten oikeasti tietää että ihastuuko siihen toiseen vasta sitten kun on vähän intiimimmin ja rentoutuneemmin juttelemassa. Johtuneeko sitten niistä feromoneista ja muusta hajun kemiasta vai vaan siitä tunnelman rentoudesta, läheisyydestä ja rehellisestä oman itsenään olemisesta vai mistä.

Eli siis itse ainakin nykyään lähden siitä liikkelle että en pysty varmuudella sanomaan kiinnostaako nainen ihan todella suhteeseen saakka, ennen kuin on jollain tavalla läheisissä kahdenkeskeisissä tunnelmissa ollut (ja tämä ei siis ole sama asia kuin seksi).

Jos siis on kiinnostunut toisesta, niin toi totuuden hetki on joka tapauksessa edessä ja mikään määrä kahvittelua ei sitä poista. Vaikka kävis tusina kertaa kahvilla, ja sit päättää että nyt on kiva mies/nainen, että nyt sitä seksiä ja suhde - niin mies voikin kadota seksin jälkeen (koska kahvittelu ei kertonut sitä totuutta).

Siksi parempi olisi vaan niiden turhien kahvitteluiden ja sitten sitä seuraavan seksin sijaan hoitaa se tarpeeksi läheinen tutustuminen suoraan (mutta ilman seksiä). Sillä ainakin minun kanssani saisi sen ihan saman aikaiseksi kuin sillä seksillä - eli joko sen ihastuksen tai ei-ihastumista - ja siten päätöksen että kiinnostaako suhde vai ei.

Ymmärrän että naisilla varmaan ton välttely on lähinnä pelosta kiinni. Ei uskalleta päästää vieraita miehiä kotiin tai mennä niiden kotiin. Siksi on pakko kahvitella kunnes nainen itse on varma että haluaa seksiä ja suhteeseen.

• ei huorita

Ei ole lupaus kuin vain siitä että jutellaan ja katsellaan mihin suuntaan asiat menenisi.

• ei seksiä

Ei. Minusta se tarkoittaa ikkunoiden pesua aamulla, pyykkäystä ja kokkausta.

• 6+7

Niin, ravintolan jälkeen....ei yöllä baarin jälkeen. Siinä on eroa.

• unikissat

Siitä on kauan, kun olin sinkku, voi sitä lähteäkin ihan jatkobiletysmielessä, yleensä silloin tulee muitakin kuin 2 mukaan, sillon 2003 kun olin sinkku, niin oli stadissa usein tapana tuollainen ja miehet ja naiset oli helposti vaan frendejä, nykyään tuntuu jos edes hetken baarissa juttelee tuntemattomalle miehelle, niin luulee, että on kiinnostunut, tylsää..

• tai toisinpäin

ainoastaan varatuille naisille voi mies puhua baarissa luontevasti. Sinkkunaiset luulevat heti olevansa iskuyrityksen kohteena, tylsää..

• unikissat
        tai toisinpäin kirjoitti:

ainoastaan varatuille naisille voi mies puhua baarissa luontevasti. Sinkkunaiset luulevat heti olevansa iskuyrityksen kohteena, tylsää..

On tuokin tylsää, samaa mieltä, mutta minulle tulee aina vastaan on tyyppejä, joille teen hyvin selväksi olevani varattu ja ei mitään, luullaan silti, että on chargaa ja yritetään loppuun asti, vaikka miekin mukana...kummaa.

• unikissat
        unikissat kirjoitti:

On tuokin tylsää, samaa mieltä, mutta minulle tulee aina vastaan on tyyppejä, joille teen hyvin selväksi olevani varattu ja ei mitään, luullaan silti, että on chargaa ja yritetään loppuun asti, vaikka miekin mukana...kummaa.

Miekin, siis mieskin.

• tai toisinpäin
        unikissat kirjoitti:

Miekin, siis mieskin.

no joo, aina voi kuitenkin vähän yrittää;) Tosin, jos mies on mukana, niin sitten ei mitään.

• ht ...
        unikissat kirjoitti:

Ootko varma että ne miehet on aina yrittänyt päästä loppuun asti, ettei oo muuten vaan halunneet jutella?

Minullekin on joskus nainen näyttänyt heti baarissa että on sormus sormessa - eli varattu - mutta oon todennut että estääkö se silti jutustelua ja sit on siinä juteltu jonkin aikaa. Varattujen kanssa tuntuu jopa keskustelut sujuvan parhaiten. (Johtuu varmaan siitä että ei ole syytä tyrmätä heti miestä kun on selvää ettei kyse ole mistään iskemisestä. Ja itsekin on rennompi kun pelissä ei ole mitään.)
        Mitään en ole yrittäny eikä ole ollut sellaista taka-ajatusta juttelussa heti kun on selvää että se nainen on varattu. Ja jos nainen on kaveriporukassa, niin eihän siinä silloin mitenkään salamyhkäisesti olla miehen kanssa juttelemassa kun on muiden valvovien silmien alla.

Totta kai jos nainen on sitä mieltä että se on epäilyttävää edes jutella vieraille miehille varattuna ja ilmaisee tämän, niin ymmärtäisin yskän ja pitäisin sitä varsin kunnioitettavana linjana enkä häiritsisi.

• unikissat
        ht ... kirjoitti:

Ootko varma että ne miehet on aina yrittänyt päästä loppuun asti, ettei oo muuten vaan halunneet jutella?

Minullekin on joskus nainen näyttänyt heti baarissa että on sormus sormessa - eli varattu - mutta oon todennut että estääkö se silti jutustelua ja sit on siinä juteltu jonkin aikaa. Varattujen kanssa tuntuu jopa keskustelut sujuvan parhaiten. (Johtuu varmaan siitä että ei ole syytä tyrmätä heti miestä kun on selvää ettei kyse ole mistään iskemisestä. Ja itsekin on rennompi kun pelissä ei ole mitään.)
        Mitään en ole yrittäny eikä ole ollut sellaista taka-ajatusta juttelussa heti kun on selvää että se nainen on varattu. Ja jos nainen on kaveriporukassa, niin eihän siinä silloin mitenkään salamyhkäisesti olla miehen kanssa juttelemassa kun on muiden valvovien silmien alla.

Totta kai jos nainen on sitä mieltä että se on epäilyttävää edes jutella vieraille miehille varattuna ja ilmaisee tämän, niin ymmärtäisin yskän ja pitäisin sitä varsin kunnioitettavana linjana enkä häiritsisi.

Ei näistä ole epäilystä, ikävä kyllä, tossa muutama tapaus ehkä just aika ekstrvertteja ja itsevarmoja ja muuten meistä kummastakin kivaa seuraa, mut tosiaan yrittää pokailla. Mä päätin lopulta, että en oikeastaan halua edes tavata uusia ihmisiä enään, kun kaiken pitää aina olla niin vaikeata. Siis on tullut rakkaustunnustuksia ym. yleensä toisella tapaamisella.

• rakkaus tarina

no ei sitä muuten lähdetä tytön tekee mieli kikkeliä ja on kummallakin varma yhden yön merkki ja jos annat miehelle puh no niin jos miestä kiinnostaa niin soittaa ja pyytää treffeille ja siitä se sitten alkaa

• Mies vaan saattaa saada aammulla raiskaussyytteen, jos kovin alkaa suostuttelemaan.

• raakaa menoa

tarviiko siinä enään suostutella tyttö vaatii ja haluaa seksiä eihän se muuten lähtisi haluaa leikkiä kikkelillä

• Entä jos ei vaadi tai halua, mutta kuitenkin suostuu?

• se on teidän asia

pelaatte sitten koko yön afrikan tähteä ja paiskitte korttia meneehän se yö noinkin

• Näin se menee.

• 000000000ååååååååååå

Ei tietenkään ole.

• _Sinkkunelli_

Ei todellakaan ole lupaus seksistä! Voi hyvänen aika. Mukaan lähteminen tarkoittaa sitä, että mies on kiinnostava ja häneen haluaa tutustua paremmin.

Ei ole olemassakaan mitään"hiljaista" sopimusta saada seksiä! Ja jos yhden illan hoito on ainoa tavoite, niin sitten varmaan sen voi ottaa avoimesti puheeksi?

Olen lähtenyt jatkoille ja tehnyt selväksi, että jos on vaan "Se" mielessä, niin ei heru ja sit voidaan sanoa heipat heti. Joku on toivottanut hyvää illan jatkoa - mikä on mielestäni reiluinta- mutta onpa tuolla tavoin suhteitakin syntynyt. Eikä näin ole kukaan tuntenut itseään petetyksi.

• _Sinkkunelli_

Äh, väsy ja nopea kirjoittaminen, ei hyvä.. Siis on toivotettu illan jatkot _ennen _ jatkoille lähtemistä, kun olen todennut ettei kannata kutsukaan mukaan, jos ei muuta ole mielessä.

• jos ei seksiä
        _Sinkkunelli_ kirjoitti:

Äh, väsy ja nopea kirjoittaminen, ei hyvä.. Siis on toivotettu illan jatkot _ennen _ jatkoille lähtemistä, kun olen todennut ettei kannata kutsukaan mukaan, jos ei muuta ole mielessä.

nainen ulos kämpästä ja heti;)

• _Sinkkunelli_
        jos ei seksiä kirjoitti:

nainen ulos kämpästä ja heti;)

Eipä ole moista kukaan vaatinut, kun on jo lähtiessä selvää, että ei heru. ;)

Komppaan ht:tä, jatkoille lähteminen on hyvä tapa tutustua. Mielestäni typerää olettaa, että kaikki on nykyään heti ekalla tapaamisella hyppäämässä sänkyyn. Ja toisaalta, jos vaan vaihdetaan numeroa, niin harvemmin sellaisista mitään tulee.

• ht ...

Ei ole lupaus seksistä, mutta melko varma merkki että nainen haluaa sitä.

Itselläni ei kovin kattavaa kokemusta aiheesta ole, mutta kertaakaan ei ole tullut vastaan naista, joka olisi lähtenyt baarista mukaan, muttei olisi lopulta halunnut seksiä. Kyllä ne naiset pakit antaa jo siellä baarissa jos ei halua seksiä. Harva varmaan uskaltaa ottaa riskiä että lähtee miehen mukaan mutta sitten kieltäytyy seksistä (ja se on ihan viisastakin).

Kunpa löytäisikin sen jonkun naisen, joka haluaisi lähteä baarista jatkamaan asunnolle kahdenkesken, mutta sanoisi ettei seksiä ole luvassa ja sitten oikeasti pitäisi sen linjan. Siinäpä olisi se oikeanlainen nainen - sellainen, joka haluaa oikeasti tutustua, mutta ei halua yhden yön juttuja.

• Siveyden sipuli

Täällä on yksi sellainen nainen ! :) Kahdesti olen kutsunut miehen omaan kotiini baarin jälkeen painottaen ettei minulla ole aikomusta harrastaa seksiä, ensimmäinen mies kunnioitti sitä eikä yrittänytkään mitään - loppupeleissä tästä kehittyi 1v seurustelusuhde. Tästä ensimmäisestä sukseesta ilahtuneena myöhemmin erosta toivuttuani kutsuin toisen miehen kotiini painottaen taasen etten aio harrastaa seksiä tänä yönä. Aluksi mies vaan jutusteli kaikesta, mutta sitten alkoi lähentelemään joten pyysin häntä poistumaan. Mies onneksi lähti ja tämän jälkeen en ole uskaltanut ketään kotiini kutsua tai lähteä kenenkään mukaan.

• olet peturi
        Siveyden sipuli kirjoitti:

Täällä on yksi sellainen nainen ! :) Kahdesti olen kutsunut miehen omaan kotiini baarin jälkeen painottaen ettei minulla ole aikomusta harrastaa seksiä, ensimmäinen mies kunnioitti sitä eikä yrittänytkään mitään - loppupeleissä tästä kehittyi 1v seurustelusuhde. Tästä ensimmäisestä sukseesta ilahtuneena myöhemmin erosta toivuttuani kutsuin toisen miehen kotiini painottaen taasen etten aio harrastaa seksiä tänä yönä. Aluksi mies vaan jutusteli kaikesta, mutta sitten alkoi lähentelemään joten pyysin häntä poistumaan. Mies onneksi lähti ja tämän jälkeen en ole uskaltanut ketään kotiini kutsua tai lähteä kenenkään mukaan.

häpeä.

• ht ...
        Siveyden sipuli kirjoitti:

"Aluksi mies vaan jutusteli kaikesta, mutta sitten alkoi lähentelemään joten pyysin häntä poistumaan."

No eihän toi nyt pitäisi vielä olla paha, jos siis se lähentely ei selvästi mene liian pitkälle. Siis jos kyse on jostain pienestä flirtistä tai ehdottelusta ilman mitään uhkaavaa käytöstä, epämiellyttävää lääppimistä tai painostukselta tuntuvaa.

Tietysti jos mies osoittaa olevansa kovin kiinnostunut seksistä, niin varmaan pelottaisi jättää sellainen mies samaan asuntoon yöksi kun painuu nukkumaan. Hyvä pyytääkin miestä silloin kohteliaasti lähtemään.

Mut siis tällaisia siveyden sipuleita pitäisi löytää enemmänkin! Ainahan sitä saa haaveilla, mutta olen kovin skeptinen. Ehkä näitä naisia onkin tuolla liikkeellä, mutta ne on vaan ne mille en osaa siellä baarissa jutella niin että pyytäisivät kotiinsa. Tai sitten ne kaikki on jo pelästyny jotain miestä eikä enää uskalla tehdä noin.

• 23+5
        ht ... kirjoitti:

"Aluksi mies vaan jutusteli kaikesta, mutta sitten alkoi lähentelemään joten pyysin häntä poistumaan."

No eihän toi nyt pitäisi vielä olla paha, jos siis se lähentely ei selvästi mene liian pitkälle. Siis jos kyse on jostain pienestä flirtistä tai ehdottelusta ilman mitään uhkaavaa käytöstä, epämiellyttävää lääppimistä tai painostukselta tuntuvaa.

Tietysti jos mies osoittaa olevansa kovin kiinnostunut seksistä, niin varmaan pelottaisi jättää sellainen mies samaan asuntoon yöksi kun painuu nukkumaan. Hyvä pyytääkin miestä silloin kohteliaasti lähtemään.

Mut siis tällaisia siveyden sipuleita pitäisi löytää enemmänkin! Ainahan sitä saa haaveilla, mutta olen kovin skeptinen. Ehkä näitä naisia onkin tuolla liikkeellä, mutta ne on vaan ne mille en osaa siellä baarissa jutella niin että pyytäisivät kotiinsa. Tai sitten ne kaikki on jo pelästyny jotain miestä eikä enää uskalla tehdä noin.

Ei tulis mieleenkään pyytää mies baarista kotiin. Ehkä treffien jälkeen, mutta ei yöllä baarista. Suojeluvaisto varmaan liian korkealla.

• Ei tietenkään ole lupaus seksistä. Jos nainen lähtee yökerhosta - jossa me kaikki olemme vain pitämässä hauskaa ja tanssimassa - mukaan kuuntelemaan musiikkia, niin sitten kuunnellaan musiikkia. Tai jos juomaan teetä, niin sitten laitetaan sitä teetä eikä muuta. Tai jos katselemaan valokuvia junista, niin sitten katsellaan niitä kuvia, ja siirrän jalkaa kun naisen jalka vahingossa osuu omaani, istahdin varmaan liian lähelle, pahoittelen ja väistän vähän ja esittelen seuraavan kuvan. Kun kuvat on katsottu, niin lupaan maksaa hänelle taksin, jos hän ei halua jäädä sohvalle nukkumaan.

• Reipas Mies

Eihän sitä pääse panemaan jos ei osaa afterbaari-etikettiä ja siihen liittyviä manööverejä. Voihan sitä pelata lautapelejä tai kuunnella yöradiota naisen kanssa. Not.

Baarista tutuksi tullutta naista ei kannata kysyä tulemaan pesemään pyykkejäsi tai laittamaan ruokaa himaasi. Ja naisen asunnolla ei kannata ainakaan sohvalle oksentaa tai kusta vaatekaappiin kun siinä olisi pitänyt olla vessan.

Suomalaisilla on kumma tapa harrastaa seksinsä laskukännissä, meikit levinneenä minihame korvissa hoiperrellaan taksiin kun joku hugobossi-jännis lääppii tissejä ja jalkojen väliä tuon tuosta. Uuh beibe! Ja yön pimeydessä. Miehet ovat kusen ja kaljan hajuisia sönkkääjiä. Tulee viisaita lapsia näille. Joo.
      Tämmöinen sokkopano vaatii sen että tekijä poistuu ennen auringon nousua, sehän on hei vamppyyri-seksiä. Saa käyttää muttei ole pakko.

Mies on tosi usein naiselle "kiinnostava" jos on tarpeeksi komea ja sellainen että siitä on naiselle etua hengata hänen kanssa. Kun nainen sentään lähtee "jatkoille" on sitten mahdollista (kun miehen kipinä vaan kantaa) että "se vaan tapahtuu" eli siis miehen jipot ja moowsit voittaa naisen.

• kalja on elämä

eihän baariin mennä kuin kahden syyn takia joko juomaan kunnolla tai juomaan ja panoa hakemaan kaikki tietää mitä varten siellä ollaan ei baareista kunnon seuraa löydä kautta aikojen sieltä ei ole kunnon seuraa saanut baari kansa on baari kansaa

• juuri näin

ei sieltä baarista haeta mitään "juodaan teetä ja tehdään ristisanoja yöllä"-seuraa..

• Ei ole. Mutta valitettavasti yleensä haluavat kuitenkin lopulta, vaikka itse vielä ensin kieltävät.
      Minä olisin vaan tutustumassa kaikessa rauhassa.

• jos nainen lähtee

yöllä sinun kämppään, niin kyllähän se helvata haluaa kikkeliä reikiinsä. Jos tälläinen perusasia on hakusessa, niin huh huh.

• ällötykset

Mä käyn baarissa tanssimaan ja katsomassa ihmisiä, Ei koskaan tullut iskettyä ketään baarissa, tai lähdettyä kenenkään mukaan tai pyydetty luokseni. Miehiä ei kannata ainakaan baarista hakea. Kännit äklöt supermänit ja selvinpäin ei edes nimeä uskalla sanoa.

• ht ...

Ei se ole etteikö selvinpäin uskaltaisi nimeä sanoa. Mutta ei tuolla ulkona selvinpäin voi tuntemattomia naisia iskeä. Ei se vaan toimi jos ei ole todellinen hurmuri auervaara.

Ja mitä pahaa siinä ois tutustua baarissa mieheen. Ihan samat miehet ne siellä baarissakin on kuin muuallakin. (Tai ehkä vähän painottunu enemmän sinne juoppojen ja pelimiesten suuntaan, mutta on siellä seassa tavallisiakin miehiä.)

Ei oo mikään pakko tosiaan miestä sieltä ottaa sänkyynsä. Ainahan voi yrittää vaan sopia kahvitreffit päivälle niin näkee millainen on selvin päin (ja muutenkin valita vain miehiä, jotka ei oo baarissakaan ihan ympäripäissään). Tai sitten jos uskaltaa niin omalle tai miehen asunnolle tutustumaan ja selvästi ilmaisten että seksiä ei ole luvassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      74
      5228
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      33
      2891
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      40
      2594
    4. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      26
      1993
    5. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      1952
    6. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      29
      1809
    7. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      95
      1782
    8. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      167
      1657
    9. Mietin tässä T....

Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..
      Suhteet
      24
      1398
    10. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      94
      1220
    Aihe