Alapäästä yläpäähän pojat

Kurppakastilainen

Eksyin palstalle jokin aika sitten kun kiinnostuin siitä miten nykyaikana pareja muodostuu. Minulla on omia poikia, joten kiinnostaa milloin mahdollisesti miniäehdokkaita saan. Omat poikani ovat hiljaisia, ujoja ja ihania nuoria miehiä, ehkä muistuttavat joitain palstalaisia. Samanlaisia kuitenkin kuin isänsä aikanaan. Hänet olisivat palstalaiset varmaan laskeneet ätmiksi. Täysin kokematon, epävarma, hassusti pukeutunut, köyhä humanistinplanttu. Luuli pilaksi kun kaunis nainen kiinnostui. Sitä pilaa on nyt jatkunut yli 20 vuotta ja onni kukoistaa. Tiesin millaisesta miehestä saa hyvän puolison ja rakastan puolisoani syvästi.
Hämmästyin suuresti palstan kirjoituksia, sitä vihan ja yksinäisyyden määrää. Minutkin on jo haukuttu katkeraksi kurpaksi, joka kiusaa täällä miehiä koska omat parhaat vuodet ovat jo takana enkä miestä saa ja mitähän muuta, hohhoijaa. Tekisi vain mieli ravistella palstan miehiä. Kyllä ujot ja hiljaiset kelpaavat, he ovat ihania. Pois sieltä poteroista ja antakaa naisille edes tilaisuus rakastaa teitä. Lakatkaa myös vahtaamasta mitä naiset tekevät alapäällään, ihan kuin jotain keskiaikaista touhua. Miettikää enemmän mitä siellä yläpäässä tapahtuu, sieltä se rakkaus lähtee.

80

269

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ujolle ja hiljaiselle se on vaan työläämpi homma, mutta ei mahdottomuus. Moni on täälläkin jo lyönyt hanskat tiskiin ja istuu kaiket päivät kotona koneen ääressä, kun pitäisi olla ulkona kehittämässä sosiaalisia taitoja.
      Jossain vaiheessa se alkaa olla ylivoimaisen vaikeaa ja kynnys kasvaa vuosi vuodelta.

• Kurppakastilainen

Sehän se saa minut kiipeilemään seinille täällä kotikoneen äärellä. Täällä menee moni mies ihan hukkaan. Olen ollut niin onnellinen oman puolisoni kanssa, että on vaikea lukea tätä palstaa. Tiedän ihan omalla kokemuksella millaista on elää tällaisen ujomman miehen kanssa. Mieheni on parasta mitä elämässäni on ikinä tapahtunut.

• 17+16
        Kurppakastilainen kirjoitti:

Sehän se saa minut kiipeilemään seinille täällä kotikoneen äärellä. Täällä menee moni mies ihan hukkaan. Olen ollut niin onnellinen oman puolisoni kanssa, että on vaikea lukea tätä palstaa. Tiedän ihan omalla kokemuksella millaista on elää tällaisen ujomman miehen kanssa. Mieheni on parasta mitä elämässäni on ikinä tapahtunut.

Sunlaisia naisia on todella vähän.. Todella harva nainen haluaa ujon miehen.

• säälin poikiasi

mutta näemmä äitinäkin itsekin tajuat millaiset ätmit olet maailmaan saattanut, voi voi.

• 6+19

Valitettavasti pojillasi on suuntana on katkera yksinäisyys. Lause " Omat poikani ovat hiljaisia, ujoja ja ihania nuoria miehiä" paljastaa sen.

Toivottavasti et ole kasvattanut poikiasi kunnioittamaan naisia ja kohtaamaan heidä ihmisinä.

Silloin toivoa ei ole.

Toisaalta. Onhan se hienoa, että perhe voi yhdessä kärsiä sinkut-palstalla.

• ht ...

Mukavaa että joku on ymmärtänyt sen ujonkin arvon.

Mutta tosiaan ei ne miehet mene pelkästään täällä ollessa hukkaan - ihan samaan hukkaan meno se on jos tuonne ulos "isoon pahaan maailmaan" menee.

Mutta voihan sitä aina yrittää. Tänään ajattelin taas kävästä klubeilla pyörimässä - onhan nyt keskiviikko. Kävin kyllä eilenkin ohimennen pari ottamassa, mutta hyvin hiljaistahan siellä oli, kuten yleensä normaaleina arkipäivinä. Totuus on kuitenkin että ei sitä sieltä baareista löydä oikeanlaista seuraa.

Kyllä se on edelleen se ujojen miesten homma painua vaikka sinne nettideittiin (vaikka sekin on se pahin mahdollinen "hurmaa nainen yhdessä tunnissa" paikka).

• äiti toivoo pojallee

vai täytyisi ottaa kiertopalkinnon kun muille ei kelpaa joka pojan lyyti on itse pilannut elämänsä en ole koskaan kuullut että joku suosittelee vaimoksi kiertopalkintoa sehän on pilkan ja naurun kohde tietysti toinen sellainen nainen on sitä mieltä että täytyisi ottaa mutta tietysti minun puolestani poikasi saa ottaa sellaisen naisen ja olla onnellinen poikasi on sitten ihmeellinen mies jolle kelpaa kiertopalkinto joka muille tähteeks jää onnea heille

• Näin nähtävä

Pitää vaan muistaa, ettei palsta kerro yleisesti parinmuodostuksesta juurikaan, koska tänne näyttää keskittyneen lähinnä eri tavoin rajotteisia ja syrjäytymisen kynnyksen kahta puolta kiikkuvia sosiaalitoimiavusteisia miehiä. Mielentilat ärtyneitä ja tulehtuneita, ja puheet sen mukaisia, eli mitä sattuu; jonkinlainen puolustusreaktio toki joten sikäli ymmärrettävää.
      Käsitys seksuaalisuudesta parisuhteen kannalta outo, lähinnä viihdehömpän vääristämä. Aloittajalla ollut hyvä tuuri aikanaa, jess! :)

• Kyllä tosielämässäkin sinkkuus on selvästi keskittynyt pienituloisiin ja työttömiin miehiin.

Paras rakkauslääke miehelle on raha ja valta, totesi evoluutiopsykologi Markus J. Rantala.

• Niin ja
        outsider1 kirjoitti:

Kyllä tosielämässäkin sinkkuus on selvästi keskittynyt pienituloisiin ja työttömiin miehiin.

Paras rakkauslääke miehelle on raha ja valta, totesi evoluutiopsykologi Markus J. Rantala.

juopoille.

• outsider1 kirjoitti:

Kyllä tosielämässäkin sinkkuus on selvästi keskittynyt pienituloisiin ja työttömiin miehiin.

"Paras rakkauslääke miehelle on raha ja valta"

Höpö höpö. Sitä kun kävelee Prismassa tai kadulla, niin kaikenlaista turjaketta sitä näkeekin naisen kanssa, joilla ei varmasti ole juurikaan rahaa tai valtaa (ellei väkivaltaa lasketa). Sen sijaan kehtaisin väittää, että vaikka minulla ei ole valtaa, niin raha-asiani ovat jokseenkin kunnossa. Jos se siitä vallasta sitten on kiinni, niin okei, mutta noin muuten naisonni ei juurikaan ole muuttunut köyhistä opiskeluvuosista. Naisen ehkä saa ensitreffeille helpommin nettideiteistä, mutta luulen että iällä ja helsinkiläistymisellä on sen kanssa enemmän tekemistä.

• miksi et tuo
        lord.boredom kirjoitti:

"Paras rakkauslääke miehelle on raha ja valta"

Höpö höpö. Sitä kun kävelee Prismassa tai kadulla, niin kaikenlaista turjaketta sitä näkeekin naisen kanssa, joilla ei varmasti ole juurikaan rahaa tai valtaa (ellei väkivaltaa lasketa). Sen sijaan kehtaisin väittää, että vaikka minulla ei ole valtaa, niin raha-asiani ovat jokseenkin kunnossa. Jos se siitä vallasta sitten on kiinni, niin okei, mutta noin muuten naisonni ei juurikaan ole muuttunut köyhistä opiskeluvuosista. Naisen ehkä saa ensitreffeille helpommin nettideiteistä, mutta luulen että iällä ja helsinkiläistymisellä on sen kanssa enemmän tekemistä.

esille, että raha-asiat kunnossa. Osta pieni porsche ja rolex ranteeseen..

• miksi et tuo kirjoitti:

Kyllä minä tuonkin. Rolexit tosin käsittääkseni eivät ole niin laadukkaita kelloja kuin luullaan - näin minulle on kerrottu. Ainakin olen katsellut muita merkkejä, Omegaa esimerkiksi.

1300 € ranteessa ei ainakaan näytä riittävän.

• miksi et tuo
        lord.boredom kirjoitti:

Kyllä minä tuonkin. Rolexit tosin käsittääkseni eivät ole niin laadukkaita kelloja kuin luullaan - näin minulle on kerrottu. Ainakin olen katsellut muita merkkejä, Omegaa esimerkiksi.

Ensinnäkin, naiset ei tajua kelloista mitään. Ja jos nainen tajuaa, silloin käsissä on älykäs nainen..

Eli iso ja bling bling kello antaa paremman näkyvyyden kuin rolex. Muuten, rolex ei ole mitenkään hyvä kellomerkki (vrt vaikka patek), mutta se on tunnettu ja varmaan yksi maailman yleisimmistä merkeistä. Ja se yhdistyy naisen aivoissa rahaan.

Suosittelen silti, että hommaat laatukellon, esim 5000-10000 euron hintaluokasta. Sen kantaminen nostaa itsetuntoasi, ja saat seiten helpommin naisen. Vaikka naiset ei siitä kellosta mitään tajuakkaan.

Olet ilmeisesti DI, jolloin joku IWC olisi sinulle kiva "inssikello".

Sama sen porschen kanssa.. Pelkästään auton avaimien pitäminen kädessä nostaa itsetuntoasia, ja naisen saanti helpottuu.

• miksi et tuo
        wlfwd kirjoitti:

1300 € ranteessa ei ainakaan näytä riittävän.

itte käytän kesäisin n. 55mm kelloja, lentäjä ja sukeltajakelloja räikeillä nahka rannekkeilla, Talvella konservatiisesti n. 44mm laatukelloja metallirannekkeilla. Miehellä tulee olla useita kelloja eri tilanteiden mukaan. Itselläni on 7 kelloa joista 4 on vain ja pelkästään kesäkäyttöön ja terdellä elvistelyyn.

itte käytän kesäisin n. 55mm kelloja, lentäjä ja sukeltajakelloja räikeillä nahka rannekkeilla, Talvella konservatiisesti n. 44mm laatukelloja metallirannekkeilla. Miehellä tulee olla useita kelloja eri tilanteiden mukaan. Itselläni on 7 kelloa joista 4 on vain ja pelkästään kesäkäyttöön ja terdellä elvistelyyn.

Itse käytän puhelinta, joka korvaa kellojen tarpeen täysin. Älykellon hankinta on tosin harkinnassa.

• kellon idis on
        outsider1 kirjoitti:

Itse käytän puhelinta, joka korvaa kellojen tarpeen täysin. Älykellon hankinta on tosin harkinnassa.

näemmä sinulla hakusessa;)

• ei mitään järkeä
        kellon idis on kirjoitti:

näemmä sinulla hakusessa;)

rannekello on täysin turhake

• piiloalfa
        miksi et tuo kirjoitti:

Ensinnäkin, naiset ei tajua kelloista mitään. Ja jos nainen tajuaa, silloin käsissä on älykäs nainen..

Eli iso ja bling bling kello antaa paremman näkyvyyden kuin rolex. Muuten, rolex ei ole mitenkään hyvä kellomerkki (vrt vaikka patek), mutta se on tunnettu ja varmaan yksi maailman yleisimmistä merkeistä. Ja se yhdistyy naisen aivoissa rahaan.

Suosittelen silti, että hommaat laatukellon, esim 5000-10000 euron hintaluokasta. Sen kantaminen nostaa itsetuntoasi, ja saat seiten helpommin naisen. Vaikka naiset ei siitä kellosta mitään tajuakkaan.

Olet ilmeisesti DI, jolloin joku IWC olisi sinulle kiva "inssikello".

Sama sen porschen kanssa.. Pelkästään auton avaimien pitäminen kädessä nostaa itsetuntoasia, ja naisen saanti helpottuu.

Jos meinaa tuon arvoista kelloa käyttää, niin eikö silloin pitäisi olla erittäin siististi pukeutunut muutenkin? Olisi omituista vedellä jossain farkuissa ja t-paidassa tuollaisen kellon kanssa.

Parempi veto olisi pistää ne rahat istuviin laatuvaatteisiin. http://www.catwalkyourself.com/wp-content/uploads/2013/06/man_catwalk_yourself_SS14_hermes.jpg Esimerkiksi tuollaiset vaatteet auttavat varmasti naisten saannissa enemmän kuin joku hihan alla oleva kello, jonka olemassaoloa ei itsekään muista. T

osin lb:n kyseessä ollessa hän varmaan ajattelisi, että mitähän vittua oikein yritän saavuttaa näihin vaatteisiin pukeutumalla ja itsevarmuus vain laskisi entisestään. Noin ainakin minä ajattelisin ja varmasti kaikki muutkin suhteellisen normaalit suomalaiset miehet. Helsingissä on kuitenkin se hyvä puoli, että noin pystyy pukeutumaan ja kukaan ei ajattele siitä mitään negatiivista. Ei välttämättä mahdollista missään muualla Suomessa.

• ht ...
        ei mitään järkeä kirjoitti:

rannekello on täysin turhake

Turhake, mutta se on sosiaalisesti hyväksyttävä status-koru miehellä.

En tosin itse ole vähään aikaan rannekelloa käyttänyt. Käytin kyllä aika pitkään mutta eipä se tainnut minusta yhtään sen haluttavampaa tehdä, kun ei niitä naisia pahemmin näkynyt. :D

Jos nyt totta puhutaan, niin ainakin itselläni edelleen se luonne on se mihin homma kaatuu. Toki parempi ulkonäkö antaisi paljon enemmän tutustumismahdollisuuksia että voisi joskus upota se luonnekin johonkin naiseen. Mutta kyllä ne viat on siis muualla kuin siinä ranteessa.

• äiti toivoo pojallee

eli kyllä naisten alapäätouhut kiinnostaa ja toinen ei kukaan normaali ihminen oli mies tai nainen unelmoitte tai etsii vain yh ta eli joilla on lapsia entuudestaan ja lapsettomille antaa pakit heti vaatii lapsellista kumppania sanoa voi mitä vaan mutta totuus on eri jos on ihminen tai eläin tietysti joku pedofiili niin tekee mutta ei normaali ihminen

• outo äiti

mutta en ole koskaan kuullut että äiti toivoo että poika ottaisi helsingin yleisimmän huo.an itselleen vaimoksi ja ottaa hänen 14 lastansa omakseen eli tunnustaa lapset omakseen ilmeisesti itse olet ollut saman lainen on sinulla kyllä ihmeellinen ja harvinainen mies tosiaan mies pää asia että olette onnellisia on asioita joten nyt lopetan

• .....

Meinaatko vielä montakin vastausta kyhätä?

• piiloalfa

No joo, mutta kun on työtön ja ei todennäköisesti tällä työhistorialla tule koskaan töissä olemaankaan, niin vaikeahan siinä on yhdenkään naisen oikeasti kiinnostua. Tiedän kyllä monia naisia, jotka pitävät vähän pehmeäluonteisemmista miehistä. Uskoisin löytäväni naisen helpostikin, jos olisin töissä.

Opiskeluaikoina monet naiset osoittivat kiinnostusta. Olin varmaan joku jännittävä yksinäinen ratsastaja. Mitään seurustelujuttua ei kuitenkaan koskaan syntynyt, koska sosiaaliset taitoni olivat niin heikot ja itsetunto nollissa. Nykyään en käy enää missään muualla kuin kaupassa, kirjastossa ja salilla, niin ei synny edes orastavaa kontaktia naisiin.

• Kurppakastilainen

Jotkut kirjoittajat tuntuvat säälivän puolisoani, aivan kuin hän olisi korjannut pois jonkin kiertopalkinnon. Olin 20 vuotta vanha kun tapasimme. Olin ujo, enkä viihtynyt baareissa. Minun ujouteeni auttoi se, että toinenkin osapuoli oli ujo, se jotenkin helpotti.
        Työttömyys tuskin estää parisuhdetta. Oma miehenikin oli nuorempana jonkin aikaa työttömänä ja hoiti lapsia tuolloin koti-isänä. Työttömyys ja sairaudet ja muut vastoinkäymiset kuuluvat elämään, eivät ne määritä ihmistä. Täytyisi kuitenkin jotain kontaktia ottaa toisiin, kotoa ei oikein kukaan osaa tulla hakemaan. Liian kauan jos odottelee, ei oikein enää osaa olla toisten kanssa ja vetäytyy seurasta kokonaan koska se on helpompaa.

• piiloalfa

Jotkut kirjoittajat tuntuvat säälivän puolisoani, aivan kuin hän olisi korjannut pois jonkin kiertopalkinnon. Olin 20 vuotta vanha kun tapasimme. Olin ujo, enkä viihtynyt baareissa. Minun ujouteeni auttoi se, että toinenkin osapuoli oli ujo, se jotenkin helpotti.
        Työttömyys tuskin estää parisuhdetta. Oma miehenikin oli nuorempana jonkin aikaa työttömänä ja hoiti lapsia tuolloin koti-isänä. Työttömyys ja sairaudet ja muut vastoinkäymiset kuuluvat elämään, eivät ne määritä ihmistä. Täytyisi kuitenkin jotain kontaktia ottaa toisiin, kotoa ei oikein kukaan osaa tulla hakemaan. Liian kauan jos odottelee, ei oikein enää osaa olla toisten kanssa ja vetäytyy seurasta kokonaan koska se on helpompaa.

Tuossa iässä asia on eri. Nuorena ei ajatella ihmisen saavutuksia ollenkaan, vaan persoona on ykkössijalla. Jos tällainen 33-vuotias asuu muovimatollisessa vuokrayksiössä ja on ollut 9 vuotta työttömänä, niin ei ne 25 -vuotiaat aikuistuneet naiset kovin hyvällä katso. Kyllä tähän mennessä pitäisi olla jotain näyttöä, että on tehnyt elämässään asioita ja suunnitellut tulevaisuutta. Häpeä omasta tilanteestani saa minut tosiaan vetäytymään oikean elämän kontakteista melkein kokonaan pois.

• Kurppakastilainen
        piiloalfa kirjoitti:

Tuossa iässä asia on eri. Nuorena ei ajatella ihmisen saavutuksia ollenkaan, vaan persoona on ykkössijalla. Jos tällainen 33-vuotias asuu muovimatollisessa vuokrayksiössä ja on ollut 9 vuotta työttömänä, niin ei ne 25 -vuotiaat aikuistuneet naiset kovin hyvällä katso. Kyllä tähän mennessä pitäisi olla jotain näyttöä, että on tehnyt elämässään asioita ja suunnitellut tulevaisuutta. Häpeä omasta tilanteestani saa minut tosiaan vetäytymään oikean elämän kontakteista melkein kokonaan pois.

Eihän se elämä aina mene kuin Strömsössä. Nykymaailmassa aika monilla on vaikeuksia esimerkiksi talouden kanssa. Jos nainen on fiksu, hän ymmärtää, että kaksi kunnollista ihmistä pärjäävät kyllä elämässä aina jotenkin. Taloudellisten saavutusten mukaan ei kannata kumppania valita. Raha ei paljon lämmitä siinä vaiheessa kun eteen tulee jotain raskasta, kuten usein tulee, eikä toisesta ole rämpimään yhdessä karikoiden yli.
        Sellainen tyttö, joka ei näe lompakkoa pidemmälle, ei vaan ole oikea tyttö sinulle. Itse en ole rahan varaan koskaan laskenut. Köyhiä olemme aina olleet kuten kaikki humanistit tuppaavat olemaan, mutta asiamme olemme hoitaneet ja lapsemme kasvattaneet ja olemme toisillemme olleet tukena kun maailma on tarjonnut kuraa lapiokaupalla.

• piiloalfa kirjoitti:

No miksi et tee asioillesi mitään? Kouluttaudu tai etsi töitä.
        Helppoahan mun on täältä kysellä, kun en tiedä sun tilannettasi, mutta en pahalla kysy. Kuulostaa, kun olisit jo luovuttanut...
        Ja nuorihan sä vielä olet :)

• piiloalfa
        pimppaloora kirjoitti:

Helppoahan mun on täältä kysellä, kun en tiedä sun tilannettasi, mutta en pahalla kysy. Kuulostaa, kun olisit jo luovuttanut...

Olen tehnyt asialle paljonkin, mutta nyt viimeiset kaksi vuotta on mennyt jotenkin alamaissa ja en ole saanut mitään aikaan. Haluaisin kertoa enemmänkin puuhistani, mutta en uskalla, etteivät ihmiset tunnista minua täältä.

• piiloalfa

Eihän se elämä aina mene kuin Strömsössä. Nykymaailmassa aika monilla on vaikeuksia esimerkiksi talouden kanssa. Jos nainen on fiksu, hän ymmärtää, että kaksi kunnollista ihmistä pärjäävät kyllä elämässä aina jotenkin. Taloudellisten saavutusten mukaan ei kannata kumppania valita. Raha ei paljon lämmitä siinä vaiheessa kun eteen tulee jotain raskasta, kuten usein tulee, eikä toisesta ole rämpimään yhdessä karikoiden yli.
        Sellainen tyttö, joka ei näe lompakkoa pidemmälle, ei vaan ole oikea tyttö sinulle. Itse en ole rahan varaan koskaan laskenut. Köyhiä olemme aina olleet kuten kaikki humanistit tuppaavat olemaan, mutta asiamme olemme hoitaneet ja lapsemme kasvattaneet ja olemme toisillemme olleet tukena kun maailma on tarjonnut kuraa lapiokaupalla.

Teidän suhteenne kuulostaa lähes epätodellisen kauniilta.

• Kurppakastilainen.
        piiloalfa kirjoitti:

Olen tehnyt asialle paljonkin, mutta nyt viimeiset kaksi vuotta on mennyt jotenkin alamaissa ja en ole saanut mitään aikaan. Haluaisin kertoa enemmänkin puuhistani, mutta en uskalla, etteivät ihmiset tunnista minua täältä.

Pimppalooran kanssa samaa mieltä, nuori olet vielä. Ehdit vielä vaikka mitä. Eihän nykynuoret ole kolmissakymmenissä kuin vasta hädin tuskin koulunpenkiltä päässeet. Niin kummalliseksi on maailma mennyt. Ja jos olet terve, se on vielä plussaa. Minä olin tuossa iässä saanut jo syöpädiagnoosin ja rukoilin vain, että saisin elää ja nähdä muksuni aikuisina.

• Ympäriämpäri
        pimppaloora kirjoitti:

Parissa kolmessa vuodessa muuttaa elämänsä ylösalaisin. Et tietysti tule JormaOllilaksi, mutta hyvän ammatillisen perustutkinnon saa esim LVI-asentaja tai perushoitaja ja ei muuta kuin työmarkkinoille.

• ATMaisteri

"Eihän se elämä aina mene kuin Strömsössä. Nykymaailmassa aika monilla on vaikeuksia esimerkiksi talouden kanssa."

Kyllä. Ja siksi alimman tuloviidenneksen miehistä 43% onkin vailla kumppania. Ylimmän tuloviidenneksen miehistä 2% on vailla kumppania.

Totuus on että nainen haluaa kunnon miehen, eli miehen jolla on statusta nyt tai yrittäliään ja itsevarman luonteen ansiosta tulevaisuudessa. Tämä vaatimus naamioidaan kemiaksi ym hölynpölyksi jota voidaan huijata itseään uskomaan ettei rahalla ja statuksella ole väliä kun haettiin miestä joka pystyy kustantamaan sen ison OKT:n, prinsessahäät ja ulkomaanmatkat.

• hypergamiaa

Nainen ei keskimäärin pariudu työttömän miehen kanssa. Naisen hypergaminen luonne ajaa naisen etsimään statusta ja raha.

• Kurppakastilainen
        ATMaisteri kirjoitti:

"Eihän se elämä aina mene kuin Strömsössä. Nykymaailmassa aika monilla on vaikeuksia esimerkiksi talouden kanssa."

Kyllä. Ja siksi alimman tuloviidenneksen miehistä 43% onkin vailla kumppania. Ylimmän tuloviidenneksen miehistä 2% on vailla kumppania.

Totuus on että nainen haluaa kunnon miehen, eli miehen jolla on statusta nyt tai yrittäliään ja itsevarman luonteen ansiosta tulevaisuudessa. Tämä vaatimus naamioidaan kemiaksi ym hölynpölyksi jota voidaan huijata itseään uskomaan ettei rahalla ja statuksella ole väliä kun haettiin miestä joka pystyy kustantamaan sen ison OKT:n, prinsessahäät ja ulkomaanmatkat.

Meillä ei ole omakotitaloa, ulkomailla emme ole käyneet kertaakaan ja olen silti äärimmäisen onnellinen. Harmittaa tietysti kun en ole moisia ylellisyyksiä kyennyt puolisolleni tarjoamaan, mutta ei hän ole valitellut. Katson silti olevani ihan kunnon nainen, vaikka en ole voinut tarjota puolisolleni ylellistä elämää. Päteehän tämä siis tietenkin näinkin päin, että naisenkin pitäisi kyetä tarjoamaan miehelleen ylellisyyksiä. Lapsia pyrimme kykyjemme mukaan tukemaan vieläkin rahallisesti, vaikka he ovat jo yliopistossa. Kyllä köyhätkin menevät naimisiin, natsi-Saksa kaatui jo eliitti-ihmisineen.

• kunnon trolli
        piiloalfa kirjoitti:

Teidän suhteenne kuulostaa lähes epätodellisen kauniilta.

tämäkin vanha kurppa;)

• ATMaisteri

Meillä ei ole omakotitaloa, ulkomailla emme ole käyneet kertaakaan ja olen silti äärimmäisen onnellinen. Harmittaa tietysti kun en ole moisia ylellisyyksiä kyennyt puolisolleni tarjoamaan, mutta ei hän ole valitellut. Katson silti olevani ihan kunnon nainen, vaikka en ole voinut tarjota puolisolleni ylellistä elämää. Päteehän tämä siis tietenkin näinkin päin, että naisenkin pitäisi kyetä tarjoamaan miehelleen ylellisyyksiä. Lapsia pyrimme kykyjemme mukaan tukemaan vieläkin rahallisesti, vaikka he ovat jo yliopistossa. Kyllä köyhätkin menevät naimisiin, natsi-Saksa kaatui jo eliitti-ihmisineen.

Olet hieno ihminen, mutta poikkeustapaus. Kaltaisiasi on harvassa, ja sekin pitää muistaa että 20-vuotiaana ujous, varattomuus, jne saattaa vielä olla söpöä. Mutta vaatimukset kasvavat nopeasti; kun valtaosa naisista juoksee juoksujaan, nyt pitääkin olla itsevarmuutta ja seksuaalista kokemusta. Kun 25 iässä aletaan suunnittelemaan elämää ja osa kavereista postaa Facebookkiin kuvia OKT:n parkettilattioista, se kaksio ei tunnukaan enää riittävältä.

On karhunpalvelus väittää ätmeille ettäe statuksella, ulkonäöllä ja pelimiestaidoilla olisi väliä. Harva löytää 20-vuotiaana sitä 1% naista.

• kaikki naiset
        ATMaisteri kirjoitti:

Olet hieno ihminen, mutta poikkeustapaus. Kaltaisiasi on harvassa, ja sekin pitää muistaa että 20-vuotiaana ujous, varattomuus, jne saattaa vielä olla söpöä. Mutta vaatimukset kasvavat nopeasti; kun valtaosa naisista juoksee juoksujaan, nyt pitääkin olla itsevarmuutta ja seksuaalista kokemusta. Kun 25 iässä aletaan suunnittelemaan elämää ja osa kavereista postaa Facebookkiin kuvia OKT:n parkettilattioista, se kaksio ei tunnukaan enää riittävältä.

On karhunpalvelus väittää ätmeille ettäe statuksella, ulkonäöllä ja pelimiestaidoilla olisi väliä. Harva löytää 20-vuotiaana sitä 1% naista.

jotka kasvattavat tähän maailmaan ätmejä ovat hienoja ihmisiä meidän ytmien kannalta;)

• Ympäriämpäri kirjoitti:

Parissa kolmessa vuodessa muuttaa elämänsä ylösalaisin. Et tietysti tule JormaOllilaksi, mutta hyvän ammatillisen perustutkinnon saa esim LVI-asentaja tai perushoitaja ja ei muuta kuin työmarkkinoille.

... eli takaisin työttömyyteen.

• ht ...
        Ympäriämpäri kirjoitti:

Jep. Elämän saa helposti ylösalaisin. Itsekin olen vain yksinkertaisesti päättämällä saanut muutettua hyväpalkkaisen työn 0e/kk oleskeluksi. :D

Kyllä sen varmaan joku voi vastaavasti toisinpäinkin haluteessaan muuttaa.

Pitäisi vaan itsekin jaksaa päättää montako kuukautta tai vuotta sitä jaksaa tällä tyylillä mennä ennen kuin on aika hypätä takaisin normaaleille työmarkkinoille siihen oravanpyörään. (ts. varmaan heti kun löytyy se nainen tai sitten kun päättää että sopivaa naista ei tule löytymään.)

• Timanttista

Olipa harvinaisen hyvä kirjoitus palstalla, yksi parhaista lukemistani. Tuollaista lisää!

• Vanha viidakon sanon

"Lakatkaa myös vahtaamasta mitä naiset tekevät alapäällään, ihan kuin jotain keskiaikaista touhua. Miettikää enemmän mitä siellä yläpäässä tapahtuu, sieltä se rakkaus lähtee."

- Rakkaus ehkä lähtee yläpäästä mutta taudit eivät lähde alapäästä.

• Kurppakastilainen

Vastuuntuntoiset aikuiset voivat käydä testeissä ennen vällyjen alle pujahtamista. Niissä voi käydä vaikka useampaan otteeseen, jos ensimmäiseen tulokseen ei vielä luota.
        Omilta mahdollisilta tulevilta miniöiltäni en odota, että he olisivat jotain neiti Impi Umpilampia, se asiahan ei minulle edes kuulu. Kovasti toivon kuitenkin sitä, että he rakastaisivat poikiani täydestä sydämestään. Se on nimittäin tärkeämpää kuin immenkalvo ja hyödyllisempää, sitten kun elämässä joudutaan yhdessä ponnistelemaan niiden vastoinkäymisten kanssa.

• naisen seksuaalinen

vapautuminen. Rakkaus ja seksi on erotettu toisitaan. Nyt myös miesten mielissä. Mies (ytmi) voi rakastaa naista, mutta samalla pyörittää seksintäyseisiä panorinkejä. Ätmit haaveilee rakkaudesta ja ei tule saamaan naista, Seksi on naiselle myös väline hypergamiaan, ätmeille on turha antaa.

• Sexual Jihad

Nainen on kiimavittunsa ohjaama seksinälkäinen elukka.

• Kurppakastilainen

Tämä on kuin opettaisi sokeaa näkemään. Ihan toivotonta. Tietenkin miehet tahallaan kirjoittelevat näitä juttuja provosoidakseen. Palstalla on kuitenkin myös miehiä, jotka oikeasti kuvittelevat, ettei rakkautta voi löytää. Nämä alapäähän jumittuneet tapaukset eivät niihin kuulu, kunhan törkyilevät kuin lapset, jotka ovat juuri keksineet alapääsanaston.

• tuohan on

Tämä on kuin opettaisi sokeaa näkemään. Ihan toivotonta. Tietenkin miehet tahallaan kirjoittelevat näitä juttuja provosoidakseen. Palstalla on kuitenkin myös miehiä, jotka oikeasti kuvittelevat, ettei rakkautta voi löytää. Nämä alapäähän jumittuneet tapaukset eivät niihin kuulu, kunhan törkyilevät kuin lapset, jotka ovat juuri keksineet alapääsanaston.

tieteellinen fakta, jonka palstakurppa "helka" toi palstalaisten tieoisuuteen. Toki se on ollut mutenkin tiedossa kautta aikojejn.

• 2+6

"Noi tyypit kiusaa, mä vaan vähän niitä ensin trollasin".

• NYT SELVISI

Palstakurppa on synnyttänyt ja kasvattanut kasan poikia, joista on tullut ätmejä äitinsä paskan femakkokasvatuksen ja nössön aisuri-iisän avustuksella.

Nyt äkkiä kurppa pojille viinaa, säännölliset ajat huorille ja pelimieskirjallisuutta tilaukseen. Pyydä vaikka kurppakavereitasi antamaan pojille pillua. Pojat voidaan vielä pelastaa.

• Kurppakastilainen

Kuvottavaa.

• NYT SELVISI

Kuvottavaa.

On kuvottavaa, että nainen kasvattaa pojistaan ätmejä.

• Tuli selväksi!

" Lakatkaa myös vahtaamasta mitä naiset tekevät alapäällään, ihan kuin jotain keskiaikaista touhua"

Toisin sanoen ensin kun nainen on nussittu joka reikään miten päin tahansa pas-kapasien toimesta niin sen jälkeen sen ujon ja miehen kiltin pitäisi katsoa läpi sormien tätä huo-ramaista käytöstä.

Siistiä.

• Kurppakastilainen

Minkälaisia ihmisiä te oikein tapailette? Neitsyyden palvominen on minusta turhaa, mutta minkä kiven alta te oikein revitte naisia, jotka muka jakavat sinne ja tänne. Outoja tuttavia teillä.

• naiset panettaa

itseään jännämiehillä ja kun sitten alkaa kurppaantumisvaihe voi joku nössömies kelvata lasten elättäjäksi.

• 11+9

Minkälaisia ihmisiä te oikein tapailette? Neitsyyden palvominen on minusta turhaa, mutta minkä kiven alta te oikein revitte naisia, jotka muka jakavat sinne ja tänne. Outoja tuttavia teillä.

Suomalaiset naiset ovat kansainvälisen tutkimuksen mukaan maailman pannuimmat!

Ja kun tähän vielä yhdistää tiedon siitä, että vieläkin naisilla on tapana vähätellä partneriensa määrää, niin...

Naiset kutsuvat sitä hienosti juoksujen juoksemiseksi, elämiseksi sekä joskus muinoin villeiksi vuosiksi.

• ht ...

Et kuule arvaakaan millaisia uusia naistuttavia tässä on tullut kun on lähtenyt sitä naista itselleen tuolta kaupungin yöelämästä etsimään. :D

On tullut tutustuttua niihin huumeiden käyttäjiin. On tullut vastaan miestään pettäneitä, tai tällä hetkellä pettäviä naisia. On tullut vastaan kimppakivaa harrastaneita. Alkoholiongelmaisia YH-naisia. Naisia, joiden mielestä on ihan ok suudella illan aikana montaa eri miestä ja vielä sen jälkeen ihan oikeasti kuvitella että joku miehistä olisi naisesta kiinnostunut. Niin, ja niitä naisia, jotka haluavat miestä suhteeseen, mutta samalla ovat sitä mieltä että jos mies ei anna seksiä heti samana iltana kun nainen sitä haluaa, niin sitten sitä seksiä voi hakea sinä iltana joltain muulta mieheltä. Ja sitten jälkikäteen nainen ihmettelee, miksei kelpaa suhteeseen.. Niinpä, miksiköhän? ;)

Siis todellakin kun tuota menoa katselee millaisia naisia sieltä baareista löytää tai mihin sitä kautta on tutustunut, niin ne baareista kaukana pysyttelevät neitsytnaiset alkavat todellakin vaikuttaa niiltä unelmanaisilta.

• marianne89...

Eivät he oikeasti tapaamistaan ihmisistä noita johtopäätöksiä vedäkään. Sen huomaa jo siitä, että palstakin on pullollaan kaikenmaailman tutkimuksia ja iltapäivälehdissä uutisoituja yksittäistapauksia. Näin kärjistäen, toki tiedän että osa täällä puhuu oikeassa elämässä tapaamistaan hyvin paljon kumppaneita omanneista naisista (kuten NAL tapasi usein baarihavainnoistaan puhua), mutta yleensä ainoat oikean elämän kokemukset täällä koskevat sitä kuinka "nainen antoi taas pakit" tai kuinka baarin naiset ovat tylyjä, eivät nämä kuitenkaan niidenkään naisten todellisesta partnerimäärästä mitään tiedä. Kunhan mutulla heittelevät näiden kuitenkin "ihan varmasti" panevan afrikkalaisia ja arabeja, murhasta elinkautista istuvia huumeidenkäyttäjiä tietenkään unohtamatta (samoin kuten palstan naiset, ensimmäistäkään kuvaa julkaisematta ovat "ihan varmasti" läskejä siiderinorsuja).

• marianne89...
        11+9 kirjoitti:

Suomalaiset naiset ovat kansainvälisen tutkimuksen mukaan maailman pannuimmat!

Ja kun tähän vielä yhdistää tiedon siitä, että vieläkin naisilla on tapana vähätellä partneriensa määrää, niin...

Naiset kutsuvat sitä hienosti juoksujen juoksemiseksi, elämiseksi sekä joskus muinoin villeiksi vuosiksi.

Itse olen taas lukenut tutkimuksen, jonka mukaan se olisi kylläkin australialaiset naiset. Ja mites amerikkalaiset? Vaikea uskoa, että tekopyhyyden kehdossa, jossa myös teiniraskauksien määrä on HUOMATTAVASTI SUOMEA SUUREMPI jäätäisiin Suomen "taakse" tässäkään asiassa.

Täällä "palstatotuuksien" keskellä olisi myös syytä muistaa että makuja on miehilläkin oikeasti monia. Eräs useita vuosia Australiassa elänyt suomalainen mies sanoi että australialaiset naiset ovat "bimbonarttuja" ja että suomalaiset naiset ovat huomattavasti fiksumpia. Ottikin lopulta vakavaan suhteeseensa sitten suomalaisen naisen, vaikka Australiassa oli vuosia asunutkin, mutta eipä sieltä ollut löytänyt tarpeeksi hyvää naista vakavaan suhteeseen vaan pelkästään irtosuhteita. En välttämättä sano että hänenkään mielipiteensä olisi se oikea koska en australialaisia naisia tunne ja eräänlainen yleistyshän tuokin on mikä ei varmastikaan koske sekään kaikkia aussinaisia, mutta muodostaakseen tuon mielipiteen hänellä lienee australialaisnaisista samantyyppisiä kokemuksia kuin mitä palstamiehillä on suomalaisnaisista.

• marianne89...
        ht ... kirjoitti:

Et kuule arvaakaan millaisia uusia naistuttavia tässä on tullut kun on lähtenyt sitä naista itselleen tuolta kaupungin yöelämästä etsimään. :D

On tullut tutustuttua niihin huumeiden käyttäjiin. On tullut vastaan miestään pettäneitä, tai tällä hetkellä pettäviä naisia. On tullut vastaan kimppakivaa harrastaneita. Alkoholiongelmaisia YH-naisia. Naisia, joiden mielestä on ihan ok suudella illan aikana montaa eri miestä ja vielä sen jälkeen ihan oikeasti kuvitella että joku miehistä olisi naisesta kiinnostunut. Niin, ja niitä naisia, jotka haluavat miestä suhteeseen, mutta samalla ovat sitä mieltä että jos mies ei anna seksiä heti samana iltana kun nainen sitä haluaa, niin sitten sitä seksiä voi hakea sinä iltana joltain muulta mieheltä. Ja sitten jälkikäteen nainen ihmettelee, miksei kelpaa suhteeseen.. Niinpä, miksiköhän? ;)

Siis todellakin kun tuota menoa katselee millaisia naisia sieltä baareista löytää tai mihin sitä kautta on tutustunut, niin ne baareista kaukana pysyttelevät neitsytnaiset alkavat todellakin vaikuttaa niiltä unelmanaisilta.

"Naisia, joiden mielestä on ihan ok suudella illan aikana montaa eri miestä ja vielä sen jälkeen ihan oikeasti kuvitella että joku miehistä olisi naisesta kiinnostunut."

Eräs kaverini (eteläeurooppalainen kylläkin) väitti kerran, että "KAIKKIHAN ovat joskus kielaroineet yhden illan aikana kolmea eri miestä" ja tunsin silloin pienoista alemmuudentunnetta, kun itse en ollut niin tehnyt edes kahden eri miehen kanssa saman illan aikana. Näin jälkeenpäin ajateltuna oli tyhmää koko alemmuudentunteen ja itsensä "oudoksi" tunteminen, koska mikä itsestä parhaalta ja sopivimmalta tuntuu. Mutta noin herkästi se kaveripiirin paine alkaa vaikuttaa, riittävän vahva ihminen tietenkään ei siihen mukaan mene, kuten en enää menisi itsekään.

Baareissa kyllä tapaa monenmoista menijää, myös miesten suhteen. Voi olla että toisaalta niihin ujoihin tai muuten massasta poikkeaviin tapauksiin ei tule edes tutustuttua baariympäristössä niin herkästi, jos kokevat olonsa siellä vähän ulkopuolisiksi ja sen takia vaikuttavat ulospäinkin hiljaisemmilta ja etäisemmiltä tai jos sulautuvat tyylitiedottomina harmaahiirulaisina tapettiin niiden koreampien kavereidensa rinnalla.

• Ken ei avioliittoon säästä, ei ole koko ihmissuhteen arvoinen. Ei muuta.

• Pitäkää tunkkinne

Onneksi olkoon vain sinulle. Mutta en minäkään katkerana misogynistinä syntynyt tähän maailmaan. Nuorena ja naivina uskoin kaikenmaailman tosirakkauteen ja sielunkumppanuuteen. Kun olen luonteeltani monogamistinen "luottamusseksuaali", mitkään yhdenillan jutut eivät ole tulleet kysymykseenkään. Mutta kun sitä rakkautta ei vain sitten löydykään. Kun ei saa edes ensimmäistä suudelmaa ja ikää vain kertyy ja kertyy, että nuoruuskin on jo takana ja keski-ikä lähestyy.

Aivan varmasti on olemassa niitä hyviä tyttöjä ja naisia(kuten INTJ persoonia on naisistakin perästi 0.8%). Mutta ilmeisesti he löysivät kumppanin itselleen 20-vuotiaina, ja minä jäin rannalle. Ei niitä hyviä naisia vain riitä kaikille sitoutumishaluisille miehille.

Nykyajan ongelma on, että naisilla on niin suuri kysyntä, että he voivat mittauttaa omaa arvoaan loputtomiin, ja hyljätä sitoutumista kaipaavat miehet, jotka eivät etsi aistikokemuksia. Minä en kykene yhden illan juttuihin, saati edes käymään prostitoidulla.

Minä en voi alistua siihen, että minun persoonani on paha ja väärä, mutta ne laumasielut jotka nussivat etu ja takaperin ovat sankareita. Minä en pidä heistä, ja heidän ei tarvitse pitää minusta. Me olemme eri lajia, emme edes samaa ihmiskuntaa. Minä olen mieluummin hylkiö kuin yksi heistä.

Pohjimmiltaan siinä toisten nussimisessakaan ei ärsytä muu kuin, että edes sitä yhtä ainotta naista, joka ei olisi pakkomielteisesti kiinnostunut omanarvonsa mittauttamisesta, ei koskaan tullut vastaan. Minä olisin kiinnostunut vain yhdestä, en tusinasta, ja loput tehkööt mitä tekevät. Mutta tässä maailmassa minä olen epäkelpo, peruuttamattomasti paha ja huono ihminen. Minä en kelpaa edes sille yhdelle, kun te hyvät ihmiset kelpaatte kaikki toisillenne.

Ehkä sitten on niin, että jonkun rooli on olla aina paholainen niinkuin Luciferin taivaassa. Minäkin olen mieluummin yksin helvetissä, kuin taivaassa inhoamani epäreilujen ja epäoikeudenmukaisten paskiaisten kanssa, koska minä olen kyllin vahva kestämään sen, ja minä tiedän olevani oikeassa.

• just-a-guy11

Järkevä kirjoitus, Kurppakastilainen. Tulet kuitenkin huomaamaan varsin pian, että näille oikeasta maailmasta vieraantuneille naisvihaajille ohjeiden antaminen ja kannustaminen on ajan hukkaa. Samat argumetit pyörivät jo ties monettako vuotta.

• miten voi

tämä "Kurppakastilainen" antaa ohjeita palstan ätmeille, kun omat pojat ovat ätmejä.. huh huh mitä ylimielisyyttä ja omien kykyjen yliarvioimista.

• Kurppakastilainen

Kiitos sanoistasi. Kannustamistahan minä vain lapsellisesti ajattelin. Itse kun löysin oman onneni ujon miehen luota. Uskon rakkauteen ja siihen, että me hiljaiset introvertitkin, jotka emme halua juosta baareissa, voimme olla haluttuja kumppaneita. Ymmärränhän minä sen, että kun vuosia kertyy ja sitä omaa kumppania ei löydy, tulee toivoton olo monille. Taidan silti pitää oman uskoni onnellisiin loppuihin, kuten palstalaiset taitavat pitää oman tiukan uskonsa siihen, ettei sellaisia ole.

• Tässähän se fakta on

"Nykyajan ongelma on, että naisilla on niin suuri kysyntä, että he voivat mittauttaa omaa arvoaan loputtomiin, ja hyljätä sitoutumista kaipaavat miehet, jotka eivät etsi aistikokemuksia. "

Naiset voivat panettaa itseään minkä kerkiävät. Ja naiset panettavat itseään jännämiehillä, jyystäreillä, ytmeillä.

AP:n ätmipojat eivät koskaan tule kokemaan seksiä saati rakkautta. Koka, pojat on opetettu uskomaan johonkin ihmeelliseen rakkaushömppään. Pojille pitäisi nopeasti hankkia jostain vanhempia naisia panokavereiksi.

• 30+30

No onko sun pojilla naisia?

• Kurppakastilainen

Ei vielä vakituisia tyttöystäviä. Ovat minulle joistain innokkaista ja mukavistakin tytöistä kertoilleet, mutta ei ole vielä pojilla rakkaus syttynyt. En hirveästi kehtaa udella.

• marianne89...

Ei vielä vakituisia tyttöystäviä. Ovat minulle joistain innokkaista ja mukavistakin tytöistä kertoilleet, mutta ei ole vielä pojilla rakkaus syttynyt. En hirveästi kehtaa udella.

Vaikken mies olekaan, niin ihan nuoruuteni jokin aika sitten eläneen ja vielä silloin ikisinkkuna pyörineenä (eka suhde 22-vuotiaana) voin sanoa ettei kannatakaan udella. Jos lapsi ei seurustele tai varsinkin jos ei ole koskaan ennenkään seurustelut voi tälle tulla häpeän tunteita, jos jopa omat vanhemmat olettavat ja odottavatkin heidän jo seurustelleen.

Äitini onneksi ei koskaan edes käynyt utelemaan, mutta isä heitti jo joskus ollessani 14 kun puhelimeni pirisi että "poikaystävät soittelee". Koin sen sekä ärsyttäväksi että senaikaisesta yksinäisyydestäni (tai itseasiassa tuolloin yläasteikäisenä ihan syrjityimmyydestä ja kiusaamisestakin) johtuen myös hyvin kiusalliseksi oikean tilanteen tietäen. Ja eihän se tilanne ollut edes mihinkään muuttuakseen vielä lähes 10 vuoteen! Myös setäni vaimo on joskus teininä (olin tuolloin jotain 15-16) asiasta ihan yhtä kiusallisesti udellut, tai ehkä jopa vielä ärsyttävämmin koska sepäs meni olettamaan että poikaystävä "tietysti" löytyy sanomalla (tosin vähän kännissä mahdollisesti, se kun sattuu olemaan suvun pahimpia juoppoja): "Ja sanopa poikaystävälles, että...". Sitten kun pää maahan painuneena olin todennut että "ei mulla oo" niin oli ihan silmät pyöreänä: "Eikö???" Mikä tietysti lisäsi omaa häpeän ja huonommuuden tunnettani.

Eli jos mulla omia lapsia olisi tai niitä hankkisin, välttäisin omien kokemusteni ja ne tuntemukset muistaen visusti asiasta utelematta. Kyllä ne pojat sitten miniäehdokkaan sinulle esittelevät, kun on sen aika (= on parisuhde, joka on jatkunut jo riittävän pitkään että sen voi katsoa olevan vakaalla pohjalla ja että voi ajatella jo vähän yhteistä tulevaisuuttakin), jos eivät taas mitään suhteista ylipäänsä hiisku se tarkoittaa ettei ole vielä ajankohtaista ilmoittaa.

• ätmi
        marianne89... kirjoitti:

Vaikken mies olekaan, niin ihan nuoruuteni jokin aika sitten eläneen ja vielä silloin ikisinkkuna pyörineenä (eka suhde 22-vuotiaana) voin sanoa ettei kannatakaan udella. Jos lapsi ei seurustele tai varsinkin jos ei ole koskaan ennenkään seurustelut voi tälle tulla häpeän tunteita, jos jopa omat vanhemmat olettavat ja odottavatkin heidän jo seurustelleen.

Äitini onneksi ei koskaan edes käynyt utelemaan, mutta isä heitti jo joskus ollessani 14 kun puhelimeni pirisi että "poikaystävät soittelee". Koin sen sekä ärsyttäväksi että senaikaisesta yksinäisyydestäni (tai itseasiassa tuolloin yläasteikäisenä ihan syrjityimmyydestä ja kiusaamisestakin) johtuen myös hyvin kiusalliseksi oikean tilanteen tietäen. Ja eihän se tilanne ollut edes mihinkään muuttuakseen vielä lähes 10 vuoteen! Myös setäni vaimo on joskus teininä (olin tuolloin jotain 15-16) asiasta ihan yhtä kiusallisesti udellut, tai ehkä jopa vielä ärsyttävämmin koska sepäs meni olettamaan että poikaystävä "tietysti" löytyy sanomalla (tosin vähän kännissä mahdollisesti, se kun sattuu olemaan suvun pahimpia juoppoja): "Ja sanopa poikaystävälles, että...". Sitten kun pää maahan painuneena olin todennut että "ei mulla oo" niin oli ihan silmät pyöreänä: "Eikö???" Mikä tietysti lisäsi omaa häpeän ja huonommuuden tunnettani.

Eli jos mulla omia lapsia olisi tai niitä hankkisin, välttäisin omien kokemusteni ja ne tuntemukset muistaen visusti asiasta utelematta. Kyllä ne pojat sitten miniäehdokkaan sinulle esittelevät, kun on sen aika (= on parisuhde, joka on jatkunut jo riittävän pitkään että sen voi katsoa olevan vakaalla pohjalla ja että voi ajatella jo vähän yhteistä tulevaisuuttakin), jos eivät taas mitään suhteista ylipäänsä hiisku se tarkoittaa ettei ole vielä ajankohtaista ilmoittaa.

Kärsit kyllä lähes fataalista autismista.

• marianne89...
        ätmi kirjoitti:

Kärsit kyllä lähes fataalista autismista.

Sinähän se niiden oireiden asiantuntija ihmissuhteista eristyneenä ja palstamaailman mukaisessa todellisuudessa elävänä (ja muiden ihmisten mahdollisesti toisenlaiset kokemukset kiistävänä) olet. Lieköhän syy naisseuran puutteellesikin.

• vielä aamulla

ei ollut mutta nyt tilanne voi toki olla jo muuttunut,

"Omat poikani ovat hiljaisia, ujoja ja ihania nuoria miehiä, ehkä muistuttavat joitain palstalaisia. Samanlaisia kuitenkin kuin isänsä aikanaan. Hänet olisivat palstalaiset varmaan laskeneet ätmiksi. Täysin kokematon, epävarma, hassusti pukeutunut, köyhä humanistinplanttu"

• 34+4

Sä ajattelet ihan nurinkurisesti. Ei ne ole ujot miehet, joiden täytyy antaa naisille mahdollisuus.

• Ex PUA

Voi tätä traagista ironiaa.

Itseään kauniina pitävä kurppa, teki sitten omista pojistaan ätmejä - jokaisen feministin ja naisen pahimpia vihollisia.

• surullinen tarina

Palstakurppa kasvatti pojistaan ätmejä (ja mies aisuri tietty). Ja nyt palstakurppa neuvoo palstan ätmejä naisten saannissa. Voi Voi, On tämä aika uskomatonta jopa naiselta. Ensin pilataan omat pojat femakko-romantiikka-kiltteys-kasvauksella.. ja sitten tullaan palstalle "opettamaan" ätmejä "rakkaudesta".

Kuulkaas ätmit, älkää uskoko tämän "Kurppakastilainen" trollauksia. Naisen pojat ovat jäänett ilman naisia, ilman pillua, ja tämä kurppa senkun puhuu jostain "rakkaudesta". Pojat haaveile "rakkaudesta" kurppaäitinsä opetusten mukaisesti, ja samaan aikaan muut pojat panee tyttöjä minkä ehtii..

Tästä pitäisi melkein tehdä ilmoitus sosiaalivirannomaisille.. Poikalasten törkeä heitteillejättö!

• dj,dy.
        surullinen tarina kirjoitti:

Palstakurppa kasvatti pojistaan ätmejä (ja mies aisuri tietty). Ja nyt palstakurppa neuvoo palstan ätmejä naisten saannissa. Voi Voi, On tämä aika uskomatonta jopa naiselta. Ensin pilataan omat pojat femakko-romantiikka-kiltteys-kasvauksella.. ja sitten tullaan palstalle "opettamaan" ätmejä "rakkaudesta".

Kuulkaas ätmit, älkää uskoko tämän "Kurppakastilainen" trollauksia. Naisen pojat ovat jäänett ilman naisia, ilman pillua, ja tämä kurppa senkun puhuu jostain "rakkaudesta". Pojat haaveile "rakkaudesta" kurppaäitinsä opetusten mukaisesti, ja samaan aikaan muut pojat panee tyttöjä minkä ehtii..

Tästä pitäisi melkein tehdä ilmoitus sosiaalivirannomaisille.. Poikalasten törkeä heitteillejättö!

Aika älytöntä tekstiä. Sitä mieltä kyllä olen, että ap:n mielikuva nykyajan pariutumisesta voi olla hieman värittynyt oman kokemuksen perusteella. Jos 30 vuotta sitten ujo ja hiljainen mies (kumpi teki aloitteen?) löysi kauniin naisen, niin sama ei kyllä nykyään ole missään nimessä tavallista ja varmasti oli viime vuosituhannellakin poikkeutapaus. Todennäköisesti nämä poikien vanhemmat ovat siirtäneet omat huolettomat asenteensa pariutumista ajatellen poikiinsa ja pojat ovat sitten vähän passiivisia naisasioiden suhteen.

Nuorille pojille pitäisi aina opettaa se, että aloitteellisuus on kaikista tärkein asia, jos haluaa tyttöystävän. Ikinä ei saa jäädä odottelemaan, vaan tyttö pitää ottaa heti ensi tilassa omaksi. Alkoholin käyttö ja kotibileet täytyy sallia ehdottomasti.

Täysi-ikäisyyden kohdalla kannattaa tehdä myös niin, että potkii pojat ulos kodista. Minun vanhempani sanoivat, että alkavat pyytää vuokraa, jos en häivy jo, kun olin puoli vuotta toimettomana armeijan alkua odotellessa. Sain kuitenkin armonaikaa sinne inttiin asti ja sen jälkeen lähdinkin toiselle paikkakunnalle. En kylläkään silti ole pillua saanut, mutta on tämä parempi kuin se, että asuisin edelleen kotona, mitä tekisinkin, elleivät vanhemmat olisi savustaneet minua pihalle.

• kun ei osaa
        dj,dy. kirjoitti:

Aika älytöntä tekstiä. Sitä mieltä kyllä olen, että ap:n mielikuva nykyajan pariutumisesta voi olla hieman värittynyt oman kokemuksen perusteella. Jos 30 vuotta sitten ujo ja hiljainen mies (kumpi teki aloitteen?) löysi kauniin naisen, niin sama ei kyllä nykyään ole missään nimessä tavallista ja varmasti oli viime vuosituhannellakin poikkeutapaus. Todennäköisesti nämä poikien vanhemmat ovat siirtäneet omat huolettomat asenteensa pariutumista ajatellen poikiinsa ja pojat ovat sitten vähän passiivisia naisasioiden suhteen.

Nuorille pojille pitäisi aina opettaa se, että aloitteellisuus on kaikista tärkein asia, jos haluaa tyttöystävän. Ikinä ei saa jäädä odottelemaan, vaan tyttö pitää ottaa heti ensi tilassa omaksi. Alkoholin käyttö ja kotibileet täytyy sallia ehdottomasti.

Täysi-ikäisyyden kohdalla kannattaa tehdä myös niin, että potkii pojat ulos kodista. Minun vanhempani sanoivat, että alkavat pyytää vuokraa, jos en häivy jo, kun olin puoli vuotta toimettomana armeijan alkua odotellessa. Sain kuitenkin armonaikaa sinne inttiin asti ja sen jälkeen lähdinkin toiselle paikkakunnalle. En kylläkään silti ole pillua saanut, mutta on tämä parempi kuin se, että asuisin edelleen kotona, mitä tekisinkin, elleivät vanhemmat olisi savustaneet minua pihalle.

on helpointa olla opettaja. Tämä liene "Kurppakastilaisen" sanoman sisältö. Olisi paras opettaa pojille miten alapäänasiat hoituu. Kunnon pornomateriaalia kehiin ja vaikka huorissakäynti. Järjetön rakkauskeskeisyys varma merkki ätmistä. Nuorten poikien pitää päästä panemaan. Rakastamista voi harjoitella sitten myöhemmin.

• marianne89...
        kun ei osaa kirjoitti:

on helpointa olla opettaja. Tämä liene "Kurppakastilaisen" sanoman sisältö. Olisi paras opettaa pojille miten alapäänasiat hoituu. Kunnon pornomateriaalia kehiin ja vaikka huorissakäynti. Järjetön rakkauskeskeisyys varma merkki ätmistä. Nuorten poikien pitää päästä panemaan. Rakastamista voi harjoitella sitten myöhemmin.

"Nuorten poikien pitää päästä panemaan."

Itse en kyllä haluaisi "kaiken kokenutta" ja "kaikkia" pannutta miestä, ja tiedän monta muutakin päälle parikymppistä naista jotka ovat asiasta samaa mieltä. Kenties mieli muuttuu sitten joskus 30-40-vuotiaana, kun iän myötä ihmisille luonnollisesti kertyy enemmän kumppaneitakin. Mutta mielestäni esim. yli 20 partneria on jo aika luonnotonta vielä näin nuorella iällä.

• kun ei osaa
        marianne89... kirjoitti:

"Nuorten poikien pitää päästä panemaan."

Itse en kyllä haluaisi "kaiken kokenutta" ja "kaikkia" pannutta miestä, ja tiedän monta muutakin päälle parikymppistä naista jotka ovat asiasta samaa mieltä. Kenties mieli muuttuu sitten joskus 30-40-vuotiaana, kun iän myötä ihmisille luonnollisesti kertyy enemmän kumppaneitakin. Mutta mielestäni esim. yli 20 partneria on jo aika luonnotonta vielä näin nuorella iällä.

Kyse on siitä, että jos pojat eivät pääse nuorina panemaan. Mitä heistä sitten tulee.. Ne parikymppiset naiset tietty panettavat itseään erinäisillä panomiehillä halunsa mukaan.

• marianne89...
        kun ei osaa kirjoitti:

Kyse on siitä, että jos pojat eivät pääse nuorina panemaan. Mitä heistä sitten tulee.. Ne parikymppiset naiset tietty panettavat itseään erinäisillä panomiehillä halunsa mukaan.

No voi olla että ne jatkuvasti partneria vaihtavat parikymppiset naiset haluavatkin kokeneen miehen. Mutta harvemmin ne vähemmän partnereita omanneet. En voi tietenkään sanoa ettei miehellä saa olla joitain yhden illan juttujakin ollut, koska on minullakin muutama sellainen ollut. Mutta eivät ne koskaan elämäntavaksi ole minulle muodostuneet ja siksi en halua myöskään miestä, jolle ne olisivat olleet vaikkapa vuosia varsinainen elämäntapa ja joka olisi useita vuosia elämästään etsinyt naisia jatkuvasti pelkästään pano mielessään ilman minkäänlaista halua vakavampaan suhteeseen.

Luottaminenkin toki siinä tapauksessa on jo lähtökohtaisesti vaikeampaa, jos kumppaneita on ehtinyt verrattain nuorella ihmisellä olla useita kymmeniä. Osa heistä kun voi olla myös seksiriippuvaisia (ja tiedän kyllä että useita kumppaneita hankkivat muutkin miehet kuin riippuvaiset, mutta noista useiden kymmenien naisten kanssa olleista ei voi koskaan tietää ovatko riippuvaisia vai eivät, se vähemmän partnereita omannut taas todennäköisemmin ei ole), ja seksiriippuvainen kumppani pettää herkemmin kuin ihminen jolla ei riippuvaisuutta ole.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      71
      4116
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      33
      2361
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      40
      2204
    4. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      17
      1741
    5. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      1612
    6. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      25
      1512
    7. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      80
      1487
    8. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      1246
    9. Mietin tässä T....

Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..
      Suhteet
      22
      1173
    10. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      90
      1135
    Aihe