Naiset! onko kiva nukkua miehen kanssa lusikassa?

parempikaksin

Niin?

35

7767

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaksin kaunihimpi

On, mies vaan vielä puuttuu.

• m28.

Jos olet nuori nätti nainen pk-seudulta niin ilmoittaudun vapaaehtoiseksi

• Kaksin kaunihimpi
        m28. kirjoitti:

Jos olet nuori nätti nainen pk-seudulta niin ilmoittaudun vapaaehtoiseksi

Just, mut olen vanha, ruma hevonkuusesta.

• Joskus kymmenen vuotta sitten, kun markkina-arvokeskustelua käytiin vielä blogeissa, eikä MAT-skene ollut täysin pilluhuorittelijoiden kaappaama, kirjoitti joku nainen omassa blogissaan lusikassa nukkumisesta, ja siitä kaikki muut naisbloggaajat ja YTM-einobloggaajat (suomalaiseen blogiskeneen kuului silloin vain pari sataa blogia, aktiivisia vielä vähemmän) hehkuttivat asentoa kovasti. Muistan, miten minua silloin suututti asia, ihan kuin kaikki olisivat halunneet lietsoa kateutta ja alemmuudentuntoa meihin muutamaan alempitasoiseksi itsensä luokittelemaan mieheen.

No, ehkä enää ei suututa. Siltikin vähän harmittaa, ettei vieläkään ole tullut itse kokeiltua. Se ainoa yö (vai kaksi yötä?), jonka olen naisen kanssa viettänyt, ei tainnut kulua lusikkaharjoituksissa.

• i'd like

Oispa herttaista.

• Ikisinkku M

Naisista en tiedä mutta näin miehenä voin kertoa että lusikassa nukkuminen saattaa olla suurin yksittäinen tekijä jota parisuhteessa kaipaan, siis se kun pitää kättä kevyesti uumalla ja haistaa naisen vastapestyjen hiusten sampoon tuoksun ja saa siihen nukahtaa...huh huh, joo kaipaahan sitä.

• mies..

Sama juttu, todella läheisyydenkaipuinen olen.

• Niin.

Kyllä mä mielummin sängyssä.

• neiti ruiskukka

tarpeeksi iso lusikka puuttuu ja oishan se vähän kylmä ja kova. Plussaa loivat laidat, ei tipu niin helposti lattialle ja pieni unettava keinutus kun kääntyy kyljeltä ja lusikan laidalta toiselle.

• Kympin Nainen

No onhan se ihan parasta.

• Päättyy minuun

Ei ole. En pysty rentoutumaan jos toinen nukkuu vieressä. Olen ollut niin pitkään yksin, että fyysinen läheisyys tuntuu kiusalliselta. Muutamia seksikokemuksia on, mutta en ole ikinä seurustellut.

Syy löytyy lapsuudesta ja kotoa: Meillä ei tunteita osoitettu eikä halailtu. En musta että äitini olisi ikinä sanonut rakastavansa minua. Edellisen kerran kun halasimme, taisin olla ihan pikku lapsi. En edes muista sitä. Minun ja äidin välille ei ole ikinä päässyt muodostumaan äiti-tytär sidettä.
      Äitini ja sen äidin välinen tilanne on sama. Täysin epäonnistunut suhde. Äiti ei ole sitten omaa laiminlyöntiään käsitellyt vaan on siirtänyt sen minuun. Onneksi itse olen viisaampi, enkä hanki lapsia. Eipähän viattomat joudu kärsimään sukupolvien traumoista, jotka siirretään aina seuraavalle.

• piiloalfa

Minulla on täsmälleen samanlainen historia omien vanhempien kanssa, mutta silti fyysinen läheisyys on (tai olisi, viimeksi sitä oli 7 vuotta sitten) luonnollista ja kivaa. Vanhoista kuvista kuitenkin näen, että ainakin minua on joskus pidetty sylissä lapsena. Kuitenkin ilmeisesti heti kun minusta tuli joten kuten tietoinen olento, jolle jää muistoja, niin kaikenlainen läheisyys loppui. En kyllä itsekään lapsia halua.

Varsinkin alkoholin vaikutuksen alaisena minulle tulee tarve halailla kaikkia, mutta en ole sitä kyllä koskaan tehnyt. En ole ollut niin humalassa, että ajattelukyky katoaa.

• ht ...

"Syy löytyy lapsuudesta ja kotoa: Meillä ei tunteita osoitettu eikä halailtu."

Juu. No ei meilläkään tuollaista tunteiden osoittamista oikeastaan yhtään ollut. Eikä minullekaan koskaan ole sanottu että olisi rakastettu. En nyt silti koskaan kokenut että olisi ollut mitenkään rakkaudeton tai turvaton koti.

Vaikka myönnän että tuo varmasti on vaikuttanut siihen että kuinka oudoilta esim. halaukset, yms. ihan kaverinaistenkin, yms. parissa on aluksi tuntuneet. Mutta olen siitä kyllä päässyt melkoisen nopeasti nyt ohi kun on päässyt vähän kontaktiin naisten kanssa.

Ja aiemmin olisin todellakin kuvitellut että tunnen oloni todella kummalliseksi jonkun naisen vieressä nukkuen. Että en taatusti osaisi nukkua kunnolla. Jos on kaverikin ollut joskus sohvalla ryyppyiltojen päätteeksi nukkumassa, tms. niin en selvästikään osaa nukkua kovin hyvin kun on tottunut aina nukkumaan yksin... Mutta... Tilanne osoittautuikin ihan toisenlaiseksi...

Olenkin nukkunut kuin tukki naisen vieressä, heti kun sen alun epävarmuuden yli on päässyt. Jopa paremmin kuin yksin.

Jos jotain täytyy sanoa, niin se on se, ettei se seksikään ole niin ihmeellistä... Mutta kyllä tuo lusikassa nukkuminen, tai se että se nainen on siinä sängyssä siinä kainalossa on jotain sellaista mikä koukuttaa. Siis läheisyys. Jos joskus, niin siinä ollessa ei maailman murheet jaksa mieltä painaa.

Kannattaisi sinunkin harkita niiden yksittäisten seksikokemusten hakemisen sijaan tuollaista jonkun miehen kainaloon nukahtamista jonkun sellaisen miehen kanssa johon oikeasti luotat. Jos aluksi tuntuu kiusalliselta, niin kunhan pääset siitä yli ja totut siihen, niin se on sitten siinä ja et osaa olla enää ilman.

• Päättyy minuun
        piiloalfa kirjoitti:

Minulla on täsmälleen samanlainen historia omien vanhempien kanssa, mutta silti fyysinen läheisyys on (tai olisi, viimeksi sitä oli 7 vuotta sitten) luonnollista ja kivaa. Vanhoista kuvista kuitenkin näen, että ainakin minua on joskus pidetty sylissä lapsena. Kuitenkin ilmeisesti heti kun minusta tuli joten kuten tietoinen olento, jolle jää muistoja, niin kaikenlainen läheisyys loppui. En kyllä itsekään lapsia halua.

Varsinkin alkoholin vaikutuksen alaisena minulle tulee tarve halailla kaikkia, mutta en ole sitä kyllä koskaan tehnyt. En ole ollut niin humalassa, että ajattelukyky katoaa.

Minulle lapsuudesta on selvästi jäänyt joku läheisyyskammo, ainakin oletan sen johtuvan lapsuudesta.

Eipä niitä lapsia kannata hankkia jos on käsittelemättömiä ongelmia omasta lapsuudesta. Tulee helposti siirrettyä ne lapsiin.

• Päättyy minuun
        ht ... kirjoitti:

Juu. No ei meilläkään tuollaista tunteiden osoittamista oikeastaan yhtään ollut. Eikä minullekaan koskaan ole sanottu että olisi rakastettu. En nyt silti koskaan kokenut että olisi ollut mitenkään rakkaudeton tai turvaton koti.

Vaikka myönnän että tuo varmasti on vaikuttanut siihen että kuinka oudoilta esim. halaukset, yms. ihan kaverinaistenkin, yms. parissa on aluksi tuntuneet. Mutta olen siitä kyllä päässyt melkoisen nopeasti nyt ohi kun on päässyt vähän kontaktiin naisten kanssa.

Ja aiemmin olisin todellakin kuvitellut että tunnen oloni todella kummalliseksi jonkun naisen vieressä nukkuen. Että en taatusti osaisi nukkua kunnolla. Jos on kaverikin ollut joskus sohvalla ryyppyiltojen päätteeksi nukkumassa, tms. niin en selvästikään osaa nukkua kovin hyvin kun on tottunut aina nukkumaan yksin... Mutta... Tilanne osoittautuikin ihan toisenlaiseksi...

Olenkin nukkunut kuin tukki naisen vieressä, heti kun sen alun epävarmuuden yli on päässyt. Jopa paremmin kuin yksin.

Jos jotain täytyy sanoa, niin se on se, ettei se seksikään ole niin ihmeellistä... Mutta kyllä tuo lusikassa nukkuminen, tai se että se nainen on siinä sängyssä siinä kainalossa on jotain sellaista mikä koukuttaa. Siis läheisyys. Jos joskus, niin siinä ollessa ei maailman murheet jaksa mieltä painaa.

Kannattaisi sinunkin harkita niiden yksittäisten seksikokemusten hakemisen sijaan tuollaista jonkun miehen kainaloon nukahtamista jonkun sellaisen miehen kanssa johon oikeasti luotat. Jos aluksi tuntuu kiusalliselta, niin kunhan pääset siitä yli ja totut siihen, niin se on sitten siinä ja et osaa olla enää ilman.

Olen kyllä harkinnutkin tuollaista "siedätysterapiaa", ei vain ole tullut miestä etsittyä. Ei tunnu hyvältä käyttää miestä omaan kokeiluuni.

• mies..
        ht ... kirjoitti:

"Jos jotain täytyy sanoa, niin se on se, ettei se seksikään ole niin ihmeellistä... Mutta kyllä tuo lusikassa nukkuminen, tai se että se nainen on siinä sängyssä siinä kainalossa on jotain sellaista mikä koukuttaa. Siis läheisyys. Jos joskus, niin siinä ollessa ei maailman murheet jaksa mieltä painaa."

Täsmälleen samaa mieltä ja tätä olen sanonut palstalla aikaisemminkin eli
        läheisyys>seksi

• ht ...
        Päättyy minuun kirjoitti:

Olen kyllä harkinnutkin tuollaista "siedätysterapiaa", ei vain ole tullut miestä etsittyä. Ei tunnu hyvältä käyttää miestä omaan kokeiluuni.

Luuletko että mies tuntisi itsensä hyväksikäytetyksi? Eiköhän suurin osa miehistä olisi ihan tyytyväisiä. Ehkä tietysti jokunen voisi olla vähän pettyneitä kun haaveilisivat kuitenkin seksistä, tai kun kivat hali-nukkumiset lopulta loppuisi.

Ehkä sun vaan pitäis olla rehellinen ja hommata se joku mies tohon experimentaatioon sillä että toteaisit miehelle rehellisesti että haluat vaan vähän kokea läheisyyttä ja että sinulla on vähän probleemia ollu sen suhteen joten et tiedä mitään jatkosta.

Vähän nololta voi tuntua, mutta entä sitten. Mies joko ymmärtää tai ei. Jos ymmärtää niin pääset testaamaan asian. Ja, all done. :)

Typeryyttä elää koko elämänsä sinkkuna jonkun oletuksen takia, joka voikin olla väärä.

PS. Voin itse ryhtyä maksulliseksi hali-nukkujaksi. :D Seksipalveluita en tarjoa... Tai no okei, saa minulta ilmaista terapeuttista nukkumisseuraa, mutta seksiä en edelleenkään lupaa kenellekään. Jos sitä haluaa, niin se maksaa joko parisuhteen verran tai ihan hemmetisti euroja. ;)

• just asking
        ht ... kirjoitti:

Luuletko että mies tuntisi itsensä hyväksikäytetyksi? Eiköhän suurin osa miehistä olisi ihan tyytyväisiä. Ehkä tietysti jokunen voisi olla vähän pettyneitä kun haaveilisivat kuitenkin seksistä, tai kun kivat hali-nukkumiset lopulta loppuisi.

Ehkä sun vaan pitäis olla rehellinen ja hommata se joku mies tohon experimentaatioon sillä että toteaisit miehelle rehellisesti että haluat vaan vähän kokea läheisyyttä ja että sinulla on vähän probleemia ollu sen suhteen joten et tiedä mitään jatkosta.

Vähän nololta voi tuntua, mutta entä sitten. Mies joko ymmärtää tai ei. Jos ymmärtää niin pääset testaamaan asian. Ja, all done. :)

Typeryyttä elää koko elämänsä sinkkuna jonkun oletuksen takia, joka voikin olla väärä.

PS. Voin itse ryhtyä maksulliseksi hali-nukkujaksi. :D Seksipalveluita en tarjoa... Tai no okei, saa minulta ilmaista terapeuttista nukkumisseuraa, mutta seksiä en edelleenkään lupaa kenellekään. Jos sitä haluaa, niin se maksaa joko parisuhteen verran tai ihan hemmetisti euroja. ;)

How low can you go?

• ht ...
        just asking kirjoitti:

How low can you go?

Äh. Ei pidä ottaa asioita liian vakavasti. Oon baarissa palstailemassa ja pari pohjalla. :P

• Onhan se. Tosin sitten kun oikeasti nukutaan, niin minulla pitää olla tilaa ja väljyyttä. Mutta ennen oikeasti nukahtamista (ja/tai jälkeen jonkin muun... ;)) lusikka on oikein hyvä asento.

• Tämä on tärkeää
    • Olishan se tosi ihanaa nukahtaa siihen, kun toinen tuhisee siinä ja pitää hellästi kiinni, pusuttelee niskaa ja silittelee... Jep.

• Eipä ole päässyt tuota kokeilemaan. :(

• Amfetamiini

Miksi, ehdokkaita olisi kuitenkin, oletko ihan ylinirso?

• kokemusta on

No ei ole. Sitä alkaa tulee kuuma kun toinen on kiinni ja parisuhtees aina joku varastaa peitotkin sillon kun ei olla lusikassa. Toinen kuorsaa ja pieree. Olkaa vaan onnellisia ätmit, kukaan ei hiosta teitä eikä varasta unissaan peittojanne....eikä mene nukkumaan keskelle sänkyä niin että sinä olet vaarassa pudota sängystä!

• Hämärän rajoilta

Oho, jossakin asiassa sentään olen kokeneempi kuin muutama muu palstalainen!

http://weknowmemes.com/wp-content/uploads/2012/09/spooning-guys-vs-girls.jpg

Puhtaat hiukset tuoksuvat hyvältä, enkä tiedä tuosta awkward-osastakaan (jos se on sitä toiselle osapuolelle, asia ei ole minun murheeni!), mutta tuo käsijuttu... Ratkaisua ei löydy! Lusikka-asennon takimmaisen nukkujan alemmalle kädelle ei ole olemassakaan sellaista ergonomista paikkaa, jossa kuolio ei uhkaisi. Patjassa ja lakanoissa pitäisi olla sillä kohdalla reikä, jotta käden voisi pudottaa roikkumaan.

• En mahdu lusikkaan edes yksin! Missä ihmeen lusikassa sitä pitäisi olla?

En kyllä lukenut ketjua ennen vastaamista, kun otsikko kuulosti niin kummalliselta.

• hölmö :D

"Hämärän rajoilta"

Tohon käden kuolion pelkoon on olemassa parikin hyvää ja helppoo ideaa!

1.pidä kätes kunnossa. ( jo ihan muunkin asian takia ku lusikassa nukkumisen ) :D
      Jos takana nukkujan (yleensä mies) käsilihakset on kunnossa, eikä ole semmoset spaketin narut, nii ei pitäs olla ongelmaa. ( enkä nyt tarkota sitä että pitäs olla bodari, vaan ihan perus kunnossa. Hyvänä mittarina voi käyttää esim penkistä nostoa. Jos nousee 90kg, ni silloin on ihan hyväkuntoset käden lihakset ) Itselläni ei ole käsi ikinä edes puutunut kyseisessä asennossa.

2. Älkee ängetkö sitä kättä naisen pään ja tyynyn väliin! ( varmasti on muijallakin niska siinä asennossa jo sen verta liikaa vinossa että saattaa mennä jumiin) Vaan pujottakaa se näppärästi siten että käsivarsi jää tyynyn ja naisen hartian väliin, jolloin kaula pötköttää pääasiassa käden päällä ja pää tyynyllä. (semmosia tyynyjäkin myydään missä on juurikin niskan tuki ) (selitinköhän tän tarpeeks selvästi, ku itteeki naurattaa... En ainakaan näytä tätä "lusikka parilleni" :D )

• Anonyymi

Noh

• Anonyymi

Yksin paras, poikaystävätyyny riittää, kun on halipula. Ei lyö eikä hauku.

• Anonyymi

Onhan se kiva asento, mutta nukkua en tykkää noin. Illalla siinä on kiva olla ja vaikka nukahtaakin siihen ja aamulla, jos ei ole pakko heti nousta ylös. Nukkumiseen toi asento on ainakin itelleni ihan liian kuuma ja hikinen ja niska menee kipeäksi. Miehen pitäis olla ihan narukäsi siis pikkulapsen tasoa, että ei menis. Vaikka se käsi olis tuossa kaulan kohdalla, pään ja hartian välissä niin silti olis niska kipeä aamulla. Vaikka hartiat onkin mun kropan levein kohta, niin silti näin. Jos taas olen ite siinä takimmaisena, niin käsi siinä puutuu. Eikä ole mistään voimasta kiinni, vaan ihan se asento blokkaa iteltäni kunnon verenkierron käteen. Olen onnistunu saamaan jopa tenniskyynärpään, kun vauva nukkui aina pää tossa mun olkavarren päällä ja kädessä oli verenkierto jumissa joka yö.

• Anonyymi

Ei ole. Miten siinä voisi nukkua, kun tuossa asennossa muutenkin paikat puutuu, veri ei kierrä, ja tulee sietämätön hiki.

• Anonyymi

Ei!
      Oma sänky ja sekin tarpeeksi tilava ei mikään 90 senttinen. Vaadin tilaa ja kissan on mahduttava mukavasti viereen. Tykkää nukkua pitkin pituuttaan tassut suorina.
      Ahdistaa ajatuksin että joku kyhnäisi liian lähellä. Tukahduttavaa.
      Jos mies olisi, ehdottomasti omassa sängyssään saisi nukkua.

• Anonyymi

Parasta ❤️😊

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      101
      8827
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      47
      4349
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1946
    4. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      39
      1554
    5. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1480
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      34
      1209
    7. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      12
      1190
    8. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      53
      887
    9. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      872
    10. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      29
      837
    Aihe