Mielestäni monet sinkkumiehet ovat epätasapainoisia ja heillä on paljon henkilökohtaisia ongelmia. Tämä näkyy asunnon siisteydessä. Ei tiskata tiskejä, pizzalaatikot kasaantuvat keittiön pöydälle, vessanpönttö on likainen, lavuaari ja tiskiallas täynnä roiskeita, jääkaapin ovessa ja kahvassa on tahroja, keittiön kaapit ja erityisesti tiskialtaan alla oleva kaappi jossa roskista pidetään on paskainen.
Kuinka usein siivoatte asuntoanne? Vai onko teillä henkilökohtaisia ongelmia eikä siisteys ja hygienia kiinnosta?
Sinkkumies, kuinka usein siivoat asuntosi
33
380
Vastaukset
- mies89.
Kyllähän sinusta joku saisi varmaan hyvän kodinhengettären siivoamaan asuntoa, Minun asunto saa olla asutun näköinen, siivoan tarvittaessa.
- 2+4
Joku nainen vois tulla siivoamaan kun ei itse oikein jaksa. Kun eihän sitä kannata siivota, jos ei saa pillua palkinnoksi.
- ätmi
Kuinka usein itse päästät jännämiehen päällesi ähkimään?
- yksin laiskottaa
ehkä se on helppous ja roskia kertyy koska huomenna vien pois mutta uutta tulee lisää ja tv stäkin hyvää ohjelmaa no huomenna vien mutta jokainen asunto tarvii emännän kuten myös isännän
- Kerrohan meille
kuinka usein siistit "puutarhasi" kun hygienia kerta sinunsta on niin kovin tärkeää.
- Ike K
Tämän minäkin haluaisin tietää
- 7+12
Olen epätasapainoinen sinkkunainen jolla on henkilökohtaisia ongelmia enkä erityisemmin välitä siivoamisesta. Onneksi astianpesukone jumputtaa nytkin parhaillaan, ilman konetta käyttäisin kai paperiastioita. Pizzalaatikoita ei tosiaankaan kerry, en minä sentään NIIN epätasapainoinen ole. Siivoustaitoinen ja -haluinen mies ei olisi pahitteeksi.
Sinkkumiehet ovat muuten melkoisen pedantteja asuntojensa siisteyden kanssa, olen huomannut.- Pedantit hirteen
Ketä oikein haukut pedantiksi?! Minä ainakin pidän vain aikuisista naisista!
- voi voi
Pedantit hirteen kirjoitti:
Ketä oikein haukut pedantiksi?! Minä ainakin pidän vain aikuisista naisista!
- Sinkku M 86 HKI
Olen kyllä ainakin omasta mielestäni melko siisti mies, ainakin miespuolisiin kavereihini verrattuna. Minulla on jo pitkään ollut tapana siivoilla lauantai-iltana ennen baariin lähtöä ja vaihtaa lakanatkin, sillä eihän sitä koskaan tiedä mitä ilta tuo tullessaan ;) Olen jatkanut tuota perinnettä jo vuosia, vaikka baareissa ei tulee enää edes joka kuukausi käytyä, pysyypähän ainakin asunto siistinä.
Siivoan päivittäin vähän, mutta mitään suursiivouksia en jaksa tehdä koskaan. Kertoo sekin psyykkisistä ongelmista, jos on neuroottinen siisteyden suhteen.
- max_
Kerran viikkoon tulee siivottua. Minulta ei kyllä löydy koskaan mitään tiskivuoria. Niitä en voi sietää kyllä yhtään.
- Kiltti atm
Imuroin aika usein, parikolme kertaa viikossa. Pizza laatikoita ei ole koska en hae pizzaa koskaan vaan tee pizan itse. Tiskejä ei ole koska tiskaan aina heti kun olen ruokaillut. Vessakin on siisti. Keittiön pöytä on kyllä täynnä tavaroita, postia, lappuja, lehtiä, avaimia ja vaikka mitä mutta lattialla ei ole kuin varuste laukku, jossa salikamat on. Kyllä minä sanoisin että olen aika siisti mies.
Kun olin sinkku, siivosin aina ennen uuden heilan kyläilyä. ;-)
- edelleen on sama men
Sama täällä :D Varattuna sama juttu kun ei yhdessä asuttu. Kämppä oli/(on nytkin) siinä kunnossa, että muistutti entisajan kaatopaikkaa.
- Ikisinkku M
Tuo avauksesi kertoo että taidat tuntea vain niitä jänniä sinkkumiehiä. Kyllä minä imuroin kerran viikossa ja vaikka kieltämättä lavuaati ja roskistila eivät kovin siistejä aina ole niin ei täällä pizzalaatikoita pyöri eikä myöskään tiskivuoria.
- ehkä kerran vuodessa
kun tulen kotiin ja avaan oven enkä mahdu sisään niin on syytä siivota
- Exit kammaren
En ole koskaan itse siivonnut. Äiti käy siivoamassa joka viikonloppu. Häntä säälittää kun minulla ei ole vaimoa, joka siivoaisi.
- 6ja19
Pari vuotta sitten tapailin yhtä 35 v. sinkkumiestä. Voi luoja sentään kun oven aukasi, niin tuli mieleen etten kenkiä pois ota. Wc, makuuhuone ja olohuone olivat todella tärkeitä. Hän itse kielsi minua menemästä keittiöön! Voin vain kuvitella miltä siellä näytti.
Hei ihan totta sinkut, olitte sitten miehiä tai naisia, niin koittakaa nyt pitää järjestys kotona yllä ja jonkin tasoinen siivous!
- 14+7
Imuroin jos alkaa olemaan paljon pölyä, mitään sen suurempia siivouksian en ole kokenut kaipaavani, eikä täällä koskaan käy ketään edes kylässä.
- epäsiisti sinkkumies
En siivoa koskaan.
- Likaiset ikkunat
Kuka tulis peseen mun ikkunat.
- Siisti Sinkku M
Viikottain siivoan näkyvimmät sotkut. Roskat menee piharoskikseen, en kerää niitä kotiin, pizzat syön pizzeriassa silloin harvoin, kun sitä epäterveellistä ihrakiekkoa edes syön.
Imurointi kerran viikossa, lattioiden moppaus kulkukohdista kerran kuussa, muista kohdista pari kertaa vuodessa. Ikkunat pesen keväällä ja syksyllä.
Käsienpesuallas ja pytty on niin puhtaat että harvassa lapsiperheessä edes ruokapöytä on niin siistit koskaan. - Siiiiiiiiistiiii
Kun ei tee sotkua, ei tarvitse siivota kuin silloin tällöin pölyjä ym.
- Minä olen onneksi
niin hyvätuloinen, että minulla on varaa maksaa siivoojalle.
- 55+21
Kuitenkin liiallinen siisteys on myöskin suuri merkki mielenterveyden häiriöistä, jos tilastoja tehtäisiin niin tod.näk. "sotkuiset" ihmiset olisivat normaalimpia.
En siivoa, siivooja käy tarvittaessa.
- Elämä kohdillaan
Jos siivoan niin saanko palkaksi sinulta pil-lua?
- 1992
"Talo ellää tavallaan ja vieraat tullee ajallaan" eli siivoan silloin kun sattuu huvittamaan (2-3 kertaa vuodessa suursiivous)
- Nyt selvisi syy
Siivoan viikoittain, joskus useammin. Tiskialtaan pesen päivittäin. Eivät naiset silti ole parveilleet kylään. Johtuisiko roskiskaapin tahroista?!
- ht ...
En ole erityisen ahkera siivoaja. Silti asuntoni on ollut siistimpi kuin useimpien niiden naisten asunnot, joissa olen viimeksi käynyt.
Toisekseen, asuntoni siisteys ei erityisesti vaikuta naistensaantiin, koska täällä asunnossa käy joku nainen yleensä ehkä kerran vuoteen. Ensin pitäisi saada niitä naisia paikalle, sitten vasta murehtia että onko asunto sellainen että kelpaa naisille. - --------------
Turha siivota kun ei saa pillua. Naisen kanssa olisi kahdestaan kiva pitää yhteinen koti siistinä.
- Siivous on
naisten työtä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t503197- 151640
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin161609- 331457
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251342Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401232- 601107
Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät901085Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..221003- 127932