Millainen kumppani olisit?

Salix

Unelmakumppanin suhteen on tiettyjä odotuksia, mutta oletteko miettineet olisitteko itse hyvä valinta tälle toiveihmiselle ja jos olisitte niin miksi?

43

185

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • burb

Hauska, huomioiva ja rakastava.

• kaljaa on saatava

olisin olen huumeiden käyttäjä pillereitä kaljan kanssa olen meneväinen annokset on ympäri maakuntaa ei koskaan samassa paikassa rauhoitun välillä kun olen linnassa silloin olen nainen mutta heti kun vapaudun niin railakas meno jatkuu mutta voidaan olla myös kotona vaikka 3 viikkoa putkeen pöllyissä aika menee rattoisasti ja kaljaa sitä ei voita mikään

• Minun kanssani olisi hemmetin vaikeaa, mutta ilman minua mahdotonta. :D

Mut tosissaan. En mä olisi hyvä kumppani kenellekään perinteistä parisuhdetta havittelevalle. Jos on henkinen ja mentaalinen masokisti, tervetuloa ottamaan selvää. Muussa tapauksessa kannattaa vältellä...

• Salix

Täytyy olla vähän uhkarohkea jos tuon tekstin jälkeen uskaltaa tulla koputtelemaan sinun ovesi taakse Genio. Mente.

• Salix kirjoitti:

Täytyy olla vähän uhkarohkea jos tuon tekstin jälkeen uskaltaa tulla koputtelemaan sinun ovesi taakse Genio. Mente.

No joku nainen voisi tulla vaikka lainaileen housuttomana sokeria... :D

Mun taloudesta ei tosin sokeria löydy, joten suolaan joutuisi tyytymään... :(

• Genio.Mente kirjoitti:

No joku nainen voisi tulla vaikka lainaileen housuttomana sokeria... :D

Mun taloudesta ei tosin sokeria löydy, joten suolaan joutuisi tyytymään... :(

Vähäks jäbä on aaseedeesee-fiiliksissä...

"one of these days, I'm gonna change my evil ways..."

https://www.youtube.com/watch?v=ugwlIQ8K4Vs

• Muuten varmaan olisin aika hyväkin kumppani, mutta ehkä turhan meneväinen. Hissukampi mies saattaa luulla, etten ole kiinnostunut kun en koko aikaa ehdi roikkua hänessä ja olla kiinnostunut vain hänen asioistaan.
      Osoitan kyllä kiinnostusta ja odotan sitä itsellenikin.

• kalja on hyvää

sopisit minulle kummatkin ollaan meneväisiä tulisimme toimeen ja kaverini voisivat olla myös kanssasi ja myyjät et ainakaan kyllästy vaihtelu virkistää käytätkö suonen sisäistä vai jotain muuta olemme samanlaisia oletko istunut en ehdi kirjoittaa enempää anttilan vartiat on perässäni ja sireeneiden ääni kuuluu jo mutta taidan päästä karkuun nyt olisi kassillinen suklaata voidaan juoda suklaa viinaa

• 15+11
        kalja on hyvää kirjoitti:

sopisit minulle kummatkin ollaan meneväisiä tulisimme toimeen ja kaverini voisivat olla myös kanssasi ja myyjät et ainakaan kyllästy vaihtelu virkistää käytätkö suonen sisäistä vai jotain muuta olemme samanlaisia oletko istunut en ehdi kirjoittaa enempää anttilan vartiat on perässäni ja sireeneiden ääni kuuluu jo mutta taidan päästä karkuun nyt olisi kassillinen suklaata voidaan juoda suklaa viinaa

http://img.pandawhale.com/post-40086-Arnold-Schwarzenegger-Shut-Up-qUdY.gif

• No varmaankin rahallisessa mielessä aika vähään tyytyväinen, eli mitään hienoa taloa ja tavaroita en edes haluaisi, vaan pystyn olemaan onnellinen hyvin vaatimattomissakin oloissa.

Tukisin kumppaniani kun hänellä on vaikeata. Toisaalta keksisin aina välillä kaikkia kivoja ylläreitä piristääkseni häntä.

Jos nyt jotain negatiivistakin kehtaisi sanoa, niin välillä saatan olla vähän kylmän oloinen, jos en ole tajunnut että kumppani kaipaisi huolenpitoa. Mutta korjaan kyllä tilanteen heti kunhan se on mennyt minulle jakeluun.

• stedeot täysille

se on hienoa kun juodaan pari viikkoa putkeen ja haet lisää kaljaa ja saat olla kylmä ei kalja kikkelistä ole mihinkään mutta se ei olekkaan pääasia vaan kaljottelu ja juttelemme syntyjä syviä tärkeintä on mitä ajatuksia sinulla on

• 16+1

• Sä vaikutat symppikseltä. :)

• Olen hyvä valinta, vaikka ominaisuuksiani ei tällä palstalla arvostetakaan. Olen uskollinen, älykäs keskustelukumppani, kiinnostunut oppimaan lisää asioista jotka toiselle ovat tärkeitä, hyvä kuuntelija ja intohimoinen sängyssä ;). Minulle on itsestäänselvää, että esimerkiksi tapaamisista aiheutuvat kulut jaetaan puoliksi eli en odota miehen maksavan. Tykkään hemmotella miestä esimerkiksi hartiahieronnalla. Pidän itsestäänselvänä, että hänellä on edelleen oikeus omaan aikaan ja omiin menoihin, en kyttää enkä ole mustasukkainen.

Huonoin puoleni on haluttomuus kompromisseihin eli jos jokin asia on minulle tärkeä niin se saattaa olla "my way or highway" -kysymys.

• en ole tylsä kaveri

menot maksaa sossu hommaa kyllä kämpän ja kunnon mööpelit voimme myydä ne ja juoda ne ja sossu hommaa uudet hemmottelet jos haet uudet piikit heroiinia varten ja jääkaapin täyteen kaljaa ja yhdessä hommaamme komeron täyteen viinaa ruokakupongitkin voidaan myydä saadaan lisää kaljaa minä en kuuntele mitään seksi juttuja ja katsele alastomia vartaloita pillusta on turha puhua ajatuksesi on tärkeitä opetan piikittämään jos et ole ennen piikittänyt kisaillaan kumpi kestää enemmän kaljaa ja heroiinia

• 17+4
        en ole tylsä kaveri kirjoitti:

menot maksaa sossu hommaa kyllä kämpän ja kunnon mööpelit voimme myydä ne ja juoda ne ja sossu hommaa uudet hemmottelet jos haet uudet piikit heroiinia varten ja jääkaapin täyteen kaljaa ja yhdessä hommaamme komeron täyteen viinaa ruokakupongitkin voidaan myydä saadaan lisää kaljaa minä en kuuntele mitään seksi juttuja ja katsele alastomia vartaloita pillusta on turha puhua ajatuksesi on tärkeitä opetan piikittämään jos et ole ennen piikittänyt kisaillaan kumpi kestää enemmän kaljaa ja heroiinia

http://img.pandawhale.com/post-40086-Arnold-Schwarzenegger-Shut-Up-qUdY.gif

• folio

Sä tosin sairastat rautakanki perseessä -syndroomaa, mikä tekee susta joka tapauksessa ikävän ja rasittavan ihmisen.

• elämää kokenut
        en ole tylsä kaveri kirjoitti:

entinen ei kestänyt on montun pohjalla nyt

• folio suuttunut
        folio kirjoitti:

Sä tosin sairastat rautakanki perseessä -syndroomaa, mikä tekee susta joka tapauksessa ikävän ja rasittavan ihmisen.

ota kalja ja rauhoitu ja jos ei auta niin piikki auttaa suvaitse ihmisiä älä ole ahdasmielinen me ollaan saman arvoisia kaikki

• naikkonen 86

hauska, rento, ihan fiksu, herkkä, ehkä välillä vähän vetäytyvä ja omissa oloissa viihtyvä, mutta luulen että aika helppo ja hyvä kumppani kaikenkaikkiaan :)

• Salix

Suurin osa vastaajista tuntuu olevan naisia. Tarkoittaako se, että naiset miettivät enemmän sitä millaisia kumppaneita he itse olisivat ja miehet tyytyvät miettimään mitä haluavat itselleen? Ovatko miehet itsekkäitä?

• Hämärän rajoilta
        Salix kirjoitti:

Suurin osa vastaajista tuntuu olevan naisia. Tarkoittaako se, että naiset miettivät enemmän sitä millaisia kumppaneita he itse olisivat ja miehet tyytyvät miettimään mitä haluavat itselleen? Ovatko miehet itsekkäitä?

Ei se välttämättä ole itsekkyyttä. Minä ainakin jätin vastaamatta yksinkertaisesti siksi, etten keksi itsestäni yhtään hyvää ominaisuutta. Mitään konkreettista annettavaa ei ole, ja kaikki sellaiset "ymmärtävä, kuunteleva ja luotettava" -latteudetkin joku ampuisi välittömästi alas toteamalla, etten kokemattomana voi mennä väittämään minulla olevan ominaisuuksia, joita ei koskaan ole tositilanteessa punnittu.

• Salix
        Hämärän rajoilta kirjoitti:

Ei se välttämättä ole itsekkyyttä. Minä ainakin jätin vastaamatta yksinkertaisesti siksi, etten keksi itsestäni yhtään hyvää ominaisuutta. Mitään konkreettista annettavaa ei ole, ja kaikki sellaiset "ymmärtävä, kuunteleva ja luotettava" -latteudetkin joku ampuisi välittömästi alas toteamalla, etten kokemattomana voi mennä väittämään minulla olevan ominaisuuksia, joita ei koskaan ole tositilanteessa punnittu.

Eli olet ainakin itsekriittinen jos et keksi itsestäsi yhtään hyvää ominaisuutta. Et varmaan olisi parisuhteessa ainakaan mikään besserwisser, vaan antaisit toisenkin osaamiselle ja taidoille tilaa.

• Hämärän rajoilta
        Salix kirjoitti:

Eli olet ainakin itsekriittinen jos et keksi itsestäsi yhtään hyvää ominaisuutta. Et varmaan olisi parisuhteessa ainakaan mikään besserwisser, vaan antaisit toisenkin osaamiselle ja taidoille tilaa.

Käytännössä tuokin voi kääntyä miinusmerkkiseksi ominaisuudeksi, sillä toisen huomioon ottavan tilan antamisen ja "kynnysmaton, jolla ei ole omaa tahtoa ja luonnetta" välinen viiva on veteen piirretty. Ainakin pitäisi olla rinnalla niitä muita hyviä ominaisuuksia luomassa positiivista tulkintakontekstia, jotta tilan antamista ei automaattisesti tulkittaisi selkärangattomaksi jees-olmeiluksi.

• Hämärän rajoilta kirjoitti:

No eipä minullakaan mitään todisteita ole noille esittämilleni väitteille. Pitää sitä nyt vähän mainospuheita kuitenkin välillä itsestään keksiä.

• Salix
        Hämärän rajoilta kirjoitti:

Käytännössä tuokin voi kääntyä miinusmerkkiseksi ominaisuudeksi, sillä toisen huomioon ottavan tilan antamisen ja "kynnysmaton, jolla ei ole omaa tahtoa ja luonnetta" välinen viiva on veteen piirretty. Ainakin pitäisi olla rinnalla niitä muita hyviä ominaisuuksia luomassa positiivista tulkintakontekstia, jotta tilan antamista ei automaattisesti tulkittaisi selkärangattomaksi jees-olmeiluksi.

On totta, että monet ihmisten ominaisuudet ovat juuri tuollaisia, hyviä sopivina annoksina ja liian suurina huonoja. Samoin raja on useimmiten häilyvä.

• Hämärän rajoilta
        stellaria81 kirjoitti:

No eipä minullakaan mitään todisteita ole noille esittämilleni väitteille. Pitää sitä nyt vähän mainospuheita kuitenkin välillä itsestään keksiä.

Tehdäänkö tästäkin palstan klassinen sukupuolijankkaus? Eväät siihen voisivat löytyä esimerkiksi vetämällä hatusta tällainen yksinkertaistus:

"MIEHEN täytyy aktiivisesti teoillaan todistaa väitetyt positiiviset ominaisuutensa OIKEIKSI ennen kuin ne hyväksytään; NAISEN puolestaan täytyy yhtä aktiivisesti osoittaa toiminnallaan omansa VÄÄRIKSI, ennen kuin ne hylätään."

Näin on taas luotu yksi virkkeen mittainen (mistä aivan ensimmäiseksi haluan kiittää puolipistettä) mutkat suoraksi -palstatotuus, ja sota voi jatkua!

• Joku kovin läheisyysvimmainen ahdistuisi kanssani, koska tarvitsen omaa tilaa, omia ystäviäni ja uppoudun herkästi omiin projekteihin. Siitä saattaa saada kuvan, että olen vähän kylmä ja etäinen.
      Kolikon kääntöpuolella olen lojaali, suojeleva ja brutaalin rehellinen. Minun ajatuksiani ei tarvitse arvailla, osaan puhua. Draamaa ja konflikteja välttelen kuin ruttoa, olen ehkä liiankin diplomaattinen. Arvostan ihmistä, jonka kanssa jaan aikaani, ja pidän huolen, että hän tietää sen.
      Minua on helppo rakastaa.

• kummallinen cocktail

Brutaali rehellisyys ja diplomatia eivät oikein sovi samaan ihmiseen. Brutaali rehellisyys myös aiheuttaa draamaa ja konflikteja.

Tarkentaisitko?

• ????????????????????

Haastava. En näytä juurikaan tunteita ja siitä saa kuvan että olen kylmä. Jos kerran sanon että rakastan, ilmoitan sitten kun tilanne muuttuu. En paljon halaile tai pussaile, mutta kainaloon haluan toisinaan päästä.

Tarvitsen omaa aikaa ja omia harrastuksia, tuskin koskaan muutan enää kenenkään kanssa saman katon alle.

Toisaalta kun olen suhteessa olen uskollinen ja hyvä kuuntelija. Minulla on hyvä huumorintaju ja osaan nauraa myös itselleni. Tyydyn "vähään", minulle riittää kävelylenkki puistossa ja päälle kuuma kaakao ja hyvä leffa kotona. En tarvitse, enkä halua sirkusta ympärille ja paineita siitä, että aina pitäisi olla menemässä jonnekkin tai tekemässä jotain. Jos riidellään, niin riidellään huutamatta. Jos minulle huutaa, olen vaan hiljaa.

Osaan rakastaa ja olen ollut rakastunut, mutta en aina osaa näyttää sitä niinkuin ehkä kuuluisi.

• Salix

Jokainen ihminen rakastaa ja riitelee omalla tavallaan ja siten kuin on kotona oppinut. Kun mennään yhteen nämä tavat pitäisi osata yhdistää. Ei ole aina niin helppoa kuin luulisi.

• __________

Se mitä itse kuvittelee olevansa ei välttämättä pidä paikkaansa, turha keksiä itselle mukavia asioita itsestään.

• Salix

Meinaatko, että saat rangaistuksen jos sanot jotain, mitä joku on jo sanonut?

• _________

Tottakai saa :)

• Salix

Siis toisen sinusta sanomia asioita. Nyt minäkin ymmärsin. Jos olet niistä samaa mieltä, niin sano pois. Jos epäröit oletko sellainen kumminkaan, sano sekin.

• firefox.

Uskon, et oon se mies jonka kanssa eletään pitkä ja ongelmista vapaa parisuhde.
      Tapaan löytää aina kaikkeen ratkaisun, ymmärrän, tulen vastaan ja joustan.

• turhamies

Olen täysin turha mies, ja sitä olisin myös puolisona. Enkä kuitenkaan edes saa ketään, koska joku toinen sulhasehdokas naiselle on aina minua parempi, komeampi, menestyvämpi, sosiaalisempi ja hauskempi, ettei kannata edes yrittää. Ero tulisi viimeistään kahdessa viikossa, joten välttyypä ainakin sen murehtimiselta, että joku exä ajattelee minusta kaikkea negatiivista.

Tämäkin vastaus on täysin turha ja säälittävä. Mutta kun joku ihmetteli, miksi miehet eivät vastaa ketjuun niin vastataan.

• ätmi

Eiköhän se riipu siitä, mitä toinen odottaa ja tarvitsee.

• Gammaromeo

Siitä en tiedä, että olisinko hyvä kumppani toiveideni kumppanille, mutta yritetään listata yleisesti hyvinä pidettäviä puolia, joita itseeni voi liittää

-perinteinen suomalainen mies
      -keskimääräistä komeampi
      -ei ylipainoinen, eikä lyhyt
      -ei lapsia edellisistä suhteista
      -tupakoimaton
      -kohtuudella alkoholia käyttävä
      -ei liian itsekäs
      -kiltti
      -uskollinen
      -taloudellisesti normaalisti toimeentuleva
      -haluaa rakastella rakastettunsa kanssa
      -hyvä yleistietous
      -"kirjoitustaitoinen" (Romeo kun olen, niin osaan kirjoittaa mm. romanttisia tekstareita. Mutta asiaa ei voi toteuttaa kun ei ole juuri ihmeemmin edes treffejäkään)

Onhan noita huonojakin puolia, mutta keskityn nyt vahvuuksiin.

• Ota tai jätä

- Kittaan kaljaa joka viikonloppu. Silloin juon aina humalanhakuisesti ja joka ilta/yö päättyy siihen että sammun
      - Olen sairaalloisen mustasukkainen, mustasukkaisuus herää jos naisystävällä on miespuoleisia kavereita, varsinkin jos on exiensä kanssa yhä kaveri
      - Olen todella huono huomioimaan naista, joskus jopa tietokoneella dataaminen tai sali- tai sählyharrastus menee naisen edelle
      - Nettopalkkani kuukaudessa on vain 1200-1300 euron luokkaa
      - Sellainen ajattelutapa että oma naisystävä on kaikkein kaunein, on minulle aivan vierasta. Saatan pitää muita naisia kauniimpina ja seksikkäämpinä kuin omaa naisystävää
      - Välillä olen todella huono puhumaan siitä mikä vaivaa ja minusta ainoastaan näkee että kaikki ei ole hyvin mutta pidän mykkäkoulua ja nainen joutuu arvailemaan mikä on hätänä
      - Painan yli 100 kiloa
      - Kännissä poltan myös tupakkaa
      - Olen hiljainen, ujo ja epäsosiaalinen
      - Olen laiska ja tiskaaminen sekä siivoaminen jäävät tekemättä ja sen huomaa kämpästäni
      - Saatan joskus syyllistyä epärehellisyyteen
      - Itsetunto on heikko

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      170
      6524
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      58
      4462
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      28
      3098
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      61
      2977
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1895
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1554
    7. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      27
      1536
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      38
      1485
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      34
      1330
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      44
      1230
    Aihe