Hei! Osaisiko joku sanoa, mistä voisi löytää neliskulmaisia lasisia lautasia suunnilleen koossa 30 cm x 30 cm. Mistään peruskaupoista kuten Prismasta, CM:sta, RobinHoodista jne. nelilölautasia ei löydä.
Ongelmana on, miten laittaa tarjolle neliön muotoiset kakut ja leivonnaiset. Pyöreää lautasta kun joutuu käyttää, kakun koko pitää jättää todella pieneksi ja sitten ympärillä on hirveästi turhaa lautasta muualla kuin kulmissa.
Ei ollut astia-osastoa, joten tungin leivonnaisten sekaan tämän aiheen.
MISTÄ NELISKULMAISIA LAUTASIA?
4
263
Vastaukset
- Tryben
www.dieta.fi
www.metos.fi - neliön mallinen
Mulla oli sama ongelma - nopeana ratkaisuna kaivoin esiin suuren säilytyslaatikon kannen, kansi oli sileä. Kansi oli tarpeeton, laatikko itsessään oli käytössä, olin meinannut heittää kannen pois. Ulkonäön vuoksi päällystin sen foliolla ennen kakun kokoamista. Joskus aiemmin olen käyttänyt tukevaa pahvia, jonka olen päällystänyt foliolla.
- leipuri1
Minä teen täytekakut tarjottimelle tai uunipellille.
- Neliölautasia ei ole
Lasilautanen olisi vain NIIN paljon tyylikkäämpi ja juhlavampi.... Minusta tarjotin-viritykset ovat arkisia. Mutta neliön muotoisia lautasia ei nyt vaan tunnu olevan. Harmi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 841692
Nainen, huomasitko kun muutin sinua?
Niin lyhyessä ajassa niin paljon. Mutta jotain muuttui minussakin. :/88908- 54892
- 8882
IS Viikonloppu 12.-13.7.2025
Viikonlopun ratoksi Skyttä ja Kärkkäinen ovat taiteilleet 3.0 arvoisen ristisanatehtävän ratkottavaksi. Kenenkään ratko56849Poliisi losautti puukkohemmon hengiltä
Mitäs läks, heilumaan puukon kanssa eikä totellut käskytystä. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011361763.html190812Tämä kesä ei ollut vielä meidän
Olisihan se ihana viettää kesäiltoja kanssasi ulkona. Ei kai ollut vielä oikea aika. Ehkä kohtaamme vielä sattumalta jos58803Mitä jos vaan tapaisit sen jota mietit
Jos se yksi henkilö on sinun mielessäsi niin entäs jos vaan menisit tapaamaan sitä, heti, samantien, miettimättä mitään.80745Sofiaa ei kelpuutettu Martinan kaveriporukkaan
Ibizalla lomailee Martinan kanssa ihan muut naiset.172740Teet tämän niin
Helpoksi, mutta silti niin vaikeaksi. Vihaan omaa saamattomuuttani, vaikka kaikki olisi saatavilla. 🩷🌸41740