Hei! Osaisiko joku sanoa, mistä voisi löytää neliskulmaisia lasisia lautasia suunnilleen koossa 30 cm x 30 cm. Mistään peruskaupoista kuten Prismasta, CM:sta, RobinHoodista jne. nelilölautasia ei löydä.
Ongelmana on, miten laittaa tarjolle neliön muotoiset kakut ja leivonnaiset. Pyöreää lautasta kun joutuu käyttää, kakun koko pitää jättää todella pieneksi ja sitten ympärillä on hirveästi turhaa lautasta muualla kuin kulmissa.
Ei ollut astia-osastoa, joten tungin leivonnaisten sekaan tämän aiheen.
MISTÄ NELISKULMAISIA LAUTASIA?
4
257
Vastaukset
- Tryben
www.dieta.fi
www.metos.fi - neliön mallinen
Mulla oli sama ongelma - nopeana ratkaisuna kaivoin esiin suuren säilytyslaatikon kannen, kansi oli sileä. Kansi oli tarpeeton, laatikko itsessään oli käytössä, olin meinannut heittää kannen pois. Ulkonäön vuoksi päällystin sen foliolla ennen kakun kokoamista. Joskus aiemmin olen käyttänyt tukevaa pahvia, jonka olen päällystänyt foliolla.
- leipuri1
Minä teen täytekakut tarjottimelle tai uunipellille.
- Neliölautasia ei ole
Lasilautanen olisi vain NIIN paljon tyylikkäämpi ja juhlavampi.... Minusta tarjotin-viritykset ovat arkisia. Mutta neliön muotoisia lautasia ei nyt vaan tunnu olevan. Harmi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 674557
- 1053505
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373228Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262648- 472563
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52139- 222014
- 1981931
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3961554Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91428