Hei! Osaisiko joku sanoa, mistä voisi löytää neliskulmaisia lasisia lautasia suunnilleen koossa 30 cm x 30 cm. Mistään peruskaupoista kuten Prismasta, CM:sta, RobinHoodista jne. nelilölautasia ei löydä.
Ongelmana on, miten laittaa tarjolle neliön muotoiset kakut ja leivonnaiset. Pyöreää lautasta kun joutuu käyttää, kakun koko pitää jättää todella pieneksi ja sitten ympärillä on hirveästi turhaa lautasta muualla kuin kulmissa.
Ei ollut astia-osastoa, joten tungin leivonnaisten sekaan tämän aiheen.
MISTÄ NELISKULMAISIA LAUTASIA?
4
309
Vastaukset
- Tryben
www.dieta.fi
www.metos.fi - neliön mallinen
Mulla oli sama ongelma - nopeana ratkaisuna kaivoin esiin suuren säilytyslaatikon kannen, kansi oli sileä. Kansi oli tarpeeton, laatikko itsessään oli käytössä, olin meinannut heittää kannen pois. Ulkonäön vuoksi päällystin sen foliolla ennen kakun kokoamista. Joskus aiemmin olen käyttänyt tukevaa pahvia, jonka olen päällystänyt foliolla.
- leipuri1
Minä teen täytekakut tarjottimelle tai uunipellille.
- Neliölautasia ei ole
Lasilautanen olisi vain NIIN paljon tyylikkäämpi ja juhlavampi.... Minusta tarjotin-viritykset ovat arkisia. Mutta neliön muotoisia lautasia ei nyt vaan tunnu olevan. Harmi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san551820- 531162
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621147Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661107Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j3731039Martina ja jalkapalloilija2
Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?182980Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka58955Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta153952- 92911
Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu114898