Pillu kiimasta kostea enkä enää kestä! Mielellään pitkää sessiota! Eipä haittaisi jos olisit suht komiakin. ;)
Tahdon isoa munaa NYT
kiimapimppa
8
382
Vastaukset
21v mies pääkaupunkiseudulta ota yhteyttä [email protected]
- lateman8
Moi
Missäpäin suomea sinun ongelma on eskaloitunut? Tell me baby...
Olen
pks seudulta ja valmiina sun kyytiin. 33v - ajfjdjfj
Mulla sama ongelma :/ Olen pk seudulta
- peräluukkum.
Nää transut kutsuu sitä pimpaks
- tyhmiä ootte
Nää urpot laittelee tännä s.posti osotteensa ja jopa puh numeron ootteko ihan varma onko aloittaja mies/nainen tai joku häiriintynyt hörhö...
- Vedä käteen
Homon viesti! Ettei olis Häxy asialla?
- täällä
23cm täällä jos kiinostais
- ....
23.cm.löylykauhan voi työntää perseeseen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu615103Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti183202- 1422705
Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett162298- 1271814
- 151653
Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks1601451Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis731397- 951287
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1041284