Pikaruoka ei pilaannu puolessa vuodessakaan

magn

McDonald´sin Happy Meal ateria ei osoittanut minkäänlaisia vanhenemisen merkkejä lojuttuaan puoli vuotta taiteilija Sally Daviesin hyllyssä. Asiasta uutisoi brittilehti Daily Mail viime keskiviikkona.

Kokeilun taustalla oli taiteilijan Happy Meal-projekti, jolla hän halusi nähdä pystyykö pikaruoka vastustamaan luonnonvoimia. Taiteilija itse on vegaani.

Olen hämmästynyt ja järkyttynyt, sillä edes vehnäsämpylään ei ilmestynyt puolessa vuodessa homepilkkuakaan, kertoo Davis.

Davis osti pikaruuan McDonald´sista, sillä se sijaitsi hänen talonsa naapurissa. Taiteilijan mukaan muidenkin ketjujen pikaruuat säilyisivät todennäköisesti yhtä hyvin.

Alkuperäinen artikkeli netissä: www.dailymail.co.uk

http://www.magneettimedia.com/pikaruoka-ei-pilaannu-puolessa-vuodessakaan/

5

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kylnekaikkikuivuu

      Itseasiassa se oli pilalla jo siinä pikaruokalan tiskillä maksettaessa - mitä sitten myöhemmin on tapahtunut on artisaanin asia.

    • oikea laitalinkki

      Ei kai se mihinkään homehdu, kun se on kuivunut. Nämä vegaanipellet kuvittelevat todistavansa muka jotain, mutta aina näissä valitaan se kuivin mahdollinen perushampurilainen jossa ei oikein ole muuta kuin leipää ja lihaa. Ja nekin kuumalla levyllä desinfioituneita.

      PS. Magneettimedian lukeminen aiheuttaa aivosolukatoa, joka on selvästi todennettavissa sen lukijoista.

    • 180ja70kiloauros

      Kiinnostaako jotain se miltä hamppari näyttää vuoden päästä ? Minua ei ainakaan,mcdonalds on hieno paikka josta saa halpaa ja HYVÄN MAKUISTA ruokaa. Käyn vähintään kerran viikossa syömässä mahan täyteen. Se minkä näkönen se hamppari on vuoden päästä ei kiinnosta koska ainakin minulla se on vuorokauden sisällä mennyt vessanpöntöstä alas vai eikö vegetaristit käy paskalla ?
      Eikö tuo oo muutenkin jo vanhanaikaista.

      • FatRonald

        Hehe, aika hyvä provo. Jokainen googlaustaitoinen tietää että heidän moska on myrkkyä ihmiskeholle joka jonain päivänä kielletään kun tarpeeksi monta ihmistä osoittaa ajattelun merkkejä. Sinä et ilmeisesti tule kuulumaan niihin.


    • Sddefesf

      Olisiko kukaan sattumalta menossa esim. kesälomareissulle Ruotsin Uumajan suuntaan? Saisi mielellään käydä nykäisemässä töpselit ulos tietokoneista erään hakkerin asunnosta. Mahdollisesti sama molopää hakkeroi seuraavaksi juuri sinun tietokoneesi, matkapuhelimen, television tai vaikka auton tällä saatanan nykypäivän tekniikalla.

      Seuraavksi tulee lähiaikoina vielä muutamien toisten ilkivaltaa harrastavien hakkereiden nimet ja osoitteet tälle foorumille kuvien kera, ja ne ovat ihan kotimaassa joten saattaa reissut osua paremmin kohdalleen näille. Hyvää kesää!

      http://www.hitta.se/andreas frost/umeå/person/00S2smmnU1

      http://i.imgur.com/OnOs1xD.jpg

      https://se.linkedin.com/pub/andreas-frost/30/a35/250

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      100
      7060
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      30
      2741
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      33
      2313
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      87
      1996
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      14
      1717
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      9
      1515
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1397
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1361
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1314
    10. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      32
      1298
    Aihe