Keskustelua miehen kanssa

ainakiltisti

Katsotaan mitä täällä on.Olen täällä eka kertaa?

22

65

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyttönhuitukka

Oletko jo löytänyt miehen keskustelukumppaniksi?

• Oikeastaan aloittajalle, mutta hieman on hakusessa tuo, kenelle vastaan?
        Ajattelin vain, että meinaako aloittaja viedä meiltä Ruuneperin, vai toivooko tätä moninikkiä? DD

Mitäs hänelle suositellaan, kun on eka kerta täällä? Jjoutavoinen löysi jo oman kullan ja Kahvipirtin miehetkin on jo varattu (vaimoilleen) meille vakkareille, joten niistä näpit irti! :))

Kerro sinä "tytönhuitukka" kuka mies luovutetaan uudelle tulokkaalle kirjeystäväksi? Saa kai sitä kirjoitella, kunhan ei omakseen halaja?))

• @keskustelua miehen kanssa?

Kirjoitin jo "tytönhuitukalle", mutta kysynkin sinulta aloittaja, että mistä löysit tämän sivuston? Oletitko, että tämä on kirjeenvaihtoilmoitus palsta? Ei, ei.

Tervetuloa kuitenkin, mikäli olet uusi? Kurkista Kahvipirttiin ja juo kupponen kanssamme. Joskus voit tuoda jotain syötävääkin/juotavaa, sillä meidän miehet ovat kovasti pullan perään ja onhan meillä joku baari kaappikin?

Kerro meille kaikille, mitä puuhailet arkisin. Yö hommeleita ei tarvitse kertoa, koska ne me jo tiedetään kukin tahoillaan ja omin kokemuksin.

Tuskin kaipaamme mitään syvällisiä elämän ohjeita ja neuvoja, että "tee niin tai näin", koska tähän ikään on jo kertynyt tuota "rutiinia", josta on vaikea luopua.

Ans´panna katsoen, onko "uudesta"? tulokkaasta vastauksen väärtti, vai häipyikö heti? Lohdutelkoon nyt joku mies edes hieman!!:))

Hitsi! Apuuuuva! Nyt lukaisin nimmarin "ainakiltisti"! Taisin olla itse hieman sarkastinen, mutta antakaa anteeksi, koska tuo "eka kertaa" sokaisi hieman ajatuksiani.

• vastaathan

Kuka on tämä kristiina, joka puhuu koko palstan suulla ja jopa kahvipirtin suulla ? Joku vanha ilmeisesti, mutta kuka ? HYvin tietää kaikkien asiat, siviilisäädyt ja muut.

• Sinulle, "vastaathan" ja minä vastaan.

Olen ollut täällä jo Kahvipirtin aloituksen aikoihin, kun ihmettelin itsekkin, mikä hiivatin "Kahvipirtti", koska kyseinen pirtti on tuolla oikeasti olemassa minun lähistöllä?

Selvisihän se, että virtuaali pirtti on tämä, joten en ehtinyt viemään pulliani sinne oikeaan pirttiin.

Anteeksi, jos kirjoitukseni oli mielestäsi sellainen, että koko palstan puolesta puhun, koska tarkoitukseni oli kuitenkin kirjoitella vain omia kokemuksiani. Tässä olisi varmasti tarpeellista Ruuneperin opastus näissä kirjoituksisani, että vaaditaan tasokkaampaa kirjoitus tyyliä?.

Hyvä huomio kuitenkin oli tuo,, "että tietää kaikkien asiat"? En todellakaan, mutta onneksi en ole niin dementoitunut, että en muistaisi ainakin joitain juttuja, mitä tänne on kirjoiteltu.

Niin, kukahan mahdan olla? Onhan täällä arvoisa raati, jotka tunnistavat minutkin, koska lukuisia arvauksia on ilmestynyt aika usein kirjoitusten lomaan.

Onneksi sinä olit reilu ja kysyit suoraan, mutta vielä pyydän anteeksi, että tulkitsit minut puhuneen koko palsan suulla.

• Itseänikin pikkusen ihmetytti , " että keskustelua miehenkanssa "
      Ne Palstat kyllä kanssa löytyy Suomi24 sivustoista . - Tämä on 70 --ja ikä ei ole este voi olla minkäikäinen tahansa kunhan juttelee ihminen .-ihmiselle tyyliin .
      Nyt saikin paljon ohjeita --Voinkin Toivotella Terve tulleeksi jos olet uusi .

• http://keskustelu.suomi24.fi/t/13422950#comment-77861967

Älä avaa tätä, koska minulla on vielä hakusessa, kuinka vastaan sinulle ullamirjami.

Olihan tuo outo aloitus, että on täällä ensimmäistä kertaa ja haluaa vain miesten kanssa keskustella? Siksi kai minullekin tuli mieleeni hieman sarkastiset vastaukset, joita hieman "lievensin" kuten hänelle, joka utelee, kuka minä olen?

Olen kuitenkin niin optimistinen, että todellakin joku on ensikertalainen täällä, joten hieman valaisin, kuinka voi tänne tutustua, mutta eikös vain, sekin oli paha?

Vaan, mitäpäs minä. Näistä en "pultteja" ota, tai yöuniani menetä, joten arvailut peliin ja ohjeita "miehenkipeälle" ladylle!:)))

• Kristiina23 kirjoitti:

http://keskustelu.suomi24.fi/t/13422950#comment-77861967

Älä avaa tätä, koska minulla on vielä hakusessa, kuinka vastaan sinulle ullamirjami.

Olihan tuo outo aloitus, että on täällä ensimmäistä kertaa ja haluaa vain miesten kanssa keskustella? Siksi kai minullekin tuli mieleeni hieman sarkastiset vastaukset, joita hieman "lievensin" kuten hänelle, joka utelee, kuka minä olen?

Olen kuitenkin niin optimistinen, että todellakin joku on ensikertalainen täällä, joten hieman valaisin, kuinka voi tänne tutustua, mutta eikös vain, sekin oli paha?

Vaan, mitäpäs minä. Näistä en "pultteja" ota, tai yöuniani menetä, joten arvailut peliin ja ohjeita "miehenkipeälle" ladylle!:)))

Ilman avaamattakin tiedän --että sieltä 60 on kuullut että täälä käy "säkä" --moni on saanut taluttajan --katsos kun tulet tähänikään 80 --niin olis kiva kun olis joku miespuolinen taluttaja --ja ,eikä sittenloppivaiheessa mantäis rinnakkain rullaattorilla ..

• ullamirjami kirjoitti:

Ilman avaamattakin tiedän --että sieltä 60 on kuullut että täälä käy "säkä" --moni on saanut taluttajan --katsos kun tulet tähänikään 80 --niin olis kiva kun olis joku miespuolinen taluttaja --ja ,eikä sittenloppivaiheessa mantäis rinnakkain rullaattorilla ..

Tietty kilpaa rullaattorilla piti sanomani -- me ollaan täälä sitä porukkaa että ikä ei paina .. Kevät saa taas mielen virkeäksi -- ties vaikka ---ja niinedespäin

• Katsoin profiilisi .. luulisin että voisit jatkaa täälä meidän seurassa --olet varmaankin jo tutustunut meihin joilla on profiili ja kirjautuneet -- se onkin mukavaa kun sentään tietää jotain ihnisestä jos aikoo kirjoittaa hänelle .. ihan kiva proviili sinulla . Jaa niin tämähän on hänelle joka teki aloituksen .. Mutta Kristiimalle piti laittaa . Tällaista tämä nut on kun ei vielä oikein osaa .

• onnistui

Pistäydyn minäkin...
      Kuten täsäkin ketjusta huomaat ei ei täällä enää onnistu miehen ja naisen välinen keskustelu aikoinaan 60 plus palstalla se oli toinen juttu kirjoittelin minäkin silloin Eemelin isänä Helenan kanssa tuhansien viestien ketjuja.
      Nyky keskustelevat naiset löytyy ostarin penkeitä. Vanhin sielläkin jo yli ysikymppinen, terävä ja sanavalmis leskirouva.

minä vaan

• Hauska tappa vanha tuttu. Täällä tämä vanha kohtaamispaikka on nyt ilman isompia koristeita,mutta tilaa on. Olen minäkin Helenan aikoina jo täällä ollut. Saas nähdä miten kauan. Vointeja sulle.
        https://www.youtube.com/watch?v=OAR2l19Agak

• Pistäydyin

Kiitos Katileija sinulle syvällisestä ja sieluakin koskettavasta musiikkki valinnastasi.Sopi hyvin tämän päivän mielialaani. Palasin juuri ostsrin penkiltä jossa keskustelimme sivuten aihetta.
        minä vaan

• Pistäydyin kirjoitti:

Kiitos Katileija sinulle syvällisestä ja sieluakin koskettavasta musiikkki valinnastasi.Sopi hyvin tämän päivän mielialaani. Palasin juuri ostsrin penkiltä jossa keskustelimme sivuten aihetta.
        minä vaan

Katleijan musiikki ei soinut -- mutta sain sieltä Juutuupista --- Sekin sopisi
        Jorma Hynnisen Muista minua silloin .

• Pistäydyin
        Katileija kirjoitti:

Minulla on tuo Hynnisen cd, josta poimin tähän vielä yhden kaihoisan Toivo Kärjen klassikon.
        https://www.youtube.com/watch?v=ayU8RI5e-oU

Katileija
        Voi hyvä ystävä. Päähäni saadun tällin myötä josta vielä olen toipilaana muuttui tunne maailmani ja huomaan helposti herkistyväni, niinpä kuunnellessani sinun musiiki valintojasi en voi estää vaan kyynel herahtaa poskelleni,
        minä vaan

• romantilllinen

Romantiikkaa ilmassa ! Onko tässä uusi 70 lemmenpari ;))

• kaunista-

satuilua.

• kateeellinen

M.v. on aina hurmannut nuoret naislääkärit ja kauniit hoitajattaret. Mikä ettei iäkäs hoitajatarkin olisi häneen lääpällään.

• mistäs-

tiesit, Oletko esimerkiksi Puolarmetsän sairaalassa töissä.

• Pistäydyin

Olen kyllä ollut etuoikeutettu monessa eri asiassa jotka liittyy terveyspalveluihin.Olen siitä kiitollinen.
        Hiljan olessani lääkärissä valittaen voimakasta hermo rajtojen aiheuttamaa kipua istutti lääkäri Reetta minut itseään vastapäätä otti käsistäni kiini ja katsoi syvälle silmiini ja lausui, voi ..... kiltti ei sinun tarvitse kärsiä kipuja. Saamani lääke poisti kaikkinaiset kivut.
        m.v.

• metsäorvokki

mv

Mukava lukea tyytyväisten ihmisten viestejä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät

Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain
      Maailman menoa
      61
      7530
    2. Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava

valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak
      Maailman menoa
      124
      2959
    3. Minkälaisen viestin

Laittaisit ikävöinnin kohteelle, jos rohkenisit?
      Ikävä
      143
      1793
    4. Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous

saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha
      Maailman menoa
      65
      1669
    5. Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi

Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim
      Maailman menoa
      117
      1479
    6. Miten voit olla niin tyhmä

että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle
      Tunteet
      169
      1429
    7. Missä vaiheessa

Päätit irl luovuttaa minun suhteeni?
      Ikävä
      131
      1173
    8. Millaisena uskot

Kaivattusi kokevan tunteensa?
      Ikävä
      78
      869
    9. Kyriake=Kirkko

Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko
      Kaste
      47
      812
    10. Mitä haluat eniten

Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      53
      764
    Aihe