Naiset, montako aloitetta olette tehneet

karvamuna

Viime vuonna ja tänä vuonna miehelle?

29

60

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ätmel

Kannattaa olla vähän spesifimpi. Naiset kun laskevat aloitteeksi senkin, että lähettävät telepaattisia viestejä miehelle, jota ovat vilkuilleet vain salaa.

• nnnnainen

Lasketaanko silmäpelin aloittaminen aloitteen tekemiseksi? Oman kokemukseni mukaan miehet tykkäävät "saalistaa" joten on parempi antaa miehen uskoa tehneensä aloitteen.

• Kag
        nnnnainen kirjoitti:

Lasketaanko silmäpelin aloittaminen aloitteen tekemiseksi? Oman kokemukseni mukaan miehet tykkäävät "saalistaa" joten on parempi antaa miehen uskoa tehneensä aloitteen.

Itseasiassa naiset tykkäävät saalistaa :) Tämän vuoksi miehen kannattaa osoittaa naiselle että muitakin naisvaihtoehtoja on tarjolla, että saadaan tuo saalistusvietti heräämään.

• nnnnainen kirjoitti:

Ihan niin kuin joku ujo pikkulapsi: "vähän salaa vakoilin sitä kulman takaa, hui kun oli jännää!"

• eiolealoite
        nnnnainen kirjoitti:

Ei lasketa. Ei nyt. Ei koskaan. Pitäkääkin naiset tämä asia muistissa.

• nnnnainen
        super-atm kirjoitti:

Ihan niin kuin joku ujo pikkulapsi: "vähän salaa vakoilin sitä kulman takaa, hui kun oli jännää!"

Silmäpeli ei ole salaa vakoilemista, siinähän nimenomaan katsotaan suoraan silmiin ja katsekontaktia pidetään yllä pidempään kuin yleensä... Sääli jos et ole päässyt sellaista kokemaan, on meinaan aika mukavaa hommaa.

Ja Kag, olet ihan oikeassa. Kyllä pieni kilpailu lisää mukavasti jännitystä flirttailuun.

• 1212
        nnnnainen kirjoitti:

Ei, vaan ne miehet (jännämiehet, pelimiehet) joista sinä pidät tykkäävät saalistaa ja kilpailla.

• nnnnainen
        1212 kirjoitti:

Ei, vaan ne miehet (jännämiehet, pelimiehet) joista sinä pidät tykkäävät saalistaa ja kilpailla.

Hmm, ehkä sitten näin. Tykkään itsekin siitä, että flirttailussa on vähän haastetta ja ehkä kilpailuakin. Eipä siinä kovin erityiseksi itseään tunne jos miehelle vaikuttaa kelpaavan kuka tahansa.

• nnnnainen kirjoitti:

Silmäpeli ei ole salaa vakoilemista, siinähän nimenomaan katsotaan suoraan silmiin ja katsekontaktia pidetään yllä pidempään kuin yleensä... Sääli jos et ole päässyt sellaista kokemaan, on meinaan aika mukavaa hommaa.

Ja Kag, olet ihan oikeassa. Kyllä pieni kilpailu lisää mukavasti jännitystä flirttailuun.

"Mä katsoin sitä silleen, mutta en oo varma tajusko se mitä mä ajattelin" terveisin nimimerkki: tyhmä tyttö

• nnnnainen
        super-atm kirjoitti:

"Mä katsoin sitä silleen, mutta en oo varma tajusko se mitä mä ajattelin" terveisin nimimerkki: tyhmä tyttö

Itselleni on kyllä selvää onko "viesti" mennyt perille vai ei. Sen näkee varsin hyvin toisen reaktiosta ja kehonkielestä.

• nnnnainen kirjoitti:

Itselleni on kyllä selvää onko "viesti" mennyt perille vai ei. Sen näkee varsin hyvin toisen reaktiosta ja kehonkielestä.

Et sitten mitään aikuismaisempaa "aloitetta" ole harkinnut?

• nnnnainen
        super-atm kirjoitti:

Et sitten mitään aikuismaisempaa "aloitetta" ole harkinnut?

Ja mikäköhän mahtaisi olla se aikuisempi aloite?

Ja miksi pitäisi vaihtaa tekniikkaa jos nykyinen toimii hyvin? Ai koska "kiltit ja kunnolliset" miehet eivät ymmärrä lapsellista non-verbaalista viestintää? Onko tämä taas vaan yksi tapa lisää, jolla minä naisena kohtelen kunnon miehiä epäoikeudenmukaisesti?

• nnnnainen kirjoitti:

Ja mikäköhän mahtaisi olla se aikuisempi aloite?

Ja miksi pitäisi vaihtaa tekniikkaa jos nykyinen toimii hyvin? Ai koska "kiltit ja kunnolliset" miehet eivät ymmärrä lapsellista non-verbaalista viestintää? Onko tämä taas vaan yksi tapa lisää, jolla minä naisena kohtelen kunnon miehiä epäoikeudenmukaisesti?

"Ja mikäköhän mahtaisi olla se aikuisempi aloite?"

Esimerkiksi sellainen aloite joita miehet tekevät. Miehet ovat yleensä aikuisempia kuin lapselliset naiset.

"Ja miksi pitäisi vaihtaa tekniikkaa jos nykyinen toimii hyvin?"

Ei minkään takia. Ei naiset kuitenkaan arvosta tasa-arvoa, niin mitä sillä on väliä.

"Ai koska "kiltit ja kunnolliset" miehet eivät ymmärrä lapsellista non-verbaalista viestintää?"

Mitkä kiltit ja kunnolliset miehet?

"Onko tämä taas vaan yksi tapa lisää, jolla minä naisena kohtelen kunnon miehiä epäoikeudenmukaisesti?"

Kyllä on. Et arvosta tasa-arvoa, joten sinuakin pitäisi kohdella huonosti.

• nnnnainen
        super-atm kirjoitti:

"Ja mikäköhän mahtaisi olla se aikuisempi aloite?"

Esimerkiksi sellainen aloite joita miehet tekevät. Miehet ovat yleensä aikuisempia kuin lapselliset naiset.

"Ja miksi pitäisi vaihtaa tekniikkaa jos nykyinen toimii hyvin?"

Ei minkään takia. Ei naiset kuitenkaan arvosta tasa-arvoa, niin mitä sillä on väliä.

"Ai koska "kiltit ja kunnolliset" miehet eivät ymmärrä lapsellista non-verbaalista viestintää?"

Mitkä kiltit ja kunnolliset miehet?

"Onko tämä taas vaan yksi tapa lisää, jolla minä naisena kohtelen kunnon miehiä epäoikeudenmukaisesti?"

Kyllä on. Et arvosta tasa-arvoa, joten sinuakin pitäisi kohdella huonosti.

"Esimerkiksi sellainen aloite joita miehet tekevät. Miehet ovat yleensä aikuisempia kuin lapselliset naiset."

Ja millaisia aikuisia aloitteita ne miehet sitten yleensä tekevät? Koska kyllä oman kokemuksen mukaan myös monet miehet käyttävät ihan samaa taktiikkaa, eli ottavat katsekontaktia ja katsovat miten nainen vastaa siihen.

• nnnnainen kirjoitti:

"Esimerkiksi sellainen aloite joita miehet tekevät. Miehet ovat yleensä aikuisempia kuin lapselliset naiset."

Ja millaisia aikuisia aloitteita ne miehet sitten yleensä tekevät? Koska kyllä oman kokemuksen mukaan myös monet miehet käyttävät ihan samaa taktiikkaa, eli ottavat katsekontaktia ja katsovat miten nainen vastaa siihen.

Ja sitten ujoina vilkuilette toisianne ja mitään ei tapahdu? Miksi sitten väitit että nykyinen tekniikka toimii?

Oletko koskaan ajatelut että pelkän katselemisen sijaan voisi vaikka jutella toiselle henkilölle? Sekään ei ole vielä mikään aloite. Sen lisäksi jos juttua riittää ja molemmat viihtyy toisen seurassa, niin voi vaikka pyytää puhelinnumeroa tai ehdottaa tapaamista joskus uudestaan. Jos on paljonkin sitä paljon puhuttua "kemiaa" niin matka voi jatkua vaikka heti yhteisille jatkoille.

Silmäpeli, toiselle hymyily tai edes jutteleminen ei ole aloitteen tekoa. Sen takia suomalaiset ilmeisesti melko vähän hymyilevät ja juttelevat toisilleen, kun ajattelevat että se olisi sama kuin aloitteen teko.

Silmäpeli on epävarman naisen tapa osoittaa miehelle, että mies saa yrittää iskeä naista.

• 15-13

En yhtään. Kokemukseni mukaan kiinnostunut mies tekee aloitteen.
      Niin on aina käynyt. Kumma kun ne aloitteen tehneet miehet ovat olleet aina todella komeita.
      Sellaiset ei koskaan lähesty netissä. Netissä lähestyy kaiken maailman erikoistapaukset, joista paistaa kauas, ettei kaikki ole kohdillaan.

• vähemmänkomeamies

Vähemmän komea mies ei tee aloitteita, koska tietää muutenkin, että pakit tulisi ja tylysti.

• Tlsgl

Komeus onkin pitkältä peräisin miehen käytöksestä. Naisen ajatuskulku menee suunnilleen näin: "oo tuo mies on rohkea ja uskalsi lähestyä minua.. oo sen ääni pysyy rentona ja matalana ja tolla toisella tytöllä oli äsken hauskaa ton miehen seurassa --> mies on siis komea!!"

• 11243416

Naisena se on niiin helppoa kun ei itse tarvitse tehdä mitään. Sen kuin vain odottaa että joku tulee iskemään

• vieressä_myötähävennyt
        vähemmänkomeamies kirjoitti:

Vähemmän komea mies ei tee aloitteita, koska tietää muutenkin, että pakit tulisi ja tylysti.

Sori nyt vaan kyllä tekee!! Se vaan vaatii sen 1l vodkaa tms alle ja uuden kauluspaidan ja sitte baanalle rassailemaan..Se missä tää homma mättää on "vähemmän komea" mies AINA valitsee sen baarin barbi nuken (eniten silikoonia ja tiukin vesirajamekko) jaaa sitte heittää "moi...mun nimi on....jfkfldf....mikä sun?" siinä kohtaa pikku prinsessa ilmottaa et painu v***n ja oi oi taas on saatu pakit...

• tylsäkynä

Ihan huikeeta päättelyä! Kiinnostunut mies tekee aina aloitteen ja aloitteen tehnyt on aina komea. Kiinnostunut ei siis voi olla ruma tai jättää tekemättä aloitetta. Jos ei ole komea, on spesiaalitapaus, jolla ei voi olla kaikki kotona.

• kyltäätäst

Viime vuonna tein yhden aloitusviestin nettideitillä. Tänä vuonna en ole vielä kerinnyt, vasta 3. vk aktiivisena siellä. Mutta teen jos joku kiinnostaa.
      Live-elämässä aloitteen tein viimeksi 9 vuotta sitten.

• Eisemäärävaanlaatu

Viime vuonna kahdelle tosielämässä ja tänä vuonna yhdelle Tinderissä.

Jostain syystä olen lisäksi myös onnistunut "tekemään aloitteen" hymyilemällä, halaamalla ja keskustelemalla syvällisiä (ks ketju naisten ja miesten kommunikaatiosta) kolmelle miehelle tämän ja viime vuoden aikana. Kenestäkään näistä miehistä en ollut parisuhdemielessä kiinnostunut, ainoastaan ystävällinen ja kohtelias. Ja lopputulos oli se, että luulivat että olen varma nakki. En ollut.

• N_24

Tein viime vuonna osittaisen aloitteen. Tapasin miehen harrastuksen parissa. Hän hakeutui usein seuraani ja tarjoutui kerran antamaan kyydin kotiinkin. Aloimme myös keskustella paljon facen kautta. Keräsin sitten rohkeutta ja pyysin häntä luokseni kahville. Nyt ollaan seurusteltu puoli vuotta.

Eli ei ehkä varsinainen aloite vaan tilanne, jossa molemmat ovat aktiivisia.

• 1212

Onnittelut, juuri noin pitää toimia :)

• djklwleidfh2uidg

0, ei rumien vanhojen naisten kannata.

• Määrittele aloite. Edellä jo kävi ilmi, että sen pitää täyttää tietyt kriteerit ennen kuin sitä lasketaan, vaikka elävässä elämässä aloitteeksi usein riittää nimenomaan se silmäpeli ja hymy.

• Jeps, ja tulevat kutittelemaankin yms. :D

Palkitsen kyllä hymyllä tai vastaavalla reaktiolla tilanteen mukaan, mutta ei jaksa pelailla pelin takia, mielessä jotain aivan muuta.

• GetalifeBitch

Et voi vittu olla noin tyhmä, Helka.
      Miten vitussa olet koskaan saanut mitään kouluja käytyä päätökseen?

Vitun IDIOOTTI Helka.

Silmäpeli ja hymy eivät ole aloitteita.

Miten vitun tyhmä ihminen voi olla. Ensin on tyhmät ihmiset ja sitten "Helka".

Eiköhän aloite ole sellainen SANALLINEN jossa tehdään selväksi että kiinnostusta on ja pyydetään vaikka toisen puhelinnumeroa tai pyydetään treffeille.

Aika epätoivoista vänkyröivää paskaa Helkalta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      258
      2830
    2. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      102
      2281
    3. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      12
      1970
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      84
      1413
    5. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      68
      1394
    6. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      18
      1310
    7. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      16
      1138
    8. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      90
      1120
    9. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      43
      984
    10. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      71
      973
    Aihe