Näin suomeksi sanottuna,mitä helvettiä täällä riehutaan?
Joku pitää palautuspistettä so what?
Näemmä hänellä on helppoa kun sellainen on "ravintolassa".En sitten tiedä mistä johtuu teidän vittuilu ja uhkailu ns."raflanomistaja"a kohtaan? Ihan sama,teen pian rikosilmoituksen teistä (koskee myös "raflanomistaja"a)
Lopettakaa lapset jo !
ruoka ja juoma palstojen tappelut
3
<50
Vastaukset
- riehunjaraivoan
Joku jopa repii herneet nenään joka asiasta vaikka tärkein asia olisi asiakastyytyväisyyden varmistaminen.
Oli palautus-systeemi sitten mikä tahansa niin asiakkaan tyytyväisyyden niin ruokaan kuin palveluun luulisi olevan se tärkein ravintelille.
Itseasiassa kukaan ei ole "vittuilut" ravintoloitsijalle vaan kyse taitaa olla päinvastoin eli ravintelin pitäjä lähinnä vittuilee asiakkailleen.
Olen kokenut samaa "ylenkatsetta" asiakasta kohtaan myös ulkomailla, joten kyseessä taitaa olla kansainvälinen ilmiö ja mamujen kautta Suomeen tuotu. - raflanomistaja
En ole vittuillut kenellekkään ja ihan vain tiedoksi yhden henkilön uhkailuun on varauduttu tosissaan nyt.
Se,että uhkailee vanhalle ihmiselle ei ole uutta nykypäivänä.Kovaa kehui kostavansa sen kun olen puuttunut jonkun ihmisen elämään josta en tiedä mitään.Ja kun kysyn asiasta niin hän hokee vain "tiedät kyllä itse" ja kun vaadin jotain todisteita niin kyseisellä uhkailijalla ei niitä ole !- mullakinkäsikarvoja
Tosiasiassa on nykypäivää uhkailla muita yrittäjiä kuten Oulussakin on nähty, mutta yrittäjien uhkailu asiakkaita kohtaan on kyllä uutta - kirjoitusten otsikoiden mukaan (kahvila ei ole valittajia varten/älä tule mulle valittamaan ruoan mausta) kertovat kyllä ns. ravinteleiden agressiivisestä suhtautumisesta asiakkaaseen - asiakas ei enää ole toivottu käymään uudelleen vaan välttämätön paha tuodakseen fyffeä taloon, mutta toiste ei sitten tarvitsekaan tulla.
Oikeastaan luulisi yrittäjien pyrkivän miellyttämään asiakasta niin laadun kuin maunkin tasolla, mutta toisin taitaa nykyään olla - pienikin huomautus saa yrittäjän hyppäämään seinille ja asiakas saa leiman otsaansa - "vaikea".
Nykyään suosittelen välttämään etnisessä omistuksissa olevia ravintoloita, sillä niiden toiminta kautta linjan on vastoin suomalaista käytäntöä ja yleistä hyvää tapaa nin ruoan kuin palvelun suhteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124730MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar1022461Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5761851- 91693
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1121563Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671197Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331138Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt2191000Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3988Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o64987