vaimo esille

esillepano

Minulla on ollut onni saada vaimokseni kaunis ja seksikäs nainen (160cm, 52kg, tumma pitkä tukka, kissan silmät, terhakat a-kupit). Aluksi olin mustasukkainen hänestä, sillä hän sai paljon miehiltä huomiota ja kutsuja milloin purjehtimaan, milloin kahville, jne.. Vaimoni nauttii miesten huomiosta selvästi ja varmaan hieman hakeutuukin sellaisiin tilanteisiin. Vaimoni on käynyt mm. muotikuvauksissa, jossa hän saa olla esillä. Jotenkin minua kiihottaa, että vieraat miehet piirittävät vaimoani. Olen jo pitempään fantasioinut, että hieman rohkeampi valokuvaaja ottaisi vaimostani eroottisia kuvia. Haluaisin nähdä, miten vaimoni kiihottuisi siitä ja valokuvaaja kenties myös. Olenkin hakenut netistä valokuvaajamiestä, joka voisi sellaiseen leikkiin ryhtyä.
Muutama kuukausi sitten lähdimme viettämään iltaa Helsinkiin ja kysäisin vaimoltani, haluaisiko hän viettää leppoisan illan vai jännittävän illan. Hän teki vastakysymyksen, että mitä minä arvelen hänen haluavan. Sanoin että jännittävän - ja vaimoni vastasi: mistä tiesit!
Hymyilin ja ajattelin että nyt jos koskaan. Ehdotin, että mentäisiin erään netissä tapaamani valokuvaajan luo, joka ottaisi vaimostani yksityisluotoisia kuvia. Sanoin että koska hän on niin kaunis ja seksikäs, haluaisin hänestä myös valokuvia. Sitä ennen mentäisiin ostamaan vähän päälle pantavaa. Hetken mietittyään, vaimoni suostui. Lähetin viestin netissä tapaamalleni kuvaajalle, joka toivotti meidät tervetulleeksi.
Menimme ensin Funky Lady'n, jossa vaimoni sai valita. Hän halusi vaaleat, pitsikoristeiset pikkarit ja rintsikat sekä mustan ja läpinäkyvän puolipitkän puseron. Sitten sanoin, että seuraavaksi minä valitsen hänelle. Vein vaimoni Keltsuun, joka sai vaimoni selvästi kiihottumaan. Hyllyjen välissä olikin jo vaimoani tuijottava mies, joka seurasi meitä. Valitsin vaimolleni kiiltelevän, hieman läpinäkyvän ja vartaloa myötäilevän pikkumustan. Sen lisäksi valitsin saumasukat (stayupit). Korkkareita vaimoni pitää aina.
Olimme molemmat hyvällä tuulella, kun ajoimme valokuvaajamme luo. Perillä odotti rento, hieman vatsakas, päälle nelikymppinen mies, jolla oli paljon kuvauskalustoa, tietokoneita ja eteiseen hän oli virittänyt kuvaustaustan. Hetken juteltuamme, päätimme aloittaa kuvaukset. Vaimoni kävi pukemassa pikkumustan ja hän näytti todella seksikkäältä. Hänen omat stringinsä näkyivät valossa alta ja vaimoni hymyili aistillisesti. Kuvaaja kehaisi vaimoani ja otti ohjat käsiinsä. Aluksi hän kuvaili eri kulmista seisovaa vaimoani ja välillä ohjaili kevyesti pään, käsien ja jalkojen asentoa. Hän otti kymmeniä otoksia ja vaimoni alkoi lämmetä. Kuvaaja toi tuolin, jota vasten vaimoni nojasi. Ehdotin vaimolleni, että hän ottaisi molemmin käsin tuolin selkänojasta ja nostaisi hieman peppuaan. Hän totteli ja kuvaaja kävi vähän levittämässä jalkoja enemmän haralleen sekä pyysi peppu pystyyn. Vaimoni totteli posket punehtuen. Valokuvaaja pääsi vauhtiin ja kierteli siinä vaimoni ympärillä räpsimässä kuvia. Sitten hän laskeutui lähes lattia rajaan ja otti alaviistosta kuvia - haaroväli näkyi kiihottavasti. Itsekin kiihotuin ja menin nostamaan hieman vaimoni mekkoa ylöspäin. Vaimoni ei vastustellut, vaan hymyili viekoittelevasti kuvaajalle. Kuvaaja kävi yhä rohkeammaksi ja istutti vaimoni tuoliin hajareisin. Hän otti vaimoani lanteilta ja painoi alavatsaa eteenpäin, jolloin selkä olisi kaarella ja perse pitkällä. Vaimoni huokaisi ja vartalo värisi kiihotuksesta. Kuvaaja otti kuvia ympäriinsä ja meni vaimoni eteen lattialle, josta hän otti kuvia suoraan vaimoni haarojen välistä. Vaimoni ei enää ujostellut, vaan elehti riettaasti.
Sitten kuvaaja pyysi vaimoani riisumaan pikkumustan pois. Vaimoni katsoi minua ja minä nyökkäsin hymyillen. Kuvaaja otti koko ajan kuvia vaimoni riisuessa. Siinä vaimoni olikin pian alasti, vieraan miehen edessä. Kuvaaja pyysi vaimoani avaamaan suutaan, lipomaan kieltään ja koskettelemaan rintsikoiden peittämiä pieniä rintoja. Kuvaaja kehui koko ajan vaimoani, kun hän teki niin kuin kuvaaja käski. Sitten vaimoni asettui tuolille polvilleen katsoen kiimaisesti kuvaajaa...ja välillä minuakin. Kuvaaja käski vaimoani ottamaan kädellä stringin yläreunasta ja työntämään niitä alaspäin. Siinä vaimoni oli perse pystyssä, kutsuvana, lipoen kieltään kuvaajalle. En kestänyt enää vain katsella, vaan tulin vaimoni luo ja autoin stringejä niin alas, että pilluvako näkyi. Kuvaajan kamera räpsähteli tiuhaan ja hän kannusti vaimoani työntämään persettään yhä enemmän esiin. Kiihottava näky! Vein käteni vaimoni pilluun takaa ja se oli ihan märkä. Kuvaaja toi kameransa lähemmäs ja äkkiä hän vei kätensä vaimoni jalkoväliin, jolloin vaimoni äännähti voimakkaasti. Kuvaaja laski kameransa ja otti vaimoani vartalosta toisella kädellä kiinni ja toisella kädellä hieroi vaimoni pillua. Nyt loppuu merkit, joten kommentoikaa, niin kerron loput ja mitä haluaisin seuraavaksi.

9

404

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nostamaan

alasti, vieraan miehen edessä … rintsikoiden peittämiä pieniä rintoja … kädellä stringin yläreunasta.
      Rintsikat ja stringit päällä alasti?

• fgei0eg0

ie helkkari funkyladyssa ole a kuppi (EI EES OO KUPPI)vaan lautarunkosille liivejä. aika luonnottoman kurvittoman oloinen on akkas!

• 555-567890

Itelläni yhtä kurviton mutta hoikempi ja pidempi. En vaihtaisi valtakunnan kaunottareen tuksuun.

• vaimonkuvaaja

KIva tarina. Itsekin valokuvaamme paljon. Joskus joku ulkopuolinen kuvaaja voisikin olla hyvä:). Mitäs tuohon jatkaisi....Vaimosi varmaan haluaa saada kahta kyrpää. Tosin välillä sinunkin pitä kuvata vierasta ja vaimoasi ja siten vieras kuvaa vaimoasi ja sinua .....

• nami-irstautta

Tavattoman kaunis ja herttainen vaimoni on oikeasti näyttänyt avattua vittuaan useammille miehille, joista on pitänyt. Miehet ovat olleet aivan ihastuksissaan ja kyrpä pystyssä.

Kaikkein suloisinta on ollut, kun hän on levittänut ilostuttaakseen miestä, vaikka itse ei ole saanut seksuaalista kiihotusta. Hän on muutenkin aina pyyteettömästi ajatellut muita kuin omaa itseänsä. Sellaisiakin tyttöjä on, mutta harvassa.

Tätä taustaa vasten kertomus voisi olla ihan tottakin.

• esillepano

Juttu on tapahtunut viime syksynä. Olen jättänyt paljon kertomatta - lähinnä valokuvaajan juttuja. Itselleni oli yllätys, miten pitkälle vaimoni meni...odotin hänen painavan jarrua jossain vaiheessa. Okei, juttu jatkui näin.

Valokuvaaja hieroi vaimoni jalkoväliä ja vaimoni äänteli kiimoissaan. Kuvaaja availi housujaan samalla kun piteli vaimoani takaa. Housuista ponnahti esiin käyrä kalu täydessä erektiossa. Kuvaaja hieraisi kalullaan vaimoni läpeensä märkää jalkoväliä ja survaisi kyrpänsä vaimoni sisään. Kumpikaan ei enää huomannut minua. Katselin vain ällistyneenä kiimaista touhua. Vaimoni työnsi persettään kuvaajaa vasten ja kuvaaja piteli kaksin käsin vaimoni persettä samalla nussien voimalla vaimoani. Ei puhettakaan, käyttikö vaimoni ehkäisyä tai olisiko ollut syytä tyytyä turvaseksiin! Meno oli eläimellistä. Todella yllättävää. Itselläni seisoi myös. Ei siinä mennyt montaakaan minuuttia, kun kuvaaja tuli rajusti äännellen vaimoni sisään. Vaimoni äänteli myös voimakkaasti. Lopulta kuvaaja veti kyrpänsä ulos vaimostani. Vaimoni oli yhä kuvaajan käskemässä asennossa perse pystyssä tuolilla. Nyt jalkoväli näytti irstaalta, hieman turvonneelta ja se kiilteli spermasta. Kuvaaja veti housunsa ylös ja otti kameran uudelleen käyttöön kuvaten vaimoni nussittua vittua ja lopulta kiersi kuvaamaan vaimoni punehtuneita kasvoja. Se oli irstas näky. Toivuttuaan vaimoni nousi tuolilta ja alkoi keräilemään vaatteitaan hieman häpeissään. Minä kehaisin häntä ja kerroin nauttineeni näystä. Kuvaaja siirsi kuvat kamerasta meille, kuten alussa oli sovittu (varmaan jäi hänellekin?). Kotimatkalla vaimoni vaikutti edelleen kiimaiselta ja otti kyrpäni suuhunsa autossa. Kotiin päästyäni nussin vaimoni spermaista vittua kiihkeästi. Se tuntui mielettömän hyvältä. Vaimoni sai pilluorgasmin ja minä tulin hänen sisäänsä rajusti. Se oli huikea ilta ja valokuvaaja on monta kertaa pyytänyt meitä uudelleen "kuvauksiin" milloin milläkin idealla. Vaimoni ei kuitenkaan ole tohtinut lähteä, vaikka olen yrittänyt houkutella häntä. Ilmeisesti hieman morkkis siitä, mutta oli todella kiihottavaa nähdä hänen kontrollinsa pettävän.

Minulla on jo seuraava idea valmiina. Haluaisin viedä vaimoni uudelleen Keltsuun valitsemaan seksiasusteita. Veisin kuitenkin hänet kokeilemaan niitä "leffateatterin" puolelle. Ehkäpä pitäisi saada joku heterosonni sinne odottelemaan....tai sitten menisimme kalterihuoneeseen uusia seksiasusteita kokeilemaan. Kalterien takaa voisi useampikin mies työntää kyrpänsä kalterien väliin, josta vaimoni voisi niitä vähän hyväillä... ; )

• nami-irstautta

Herättää kysymyksen, miksi käytät naisilla usein esiintyvää kieltä, "kuvaaja tuli"? Miehet harvoin käyttävät tällaista.

• Kuvattavana

Tuo Keltsun fantasia on jotain samaa jota mekin joskus fantasioimme. Kuitenkaan ei olla uskallettu toteutaaa täällä Suomessa. Tosin Inglesin swingersklubeilla on toteutettu hieman vastaavaa. Klubeilahan on jonkun verran yksinäisiä miehiä parien lisäksi. Ehkä joskus siten Hesassa käydessämme voisimme uskaltautuakin :) NNiin ja meilläki vaimo nauttii kuvattavana olosta !

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      202
      6296
    2. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      144
      2867
    3. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      44
      2327
    4. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      94
      2109
    5. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      238
      2031
    6. Mitkä on ne arvot?

Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu
      Sinkut
      231
      1447
    7. Missä näit kaivattusi

ekaa kertaa?
      Ikävä
      78
      1422
    8. Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin

Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa
      Maailman menoa
      307
      1414
    9. Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."

Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää
      Tanssii tähtien kanssa
      13
      1346
    10. Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.

Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j
      Kajaani
      6
      1286
    Aihe