Eli voiko mistään kotoa löytyvistä aineista tehä savupommia?? (Ei pingispalloja)
savupommia
6
120
Vastaukset
- fasdfasdfasdf
Eipä oikein. Pekka Perustallaaja ei saa hommattua kemikaaleja helposti, joten ainoaksi vaihtoehdoksi muodostuisi, että hommaisi ammoniumnitraattia sisältäviä kylmäpusseja ja käsittelisi niissä olevan ammoniumnitraatin kunnolliseen muotoon. Näitä kun voi käyttää sitten räjähdeaineena niin en ohjeita rupea tuohon käsittelyyn antamaan.
- koiarzjsl
Kiitos vastauksesta
- savumerkkit
Voihantoki tehdä. Vaikka vanhoista paristoista ja tulitikuista. Purat paristoista hiilisauvat ja hiot sen pölyksi ja sekoitat tulitikuista irrotettuun rikkiin. Tulee mustaa savua kun palaa.
- fasdfasdfa
Voi autonrenkaitakin polttaa ja varmana tuottaa mustaa savua. Se sitten, että onko kannattavaa...
Ei varmaan ole fiksuinta hengittää sinkin, mangaanioksidin ja rikin savua.
- 2345325324
Nykyisin kylmäpusseissa on ammoniumnitraatin lisäksi tai tilalla ureaa. Kylmäpussit voivat sisältää enintään 15% painoprosenttia typessä ammoniumnitraattia uuden EU-asetuksen myötä.
- asdfasdfasdfjiujoulkjh
Tosin monet täyteaineet saa aika helposti erotettua, mikäli vain tietää menetelmät ja aineet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1334859
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253296Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132654- 462241
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2611771Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt471709- 321577
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201526- 281500
- 951221