Naiset vituttavat -luottamus mennyt

Kertokaapahuvikseen

Mitä tehdä kun on luottamus mennyt naisiin totaalisesti.
Jos ei täysin hyvän päivän tuttuja tai päivittäisi arkikohtaamisia lasketa ja joitakin työkavereita (vanhempia naisia) niin kokemukset naisista ovat 90% huonoja.

Tämä koskee kavereita, ystäviä, kumppaniehdokkaita, treffikumppaneita, tyttöystäviä, sisaruksia jne.

Kyse ei ole sitä myöskään mitä minä olen kokenut vaan näen sen saman kavereideni suhteissa. Esimerkiksi useammalta kaverilta on mennyt välit poikki tyttöystävän/avokin kanssa ja syynä on ollut naisen halua erota tai jopa naisen pettäminen.

Näen vain tyhmiä ja pinnallisia naisen kuvatuksia joista ei saa todellisia naisia tekemälläkään. Sitten naiset odottavat että heitä kohdellaan kuin etuoikeutettuina ihmisinä eivätkä he koskaan ota huomioon miesten tunteita.

Mitä vitun hyvää teissä on?
Miten saada joku luottamus teihin takaisin?

74

1716

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En nyt kyllä tajuu, miks naisiin pitäisi suhtautua etuoikeutettuina. Ihan samanlaisia ihmisiä kuin miehetkin.

      • Kertokaapahuvikseen

        Oletko ollut naisen kanssa parisuhteessa?

        Sitä kuvittelisi että ollaan samanlaisia ja saman arvoisia jne. mutta jostain kumman syystä naiset odottavat aina parempaa kuin ovat valmiita itse tarjoamaan.
        Esimerkkinä naisen aloitekyvyttömyys ja passiivisuus.


      • Kertokaapahuvikseen kirjoitti:

        Oletko ollut naisen kanssa parisuhteessa?

        Sitä kuvittelisi että ollaan samanlaisia ja saman arvoisia jne. mutta jostain kumman syystä naiset odottavat aina parempaa kuin ovat valmiita itse tarjoamaan.
        Esimerkkinä naisen aloitekyvyttömyys ja passiivisuus.

        En oo ollut en. Aloitekyvyttömyys ja passiivisuus, siis missä asioissa? Kotitöissä tai viikonloppupuuhissa tai missä?


      • Kertokaapahuvikseen
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        En oo ollut en. Aloitekyvyttömyys ja passiivisuus, siis missä asioissa? Kotitöissä tai viikonloppupuuhissa tai missä?

        En ole asunut naisen kanssa joten en osaa sanoa kotitöistä.
        Tarkoitan ihan tapailemista, yhteydenpitoa ja ylipäätään olemista ja seurustelua.

        Ainut asia mitä naisilta saan vastaukseksi on että a) se on miehen "rooli" tai b) kuitti siitä ettei naisia vain ole kiinnostanut tarpeeksi.

        Molemmat vastaukset kuulostavat lähinnä vittuilulta eivätkä vastaa siihen kysymykseen.
        En ole tavannut yhtään naista joka olisi ottanut suhteen tarpeeksi vakavasti alusta alkaen ja panostanut siihen. Kun tämän sanoo niin ohjeeksi sanotaan että ei pidä ottaa vakavasti vaan rennosti eikä naista saa painostaa joka edelleenkään ei vastaa siihen kysymykseen että miksi naisille on vaikeaa olla tasapuolinen suhteessa jossa he kuitenkin odottavat että ollaan tasa-arvoisia?

        Mutta tuon vain yksi seikka. Lista on loputon joka naisissa vituttaa.


      • Kertokaapahuvikseen kirjoitti:

        En ole asunut naisen kanssa joten en osaa sanoa kotitöistä.
        Tarkoitan ihan tapailemista, yhteydenpitoa ja ylipäätään olemista ja seurustelua.

        Ainut asia mitä naisilta saan vastaukseksi on että a) se on miehen "rooli" tai b) kuitti siitä ettei naisia vain ole kiinnostanut tarpeeksi.

        Molemmat vastaukset kuulostavat lähinnä vittuilulta eivätkä vastaa siihen kysymykseen.
        En ole tavannut yhtään naista joka olisi ottanut suhteen tarpeeksi vakavasti alusta alkaen ja panostanut siihen. Kun tämän sanoo niin ohjeeksi sanotaan että ei pidä ottaa vakavasti vaan rennosti eikä naista saa painostaa joka edelleenkään ei vastaa siihen kysymykseen että miksi naisille on vaikeaa olla tasapuolinen suhteessa jossa he kuitenkin odottavat että ollaan tasa-arvoisia?

        Mutta tuon vain yksi seikka. Lista on loputon joka naisissa vituttaa.

        Nyt on ehkä vähän vaikea kommentoida, kun itse oon ollut 20v. saman tyypin kanssa ja asunut yhdessäkin 19vuotta. Edellinen suhde oli 4 vuotta.Mutta kyllä se rentous kieltämättä on tärkeää. Jos alkaa tuntua siltä, että yhteenmuuttaminen on jotenkin velvollisuus tai "pakko", niin luulisin,että menis pupu pöksyyn.


      • Kertokaapahuvikseen
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Nyt on ehkä vähän vaikea kommentoida, kun itse oon ollut 20v. saman tyypin kanssa ja asunut yhdessäkin 19vuotta. Edellinen suhde oli 4 vuotta.Mutta kyllä se rentous kieltämättä on tärkeää. Jos alkaa tuntua siltä, että yhteenmuuttaminen on jotenkin velvollisuus tai "pakko", niin luulisin,että menis pupu pöksyyn.

        Kiva kun yritit auttaa, mutta puhutaan eri asioista toistemme ohi.
        Sinulla on kokemusta suhteessa jossa asiat toimii ja tunteet kukoistaa.

        Minulla ei ole vastaavaa kokemusta ja käytännössä hyviä kokemuksia naisista ei ole.
        Käytännössä on mahdoton saada itsensä niin kasaan että lähtisi yrittämään enää suhdetta.
        Aiemmin vielä yritin, mutta sitten tulee vain paskaa enemmän niskaan. Viime vuoden jälkeen jolloin näin viimeistään toisten ihmisten suhteista miten paskasti ne menivät että naisiin käytännössä ei voi luottaa enää lainkaan.

        Rentoudella tarkoitin sitä että kaikki on alussa vain aina sillä "katsellaan" tasolla. Nähtävästi naisilla on niin paljon valinnanvaraa (ellei ole epätoivoinen joita niitäkin on tullut vastaan) että toista voi pitää tietyllä tavalla varalla eikä ottaa suhteen alkua mitenkään tosissaan. Nähtävästi naisen tällöin pitäisi olla umpi-ihastunut, mutta sellainen taas hämää naisen myöhempää käytöstä ja näin vaatimattomaan mieheen ei yleensä salamaihastuta.

        kai yritän sanoa sitä että ei huvita puolivaloilla aloittaa suhdetta kun itse tahtoisi yrittää täysillä, mutta samalla se on mahdotonta kun luottamus naisiin on absoluuttisen nollan tuntumassa.

        Voihan olla että ihmissuhteita ei ole vain tarkoitettu minunkaltaisele.


      • Kertokaapahuvikseen kirjoitti:

        Kiva kun yritit auttaa, mutta puhutaan eri asioista toistemme ohi.
        Sinulla on kokemusta suhteessa jossa asiat toimii ja tunteet kukoistaa.

        Minulla ei ole vastaavaa kokemusta ja käytännössä hyviä kokemuksia naisista ei ole.
        Käytännössä on mahdoton saada itsensä niin kasaan että lähtisi yrittämään enää suhdetta.
        Aiemmin vielä yritin, mutta sitten tulee vain paskaa enemmän niskaan. Viime vuoden jälkeen jolloin näin viimeistään toisten ihmisten suhteista miten paskasti ne menivät että naisiin käytännössä ei voi luottaa enää lainkaan.

        Rentoudella tarkoitin sitä että kaikki on alussa vain aina sillä "katsellaan" tasolla. Nähtävästi naisilla on niin paljon valinnanvaraa (ellei ole epätoivoinen joita niitäkin on tullut vastaan) että toista voi pitää tietyllä tavalla varalla eikä ottaa suhteen alkua mitenkään tosissaan. Nähtävästi naisen tällöin pitäisi olla umpi-ihastunut, mutta sellainen taas hämää naisen myöhempää käytöstä ja näin vaatimattomaan mieheen ei yleensä salamaihastuta.

        kai yritän sanoa sitä että ei huvita puolivaloilla aloittaa suhdetta kun itse tahtoisi yrittää täysillä, mutta samalla se on mahdotonta kun luottamus naisiin on absoluuttisen nollan tuntumassa.

        Voihan olla että ihmissuhteita ei ole vain tarkoitettu minunkaltaisele.

        Jaa, enpä tiedä sitten. Mun mies oli kyllä sellainen ikuinen poikamies-tyyppi. jonka kaikki oletti olevan loppuelämän sinkku. Sellainen yksinäinen tiedemies-tyyppi, ei kovin sosiaalinen naisten suhteen. Mutta vaan sitten kävi näin,oltiin yhteen sopiva pari.Oli mullakin silloin ns. tarjontaa, mutta hän oli mun mielestä mulle yhteensopiva kappale ja toisinpäin. Älähän nyt luovuta kumminkaan.


      • Kertokaapahuvikseen
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Jaa, enpä tiedä sitten. Mun mies oli kyllä sellainen ikuinen poikamies-tyyppi. jonka kaikki oletti olevan loppuelämän sinkku. Sellainen yksinäinen tiedemies-tyyppi, ei kovin sosiaalinen naisten suhteen. Mutta vaan sitten kävi näin,oltiin yhteen sopiva pari.Oli mullakin silloin ns. tarjontaa, mutta hän oli mun mielestä mulle yhteensopiva kappale ja toisinpäin. Älähän nyt luovuta kumminkaan.

        Kyse ei ole luovuttamisesta vaan siitä että nuppi ei taida enää kestää. Ei varsinkaan perinteistä deittailua jne.
        Pitäisi käydä joku tajuton sattuma ja törmätä johonkin naiseen joka olisi sopiva ja myös naisen olla aktiivinen sekä luonnostaan tutustua toiseen. Onhan minullakin kriteerit kuitenkin.

        Jos kertoisin mitä kaikkea on tapahtunut niin ehkä ymmärtäisit. Kaiketi tuhlaan aikaani vain edes näiden asioiden ajattelemiseen. Onhan tässä jo kuitenkin eletty yksin koko aikuisikä niin kai tuo loppuelämäkin menee sitten samaan syssyyn.

        Kun ei vain näe enää hirvittävästi hyvää toisessa sukupuolessa ja luottamusta ei ole niin se vain menee niin. En luovuttanut 10 vuotta sitten kun tuntui siltä, mutta nyt en enää käsitä mistä saan voimia koska se lopputulos eli suhde ei näytä lupaavan mitään hyvää.

        Jos koira saa tarpeeksi shokkeja yrittäessään napata suupaloja joita hänelle tarjotaan niin jossain vaiheessa hän kokee ettei ole enää sen arvoista.


      • Kertokaapahuvikseen
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Jaa, enpä tiedä sitten. Mun mies oli kyllä sellainen ikuinen poikamies-tyyppi. jonka kaikki oletti olevan loppuelämän sinkku. Sellainen yksinäinen tiedemies-tyyppi, ei kovin sosiaalinen naisten suhteen. Mutta vaan sitten kävi näin,oltiin yhteen sopiva pari.Oli mullakin silloin ns. tarjontaa, mutta hän oli mun mielestä mulle yhteensopiva kappale ja toisinpäin. Älähän nyt luovuta kumminkaan.

        Sori, kun höpöötelin tänne tällaista. Unohda.
        Ei tähän ole ratkaisua täällä eikä muuallakaan.

        Rakkaus ei vain kaikille tule ja jää monilta kokematta.


      • Kertokaapahuvikseen kirjoitti:

        Kyse ei ole luovuttamisesta vaan siitä että nuppi ei taida enää kestää. Ei varsinkaan perinteistä deittailua jne.
        Pitäisi käydä joku tajuton sattuma ja törmätä johonkin naiseen joka olisi sopiva ja myös naisen olla aktiivinen sekä luonnostaan tutustua toiseen. Onhan minullakin kriteerit kuitenkin.

        Jos kertoisin mitä kaikkea on tapahtunut niin ehkä ymmärtäisit. Kaiketi tuhlaan aikaani vain edes näiden asioiden ajattelemiseen. Onhan tässä jo kuitenkin eletty yksin koko aikuisikä niin kai tuo loppuelämäkin menee sitten samaan syssyyn.

        Kun ei vain näe enää hirvittävästi hyvää toisessa sukupuolessa ja luottamusta ei ole niin se vain menee niin. En luovuttanut 10 vuotta sitten kun tuntui siltä, mutta nyt en enää käsitä mistä saan voimia koska se lopputulos eli suhde ei näytä lupaavan mitään hyvää.

        Jos koira saa tarpeeksi shokkeja yrittäessään napata suupaloja joita hänelle tarjotaan niin jossain vaiheessa hän kokee ettei ole enää sen arvoista.

        Musta on vaan jotenkin hämmentävää, kun koko toinen sukupuoli leimataan. Tosin samaa on naisilla. Tunnen muutamankin naisen, joilla on vastaavia kokemuksia miehistä ja he ovat leimanneet koko miessukupuolen mädäksi ja epäluotettavaksi. Ei se sukupuolesta kai kuitenkaan ole kiinni, vaan persoonista.
        Mutta olet ehkä oikeassa. Ei kannata tuhlata aikaa samojen tosituvien asioiden ajattelemiseen, vaan pyrkiä etsimään muuta mielenkiintoista sisältöä elämään. Sellaista, joka ei suoraan liity pariutumiseen.


      • määmy
        Kertokaapahuvikseen kirjoitti:

        Kyse ei ole luovuttamisesta vaan siitä että nuppi ei taida enää kestää. Ei varsinkaan perinteistä deittailua jne.
        Pitäisi käydä joku tajuton sattuma ja törmätä johonkin naiseen joka olisi sopiva ja myös naisen olla aktiivinen sekä luonnostaan tutustua toiseen. Onhan minullakin kriteerit kuitenkin.

        Jos kertoisin mitä kaikkea on tapahtunut niin ehkä ymmärtäisit. Kaiketi tuhlaan aikaani vain edes näiden asioiden ajattelemiseen. Onhan tässä jo kuitenkin eletty yksin koko aikuisikä niin kai tuo loppuelämäkin menee sitten samaan syssyyn.

        Kun ei vain näe enää hirvittävästi hyvää toisessa sukupuolessa ja luottamusta ei ole niin se vain menee niin. En luovuttanut 10 vuotta sitten kun tuntui siltä, mutta nyt en enää käsitä mistä saan voimia koska se lopputulos eli suhde ei näytä lupaavan mitään hyvää.

        Jos koira saa tarpeeksi shokkeja yrittäessään napata suupaloja joita hänelle tarjotaan niin jossain vaiheessa hän kokee ettei ole enää sen arvoista.

        Kaiketi kandee pitää suekkaamisest tauko & saada omat ajatukset kondikseen


      • Kertokaapahuvikseen
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Musta on vaan jotenkin hämmentävää, kun koko toinen sukupuoli leimataan. Tosin samaa on naisilla. Tunnen muutamankin naisen, joilla on vastaavia kokemuksia miehistä ja he ovat leimanneet koko miessukupuolen mädäksi ja epäluotettavaksi. Ei se sukupuolesta kai kuitenkaan ole kiinni, vaan persoonista.
        Mutta olet ehkä oikeassa. Ei kannata tuhlata aikaa samojen tosituvien asioiden ajattelemiseen, vaan pyrkiä etsimään muuta mielenkiintoista sisältöä elämään. Sellaista, joka ei suoraan liity pariutumiseen.

        Jos niitä mädänneitä persoonia tulee tarpeeksi vastaan niin huomaat esimerkkejä koko sukupuolesta sitten mikä mättää.
        Ongelmaa ei auta yhtään se että mies joutuu olemaan se aloitteellisempi osapuoli esimerkiksi seurustelussa ja myös pitämään yllä hyvää fiilistä vaikka kuinka vituittaisi. Naisella taas useimmiten on se rooli jota tavoitellaan joten hän voi olla nuivempi. Siten vertauksesi noihin naisiin ei ole sama asia koska he voivat antaa miehen olla aktiivinen ja päättää sitten. Mies taas joutuu kokoamaan itsensä ennen kuin kohtaa naisen jotta voi tehdä aloitteita.

        "Sellaista, joka ei suoraan liity pariutumiseen."

        Tarkoitat ikisinkkuus ja selibaatti?
        Ehkä tyydyn vain kevyeen suhteiluun ja sekstailuun ilman tunteita.
        En ole tosin sellainen ihminen yhtään, mutta ei tässä oikein muuta enää voi.
        Minulla on muita aktiviteetteja ollutkin koska olenhan ollut sinkku lähes koko elämäni jo.

        Onhan se vittumaista että et voi olla tekemisissä toisen sukupuolen lähemmin vaan joudut etsimään "muuta mielenkiintoista sisältöä elämään".

        "Kaiketi kandee pitää suekkaamisest tauko & saada omat ajatukset kondikseen"

        Taukoja on pidetty aina mutta sama toistuu uudestaan ja uudestaan.
        Ehkä totuus on vain se että naiset ovat oikeasti passkoja ihmisiä lähemmissä ihmissuhteissa jota ei vain myönnetä.


      • Kertokaapahuvikseen
        Kertokaapahuvikseen kirjoitti:

        Jos niitä mädänneitä persoonia tulee tarpeeksi vastaan niin huomaat esimerkkejä koko sukupuolesta sitten mikä mättää.
        Ongelmaa ei auta yhtään se että mies joutuu olemaan se aloitteellisempi osapuoli esimerkiksi seurustelussa ja myös pitämään yllä hyvää fiilistä vaikka kuinka vituittaisi. Naisella taas useimmiten on se rooli jota tavoitellaan joten hän voi olla nuivempi. Siten vertauksesi noihin naisiin ei ole sama asia koska he voivat antaa miehen olla aktiivinen ja päättää sitten. Mies taas joutuu kokoamaan itsensä ennen kuin kohtaa naisen jotta voi tehdä aloitteita.

        "Sellaista, joka ei suoraan liity pariutumiseen."

        Tarkoitat ikisinkkuus ja selibaatti?
        Ehkä tyydyn vain kevyeen suhteiluun ja sekstailuun ilman tunteita.
        En ole tosin sellainen ihminen yhtään, mutta ei tässä oikein muuta enää voi.
        Minulla on muita aktiviteetteja ollutkin koska olenhan ollut sinkku lähes koko elämäni jo.

        Onhan se vittumaista että et voi olla tekemisissä toisen sukupuolen lähemmin vaan joudut etsimään "muuta mielenkiintoista sisältöä elämään".

        "Kaiketi kandee pitää suekkaamisest tauko & saada omat ajatukset kondikseen"

        Taukoja on pidetty aina mutta sama toistuu uudestaan ja uudestaan.
        Ehkä totuus on vain se että naiset ovat oikeasti passkoja ihmisiä lähemmissä ihmissuhteissa jota ei vain myönnetä.

        Korjaten viimiseen lauseeseen että "useimmat" naiset ovat oikeasti paskoja ihmisiä lähemmissä ihmissuhteissa.


      • Kertokaapahuvikseen kirjoitti:

        Jos niitä mädänneitä persoonia tulee tarpeeksi vastaan niin huomaat esimerkkejä koko sukupuolesta sitten mikä mättää.
        Ongelmaa ei auta yhtään se että mies joutuu olemaan se aloitteellisempi osapuoli esimerkiksi seurustelussa ja myös pitämään yllä hyvää fiilistä vaikka kuinka vituittaisi. Naisella taas useimmiten on se rooli jota tavoitellaan joten hän voi olla nuivempi. Siten vertauksesi noihin naisiin ei ole sama asia koska he voivat antaa miehen olla aktiivinen ja päättää sitten. Mies taas joutuu kokoamaan itsensä ennen kuin kohtaa naisen jotta voi tehdä aloitteita.

        "Sellaista, joka ei suoraan liity pariutumiseen."

        Tarkoitat ikisinkkuus ja selibaatti?
        Ehkä tyydyn vain kevyeen suhteiluun ja sekstailuun ilman tunteita.
        En ole tosin sellainen ihminen yhtään, mutta ei tässä oikein muuta enää voi.
        Minulla on muita aktiviteetteja ollutkin koska olenhan ollut sinkku lähes koko elämäni jo.

        Onhan se vittumaista että et voi olla tekemisissä toisen sukupuolen lähemmin vaan joudut etsimään "muuta mielenkiintoista sisältöä elämään".

        "Kaiketi kandee pitää suekkaamisest tauko & saada omat ajatukset kondikseen"

        Taukoja on pidetty aina mutta sama toistuu uudestaan ja uudestaan.
        Ehkä totuus on vain se että naiset ovat oikeasti passkoja ihmisiä lähemmissä ihmissuhteissa jota ei vain myönnetä.

        Jotenkin tuntuu, että sun kohdalle on sattunut kaikkein pahimmat riivinraudat.Mutta tosiaan, jos harrastaisit vaikka jotain, missä on naisia mukana, ilman, että tarvitsisi heitä parisuhdemielessä ajatella. Että saisit vähän positiivisempaa kuvaa naisista ja heidän elämästään. Ei naisetkaan miehiä aina parisuhdemielessä ajattele, edes sinkut, mutta silti voi pitää miestä hyvänä tyyppinä ja mielenkiintoisena ihmisenä. Jos tutustuu johonkin ihmiseen ensiksi muuten hyvin ja sitten vasta rakastuu, on vaikea olla hankala ja passiivinen enää myöhemmin, suhteessakaan.


      • Kertokaapahuvikseen
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Jotenkin tuntuu, että sun kohdalle on sattunut kaikkein pahimmat riivinraudat.Mutta tosiaan, jos harrastaisit vaikka jotain, missä on naisia mukana, ilman, että tarvitsisi heitä parisuhdemielessä ajatella. Että saisit vähän positiivisempaa kuvaa naisista ja heidän elämästään. Ei naisetkaan miehiä aina parisuhdemielessä ajattele, edes sinkut, mutta silti voi pitää miestä hyvänä tyyppinä ja mielenkiintoisena ihmisenä. Jos tutustuu johonkin ihmiseen ensiksi muuten hyvin ja sitten vasta rakastuu, on vaikea olla hankala ja passiivinen enää myöhemmin, suhteessakaan.

        En tiedä mikä se sellainen harrastus sitten olisi jossa tapaisi samankaltaisia naisia. Ikääkin on jo yli kolmenkympin joten lapsettoman sopivan naisen löytäminen ei ole mikään yksinkertainen juttu jos suhdetta ajattelee.

        Tietysti olen itsekkin ajatellut noin kuten esitit, ongelmana on se että olen kohdannut myös selän takana paskan puhumista naisten puolelta tietyissä piireissä joka on aikalailla romuttanut uskoni noihin yhteisöihin.
        Lisäksi en jaksa olla sosiaalisesti läsnä erilaisissa tilaisuuksissa ihan sitä varten että tutustun ihmisiin. Joitakin piirejä voisi olla toki, mutta naiset ovat olleet eri tyyppisiä tai huomattavasti nuorempia sekä etsineet esimerkiksi musiikillisempaa tai taiteellisempaa tyyppiä.

        Kyse ei ole siitä että jotenkin ajattelisin jokaisen naisen olevan jonkinlainen syöpäpesäke. Tulen kyllä päällisin puolin naisten kanssa toimeen ja minua pidetään ystävällisenä, kohteliaana, luottettavana ja humoristisena ihmisenä, mutta se mies elementti puuttuu.

        Omien kokemusteni mukaan naiset eivät todellakaan katsele miehiä parisuhdemielessä ja esimerkiksi minua on pidetty todella hyvänä tyyppinä ja mielenkiintoisena ihmisenä, mutta ihan itse olen aloitteet saanut tehdä. Eipä niistä nuoruusvuosien jälkeen ole muuta poikinut kuin kavereita jotka sittemmin ovat pudonneet kuormasta.

        Kyse on siis siitä etten nähtävästi kykenee enää lähempään kanssakäymiseen naisen kanssa erityisesti intiimisti ellei kyseessä ole joku lähes tunteeton tapahtuma.

        Kun ne läheiset kontaktit tuottavat jatkuvaa kipua vain ja yhteydet toiseen lähinnä hankaloittavat elämää niin jossain vaiheessa niistä vain luopuu.

        Jolloin jotain yksittäisiä hetkiä lasketa niin varsinaista iloa ja tyytyväisyyttä en naisen kanssa ole kokenut. Jos miinukset ovat suuremmat kuin plussat niin jossain vaiheessa se akku ei vain enää lataudu.

        En usko myöskään että nainen minuun rakastuu jotenkin ihmeellisesti pitkän ajan kuluessa. Kuulostaa ihan täysin utopialta ja fantasialta. Yleinen kokemukseni on että noista ei tule muuta kuin neutraaleja kaverisuhteita tai sitten vain satuttaa itseään.

        Jossakin vaiheesa sitä vain menee niin rikki sisäisesti että minkäänlaisia yhteyksiä ei synny päähän ja tunteisiin vaikka olisi naisten kanssa tekemisissä koska tietää että jos niin tapahtuu niin seurauksena on vain edellisten tapahtumien kaltainen rikkoutuminen.

        Ehkä minulla siltä osin ei enää ole myöskään myötätuntoa eli rakkautta ja hellyyttä annettavana vaikka aiemmin paljon olikin joten sikäli tutustuminen enemmälti ja lähemmin on myös toisen osapuolen kannalta turhaa.

        Kun luottamus menee täysin niin tuskin sitä saa enää takaisin ellei tapahdu jotain ihmettä. Kokemukseni mukaan ihmeitä ei ole tapahtuvaksi paitsi harvoille.


      • Kertokaapahuvikseen kirjoitti:

        En tiedä mikä se sellainen harrastus sitten olisi jossa tapaisi samankaltaisia naisia. Ikääkin on jo yli kolmenkympin joten lapsettoman sopivan naisen löytäminen ei ole mikään yksinkertainen juttu jos suhdetta ajattelee.

        Tietysti olen itsekkin ajatellut noin kuten esitit, ongelmana on se että olen kohdannut myös selän takana paskan puhumista naisten puolelta tietyissä piireissä joka on aikalailla romuttanut uskoni noihin yhteisöihin.
        Lisäksi en jaksa olla sosiaalisesti läsnä erilaisissa tilaisuuksissa ihan sitä varten että tutustun ihmisiin. Joitakin piirejä voisi olla toki, mutta naiset ovat olleet eri tyyppisiä tai huomattavasti nuorempia sekä etsineet esimerkiksi musiikillisempaa tai taiteellisempaa tyyppiä.

        Kyse ei ole siitä että jotenkin ajattelisin jokaisen naisen olevan jonkinlainen syöpäpesäke. Tulen kyllä päällisin puolin naisten kanssa toimeen ja minua pidetään ystävällisenä, kohteliaana, luottettavana ja humoristisena ihmisenä, mutta se mies elementti puuttuu.

        Omien kokemusteni mukaan naiset eivät todellakaan katsele miehiä parisuhdemielessä ja esimerkiksi minua on pidetty todella hyvänä tyyppinä ja mielenkiintoisena ihmisenä, mutta ihan itse olen aloitteet saanut tehdä. Eipä niistä nuoruusvuosien jälkeen ole muuta poikinut kuin kavereita jotka sittemmin ovat pudonneet kuormasta.

        Kyse on siis siitä etten nähtävästi kykenee enää lähempään kanssakäymiseen naisen kanssa erityisesti intiimisti ellei kyseessä ole joku lähes tunteeton tapahtuma.

        Kun ne läheiset kontaktit tuottavat jatkuvaa kipua vain ja yhteydet toiseen lähinnä hankaloittavat elämää niin jossain vaiheessa niistä vain luopuu.

        Jolloin jotain yksittäisiä hetkiä lasketa niin varsinaista iloa ja tyytyväisyyttä en naisen kanssa ole kokenut. Jos miinukset ovat suuremmat kuin plussat niin jossain vaiheessa se akku ei vain enää lataudu.

        En usko myöskään että nainen minuun rakastuu jotenkin ihmeellisesti pitkän ajan kuluessa. Kuulostaa ihan täysin utopialta ja fantasialta. Yleinen kokemukseni on että noista ei tule muuta kuin neutraaleja kaverisuhteita tai sitten vain satuttaa itseään.

        Jossakin vaiheesa sitä vain menee niin rikki sisäisesti että minkäänlaisia yhteyksiä ei synny päähän ja tunteisiin vaikka olisi naisten kanssa tekemisissä koska tietää että jos niin tapahtuu niin seurauksena on vain edellisten tapahtumien kaltainen rikkoutuminen.

        Ehkä minulla siltä osin ei enää ole myöskään myötätuntoa eli rakkautta ja hellyyttä annettavana vaikka aiemmin paljon olikin joten sikäli tutustuminen enemmälti ja lähemmin on myös toisen osapuolen kannalta turhaa.

        Kun luottamus menee täysin niin tuskin sitä saa enää takaisin ellei tapahdu jotain ihmettä. Kokemukseni mukaan ihmeitä ei ole tapahtuvaksi paitsi harvoille.

        Ymmärrän kyllä tuon, että sosiaalisuus väsyttää. Itsekin olen hyvin introventti luonne ja sosiaalisuus on vain puuskittaista. Kun olen tavannut paljon ihmisiä, mielellään lepään omissa oloissani pidempään.

        Tarkoitin vain, että alkaisit suhtautua naisiin kuin miehiin. Et miettisi niin heidän sukupuoltaan. En itsekään ajattele nykyään miehiä mitenkään ensisijaisesti miehinä, en tehnyt sitä edes nuorena sinkkuna ollessani, koska opiskelin aikanaan miesvaltaisella alalla. Siinä ei pariutumiset olleet mielessä, kun joka päivä tapasi toista sukupuolta, kaikessa raadollisuudessaankin.

        Se, ettei aseta toiseen sukupuoleen mitään odotuksia eikä latauksia, helpottaa elämää. Ei tarvitse miettiä mitään piilomerkityksiä, ei tarvitse miellyttää, ei tarvitse teeskennellä. Jos joku on idiootti, sen voi sanoa suoraan tai jos ei sovi luonteeseen, voi olla sanomatta, mutta asia ei jää vaivaamaan, koska sillä ihmisellä ei ole tunnemielessä merkitystä itselle.

        Edelleenkin on paljon miehiä ja naisia,jotka näkevät,ainakin sinkkuna ollessaan vastakkaisen sukupuolen aina potentiaalisina tai ei-potentiaalisina kumppaneina, eivätkä tajua, että paljon helpompaa on, kun ei edes pohdi moista. Ihmiset on vaan ihmisiä, on niin paljon muutakin tärkeää maailmassa kuin romanttiset rakkaussuhteet.


      • Kertokaapahuvikseen
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Ymmärrän kyllä tuon, että sosiaalisuus väsyttää. Itsekin olen hyvin introventti luonne ja sosiaalisuus on vain puuskittaista. Kun olen tavannut paljon ihmisiä, mielellään lepään omissa oloissani pidempään.

        Tarkoitin vain, että alkaisit suhtautua naisiin kuin miehiin. Et miettisi niin heidän sukupuoltaan. En itsekään ajattele nykyään miehiä mitenkään ensisijaisesti miehinä, en tehnyt sitä edes nuorena sinkkuna ollessani, koska opiskelin aikanaan miesvaltaisella alalla. Siinä ei pariutumiset olleet mielessä, kun joka päivä tapasi toista sukupuolta, kaikessa raadollisuudessaankin.

        Se, ettei aseta toiseen sukupuoleen mitään odotuksia eikä latauksia, helpottaa elämää. Ei tarvitse miettiä mitään piilomerkityksiä, ei tarvitse miellyttää, ei tarvitse teeskennellä. Jos joku on idiootti, sen voi sanoa suoraan tai jos ei sovi luonteeseen, voi olla sanomatta, mutta asia ei jää vaivaamaan, koska sillä ihmisellä ei ole tunnemielessä merkitystä itselle.

        Edelleenkin on paljon miehiä ja naisia,jotka näkevät,ainakin sinkkuna ollessaan vastakkaisen sukupuolen aina potentiaalisina tai ei-potentiaalisina kumppaneina, eivätkä tajua, että paljon helpompaa on, kun ei edes pohdi moista. Ihmiset on vaan ihmisiä, on niin paljon muutakin tärkeää maailmassa kuin romanttiset rakkaussuhteet.

        Sinun tarkoitus on sanoa että pitää olla vain välinpitämätön ihmisten suhteen ja elää kuin munkki hautaan asti.

        Ei kuulosta järin mielekkäältä.


      • Kertokaapahuvikseen
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Ymmärrän kyllä tuon, että sosiaalisuus väsyttää. Itsekin olen hyvin introventti luonne ja sosiaalisuus on vain puuskittaista. Kun olen tavannut paljon ihmisiä, mielellään lepään omissa oloissani pidempään.

        Tarkoitin vain, että alkaisit suhtautua naisiin kuin miehiin. Et miettisi niin heidän sukupuoltaan. En itsekään ajattele nykyään miehiä mitenkään ensisijaisesti miehinä, en tehnyt sitä edes nuorena sinkkuna ollessani, koska opiskelin aikanaan miesvaltaisella alalla. Siinä ei pariutumiset olleet mielessä, kun joka päivä tapasi toista sukupuolta, kaikessa raadollisuudessaankin.

        Se, ettei aseta toiseen sukupuoleen mitään odotuksia eikä latauksia, helpottaa elämää. Ei tarvitse miettiä mitään piilomerkityksiä, ei tarvitse miellyttää, ei tarvitse teeskennellä. Jos joku on idiootti, sen voi sanoa suoraan tai jos ei sovi luonteeseen, voi olla sanomatta, mutta asia ei jää vaivaamaan, koska sillä ihmisellä ei ole tunnemielessä merkitystä itselle.

        Edelleenkin on paljon miehiä ja naisia,jotka näkevät,ainakin sinkkuna ollessaan vastakkaisen sukupuolen aina potentiaalisina tai ei-potentiaalisina kumppaneina, eivätkä tajua, että paljon helpompaa on, kun ei edes pohdi moista. Ihmiset on vaan ihmisiä, on niin paljon muutakin tärkeää maailmassa kuin romanttiset rakkaussuhteet.

        Voisitko kertoa että mikä tuossa sinun vaihtoehdossasi eli siinä että elämässä on paljon muutakin tärkeää kuin romanttiset suhteet lopulta muuttaisi mitään.

        Mitä väliä sillä sitten olisi pidänkö naisia vittumaisina idiootteina vai kohtelenko heitä jotenkin pinnallisesti paremmin ja suhtaudun kuten miehniin?

        Mitä minä irti siitä saan?


      • Kertokaapahuvikseen kirjoitti:

        Voisitko kertoa että mikä tuossa sinun vaihtoehdossasi eli siinä että elämässä on paljon muutakin tärkeää kuin romanttiset suhteet lopulta muuttaisi mitään.

        Mitä väliä sillä sitten olisi pidänkö naisia vittumaisina idiootteina vai kohtelenko heitä jotenkin pinnallisesti paremmin ja suhtaudun kuten miehniin?

        Mitä minä irti siitä saan?

        Suhtaudutko sä miehiin sitten jotenkin välinpitämättömästi? Eikö sulla ole miehiinkään hyviä ystävyyssuhteita?

        Silloin kun mä opiskelin siinä miesporukassa, olin ensin varattu. Oli tietysti helppokin suhtautua siksi heihin kuin omaan sukupuoleen. Jossain vaiheessa kuitenkin erosin poikaystävästäni, mutta en maininnut siitä kellekään. En ollut kertonut suhteestanikaan juuri mitään. Jotkut olettivat minun olevan suhteessa naisen kanssa, koska olin niin jätkä jätkien joukossa. Ikinä ei ollut mitään romanttista, saati seksuaalista kenenkään heistä (opiskelukavereiden, jotka siis miehiä) kanssa. Juoruja kylläkin oli, perättömiä. Musta on aina ollut, jo siinä vaiheessa teininä kun edes uskaltanut puhua poikien kanssa, kun olin niin ujo.

        Tuo neljä vuotta opetti kuitenkin sellaisen luontevan tavan tuntea toinen sukupuoli ja mitä ja miten miehet ajattelevat. Siinä porukassa oli monenlaista hiihtäjää. Siitä on ollut eväitä omaan pitkään parisuhteeseen ja oli apua siihen, että löysin sellaisen miehen, joka sopii just mulle. Et sä ole vanha ja aivan varmasti voit löytää itsellesi vielä tyttöystävän. Esim. joku 5-7 v. nuorempi voisi olla sulle sopiva.


      • tsiisusssss
        Kertokaapahuvikseen kirjoitti:

        Jos niitä mädänneitä persoonia tulee tarpeeksi vastaan niin huomaat esimerkkejä koko sukupuolesta sitten mikä mättää.
        Ongelmaa ei auta yhtään se että mies joutuu olemaan se aloitteellisempi osapuoli esimerkiksi seurustelussa ja myös pitämään yllä hyvää fiilistä vaikka kuinka vituittaisi. Naisella taas useimmiten on se rooli jota tavoitellaan joten hän voi olla nuivempi. Siten vertauksesi noihin naisiin ei ole sama asia koska he voivat antaa miehen olla aktiivinen ja päättää sitten. Mies taas joutuu kokoamaan itsensä ennen kuin kohtaa naisen jotta voi tehdä aloitteita.

        "Sellaista, joka ei suoraan liity pariutumiseen."

        Tarkoitat ikisinkkuus ja selibaatti?
        Ehkä tyydyn vain kevyeen suhteiluun ja sekstailuun ilman tunteita.
        En ole tosin sellainen ihminen yhtään, mutta ei tässä oikein muuta enää voi.
        Minulla on muita aktiviteetteja ollutkin koska olenhan ollut sinkku lähes koko elämäni jo.

        Onhan se vittumaista että et voi olla tekemisissä toisen sukupuolen lähemmin vaan joudut etsimään "muuta mielenkiintoista sisältöä elämään".

        "Kaiketi kandee pitää suekkaamisest tauko & saada omat ajatukset kondikseen"

        Taukoja on pidetty aina mutta sama toistuu uudestaan ja uudestaan.
        Ehkä totuus on vain se että naiset ovat oikeasti passkoja ihmisiä lähemmissä ihmissuhteissa jota ei vain myönnetä.

        "MUUTA MIELENKIINTOISTA SISÄLTÖÄ ELÄMÄÄN. Sellaista, joka ei suoraan liity pariutumiseen."

        "Tarkoitat ikisinkkuus ja selibaatti?"

        Hän tarkoittaa sellaista, mistä pidät, mutta mikä ei liity millään tavalla vehkeisiisi. Mies, joka ajattelee vain omaa vehjettään, on kuitenkin sosiaalisesti hyvin tyhjä ja rasittava.


      • erikoistaajattelua
        Kertokaapahuvikseen kirjoitti:

        Voisitko kertoa että mikä tuossa sinun vaihtoehdossasi eli siinä että elämässä on paljon muutakin tärkeää kuin romanttiset suhteet lopulta muuttaisi mitään.

        Mitä väliä sillä sitten olisi pidänkö naisia vittumaisina idiootteina vai kohtelenko heitä jotenkin pinnallisesti paremmin ja suhtaudun kuten miehniin?

        Mitä minä irti siitä saan?

        Etkö sä saa miessuhteistasikaan ikinä mitään irti, koska et pääse tyhjentämään siemeniäsi heidän peräsuoleensa?


      • yksoikoista
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Ymmärrän kyllä tuon, että sosiaalisuus väsyttää. Itsekin olen hyvin introventti luonne ja sosiaalisuus on vain puuskittaista. Kun olen tavannut paljon ihmisiä, mielellään lepään omissa oloissani pidempään.

        Tarkoitin vain, että alkaisit suhtautua naisiin kuin miehiin. Et miettisi niin heidän sukupuoltaan. En itsekään ajattele nykyään miehiä mitenkään ensisijaisesti miehinä, en tehnyt sitä edes nuorena sinkkuna ollessani, koska opiskelin aikanaan miesvaltaisella alalla. Siinä ei pariutumiset olleet mielessä, kun joka päivä tapasi toista sukupuolta, kaikessa raadollisuudessaankin.

        Se, ettei aseta toiseen sukupuoleen mitään odotuksia eikä latauksia, helpottaa elämää. Ei tarvitse miettiä mitään piilomerkityksiä, ei tarvitse miellyttää, ei tarvitse teeskennellä. Jos joku on idiootti, sen voi sanoa suoraan tai jos ei sovi luonteeseen, voi olla sanomatta, mutta asia ei jää vaivaamaan, koska sillä ihmisellä ei ole tunnemielessä merkitystä itselle.

        Edelleenkin on paljon miehiä ja naisia,jotka näkevät,ainakin sinkkuna ollessaan vastakkaisen sukupuolen aina potentiaalisina tai ei-potentiaalisina kumppaneina, eivätkä tajua, että paljon helpompaa on, kun ei edes pohdi moista. Ihmiset on vaan ihmisiä, on niin paljon muutakin tärkeää maailmassa kuin romanttiset rakkaussuhteet.

        "Edelleenkin on paljon miehiä ja naisia, jotka näkevät, ainakin sinkkuna ollessaan vastakkaisen sukupuolen aina potentiaalisina tai ei-potentiaalisina kumppaneina"

        ja semmoiset ovat muuten tosi rasittavia meille, jotka emme näe.


      • Kertokaapahuvikseen
        tsiisusssss kirjoitti:

        "MUUTA MIELENKIINTOISTA SISÄLTÖÄ ELÄMÄÄN. Sellaista, joka ei suoraan liity pariutumiseen."

        "Tarkoitat ikisinkkuus ja selibaatti?"

        Hän tarkoittaa sellaista, mistä pidät, mutta mikä ei liity millään tavalla vehkeisiisi. Mies, joka ajattelee vain omaa vehjettään, on kuitenkin sosiaalisesti hyvin tyhjä ja rasittava.

        "Etkö sä saa miessuhteistasikaan ikinä mitään irti, koska et pääse tyhjentämään siemeniäsi heidän peräsuoleensa?"

        Kysy tuota isältäsi. Hän varmaan vastaa että ei saa.

        Oli sitä luokkaa kysymys.

        "Hän tarkoittaa sellaista, mistä pidät, mutta mikä ei liity millään tavalla vehkeisiisi. Mies, joka ajattelee vain omaa vehjettään, on kuitenkin sosiaalisesti hyvin tyhjä ja rasittava."

        Vielä älyllisesti tyhjempi ja vitun paljon rastittavampi on ämmä joka kuvittelee että kaikki mikä liittyy toiseen sukupuoleen on mielenkiinnotonta ja kaikki muu on mielenkiintoista koska tuohon toiseen sukupuoleen liittyy miehen vehje jota nainen ajattelee miehen ajattelevan koko ajan vaikka se on nainen itse joka tuota ajattelee.

        Voisitko idiootti kertoa että miten ihmissuhteita syventää toiseen sukupuoleen jos vain keskittyy kaikkeen muuhun elämässä? Hei, vatipää, luitko aloitusta ollenkaan?
        Miksi kysyisin miten palauttaa luottamus naisiin jos tarkoituksena on etsiä MUUTA MIELENKIINTOISTA SISÄLTÖÄ ELÄMÄÄN.

        Vitun vatipää.


      • Kertokaapahuvikseen
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Suhtaudutko sä miehiin sitten jotenkin välinpitämättömästi? Eikö sulla ole miehiinkään hyviä ystävyyssuhteita?

        Silloin kun mä opiskelin siinä miesporukassa, olin ensin varattu. Oli tietysti helppokin suhtautua siksi heihin kuin omaan sukupuoleen. Jossain vaiheessa kuitenkin erosin poikaystävästäni, mutta en maininnut siitä kellekään. En ollut kertonut suhteestanikaan juuri mitään. Jotkut olettivat minun olevan suhteessa naisen kanssa, koska olin niin jätkä jätkien joukossa. Ikinä ei ollut mitään romanttista, saati seksuaalista kenenkään heistä (opiskelukavereiden, jotka siis miehiä) kanssa. Juoruja kylläkin oli, perättömiä. Musta on aina ollut, jo siinä vaiheessa teininä kun edes uskaltanut puhua poikien kanssa, kun olin niin ujo.

        Tuo neljä vuotta opetti kuitenkin sellaisen luontevan tavan tuntea toinen sukupuoli ja mitä ja miten miehet ajattelevat. Siinä porukassa oli monenlaista hiihtäjää. Siitä on ollut eväitä omaan pitkään parisuhteeseen ja oli apua siihen, että löysin sellaisen miehen, joka sopii just mulle. Et sä ole vanha ja aivan varmasti voit löytää itsellesi vielä tyttöystävän. Esim. joku 5-7 v. nuorempi voisi olla sulle sopiva.

        "Suhtaudutko sä miehiin sitten jotenkin välinpitämättömästi? Eikö sulla ole miehiinkään hyviä ystävyyssuhteita?"

        No tuota, tässähän juuri puhuttiin että minulla ei ole luottamusta naisiin että voisin heihin kehittää jotain syvempää ystävyyssuhdetta puhumattakaan sitten jostain rakkaussuhteesta.
        Minulla on hyviä ystävyyssuhteita miehiin, ero on vain siinä että en odota niistä sen enempää, tietenkään.

        " Ikinä ei ollut mitään romanttista, saati seksuaalista kenenkään heistä (opiskelukavereiden, jotka siis miehiä) kanssa. Juoruja kylläkin oli, perättömiä. Musta on aina ollut, jo siinä vaiheessa teininä kun edes uskaltanut puhua poikien kanssa, kun olin niin ujo."

        Se oli silloin. Minusta on juoruttu myös aikuisiällä "naisten" (ämmien) suulla. Eikös ole kivaa?

        "Tuo neljä vuotta opetti kuitenkin sellaisen luontevan tavan tuntea toinen sukupuoli ja mitä ja miten miehet ajattelevat. Siinä porukassa oli monenlaista hiihtäjää. Siitä on ollut eväitä omaan pitkään parisuhteeseen ja oli apua siihen, että löysin sellaisen miehen, joka sopii just mulle. Et sä ole vanha ja aivan varmasti voit löytää itsellesi vielä tyttöystävän. Esim. joku 5-7 v. nuorempi voisi olla sulle sopiva."

        Siis minulla on ollut hyviä naispuolisia kavereita ja muutama ystäväkin. Olen tullut aina naisten kanssa hyvin toimeen, tosin en ole koskaan ollut mikään naisten mies noin muuten.
        Mutta ajan kanssa osa on karsiutunut joukosta pois ja sitten on tullut aikamoista lunta tupaan tuntemistani ihmisistä eritoten naisista.

        En minä kyseenalaista sitä ettenkö voisi löytääkkin jonkun, kyse on siitä kuten annoin ymmärtää että en varmaan ota tilaisuutta käyttöön koska olen niin lopen väsynyt huonoihin kokemuksiin naisista jo kaveripiirissäkin. Odotan pahinta.
        Sitten kun ajattelee että pitäisi rakentaa jotain syvempää toiseen niin ei mulla taida luottamus riittää mitenkään. Kyse ei myöskään ole minun itseluottamuksen tai itsearvostuksen puutteesta. En vain näe että monella naisella on tarpeeksi fiksuutta, tunneälyä, kommunikointikykyä jne. olla suhteessa puhumattakaan luotettavuutta ja uskollisuutta.

        Onhan minulla tietysti muitakin odotusarvoja naiselle tietynkin koska en nyt ketä tahansa tahdo, mutta mahdoton edes yrittää kun suhtaudun aika negatiivisesti toiseen sukupuoleen noiden kokemusten myötä.

        Kai joku raja on ylitetty että on väsynyt kaikkeen selän takana puhumiseen, juoruiluun, selittämiseen, tekosyihin, kaksinaismoralismiin, etuoikeuksien hakemiseenm, huomion puutteeseen ja toisaalta sen hakemiseen...kyllähän jos minua kuuntelee niin eihän tästä mitään tule.


      • Ahhhh
        Kertokaapahuvikseen kirjoitti:

        En ole asunut naisen kanssa joten en osaa sanoa kotitöistä.
        Tarkoitan ihan tapailemista, yhteydenpitoa ja ylipäätään olemista ja seurustelua.

        Ainut asia mitä naisilta saan vastaukseksi on että a) se on miehen "rooli" tai b) kuitti siitä ettei naisia vain ole kiinnostanut tarpeeksi.

        Molemmat vastaukset kuulostavat lähinnä vittuilulta eivätkä vastaa siihen kysymykseen.
        En ole tavannut yhtään naista joka olisi ottanut suhteen tarpeeksi vakavasti alusta alkaen ja panostanut siihen. Kun tämän sanoo niin ohjeeksi sanotaan että ei pidä ottaa vakavasti vaan rennosti eikä naista saa painostaa joka edelleenkään ei vastaa siihen kysymykseen että miksi naisille on vaikeaa olla tasapuolinen suhteessa jossa he kuitenkin odottavat että ollaan tasa-arvoisia?

        Mutta tuon vain yksi seikka. Lista on loputon joka naisissa vituttaa.

        Hei toi sun kuvaus kuulostaa mun nykyiseltä MIES kumppaniltani! Että kyllä molemmissa sukupuolissa samaa vikaa löytyy myös.


      • Anonyymi
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Jaa, enpä tiedä sitten. Mun mies oli kyllä sellainen ikuinen poikamies-tyyppi. jonka kaikki oletti olevan loppuelämän sinkku. Sellainen yksinäinen tiedemies-tyyppi, ei kovin sosiaalinen naisten suhteen. Mutta vaan sitten kävi näin,oltiin yhteen sopiva pari.Oli mullakin silloin ns. tarjontaa, mutta hän oli mun mielestä mulle yhteensopiva kappale ja toisinpäin. Älähän nyt luovuta kumminkaan.

        Nuolet vitun kauttaaltaan ja sen jälkeen pitkäsointinen pano vittuun ja toiseksi perseeseen ja kolmas veto suihin, tämän jälkeen naisesi on kiitollinen.


      • Anonyymi
        Kertokaapahuvikseen kirjoitti:

        En ole asunut naisen kanssa joten en osaa sanoa kotitöistä.
        Tarkoitan ihan tapailemista, yhteydenpitoa ja ylipäätään olemista ja seurustelua.

        Ainut asia mitä naisilta saan vastaukseksi on että a) se on miehen "rooli" tai b) kuitti siitä ettei naisia vain ole kiinnostanut tarpeeksi.

        Molemmat vastaukset kuulostavat lähinnä vittuilulta eivätkä vastaa siihen kysymykseen.
        En ole tavannut yhtään naista joka olisi ottanut suhteen tarpeeksi vakavasti alusta alkaen ja panostanut siihen. Kun tämän sanoo niin ohjeeksi sanotaan että ei pidä ottaa vakavasti vaan rennosti eikä naista saa painostaa joka edelleenkään ei vastaa siihen kysymykseen että miksi naisille on vaikeaa olla tasapuolinen suhteessa jossa he kuitenkin odottavat että ollaan tasa-arvoisia?

        Mutta tuon vain yksi seikka. Lista on loputon joka naisissa vituttaa.

        No alat seurusteleen miehen kanssa vittuako täällä tuon enempää ruikutat jos naiset kerta noin vituttaa


    • jamimuhinen

      Hommaa muija

      • Kertokaapahuvikseen

        Muuten kyllä, yrittäisin, mutta ei oikein viitsisi ottaa henkisesti turpaan enää noiden kokemusten jälkeen.
        Tiedän että kenenkään tehtävä ei ole myöskään paikkalla minua vanhojen kokemusten myötä koska minäkään en jaksa ottaa muijaa joka on tullut omaa tyhmyyttään valinnekksi kusipäitä suhteeseen aiemmin.
        Olen yrittänyt valita kivoja naisia ja silti kaikki vaikuttavat ihan täysiltä pissipäiltä lopulta. Ehkä ne fiksut naiset ovat vain varattuja tai kuolleet sukupuuttoon.

        Normaali tarpeiden kuten läheisyys ja seksi lisäksi sitä joskus kaipaisi sellaista läheistä keskustelukumppania jonka kanssa jakaa elämän kokemuksia hieman eri tasolla kuin miespuolisten ystävien kanssa.

        Jotkut sanovat että pettymyksiä pitää oppia kestämään, mutta kyllä kai nyt joku noista kokemuksista pitäisi olla hyväkin että niitä pettymyksiä sitten viitsisi ottaa vastaan?

        En viitsi enää oikein hommata naispuolisia kavereitakaan kun nähnyt millaisia paskoja he ihmisiniä ovat.


    • sdfgsggw

      Jos huomaan että joku nainen on muhun ihastunut, niin odottelen hivenen välinpitämättömänä vähän aikaa vaikka itsekin pitäisin naista kiinnostavana. Jos naisen ihastus hiipuu nopeaan niin sehän on vaan merkki mulle tuskin se kiinnostus muutenkaan olisi kestänyt eikä nainen oikeasti ollut kiinnostunut. Onhan naisillakin tapana tehdä miehille "paskatestejä" niin miksen minäkin testailisi tällätavoin naisia ja yritän etsiä sen yksilön joka oikeasti kiinnostuu minusta, eikä minkään tilapäisen hormonihärön yms. munansaantitilan sekoittamana.

      • Kertokaapahuvikseen

        Tiedän tuon koska joskus nuorempana oli varsin nuoria ihastuneita naisia jotka sitten aika nopeasti alkoivat ämpyillä.
        Sitten myöhemmin olen tavannut mm. työpaikallani naisia jotka ovat olleet jollakin tavalla "ihastuneita", mutta työpaikan ulkopuolella tavatessa eväät ovat kuivuneet nopeasti kasaan kun en olekkaan ollut niin fiksu ja filmaattinen statusmies kuin työpaikalla ovat olettaneet.

        Siitä tulee juuri aika voimakkaasti esiin se että naisille on kultaa se mikä kiiltää eikä se mikä on oikeasti kultaa.


    • sameoldsong

      Samanlaisia ajatuksia on täälläkin. En vihaa naisia, mutta en pysty enää luottamaan. Tästä syystä en myöskään kykene kehittämään tunteita naisia kohtaan. En siis edes ihastu, vaikka pitäisin toista jotenkin mielenkiintoisena.

      Tämä asia vaivaa minua kovasti ja aiheuttaa mm. ahdistusta ja masennusta, sillä luottoni ihmisiin on muutenkin heikko. Elämässä on tietysti paljon muutakin, mutta mikään ei oikein tunnu miltään ilman kumppania kenen kanssa jakaa elämä. On vaikea nähdä mielekästä tulevaisuuttakaan.

      Epäilen, että kokemusteni vuoksi aivoissani on todella tapahtunut jotain muutoksia. Ne ovat muokkautuneet selvitäkseen, mutta samalla jotain hyvin olennaista on mennyt hajalle.

    • 7x7

      Olen lukenut koko ketjun läpi ja mulle on tullut mieleen paitsi pettymykses niin myös et oletko itse liian vaativainen? Pitäiskö sun naisen olla ja käyttäytyä juuri niinkuin sinä tahdot?
      Dominoitko sä ehkä liikaa naisias, siis sellaisia joilla on myös omatahto olemassa.
      ..
      Seuraavasta sanomastas kun mulle tulee mieleen:
      --"Tiedän että kenenkään tehtävä ei ole myöskään paikkalla minua vanhojen kokemusten myötä koska minäkään en jaksa ottaa muijaa joka on tullut omaa tyhmyyttään valinnekksi kusipäitä suhteeseen aiemmin."---
      Sä haluat noin 3-kympisen neitsyeen,vai?? Kai heitäkin on, mut aika kova vaatimus!

      Ja tästä taas se et sä ehkä dominoit...

      --"Olen yrittänyt valita kivoja naisia ja silti kaikki vaikuttavat ihan täysiltä pissipäiltä lopulta. Ehkä ne fiksut naiset ovat vain varattuja".--

      eikä se käy jos naisella on omakin tahto. Silloin se sun fiksuus ja filmaattisuus karisee naisen silmissä pian.
      Sinusta taas se on ämpyilyä!
      -- " oli varsin nuoria ihastuneita naisia jotka sitten aika nopeasti alkoivat ämpyillä."--.
      ..
      Jos toi mitä mä kirjoitin sulle pitää jokseenkin paikkaansa niin koitas kerran vielä,
      mutt kerro heti alkuunsa mitä sä naisesta haluat..rehellisesti. Treffi-palstalla siis.
      Kun on olemassa pieni joukko naisia, jotka saavat juuri dominoivalta mieheltä sen turvan, jonka he tarvitsevat ollakseen onnellisia.
      Suurin osa meistä naisista kuitenkin ämpyilee,
      koska meillä on omatahto ja jos sitä yrität kahlita saat riivinraudan vastaasi.
      ..
      Mulla itselläni on kokemusta pettävästä miehestä..bi-miehestä yllätys, yllätys!
      Olen siis muija joka omaa tyhmyyttään tuli valinneeksi "kusipään",
      eli miehen joka eli kaksoiselämää. Se oli shokki mulle ja ero tuli välittömästi.
      Silti toivun tästä uskoakseni, ja joskus löydän vielä oikean miehen vierelleni.
      Siihen kyllä mulla menee aikaa et haavat paranee, laastari suhteeseen en ala
      ja mikä kiire tässä on valmiissa maailmassa. =))

      • Kertokaapahuvikseen

        En nyt tavan tahdollakaan ymmärrä miten sait teksteistäni tuollaisen käsityksen että tahtoisin jotakuta dominoina. Kuitenkin sitä tahtoisi omanlaisensa naisen joka sopeutuu minuun kuten minä häneen.

        En nyt kohta kohdalta kommentoi paljoa koska se olisi loputon suo.

        "Sä haluat noin 3-kympisen neitsyeen,vai?? Kai heitäkin on, mut aika kova vaatimus!"

        Jos se vaatii sen että se on kaksikymppinen neitsyt se nainen jotta ei tarvitse kuulla kuinka muija on valinnut vain kusipäitä suhteeseen ja kuinka minä parannan hänen elämänsä niin sitten sen on oltava kakskymppinen neitsyt. Kolmekymppistä soveltuvaa neitsyttä tuskin löytyy. ;)
        Tosin ihmettelen mistä sait tuon neitsyt-odotusarvon jostakin.

        En jaksa naista joka on ollut noin 10 kumppanin kanssa olipa 20 tai 30 vuotias ja sanoo että on tullut pieksetyksi ja petetyksi sekä että olivat ihan kusipäitä.

        Minä en ole mikään toisten ihmisten elämän pelastaja aivan kuten en odota että nainen on minunkaan. Minä en kaada vanhaa paskaa toisen niskaan vaikka tänne näistä kokemuksista avauduin.

        "eikä se käy jos naisella on omakin tahto. Silloin se sun fiksuus ja filmaattisuus karisee naisen silmissä pian."

        Eikös fiksuilla naisilla juuri ole oma tahto ja sellaisen tahdoin? Joten miten ihmeessä

        "Jos toi mitä mä kirjoitin sulle pitää jokseenkin paikkaansa niin koitas kerran vielä,

        mutt kerro heti alkuunsa mitä sä naisesta haluat..rehellisesti."

        Ei pidä paikkaansa tippaakaan.

        " Treffi-palstalla siis."

        En etsi netistä seuraa. Pinnallista paskaa.

        "Kun on olemassa pieni joukko naisia, jotka saavat juuri dominoivalta mieheltä sen turvan, jonka he tarvitsevat ollakseen onnellisia.

        Suurin osa meistä naisista kuitenkin ämpyilee,

        koska meillä on omatahto ja jos sitä yrität kahlita saat riivinraudan vastaasi."

        En ymmärrä mitä sinä kirjoittelet ja miksi. Peilaatko omia suhteitasi esimerkiksi tuota entistä tähän minun tekstiini?

        En ole koskaan tahtonut dominoida naista erityisesti. Oma tahto on hyvä olla.

        Ämpyily tarkoittaa sitä ettei nainen tiedä mitä haluaia. Mieskin tahtoo tuntea olevansa haluttu ja tärkeä eikä niin että naisen ego pönkitetään vain siinä ja naisella on koko ajan vara miettiä että "en mä nyt tiiä miltä musta tuntuu".

        Pidän naisista joilla on oma tahto, mutta jotka eivät yritä pompottaa minua ja koko suhteen alku on yhteen hiileen puhaltamista (vaatii fiksuutta jota harvalla on) eikä niin että siinä pitää pelata jotain pelejä ja käydä koko tunneskaala läpi.

        Pidän suorista naisista joilla on selkärankaa ja jotka eivät vaihda mielipidettä kuten sukkiaan ihan vain sen takia kun ovat naisia.

        Minun kanssa on todella helppoa. Jos tahtoo olla mun kanssa niin katsotaan mitä tapahtuu joka tarkoittaa että molemmat yrittää parhaansa eikä niin että toisen panos riippuu siitä miten kulloinkin sinä päivänä sattuu kiinnostamaan. Sitten voi lähteä hittoon.


    • Miehetvituttavatmyös

      Mä olen tässä miettinyt,että pitäisiköhän sitä lähteä liikenteeseen siitä,että mitä itsellä olisi tarjota parisuhteeseen tai kaveruuteen vastakkaisen sukupuolen kanssa. Olen todella ottanut takkiini suhteissa,mutta myös vastapuolet samoiten...eipä voi sanoa,että kaikki miehet ovat mulkkuja tai naiset vittupäitä...siispä onko sitä ehkä niin katkeroitunut??Pitäisikö laajentaa elinpiiriään niin,että alkaisi käymään itselleen uusissa paikoissa,joissa voisi tavata ihmisiä,joiden käsikirjoitus ei heti selviä??Tai voihan sitä erakoituakkin...ja onko onnellisen elämän ehdoton kriteeri löytää itselleen puoliskoa??Jos Suomi on ainoa paikka,jossa olet tehnyt havaintosi..pitäisikö lähteä katselemaan vähän muita kulttuureja ja ehkä löytää muualta erillaista meininkiä??Olen itse matkustanut ja asunut paljonkin poissa Suomesta..täytyy sanoa,että eroavaisuuksia on aika paljonkin ihmisissä...onhan tietysti tämä aika sellainen,että ihmisille ei välttämättä enää uskollisuus,ystävällisyys ja epäitsekkyys ole niinkään käsitteenä pop...mutta kyllä tällä pallolla on vielä paljon sellaisia ihmisiä,joiden sydämestä löytyy hyvää...ainakin itse yritän silloin katsoa peiliin,kun kaikki muut tuntuvat olevan kusipäitä...silloin huomaan,että täytyy vaihtaa asennetta ympäröivään maailmaan ja yrittää itse tehdä jotain hyvää..Antaessaan saa...:)

      • Kertokaapahuvikseen

        Tuo viimeinen on valhe.
        Antaessaan ei välttämättä saa mitään takaisin koska nykyään on hyvin paljon pellkkiä ottajia ja odottajia.
        Sillä että itse tekee hyvää yms. on täysin placebo vaikutus kuvitelmaan että se hyvä kiertäisi jotenkin takaisin.

        Tämä on kokemukseni vastakkaisesta sukupuolesta.

        Ja vatipäille, "antamisella" en sitten tarkoittanut että nainen ei ole ottanut vehjettäni sisäänsä josta olisin hermostunut.


    • Whattttt

      Aloittaja: Kertokaapahuvikseen

      14.3.2015 23:00

      Mitä tehdä kun on luottamus mennyt naisiin totaalisesti.

      Jos ei täysin hyvän päivän tuttuja tai päivittäisi arkikohtaamisia lasketa ja joitakin työkavereita (vanhempia naisia) niin kokemukset naisista ovat 90% huonoja.

      Tämä koskee kavereita, ystäviä, kumppaniehdokkaita, treffikumppaneita, tyttöystäviä, sisaruksia jne.

      Kyse ei ole sitä myöskään mitä minä olen kokenut vaan näen sen saman kavereideni suhteissa. Esimerkiksi useammalta kaverilta on mennyt välit poikki tyttöystävän/avokin kanssa ja syynä on ollut naisen halua erota tai jopa naisen pettäminen.

      Näen vain tyhmiä ja pinnallisia naisen kuvatuksia joista ei saa todellisia naisia tekemälläkään. Sitten naiset odottavat että heitä kohdellaan kuin etuoikeutettuina ihmisinä eivätkä he koskaan ota huomioon miesten tunteita.

      Mitä vitun hyvää teissä on?"

      Tähän osaan vastata vain että ehkäpä nyt olisi taas se tarve katsoa peiliin.
      Tutkiskella omaa itseäsi. Mitä haet? Millainen on itsetuntosi? Satsaatko aina automaattisesti näihin huonoihin vaihtoehtoihin? Alitajuisesti uskot, ettet ansaitse parempaa?
      Uskallatko vaatia, ja onko sinulla resursseja myös antaa?
      Oletko suoraselkäinen, itseesi luottava? Uskallatko katsoa silmiin vai tuijotatko varpaitasi ,paitsi silloin kun alkoholi nostaa uhoa? Uskallatko kurkottaa korkeammalle?
      Mitä jos ensin opiskelisit itseäsi? Hankkisit sitä varmuutta ja heittäisit sen opetellun epävarmuuden ja itsehalveksunnan yli laidan? Pakkeja tulee. Niitä tulee kaikille. Niistä pääsee yli eikä ne saa jäädä iankaikkiseksi taakaksi hartioille ja soimaavaksi ääneksi sisimpään. Päätä,että et ole mikään paskajätkä vaan täysin yhtä hyvä kuin kuka muu tahansa. Opettele katsomaan asiaa niin, että ne jotka pettää ja on epäluotettavia,ei ole satsaamisen arvoisia. Mitä hyvää heissä olisi missä
      sinun pitäisi riippua ja ottaa kolhuja vastaan?
      Naisia niinkuin miehiäkin on niin tuhannen miljoonaa erilaista. Panosta niihin joita olet pitänyt "liian hyvinä" ja pyri itse olemaan yhtä hyvä!
      Ja nyt sanot,että eihän ne hyvät edes sylkäise puoleesi. Onko ne sitten niitä hyviä? Oikeasti? Ovatko he tavoittelemisen arvoisia? Jos nainen nostaa itsensä kuningattareksi ja vaatii sen mukaista käsittelyä, anna olla.Älä edes yritä lyödä kättäsi sontaan. Onko tosiaankin olemassa vain kahta kategoriaa naisia: Petturilutkia tai kassialmoja?
      Miksi minä sitten tunnen paljon hienoja hyviä naisia, toiset varattuja toiset eivät! He osaavat kunnioittaa ja he ansaitsevat saman kunnioituksen. Ehkä asumme eri planeetoilla?

      • Kertokaapahuvikseen

        Miten sait jotenkin ajateltua että tämä koskisi jotain pakkeja?
        Miksi minä olisin epävarma ja halveksuisin itseäni?

        Mitä se oma suoraselkäisyyteni yms. auttaa jos toista vastapuolta katsoo ja toteaa että "ei hyvää päivää".

        "Miksi minä sitten tunnen paljon hienoja hyviä naisia, toiset varattuja toiset eivät!"

        Minä taas en ole tuntenut kovinkaan paljoa.
        Ehkä sinä et ole tuntenut heitä kovinkaan hyvin? Tai ehkä arvioit heidät hyviksi koska pidät itseäsi huonona? Olisikin sinun aika tehdä se matka itseesi? ;I

        "Ehkä asumme eri planeetoilla?"

        Jotkut elävän sellaisella lumetodlelisuudessa josa eivät tahdo nähdä ja kuulla ikäviä asioita. Heille maailma on täynnä kivoja, hienoja ja hyviä naisia esimerkiksi.

        Osa taas on nähnyt jotain muuta ja miettii että miten suurta osaa naisväestöstä nuo ikävät jutut koskevat ja miten jatkossa pystyy tutustumaan naisiin yhtään lähemmin jos törmää heissä niihin puoliin jotka suorastaan oksettavat.

        Tietysti on aina olemassa ratkaisu että kuvittelee vian olevan itsessä ja sössöttää jostain "itsetunnoista (täysin keksitty käsite) yms. "matkoista itseen" kun kyse on pystyykö luottamana ihmisiin jos todistetet puhuvat että heihin ei kannata luottaa.


      • sitäeivoitodistaa

        luottamus alkaa vasta siitä, mihin tieto loppuu. Eli perusongelmasi on perusluottamuksen puute. Tietoa on, mutta ilmeisesti et luottaisi, vaan itse ämpyilet ja pelkäät niin järjettömästi, että ei ole enää arvostelukykyä tai järjettömästä pelostasi käsin normaalitkin pettymykset tuntuvat vuoren kokoisilta.


      • Kertokaapahuvikseen
        sitäeivoitodistaa kirjoitti:

        luottamus alkaa vasta siitä, mihin tieto loppuu. Eli perusongelmasi on perusluottamuksen puute. Tietoa on, mutta ilmeisesti et luottaisi, vaan itse ämpyilet ja pelkäät niin järjettömästi, että ei ole enää arvostelukykyä tai järjettömästä pelostasi käsin normaalitkin pettymykset tuntuvat vuoren kokoisilta.

        Siitähän tässä puhuttiin että perusluottamus naisin puuttuu.

        Mutta sullakin on vain tarve taas kimmottaa ongelma "ämpyilyksi" ja "peloksi" minun puoleltani.

        Sinun arvio tuosta "normaalistakin pettymyksistä" on täysin päin helvettiä. Päinvastoin normaalit pettymykset kuten vaikkapa tuolla mainitut pakit eivät tunnu enää missään.

        Se mikä hirvittää on se että tuhlaan omaa elämääni paskaan jota naisiksi kutsutaan. Odotan vain sitä hetkeä että siitä naisesta johon tutustun edes jotenkin paljastuu jotain vitun ikävää jota selitellään eli "kaikilla meillä on luurankoja ja historiaa" jne. tai että "me kaikki ollaan ihmisiä eikä kukaan ole viaton, ootko sä herra täydellisyys".

        Totuus on se että sitä kuvittelee että pelko alkaa siitä kun tieto loppuu joten täytyisi luottaa ettei paljastu mitään paskaa toisesta.
        Ei, minua pelottaa se tieto koska sieltä tulee esille näitä naisten käytöksen ja elämän paskaisia osa-alueita joita pitää vain hyväksyä.

        En nyt odota että nainen on mikään viaton-enkeli-neitsyt, mutta voi herranjumala nykynaisia oikeasti.
        Jos kertoisin mitä on oikeasti tapahtunut ympäristössäni ja mitä itse olen kohdannut niin nuo sinun "normaalit pettymykset" ja "arvostelukyvyn puute" kommentit saattaisivat unohtua.

        Miten saavuttaa perusluottamuss naisiin paskamaisten nykynaisten olemassaolon takia?


    • maailmassaonerhe

      Kyllä se nyt vaan niin on, kuten jo sanottu, että jos tuntuu että kaikissa muissa on vika, silloin on aika katsoa peiliin. Oli asia mikä tahansa. Tämä on ihan pistämätön tosiseikka. Maailmaa ei voi muuttaa, voi muuttaa vain itseään eli sitä miten katsoo maailmaa, miten siihen asennoituu. Tarkempia neuvoja en anna, koska joka tapauksessa tämä huomio pitää ensin sisäistää. Niin kauan kuin edes kiertoteitse ajatuksesi on se, että toisissa on vika, etkä itsessäsi näe mitään muutettavaa, mikään ei muutu. Vaikka se nyt väärältä tuntuisikin.

      • Kertokaapahuvikseen

        Hevonpaskaa.
        Katsele itse vapaasti peiliin ja näe perseesi. Tarkempia ohjeita en anna koska sinun tulee sisäistää tuo ensiksi. Sitä ennen en voi muuttaa mitään. Vaikka se nyt kuulostaisikin ihan perseestä olevalta asialta. ;)

        Lisäksi kysymys ei ollut mistään "tuntemuksesta" vaan havainnoista että suurimmassa osassa naisia on aikamoinen vika.

        Tuollainen itsensä syyttely on juuri sitä hevonpaskaa jota jotkut turhat psykologit jauhavat. Pitää mennä itseensä ja tehdä joku vitun matka. Muuttaa asennetta yms. skeidaa.

        Mitä jos ne naiset joiden olen nähnyt käyttäytyvän paskasti ihmisiä kohtaan ja miehiä kohtaan sekä muutenkin ovat täysiä vittupäitä muuttaisivat sitä asennetta ensiksi?

        Mitä jos lähdetään siitä.

        Suurimmalla osalla meni täysin ohi mistä tästä ketjussa keskultiin. Mietin olisiko siihen reagoitu eri tavalla jos kyseessä olisi nainen joka olisi avautunut luottamuspulasta miehiin.
        Veikkaan että kyllä. Varsinkin nämä "katso peiliin" kommentit olisi jäänyt vähemmälle.

        Suhtautumista syvään pettymyksen toisen sukupuolen edustajia kohtaan (ja vielä kerran tässä ei ole kyse että olisin saanut pakkeja ja minua ei olisi "huolittu") ei voi muuttaa millään "asenteella".

        Minun asenteeni on se että minä tiedän mistä kana pissii ja minun on turha odottaa perääntyväni ja anteeksipyyteleväni olemassaolonai tai sitä mitä havaintoja olen tehnyt tai kokemuksia kohdannut.

        Pistämätön tosiseikka on se että sinä ja kaltaisesi ihmiset ovat juuri niitä vittupäitä joita tuossa ylempänä kuvailen kohdanneeni.

        Ime sitä.


      • apuamikätyyppi

        Jaahas, tämä jo viimeistään osoitti missä se vika piilee. Miksi edes kirjoittelet täällä tai yhtään missään, kun et kykene keskustelemaan? Kyllähän tuo asenteesi ja olemuksesi haisee jo kauas, eikä ihmekään etteivät naiset seurassasi viihdy.


      • apuamikätyyppi
        Kertokaapahuvikseen kirjoitti:

        Hevonpaskaa.
        Katsele itse vapaasti peiliin ja näe perseesi. Tarkempia ohjeita en anna koska sinun tulee sisäistää tuo ensiksi. Sitä ennen en voi muuttaa mitään. Vaikka se nyt kuulostaisikin ihan perseestä olevalta asialta. ;)

        Lisäksi kysymys ei ollut mistään "tuntemuksesta" vaan havainnoista että suurimmassa osassa naisia on aikamoinen vika.

        Tuollainen itsensä syyttely on juuri sitä hevonpaskaa jota jotkut turhat psykologit jauhavat. Pitää mennä itseensä ja tehdä joku vitun matka. Muuttaa asennetta yms. skeidaa.

        Mitä jos ne naiset joiden olen nähnyt käyttäytyvän paskasti ihmisiä kohtaan ja miehiä kohtaan sekä muutenkin ovat täysiä vittupäitä muuttaisivat sitä asennetta ensiksi?

        Mitä jos lähdetään siitä.

        Suurimmalla osalla meni täysin ohi mistä tästä ketjussa keskultiin. Mietin olisiko siihen reagoitu eri tavalla jos kyseessä olisi nainen joka olisi avautunut luottamuspulasta miehiin.
        Veikkaan että kyllä. Varsinkin nämä "katso peiliin" kommentit olisi jäänyt vähemmälle.

        Suhtautumista syvään pettymyksen toisen sukupuolen edustajia kohtaan (ja vielä kerran tässä ei ole kyse että olisin saanut pakkeja ja minua ei olisi "huolittu") ei voi muuttaa millään "asenteella".

        Minun asenteeni on se että minä tiedän mistä kana pissii ja minun on turha odottaa perääntyväni ja anteeksipyyteleväni olemassaolonai tai sitä mitä havaintoja olen tehnyt tai kokemuksia kohdannut.

        Pistämätön tosiseikka on se että sinä ja kaltaisesi ihmiset ovat juuri niitä vittupäitä joita tuossa ylempänä kuvailen kohdanneeni.

        Ime sitä.

        Siis kysyt missä vika, haluat apua, mutta kun sinulle vastataan, haistattelet? Kypsymättömyyden merkki, kasva aikuiseksi ensin! Muistaakseni sanoit olevasi kuitenkin yli kolmekymppinen? Ei voi olla totta.


      • Kertokaapahuvikseen
        apuamikätyyppi kirjoitti:

        Siis kysyt missä vika, haluat apua, mutta kun sinulle vastataan, haistattelet? Kypsymättömyyden merkki, kasva aikuiseksi ensin! Muistaakseni sanoit olevasi kuitenkin yli kolmekymppinen? Ei voi olla totta.

        Avun hakeminen sinulle itsellesi olisi se paras keino.

        Olen kolmekymppinen ja ihmettelen mitä vittua tuollainen vatipään puolestaan on yrittämään neuvomaan ketään. Kuvitteletko että kukaan kuuntelee moista paskaa "peiliin katsomisesta".

        Mutta vatipää-trollit kuten sinä ette opi.


    • Lämpimästisuosittelen

      Aito hyvä neuvo: jos haluut asian kuntoon, mee terapiaan. Koska sellaista pelastavaa enkeliä ei tule, joka nappais sut kadulta ja rakastaisi ehjäksi.

      Jos on hirveästi paskoja kokemuksia, ongelmana on, et sulla ei oo hälytyskellot soineet silloin kun ois pitänyt. Naiset on pettäneet ja jättäneet, kävelleet sun yli kun sä oot vaan rakastanut? Mut mitä sä oot rakastanut, niitä ihmisiä sellaisina kuin ne on vai jotain sun omia fantasiakuvia?

      Terapiassa on mahdollisuus tutkia itseään ja kokemuksiaan hyväksyvässä ilmapiirissä. Mahdollisuus nähdä milloin on itse mennyt vikaan, milloin on toinen ollut aidosti paha ja miten voi toimia, jotta tulevaisuudessa ei haksahda sellaisiin vaan osaa suojella itseään. Mut niin, ettei laita muurejaan itsen ja koko maailman väliin.

      Kun maailmassa on paljon rakkautta, mut se pitää vaan osata suodattaa. Paskat kokemukset tulee siitä, et se suodatin on rikki. Terapialla sen voi korjata.

      • Kertokaapahuvikseen

        Terapia on yliarvostettua hevonpaskaa.
        Kukaan ei ole kävellyt minun yli eikä tule kävelemään.

        Tässä ei ole kysymys pelkästään omista suhteistani vaan myös kavereiden suhteista jne.

        Minä en näe sitä "paljoa rakkautta". Näen hyvin pitkälle itsekkäitä ihmisiä joille rakkaus on vain tunne eikä mitään oikeaa välittämistä. Välittäminen syntyy ehkä (jos syntyy) siitä että toinen täyttää ne omat toiveet täydellisesti ja yleensä asioissa joiden ei kuvittelisi olevan kovin tärkeitä paitsi naisille vaikuttaa olevan.

        " Paskat kokemukset tulee siitä, et se suodatin on rikki."

        Sinun suodatin on kyllä pahasti tomuinen. Korjaa filtterisi vaikka terapiassa.
        Minä olen katsos avannut silmäni ja näen hyvin selvästi. Sitä totuutta todellisuuden luonteesta ei voi terapialla korjata.

        "Terapiassa on mahdollisuus tutkia itseään ja kokemuksiaan hyväksyvässä ilmapiirissä. Mahdollisuus nähdä milloin on itse mennyt vikaan, milloin on toinen ollut aidosti paha ja miten voi toimia, jotta tulevaisuudessa ei haksahda sellaisiin vaan osaa suojella itseään. Mut niin, ettei laita muurejaan itsen ja koko maailman väliin. "

        Terapia on vässyköitten touhua jossa ylipalkatut lässyttäjät käyvät läpi itsestään selviä asioita yleensä ihmisillä jotka ns. "hukassa itsensä kanssa".
        Minä en ole. Minä olen hukassa maailman kanssa jossa on niin paljon vittupäitä.

        Tulet jossakin vaiheessa huomaamaan kuule että ne muurit vain kasvavat tai sitten et näe totuutta. Jokainen ihminen on kuin saari ja muille voit vain todeta että rannassa ammuttaan jos yrittävät sinne. useimmat naiset eivät itse osaa edes uida vaanhuutelevat omilta saariltaan että "tuu hakemaan". Minkäänlaista luottamusta he eivät osaa rakentaa eivätkä halua koska taivaasta tippuu heille mannaa koko ajan vain sen vuoksi että heillä on pillu mulkun tilalla.

        Sinun tapasi toimia on väärä. Yrität peilata sairasta maailmaan ihmiseen itseensä ja etsiä hänestä jotain vikaa, aivan kuin joku ulkopuolinen tuntematon "ammattilainen" osaisi kertoa että kuka ihminen on tehnyt mitäkin ja miltä kokemusten pitäisi tuntua.

        Suurin osa naisista on paskaa. kyse on vain siitä että mistä löytää ne puhtaammat jyväset ja pystyä luottamaan niihin harvoihin.

        Eli jos olet nainen niin olet todennäköisesti itsekäs vittupää ja paskanokare. Et vain minun mielestäni vaan myös ihan todellisuudessa.


      • aikuisten.oikeesti

        Tiedoksesi. Olen nainen, siis olen todennäköisesti itsekäs vittupää ja paskanokarekin.
        Minua huolestuttaa helpottiko sua ollenkaan kun oksennat tänne pahaa oloasi?
        Kun kuitenkin sanot :
        "Minä olen hukassa maailman kanssa jossa on niin paljon vittupäitä."
        Hieman sekavaa, mitä oikeesti haluat?
        Näillä sinun argumenteilla en oikein usko sinun kumppania löytävän. Sinä pelotat naisia.


      • Kertokaapahuvikseen
        aikuisten.oikeesti kirjoitti:

        Tiedoksesi. Olen nainen, siis olen todennäköisesti itsekäs vittupää ja paskanokarekin.
        Minua huolestuttaa helpottiko sua ollenkaan kun oksennat tänne pahaa oloasi?
        Kun kuitenkin sanot :
        "Minä olen hukassa maailman kanssa jossa on niin paljon vittupäitä."
        Hieman sekavaa, mitä oikeesti haluat?
        Näillä sinun argumenteilla en oikein usko sinun kumppania löytävän. Sinä pelotat naisia.

        Kuka tässä nyt kumppania etsiikään vittupäistä?

        Teidän ongelmanne on se että oletatte ihmisen olevan aina joku epätoivoinen joka itkee naisten perään kun ei pääse heidän suosioonsa, mikä nyt on täysin viturallaan.

        Esittelin vain että miten paskaa naisista on tullut ja luottamusta ei löydy.

        tuo "sä pelotat naisia" on juuri sellaista hevonpaskaa jota sanotaan ihmisille jonka halutaan muuttuvan jollain tavalla. Eli miehen pitää lopettaa naisten arvostelu koska "pelottaa naisia".

        Totta kai mies joka kertoo totuuden naisista pelottaa.


      • aikuisten.oikeesti

        Kaikin mokomin pidä sama tyyli kuin nytkin,mut älä ihmettele naisen käytöstä silloin.
        -
        Jos kaikkea tota suollat ulos naisten kuullen, en ihmettele ettet löydä kumppania.
        Ainakin meitä herkempiä "naaraspuolisia olioita" peloittaa edes jäädä kaksin sun seuraas, vaikka keskellä autiota toria.
        Miehet ovat jo fyysisesti paljon vahvempia ja agressiivinen mies on aina peloittava.
        Vaikket olisi fyysisesti koskaan tuottanut naiselle kipua, nainen aistii kivun sanoista,
        halveksevista katseista ym.
        Naiset kyllä vaistoaa vihamielisyyden, peitetynkin, saati sitten avomielisesti näytetyn.
        Et sellaista "hevonpaskaa" mä ihmiselle kerron, täällä netti yhteyden päässä.
        Kasvokkain tuskin kertoisin, itsesuojelu vaistoni pelaa sen verran.

        Ihmettelen vain miks purat turhautumista/kiukkuas täällä,
        jos et ole valmis kuulemaan myös sen haukutun osapuolen näkökantaa asiaan?
        Tiedät nyt ainakin minun näkemykseni asiaan.
        Oma asiasi päättää onko mun käsityksellä mitään arvoa,
        pystytkö käyttään sitä jotenkin omaksi eduksesi.

        Miks mä valvon? Olen omainen ja sairaan vanhuksen yöhoitajana tämän yön.


      • Kertokaapahuvikseen
        aikuisten.oikeesti kirjoitti:

        Kaikin mokomin pidä sama tyyli kuin nytkin,mut älä ihmettele naisen käytöstä silloin.
        -
        Jos kaikkea tota suollat ulos naisten kuullen, en ihmettele ettet löydä kumppania.
        Ainakin meitä herkempiä "naaraspuolisia olioita" peloittaa edes jäädä kaksin sun seuraas, vaikka keskellä autiota toria.
        Miehet ovat jo fyysisesti paljon vahvempia ja agressiivinen mies on aina peloittava.
        Vaikket olisi fyysisesti koskaan tuottanut naiselle kipua, nainen aistii kivun sanoista,
        halveksevista katseista ym.
        Naiset kyllä vaistoaa vihamielisyyden, peitetynkin, saati sitten avomielisesti näytetyn.
        Et sellaista "hevonpaskaa" mä ihmiselle kerron, täällä netti yhteyden päässä.
        Kasvokkain tuskin kertoisin, itsesuojelu vaistoni pelaa sen verran.

        Ihmettelen vain miks purat turhautumista/kiukkuas täällä,
        jos et ole valmis kuulemaan myös sen haukutun osapuolen näkökantaa asiaan?
        Tiedät nyt ainakin minun näkemykseni asiaan.
        Oma asiasi päättää onko mun käsityksellä mitään arvoa,
        pystytkö käyttään sitä jotenkin omaksi eduksesi.

        Miks mä valvon? Olen omainen ja sairaan vanhuksen yöhoitajana tämän yön.

        Oletko oikeasti noin pihalla vai?
        En kai minä tällaisia juttuja naisille puhu enkä edes yleensä ajattele.

        Mutta jos näitä kokemuksia alkaa kertaamaan niin tuossa ne tosiasiat lepää.

        Se on huvittavaa että vaikka joskus nuorempana aika kyyninen naisia kohtaan olinkin ja mielestäni realistinen enkä todellakaan naiivi koska tiesin että ihmiset ovat ihmisiä, mutta kun todellisuus paiskaa jossain vaiheessa naamaan ja kovaa niin ei näiltä ajatuksilta voi välttyä.

        Jos tölrmäät minuun normielämässä niin voin kertoa että minua on kehuttu erinomaisen kohteliaaksi, herrasmieheksi jne. Kohtelen ihmisiä ylipäätään hyvin ja huomioin heitä.

        Mikään kynnysmatto en kuitenkaan ole koskaan ollut. Toisaalta valitettavasti olen samalla huomannut että osa naisista mm. yrittää kohdella säälivästi ja kynnysmattona jos heitä kohtaan on "liian hyvä".
        Sitten kun kertookin oman reippaan mielipiteensä niin se onkin väärä kun naiset ovat aina oikeassa ja ovat niin vitun varmoja siitä kuinka heitä tulisi kohdella vaikka he olisivat täysin itsekeskeisiä olentoja.

        Jos joku tulee mulle rönköttämään täällä tai muualla minusta jotain tai yrittää selitellä että "sussa se vika on, oot sekaisin, naiset on ihania" niin totta helvetissä minä sanon että se on hevonpaskaa.

        "Vaikket olisi fyysisesti koskaan tuottanut naiselle kipua, nainen aistii kivun sanoista,

        halveksevista katseista ym.

        Naiset kyllä vaistoaa vihamielisyyden, peitetynkin, saati sitten avomielisesti näytetyn."

        :D
        Tämä jos mikä on hevonpaskaa.

        Naiset menevät kaiken maailman renttujen kanssa suhteisiin ja tulevat niissä ihan hakatuiksi, mutta kun pimpero käskee "rakastaa" miestä niin sen mukaan mennään.

        Sama juttu koskee pelimiehiä, muita narsisteja ja psykopaatteja joihin naiset ihastuvat ja rakastuvat. Munan himo ja pelkkä kiimahan noita naisia vaivaa, mutta kuvittelevat että saavat miehen jotenkin käännytettyä hyväksi ja yksiavioiseksi.

        Sitten kun mies pettää, jättää tai kohtelee paskasti niin nainen sanoo "en mä voinu etukäteen tietää että se oli sellainen peluri"

        Naiset keksii näitä "kuuntele sydäntä" paskaa ja sitten kuvittelevat kuten sinäkin että pystyt lukemaan naisten halveksunnan miehen käytöksestä ja jopa katseista! :D

        Vitut te mitään pystytte lukemaan koska tosiasiassa te välttelette niitä hyviä miehiä sen kustannuksella että saatte munaa niiltä ikäviltä miehiltä kun se on niin vitun hienoa ja rakkaus on silloin niin repivää.

        Naiset ovat kuules miehiä huonompia lukemaan toisia ihmisiä eivätkä itse osaa lainkaan mm. sanatonta viestintää. Naisilla on vain joku vitun fiilis jostain ja kuvittelevat loput. Jälkikäteen tulee sitten itku kun menikin se ihmisten lukeminen vituiksi.

        "Ihmettelen vain miks purat turhautumista/kiukkuas täällä,

        jos et ole valmis kuulemaan myös sen haukutun osapuolen näkökantaa asiaan?"

        Sinä olet nainen, mutta samaan aikaan muistetaan että minä puhun noin yleisesti naisista. Minä en puhu sinusta yksilönä.
        Kerroin vain että minulla ei ole minkään sortin luottamusta enää naisiin jäljellä enkä näe teissä ylipäätään mitään hyvää.

        Se ei ole mitään "haukkumista" vaan se ikävä tosiasia.

        "Tiedät nyt ainakin minun näkemykseni asiaan.
        Oma asiasi päättää onko mun käsityksellä mitään arvoa,
        pystytkö käyttään sitä jotenkin omaksi eduksesi."

        Ainut mitä tässä ketjussa olen oppinut on se että vika on aina miehessä, hänen asenteessaan ja tällaisia ikäviä asioita vaikka tota olisivatkin ei yksinkertaisesti mies saa naisista ajatella koska se loukkaa naisia ja "pelottaa heitä".

        Mitä jos sinäkin katsoisit naisia uusin silmin ja katsoisit että miten paskaista sakkia he keskimäärin ovatkaan?


      • aikuisten.oikeesti
        Kertokaapahuvikseen kirjoitti:

        Oletko oikeasti noin pihalla vai?
        En kai minä tällaisia juttuja naisille puhu enkä edes yleensä ajattele.

        Mutta jos näitä kokemuksia alkaa kertaamaan niin tuossa ne tosiasiat lepää.

        Se on huvittavaa että vaikka joskus nuorempana aika kyyninen naisia kohtaan olinkin ja mielestäni realistinen enkä todellakaan naiivi koska tiesin että ihmiset ovat ihmisiä, mutta kun todellisuus paiskaa jossain vaiheessa naamaan ja kovaa niin ei näiltä ajatuksilta voi välttyä.

        Jos tölrmäät minuun normielämässä niin voin kertoa että minua on kehuttu erinomaisen kohteliaaksi, herrasmieheksi jne. Kohtelen ihmisiä ylipäätään hyvin ja huomioin heitä.

        Mikään kynnysmatto en kuitenkaan ole koskaan ollut. Toisaalta valitettavasti olen samalla huomannut että osa naisista mm. yrittää kohdella säälivästi ja kynnysmattona jos heitä kohtaan on "liian hyvä".
        Sitten kun kertookin oman reippaan mielipiteensä niin se onkin väärä kun naiset ovat aina oikeassa ja ovat niin vitun varmoja siitä kuinka heitä tulisi kohdella vaikka he olisivat täysin itsekeskeisiä olentoja.

        Jos joku tulee mulle rönköttämään täällä tai muualla minusta jotain tai yrittää selitellä että "sussa se vika on, oot sekaisin, naiset on ihania" niin totta helvetissä minä sanon että se on hevonpaskaa.

        "Vaikket olisi fyysisesti koskaan tuottanut naiselle kipua, nainen aistii kivun sanoista,

        halveksevista katseista ym.

        Naiset kyllä vaistoaa vihamielisyyden, peitetynkin, saati sitten avomielisesti näytetyn."

        :D
        Tämä jos mikä on hevonpaskaa.

        Naiset menevät kaiken maailman renttujen kanssa suhteisiin ja tulevat niissä ihan hakatuiksi, mutta kun pimpero käskee "rakastaa" miestä niin sen mukaan mennään.

        Sama juttu koskee pelimiehiä, muita narsisteja ja psykopaatteja joihin naiset ihastuvat ja rakastuvat. Munan himo ja pelkkä kiimahan noita naisia vaivaa, mutta kuvittelevat että saavat miehen jotenkin käännytettyä hyväksi ja yksiavioiseksi.

        Sitten kun mies pettää, jättää tai kohtelee paskasti niin nainen sanoo "en mä voinu etukäteen tietää että se oli sellainen peluri"

        Naiset keksii näitä "kuuntele sydäntä" paskaa ja sitten kuvittelevat kuten sinäkin että pystyt lukemaan naisten halveksunnan miehen käytöksestä ja jopa katseista! :D

        Vitut te mitään pystytte lukemaan koska tosiasiassa te välttelette niitä hyviä miehiä sen kustannuksella että saatte munaa niiltä ikäviltä miehiltä kun se on niin vitun hienoa ja rakkaus on silloin niin repivää.

        Naiset ovat kuules miehiä huonompia lukemaan toisia ihmisiä eivätkä itse osaa lainkaan mm. sanatonta viestintää. Naisilla on vain joku vitun fiilis jostain ja kuvittelevat loput. Jälkikäteen tulee sitten itku kun menikin se ihmisten lukeminen vituiksi.

        "Ihmettelen vain miks purat turhautumista/kiukkuas täällä,

        jos et ole valmis kuulemaan myös sen haukutun osapuolen näkökantaa asiaan?"

        Sinä olet nainen, mutta samaan aikaan muistetaan että minä puhun noin yleisesti naisista. Minä en puhu sinusta yksilönä.
        Kerroin vain että minulla ei ole minkään sortin luottamusta enää naisiin jäljellä enkä näe teissä ylipäätään mitään hyvää.

        Se ei ole mitään "haukkumista" vaan se ikävä tosiasia.

        "Tiedät nyt ainakin minun näkemykseni asiaan.
        Oma asiasi päättää onko mun käsityksellä mitään arvoa,
        pystytkö käyttään sitä jotenkin omaksi eduksesi."

        Ainut mitä tässä ketjussa olen oppinut on se että vika on aina miehessä, hänen asenteessaan ja tällaisia ikäviä asioita vaikka tota olisivatkin ei yksinkertaisesti mies saa naisista ajatella koska se loukkaa naisia ja "pelottaa heitä".

        Mitä jos sinäkin katsoisit naisia uusin silmin ja katsoisit että miten paskaista sakkia he keskimäärin ovatkaan?

        .
        Ilmeisesti olen, ainakin sinun mielestäsi, ehkäpä muidenkin mielestä.
        Ei haittaa minua, sillä minä kerron vain oman mielipiteeni asiaan,
        siitä mitä lukemastani tekstistä ymmärsin. Enkä herra paratkoon ole kenenkään tuomari.
        .
        (Toisaalta valitettavasti olen samalla huomannut että osa naisista mm. yrittää kohdella säälivästi ja kynnysmattona jos heitä kohtaan on "liian hyvä".)
        Olen nähnyt kyllä saman ilmiön, myönnetään.
        Mutt niin tekee vain pieni joukko naisista ns."prinsessa porukka",
        jotku sanoo sitä feminismiksi.
        Kissan kintut: "piikkilanka feminismiä" se on, jotain mitä en koskaan ole ymmärtänyt.
        Mikä mieltymys sulla sit on aina valikoida joukosta "prinsessa", minä en tiedä.
        Niin typerä en kuitenkaan ole et vielä yrittäisin arvella,
        sinä olet jo tarpeeksi ärtynyt tähän keskusteluun.
        .
        (Naiset menevät kaiken maailman renttujen kanssa suhteisiin ja tulevat niissä ihan hakatuiksi, mutta kun pimpero käskee "rakastaa" miestä niin sen mukaan mennään.
        Sama juttu koskee pelimiehiä, muita narsisteja ja psykopaatteja joihin naiset ihastuvat ja rakastuvat.
        Sitten kun mies pettää, jättää tai kohtelee paskasti niin nainen sanoo "en mä voinu etukäteen tietää että se oli sellainen peluri")
        .
        Niin vika olikin siinä naisessa, vai? Mitä aloitti suhteen mieheen!
        Onhan se ihan luonnotonta ihastua ja rakastua mieheen. Onko?
        .
        Kerrohan miten me petetyt typerät naiset tiedämme miehen petturuuden etukäteen?
        Tiedoksesi vaan et he osaavat kätkeä ne puolet itsestään piiloon joksikin aikaa.
        Tai ne puhkeavat vasta uudelleen esiin kun suhde on jo varmemmalla pohjalla.
        Siitä nainen pihalle ja uutta kehiin.
        .
        Päättyy niitä suhteita ihan pikkuhiljaa hiipumallakin..rakkaus vain sammuu molemmilta.
        Siitä ei kyllä yleensä huonoja muistoja jää kummallekaan..loppuun eletystä rakkaudesta.
        Erotaan ja ollaan ystäviä tai tuttavia kuitenkin, puhevälit vähintään säilyvät.
        .
        Olen elänyt kummankin suhteen.
        Loppuun eletystä rakkaudesta, aika on vielä kullannut vähän muistoja.
        Ollaan kaukaisia ystäviä nykyään.
        1-3 puhelua vuodessa, kysytään neuvoja toisiltamme, joulu- ja syntymäpäiväkortit lähetetään.
        Tästä petturista olin valmis laskemaan ilmat pihalle, asian tultua ilmi.
        Meillä oli yhteinen koti, jonka jätin kuten miehenkin. Ei siinä ollut mitään keskusteltavaa.
        Ei se tosiaan toisten miesten vika ole, et joku raukka on vastuuntunnoton urpo,
        mä valitsin väärin.
        En kyllä syytä itseänikään, niin vain kävi
        Selviän kyllä tästä,olen jo voiton puolella ja joskus löydän kyllä sen oikean,
        mut vielä ei ole se aika et uutta suhdetta aloittaisin.
        .
        Ainut mitä tässä ketjussa olen oppinut on se että vika on aina naisessa! :))
        Pidän peukkua sulle ett löydät kaipaamasi. Tsemppiä!


      • Kertokaapahuvikseen

        "Kerrohan miten me petetyt typerät naiset tiedämme miehen petturuuden etukäteen?

        Tiedoksesi vaan et he osaavat kätkeä ne puolet itsestään piiloon joksikin aikaa.

        Tai ne puhkeavat vasta uudelleen esiin kun suhde on jo varmemmalla pohjalla.

        Siitä nainen pihalle ja uutta kehiin."

        Tarkoitin että kun väitit että nainen kyllä tunnitsaa miehen joka halveksii naisia ja on pelottava jne.
        Väitetään aivan kuin että naisilla olisi jokin kuudes aisti jolla he lukevat miehiä, mutta tosiasiassa se taitaa olla niin että se on juuuri "väärin päin" eli se kuudes aisti ohjaa heitä juuri niiden väärien miesten syliin.

        "Niin vika olikin siinä naisessa, vai? Mitä aloitti suhteen mieheen!

        Onhan se ihan luonnotonta ihastua ja rakastua mieheen. Onko?"

        Ei se luonnotonta ole mutta se on helvetin typerää jos näkee että toinen on peluri, juoppo, renttu, paskajätkä, pettäjä jne.
        Mutta kommenttini siis liittyi siihen kuinka kehuit naisten näkevän miesten läpi. Eivät he näe.

        "Ainut mitä tässä ketjussa olen oppinut on se että vika on aina naisessa! :))
        Pidän peukkua sulle ett löydät kaipaamasi. Tsemppiä!"

        Tässä keskusteltiin naisista sekä yhdestä miehestä jolla on luottmusongelma.

        Mietin tässä että paras tapa olisi kaiketi löytää ehkä naispuoleinen ystävä jollaisia minua joskus on ollut. Pelkät työkaverit, satunnaiset naiskaverit jne. ei taida paranta tilannetta.

        Mutta ei taida enää usko riittää naisiin että tuostakaan tulisi mitään.
        Pelkäsin joskus että näin kävisi kun takaiskuja tulisi, mutta en koskaan uskonut se n lopulta tapahtuvan ettei enää ole halua tutustua naisiin kokonaisina ihmisinä. Kai paras on opetella se toisten ihmisten hyväksikäyttö koska sitenhän naisetkin toimivat ja naisetkin näyttävät nauttivan sen kaltaisista miehistä koska sellaiset miehet eivät alistu naisille.


      • aikuisten.oikeesti

        Moikka taas!
        En minä väittänyt että se kuudes aisti mikään kompassi olis,
        joka vääjäämäti osittais tietä pohjoiseen.
        Tiedät kai sinäkin et myös kompassin saa sekaisin ja näyttämään jonnekkin aivan muualle.
        .
        (Ei se luonnotonta ole mutta se on helvetin typerää jos näkee että toinen on peluri, juoppo, renttu, paskajätkä, pettäjä jne.)
        Jos edes osittain jotain noista merkeistä olis näkyvissä, olis tosiaan typerää mennä leikkiin "tulella".
        Lähtökohtaisesti on jo todennäköistä et tulee polttaan sormensa,jopa sydämensä.
        .
        "Tässä keskusteltiin naisista sekä yhdestä miehestä jolla on luottmusongelma."
        Sen verran minäkin koen ymmärtäneeni...ehkä vähän ennemmänkin.
        .
        (Mietin tässä että paras tapa olisi kaiketi löytää ehkä naispuoleinen ystävä.)
        .
        Tarkoittanet naisystävällä lähinnä: kihlattua, avovaimoa...elikä jotain muuta kuin kaverisuhdetta!
        .
        (Pelkäsin joskus että näin kävisi kun takaiskuja tulisi, mutta en koskaan uskonut se n lopulta tapahtuvan ettei enää ole halua tutustua naisiin kokonaisina ihmisinä. Kai paras on opetella se toisten ihmisten hyväksikäyttö koska sitenhän naisetkin toimivat ja naisetkin näyttävät nauttivan sen kaltaisista miehistä koska sellaiset miehet eivät alistu naisille.
        .
        (Pelkäsin joskus että näin kävisi kun takaiskuja tulisi, mutta en koskaan uskonut se n lopulta tapahtuvan ettei enää ole halua tutustua naisiin kokonaisina ihmisinä. Kai paras on opetella se toisten ihmisten hyväksikäyttö koska sitenhän naisetkin toimivat ja naisetkin näyttävät nauttivan sen kaltaisista miehistä koska sellaiset miehet eivät alistu naisille.)
        .
        Tiedätkös että nyt mun tutka kiljuu täysillä punaista!
        Sulla on jumalattoman vanha kaava tässä menossa.
        Kaikki puhe on ollut siistiä petausta..sä et halua alistua naiselle...vaan tosissas haluat alistuvan muijan.
        Ja niitähän aina löytyy...pelastajia jotka kiskoo hukkuvan miehen kuiville, parantaa haavat, puhaltaa pipin pois ja elävät onnellisina yhdessä.
        .
        Haisee palaneelle...mut kaikilla ei ole hajuaistia.
        Kissan on katsottava mihin astuu, koska itse on nuoltava tassunsa. (minunkin)
        Olet provo!!!
        .
        Jk. Kyllä terve mies/nais suhde perustuu tasavertaisuuteen, toisen kunnioittamiseen, huomioimiseen vaikeissakin asioissa tunne tilat ja anteeksi antoon.
        Sitä sanotaan rakkaudeksi. Ihastuksen huuma on jotain muuta.


      • Kertokaapahuvikseen
        aikuisten.oikeesti kirjoitti:

        Moikka taas!
        En minä väittänyt että se kuudes aisti mikään kompassi olis,
        joka vääjäämäti osittais tietä pohjoiseen.
        Tiedät kai sinäkin et myös kompassin saa sekaisin ja näyttämään jonnekkin aivan muualle.
        .
        (Ei se luonnotonta ole mutta se on helvetin typerää jos näkee että toinen on peluri, juoppo, renttu, paskajätkä, pettäjä jne.)
        Jos edes osittain jotain noista merkeistä olis näkyvissä, olis tosiaan typerää mennä leikkiin "tulella".
        Lähtökohtaisesti on jo todennäköistä et tulee polttaan sormensa,jopa sydämensä.
        .
        "Tässä keskusteltiin naisista sekä yhdestä miehestä jolla on luottmusongelma."
        Sen verran minäkin koen ymmärtäneeni...ehkä vähän ennemmänkin.
        .
        (Mietin tässä että paras tapa olisi kaiketi löytää ehkä naispuoleinen ystävä.)
        .
        Tarkoittanet naisystävällä lähinnä: kihlattua, avovaimoa...elikä jotain muuta kuin kaverisuhdetta!
        .
        (Pelkäsin joskus että näin kävisi kun takaiskuja tulisi, mutta en koskaan uskonut se n lopulta tapahtuvan ettei enää ole halua tutustua naisiin kokonaisina ihmisinä. Kai paras on opetella se toisten ihmisten hyväksikäyttö koska sitenhän naisetkin toimivat ja naisetkin näyttävät nauttivan sen kaltaisista miehistä koska sellaiset miehet eivät alistu naisille.
        .
        (Pelkäsin joskus että näin kävisi kun takaiskuja tulisi, mutta en koskaan uskonut se n lopulta tapahtuvan ettei enää ole halua tutustua naisiin kokonaisina ihmisinä. Kai paras on opetella se toisten ihmisten hyväksikäyttö koska sitenhän naisetkin toimivat ja naisetkin näyttävät nauttivan sen kaltaisista miehistä koska sellaiset miehet eivät alistu naisille.)
        .
        Tiedätkös että nyt mun tutka kiljuu täysillä punaista!
        Sulla on jumalattoman vanha kaava tässä menossa.
        Kaikki puhe on ollut siistiä petausta..sä et halua alistua naiselle...vaan tosissas haluat alistuvan muijan.
        Ja niitähän aina löytyy...pelastajia jotka kiskoo hukkuvan miehen kuiville, parantaa haavat, puhaltaa pipin pois ja elävät onnellisina yhdessä.
        .
        Haisee palaneelle...mut kaikilla ei ole hajuaistia.
        Kissan on katsottava mihin astuu, koska itse on nuoltava tassunsa. (minunkin)
        Olet provo!!!
        .
        Jk. Kyllä terve mies/nais suhde perustuu tasavertaisuuteen, toisen kunnioittamiseen, huomioimiseen vaikeissakin asioissa tunne tilat ja anteeksi antoon.
        Sitä sanotaan rakkaudeksi. Ihastuksen huuma on jotain muuta.

        "Tiedätkös että nyt mun tutka kiljuu täysillä punaista!"

        Korjauta tutkasi.

        "Kaikki puhe on ollut siistiä petausta..sä et halua alistua naiselle...vaan tosissas haluat alistuvan muijan."

        Keittiöpsykologian kirjasi kannattaa päivittää uuteen versioon.
        Kuudes aistisi kertoo taas "totuuksia".

        Olen juuri niitä miehiä jotka eivät alistu naisille missään nimessä mutta jotka eivät myöskään yksinkertaisesti jaksa myöskään alistuvaa naista. Olen päätellyt että siinä juuri se vika piilee esimerkiksi että moni nainen odottaa että joko aletaan tossun alle tai miehen pitää dominoida, välimuodossa naiset hakevat asemaansa ja hämmentyvät.

        "Ja niitähän aina löytyy...pelastajia jotka kiskoo hukkuvan miehen kuiville, parantaa haavat, puhaltaa pipin pois ja elävät onnellisina yhdessä."

        Ero on vain siinä että en ole hukkumassa, minulla ei ole näkyviä haavoja joita parannella.

        Minua vituttaa jotkut äitihahmot pelastamassa minua aivan kuin minua vituttaa että minä joudun pelastamaan jonkun hakatun, piesten, petetyn "kuudennella aistilla" renttujen sänkyyn päätyneen tyttösen (olipa ikä mikä hyvänsä) itseltään.

        "Jk. Kyllä terve mies/nais suhde perustuu tasavertaisuuteen, toisen kunnioittamiseen, huomioimiseen vaikeissakin asioissa tunne tilat ja anteeksi antoon."

        jaa, minä olen huomannut että tuollaiset suhteet nykyaikana eivät ole niin yleisiä kuin olettaisi olevan.

        Kaiken anteeksi antaminen ei ole Rakkautta, vaan se on juuri sitä hoivaviettiä ja pelkoa sanolle että "olet vitun iljettävä ihminen, olen parempi ihminen kuin sinä, et ansaitse minua" -ja kävelemistä pois.

        Ongelma on se etten ole tavannut vertaistani.

        "Tarkoittanet naisystävällä lähinnä: kihlattua, avovaimoa...elikä jotain muuta kuin kaverisuhdetta!"

        No siis lopputulema jossain vaiheessa olisis hyvä edetä tuohon suuntaan, mutta ehkä naisystävän löytäminen kaveripohjalta voisi palauttaa uskoa naisiin ylipäätään tai siihen että sellaisia hyviä tapauksia on olemassa.

        On jotenkin huvittavaa että väität minun etsivän naista alistuvaksi kun minulla on vaatimuksia naisen käytöksen ja kunniallisuuden suhteen.
        Onkohan niin että naiset ovat niin alttiilta olemaan nykyään niin pentumaisia että kun joku kertoo tahtovansa jotain muuta niin se on "naisen kahlitsemista ja alistamista"?
        Miksi miehellä ei saa olla odotusarvoja naisen käytökselle, kokemuksille ja asenteelle?

        Vai satuttaako se naisia niin syvältä kun se arvostelu ei kosketakkaan naisen ulkomuotoa esimerkiksi jolloin miehen voi lytätä pinnallisena jne. vaan se oikeasti naista vituttaa kun mies toteaa että nainen henkisesti kelpaamaton yksilö ja nainen tajuaa että mies on ehkä oikeassa?


      • Kertokaapahuvikseen
        aikuisten.oikeesti kirjoitti:

        Moikka taas!
        En minä väittänyt että se kuudes aisti mikään kompassi olis,
        joka vääjäämäti osittais tietä pohjoiseen.
        Tiedät kai sinäkin et myös kompassin saa sekaisin ja näyttämään jonnekkin aivan muualle.
        .
        (Ei se luonnotonta ole mutta se on helvetin typerää jos näkee että toinen on peluri, juoppo, renttu, paskajätkä, pettäjä jne.)
        Jos edes osittain jotain noista merkeistä olis näkyvissä, olis tosiaan typerää mennä leikkiin "tulella".
        Lähtökohtaisesti on jo todennäköistä et tulee polttaan sormensa,jopa sydämensä.
        .
        "Tässä keskusteltiin naisista sekä yhdestä miehestä jolla on luottmusongelma."
        Sen verran minäkin koen ymmärtäneeni...ehkä vähän ennemmänkin.
        .
        (Mietin tässä että paras tapa olisi kaiketi löytää ehkä naispuoleinen ystävä.)
        .
        Tarkoittanet naisystävällä lähinnä: kihlattua, avovaimoa...elikä jotain muuta kuin kaverisuhdetta!
        .
        (Pelkäsin joskus että näin kävisi kun takaiskuja tulisi, mutta en koskaan uskonut se n lopulta tapahtuvan ettei enää ole halua tutustua naisiin kokonaisina ihmisinä. Kai paras on opetella se toisten ihmisten hyväksikäyttö koska sitenhän naisetkin toimivat ja naisetkin näyttävät nauttivan sen kaltaisista miehistä koska sellaiset miehet eivät alistu naisille.
        .
        (Pelkäsin joskus että näin kävisi kun takaiskuja tulisi, mutta en koskaan uskonut se n lopulta tapahtuvan ettei enää ole halua tutustua naisiin kokonaisina ihmisinä. Kai paras on opetella se toisten ihmisten hyväksikäyttö koska sitenhän naisetkin toimivat ja naisetkin näyttävät nauttivan sen kaltaisista miehistä koska sellaiset miehet eivät alistu naisille.)
        .
        Tiedätkös että nyt mun tutka kiljuu täysillä punaista!
        Sulla on jumalattoman vanha kaava tässä menossa.
        Kaikki puhe on ollut siistiä petausta..sä et halua alistua naiselle...vaan tosissas haluat alistuvan muijan.
        Ja niitähän aina löytyy...pelastajia jotka kiskoo hukkuvan miehen kuiville, parantaa haavat, puhaltaa pipin pois ja elävät onnellisina yhdessä.
        .
        Haisee palaneelle...mut kaikilla ei ole hajuaistia.
        Kissan on katsottava mihin astuu, koska itse on nuoltava tassunsa. (minunkin)
        Olet provo!!!
        .
        Jk. Kyllä terve mies/nais suhde perustuu tasavertaisuuteen, toisen kunnioittamiseen, huomioimiseen vaikeissakin asioissa tunne tilat ja anteeksi antoon.
        Sitä sanotaan rakkaudeksi. Ihastuksen huuma on jotain muuta.

        Se täytyy ny kyl sanoa vielä että kommenttisi että jos yhdistää nämä mitä sanoit:
        ""Ja niitähän aina löytyy...pelastajia jotka kiskoo hukkuvan miehen kuiville, parantaa haavat, puhaltaa pipin pois ja elävät onnellisina yhdessä.""
        "Kyllä terve mies/nais suhde perustuu tasavertaisuuteen, toisen kunnioittamiseen, huomioimiseen vaikeissakin asioissa tunne tilat ja anteeksi antoon.""

        niin en tahdo itse olla pelastaja, mutta tietysti silti osin minut pelastaisi varmaan "nainen" ja suhde (jopa ystävyyssuhde) joka olisi ehkä keskimäärin tasapainoisempi jne. kuin moni muu suhde vaikuttaa olevan.
        En ole surkuttelija tyyppi enkä kaipaa ketään itkurievuksi, mutta kai jonkinlaista fiksuutta sitä odottaa toiselta siinä määrin paljon jota voi olla monen vaikea täyttää. Ei siis mitään hattaraa tai pelastusrengasta.

        Siinä mielessä harvasta naisesta varmaan on siihen koska monella tahtoo olla omat mielen ja tunteiden oikut lähinnä elämässään ja minusta tuntuu että olen niistä saanut ihan kyllikseni.


      • aikuisten.oikeesti
        Kertokaapahuvikseen kirjoitti:

        "Tiedätkös että nyt mun tutka kiljuu täysillä punaista!"

        Korjauta tutkasi.

        "Kaikki puhe on ollut siistiä petausta..sä et halua alistua naiselle...vaan tosissas haluat alistuvan muijan."

        Keittiöpsykologian kirjasi kannattaa päivittää uuteen versioon.
        Kuudes aistisi kertoo taas "totuuksia".

        Olen juuri niitä miehiä jotka eivät alistu naisille missään nimessä mutta jotka eivät myöskään yksinkertaisesti jaksa myöskään alistuvaa naista. Olen päätellyt että siinä juuri se vika piilee esimerkiksi että moni nainen odottaa että joko aletaan tossun alle tai miehen pitää dominoida, välimuodossa naiset hakevat asemaansa ja hämmentyvät.

        "Ja niitähän aina löytyy...pelastajia jotka kiskoo hukkuvan miehen kuiville, parantaa haavat, puhaltaa pipin pois ja elävät onnellisina yhdessä."

        Ero on vain siinä että en ole hukkumassa, minulla ei ole näkyviä haavoja joita parannella.

        Minua vituttaa jotkut äitihahmot pelastamassa minua aivan kuin minua vituttaa että minä joudun pelastamaan jonkun hakatun, piesten, petetyn "kuudennella aistilla" renttujen sänkyyn päätyneen tyttösen (olipa ikä mikä hyvänsä) itseltään.

        "Jk. Kyllä terve mies/nais suhde perustuu tasavertaisuuteen, toisen kunnioittamiseen, huomioimiseen vaikeissakin asioissa tunne tilat ja anteeksi antoon."

        jaa, minä olen huomannut että tuollaiset suhteet nykyaikana eivät ole niin yleisiä kuin olettaisi olevan.

        Kaiken anteeksi antaminen ei ole Rakkautta, vaan se on juuri sitä hoivaviettiä ja pelkoa sanolle että "olet vitun iljettävä ihminen, olen parempi ihminen kuin sinä, et ansaitse minua" -ja kävelemistä pois.

        Ongelma on se etten ole tavannut vertaistani.

        "Tarkoittanet naisystävällä lähinnä: kihlattua, avovaimoa...elikä jotain muuta kuin kaverisuhdetta!"

        No siis lopputulema jossain vaiheessa olisis hyvä edetä tuohon suuntaan, mutta ehkä naisystävän löytäminen kaveripohjalta voisi palauttaa uskoa naisiin ylipäätään tai siihen että sellaisia hyviä tapauksia on olemassa.

        On jotenkin huvittavaa että väität minun etsivän naista alistuvaksi kun minulla on vaatimuksia naisen käytöksen ja kunniallisuuden suhteen.
        Onkohan niin että naiset ovat niin alttiilta olemaan nykyään niin pentumaisia että kun joku kertoo tahtovansa jotain muuta niin se on "naisen kahlitsemista ja alistamista"?
        Miksi miehellä ei saa olla odotusarvoja naisen käytökselle, kokemuksille ja asenteelle?

        Vai satuttaako se naisia niin syvältä kun se arvostelu ei kosketakkaan naisen ulkomuotoa esimerkiksi jolloin miehen voi lytätä pinnallisena jne. vaan se oikeasti naista vituttaa kun mies toteaa että nainen henkisesti kelpaamaton yksilö ja nainen tajuaa että mies on ehkä oikeassa?

        (Olen juuri niitä miehiä jotka eivät alistu naisille missään nimessä mutta jotka eivät myöskään yksinkertaisesti jaksa myöskään alistuvaa naista.)
        .
        Miten siis ratkaiset ongelmat kun olette erimieltä kumppanisi kanssa? Jos kompromissiä ei ole olemassa?
        .
        (Miksi miehellä ei saa olla odotusarvoja naisen käytökselle, kokemuksille ja asenteelle?)
        .
        Totta kai saa olla, onhan niitä aina naisellakin; mut entä jos kaikki ei olekaan 100 %:sti sinun mieleesi. Ja jonkin asteinen kompromissi on löydyttävä jotta mahdollisuuksia olisi.
        Neuvotteletko asiasta vai päätätkö kokeilla parisuhteen luomista kaikesta huolimatta, vai luovutatko saman tien ?
        .
        (Vai satuttaako se naisia niin syvältä kun se arvostelu ei kosketakkaan naisen ulkomuotoa esimerkiksi jolloin miehen voi lytätä pinnallisena jne. vaan se oikeasti naista vituttaa kun mies toteaa että nainen henkisesti kelpaamaton yksilö ja nainen tajuaa että mies on ehkä oikeassa?)
        .
        Nimenomaan; EHKÄ on oikeassa! Jonkun muunkin mielestä kuin sinun, kun taas jonkun toisen mielestä et ole. Nämä ovat mielipiteitä/makuasioita joista ei oikeaa päätä löydy!
        Jonkun romurauta on toisen kulta, ymmärrätkö?
        .
        Minun keittiöpsygologiani sanoo: et olet itsekkin pettynyt itseesi ja tapaasi käsitellä asioita mustana tai valkoisena.
        Se on hiton raskasta olla täydellisyyden tavoittelija, se voi pilata koko parisuhteen muodostumisen. Parasta olis antaa anteeksi niin itselleen kuin parilleen: pikku virheet!
        ENKÄ tarkoita et syrjähypyt tai muijan pieksentä olis pikkuvirheitä.
        .
        Unohtunut merkkipäivä tai myöhästyminen tapaamisesta alle 10 min: ovat minusta ikäviä...mutt niitä sattuu valitettavasti elämässä. Turha nostaa kohtausta..sättiä siitä.
        Voin kertoa sulle yhden todella ikävän esimerkin liittyen itseeni:
        Saatan kiukuspäissäni sanoa sellaista mitä en tarkoita, mut tiedän sen koskevan toiseen. Annan siis "sanojen ruoskan" sivaltaa,silloin kun koen kokeneeni vääryyttä.
        Kadun sanomaani yleensä melkein heti, mut sanotut sanat eivät sanoomattomiksi muutu. Eivät vaikka kadun ja pyydän anteeksi.
        .
        Jokainen elää ja yrittää tulla onnelliseksi omalla tavallaan, niin sinäkin.
        Ei mulla ole enää muuta sanottavaa.


      • Kertokaapahuvikseen

        "Minun keittiöpsygologiani sanoo: et olet itsekkin pettynyt itseesi ja tapaasi käsitellä asioita mustana tai valkoisena. "

        Kuten sanoin. En ole todellakaan pettynyt itseeni.
        Tiedän itse missä seison ja mihin olen valmis.

        En tiedä miten tämä kääntyi keskusteluksi pikkuasioista ja kompromisseista kun ainakin itse olen aika monen naisen kohdalla nähnyt että elämän arvot ovat nähtävästi niin paljon vinksallaan että on tärkeämpää pit

        "Nimenomaan; EHKÄ on oikeassa! Jonkun muunkin mielestä kuin sinun, kun taas jonkun toisen mielestä et ole. Nämä ovat mielipiteitä/makuasioita joista ei oikeaa päätä löydy!

        Jonkun romurauta on toisen kulta, ymmärrätkö?"

        Näen aika vitusti vain romurautaa ympärilläni.


    • ErkkiEsimerkki5

      Vitun vatipää ja mene ite, olet ite -tyyliset kypsymättömät kommentit fiksuihin vastauksiin - eipä ihme että tyypillä on ongelmia. Mutta niin kauan kuin sitä ei myönnä että se ongelma on itsessä, niin ihan turha kysellä apuja. Ei tuollaista vinkujaa kukaan nainen kovin pitkään jaksa.

      • Kertokaapahuvikseen

        Paskoja kommentteja ja minun fiksuja viestejä.

        Mitä jos vedät äitisi vitun päähäsi.


      • tehtiiinköpipiä
        Kertokaapahuvikseen kirjoitti:

        Paskoja kommentteja ja minun fiksuja viestejä.

        Mitä jos vedät äitisi vitun päähäsi.

        Että noin fiksuja komentteja.


      • Kertokaapahuvikseen
        tehtiiinköpipiä kirjoitti:

        Että noin fiksuja komentteja.

        Et tehnyt mitään pipiä.

        Jollakin onnettomalla jonka ainut tehtävä on trollata ja miettiä omaa äitinsä persettä ei ole minuun minkäännäköistä vaikutusta. Kunhan tuhlaat arvokasta aikaani.

        Runkkaa nyt itsesi helvettiin.


      • puukulli

        Tjaahas, täällä ei oikein kestetä miehekkään reipasta kielenkäyttöä, jota naisiin pettynyt mies esittää. Minusta pettyneen miehen kuuluukin sanoa mielipiteensä räväkästi, josta myös tämänhetkinen pettynyt mielentila hyvin kuvastuu, eikä mitään liirumlaarumia. Asia ei kärsi pienestä kiroilusta, saivartelusta kylläkin. Mielestäni ap osuu asian ytimeen: naiset ovat nykyään epäluotettavampia ja vaativampia kuin miehet omankin kokemukseni mukaan ja varsinkin suomalaista perusjamppaa saa vedättää kuin vierasta sikaa, mamut on asia erikseen. Itse olen pohdiskellut, että oisko tämä tyhjäpäisen ylikansallisen median syytä, kaikenmaailman sinkut-sarjoissa mies on pelkkä esine, jolla aikansa leikitään ja vaihdetaan ku kyllästytään. Ja sitte terapoidaan naistenlehdissä, mikä narsistisissa ja lapsellisissa miehissä on oikein vikana. Naimisiin mennään näkemättä kumppania suoraan alttarilla ja sitte hetikohta erotaan. Ja tää on muka hauskaa viihdettä! Eipä oikeestaan ihme, et naisten emansipoituminen on menny ihan överiksi ja kunnollinen mies ahdistuu. Ydinperheen alamäki jyrkkenee ja vain rikkaimmat ja komeimmat pomppivat vastenmielisissä irtosuhteissa, joissa ei ole tunteille sijaa. Oliskohan vielä naisia, joita tämä kaikki hömppä ei ole tyystin sekoittanut? Älä ap kuitenkaan kokonaan luovuta vielä, onhan ulkomaisiakin naisia. Sitä vaihtoehtoa oon harkinnu itsekin. Mä oon kohta viiskymppinen sinkku, ni et viel kolmenkympin korvilla ei kannata vaipua ihan epätoivoon, en minäkään monista pettymyksistä huolimatta. Tilanne on kyllä paskamainen ja haastava, myönnettäköön...


      • Kertokaapahuvikseen
        puukulli kirjoitti:

        Tjaahas, täällä ei oikein kestetä miehekkään reipasta kielenkäyttöä, jota naisiin pettynyt mies esittää. Minusta pettyneen miehen kuuluukin sanoa mielipiteensä räväkästi, josta myös tämänhetkinen pettynyt mielentila hyvin kuvastuu, eikä mitään liirumlaarumia. Asia ei kärsi pienestä kiroilusta, saivartelusta kylläkin. Mielestäni ap osuu asian ytimeen: naiset ovat nykyään epäluotettavampia ja vaativampia kuin miehet omankin kokemukseni mukaan ja varsinkin suomalaista perusjamppaa saa vedättää kuin vierasta sikaa, mamut on asia erikseen. Itse olen pohdiskellut, että oisko tämä tyhjäpäisen ylikansallisen median syytä, kaikenmaailman sinkut-sarjoissa mies on pelkkä esine, jolla aikansa leikitään ja vaihdetaan ku kyllästytään. Ja sitte terapoidaan naistenlehdissä, mikä narsistisissa ja lapsellisissa miehissä on oikein vikana. Naimisiin mennään näkemättä kumppania suoraan alttarilla ja sitte hetikohta erotaan. Ja tää on muka hauskaa viihdettä! Eipä oikeestaan ihme, et naisten emansipoituminen on menny ihan överiksi ja kunnollinen mies ahdistuu. Ydinperheen alamäki jyrkkenee ja vain rikkaimmat ja komeimmat pomppivat vastenmielisissä irtosuhteissa, joissa ei ole tunteille sijaa. Oliskohan vielä naisia, joita tämä kaikki hömppä ei ole tyystin sekoittanut? Älä ap kuitenkaan kokonaan luovuta vielä, onhan ulkomaisiakin naisia. Sitä vaihtoehtoa oon harkinnu itsekin. Mä oon kohta viiskymppinen sinkku, ni et viel kolmenkympin korvilla ei kannata vaipua ihan epätoivoon, en minäkään monista pettymyksistä huolimatta. Tilanne on kyllä paskamainen ja haastava, myönnettäköön...

        Minä en tiedä miten monet miehet jaksavat ylipäätään olla naisten kanssa tekemisissä ellei lasketa mukaan joitakin nuorena alkaneita pitempään jatkuneita suhteita joissa se sopiva nainen on tavattu sopivissa olosuhteissa.

        Koska jokapuolelta tulee esimerkkejä mtien narsistisia vittupäitä naisista on tullut.

        En tiedä olenko erityisen vanhanaikainen edes koska olen pitänyt itseäni liberaalina, mutta kun katsoo tätä typeryyttä joka liittyy parisuhteisiin ja jossa paljon on merkitystä millaiseksi nykynaiset ovat muodostuneet niin ei voi kuin pyöritellä päätään.

        En näe naisten etsivän ihmistä rinnalle vaan toteuttavan jotain helvetin unelmaelämäänsä jsosa mies on esimerkiksi vain joku väline tai kokemusten antaja.

        Se magia naisista on hävinnyt täydellisesti ja odotan sitä hetkeä kun juuri tapaamani nainen olenpa hänesstä kiinnostunut tai en paljastaa ne ikävät puolensa. Nykyään tuntuu myös että kaikki on "inhimillistä" joten kaikki pitää hyväksyä.

        Minuakin on varatut naiset hakkailleet jne. ja tulee mieleen että miten vitussa tästä tuli tällaista?


    • niksipirkko

      Ainoa varteenotettava asia johon takerruin on se, että ainaskin on hyvä asenne ja ollaan huomattu,että psykiatria se meidän kansan asioita on sotkenut, en voi käsittää miten joku joka ei ole onnistunut omissa parisuhteissaan yhä uudelleen ja uudelleen voi terapoida yhtään ketään. Auttamisen sijasta he yrittävät narsistisesti omia mielipiteitään sinulle manipuloiden tuoda omiksesi. Avioerojutuissa he eivät auta pareja pysymään yhdessä vaan auttavat heitä eroamaan jolloin ongelma ei tule selvitetyksi ja kohdatuksi. Lapsien kannalta tälläinen erottaminen rahastamalla on aivan hirveä jo ajatuksenakin. Psykiatria haluaa tuottaa onnettomia perheitä ei auttaa niitä jatkamaan ja eheytymään jotta lapset voisiva oppia, että parisuhdeongelmistakin selvitään. Seuraava sukupolvi sitten enää vain jahkaa ja jahkaa eikä löydä kumppania. kiitosta vaan psykopaatit suomen kansan tuhoamisesta. Mut he itse siis ansaitsevat rahaa sillä, että tuhoavat ihmissuhteita etteivät auta. Se se on rikollista,ei auttamiseen viittaavaa. Sen laitoksen hampaissa mies joutuu aina heikompaan asemaan, vain siksi,että alalla on paljon naisia joilla on psyykkisiä ongelmia toista sukupuolta kohtaan. Ne koulutetaan eli manipuloidaan uskomaan teeseihinsä, todellisuudessa eivät oikeasti edes kuuntele mitä ihminen oikeasti sanoo.

      Toivon sinun löytävän tien eteenpäin.

    • luotannaiseen

      Huonosti on aloittajan asiat. Taikka vikaa voi olla paljon muussa kuin naisissa. Naislogiikka on välillä sellaista ettei me miehet meinata ymmärtää. Enempi niitä rettuja, juoppoja ja laiskoja taitaa löytyä vielä mieskunnan puolelta. Jos tavoittelee ns. liian hyvää ja saa pari kertaa rukkaset niin sitä ei sitten uskalla enää edes yrittää. Kannattaa etsiä tyttökaveria vertaisistaan ihmisistä. Onnistumisen edellytyksenä on aina ensin hyvä käytös ja toisen kunnioittaminen. Yhteiset harrastukset auttaa asiaa ja se seurustelutaito. Naiset ovat tulleet itsenäisemmäksi eivätkä ole enää niinpaljon miehistä riippuvaisia. Muuta asennetta ja aloita alusta, onnea matkaan.

      • Kertokaapahuvikseen

        Aivan, mutta niitä vertaisia on niin vähän että niitä on vaikea löytää.
        Miksi minun tulisi kunnioittaa naisia jos heistä näkee että he eivät kunnioita muita kuin itseään?

        "Muuta asennetta ja aloita alusta, onnea matkaan."

        Mitä vitun asenntta?

        Miksi kimmotat vian taas minun asenteeseeni?

        Et sinä mies ole jos luotat naisiin tuosta vaan vain joku hiiri joka ei uskalla olla mies ettei jää ilman naista.


      • Kertokaapahuvikseen

        " Jos tavoittelee ns. liian hyvää ja saa pari kertaa rukkaset niin sitä ei sitten uskalla enää edes yrittää. Kannattaa etsiä tyttökaveria vertaisistaan ihmisistä."

        Ja vatipää, tässä ei ollut kyse pareista pakeista jotka olisin saanut joltain "liaan hyvältä".

        Ne "hyvät naiset" ne vasta vittupäitä ovatkin kun pissa on noussut päähän miesten suosiosta. En edes sellaisia tavoittele.


      • aikuisten.oikeesti

        "Et sinä mies ole jos luotat naisiin tuosta vaan, vain joku hiiri, joka ei uskalla olla mies ettei jää ilman naista.
        Ja vatipää: tässä ei ollut kyse pareista pakeista jotka olisin saanut joltain "liian hyvältä".
        Ne "hyvät naiset" ne vasta vittupäitä ovatkin, kun pissa on noussut päähän miesten suosiosta. En edes sellaisia tavoittele."

        - Olen paljon ajatellut sun agressiotasi näiden keskustelujen pohjalta,
        ja noita tiedon murusia joita olet itsestäsi antanut.

        "En ole asunut naisen kanssa joten en osaa sanoa.
        Tarkoitan ihan tapailemista, yhteydenpitoa ja ylipäätään olemista ja seurustelua.
        Käytännössä on mahdoton saada itsensä niin kasaan että lähtisi yrittämään enää suhdetta."

        Olen pahoillani et sulla on noin vaikeaa, mut tossa mielentilassa sun on mahdotonta
        aloittaa mitään. Lakkaa yrittämästä vähäksi aikaa ja rauhoitu.
        Elä itsellesi ja ystävillesi, äläkä hötkyile. Koskaan et tiedä mitä aika tuo yllättäen eteesi.

        Mulla vaan soi korvissa:
        Et ole mies jos luotat naiseen! Naiseen luottaa vaan HIIRI...
        A) petetyksi tulee myös naisia...saat uskoa sen!
        Mä taas olen sitä mieltä et mitään parisuhdetta on mahdoton edes yrittää:
        ilman luottamusta.
        Luottamusta ei taas synny ilman rehellisyyttä ja oikeudenmukaisuutta,
        sitä toista osapuolta kohtaan.
        Ja kun luottamus on kokonaan mennyt: ei ole mitään syytä jatkaa parisuhdetta.
        .
        Toivottavasti sinun adrenaliinitasosi ei taas nouse jo pelkästä keskustelusta.
        Mukavaa keväistä viikonloppua sulle.


      • Kertokaapahuvikseen
        aikuisten.oikeesti kirjoitti:

        "Et sinä mies ole jos luotat naisiin tuosta vaan, vain joku hiiri, joka ei uskalla olla mies ettei jää ilman naista.
        Ja vatipää: tässä ei ollut kyse pareista pakeista jotka olisin saanut joltain "liian hyvältä".
        Ne "hyvät naiset" ne vasta vittupäitä ovatkin, kun pissa on noussut päähän miesten suosiosta. En edes sellaisia tavoittele."

        - Olen paljon ajatellut sun agressiotasi näiden keskustelujen pohjalta,
        ja noita tiedon murusia joita olet itsestäsi antanut.

        "En ole asunut naisen kanssa joten en osaa sanoa.
        Tarkoitan ihan tapailemista, yhteydenpitoa ja ylipäätään olemista ja seurustelua.
        Käytännössä on mahdoton saada itsensä niin kasaan että lähtisi yrittämään enää suhdetta."

        Olen pahoillani et sulla on noin vaikeaa, mut tossa mielentilassa sun on mahdotonta
        aloittaa mitään. Lakkaa yrittämästä vähäksi aikaa ja rauhoitu.
        Elä itsellesi ja ystävillesi, äläkä hötkyile. Koskaan et tiedä mitä aika tuo yllättäen eteesi.

        Mulla vaan soi korvissa:
        Et ole mies jos luotat naiseen! Naiseen luottaa vaan HIIRI...
        A) petetyksi tulee myös naisia...saat uskoa sen!
        Mä taas olen sitä mieltä et mitään parisuhdetta on mahdoton edes yrittää:
        ilman luottamusta.
        Luottamusta ei taas synny ilman rehellisyyttä ja oikeudenmukaisuutta,
        sitä toista osapuolta kohtaan.
        Ja kun luottamus on kokonaan mennyt: ei ole mitään syytä jatkaa parisuhdetta.
        .
        Toivottavasti sinun adrenaliinitasosi ei taas nouse jo pelkästä keskustelusta.
        Mukavaa keväistä viikonloppua sulle.

        "Luottamusta ei taas synny ilman rehellisyyttä ja oikeudenmukaisuutta,"

        Kyllä, mutta mistä löydät nykynaisista rehellisyyttä ja oikeudenmukaisuutta?

        Vaatimuksia, haluja, unelmia ja hössönlöötä löytyy, mutta ei sydäntä ja selkärankaa.

        "Toivottavasti sinun adrenaliinitasosi ei taas nouse jo pelkästä keskustelusta."

        Yrittäisit nyt sinäkin pikkaisen ymmärtää että se mitä henkilö tänne palstalle kirjoittaa ja millä tyylillä ei välttämättä kuvaa millään lailla hänen tunnetilaansa.

        "Olen pahoillani et sulla on noin vaikeaa, mut tossa mielentilassa sun on mahdotonta

        aloittaa mitään. Lakkaa yrittämästä vähäksi aikaa ja rauhoitu.

        Elä itsellesi ja ystävillesi, äläkä hötkyile. Koskaan et tiedä mitä aika tuo yllättäen eteesi."

        Niin no eihän tässä mene kuin elämä hukkaan.
        Vittu, olen odotellut suurimman osan elämästäni sitä naista ja ollut "rauhassa".

        Katso, minä olen MIES. Meille ne naiset eivät tule valmiina vaan me joudumme tekemään asioille jotain.

        Te taas istutte passiivisena perseellänne kunnes päädytte suhteeseen kun joku mies sokeasti luottaa teihin.

        "Olen pahoillani et sulla on noin vaikeaa, mut tossa mielentilassa sun on mahdotonta

        aloittaa mitään."

        Älä huoli. En minä enää vakavaa suhdetta etsi. Jonkun nuoren reiän johon nussia. Olen saanut teistä tarpeekseni.


    • No itse olen vuodesta 2003 alkanut olemaan ukkoseni kanssa. Ja siihen ikään menetin luottamuksen miehiin. Mutta jotenkin ihmeen kaupalla toi karvanaama jaksanut katsella ja tehnyt maagisen 5lasta kanssani ja vaikka meillä vauva on vauvakuume taas miehelle iskenyt. En tiedä mistä johtuu mutta kiimaiselta vaikuttaa.

    • Yjfugkjöllöjhfzf

      Mua vituttavat kaikki ihmiset.

    • Edwardo_ja_kaljapaffit

      Alottajalla hyviä pointteja erityisesti alussa, ihan joka viestiä vänkäilystä lopussa en jaksanutkaan lukea.

      Mutta onhan se aivan perseestä miehisestä näkökulmasta, kun naisilla tuntuu kilpailutus jatkuvan suhteen alussakin vielä ja muutenkin odotetaan että mies johtaa ja hoitaa hommat, jolloin ite voidaan vaan möllöttää ja nauttia. Ja tietty kilpailuttaa vasemmalla kädellä sillä älypuhelimella... Eihän tuommosia tee kuin mieli hetki panna, oli miten kultainen muuten tahansa. Toki sitten on myös naisia jotkaa aidosti hullaantuu hetimiten, mutta silloin ei itellä ole ollut kummoisiakaan tunteita, joten on joutunut pahoitellen hylkäämän neitosen pikapikaa.

      Yhteen normaaliin ja kaikin puolin ihanaan naiseen aikanaan törmäsin ja siitä tulikin pitkä suhde. Mutta muuten tuntuu, että jos naista on lykätty älyllä ja kauneudella, niin päässä sitten viiraa vähintään ja käytös on hyvin viheliästä. Eipä sitä turhaan tekijämiesten saunailloissa raatata pyhästä kolminaisuudesta, joista mies joutuu valitsemaan kaksi soidinpuuhissa. Eli joko kauneudesta, älystä tai tasapainoisuudesta joutuu tinkimään. Yhdessäkään naisessa ei tunnu kaikki ominaisuudet asuvan, liekkö pään pehmeydestä vai mistä kyse?

    • Anonyymi

      Naiset ovat kaikki koiran paskaa. Se täytyy vain hyväksyä että on olemassa vain paskoja naisia. Ne kuitenkin synnyttää ja miehillä on loputon pillunhimo biologisista tekijöistä johtuen. Jos ihmisiä kloonattaisiin niin yksikään mies ei näkisi sitä vaivaa ja tuskaa ja paskaa naisten kanssa. Pillu saa miehet nyt ainakin toistaiseksi sietämään tuota paskasukupuolta. Aika vähän mitään muuta hyväähän niissä on.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      450
      4839
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1722
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      94
      1468
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1359
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      22
      1326
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      53
      1218
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1075
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      1000
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      885
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      859
    Aihe