Sami.a ja muut eheyttäjät fanittavat kidutusta

Reddington

Kuten palstalla hyvin tiedetään fanitta sami.a eheytyshoitoja. Todellisuus näistä "hoidoista" on karmaisevaa luettavaa. "Hoidoissa" niiden saajaa kohtaan käytetään fyysistä väkivaltaa, esimerkiksi sähköä ja raajojen polttamista (1). Sami.a ja muut eheyttäjät ilmeisesti hyväksyvät tällaisen "terapian". Myös nälkiinnyttämistä käytetään keinona "terapoinnissa" (2). YK:n kidutuksen vastainen työryhmä on julistanut käytännön epäinhimilliseksi (3), mutta sehän ei eheytyshoitojen faneja haittaa. He ovat riemuissaan koska maailmassa on kuitenkin aina yksi homo vähemmän, tapettiin hänet sitten "terapialla" tai kun henkinen ja fyysinen kidutus on ajanut hänet itsemurhaan (4,5). Usein eheyttäjät vetoavat tohtori Robert spitzerin tutkimukseen jonka mukaan "terapia" todella toimii. Tohtori Spitzer puolestaan on todennut, ettei "terapia" ole toimivaa (6). Tätä mieltä ovat myös muut asiantuntijat (7). Kuitenkin eheyttäjät ovat valmiita menemään niin pitkälle että ovat valmiit valehtelemaan asiansa puolesta (8), siksi ettei heidän ahtaaseen ja vihamieliseen maailmankuvaansa sovi muiden aikuisten elämäntapojen kunnioittaminen, joissa ei vahingoiteta ketään ja jotka toteuttavat seksuaalisuuttaan aikuisten ihmisten kesken ja yhteisymmärryksessä, vaan heidän maailmansa on toimittava eheyttäjien säännöillä, jotka eheyttäjät ovat sairaalloisessa vallanhimossaa luoneet.

(1) http://www.dailymail.co.uk/news/article-2046324/Victim-gay-conversion-therapy-describes-tortured-aged-12.html

(2) http://beforeitsnews.com/alternative/2013/04/three-teens-starved-tortured-and-killed-at-gay-conversion-camp-2633300.html

(3) http://www.advocate.com/commentary/2014/11/10/op-ed-why-were-telling-un-conversion-therapy-torture

(4) http://www.hrc.org/resources/entry/the-lies-and-dangers-of-reparative-therapy

(5) http://www.people.com/article/obama-conversion-therapy-leelah-alcorn

(6) http://www.nytimes.com/2012/05/19/health/dr-robert-l-spitzer-noted-psychiatrist-apologizes-for-study-on-gay-cure.html?_r=0

(7) http://76crimes.com/ex-gay-therapy-what-reputable-experts-have-to-say/

(8) http://www.salon.com/2013/04/25/conversion_therapy_advocate_issues_formal_apology_renounces_ex_gay_past/

42

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jos totta puhutaan, en usko minkäänlaisiin eheytyshoitoihin. Enneminkin kannatan sitä, että ihminen saa itse päättää hoidoista, joilla voisi vähentää haitallisuutta.
      Miksi ihminen ei saisi vaikuttaa häiritsevään homoseksuaalisuuteen, jos kokee sen olevan haitallista?

• Reddington

Jos henkilö omasta halustaan ilman painostusta sellaista kokee, niin voihan hän yrittää. Ei tosin tule onnistumaan, mutta jos kukaan tai mikään ei painosta, niin senkun.

• aisa_m

Miksi sinä sami et pyri eheytymään kunnolliseksi, koska häiritsevä täyskyrpäisyytesi täytyy olla haitallista myös itsellesi?

• Kaksi suuri merkityksellistä asiaa mutta eivät vaalien kandinaatit ota niihin kantaa koska voivat menettää ääniä.

Alkoholin suurkuluttajat ovat useimmin miehiä ja valitettavasti se on lisääntynyt myös naisten keskuudessa huomattavasti.
        Toinen on ylipaino. Olemme kaiketi toisella sijalla maailman "listalla".

Kumpa noita ongelmia (sairauksia) pystyttäisiin vähentämään niin siinä olisi todellinen voitto elämänlaadulle.
        Sami onko sinua joskus joku homo häirinnyt tai ahdistellut. Itse olen wanha ruma mies ja pitkän elämäni aikana ei kertaakaan kukaan homo ole minua "häirinnyt".

• epikuros kirjoitti:

Kaksi suuri merkityksellistä asiaa mutta eivät vaalien kandinaatit ota niihin kantaa koska voivat menettää ääniä.

Alkoholin suurkuluttajat ovat useimmin miehiä ja valitettavasti se on lisääntynyt myös naisten keskuudessa huomattavasti.

Kumpa noita ongelmia (sairauksia) pystyttäisiin vähentämään niin siinä olisi todellinen voitto elämänlaadulle.
        Sami onko sinua joskus joku homo häirinnyt tai ahdistellut. Itse olen wanha ruma mies ja pitkän elämäni aikana ei kertaakaan kukaan homo ole minua "häirinnyt".

”Sami onko sinua joskus joku homo häirinnyt tai ahdistellut. Itse olen wanha ruma mies ja pitkän elämäni aikana ei kertaakaan kukaan homo ole minua "häirinnyt".”

Tätä on kysytty ennenkin.
        Nuorena homot yrittivät iskeä minua, mutta ei siitä ollut varsinaista häiriötä. Seuraaminen toki vähän häiritsi, koska en tiennyt homojen motiivia. Yleensä homot uskoivat, mutta tosinaan lähtivät seuraamaan. Nuorena se tuntui uhkaavalta. Ilmeisesti kyse oli ”normaalista” homouden ilmiöstä: nuoret pojat ovat homoille pakkomielle.

Nyt sitten tässä vaiheessa yleensä alkaa homohehkutus siitä, että minulle on jäänyt homopatoutumia, joita puran keskustelupalstoilla. Kaikki tietenkin johtuu siitä, että olen torjunut oman homouden.

• fda

Siltähän se vähän vaikuttaa.

• epikuros kirjoitti:

Kaksi suuri merkityksellistä asiaa mutta eivät vaalien kandinaatit ota niihin kantaa koska voivat menettää ääniä.

Antaisi juoppojen juoda vaan. Mitä nuorempana juopotteluun taipuvainen juoppottelun aloittaa, sitä nuorempana kuolee, ja vähemmän jälkeläisiä jättää.
        Eli pitkällä tähtäimellä paras keino juoppojen vähentämiseen olisi ilmainen viina. Luonnonvalinta hoitaisi loput.

• Rudolf Hössin muistelmakirjassa kerrotaan miten huonosti homojen eheytys onnistui Dachaun keskitysleirisssä.

• Seta on kieltänyt häiritsevän homoseksuaalisuuden hoitamisen julkisen terveydenhuollon piirissä. Enneminkin kyseessä on siedätyspakko kuin homojen pakkoeheyttäminen.

Seta on yhden asian liike, joka ei katso hyvällä pettureita eli niitä, joita homoseksuaalinen taipumus häiritsee ja aiheuttaa elämän laadun heikkenemistä. Seta syrjii homoseksuaaleja.
      Jos et ole Setan puolella olet Setaa vastaan, ja alkaa paska lentämään.

• ÄläValehtele

Ei ole kieltänyt, eheytyshoitoja ei julkisen terveydenhuollon piirissä harrasteta koska ne eivät ole lääketiedettä vaan puoskarointia.

• ÄläValehtele kirjoitti:

Ei ole kieltänyt, eheytyshoitoja ei julkisen terveydenhuollon piirissä harrasteta koska ne eivät ole lääketiedettä vaan puoskarointia.

Mutta SAMIA. Ei sinunkaan "elämänlaatu" nyt kovin hyvä näytä olevan; ja elämäsi selvästi häiritsee sinua ja siinä sivussa monia muitakin. Oletko tosiaan miettinyt hoitoa vaikka julkisessa terveydenhuollossa?

SETA ei ole ainakaan minun ratkaisuihin ottanut kantaa, enkä tunne yhtään sellaistakaan tapausta, jossa SETA tai joku homo olisi ollut vihainen, jos joku homo alkaa olemaan hetero. Emme kai nyt niin ahdasmielisiä ole.

• ÄläValehtele kirjoitti:

”Ei ole kieltänyt, eheytyshoitoja ei julkisen terveydenhuollon piirissä harrasteta koska ne eivät ole lääketiedettä vaan puoskarointia.”

Totuus on, että Seta kielsi hoidot, joiden tarkoitus oli eheyttää homoseksuaalisuudesta. Ei ollut mikään yllätys Setalta. Setan mukaan homoseksuaalisuus on kuolemantuomio, josta ei ole paluuta.

• torre12 kirjoitti:

Mutta SAMIA. Ei sinunkaan "elämänlaatu" nyt kovin hyvä näytä olevan; ja elämäsi selvästi häiritsee sinua ja siinä sivussa monia muitakin. Oletko tosiaan miettinyt hoitoa vaikka julkisessa terveydenhuollossa?

SETA ei ole ainakaan minun ratkaisuihin ottanut kantaa, enkä tunne yhtään sellaistakaan tapausta, jossa SETA tai joku homo olisi ollut vihainen, jos joku homo alkaa olemaan hetero. Emme kai nyt niin ahdasmielisiä ole.

"enkä tunne yhtään sellaistakaan tapausta, jossa SETA tai joku homo olisi ollut vihainen, jos joku homo alkaa olemaan hetero. Emme kai nyt niin ahdasmielisiä ole."

Olet tekopyhä. Tosuus on, että Seta vihaa homoseksuaalisen taipumuksen hoitamista. Sellainen katsotaan petturuudeksi ja puoskaroinniksi. Toisinpäin homma kyllä toimii, kunhan eheytetään heteroja homoiksi. Se ei ole puoskarointia.

• sami-a kirjoitti:

”Ei ole kieltänyt, eheytyshoitoja ei julkisen terveydenhuollon piirissä harrasteta koska ne eivät ole lääketiedettä vaan puoskarointia.”

Totuus on, että Seta kielsi hoidot, joiden tarkoitus oli eheyttää homoseksuaalisuudesta. Ei ollut mikään yllätys Setalta. Setan mukaan homoseksuaalisuus on kuolemantuomio, josta ei ole paluuta.

Luultavasti SETA on sitten varsin oikeassa. Homoseksuaalisuus kun on kuolemantuomio siinä kuin biseksuaalisuus tai heterous. Niitä ei juuri voi muuksi muuttaa. Näin ainakin itse olen asian nähnyt,

On joikatakin heteroja, jotka ovat jossain vaiheessa huomanneet rakastuneensa yllättäen omaa sukupuoleensa, ja vastaavasti on homoseksuaalisia, jotka ovat alkaneet olemaan vastakkaisen sukupuolen kanssa, Mutta nuo tapaukset ovat marginaalia, hyvin harvinaista. Eli tavallisesti me olemme sitä mitä olemme. Millään konstilla emme muuksi muutu.

• torre12 kirjoitti:

Luultavasti SETA on sitten varsin oikeassa. Homoseksuaalisuus kun on kuolemantuomio siinä kuin biseksuaalisuus tai heterous. Niitä ei juuri voi muuksi muuttaa. Näin ainakin itse olen asian nähnyt,

On joikatakin heteroja, jotka ovat jossain vaiheessa huomanneet rakastuneensa yllättäen omaa sukupuoleensa, ja vastaavasti on homoseksuaalisia, jotka ovat alkaneet olemaan vastakkaisen sukupuolen kanssa, Mutta nuo tapaukset ovat marginaalia, hyvin harvinaista. Eli tavallisesti me olemme sitä mitä olemme. Millään konstilla emme muuksi muutu.

Ja että "tekopyhä". Olen kai niin kaukana SETA:sta, etten ole perillä mitä he tekevät. Olen käynyt kerran heidän tapaamisessa. Minun korviin tai silmiin ei vain ole sitten sattunut sitä mitä sinä olet kuullut.

• torre12 kirjoitti:

”Eli tavallisesti me olemme sitä mitä olemme.”

Tarvitaanko siihen voimakasta lainsäädäntöä, että saat olla sellainen kuin olet? Sehän ei ole tavallista, että tarvitaan voimakkaita juridisia toimenpiteitä.

• sami-a kirjoitti:

Tarvitaanko siihen voimakasta lainsäädäntöä, että saat olla sellainen kuin olet? Sehän ei ole tavallista, että tarvitaan voimakkaita juridisia toimenpiteitä.

"Voimakas lainsäädäntö" tähtää ainakin siihen, että me voisimme avioitua kuten tekin. Ei se kovin voimakkaalta vaikuta, koska vastaava laki on jo olemassa. Laki adoptio-oikeudestakin on jo olemassa. Ja se, että voi ottaa saman sukunimen. Kyse on siis samoista oikeuksista. vaikka sinun intresseissä onkin, että vain sinä ja kaltaisesi voivat olla meitä paremmissa asemissa.

• torre12 kirjoitti:

Entä minä?
        Kuinka voimakkaita juridisia toimenpiteitä on vireillä, että saan olla sellainen kuin olen? Kaikilla ei ilmeisimmin ole tasa-arvoista oikeutta olla oma itsensä. Kiitos tekopyhästä vastauksestasi jo etukäteen.

”Luultavasti SETA on sitten varsin oikeassa.”

Seta on kamppaillut härskisti asemaan, jossa sillä on eniten totuusarvoa. Tämä ei kuitenkaan tarkoita sitä, että Seta olisi eniten oikeassa. Historian valossa totuusarvosta on ennenkin kamppailtu, koska sen varjolla eturyhmän etu saadaan vietyä läpi yleisellä tasolla. Yhteistä totuusarvon tavoittelijoille on se, että yhteiskunnassa on mätäpesäkkeitä, jotka he hyvyydessään suostuvat poistamaan. Heidän totuus on tietenkin kaikille muillekin hyödyllistä. Seta on yleishyödyllinen järjestö. Kaikki voittavat ja hyötyvät, kunhan Seta saa tahtomansa läpi. Lähinnä tulee mieleen sotapropagandalaki.

• torre12 kirjoitti:

"Voimakas lainsäädäntö" tähtää ainakin siihen, että me voisimme avioitua kuten tekin. Ei se kovin voimakkaalta vaikuta, koska vastaava laki on jo olemassa. Laki adoptio-oikeudestakin on jo olemassa. Ja se, että voi ottaa saman sukunimen. Kyse on siis samoista oikeuksista. vaikka sinun intresseissä onkin, että vain sinä ja kaltaisesi voivat olla meitä paremmissa asemissa.

"Voimakas lainsäädäntö" tähtää ainakin siihen, että me voisimme avioitua kuten tekin. Ei se kovin voimakkaalta vaikuta”

Kulttuurin muutos on voimakas toimenpide, tehtiin se sitten lain tai propagandan avulla. Eikä pelkkä kulttuurin muutos riitä Setalle, vaan käsitykset olevaisuudesta ja ihmisyydestäkin pitää muuttaa. Se ei onnistuisi ilman voimakasta juridiikkaa, jonka avulla kriminalisoidaan vääränlaisia käsityksiä olevaisuudesta ja ihmisyydestä.

Tavoite on, että kulttuuria ja käsityksiä muuttamalla ihminenkin muuttuisi Setan ihmiskäsityksen mukaiseksi.
        Ihminen tavallaan luo itsensä uudelleen. Homous on näin ollen Setan versio uudesta luomuksesta.

• Reddington
        sami-a kirjoitti:

"Voimakas lainsäädäntö" tähtää ainakin siihen, että me voisimme avioitua kuten tekin. Ei se kovin voimakkaalta vaikuta”

Kulttuurin muutos on voimakas toimenpide, tehtiin se sitten lain tai propagandan avulla. Eikä pelkkä kulttuurin muutos riitä Setalle, vaan käsitykset olevaisuudesta ja ihmisyydestäkin pitää muuttaa. Se ei onnistuisi ilman voimakasta juridiikkaa, jonka avulla kriminalisoidaan vääränlaisia käsityksiä olevaisuudesta ja ihmisyydestä.

Tavoite on, että kulttuuria ja käsityksiä muuttamalla ihminenkin muuttuisi Setan ihmiskäsityksen mukaiseksi.
        Ihminen tavallaan luo itsensä uudelleen. Homous on näin ollen Setan versio uudesta luomuksesta.

Niin, niin sami. Kyllä me tiedämme että sinä haluaisit kiduttaa homoja. Onneksi et saa...

• sami-a kirjoitti:

"enkä tunne yhtään sellaistakaan tapausta, jossa SETA tai joku homo olisi ollut vihainen, jos joku homo alkaa olemaan hetero. Emme kai nyt niin ahdasmielisiä ole."

Olet tekopyhä. Tosuus on, että Seta vihaa homoseksuaalisen taipumuksen hoitamista. Sellainen katsotaan petturuudeksi ja puoskaroinniksi. Toisinpäin homma kyllä toimii, kunhan eheytetään heteroja homoiksi. Se ei ole puoskarointia.

"Totuus on, että Seta kielsi hoidot, joiden tarkoitus oli eheyttää homoseksuaalisuudesta."

SETA kielsi? Miten ja milloin? Onko se niin voimakas?

"Setan mukaan homoseksuaalisuus on kuolemantuomio, josta ei ole paluuta."

Setan mukaan? Milloin ja missä Seta on noin sanonut tai antanut tuollaisen julkilausuman?

" Toisinpäin homma kyllä toimii, kunhan eheytetään heteroja homoiksi. Se ei ole puoskarointia."

Missä tuollaista tapahtuu?

• Tuo avarsi paljon, kiitos SAMIA. On toki tunnettu tosiasia, että moni eheytyksessä ollut on tehnyt itsetuhoisen teon. Se ei kaikille siis sovi, joten on ainakin tarkoin katsottava kuka sinne voidaan panna, ja vielä, että on tarkoin katsottava kenet on otettava "hoidosta" pois.

• torre12 kirjoitti:

Tuo avarsi paljon, kiitos SAMIA. On toki tunnettu tosiasia, että moni eheytyksessä ollut on tehnyt itsetuhoisen teon. Se ei kaikille siis sovi, joten on ainakin tarkoin katsottava kuka sinne voidaan panna, ja vielä, että on tarkoin katsottava kenet on otettava "hoidosta" pois.

”On toki tunnettu tosiasia, että moni eheytyksessä ollut on tehnyt itsetuhoisen teon.”

Ei varsinaisesti johdu eheytyksestä, vaan että homoseksuaalin itsemurha alttius on moninkertainen verrattuna heteron vastaavaan. Tottakai voit väittää, että homot tekevät itsemurhia siksi, että ulkopuolinen paine ajaa heidät itsemurhiin. Silloin sinun ei tarvitse ottaa vastuuta. Uhrina olo on mukavampaa kuin vastuuotto omasta elämästä.

Homot tekevät itsemurhia, koska lukevat Samin kirjoituksia.
        Ilman minua he eivät tekisi itsemurhia.

• samib

Missä homo siellä SamiA.Sattumaa?
        Ennemminkin Älykästä Suunnittelua.

• sami-a kirjoitti:

”On toki tunnettu tosiasia, että moni eheytyksessä ollut on tehnyt itsetuhoisen teon.”

Ei varsinaisesti johdu eheytyksestä, vaan että homoseksuaalin itsemurha alttius on moninkertainen verrattuna heteron vastaavaan. Tottakai voit väittää, että homot tekevät itsemurhia siksi, että ulkopuolinen paine ajaa heidät itsemurhiin. Silloin sinun ei tarvitse ottaa vastuuta. Uhrina olo on mukavampaa kuin vastuuotto omasta elämästä.

No aika moni nuori homo on kertonut kuinka ahdistavaa on, kun ei voi edes perheessään asiaa ottaa esille. Moni homo on joutunut hylätyksi homouden tultua ilmi. Homoja myös kiusataan helpommin kuin muita. Heitä tuomitaan helwataan paljon enemmän kuin ketään muita.

Siinä on monta asiaa, jotka kenen tahansa kohdalla voivat johtaa itseinhoon ja itsetuhoon.

• torre12 kirjoitti:

No aika moni nuori homo on kertonut kuinka ahdistavaa on, kun ei voi edes perheessään asiaa ottaa esille. Moni homo on joutunut hylätyksi homouden tultua ilmi. Homoja myös kiusataan helpommin kuin muita. Heitä tuomitaan helwataan paljon enemmän kuin ketään muita.

Siinä on monta asiaa, jotka kenen tahansa kohdalla voivat johtaa itseinhoon ja itsetuhoon.

”Moni homo on joutunut hylätyksi homouden tultua ilmi. Homoja myös kiusataan helpommin kuin muita. Heitä tuomitaan helwataan paljon enemmän kuin ketään muita.
        Siinä on monta asiaa, jotka kenen tahansa kohdalla voivat johtaa itseinhoon ja itsetuhoon.”

Voin antaa vertaistukea.
        Seurakuntanuoriaikoina moni nuori tuli vanhempiensa kieltämäksi, koska vanhemmat eivät hyväksyneet uskoon tuloa. Emme kuitenkaan tehneet sen takia itsemurhaa.
        Ällötimme vanhempia, joiden mielestä olimme vaarallisia lahkolaisia. Tämän ajan mittapuun mukaan olimme äärikristittyjä. Ei kai nyt sellaista sentään tarvitse sietää… Olihan se kauheaa, kun oma lapsi oli myynyt sielunsa ääriliikkeelle, jossa rukoiltiin ja laulettiin yhdessä hengellisiä lauluja.

• sami-a kirjoitti:

”Moni homo on joutunut hylätyksi homouden tultua ilmi. Homoja myös kiusataan helpommin kuin muita. Heitä tuomitaan helwataan paljon enemmän kuin ketään muita.
        Siinä on monta asiaa, jotka kenen tahansa kohdalla voivat johtaa itseinhoon ja itsetuhoon.”

Voin antaa vertaistukea.
        Seurakuntanuoriaikoina moni nuori tuli vanhempiensa kieltämäksi, koska vanhemmat eivät hyväksyneet uskoon tuloa. Emme kuitenkaan tehneet sen takia itsemurhaa.
        Ällötimme vanhempia, joiden mielestä olimme vaarallisia lahkolaisia. Tämän ajan mittapuun mukaan olimme äärikristittyjä. Ei kai nyt sellaista sentään tarvitse sietää… Olihan se kauheaa, kun oma lapsi oli myynyt sielunsa ääriliikkeelle, jossa rukoiltiin ja laulettiin yhdessä hengellisiä lauluja.

Juu. Miten siis ihmiset järkiintyisivät, ja sallisivat olla kuten ovat, jos käytös ei ole rikollista tai haitallista. On olemassa myös "Uskontojen uhrit ry", joten kautta linjan meitä ihmisiä kohdellaan ainakin meidän mielestämme liian huonosti.

Itse en ole juurikaan kärsinyt, mutta siihen on vaikuttanut itsesuojeluvaisto: en kertonut kenellekään tykkääväni miehistä. Jälkeenpäin ajatellen se oli viisas teko. Olen säästynyt paljolta pahalta, ja kestin myöhemmin paljon paremmin sen, kun sukuni hylkäsi minut; olin jo 48 v. Silloin vapauduin ja aloin olla oma itseni, enkä se, jota minun haluttiin olevan.

• Lue ne Rudolfin Hössin muistelmat. Pitäisi sinun jo uskoa että homo pysyy homona vaikka sen pistäisi keskitysleiriin. Eheytykset on turhuutta.

• fda
        sami-a kirjoitti:

Tottakai. Yhteiskunta ja erityisesti kristityt ja muut uskikset ovat vainonneet ja kiusanneet homoja pitkään itsemurhaan asti. Sehän selittää hienosti itsemurha "alttiuden". Normaali suhtautuminen ei tällaiseen johtaisi.

• kolyks
        torre12 kirjoitti:

Juu. Miten siis ihmiset järkiintyisivät, ja sallisivat olla kuten ovat, jos käytös ei ole rikollista tai haitallista. On olemassa myös "Uskontojen uhrit ry", joten kautta linjan meitä ihmisiä kohdellaan ainakin meidän mielestämme liian huonosti.

Itse en ole juurikaan kärsinyt, mutta siihen on vaikuttanut itsesuojeluvaisto: en kertonut kenellekään tykkääväni miehistä. Jälkeenpäin ajatellen se oli viisas teko. Olen säästynyt paljolta pahalta, ja kestin myöhemmin paljon paremmin sen, kun sukuni hylkäsi minut; olin jo 48 v. Silloin vapauduin ja aloin olla oma itseni, enkä se, jota minun haluttiin olevan.

Minkähän takia puuttuu homoseksuaalien uhrit ry kokonaan? Kun kuitenkaan ei saisi käyttäytyä suvaitsemattomasti meitäkään kohtaan,ei meitä saa pakkokäännyttääkkään, jokin roti sentään? Ja jos kuitenkin käyttäytyy suvaitsemattomasti, niin homoseksuaalienuhrien ry selvittää mitenkä homoseksuaali voi kustantaa jälkeläiset suvaitsemattoman käyttäytymisensä jälkeen uhreilleen,eikös juu? Ennenkö alkaa niitä itselleen vaatia, eikös juu?

• torre12 kirjoitti:

”joten kautta linjan meitä ihmisiä kohdellaan ainakin meidän mielestämme liian huonosti.”

Uskotko, että homoseksuaalisuus aiheuttaa eniten kärsimystä yksilölle? Saan sellaisen kuvan, että muut pääsevät mielestäsi paljon vähemmällä.

Kenenkään kärsimystä ei pitäisi verrata toisen vastaavaan, mutta kun tässä selvästi on kyse siitä, että homous on aiheuttanut sinulle kärsimystä. Miksi elää niin, että joutuu kärsimään, tästähän minuakin alvariinsa muistutetaan. Palstalaisten mielestä minä vapautuisin kärsimyksistä, jos hylkäisin Jeesuksen. Vapautuisitko sinä, jos hylkäisit homoseksuaalisuuden?

• sami-a kirjoitti:

”joten kautta linjan meitä ihmisiä kohdellaan ainakin meidän mielestämme liian huonosti.”

Uskotko, että homoseksuaalisuus aiheuttaa eniten kärsimystä yksilölle? Saan sellaisen kuvan, että muut pääsevät mielestäsi paljon vähemmällä.

Kenenkään kärsimystä ei pitäisi verrata toisen vastaavaan, mutta kun tässä selvästi on kyse siitä, että homous on aiheuttanut sinulle kärsimystä. Miksi elää niin, että joutuu kärsimään, tästähän minuakin alvariinsa muistutetaan. Palstalaisten mielestä minä vapautuisin kärsimyksistä, jos hylkäisin Jeesuksen. Vapautuisitko sinä, jos hylkäisit homoseksuaalisuuden?

No ei homoseksuaalisuus sinänsä mitään kärsimystä aiheuta, vaan se miten ihmiset suhtautuvat homoseksuaaliseen ihmiseen. Mutta omalle kohdalle on tapahtunut homoaikana asioita, joita ei ikinä heterona tapahtunut.

Poliisi ei kirjannut rikosilmoitustani. On huudeltu ilkeitä käsi kädessä kävellessä miehen kanssa. Ravintolassa eivät huvittuneet tuoda laskua millään. Jäimme ilman jo tilattua syötävää toisessa ravintolassa. On tuomittu helwtaaan sukupuolisen suuntaukseni johdosta. Koko sukuni hylkäsi minut.

No on pakko myöntää, että heterona elämä oli helpompaa siinä mielessä, että ei suhtauduttu näin nuivasti. En tiedä mistä vapautuisin, jos hylkäsin homoseksuaalisuuden. Olisin ainoastaan hyväksytty ihmisenä.

• söcnöö

Bonoboissa on paljon homoseksuaalisia suhteita... Voihan nenä.

• lännen_linja

Homoja ei saa "eheyttää" rajatilahäiriöistä eikä syömishäiriöistä. Heterot saavat hoitoa näihin, mutta eivät homot, koska homous voisi hävitä siinä samalla.

http://www.homosexinfo.org/Psychiatry/Patients

Heteropsykiatrian puolella tiedetään, että hengellisyydellä on saavutettu hyviä tuloksia traumojen hoidossa. Tämä ei koske homoja, koska homoille hengellisyys on haitallista. Sanoo B. Obama Suomen presidentti.

• Eikö hengellisyys ja sukupuolisen suuntauksen muuttuminen ole vähän eri asioita? Minut aikoinaan "eheytettiin" kristinuskoon; en olisi itse älynnyt alkaa uskovaksi. Sitä ennen olin kai jotenkin väärä.

No en kuitenkaan ole koskaan älynnyt alkaa heteroksikaan, joten homona jatkan kuten ennenkin. Jos joku homo kaipaa olla hetero, niin kai se onnistuu ilman uskonnollista toimintaakin. Olen nykyään ateisti kuitenkin; hengellisyys olkoon heille, jotka ovat siinä onnellisia.

• lännen_linja
        torre12 kirjoitti:

Eikö hengellisyys ja sukupuolisen suuntauksen muuttuminen ole vähän eri asioita? Minut aikoinaan "eheytettiin" kristinuskoon; en olisi itse älynnyt alkaa uskovaksi. Sitä ennen olin kai jotenkin väärä.

No en kuitenkaan ole koskaan älynnyt alkaa heteroksikaan, joten homona jatkan kuten ennenkin. Jos joku homo kaipaa olla hetero, niin kai se onnistuu ilman uskonnollista toimintaakin. Olen nykyään ateisti kuitenkin; hengellisyys olkoon heille, jotka ovat siinä onnellisia.

Puhuin nyt hengellisyydestä en uskonnollisuuteen pakottamisesta, joka on vaan yksi trauma traumojen joukossa.

• Homoja ei kannata terapoida, tai muuten voi mennä lääkärin luvat.
        On miltei mahdotonta antaa terapiaa homolle, ilman että homous ei vahingossakaan tule puheeksi. Homo voi väitää, että terapeutti yritti antaa eheytyshoitoa. Samankaltainen tilanne on väittää, että en saanut työpaikkaa perusteella, että työhaastattelussa kerroin olevani homo. Kannattaa varoa ja juosta karkuun, jos osuu kohdalle.

• ”Homoja ei saa "eheyttää" rajatilahäiriöistä eikä syömishäiriöistä. Heterot saavat hoitoa näihin, mutta eivät homot, koska homous voisi hävitä siinä samalla.”

Heterot pääsevät hoitoihin, koska Seta ei ole kieltänyt terveydenhuoltoa hoitamasta. Meillä on siis oikeus sairastaa ja saada hoitoa. Saamme jopa käydä eheytys- ja avioliittoleirillä ilman Seta-aktivistien iskua. Eikä tarvitse pelätä, että leireillä on Setan aktivisteja peitetehtävissä raportoimassa haitallisista hoidoista, joita pitkään avioliitossa olleet heteroparit saavat.

• Reddington
        sami-a kirjoitti:

”Homoja ei saa "eheyttää" rajatilahäiriöistä eikä syömishäiriöistä. Heterot saavat hoitoa näihin, mutta eivät homot, koska homous voisi hävitä siinä samalla.”

Heterot pääsevät hoitoihin, koska Seta ei ole kieltänyt terveydenhuoltoa hoitamasta. Meillä on siis oikeus sairastaa ja saada hoitoa. Saamme jopa käydä eheytys- ja avioliittoleirillä ilman Seta-aktivistien iskua. Eikä tarvitse pelätä, että leireillä on Setan aktivisteja peitetehtävissä raportoimassa haitallisista hoidoista, joita pitkään avioliitossa olleet heteroparit saavat.

Niin, sehän on vaan hyvä että hihhuleita eheytetään normaaleiksi...

• tat353

Löytyyköhän tilastoja uskonnon kautta aiheutettuihin itsemurhiin kun kyseessä on homoseksuaalisuuden demonisoiminen. Voin vain kuvitella identiteettikriisiä ja henkisiä kärsimyksiä mitä uskonnot ja homofobit aiheuttavat julmuudellaan. Nuoret ovat tietysti riskiryhmässä.

• ihmiskidutusta

Maailmanlaajuisesti yli 34 000 ajautuu itsemurhaan homofobian takia. Tämä tarkoittaa noin 90 päivässä ja edelleen suunnilleen että joka kahdenkymmenen minuutin päästä joku kuolee homofobian seurauksena. Uhrit ovat yleensä nuoria kuin suoraan yläasteen luokkakuvasta elämää aloittavia ainutlaatuisia ihmisiä. Välillisesti myös heteroita on kuollut tässä "homottelu" haukkumiskulttuurissa.

http://en.wikipedia.org/wiki/Suicide_among_LGBT_youth

Asioita ei pitäisi koskaan kritisoida tuhoavalla kiusaamalla tai paheksumalla jotka molemmat ovat psyykkistä epähumaania ihmisväkivaltaa vailla kunnollisia ratkaisuehdotuksia ja empatiaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      172
      6832
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      59
      4582
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      35
      3883
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      67
      3145
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1925
    6. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      27
      1656
    7. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      17
      1640
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      40
      1553
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      34
      1429
    10. Haluaisitko enemmän ?

Haluaisitko enemmän kuin ystävyyden ? M-N
      Ikävä
      143
      1197
    Aihe