Kanankoipia ja kanaa on myynnissä mutta onko kukon vastaavia lainkaan.
Vastaukset 5
- eiolesitämiltänäyttää
Kuten aina niin uroksia yleensä tarvitaan vain jalostukseen/lisääntymiseen ja ne karsitaan pois kasvatuksen alkuvaiheessa - vasikan liha on yleensä nuorten mullikoiden lihaa.
Toki myös kasvatetaan ihan tarkoituksella härkiä ja kukkoja lihantuotantoon, mutta noin yleensä se, mitä lautaselle saa ovat nautaa eli lypsylehmää ja broilereita, jotka eivät koskaan pääse kehittymään kukoiksi.
Näin ne vaan huijaa meitä myyntitermeillään. - onko.niillä.rintaa
Ei ole kukon rintapaloja näkynyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761632
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.106842En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203618- 131594
- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50538Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo68536- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510