https://www.google.fi/search?q=einstein insanity same things picture&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=ZOo8VenUOcmXsAGGq4HwCA&ved=0CB4QsAQ&biw=1920&bih=921
Tyhmyyden määritelmä
8
522
Vastaukset
- lolIMAI
No tuossahan Einstein sitä itse tekee: monessa kuvassa sanoo saman asian uudestaan ja uudestaan ::::))))))))))))!!!!!!!!!!!
Ajattelemattomuus
- huomannut
Parempi määritelmä: ei tiedä olevansa tyhmä, vaan pitää itseään viisaana ja muita tyhminä.
- matemaattis-looginen
On olemassa vastaesimerkki: Huippuälykäs kusipää, joka tietää olevansa älykäs ja käyttää älyään muiden ihmisten alistamiseen.
- oiuytgh
matemaattis-looginen kirjoitti:
On olemassa vastaesimerkki: Huippuälykäs kusipää, joka tietää olevansa älykäs ja käyttää älyään muiden ihmisten alistamiseen.
Miten sen ottaa. Itse pidän k-päätä tyhmänä. Joku muu voi pitää vaikka nerona.
- ei-vaan-ymmärrä
Miten olisi kyvyttömyys muuttaa tapojaan, arvojaan, asenteitaan tai toimintamallejaan, vaikka muutokseen olisi selvä syy? Kaikenlainen oppimattomuus yhdistettynä jäykkään ja umpimieliseen asenteeseen. Mutta tällöinhän "tyhmyys" olisi myös asennekysymys.
- Anonyymi
Osui ja upposi: kyvyttömyys muuttaa tapojaan, arvojaan, asenteitaan tai toimintamalleja, vaikka muutoksen oli selvä syy.
Eli asenne oli jäykkä ja umpimielinen.
Asennekin siis sopiva Tyhmyyden määritelmään.
Puukkoa oli käännettävä haavassa, kun tämän oikean analyysin tyhmyydestään joutui lukemaan.
🤥🤥🤥😚
- Anonyymi
Jokainen on kykenevä olemaan tyhmä. Se ei vaadi ylimääräistä ponnistelua. Mutta viisaus on harvinainen.
Platon sanoi kaupungissa jokainen on ymmärtäväinen, mutta viisaita on etäällä toisistaan harvinaisina esiintyminä.
Ymmärtäväisyyteen riittää kuulemiensa asioiden toistaminen sekä muiden matkiminen.
Viisauden määritelmää en tiedä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723113
- 602854
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322405- 802236
- 602053
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171577Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301420Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351408