Nyt hieman ROTIA palstan KUNNIAN MIEHET! ;D

Nyt on strategia palaverin paikka rakkaat "kunnian miehet" veljeskunnan jäsenet!!!

Päivitetään nyt hieman "kunnian miehet" kriteereitä, kun en enää pysy muiden "kunnian miesten" perässä, kun teillä puntit vipattaa siihen malliin, että oksat pois. :D

Ymmärrän, että nyt on kevät ja linnutkin kuksii pitkin päivää, mutta nyt tarvitaan kaikkien "kunnian miesten" henkilökohtaista mielipidettä siitä, mitkä ovat "kunnian miehen" ja "kunnollisen naisen" kriteerit, jolloin saan päivitettyä uudet päiväkäskyt kaikille "kunnian miehille" ja "sota" voi jatkua "kunniattomia" vastaan!

Strategia muutos palaverin kutsunut koolle "kunnian miesten" esikunta!

4

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • krhömmm....kyllä niitä varmaan jossain vielä on. *tuumailee*......prkl ne taitaa kaikki olla juoksemassa juoksuja ja historiaa keräilemässä.....*tuumailee yksinään, pyöreän pöydän äärellä*......krhrrhmmm.....Ilmoitan "pienestä" viivytyksestä palaverissa.......*prkl tuumailee lisää ja päättää lähteä haukkaaman ulos happea*

Krrhhmm.....ilmoitan pienestä viivytyksestä palaverissa, palaveria ei voi nyt jatkaa, ilman "kunnian miehiä"....

• *lenkiltä takas*....

"kunnian miesten", "periaatteen miesten", "kilttien&kunnollisten miesten".....jne...jne..palaveri, jatkuu, jos "näitä" jossain palstalla oikeasti on, muuten palaveri muuttuu, "kunnian miesten" veljeskunnan "sotilas" tuomioistuimeksi, jolloin asialistalle nousee syytökset palstan "kunnian miehiä" kohtaan.

Syytelistalla tällä hetkellä ainakin: Manipulointi, alistaminen, virheellisen sanoman levittäminen, kaksinaismoralismi, häpäisevä kielenkäyttö vrt. oma käytös..........(lista jatkuu, uhrit voivat ilmoittaa muista rikoksista, joihin syytetyt ovat osallistuneet).....

Minimi tuomio: Veljeskunnan "lupa ampua kovilla" luvan poistaminen, yhteisön yhteinen häpäisy tuomittuja kohtaan, ikuinen porttikielto veljeskuntaan.

• Mies32veee

Niin lapsellista taas. Oikeesti!

Tule mun alaisuuteen ja sota on jo syttyny.

Itse rannikkojalkaväen kessuna en taida nähdä teistä yhtäkään sodan puhjetessa. Tissiposket fo life.

Tämäkin sivusto lakkaisi kunhan vihollinen hyökkäisi. Yksi hyvä syy sodalle.

Kun rintamalla juoksuhaudalla sanot: en ole saanut pillua(naista) ikinä. Niin silloin me saaneet pidetään huolta että tulet sitä vielä saamaan. Koska niin tehdään veljelle.

Mutta joo

• "Niin lapsellista taas. Oikeesti!"

Lapselliseen ja moukkamaiseen käytökseen on joskus pakko käyttää huumoria ja lapsellisuutta palautteena, kun ei viitsi tuollaista lapsellista käytöstä liian vakavastikaan ottaa.

"Tule mun alaisuuteen ja sota on jo syttyny" "Itse rannikkojalkaväen kessuna"

Ihan oikeanlaista käytöstä aliupseerilta, moni näistä halusi ruk:iin, mutta kehareilla psyykkiset ominaisuudet eivät siihen valitettavasti riittäneet.

Valitettavasti en voisi olla sodan aikana alaisesi, tiedät varmaan syyn mainitsemattakin?

"Kun rintamalla juoksuhaudalla sanot: en ole saanut pillua(naista) ikinä."

Taas metsään, mutta tämäkin sanoma meni nyt väärään osoitteeseen, niin kuin kaikki muutkin asiat viestissäsi. ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      258
      2830
    2. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      102
      2281
    3. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      12
      1970
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      84
      1413
    5. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      68
      1394
    6. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      18
      1310
    7. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      16
      1138
    8. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      90
      1120
    9. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      43
      984
    10. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      71
      973
    Aihe