palstan naiset

kiltti.atm

Ottaisitko naapuriksesi miespuolisen nigerialaisen, liberialaisen, somalialaisen vai ätmin?

21

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • naapuritonhyi

En ottaisi naapueita. OKT omalla isolla tontilla, toisen omistamaan kiinteistöön pitää olla vähintään kilometri.

• 1vanhanarttu

Mä en haluaisi Lainkaan naapureita, mutta valitsisin noista sen josta mulle itselleni olisi vähiten haittaa eli en varmaan ätmiä. Sekun kyttäisi kuitenkin kiikareilla mitä teen ja valittaisi koirien haukunnasta ja postilaatikon asennosta ja aivan kaikesta, jos sillä ei itselläkään olisi elämää. Pahempi voisi enää olla katkera vanhapiika kissamummo jonka kissat tulisi tontilleni syötäviksi.

• tasoleikkuri

Naapureidn kanssa sitä on vain elettävä, ei niitä voi valita. Aina on juttuun tullut, milloin paremmin ja milloin huonommin.

• Aivan sama, kunhan naapuriin olisi vähän etäisyyttä. Tykkään asua omassa rauhassa.

• umbba

ÄTM:in. Se olisi kaikista harmittomin eikä taatusti uskaltaisi tulla juttelemaan.

• akateem_nainen

Ätmin. Ätmeistä on vähemmän vaivaa ja harmia. Lisäksi pidän älykkäistä naapureista.

• akateem_nainen
        akateem_nainen kirjoitti:

Ätmin. Ätmeistä on vähemmän vaivaa ja harmia. Lisäksi pidän älykkäistä naapureista.

Tarkennus:

Mielestäni niin suomalaiset, nigerialaiset, liberialaiset kuin somalialaisetkin ätmit ovat vähemmän harmillisia sekä myös älykkäämpiä kuin suomalaiset, nigerialaiset, liberialaiset tai somalialaiset ytmit. Ei siis tarvetta tulkita kommenttiani rasismiksi, rakkaat opiskelijakollegani. :)

• 787799779

ätmin

• cvbnmcvbnmnb

Varmaankin jonkun ulkomaalaisen. On ollut suomalaisia sinkkumiehiä naapurissa. Niillä ei ole ollut edes alkeellisimmat käyttäytymissäännöt hanskassa. Eivät ole tervehtineet käytävällä, tai hississä kohdatessa. Eivät auttaneet, jos on pitänyt pyörän tai rattaiden kanssa päästä ovesta.
      Ulkomaalaiset miehet sen sijaan ovat oppineet käytöstapoja. Tervehtivät iloisesti ja katsovat silmiin niin tehdessä. Auttavat rattaiden kanssa kulkevia äitejä ovissa jne.

Siihen on syy miksi mies on sinkku. Ei ole käytöstapoja.
      Siihen on syy miksi nainen on sinkku. On joutunut joskus kestämään käytöstavattoman miehen seuraa suhteessa.

• Siihen on syy miksi ihminen on sinkku. Ei ole käytöstapoja.

Siihen on syy miksi ihminen on sinkku. On joutunut joskus kestämään käytöstavattoman ihmisen seuraa suhteessa.

Unohdit oikoluvun, mutta tarjoan sitä ilmaiseksi, eli ei kestä kiittää, mutta yritä välttää noita "sammakoita". ;D

• yksinäisten_puolesta

"Ulkomaalaiset miehet sen sijaan ovat oppineet käytöstapoja. Tervehtivät iloisesti ja katsovat silmiin niin tehdessä. Auttavat rattaiden kanssa kulkevia äitejä ovissa jne.

Siihen on syy miksi mies on sinkku. Ei ole käytöstapoja.

Siihen on syy miksi nainen on sinkku. On joutunut joskus kestämään käytöstavattoman miehen seuraa suhteessa."

Mielestäni syyllistät yksinäisiä miehiä, ja yksinäisten syyllistämisestä minä en pidä. Olet myös hieman sinisilmäinen ulkomaalaisten miesten suhteen. He ovat toki kohteliaita, mutta oletko varma, ettei heillä ole taka-ajatuksia? Lisäksi, ystävällinen käytös on yleensä kulttuurista perua, ei geneettistä. Suomalaiseen kulttuuriin ei kuulu olla kohtelias naapurille rappukäytävässä, tästä syystä tuntemasi sinkkumiehet tuntuvat käyttäytyvän huonommin kuin ulkomaalaiset. Nuo ulkomaalaiset miehet eivät siis ole pohjimmiltaan yhtään sen parempia kuin suomalaisetkaan, he ovat vain oppineet erilaiset käytöstavat.

• Ex--PUA

Voi ei! Prinsessaa ei tervehtineet alamaisuuttaan ymmärtämättömät pahat suomalaiset miehet

Jos haluat että sinua tervehditään, oi mustaa kullia himoitseva avuton paskiainen, niin tervehdi itse.

Luultavasti olisit miehen tervehdittyä alkanut ulvomaan poru kurkussa, että "siksikö sä tervehdit mua kun oon nainen?SOVINISTI!!!!!11"

• Naapuri on naapuri, en asu missään kommuunissa. Kunhan asumiseen liittyvät perusasiat ovat kunnossa eli yöaikaan suht hiljaista, roskat eivätkä hajut leviä rappukäytävään, antaa mun olla rauhassa eikä ala kaveeraamaan, niin ihan sama.

• "antaa mun olla rauhassa eikä ala kaveeraamaan, niin ihan sama."

Oot kyllä tapaus, kerrassaan mainioita kommentteja, ymmärsin kyllä mitä tarkoitit, eli ei tunge liian lähelle, mutta varmasti saa noudattaa käytöstapoja, ainakin olettaisin näin.....tuo oli taas vain niin rehellisen aitoa sinua, voi veljet. =D

• Mitä ihmeen väliä? Kunhan ei tule meteli- eikä hajuhaittoja niin asukoon naapurissa vaikka marsilaisia.

• 720

Samaa mieltä!

• Kilttiatm

Olen tehnyt valituksen naapureiden koirista kerran. Jollain jännämiehen nussimalla naisella oli kolme koiraa jotka haukkui monta tuntii päivässä. Ei voinut ikkunoita pitää auki kun ne koirat ulkoi ja vinkui kaikki aina samaan aikaan, ihan hirvee meteli. Ilmeisesti valitukset meni perille kun ei ole tänä kesänä koiria kuullut mut viime kesänä oli aika hirveetä.

• Lisäkysymys

Sä olet yks palstan iljettävimmistä miehistä. Millä perusteella sanot naapuriasi jännämiehen nussimaksi? Näkeekö sen naamasta? Hä?

• funaswtf

Liberialaisen. Maassa on naispresidentti, joten suhtautuminen voisi olla vähän kunnioittavampaa kuin muilla afrikkalaisilla. Liberiassa suurin osa väestöstä uskoo johonkin alkuperäisuskontoon, joten ei tarvitse odottaa käännyttämistä niinkuin kristityltä tai muslimilta.

• yunaG

Kaikki käy, kunhan heidän elämänsä ei vaikuta minun elämääni mitenkään.

• ykkös.nainen

Paras vaihtoehto olisi tumma, seksikäs suomalainen mies. Voisin sitten salaa tiirailla häntä. ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      200
      2911
    2. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      63
      2790
    3. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      23
      2142
    4. Nimikirjaimet

Kuka kaipaa ketä 🥰
      Ikävä
      69
      1705
    5. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      143
      1503
    6. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      185
      1442
    7. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      112
      1408
    8. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      152
      1387
    9. Mies, ajattelemmekohan toisiamme juuri nyt?

Olet mielessäni, vanhempi mies
      Ikävä
      90
      1314
    10. Martinan bisnekset rajusti tappiolla

Seiska 28.7: nousukiito katkesi, yritykset C-luokkaa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      229
      1211
    Aihe