Millä tavalla olet aktiivinen sinkkumarkkinoilla?

aktiivinennn

Jos olet sinkku ja etsit kumppania niin mitä teet asian eteen ja millä tavalla osoitat olevasi aktiivinen? Oletko nettitreffipalstoilla tai Tinderissä? Käytkö sinkkuristeilyillä tai muissa sinkkutapahtumissa? Käytkö baareissa?

40

80

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miksi pitäisi olla "aktiivinen sinkkumarkkinoilla". =DD

Eikai sinkkuus mikään sairaus ole, sellaisen käsityksen tuosta saa, tyhmä koko sana "sinkkumarkkinat" kas kun ei, "lihatiski". =D

Kerro ennemmin itsestäsi miten sinkkuilet, millainen ihminen olet jne. olisi huomattavasti järkevämpi ketju, tosin vain oma mielipide....

• ....esitit kyllä ihan kysymyksen ja reagoin vain sen takia, kun täysin vastaavasta aiheesta on jo ketju "etusivulla", vieläpä juuri keskutelun aiheena....

http://keskustelu.suomi24.fi/t/13588740

• nnn35

En mitenkään.
      Kotoa voi tulla hakemaan.

• hc-ätmi

Olen Tinderissä ja Suomi24:ssa ollut jo neljä kuukautta. Olen hyväksynyt lähes kaikki naiset Tinderissä ilman yhtään mätsiä. Suomi24:ssa en ole saanut yhtään vastausta paitsi yhden "ei kiitos". Vähän epätoivoiselta alkaa tuntumaan...

• tyttö21

Kannatan sukupuolten välistä tasa-arvoa, mutta olen sen verran perinteisiä arvoja edustava nuori nainen, että odotan ensisijaisesti mieheltä aktiivisuutta parisuhdemarkkinoilla. : )

• NoÄläsNyt

Höpönlöpö. Olet vaan sen verran laiska tai pelokas, että jätät siksi lähetymiset täysin miesten vastuulle. Tuskin sinä muitakaan perinteisiä arvoja pahemmin arvostat, vaan poimit vaan rusinat pullasta niin että sinulla on mahdollisimman helppoa.

• Olet jo nuorena naisten etuoikeuksia puolusteleva perinteinen feministi.

• sallimunnauraa

Konservatiivi 21v tytön hempukka hahhah sanon minä:)) Samanlainen vihervasuri kun kaikki tuon ikäiset ja miehiä ei lähestytä kahdesta syystä. a. siksi kun vonkaamisia saa tarpeeksi ilman omaakin aloitekyvykkyyttä ja b. kun ei kestetä pakkeja vaan pakit on tarkoitettu ainoastaan miesten kontolle.

• kotikasvatus
        sallimunnauraa kirjoitti:

Konservatiivi 21v tytön hempukka hahhah sanon minä:)) Samanlainen vihervasuri kun kaikki tuon ikäiset ja miehiä ei lähestytä kahdesta syystä. a. siksi kun vonkaamisia saa tarpeeksi ilman omaakin aloitekyvykkyyttä ja b. kun ei kestetä pakkeja vaan pakit on tarkoitettu ainoastaan miesten kontolle.

Meillä kotona kasvatettiin ettei naiset saa osoittaa kiinnostusta miehiä kohtaan muuten on "paha" nainen. On niin syvälle juurtunut opetus etten ikinä lähestyisi miestä.

• Ex--PUA

Päätin tämän vuoden puolella hieman aktivoitua.

Heti tietty meni syteen, kun ei päässyt baareileen oikein yhtään, ja sitten kun pääsi, oli tuntuma ihan jäässä ja mies lukossa. Noh, sinne päästyäni olen maltillisesti ollut aloitteellinen, ja jotain palstalle kertonutkin.

Tämän lisäksi ja tätä kompensoidakseni olen nettiin,ja tinderiin heittänyt verkot, ja onhan noista jo jotain tullut.

PUA-juttujen jälkeen olen koittanut löytää jotain uutta, soveltaen toki vanhaakin, joten se lisää jännitysmomenttia koska epäonnistuminen voi olla hyvinkin todennäköistä, ja toisaalta onnistuminen voi yllättää.

Eräs mikä on vahvasti läsnä, on suhdanteet märkien ja kuivien kausien välillä, jälkimmäiset ovat nyt hieman tauonneet joskin tinderissä ja nettissä aika hiljaista, kun taas oikeassa elämässä on heräävää sutinaa.

• Älykkö

Onko ex-pua jo viisissäkymmenissä?

• ilmanbaareja

ei ihme jos maailmasi on tuollainen kun jotain baareja kiertelet. :D

• Ex--PUA
        ilmanbaareja kirjoitti:

ei ihme jos maailmasi on tuollainen kun jotain baareja kiertelet. :D

Joo, siis todella epätavallista!

• Ex--PUA
        Älykkö kirjoitti:

Onko tuo sinun nimimerkkisi?

• Pahasaapalkkansa
        Älykkö kirjoitti:

Vale Älykkö taas häiriköi , saatko jonku tyydytyksen?

• Vaihtoonmeni
        Ex--PUA kirjoitti:

Onko tuo sinun nimimerkkisi?

Ei ole !

• deittinainen

Suurin osaa aikaani en etsi kumppania enkä ole sen suhteen aktiivinen. Noin kerran vuodessa ostan kuukauden nettideittijäsenyyden ja yritän aktiivisesti etsiä kumppania.

• KuusiMerkkiä__

1. Olen Tinderissä ja käyn sitä kautta 1-2 viikon välein treffeilläkin (tosin nykyään huomattavasti vaikeampaa saada treffiseuraa kuin 6-12kk sitten)
      2. Lueskelen sinkkuaiheisia sivustoja (tätäkin)
      3. Käyn baarissa kerran kuussa ihan vain siellä olevien naisten takia (todella heikot tulokset ollut iskemisessä, mutta käyn silti)
      4. Muutamana iltana viikossa, lähinnä yksinäisinä viikonloppuina vietän 1-4h jossain chätissä minkä kautta saan myös treffiseuraa 1-2 kertaa kuussa
      5. Muutaman kerran tänä vuonna olen myös ihan live-elämässä antanut numeroni parille naiselle, tosin vain yhden kanssa olen saanut treffit aikaiseksi
      6. Yritän tässä saada elämässäni tällähetkellä kesken olevat isot asiat päätökseen ensi kuuhun mennessä ja sitten aion kokeilla aktiivista nettideittailuakin ja teen profiilin (myös) tänne suomi24:ään

• Ätmi-sinkku

Lähettelen naisille viestejä että saanko pillua. Baarissakin teen heti sselväksi että pillua haluan ja sen jälkeen voi katsoa sitä seurustelua.

• Tähti-Silmä

En oo ollut aktiivinen viimeiset 5 vuotta.
      Olen tyytynyt yksin oloon. Olen kyllä ollut useammassa parisuhteessa. Joten kokemusta on hyvässä ja pahassa.
      Nyt kyllä alkaa kipinät lentelemään, just kävin kaupassa ja törmäsin samaan mieheen kolme kertaa, kyllä meitä nauratti, olikin se sitä vetovoimaa :D Jospa minun oma kiinnostukseni alkaakin vetämään puoleeni niitä miehiä ihania! Toivossa on hyvä elää.........

• Se oli iskenyt silmänsä suhun, muistithan väläyttää iloisen ja söötin hymyn? ;)

• Tähti-Silmä
        MGTOW kirjoitti:

Se oli iskenyt silmänsä suhun, muistithan väläyttää iloisen ja söötin hymyn? ;)

Jes! Hymyilin hampaat kiiltäen :D Kevensi kummasti päivääni!
        Onko täällä palstalla vipinää, uutta, outoa tapahtunut?

• Tähti-Silmä kirjoitti:

Jes! Hymyilin hampaat kiiltäen :D Kevensi kummasti päivääni!
        Onko täällä palstalla vipinää, uutta, outoa tapahtunut?

Hmm....meno on hieman rauhoittunut, toivottavasti loppuisi ainakin pahimmat "yli ampumiset".....

"Jes! Hymyilin hampaat kiiltäen :D Kevensi kummasti päivääni!"

Kyllä sen miehen pää on sitten sekaisin hetken aikaa! ;D

Btw, mistä noin kauniin nimen keksit, itsekin joskus käytän tuota termiä, silloinkun toisen silmistä ei meinaa päästä irti, niissä on jotain selittämätöntä, mutta tiedän tosin "tuhmillakin" tytöillä silmät voivat "valehdella", joten ei kerro kaikkea......

• Tähti-Silmä
        MGTOW kirjoitti:

Hmm....meno on hieman rauhoittunut, toivottavasti loppuisi ainakin pahimmat "yli ampumiset".....

"Jes! Hymyilin hampaat kiiltäen :D Kevensi kummasti päivääni!"

Kyllä sen miehen pää on sitten sekaisin hetken aikaa! ;D

Btw, mistä noin kauniin nimen keksit, itsekin joskus käytän tuota termiä, silloinkun toisen silmistä ei meinaa päästä irti, niissä on jotain selittämätöntä, mutta tiedän tosin "tuhmillakin" tytöillä silmät voivat "valehdella", joten ei kerro kaikkea......

Tiedä häntä, kovin oli kiireinen !
        Mun sisäinen intuitio se siellä sanelee kaikenlaista mieleeni :)
        Tykkään myös katsella tähtitaivasta, se näyttää niin hienolta.
        Olin näkeväni pientä häiriköintiä, mutta sehän ei ole mittään uutta täällä!
        Miten sinun sinkkumarkkinoilla menee, meinaatko etsiä helluntaina heilan?

• Tähti-Silmä kirjoitti:

Tiedä häntä, kovin oli kiireinen !
        Mun sisäinen intuitio se siellä sanelee kaikenlaista mieleeni :)
        Tykkään myös katsella tähtitaivasta, se näyttää niin hienolta.
        Olin näkeväni pientä häiriköintiä, mutta sehän ei ole mittään uutta täällä!
        Miten sinun sinkkumarkkinoilla menee, meinaatko etsiä helluntaina heilan?

No, ei ole yllätys, että sinulla samoja juttuja kuin itselläni, pienestä asti sitä on tullut ihmeteltyä, joskus enemmän, joskus vähemmän. :)

"Miten sinun sinkkumarkkinoilla menee, meinaatko etsiä helluntaina heilan?"

Nyt heitit vaikean, mutta en aio etsiä mitään (ainakaan etsimällä etsiä tietoisesti), mutta pidän toki silmät auki...........pitäisi olla "kytkin" että saisi tietyt jutut pois mielestä. =D

• Tähti-Silmä
        MGTOW kirjoitti:

No, ei ole yllätys, että sinulla samoja juttuja kuin itselläni, pienestä asti sitä on tullut ihmeteltyä, joskus enemmän, joskus vähemmän. :)

"Miten sinun sinkkumarkkinoilla menee, meinaatko etsiä helluntaina heilan?"

Nyt heitit vaikean, mutta en aio etsiä mitään (ainakaan etsimällä etsiä tietoisesti), mutta pidän toki silmät auki...........pitäisi olla "kytkin" että saisi tietyt jutut pois mielestä. =D

No, hyvä tietää, hmm...., sinulla on myös sisäistä näkemystä kertynyt runsain mitoin. Koen hengenheimolaisuutta välillämme:)
        En minäkään etsimällä etsi. Mutta aion mennä kaupungille koska siellä on tapahtumia ja markkinat. Yleensä tapaan siellä tuttuja. Jos noi ilmat salli liikkua ulkona. Jos vettä sataa niin pysyn kotona ja palstalla varmaankin :D

• Kilttiatm

Ei atmin kannata olla aktiivinen.

• Sinkkumies126

Jos olet sinkku ja etsit kumppania niin mitä teet asian eteen ja millä tavalla osoitat olevasi aktiivinen?

En mitään. En millään tavalla.

Oletko nettitreffipalstoilla tai Tinderissä?

En

Käytkö sinkkuristeilyillä tai muissa sinkkutapahtumissa?

En

Käytkö baareissa?

En

• En ole tänä vuonna ollut mitenkään aktiivinen. Ei vaan ole ollut aikaa, tilanteita eikä energiaakaan.
      Viime syksynä tein viimeksi aloitteen miehelle, muuten olen pitänyt matalaa profiilia.
      En ole ollut yli vuoteen Tinderissä ja deittiprofiilistakin on jo 1,5 vuotta. Kävin vilkaisemassa viime kesänä facen sinkuille-ryhmässä, mutta sieltä saikin vaan viestiboxin täyteen vehkeen kuvia. Skippasin siis senkin sit.
      Viime aikoina olen tutustunut miehiin lähinnä Facebookin ja Instagramin kautta.

• etsitty.on

Tinderiä olisin halunnut kokeilla mutta en saanut toimimaan (ei ladannut kuviani). Olen kyllä yhdellä noista ns. perinteisemmistä nettideittipalstoista mutta sieltä alkaa olla jo kaikki lähellä olevat miehet käyty läpi eikä sopivia treffattavia siitä huolimatta ole ollut kuin kaksi. Toisen kanssa jäi yksiin treffeihin kun mies teki katoamistempun ja toisen kanssa käytiin parit treffit mutta ei löydetty yhteistä säveltä.

Baareissa käyn toisinaan, mutta siellä en katsele miehiä "sillä silmällä". Ei vaan iske semmonen. Muissa piireissä ja harrastuksissa, siis sellaisissa joissa minä käyn, nuo sinkkumiehet tuntuvat olevan harvinaisuus itsessään saati että sieltä ikinä löytäisi oikean ikäisen ja vielä muutenkin sopivan.

Voipi olla että jätän tän etsimisen taas joksikin aikaa kun ei kerta löydy etsimälläkään. Eipä mulla mikään pakottava tarve ole kuitenkaan ketään saada vaan osaan nauttia elämästä sinkkunakin.

• ererewwtq

Ei naisen tarvitse etsiä. Sen kun ottaa esim. treffisivuilta mieleisensä.

• deittinainen
        ererewwtq kirjoitti:

Ei naisen tarvitse etsiä. Sen kun ottaa esim. treffisivuilta mieleisensä.

Sehän se vasta etsimistä onkin, tuhansia, tuhansia profiileita...

• LooginenRatkaisu

Karsimalla kaikki väärät valinnat pois heti alkuunsa ja päättämällä etten huomioi heitä millään tavalla. Yritys ja erehdys ei ole minun tapani ratkoa ongelmia.

• hcätmi

Odotan, että naiset hakevat kotoa

• ruma-ätmi

Naisetn ei tarvii tehdä mitään että kumppani löytyy. Naisia lähestytään missä vaan.

• nainedvbklmnbb

Jos nyt pitäs miestä treffata niin laitan päiväksi nettiin ilmotuksen ja saan sen satavastausta joista voin ehkä 1-2 tavata.

• Äädämi1111111111

No minäpä sitä istunkin koneen edessä muna kädessä odottamassa neitseellisen teininaisen ilmestymistä ja aina välillä vähän osoitan aktiivisuutta kirjoittamalla tälle palstalle, mitä oikeasti ajattelen yli 25-vuotiaista vittuaan jakaneista HUORISTA ja heidän KÄYTETYISTÄ HUORANVITUISTAAN sekä myös näissä huoranvituissa lilluvista PASKAMIESTEN MÄLLEISTÄ. Ja voin sanoa, että ajattelen mainituista asioista ainoastaan negatiivista.

• DarkFear.ei.kirj

Hitsi kun kirjautuminen ei toimi taas tänä aamuna.

Itse olen aktiivinen sillä tavalla, että syön finaa jotta tukkani olisi tuuhea ja komea. Lisäksi olen kerännyt tuota varallisuutta vuosien varrella ja omistan yli 60m2 neliöisen kaksion Turun monikulttuurillisimmalta alueelta. Baareihin tai laivaristeilylle en halua mennä, koska kaikki ajattelevat negatiivista yksinäisistä nuorista miehistä ja tulevat kyselemään painostavaan sävyyn mitä tällainen nuori mies tekee täällä yksin.

Ne mun parhaimmat nuoruusvuodet alkavat ihan kohta jolloin saan niitä ystäviä joiden kanssa käydä baareissa ja laivaristeilyllä. Sitten niitä naisiakin vaan tulee, kun he näkevät miten sivistynyt, kansainvälinen, avarakatseinen EUROOPPALAINEN mies olen. Mutta onhan tässä vielä hyvin aikaa treffailla vanhempanakin, kun ne parhaimmat nuoruusvuodet alkavat vasta aikaisintaan 40-vuotiaana, mutta ehkä vasta 50-vuotiaana. Itse olen vasta tällainen 34-vuotias nuorimies.

• Sinkkumies47

Eihän sitä nyt hyvänen aika enää, ku kohta 50 paukkuu... Kolmekymppisenä sitä vielä jaksoi ettiä

• AstraaliTinderi

Olen valmis tapaamaan astraalitasolla, jos kiva ja vapaa nainen tulisi siellä vastaan. Materian tasolla en suostu tapaamaan, kun en näe kenenkään sielua, kuka olisi luottamisen arvoinen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      200
      2911
    2. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      63
      2790
    3. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      23
      2142
    4. Nimikirjaimet

Kuka kaipaa ketä 🥰
      Ikävä
      69
      1705
    5. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      143
      1503
    6. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      185
      1442
    7. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      112
      1408
    8. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      152
      1387
    9. Mies, ajattelemmekohan toisiamme juuri nyt?

Olet mielessäni, vanhempi mies
      Ikävä
      90
      1314
    10. Martinan bisnekset rajusti tappiolla

Seiska 28.7: nousukiito katkesi, yritykset C-luokkaa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      229
      1211
    Aihe