Sijoitusklubi WinCapita

Virkarikollinen

http://ojelmus1.blogspot.fi/2015/05/aluksi.html

"Olen vahvasti sitä mieltä asiaan perusteellisesti perehdyttyäni, että virallinen totuus Wincapitan suhteen on täysin virheellinen. Hannu Kailajärven ja kumppaneiden perustama sijoituskerho teki toki virheitä, mutta sen päämääränä ei todellakaan ollut missään tapauksessa huijata ketään. Jos puhumme taas siitä, mistä kaikki ihmisen teot saavat alkunsa, niin Hannu Kailajärven idea oli rakentava. Hän voisi tuoda hyvinvointia ja vaurautta sekä itselleen että muille omilla keksinöillään. Näin tapahtuikin, kunnes suuri luuta alkoi lakaista. Keskustelufoorumien nimettömän asiantuntijat onnistuivat ideoimaan huijausteorian. He uskoivat siihen varmasti ja ilokseen saivat Suomen viranomaiset jakamaan saman näkemyksen."

Asiaan jonkin verran perehtyneenä on helppo yhtyä edelliseen mielipiteeseen.

66

117

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • markussetä
      • Kunnon_veijari

        Aika ruman näköinen ja huonosti luettava sivu. Tee parempi.


      • Cusetus

        Taitaa totuus tehdä kipeää.


      • pyramiiti

        Minkähän vuoksi blogi on poistettu? Osaako kukaan vastata?


    • markussetä

      se onkin facta sivu ei kauneus sivusto=)

    • Virkarikollinen

      "Keskustelufoorumien nimettömän asiantuntijat onnistuivat ideoimaan huijausteorian."

      Antti Suhonen ja Raili Suominen olivat juuri noita "nimettömiä" asiantuntijoita, jotka saivat Jouni Laihon ryhtymään ajojahtiinsa.
      Muropoikia tietenkään unohtamatta.

      Jotkut viranomaiset henkilökohtaisen suoriutuvuuslisän ja virkauralla etenemisen motivoimina nielaisivat syötin koukkuineen päivineen ja käynnistivät prosessin, joka on johtanut inhimillisiin tragedioihin klubin jäsenistössä sekä sen lähipiirissä.

      Siipeensä ovat jo saaneet myös jotkut virkamiehet (p*ska valuu ensin ylhäältä alaspäin) ja, kun tosiasiat tunnustetaan, kymmenittäin johtavia virkamiehiä tulee joutumaan virkavastuuseen tekemisistään.

      Paljon pahaa saa aikaan yksi vakavista mielenterveysongelmista kärsivä alkoholin ja lääkkeiden sekakäyttäjä kun saa viranomaiset käynnistämään prosessin, jota, Jouni Laihon sanoin, ei voida enää keskeyttää kun se on kerran aloitettu.
      Ei, vaikka haluttaisiinkin, sillä kukapa haluaa katkaista oman virkauransa myöntämällä tekemänsä virhearvion.

      Virhearvio on sitten johtanut mittavaan salausoperaatioon, josta pääasiallisen vastuun on ottanut rikosylikonstaapeli Oulun KRP:ssa.
      Tyhmyyttään, niin kai voisi sanoa.

      Sotkun jälkiselvittely ei tule olemaan kaunista katseltavaa ja tulee rasittamaan kohtuuttomasti pysyvästi velkaantuneen valtion budjettia.

      Varmaa on kuitenkin se, että hiemankaan omilla aivoillaan ajattelevan kansanosan usko viranomaisiin, tuomioistuimiin ja mediaan tulee menetetyksi pysyvästi.

      • 7vuotta-samaa-itkua

        Lopettaisit jo sen nyyhkyttämisen, eikö sinussa ole miestä myöntää että sinua kus-tiin silmään? surkea ressukka.


      • """Antti Suhonen ja Raili Suominen olivat juuri noita "nimettömiä" asiantuntijoita, jotka saivat Jouni Laihon ryhtymään ajojahtiinsa."""

        Ei muuten pidä paikkaansa ainakaan mun kohdalla väittämäsi. En satavarmasti ole ko. kusetuksesta harrastanut minkäänlaista kirjeen-/sähköpostin vaihtoa KRP:n tai Laihon kanssa niihin aikoihin, kun tutkinta alkoi syksyllä 2007 ja käynnistyi toden teolla 2008 keväällä Handen vedettyä töpselin seinästä. Sen myönnän, että kysyin sähköpostissa Laiholta, että onko Pitkäsen setän bensarahakolehti laillista ja hyväntavanmukaista asiamiehen toimintaa.

        Olen täällä kirjoittanut aiheesta ja jos täältä jotkut "viranomaisrikolliset" ovat ammentaneet tietoa, niin se on sitten heidän asiansa. Minä en ole heitä lähestynyt millään sellaisella tapaa, että se olisi käynnistänyt esitutkinnan tai edes käynnistänyt tutkinnan, että kannattaako esitutkintaa aloittaa. Mun kirjoitukset ovat olleet niin clubilaisten, kuin viranomaisten käytettävissä tasapuolisesti.

        Eli aika paskaa jauhat, jos tuollaista shittiä suollat.

        Antista en menisi niinkään valalle.

        Ja mitaan ette voi...


    • sutkisuhonen
    • Virkarikollinen
    • markussetä

      myös rikosilmoitus raili suomisesta ym on tehty

      Lomake:
      Rikosilmoitus
      Avaa lomake
      Vastaanottaja: Poliisi
      Vastaanottonumero: 260383978
      Vastaanottoaika: 25.05.2015 klo 17:24:26

      • Itehän sä täällä olet mesonnut asiasta. Vai etkö muista tällaista kirjoittaneesi?

        Vastauksia: 3
        Lukukertoja: 100
        TEKSTIKOKO: font-sizefont-sizefont-size
        Viestien esitystapa:
        Aaamulla olin vielä nukkumässä joten juttu meni vastaajalle.No poliisi ei muka tiedä missä asun.
        ja mun pitäs matkustaa Lahteen kuultavaksi millä köyhä mies matkustaa?Tai menishän siinä kaksi kärpästa samalla ISKULLA!Hei JUHO LAHDEN POLIISISTA TEIHIN ON YRITTÄNYT OTTAA PSYKOLOGI YHTEYTTÄ MALMILTA

        * VASTAA
        * Kerro kaverille:
        * Ilmoita asiattomasta viestistä

        Google-mainokset
        Asutko Lahdessa?
        Etsimme paneelijäseniä Lahdesta Mielipiteesi kuullaan ja palkitaan!
        finland.yougov.com
        1
        JUHO SOITA TÄNNE Cluso627.26.1.2011 13:21
        0931058338 MALMIN PSYKIATRINEN AVOHOITO LÄÄKÄRINI NIMI FRANSSILA KYSYIN JO HÄNELTÄ
        ETTÄ OON AINA TYKÄNNYT JOELASTA

        * VASTAA
        * Kerro kaverille:
        * Ilmoita asiattomasta viestistä

        1
        tulta PÄIN Cluso627.26.1.2011 14:29
        EI VASTAA TÄMÄ SAATANAN NUMERO JUHO 0504345044 LAHTI POLIISI
        MIKSI MUN SAATANA PITÄS VASTATA AAMULLA PUHELIMEEN KUN HÄN EI VASTAA KOKO PÄIVÄNÄ
        erikoisjoukkojen mun pappakin on Rovaniemellä hengityslaitteessa joten lähettäkää vittu tänne se karhukopla niin nähdään

        Enempiki löytyy, jos sulla sattuu muistikatkos yllättämään. Aika rajua luettavaa ja satavarmasti laitan ne tänne, jos tarve vaatii. Itehän olet ne kirjoittanut.

        Ja mitaan ette voi...


    • sdfghjklö666

      hyvä hyvä postaa lisää poliisi kyllä soittaa sinulle.

      minun ei tarvitse täällä enempää kommentoida kuka lie nuo kirjoittanut

      myös timon blogista rikosilmoitus


      Lomake:
      Rikosilmoitus
      Avaa lomake
      Vastaanottaja: Poliisi
      Vastaanottonumero: 260384281
      Vastaanottoaika: 25.05.2015 klo 17:45:49

      • Anttihan ne on kirjoittanut. Arvaapa kaksi kertaa, jotta mistä nuo poimin? Annan sellaisen vinkin, että tämä poliisi (ei muuten ollut Juho nimeltään) otti muhun yhteyttä tekemäni tutkintopyynnön tiimoilta ja esitti erään kysymyksen. Oon niin paljon vittumainen, että hiillostan tiedon nälkäisiä ja en kerro sitä kysymystä.

        Eli tämän poliisin sähköpostista löytyy myös noi kirjoitukset ja paljon paljon muuta. Mm. mun lapseni koulu-uhkaus. Joten väitäpä vaan sinä Antti ihan mitä vaan ja tehtaile niitä rikosilmoja vaikka pilvin pimein.

        PS. Tossa olin väärässä, että vuosiluvut heittivät härän pyllyä. Siitä onkin vasta niin vähän aikaa, että tutkinta oli vuonna 2011, eikä 2008, kuten aikaisemmin sanoin. Se ikä nääs tekee tepposet, joten se anteeksi annettakoon.

        Ja mitaan ette voi...


      • ggvdssy

        Nämä on parempi Raili nyt käydä läpi ihan pitemmän kaavan kautta
        Niin näihin saa joskus etes päätöksen. Teleoperaattori ei muuten säilytä kuin vuoden noita ip numeroita joten noiden viestien kirjoittajasta ei saa enää mitenkään selville mistä ne on kirjoitettu ym
        Oikeus tarvii ip numerot sinä olet minua harjannetta ja kiusannut monen monta vuotta minulla on niistä yksi cd romppu täynnä
        Joka on nyt poliisilla. Harmi hyvä kaveri olit aikoinaan


      • ggvdssy kirjoitti:

        Nämä on parempi Raili nyt käydä läpi ihan pitemmän kaavan kautta
        Niin näihin saa joskus etes päätöksen. Teleoperaattori ei muuten säilytä kuin vuoden noita ip numeroita joten noiden viestien kirjoittajasta ei saa enää mitenkään selville mistä ne on kirjoitettu ym
        Oikeus tarvii ip numerot sinä olet minua harjannetta ja kiusannut monen monta vuotta minulla on niistä yksi cd romppu täynnä
        Joka on nyt poliisilla. Harmi hyvä kaveri olit aikoinaan

        Ihan miten vaan. Katos, kun Antti-lutunen ne löytyy poliisin arkistosta. Mun tekemässä tutkintapyynnössä poliisin ATK-tutkinta selvitti sun henkilöllisyyttä ja päätyi suhun. Mitenhän ne sut löysi, kun sulla on turvakiellot ja kaikki tiedot salattu? Miten lie päätyneet siihen, että Antti Suhonen on kirjoittanut kaiken paskan ja varastanu mun identiteetin ja alkanut sitten tehtailemaan mun nimissä kaikkea ei niin kivaa?

        Ja sä rontti kehtaat väittää noita muiden kirjottamiksi. Heikoilla olet, jos käyt poliisin kokoomaa ainestoa vastaan pyristelemään. Mutta kaikesta huolimati onnea vaan yritykselle.

        Ja mitaan ette voi...


      • dfghjkl

        no kuten sanoin nämä ja muut on parempi poliisin antaa selvittää
        vaikka nuo olisikin poliisin arkistossa ip:numerot niillä ei ole eikä ne käy todisteena oikeudessa toivottavasti niillä olisi oikeat ip:numerot niin näettä että ei ole niitä tästä ip:stä kirjoittu ei yhtään sen tulet huomaamaan

        sen sijaan sinä olet vuosia minua nälvinyt täällä ne viestit on poliisilla
        vaikka jotkut olisikin asiat tosia silti lain mukaan ei saa aiheuttaa toiselle julkista paheksuntaa ym


      • dfghjkl kirjoitti:

        no kuten sanoin nämä ja muut on parempi poliisin antaa selvittää
        vaikka nuo olisikin poliisin arkistossa ip:numerot niillä ei ole eikä ne käy todisteena oikeudessa toivottavasti niillä olisi oikeat ip:numerot niin näettä että ei ole niitä tästä ip:stä kirjoittu ei yhtään sen tulet huomaamaan

        sen sijaan sinä olet vuosia minua nälvinyt täällä ne viestit on poliisilla
        vaikka jotkut olisikin asiat tosia silti lain mukaan ei saa aiheuttaa toiselle julkista paheksuntaa ym

        """vaikka jotkut olisikin asiat tosia silti lain mukaan ei saa aiheuttaa toiselle julkista paheksuntaa ym"""

        Sun pitää sitten tehdä Pekkanetit.

        Ja mitaan ette voi...


    • sdfghjkm

      eipäs ole esitetty mitään valheellista tietoa no käräjillä nämä selvitellään kyllä

      tämä paikka ei ole poliisinkaan mukaan se oikea

      • Columbo2

        Törkeää ennaltasyyllistämistä väittää kunnianarvoisan nimimerkki Valuuttakauppiaan syyllistyneen johonkin muka rikolliseen tekoon. Kohta tulee EOK ja antaa satikutia kun et tiedä mikä on syyttömyysolettama.


    • erkkivalehtelee

      ”Tri Kavoniuksen solvauksen valkku tosin lopetti kuin seinään…”
      Hii, hoo taas. ;))))

      Minähän olen Petteriä kehua oikein olan takaa; miehistä parhain ja lakiasioissa parempi kuin sata jänistä. Petterihän kertoi, että Hanski on hypnoosilla viritetty ratakuntoon. Nyt vieläkin - vuosien jälkeen - Hanskin kierrosajat ovat maan huippua. Miksi minä tällaista miestä solvaisin?

      Olen edelleenkin sitä mieltä, että Petterin sitä olisi pitänyt edustaa Hanskia ja puolustusrintamaa oikeudessa. Olisi ollut ja tullut aivan toinen tulos. Ei olisi löpötetty sähködirektiivistä vaan heti pantu syyttäjää päätöksentekovääristymällä pataan.

      Petterille voisin laulella vanhan suomi-iskelmän sanoin: Niin paljon meni kanssasi kaunista pois.

      Muuten, missä se nootti on? Minä en ole moista nähnyt. ;))))

      • UMPPKNP

        Näin se valkun mieli muuttuu, kun kovistellaan kunnolla. Solvaus loppui, kun henkilökohtainen nootti sähköpostiin meni perille. Valkku on oppiva eläin.

        http://www.oikeus.pro/

        Historia tuntee vielä muutamia valkun kirjoituksia, joita hän ei ole ehtinyt poistaa. Poistaminen alkakoon nyt...!

        http://keskustelu.suomi24.fi/t/9478679

        http://keskustelu.suomi24.fi/t/9474665

        http://keskustelu.suomi24.fi/t/10761987

        http://keskustelu.suomi24.fi/t/12444235

        http://keskustelu.suomi24.fi/t/12416077

        http://keskustelu.suomi24.fi/t/11293003


      • Aikamennyt

        Jutuista ei voi nostaa kannetta...on menneet vanhaksi.

        Kyllä on heikot kantimet pulustusrintamalla.


      • 5vuotta
        Aikamennyt kirjoitti:

        Jutuista ei voi nostaa kannetta...on menneet vanhaksi.

        Kyllä on heikot kantimet pulustusrintamalla.

        Viisi vuotta ei ole vielä mennyt. Ota rauhassa valkku. Tietoa tulee postissa jo on tullakseen.


    • TiiliUhkaa

      > Säätiedotus Vantaan horisontista: Kohta tulee paskaa satamalla sponssien niskaan.

      Ihan tässä nauratti. Valuuttakauppias se pisti asiat jengoilleen ja kierteeseen vielä Loctite – että osasikin olla pätevä tyyppi.

      Petterin puolesta minulla on edelleenkin paha mieli. Hanski hylkäsi aivan syyttä suotta pätevän juristin. Kyllä pyyhki paha Semmelweis-vääristymä Hanskin päätä, kun moisen virheen teki. Hanskia kun olisi vielä hiukan lisätrimmattu hypnoosilla, niin syytteistäkin olisi selvitty suitsait ja se luvattu videotodistuskin homma laillisuudesta olisi valmistunut vartissa.

      Olenkos minä taas suututtanut tuon vajaakykyisen Humppa-Einarin? Eihän viisi vuotta vanhoja juttuja voi mitenkään käyttää kunnialoukkauksen perusteena. Siinä ajassahan vanhenee kännissä mopoilu ja virheellinen lapsenpäästökin.

      Toinen asia on, että kunnianloukkaajan tulee esittää toisesta valheellisen tiedon tai vihjauksen siten, että teko on omiaan aiheuttamaan vahinkoa tai kärsimystä loukatulle. Silkkaa totuutta puhumalla on aivan mahdotonta loukata kenenkään kunniaa.

      Missä se nootti on? Olisi kovin mukavaa nähdä se. ;))))

      • kultaa-ja-kunniaa

        Juu, ja jos ei ole kunniaa niin sitä ei voi myöskään loukata, talousrikollisten kunnia on hyvin kyseenalainen.


      • valuuttakauppias-j

        Mitä sinä täällä taas pimpparoit? Eikö sinun pitänyt lähteä palstalta lopullisesti?

        Et kai kuvittele, että viime kesäisiä kirjoituksiasi hävittämällä olet turvassa? Ovathan ne palvelutarjoajalta kaikki saatavana, vaikka sivulta ovat poistuneetkin. ;))))


      • Välimuisti

        Taitaa valkkua kummasti pelottaa kun noin rupeaa perumaan puheitaan. Kyllä ne vanhatkin vielä välimuisteistakin löytyy, puhumattakaan palveluntarjoajista.

        Syyteoikeus vanhentuu törkeässä kunnianloukkauksessa viidessä vuodessa, jos rikos tehdään joukkotiedotusvälinettä käyttämällä tai muuten toimittamalla tieto tai vihjaus lukuisten ihmisten saataville.

        Valkku ainakin on yrittänyt parhaansa levittäessään loukkaavaa tietoa kaikille saataville ja on myös yrittänyt parhaansa mukaan aiheuttaa vahinkoa, halveksuntaa ja mielipahaa.

        Täytyy pistää EOK;lle ja Kavoniukselle nähtäville. Päättäkööt itse.


    • KundiLinnaan

      ”Täytyy pistää EOK;lle ja Kavoniukselle nähtäville.”
      Hoo, hoo – Humppa-Einarin parhaimmat uhkaukset. ;)))

      Et löytäisi sitä paljon puhumaasi noottia? Kihisen vallan uteliaisuudesta. ;)))

      >... yrittänyt parhaansa mukaan aiheuttaa vahinkoa, halveksuntaa ja mielipahaa..
      Ikävää, että olen asian näin ymmärtänyt. Olen parhaan kykyni mukaan yrittänyt välittää oikeaa tietoa ympäröivästä maailmasta ja siinä olen nähdäkseni myös hyvin onnistunut.

      • PelottaakoEinaria

        - Olen parhaan kykyni mukaan yrittänyt välittää oikeaa tietoa ympäröivästä maailmasta.

        Aha. Kerrot tuolla Suomi24-historiassa lakimiehen (P.Ka.) omalla kokonimellä että hän on sekaisin kun on nappaillut sieniä vaiko lääkkeitä ja että hän on pölhöyskisan ylivoimainen voittaja. Ja sitä rataa.

        Katsotaan mitä hän tekee kun viesti menee perille. Päättäköön Petter itse, vaivautuuko tekemään mitään. Sen jälkeen nähdään onnistumisesi. ;)))


    • PalloJalkaanVai

      http://www.finlex.fi/fi/laki/alkup/2011/20110856
      ”Vaatimus (verkkoviestin tunnistetietojen luovuttamisesta) on esitettävä laitteen ylläpitäjän kotipaikan tai Helsingin käräjäoikeudelle kolmen kuukauden kuluessa vaatimuksen perusteena olevan viestin julkaisemisesta.”

      Näin on näreet. Myös kunnianloukkausasioissa loukkauksen kohteen on nostettava perse penkistä ja tehtävä rikosilmoitus kohtuullisessa ajassa. Ei voida ajatella, että loukkauksen kohde märehtisi loukkausta ensin muutaman vuoden ja ampaisisi sitten tekemään rikosilmoitusta. Kunnianloukkauksen syyteoikeuskin muuten happanee parissa vuodessa, muistelen.

      Mikä siinä on, että Winkkaripösilöt luulevat uhkailun olevan näppäräkin ase. Junttu huuteli jyrkistä toimista, ei niitä koskaan näkynyt. Vyölaukkumies huuteli televiossa, että nyt olisi parasta lähteä muualle. Mopopojat kurvailivat Ladalla Adan kotonurkilla. Vajakki-Einari yrittää uhkailla pahasti vanhentuneella kunnianloukkaussyyteellä.

      Oletteko te ihan terveitä? Ymmärrän kyllä uhkailun rikollisten keskinäisessä puuhastelussa. Minuun sitä on aivan turha kokeilla. Katteeton uhkailu lähinnä naurattaa. ;)))

      Kaiva nyt se saamani nootti esille. Olen malttamattomana odotellut sitä. ;)))

      PS.
      > Mitä sinä täällä taas pimpparoit?
      Yritän kouluttaa tuosta Einarista yhteiskuntakelpoista kansalaista, mutta huonolta se näyttää. ;))))

      • Odotellaanraahassa

        > Kunnianloukkauksen syyteoikeuskin muuten happanee parissa vuodessa, muistelen.

        Viisi vuotta, jos kyseessä on törkeä kunnianloukkaus, joka on saatettu tarkoituksella useiden nähtäville loukkaamistarkoituksessa. Pölhöyskisan voittajasta puhut vielä viime vuonna eli vähän on vasta happoja mukana. Tuoreutta löytyy.

        Mutta äläpäs nyt vielä hermostu, päättäköön Petter itse, vaivautuuko tekemään mitään. Sen jälkeen katsotaan taas. ;)))


      • PelleOot
        Odotellaanraahassa kirjoitti:

        > Kunnianloukkauksen syyteoikeuskin muuten happanee parissa vuodessa, muistelen.

        Viisi vuotta, jos kyseessä on törkeä kunnianloukkaus, joka on saatettu tarkoituksella useiden nähtäville loukkaamistarkoituksessa. Pölhöyskisan voittajasta puhut vielä viime vuonna eli vähän on vasta happoja mukana. Tuoreutta löytyy.

        Mutta äläpäs nyt vielä hermostu, päättäköön Petter itse, vaivautuuko tekemään mitään. Sen jälkeen katsotaan taas. ;)))

        Edellä 1 momentin 2 kohdassa tarkoitettuna kunnianloukkauksena ei pidetä arvostelua, joka kohdistuu toisen menettelyyn politiikassa, elinkeinoelämässä, julkisessa virassa tai tehtävässä, tieteessä, taiteessa taikka näihin rinnastettavassa julkisessa toiminnassa ja joka ei selvästi ylitä sitä, mitä voidaan pitää hyväksyttävänä.

        Kunnianloukkauksena ei myöskään pidetä yleiseltä kannalta merkittävän asian käsittelemiseksi esitettyä ilmaisua, jos sen esittäminen, huomioon ottaen sen sisältö, toisten oikeudet ja muut olosuhteet, ei selvästi ylitä sitä, mitä voidaan pitää hyväksyttävänä.


      • Otarauhassa
        PelleOot kirjoitti:

        Edellä 1 momentin 2 kohdassa tarkoitettuna kunnianloukkauksena ei pidetä arvostelua, joka kohdistuu toisen menettelyyn politiikassa, elinkeinoelämässä, julkisessa virassa tai tehtävässä, tieteessä, taiteessa taikka näihin rinnastettavassa julkisessa toiminnassa ja joka ei selvästi ylitä sitä, mitä voidaan pitää hyväksyttävänä.

        Kunnianloukkauksena ei myöskään pidetä yleiseltä kannalta merkittävän asian käsittelemiseksi esitettyä ilmaisua, jos sen esittäminen, huomioon ottaen sen sisältö, toisten oikeudet ja muut olosuhteet, ei selvästi ylitä sitä, mitä voidaan pitää hyväksyttävänä.

        Mutta äläpäs nyt vielä hermostu, päättäköön Petter itse, vaivautuuko tekemään mitään. Sen jälkeen katsotaan taas. ;)))


      • WC-vedettiin

        "Mutta äläpäs nyt vielä hermostu, päättäköön Petter itse, vaivautuuko tekemään mitään. Sen jälkeen katsotaan taas. ;))"

        Sinun elämä valui ilmeisesti pipsien mukana pöntöstä alas.


    • Elinkautistako

      Ymmärtäisin jotenkin, jos asianomainen henkilö vetäisee herneen nenään ja loukkaantuu palstan puheista. Ymmärtäisin vieläpä senkin, että loukkaantunut henkilö uhkailisi minua käräjäsalilla. Kun on tunteet, lienee oikein myös käyttää niitä.

      Vaikeampi minun on ymmärtää, että vajailla pytyillä käyvä Humppa-Einari ilmoittautuu Petterin asiamieheksi ja latelee uhkauksia päämiehensä nimissä. Surkeaa ja säälittävää se on.

      Missä ne EIT-kantelutkin viipyvät? Winkkarijuttujenhan piti renkaat savuten syhkäistä EiT:n käsittelyyn ja Suomen valtion piti joutuman miljardikorvauksiin. Puheet olivat näitä, mutta teot näyttävät taas puuttuman. Pitäisikö tehdä jotakin? ;))))

      PS. Kaiva nyt se nootti esiin. Odotan sitä malttamattomana.

      • Kusisukassa

        - latelee uhkauksia päämiehensä nimissä. Surkeaa ja säälittävää se on.

        Taitaa olla pojalla kusi sukassa! Vai vielä uhkailuja, kun sinulle on ainoastaan kerrottu, että äläpäs nyt vielä hermostu. Sinähän olet vain nimeltä mainiten useissa yhteyksissä ja loukkaustarkoituksessa kutsunut ko. henkilöä sekä pölhöyskisan voittajaksi että sienten tai lääkkeiden vaikutuksenalaisena olevaksi jne jne jne. Normaalia käytöstähän tuo on puskasta huutelijalta. Rohkea tai tyhmänrohkea sinä olet, mutta en minä moiseen uskaltautuisi. Cluso kyllä uskaltaa.

        Mutta päättäköön Petter itse, vaivautuuko tekemään mitään. Sen jälkeen katsotaan taas. Voihan olla että hänellä on kädet täynnä työtä. Odotellaan ihan rauhassa. ;)))


      • EnVirtsaaSukkaan
        Kusisukassa kirjoitti:

        - latelee uhkauksia päämiehensä nimissä. Surkeaa ja säälittävää se on.

        Taitaa olla pojalla kusi sukassa! Vai vielä uhkailuja, kun sinulle on ainoastaan kerrottu, että äläpäs nyt vielä hermostu. Sinähän olet vain nimeltä mainiten useissa yhteyksissä ja loukkaustarkoituksessa kutsunut ko. henkilöä sekä pölhöyskisan voittajaksi että sienten tai lääkkeiden vaikutuksenalaisena olevaksi jne jne jne. Normaalia käytöstähän tuo on puskasta huutelijalta. Rohkea tai tyhmänrohkea sinä olet, mutta en minä moiseen uskaltautuisi. Cluso kyllä uskaltaa.

        Mutta päättäköön Petter itse, vaivautuuko tekemään mitään. Sen jälkeen katsotaan taas. Voihan olla että hänellä on kädet täynnä työtä. Odotellaan ihan rauhassa. ;)))

        Esittäisit nyt kuitenkin sen nootin, kun asiasta niin renttevästi kerroit.

        Jos taas ei ole mitään esittää, totea vaikka ohimennen, että satuit valitettavasti valehtelemaan. ;))))


      • Oootellaan

        Odotellaan ihan rauhassa. ;)))


      • Noottihukassa
        Oootellaan kirjoitti:

        Odotellaan ihan rauhassa. ;)))

        Toki, toki.

        Mutta miten on sen nootin kanssa? ;)))


      • Hermotpinnassa

        Odotellaan ihan rauhassa Petterin toimia. ;)))

        Mistä nootista puhut? Antaa muiden antaan nootit.


      • Nohuhhei
        Noottihukassa kirjoitti:

        Toki, toki.

        Mutta miten on sen nootin kanssa? ;)))

        Vallulle saa aina nauraa. Vai annat vielä noottiakin.


      • NoottiHukassa
        Hermotpinnassa kirjoitti:

        Odotellaan ihan rauhassa Petterin toimia. ;)))

        Mistä nootista puhut? Antaa muiden antaan nootit.

        UMPPKNP 26.5.2015 09:14
        ”Solvaus loppui, kun henkilökohtainen nootti sähköpostiin meni perille.”

        Tätä noottia minä kaipailen. Joko muisti pätkii? ;)))))


      • Odotellaanrauhassa
        NoottiHukassa kirjoitti:

        UMPPKNP 26.5.2015 09:14
        ”Solvaus loppui, kun henkilökohtainen nootti sähköpostiin meni perille.”

        Tätä noottia minä kaipailen. Joko muisti pätkii? ;)))))

        Et siis ole saanut noottia osoitteeseen [email protected]? Sen jälkeenhän aloit kiivaasti poistaa tänne lähettämiäsi tekstejä.

        Olisipa muuten merkillinen yhteensattuma ja uskoo ken haluaa.


      • NoottiPoliisi
        Odotellaanrauhassa kirjoitti:

        Et siis ole saanut noottia osoitteeseen [email protected]? Sen jälkeenhän aloit kiivaasti poistaa tänne lähettämiäsi tekstejä.

        Olisipa muuten merkillinen yhteensattuma ja uskoo ken haluaa.

        Eipä ole moista noottia näkynyt. Rekatulla nikillä on myöskin profiili ja sinne viestiseinälle voi kirjoitella terkkuja, ei sielläkään mitään. Mutta jos olet tietoinen moisesta nootista, pistä kopio siitä tänne ja nauretaan yhdessä. ;))))

        Tiesinhän minä, että sinä lämpimiksesi valehtelit. Olisi kaunista, jos itsekin tunnustaisit asian.


      • Plausible
        NoottiPoliisi kirjoitti:

        Eipä ole moista noottia näkynyt. Rekatulla nikillä on myöskin profiili ja sinne viestiseinälle voi kirjoitella terkkuja, ei sielläkään mitään. Mutta jos olet tietoinen moisesta nootista, pistä kopio siitä tänne ja nauretaan yhdessä. ;))))

        Tiesinhän minä, että sinä lämpimiksesi valehtelit. Olisi kaunista, jos itsekin tunnustaisit asian.

        - Eipä ole moista noottia näkynyt.

        Ei ole tarinasi uskottava. Aloit kiivaasti poistaa tänne lähettämiäsi törkeimpiä tekstejäsi aivan samaan aikaan.

        Odotellaan yhteydenottoja jos sellaisia tulee niin ihan rauhassa. ;))))


      • NimeltäEImainittu

        Eipä kukaan nosta mitään kanteita... johtuu siitä, että silloin paljastuu koko tyhmyys. Media kiinnostuu, ketä sanottiin pösilöksi ja sientensyöjäksi ?

        Jos noista teksteistä tunnistaa itsensä, niin sitten on syytä mennä samaan paikkaan kuin Cluso.


      • NoottiEtsivä
        Plausible kirjoitti:

        - Eipä ole moista noottia näkynyt.

        Ei ole tarinasi uskottava. Aloit kiivaasti poistaa tänne lähettämiäsi törkeimpiä tekstejäsi aivan samaan aikaan.

        Odotellaan yhteydenottoja jos sellaisia tulee niin ihan rauhassa. ;))))

        > Ei ole tarinasi uskottava.

        Sitäkin suuremmalla syyllä jonkun hallussa pitäisi olla se nootti, kun kerran sellainen on minulle lähetty. Luulisi, että lähettäjä voisi lyödä kopion pöytään.

        Toisaalta, elvistelit varmana tietona, että minulle on sellainen nootti lähetetty. Olisi aika esittää se nootti. Vaihtoehtoisesti olisi aika tunnustaa, että keksit koko jutun ihan omasta päästäsi. ;))))


      • NurmiJäkäläKuusi

        Sähköpostiosoitteeseen oli tullut virhe. Lähetetään uudestaan.


    • Kohta-aukeeeeeee

      Samoja kohta sitä ja kohta tätä juttuja on kuultu jo 7 vuotta, kohta lyödään taas videotodistetta pöytään ja Suomen valtio kaatuu.

      • vallufaari

        " ja Suomen valtio kaatuu."

        Hehheh, heinällä ku vähän huitasoo niin siinä son finski-impi rähmällään ku ennenmuinoin, senverta hyvin hoitelivat kokoomuksen poitsut leiviskänsä ministereinä ja kanistereina.

        Kohta satavuotias piirakkakaan ei kelvanne kuin korkeintaan vallulle. vaikka kuinka yrittäisi tarjoilla.


      • Vallunkaluttaja
        vallufaari kirjoitti:

        " ja Suomen valtio kaatuu."

        Hehheh, heinällä ku vähän huitasoo niin siinä son finski-impi rähmällään ku ennenmuinoin, senverta hyvin hoitelivat kokoomuksen poitsut leiviskänsä ministereinä ja kanistereina.

        Kohta satavuotias piirakkakaan ei kelvanne kuin korkeintaan vallulle. vaikka kuinka yrittäisi tarjoilla.

        > Kohta satavuotias piirakkakaan ei kelvanne kuin korkeintaan vallulle.

        Kyllä se on pojat niin, että aina sitä nuorta saa, mutta harvoin kunnon vanhaa.;)))


    • Inni-Mööhh

      Jaa, solis tuossa viijen aikaan elikkäs klo 17 reikäleipä korkean tason tapaaminen tuolla mustan makkaran mantereilla.

      Kailajärvi ja Sutki ovat sopineet kohtaavansa ihan silimikkäin, tosin Sutkilla meni heti pehmeet pöksyihin ja kertoi ottavansa kaverin mukkaan, vaikkei sillä niitä ookkaan ku pari päänsä pehmittänyttä korppilassa.

      Luultavimmin tuo miittinki menöö persilleen ja Sutki-Suhonen putsaa takalistoaan Hesassa sikäli mikäli tärinältään kykenöö.
      Noo, jossei Vasikka-Antti pääsekkään mustan makkaran makuun niin kaippa se pientä lohtua suo kun ruskeata rälliä pöksyistään putsailee.

    • hhjh77

      Taitaa olla pojalla kusi sukassa! Vai vielä uhkailuja, kun sinulle on ainoastaan kerrottu, että äläpäs nyt vielä hermostu. Sinähän olet vain nimeltä mainiten useissa yhteyksissä ja loukkaustarkoituksessa kutsunut ko. henkilöä sekä pölhöyskisan voittajaksi että sienten tai lääkkeiden vaikutuksenalaisena olevaksi jne jne jne. Normaalia käytöstähän tuo on puskasta huutelijalta. Rohkea tai tyhmänrohkea sinä olet, mutta en minä moiseen uskaltautuisi. Cluso kyllä uskaltaa.

      Mutta päättäköön Petter itse, vaivautuuko tekemään mitään. Sen jälkeen katsotaan taas. Voihan olla että hänellä on kädet täynnä työtä. Odotellaan ihan rauhassa. ;)))

      • Clusojavaltsu

        Ei valtsu loukkaa petteriä, valtsu vain opettaa.


    • Oumaigaad

      Vieläkö Suolinen riehuu täällä?
      Montakos rikosilmoitusta se on tehnyt?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1535
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1174
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1107
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1006
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      965
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      927
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      852
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      674
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      650
    Aihe