Mitä tapahtuu, jos joku saa erektion tapaamisessa?

sakkeruskea

Ihan viattoman siis.

36

1135

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 367890

Kannattaa hoitaa tilanne pois niin, ettei sitä huomata. Eli mennä esim. uimaan, vessaan, pois paikalta tai vaikka istumaan tai makaamaan sellaiseen asentoon, ettei se näy. Mikä nyt tilanteessa on luontevaa. Jos jäät avoimesti esittelemään sitä, se on huonoa käytöstä ja todennäköisesti herättää väärinkäsityksiä, jos siis on kuitenkin tahaton tilanne. Käytännössä alastomuus on niin luonnollista, ettei erektiosta ole hirveästi pelkoa. Minulle se on sattunut vain kerran, olin silloin kuivattelemassa pyyhkeeseen ja peitin tilanteen pyyhkeellä.

• Nussimalla

Taidat olla hyvin kokematon, kun et vielä tuotakaan tiedä.

Nussimalla kova liha pehmenee.

• jos-ottaa-niiku-eteen

Naiset ovat otettuja, kun heidän takiaan seisoo, miehet ovat kateellisia, koska harvalla nudistilla seisoo.

• Runksuta

Yleensä sanotaan, että käytä päätäsi.

Nyt sanon, että käytä kättäsi!

• Et.sillai

Sillo pitää huutaa, et nyt ratsu on valjastettu. Hypätkä satulaan.

Kannattaa laittaa vuoronumerolaite siihen viereen.

• ompa-harvinaista

Pitää laittaa vuoronumerolaitteeseen pitkä nauha, koska nudistimiehillä ei yleensä seiso, kuhan naattivat katselusta.

• rajatonta
        ompa-harvinaista kirjoitti:

Pitää laittaa vuoronumerolaitteeseen pitkä nauha, koska nudistimiehillä ei yleensä seiso, kuhan naattivat katselusta.

Oli haaksirikko, ja tytöt joutuivat naapurisaarelle ja miehet toiselle, vieläpä ilkosillaan. Miesten saarella oli nuori, vanhempi ja naturisti. Ongelma oli se, että saarten välillä päivysti haiparvi.

- Mehän uidaan ja sillä hyvä, sanoi nuorimies.

- Ei oo mikkään kiire. Tehhään ensteks lautta, sanoi vanhempi mies.

- Mitä turhia. Nähhäänhän me täältakin, sanoi naturisti.

• Yksi-iso-mulkku

Joo, vuoroja tarvitaan, sillä sinä olet vain yksi mulkku.

• Nudistityttö

Itse sinkkunaisena ja nudistina kyllä usein emätin kostuu rannalla muita vilkuillessa, jos ois mies nii vois olla vaikeuksia. Nännien kovettuminenkin menee kylmän piikkiin. Musta ois vaan kiva jos jollain miehellä seisos, ja vielä jos mun takia.

• ihan-luonnollista

Näinhän se on, jos ei pelkkä vaatteettomuus ole luonnollista, vaan myös seksi on luonnollista. :)

• 2-tahtikone
        ihan-luonnollista kirjoitti:

Näinhän se on, jos ei pelkkä vaatteettomuus ole luonnollista, vaan myös seksi on luonnollista. :)

Kone vaan käyntiin, sellainen 2-tahtinen. On siis työntötahti ja vetotahti.

• Kiva kuulla. Itse ajattelen yleensä veroilmoituksen täyttämistä.

• Pikkasen-eestakasta
        jormalaiset kirjoitti:

Kiva kuulla. Itse ajattelen yleensä veroilmoituksen täyttämistä.

Ottaisit vaan ongelman käsittelyyn. Pienellä vatkaamisella tuo ratkeaa.

• UIMAHALLISA

KUN olen nuori kaveri. Nolottaa kun vanhepi mies tulee viereen kiihottuneena pystyssä. Haluaa viedä veskiin ja kun kiihdyn niin hieroo. En suoksu naimaan niin ukko työntää munasa ja käskee olla hiljaa ettei muut kuule.

• Ota-suihin
        UIMAHALLISA kirjoitti:

KUN olen nuori kaveri. Nolottaa kun vanhepi mies tulee viereen kiihottuneena pystyssä. Haluaa viedä veskiin ja kun kiihdyn niin hieroo. En suoksu naimaan niin ukko työntää munasa ja käskee olla hiljaa ettei muut kuule.

Ota siltä ukolta suihin. On sen jälkeen hiljaa.

• jiippee

Musta olis kiva seisottaa sulle. Mielelläni runkkaisinkin, mutta siitä taitaa joutua rekisteriin.

• Miksi-itse
        jiippee kirjoitti:

Musta olis kiva seisottaa sulle. Mielelläni runkkaisinkin, mutta siitä taitaa joutua rekisteriin.

Miksi itse, nykyisinhän on muotia ulkoistaminen.

• kiihkeärouva

Tarkoitatko nudistirannalla saat erektion tavatessa naisia/pariskuntaa/miestä?? Sehän on normaalia, hyvänen aika! Jos näkemäsi miellyttää silmiä, miksi sitä hävetä... mulle on käynyt niin montakin kertaa.. Joskus siinä maatessa on tullut joku tuttu mies juttelemaan ja siinä jutustellessa on sitten nöpö hällä alkanut keulimaan...en tiedä tietenkään, johtuiko minusta... isoista rinnoista... kiiltävästä poslarista...vai yleensä kiihottavasta tilanteesta...mutta otin sen kohteliaisuutena... tietysti!! Nam voisko olla mukavampaa seurattavaa, kun siinä ilmoista puhellessa alkaa toisella kovenemaan... tietty pakko oli vähän vaihtaa asentoa itsekin, ettei toisen tarvitse suoraan mirriin tuijottaa...hmm ; ) Älä vaan pyyhkeellä peitä...sanon mie, viet toiselta kaiken herkun näkemisen!!

• Naineen

Mikäs sen ihanampaa kun seisova kalu

• Ihanampaa

Ihanampaa on tehdä siitä löysä kalu.

• miesnuorempi

ihaanaa naiset. missä natureilaatte? tuon ja tuun katselemaan jos ette pahastu

• Millaset
        Ihanampaa kirjoitti:

Ihanampaa on tehdä siitä löysä kalu.

Minkäs kokoinen sun naturismis on, millaset kassit?

• Kullit_ovat_ihania

No miten sitten jos lörtsykkä alkaa vuotaa nestettä valtoimenaan?
      Mihin silloin joudutaan jos ei ole mihin pyyhkiä ja kuivata?

Kyllä Pihliksessä (Hki) seisoo ihan jopa muillakin kuin homoilla sen muistan nähneeni taannoin. Pariskuntien ukoilla usein myös. Se on ihaileville upeaa katsottavaa, joten turhaa peitellä.
      Mutta kivahan se on ns. "heteroukkoja" seurailla jos kerran on mitä katsoa ja esittää vähän kuin salaa, julkinen runkkailu ja seisottamisen esittely ei kai ole edes nudismia!? Kookas hyvin treenattu suonikas vanhemman miehen kyrpä on kiihottava, ja riippuvat isot pallit samaten kruunaa kokonaisuuden.

• Allways_horny_man

Siinä voi naama punoittaa ja housuissa pullottaa ja muutenkin panettaa.

Olin yhdessä tapaamisessa, jonne tuli aivan tuntematon kaveri, joka ryhtyi juttelemaan muiden kanssa. Kaveri jutteli yhden miehen kanssa, jota olen arvellut heteroksi. Äkkiä alkoi tulokkaalla naama punottaa siihen malliin, että meinasin vihjaista kaverille pientä visiittiä vessan puolelle.

• Häpysillään

Eikös se ole hyvä asia että seisoo, minä ainakin olisin hyvin otettu jos joku kiihoittuisi minun vartalostani, vaikken missään mallimitoissa olekaan joten antaa olla jäykkänä vaan jos siltä tuntuu sillä se on aivan luonnollista eikä sitä tarvitse hävetä. Terv.Lady 168, 80 ja D-kuppi.

• Häpy70

Vain olen vanha ja riipputissinen. Tykkäilen rannalla kävellä kun nuoremmatkin katselee. Moni poika on puskan takana kun seisoo. Menen juttelee eikä häiritse jos hieroo. Kyn kädellä kun avustaa niin saa lastin päälleni. Jos on kiva ja iso niin pyydän luokseni. Ei ikäero haittaa, tykkään kun nuori jaksaa pitkään monta kertaa.

• Oletko-noin-avuton

Kyllä ne muut osaavat toimia tilanteen mukaan.

• Klimppi

Mitä sitten jos vahingossa, erektion seurauksena ja käsin koskematta, lennähtää siittiöklimppi siinä jutustellessa naisen reisille? Saako lähtöpassit rannalta?

• Niin-se-on

Kato ku nainen tuskin pitää siitä, että mies heti kättelyssä laukeaa eikä siitä sitten ole mihinkään.

• Jäykkis

Kyllähän sellaista tapahtuu, itselleni kävi nin että kun olin pihliksessä ottamassa nakuna aurinkoa niin siihen viereen tuli vanhempi harmaapartainen herrasmies ja alkoi juttelemaan niitä näitä. Hän oli vieressäni kyykyssä ja kun hän nousi ylös huomasin että ukolla oli kulli täydessä erektiossa, eikä hän sitä peitellyt mitenkään. Olin vähän hämmentynyt kun toinen seisoi siinä alasti kalu pystyssä ja tilanne rupes minuakin pikkuisen kiihoittamaan, oma munakin alkoi paisua, mikä ei jäänyt häneltä huomaamatta ja hän kysyi haluaisinko ottaa häneltä suihin, mitä en ollut koskaan tehnyt mutta olin utelias kokeilemaan miltä se tuntuisi. Niinpä hän tuli lähemmäksi ja otin hänen kalunsa suuhuni ja aloin imeä sitä. Hän pyysi että hiplaisin samalla pussejaan ja tein niin samalla itseäni runkaten enkä yhtään ajatellut että joku saattaisi nähdä meidät, mikä kiihoitti minua lisää. Hetken päästä hän alkoi huohottaa kiivaammin ja laukesi suuhuni, yllätyin että se ei maistunut oikein miltään, samalla sain itsekkin orkun. Hän kiitti ja poistui paikalta ja minä jäin ihmettelemään mitä oikein tapahtui kun se kävi niin äkkiä eka kokemus miehen kanssa. Tässä nyt eksyttiin vähän aiheesta mutta näin minulla.

• nakupari

aivan ihanaa

• ggffdggg

Eeku vedät händyy siinä jonku naisen edessä mällit naisen päälle..sanot vaa että tekipä eetvartii,,;D

• Siitä.vaan

Eikä tartte ees olla nainenkaan

• ei ole haitannut toista kun on alkanut seisomaan...

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      145
      3056
    2. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      50
      2482
    3. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      108
      2473
    4. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      238
      2151
    5. Mitkä on ne arvot?

Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu
      Sinkut
      243
      1745
    6. Missä näit kaivattusi

ekaa kertaa?
      Ikävä
      101
      1699
    7. Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä

"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä
      Maailman menoa
      455
      1675
    8. Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.

Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j
      Kajaani
      9
      1594
    9. Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."

Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää
      Tanssii tähtien kanssa
      14
      1552
    10. R.I.P. Kristian Antila

Entinen huippumaalivahti ja -kiekkoilija menehtyi äkillisesti 44-vuotiaana. Kunnia muistolleen. https://www.iltalehti.fi
      Maailman menoa
      23
      1359
    Aihe