Olen syönyt tässä vkon aikana kaksi rasiaa ulkolaisia mansikoita,ja ei tullut mieleen että olisiko ne pitänyt pestä ? Toinen oli Belgiasta ja toinen Hollannista. Tänään vasta tuli erään tuttavan kanssa puheeksi,joka sanoi että voi olla esim hepatiitti tai toksoplasma vaara ?
Nyt ahdistaa,olenko voinut saada jonkun taudin ??
Pitääkö ulkomaalaiset mansikat pestä ??
4
3451
Vastaukset 4
- ghuikjolp
Kyllä , olet saanut niistä bulgarialaisen hyppykupan. Se on paha.
- marjahygienisti
No Suomessakin ne marjat poimii joku vinku-intiaani, jonka hygienia on vähintääkin hakusessa eli kaikki marjat on syytä pestä oli ne sitten kotimaisia tai ulkomaisia ja ulkomaiset vitunvatut tulee kuumentaa mikrossa eli minuutti täydellä teholla.
- mansikkamies_pena
Kun kotimaisetkin mansikat ovat useimmiten ulkomaisten poimijain poimimia, jotka eivät ole alan ammattilaisia ja joiden noudattamaa hygieniaa on vaikea valvoa, pesisin nekin yhtä hyvin kuin ulkomaiset mansikat.
Sitä vastoin mansikoita, joita itse olen penkistä poiminut, voisin nauttia pesemättä.- marjahygienisti
Juuri näin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l236738- 67645
Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni36610Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et34538En pyytele enää koskaan anteeksi mitään sinulta
Olet ollut kohtuuttoman kylmä ja tyly tilanteeseen nähden.45417- 38416
- 30414
Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä
Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona27396- 37377
- 41361