Hommatkaa töitä niin saatte naisiakin. Nainen kelpuuttaa miehen joka tienaa rahaa ja tekee töitä. Työttömät luuseri ätmit ei naisia saa.
Moniko teistä on työtön?
19
<50
Vastaukset
- jokumiessssss
Töitä ei saa nykypäivänä mitenkään ilman suhteita. T. liki tuhannen työhakemuksen mies.
- Helppoasanoa
Työt eivät takaa että saat laadukkaan ja hyvän naisen.
Jonkun varatun perheellisen äitsykän voit saada tosin työpaikan kautta innostumaan, nimimerkillä kokemusta on. Mutta ei siitä helpon panon lisäksi paljon hyvää heru. - tietäkääse
Nykyään ei ole kuin yksinhuoltajia vapaana joten sellaisen on tyydyttävä tai sitten olette sinkkuja.
- Noeiikinä
Hyi vittu!
Joko yhäreitä tai Bylleröpalleroita.
Mies joutuu alentumaan sellaiseen saastaan.
- wweeee
Mä luulen että tällä palstallakin on monia jo vuosikymmeniäkin töissä pakertaneita miehiä. Työjutut eivät kyllä paljonkaan auta naisen saamisessa ellei työ ole statustyö ja/tai huomattavan hyväpalkkainen, joskin ei se vielä silloinkaan paljon auta ellei mies myös ole vähintään suht. hyvän tai ainakin kohtalaisen näköinenkin. Toki työttömän status vielä vähän lisää heikentää jo valmiiksi heikkoa markkina-arvoa, mutta eipä sillä siinä mielessä juurikaan merkitystä, jos ei kuitenkaan se työpakerruskaan riitä markkina-arvoa nostamaan sitä vertaa että sillä edes naisiatakaan saisi. Ja onhan se varsin hyvin tunnettu tosiasia, että toisaalta tietyn tyypin työttömänä olevilla n.s pummeilla tai elämäntapaintiaaneilla ja huumeiden käyttäjilläkin on ihan suht. hyviä naisia.
- ruma-ätmi
Olin töissä 11 vuotta enkä saanut naista. Naiset ei arvosta työssä käyvää miestä.
- oikeinfdgb
Suurimmalla osalla Suomen työttömistä ei ole mahdollisuuksia saada aikuisen miehen arvolle riittävän hyvin palkattua työtä. Minun järkkymätön periaatteeni on että alle 2500 euron kuukausipalkalla en kokopäivätöihin mene ja olen mieluummin vaikka työttömänä.
- zerostaylös
Etpä ole tainnut oikein hoksata sitä, että jos ALOITUSPALKKA on esim. 2200 e/kk, niin usein palkka nousee vuosi vuodelta. Työkokemuksen myötä on myös mahdollista vaihtaa paremmin palkattuun duuniin.
Lisäksi työn kautta saa usein työsuhde-etuja esim. itselläni on ilmainen työterveyshuolto ja pääsen lääkärille tarvittaessa samana päivänä. Työpäivän aikana saan juoda kahvia niin paljon kuin haluan ja yleensä on jotain myös kahvin kanssa. Työn kautta minulla on puhelinetu eli 20 eurolla kuukaudessa saan käyttää puhelinta ja datayhteyttä niin paljon kuin haluan. Pääsen myös silloin tällöin ulos syömään firman piikkiin. Halutessani saan Lounasseteleitä ja kulttuuriseteleitä. Kerran vuodessa on pikkujoulut, jolloin yleensä ei tarvitse maksaa juurikaan mitään. Työnantaja on myös kustantanut koulutuksia, joiden avulla on helpompi saada sitten aikoinaan sitä seuraavaa työtä.
Olen aloittanut aikoinaan tosi surkealla palkalla, mutta pikkuhiljaa palkka on noussut. Työtä tekemällä karttuu eläke ja saa nollattua esim. ansiosidonnaiseen oikeuttavat päivät.
Mielestäni moni yliarvioi "aikuisen miehen arvon". - oikeinvfxdcv
Ilman koulutusta ei saa edes sitä 2200 euron alkupalkkaa. Otetaan esimerkiksi kaupan kassat, taxikuskit, siivoojat, varastomiehet.... yleisiä ammatteja joissa kukaan ei tienaa enempää kuin max 2000 euroa kuussa, oli kokemusta sitten kuinka paljon tahansa.
oikeinvfxdcv kirjoitti:
Ilman koulutusta ei saa edes sitä 2200 euron alkupalkkaa. Otetaan esimerkiksi kaupan kassat, taxikuskit, siivoojat, varastomiehet.... yleisiä ammatteja joissa kukaan ei tienaa enempää kuin max 2000 euroa kuussa, oli kokemusta sitten kuinka paljon tahansa.
"Ilman koulutusta"
Eikä sillä "koulutuksellakaan" ole nykypäivänä niin paljon arvoa.....ei se ole tie onneen, luvattoman moni työantaja ei ymmärrä (=ei arvosta) hölkäsen pöläystä työn tekijän arvostamisen merkityksestä, työ ilmapiiristä tai palkkauksesta....riittää, kun kohdellaan ihmisiä kuin robotteja ja yritetään maksimoida voitot kaikin keinoin.- sinkkumies39
zerostaylös kirjoitti:
Etpä ole tainnut oikein hoksata sitä, että jos ALOITUSPALKKA on esim. 2200 e/kk, niin usein palkka nousee vuosi vuodelta. Työkokemuksen myötä on myös mahdollista vaihtaa paremmin palkattuun duuniin.
Lisäksi työn kautta saa usein työsuhde-etuja esim. itselläni on ilmainen työterveyshuolto ja pääsen lääkärille tarvittaessa samana päivänä. Työpäivän aikana saan juoda kahvia niin paljon kuin haluan ja yleensä on jotain myös kahvin kanssa. Työn kautta minulla on puhelinetu eli 20 eurolla kuukaudessa saan käyttää puhelinta ja datayhteyttä niin paljon kuin haluan. Pääsen myös silloin tällöin ulos syömään firman piikkiin. Halutessani saan Lounasseteleitä ja kulttuuriseteleitä. Kerran vuodessa on pikkujoulut, jolloin yleensä ei tarvitse maksaa juurikaan mitään. Työnantaja on myös kustantanut koulutuksia, joiden avulla on helpompi saada sitten aikoinaan sitä seuraavaa työtä.
Olen aloittanut aikoinaan tosi surkealla palkalla, mutta pikkuhiljaa palkka on noussut. Työtä tekemällä karttuu eläke ja saa nollattua esim. ansiosidonnaiseen oikeuttavat päivät.
Mielestäni moni yliarvioi "aikuisen miehen arvon".Olin töissä 10 vuotta yhdessä firmassa.
Itselläni oli työsuhde etuina että sain käydä ravintolassa syömässä aina kun halusin. Sain myös vapaa lippuja elokuviin tai yökerhoihin sain vip passeja mutta en käyttänyt useinkaan koska käyn harvoin baareissa. Mutta työnantajani omisti 4-5 ravintolaa joten sain käydä aina syömässä ja juomassa oluttakin niin paljon kuin jaksoin. Kävin syömässä mutta en käynyt ryyppäämässä kuin pari kertaa. palkkaa en saanut kuin alle 2000. - wweeee
zerostaylös kirjoitti:
Mielestäni moni yliarvioi "aikuisen miehen arvon".Toki se töissä parempi kuin työttömänä, ja nuo mainitsemasi pikkuedut palkan päälle ovat nekin ihan hyviä. Mutta tässä aloittaja väittikin että töissä kuin töissä pakertaminen jotenkin ratkaisevasti ja automaattisesti auttaisi naisen saamisessa.
- bagman
wweeee kirjoitti:
Toki se töissä parempi kuin työttömänä, ja nuo mainitsemasi pikkuedut palkan päälle ovat nekin ihan hyviä. Mutta tässä aloittaja väittikin että töissä kuin töissä pakertaminen jotenkin ratkaisevasti ja automaattisesti auttaisi naisen saamisessa.
Ei kai ne naisetkaan soittele ihmisten ovikelloja kysyen, että onko täällä sinkkumiestä tarjolla? Työ on eduksi monessa tapauksessa, mutta eihän se tietenkään ole ainoa autuaaksi tekevä asia. Enemmänkin kyse on siitä, että tekee työtä oman itsensä vuoksi, jotta saa tienattua rahaa ja saa luotua jonkinlaista ammatillista "uraa".
Minä koulutan jatkuvasti itseäni (lähinnä omilla rahoillani. Ammatillisen koulutuksen kustannuksia saa usein vähentää verotuksessa) ja näen vaivaa ammatillisesti. En tee sitä miehen saamisen vuoksi, vaan siksi, että koska kuitenkin joudun elättämää itseni, niin yritän tehdä työstä mahdollisimman mielenkiintoista ja haastavaa. En pääse parempiin työpaikkoihin vain toivomalla, vaan joudun asettamaan tavoitteita ja työskentelemään, jotta saavutan tavoitteet. Nykypäivänä pelkkä ammattikoulutus ei välttämättä takaa sitä, että pääsee töihin, vaan pitää hankkia niitä taitoja, joita työnantaja haluaa esim. asiakaspalvelutyötä tekevän pitää hankkiutua eroon ujoudesta ja passiivisuudesta, jos se estää työn kelvollisen suorittamisen.
- palstailija
Ei työtä tekemällä naisia saa, jollei tee statusta nostavaa työtä. Omavalintainen työttömyyskin saattaa olla jopa parempi kuin matalapalkkatyö. Tiedän pari elämäntapatyötöntä, jotka kieltäytyvät tekemästä työtä. Molemmat ovat kovia naistenmiehiä. Se on ratkaisevaa miten työttömyyteen asennoituu. Useimmilla se syö itseluottamusta, toiset taas ovat patalaiskoja paskanpuhumisen mestareita, jotka osaavat satuilla hyvin omasta työtilanteestaan.
- Eienääikinä
BINGO!
Noin juuri asia menee.
Itselläni on monta ns. "uraa takana" ja voin sanoa että pelkällä työnteolla ei naisten sydäntä voiteta. Toki se voittaa työttömyyden sinällään, mutta kyse on lopulta siitä miten mies saa siirrettyä ne työssä hankkimansa rahat kokemuksiksi naista varten eli matkusteluun. Elämäntapatyöttömät voivat tarjota niitä samoja kokemuksia jos ovat tarpeeksi boheemeja ja "jänniä" vaikkapa panemalla isolla kikkelillä.
Olin eräässä työssä ns. statushommissa jossa palkka oli ok mutta asemani oli tuossa se ydin. Kun sitä asemaa oli ja olin pukeutunut joka päivä pukuun työpaikalla niin naisten silmissä olin ns. "kingi".
Voitteko arvata montako jopa varattua naista vahtasi saisiko minulta munaa ja olivat ihan mielin kielin kanssani?
Olen kuitenkin edelleen muissakin töissäni sekä vapaa-ajalla toisaalta se sama kohtelias fiksu ihminen, mutta vain asemani takia olin tuolloin niin haluttava että naiset oikein ihastelivat ja oikein tarjosivat itseään minulle.
Se kokemus avaisi verhot silmieni edestä ja sai naiset näyttämään äärettömän vastenmielisiltä statuskiipijöiltä.
Ei heitä kiinnosta miehen persoona tai käytöstavat vaan mitä hän sosiaalisesti on eli hänen asemansa ja miten muut häntä arvostavat tuon aseman kautta sekä miten hyvältä hän näyttää ulospäin.
Siinä ei yksi työpaikka paljon paina ellei se nyt sitten muuta miehen ulosantia ja asemaa täysin toiseksi työttömyyteen verrattuna.
- sinkkumies39
Nykyään työn saanti hyvällä palkalla on aika vaikeeta. Pitää kai alkaa kansanedustajaksi jos haluaa hyvää palkkaa.. Vaikka olisi kokemusta niin se ei takaa että saa töitä tai edes kohtuu palkkaa. Mulle tarjottiin maalaustöitä ja 8 euroa tunti palkkaa. Tein sitä vähän aikaa jotta työnantaja näkisi että olen hyvä ja sitten pyysin lisää palkkaa, eivät suostuneet joten otin loparit
- 26-v.muna
Minä en huoli naista joka käy töissä.
Olen itsekin työtön, niin mitä minä sellaisella naisella joka lähtee joka päivä töihin ja juoksee oravanpyörässä eikä hänellä ole muuhun aikaa ja minä samaan aikaan olen pihalla ja nautin auringosta itsekseni. Etsiköön miehen joka myös tykkää uhrata ainoan elämän työn tekemiseen.
Minulle ehdoton ehto on että nainen on työtön ja osaa nauttia elämästä. - wertyui
Ei miehen tarvitse töitä tehdä .Täällä pääkaupunkiseudulla mustat afrikkalaiset miehet, vaikka ei olisi paljon hampaita suussa kelpaavat suom. naisten elätettäväksi. ( en puhu nyt somaleista) Heidän taudeistaan tietää tuskin kukaan ,mutta se ei suom. naista kiusaa.
- haistakaatyö
Työ Suomessa on vain veronmaksua varten ja hyödyttää ainoastaan johtoporrasta. Edesmennyt leskiäitini sitten -74 aloitti työt sodan jälkeen 15 vuotiaana suoraan peruskoulusta ja päätti sen eläkeikäänsä. Teki siis täyden 50v. työpestin ja ehti olla 20v. eläkkeellä kunnes viimeinen kello soi. Ja 10v. siitäkin infarktin rajoittamana mutta rautarouva viimeiseen asti oli. Melkein sama on isoveljellä, 16v. asti duunissa ja tänä vuonna eläkkeelle. Mietin vain että kauanko ehtii siitä nauttia, kuolo kun katsoo ikää. Itse myös 16v. menin duuniin, 7v. tehdastyö mutta lähdin opiskelemaan. "Opiskelu kannattaa" sanotaan mutta paskat sanon, lähes 10v. elin korvauksella ja kuin koomassa. Lähde siitä sitten rakentamaan elämää. Ammattitutkinnon kautta vasta työsyrjästä kiinni ja nyt oikeastaan kokoaikaisena.
Työ köyhälle on raakaa työtä, ei yhtään mitään muuta. Vanhana käppyränä voit sitten ehkä "nauttia" holhouksen alaisuudesta. Ei helvittu, päätin jo että lyön turpaan (tai varmaan tapan ja juoksen) ensimmäistäkään valko- tai vaaleansinitakkista joka yrittää suitsia minua kun aika on. Naisettomana ja lapsettomana ei ole mitään hävittävää. Tai oikeastaan on vain hävittävää, sama sitten vaikka räkii kattoon tai persruvistaan. Älkää käsittäkö väärin, nainen on se mitä olen aina halunnut, mutta kun sitä ei ole koskaan siunaantunut joten sama kai se sitten on suoriutua viimeisinä dekadeinaan vaikka Australian Kultarannikolle kuolemaan. Paskaakstässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain607502Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1232936- 1421776
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651649Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1151458Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1671404- 1311153
- 76849
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47802- 52745