Ihmissuhteiden eteen täytyy tehdä työtä

perusasioita

Moni(?) mies täällä valittaa, että ei ole naista eikä kavereitakaan eikä kukaan välitä. Voi newsflash pojat, ootteko selvinneet koko elämänne niin että teidän eteen on tuotu kaikki ilman että itse on tarvinnut mitään minkään eteen tehdä?

Jos ei ole sosiaalista elämää, niin sitten täytyy ruveta tekemään työtä sen hankkimiseksi. Mentävä mukaan harrastuksiin, tapaamisiin yms missä tutustuu ihmisiin. Pitää aktiivisesti olla kiinnostunut toisista, etsiä yhteistä juteltavaa, hioa small talk taitoja, mistä kaikki suhteet lähtee.

Mitä vaatii, että saa tuttuja? Että käy jossain, missä tapaa säännöllisesti ihmisiä, joiden kanssa juttelee.

Mitä vaatii, että on kavereita? Että liikkuu jossain porukalla, myös aktiivisesti kutsuu ihmisiä mukaan tapahtumiin itse ja menee kun muut kutsuu. Jos kukaan ei kutsu, pitää olla itse aktiivisempi.

Mitä vaatii että on ystäviä? Että pystyy että osaa, jaksaa ja haluaa jakaa toisen ihmisen elämää läheisemminkin. Vähän katsoo mitä toiselle kuuluu, lukee myös rivien välejä jne.

Mitä vaatii että on seurustelukumppani? Samaa kun ystävyydessä seksuaalisuus siihen muukaan, eli että pystyy ymmärtämään että hyvässä seksissä molemmat haluaa ja molemmat saa. Kiinnostaa ottaa selvää mikä toistakin kiinnostaa, ei vaan ajattele minä minä minä, oma muna.

Jos ei oo valmis näitä juttuja tekemään, turha on yksinäisyyttään vaittaa. Tai sitä että joku ei tule sua palvelemaan. Itse on elämässä aktiivinen oltava.

Naiset yleensä tietää mikä homma ja vaiva ihmissuhteissa on. Siks naiset harvemmin valittaa yksinäisyyttään, vaan "ennemmin yksin kuin huonossa seurassa" koska sitä vaivaa ei todellakaan viitsi huonon seuran vuoksi nähdä.

105

1534

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fncidwnf

Ei oo palstamiehissä miestä vastaamaan tähän. Et pitäis ihan itse ottaa elämästään vastuuta…

• Äädämi11111111

Ja paskat, en ala. Valtion pitää järkätä minulle (neitseellistä teini)pillua, koska on väärin jättää miespolo pillutta.

• kunnon.mies.ansaitsee

Niin juuri!

• osaaminen-ei-riitä

Tämä tyssää kyllä heti alkuun. Ei ole aavistustakaan mihin ihmeen harrastuksiin ja tapaamisiin pitäisi mennä. Puhumattakaan sitten siitä, että miten ihmisiin siellä tutustuisi.

• dnvkjdn

Toisin sanoen sua ei kiinnosta mikään elämässä. Onnea vaan sulle.

• Hyvä kirjoitus kaikinpuolin, mutta täytyy nyt hieman päivittää tuota todella hyvin sanottua loppukirjoitusta....

"JOTKUT YKSILÖT tietää mikä homma ja vaiva ihmissuhteissa on. Siks naiset harvemmin valittaa yksinäisyyttään, vaan "ennemmin yksin kuin huonossa seurassa" koska sitä vaivaa ei todellakaan viitsi huonon seuran vuoksi nähdä."

Jeps, eli ei ole sukupuolisidonnainen, vaan johtuu ihan muista jutuista, molemmista sukupuolista löytyy vastineensa......"minäminä" yksilöillä ei ole kauheasti vaivaa, mutta tälläisistä yksilöistä on sitten taas erillaisille yksilöille ihan hirrrrveeesti vaivaa, eikä se todellakaan ole sen arvoista, miksi olisi?

• ätmel

Aijai valkoritari, nyt tuli kyllä vakava faux pas. Sinun olisi tullut myötäillä tuon femakon valheita siitä, miten naiset ovat kaikin puolin virheettömiä ja täydellisiä.

• ätmel kirjoitti:

Aijai valkoritari, nyt tuli kyllä vakava faux pas. Sinun olisi tullut myötäillä tuon femakon valheita siitä, miten naiset ovat kaikin puolin virheettömiä ja täydellisiä.

Luokittelija saapui taas lahkeeseen, no mikäs siinä.... =)

Tuli muuten virhe, kun en huomannut, että oli toinenkin korjauksen tarpeessa oleva kohta tuossa tekstissä, eli näin sen piti mennä....

"JOTKUT YKSILÖT tietää mikä homma ja vaiva ihmissuhteissa on. Siks JOTKUT YKSILÖT harvemmin valittaa yksinäisyyttään, vaan "ennemmin yksin kuin huonossa seurassa" koska sitä vaivaa ei todellakaan viitsi huonon seuran vuoksi nähdä."

Tuo tekstihän nyt muuten on ihan "tosielämästä", mutta vaati "pieniä" korjauksia....

En ole myötäillyt, enkä kehuskellut naisia sen enempää, kuin miehiäkään, mutten ole myöskään haukkunut.......ihmiset ovat yksilöitä, eivätkä mitään klooneja, jotka toimivat sukupuolensa asettaman "autistisen kaavan" mukaan, jokaisella on "ohjelmoinnissaan" omaa "koodia"....

Jotkut arvostavat toisia juttuja, kuin toiset....

• voiätmisentään
        ätmel kirjoitti:

Valkoritari = mies joka osaa, toisin kuin ätmi, tulla naisten kanssa toimeen.

• Truth_over_lie
        voiätmisentään kirjoitti:

Valkoritari = mies joka osaa, toisin kuin ätmi, tulla naisten kanssa toimeen.

Valkoritari on se joka myy sielunsa ja antaa elämänsä vaginankantajalle. Hän luulee että naiset ovan hyvyyden incarnaatioita, joita pitää rakastaa ja suojella ehdoitta. Ilmaisia henkivartioita, jotka kuolee tuntemattoman naisen puolesta ja on valmis mihin tahansa naisen huomion saamiseksi. Uskollisia tunnetamponeja sekä apulaisia. Luonnollisesti todella egoistinen toisten miesten seurassa. Valmis satuttamaan toista miesta ellei jopa tappaa säilyttääkseen mystisen statuksen naisten silmissä. Toiset miehet ovat vihollisia, koska voivat viedä naisen huomion itsestä. Myös tunnetaan nimillä friendzoned looser ja sosial justice warrior.

• ölölölöööö

sosiaalisten ihmisten on vaikea ymmärttää, kuinka vaikee kynnys se on aremmalle ihmiselle lähteä rientoihin..

• itsetuntemus

Sikspä tässä puhutaankin, että se on työtä eikä (vain) huvia.

Kaikkien pitää etsiä itselleen sopivaa menoa. Esim. lukupiirit on hyviä paikkoja monille hiljaisemmista asioista pitäville. Itsetuntemuksesta on etua.

• ruma-ätmi

16 vuotta seuratoiminnassa olin ja 10 vuotta kävin baareissa. Ei kukaan ovi sanoa että en ole yrittänyt tai ollut mukana harrastuksissa. Jos on ruma niin ei auta mitkään harrastukset tai baareissa käymiset.

• Puhut asiaa.

Itse olen aina osallistunut melko aktiivisesti kaikkeen toimintaan, harrastuksiin, illanviettoihin yms. Rumana miehenä se on enimmäkseen omasta aktiivisuudesta kiinni että sellaisiin pääsee mukaan, aika harva aktiivisesti rumaa miestä mukaan kysyy, toisin kun naisia tai komeita miehiä.

Joskus nuorena, kun naisia ei ollut vielä niin paljon kuvioissa mukana, pelin henki oli reilumpi. Ulkonäkö ja status ei määritellyt sitä pääsikö johonkin mukaan ja saiko kutsua vai ei.

Paritutumisen myötä kaveripiireissä ollaan paljon tarkempia siitä, ketä mihinkin kutsutaan mukaan ja riittääkö jonkun status ja ulkonäkö. Etenkin naiset ovat tästä todella tarkkoja. Ainoastaan joihinkin synttäreille, häihin yms. kutsutaan kaikki ilmeisesti jonkun velvollisuudentunteen takia.

Ystäväpariskunnat tapaavat toisiaan ja myöhemmin perheet. Miehet juttelevat keskenään, naiset keskenään ja lapset leikkivät yhdessä. Sinkkumiehellä, etenkään rumalla, ei ole näissä tilaisuuksissa paikkaa. Eihän sinkkumeistä kehtaa esitellä edes kaveripiirin sinkkunaisille.

Jos olet ruma mies, niin et kuulu joukkoon ja sinua syrjitään vaikka olisit itse aktiivinen ja sosiaalinen, etkä omasta tahdosta jäisi kotiin jumittamaan.

• 1423524
        super-atm kirjoitti:

Puhut asiaa.

Itse olen aina osallistunut melko aktiivisesti kaikkeen toimintaan, harrastuksiin, illanviettoihin yms. Rumana miehenä se on enimmäkseen omasta aktiivisuudesta kiinni että sellaisiin pääsee mukaan, aika harva aktiivisesti rumaa miestä mukaan kysyy, toisin kun naisia tai komeita miehiä.

Joskus nuorena, kun naisia ei ollut vielä niin paljon kuvioissa mukana, pelin henki oli reilumpi. Ulkonäkö ja status ei määritellyt sitä pääsikö johonkin mukaan ja saiko kutsua vai ei.

Paritutumisen myötä kaveripiireissä ollaan paljon tarkempia siitä, ketä mihinkin kutsutaan mukaan ja riittääkö jonkun status ja ulkonäkö. Etenkin naiset ovat tästä todella tarkkoja. Ainoastaan joihinkin synttäreille, häihin yms. kutsutaan kaikki ilmeisesti jonkun velvollisuudentunteen takia.

Ystäväpariskunnat tapaavat toisiaan ja myöhemmin perheet. Miehet juttelevat keskenään, naiset keskenään ja lapset leikkivät yhdessä. Sinkkumiehellä, etenkään rumalla, ei ole näissä tilaisuuksissa paikkaa. Eihän sinkkumeistä kehtaa esitellä edes kaveripiirin sinkkunaisille.

Jos olet ruma mies, niin et kuulu joukkoon ja sinua syrjitään vaikka olisit itse aktiivinen ja sosiaalinen, etkä omasta tahdosta jäisi kotiin jumittamaan.

Auttaisiko jos kehittäisitte persoonaa?
        On tiettyyn pisteeseen asti totta, että rumia syrjitään, mutta esim. bileiden ilopillereitä tai muuten vaikuttavia ja kiinnostavia persoonia, joilla on tarinoita kerrottavinaan etc kutsutaan ulkonäöstä huolimatta messiin uudestaan ja uudestaan.
        Eikä saisi jäädä sosiaalisen paskamyrskyn alle koskaan vaan pyrkiä omin ehdoin pitämään hauskaa. Nöyristely, kyräily ja itsensä toteuttavat ennustukset..
        Voi luoda myös omia piirejä.

• 1423524 kirjoitti:

On tiettyyn pisteeseen asti totta, että rumia syrjitään, mutta esim. bileiden ilopillereitä tai muuten vaikuttavia ja kiinnostavia persoonia, joilla on tarinoita kerrottavinaan etc kutsutaan ulkonäöstä huolimatta messiin uudestaan ja uudestaan.
        Eikä saisi jäädä sosiaalisen paskamyrskyn alle koskaan vaan pyrkiä omin ehdoin pitämään hauskaa. Nöyristely, kyräily ja itsensä toteuttavat ennustukset..

"Auttaisiko jos kehittäisitte persoonaa?"

Kerro tarkemmin mitä tällä tarkoitat? Pitäisikö esittää jotain muuta mitä luonnostaan on?

"On tiettyyn pisteeseen asti totta, että rumia syrjitään, mutta esim. bileiden ilopillereitä tai muuten vaikuttavia ja kiinnostavia persoonia, joilla on tarinoita kerrottavinaan etc kutsutaan ulkonäöstä huolimatta messiin uudestaan ja uudestaan."

Ei pidä paikkaansa. Itse en ole mikään nurkassa hiljaa mököttävä introvertti. Silti olen huomannut että etenkin naiset suhtautuvat myönteisemmin komeisiin, mutta hiljaisiin ja ujoihinkin miehiin.

"Eikä saisi jäädä sosiaalisen paskamyrskyn alle koskaan vaan pyrkiä omin ehdoin pitämään hauskaa."

Omin ehdoin? Tarkoitatko että pitäisi pyrkiä pitämään hauskaa yksin kotona? Toisten kanssa ollessa ei voi täysin itse pelisääntöjä määritellä.

"Voi luoda myös omia piirejä."

No sepäs vasta helppoa onkin. Jos olet nainen tai komea mies, niin ihmiset hakeutuvat luoksesi. Ruma mies luo omia piirejä.... joo ehkä unissa tai elokuvissa.

• 3453643
        super-atm kirjoitti:

"Auttaisiko jos kehittäisitte persoonaa?"

Kerro tarkemmin mitä tällä tarkoitat? Pitäisikö esittää jotain muuta mitä luonnostaan on?

"On tiettyyn pisteeseen asti totta, että rumia syrjitään, mutta esim. bileiden ilopillereitä tai muuten vaikuttavia ja kiinnostavia persoonia, joilla on tarinoita kerrottavinaan etc kutsutaan ulkonäöstä huolimatta messiin uudestaan ja uudestaan."

Ei pidä paikkaansa. Itse en ole mikään nurkassa hiljaa mököttävä introvertti. Silti olen huomannut että etenkin naiset suhtautuvat myönteisemmin komeisiin, mutta hiljaisiin ja ujoihinkin miehiin.

"Eikä saisi jäädä sosiaalisen paskamyrskyn alle koskaan vaan pyrkiä omin ehdoin pitämään hauskaa."

Omin ehdoin? Tarkoitatko että pitäisi pyrkiä pitämään hauskaa yksin kotona? Toisten kanssa ollessa ei voi täysin itse pelisääntöjä määritellä.

"Voi luoda myös omia piirejä."

No sepäs vasta helppoa onkin. Jos olet nainen tai komea mies, niin ihmiset hakeutuvat luoksesi. Ruma mies luo omia piirejä.... joo ehkä unissa tai elokuvissa.

Kirjoitin ihan omasta kokemuksesta. Kun olen jollain tapaa huonolla tuulella tai socially awkward, kuten usein olen - usein huomaamattanikin - en tosiaankaan vedä ihmisiä puoleeni, vaan päinvastoin karkoitan niitä.
        Joskus taas kun on käsittämätön hyvä fiilis ja energinen flow päällä ja lopputulos on ihan toisessa ääripäässä.
        Tutkaile ja analysoi ihmisiä ja itseäsi. Et sinä ole kiveen hakattu, etenkään jos et ole onnellinen.

• 3453643 kirjoitti:

Kirjoitin ihan omasta kokemuksesta. Kun olen jollain tapaa huonolla tuulella tai socially awkward, kuten usein olen - usein huomaamattanikin - en tosiaankaan vedä ihmisiä puoleeni, vaan päinvastoin karkoitan niitä.
        Joskus taas kun on käsittämätön hyvä fiilis ja energinen flow päällä ja lopputulos on ihan toisessa ääripäässä.
        Tutkaile ja analysoi ihmisiä ja itseäsi. Et sinä ole kiveen hakattu, etenkään jos et ole onnellinen.

Ihan oikeassa olet. En kiellä käytöksen ja luonteen vaikutusta asiaan. Se on kuitenkin sivuseikka sen rinnalla onko ruma vai ei. Ainakin jos kyse on siitä haluaako naiset olla miehen seurassa vai ei.

Joskus olen ollut baarissa itseäni komeamman kaverin kanssa ja kotibileissä myös. Minä olen ollut se, joka on mennyt sosiaalisesti juttelemaan ihmisille ja kaveri on ollut nyrpeänä kuuntelijana vieressä. No ei ole varmaan vaikea arvata kumpi vei naiset.

• 6983
        1423524 kirjoitti:

Miksi pitäisi muuttua huonommaksi kuin on? Ns. ilopillerit, huomion herättäjät ja joutavien jutustelijat ovat säälittäviä luusereita, jotka eivät kykene asiallisuuteen.

• Hursomhelst
        6983 kirjoitti:

Miksi pitäisi muuttua huonommaksi kuin on? Ns. ilopillerit, huomion herättäjät ja joutavien jutustelijat ovat säälittäviä luusereita, jotka eivät kykene asiallisuuteen.

Nääh. On kiinnostavia, viihdyttäviä ja inspiroivia ihmisiä, ja sitten tyhjänjauhajia, virranimijöitä ja jaarittelijoita. Välimaastossa on sitten niitä monenmerkkisiä vouhottajia.
        Sitä virtaahan joko on tai sitten ei, ja toisilla se jää jo kondensaattoriin.

• järkikäteen
        super-atm kirjoitti:

Puhut asiaa.

Kauneuskin on, yllätys yllätys, työn tulosta. Eli jos jaksaa tehdä ulkonälönsä eteen asioita, kuten valita istuvia vaatteita, leikkauttaa tyylikkään tukan ja hoidattaa sairaan näköistä ihoa, niin tulosta saa aikaan. Siis ihan salilla käymättä / laihduttamattakin.

Jos taas kaverit ei kutsu mukaan ja on statusorientoituneita toisin kuin itse, niin oisko vaan aika hankkia uuusia kavereita. Vaikeeta? Elämä on.

• järkikäteen kirjoitti:

Kauneuskin on, yllätys yllätys, työn tulosta. Eli jos jaksaa tehdä ulkonälönsä eteen asioita, kuten valita istuvia vaatteita, leikkauttaa tyylikkään tukan ja hoidattaa sairaan näköistä ihoa, niin tulosta saa aikaan. Siis ihan salilla käymättä / laihduttamattakin.

Jos taas kaverit ei kutsu mukaan ja on statusorientoituneita toisin kuin itse, niin oisko vaan aika hankkia uuusia kavereita. Vaikeeta? Elämä on.

Ole sinä hiljaa kun et tiedä mitä elämä on. Jos olet syntynyt komeaksi mieheksi tai naiseksi, niin et tiedä todellisesta elämästä mitään.

• edellinen
        super-atm kirjoitti:

Ole sinä hiljaa kun et tiedä mitä elämä on. Jos olet syntynyt komeaksi mieheksi tai naiseksi, niin et tiedä todellisesta elämästä mitään.

Jos olisin syntynyt hyvännäköiseksi, en tietäisi miten paljon kauneus/komeus on työn tulosta.

• edellinen kirjoitti:

Jos olisin syntynyt hyvännäköiseksi, en tietäisi miten paljon kauneus/komeus on työn tulosta.

Kauneus ja komeus on jossain määrin työn tulosta, mutta esimerkiksi kasvojen muotoihin ja ruumiin pituuteen ei voi vaikuttaa.

• hgfhhjfghj

Hyvä lista palstan miehille. Tuohon päälle luonnollisesti koulutus ja työ.

Entäs naiset sitten?

Ai niin, pitää vain olla nainen. Kohtuutonta vaatia että nainen pitäisi vartalonsa kunnossa, paitsi jos mies on miljonääri. Pitkät hiukset, liian vaikeat hoitaa. Naisellinen pukeutuminen, nyt ei olla 50-luvulla. Halukas seksiin myös avioliitossa, hyi mikä sovinisti ei kaikki ole seksiä.

Totta kai miehen tulee nähdä kaikki tämä vaiva jotta saisi nauttia jo siideripömppiksen hankkineesta vaimostaan sen lyhyen hetken kun seukataan. Sitten tulee hyväksyä että vaimo lihoo 30kg, leikkauttaa tätitukan ja käyttää tuulipukua 24/7.

Ps. ystävien pitäminen vie aikaa. Jokainen nainen himoaa sosiaalista miestä, ja sitten kun ollaan suhteessa miehen olisikin jätettävä ystävänsä koska työ, kodin remppaaminen ja IKEA-kuskaaminen.

• Nykyään feministien mielestä nainen saa olla ihan minkälainen tahansa ja naiset pitää sellaisina hyväksyä. Nyky-yhteiskunnassa ja etenkin parisuhteessa miehelle on asetettu vaatimuksia paljon enemmän. Ensinnäkin jos mies tahtoo päästä parisuhteeseen, niin pitää olla mm. komea, pitää olla kavereita, statusta, kokemusta yms. loputon lista. Parisuhteessa vaatimuslista muuttuu, mutta turha haaveilla että mies olisi hyvä naiselle ilman loputonta suorittamista ja vaatimusten täyttämistä.

Kannattaako tähän suostua ja onko miehen osa nykyään parisuhteessa sellainen, johon kannattaa suostua?

YTM:lle parisuhde voi olla tasa-arvoinen. Olen kuitenkin huomannut että osa kaveripiirini yt-miehistä on luonteeltaan sen verran lampaita, että suostuvat vähitellen sietämään parisuhteessa naisten vittuilua ja huonoakäytöstä, eivätkä tajua että heidän tasollaan olisi varaa heittää nainen pihalle ja vaihtaa parempaan.

• iltakaapo
        super-atm kirjoitti:

Nykyään feministien mielestä nainen saa olla ihan minkälainen tahansa ja naiset pitää sellaisina hyväksyä. Nyky-yhteiskunnassa ja etenkin parisuhteessa miehelle on asetettu vaatimuksia paljon enemmän. Ensinnäkin jos mies tahtoo päästä parisuhteeseen, niin pitää olla mm. komea, pitää olla kavereita, statusta, kokemusta yms. loputon lista. Parisuhteessa vaatimuslista muuttuu, mutta turha haaveilla että mies olisi hyvä naiselle ilman loputonta suorittamista ja vaatimusten täyttämistä.

Kannattaako tähän suostua ja onko miehen osa nykyään parisuhteessa sellainen, johon kannattaa suostua?

YTM:lle parisuhde voi olla tasa-arvoinen. Olen kuitenkin huomannut että osa kaveripiirini yt-miehistä on luonteeltaan sen verran lampaita, että suostuvat vähitellen sietämään parisuhteessa naisten vittuilua ja huonoakäytöstä, eivätkä tajua että heidän tasollaan olisi varaa heittää nainen pihalle ja vaihtaa parempaan.

Eipä tilanne ole rumilla naisilla kovinkaan paljon erilaisempi - rumia syrjitään.. ehkä niillä voi olla rankempaakin kun naiset ovat enempi riippuvaisia sosiaalisista piireistä ja muiden hyväksynnästä muutenkin.

• iltakaapo kirjoitti:

Eipä tilanne ole rumilla naisilla kovinkaan paljon erilaisempi - rumia syrjitään.. ehkä niillä voi olla rankempaakin kun naiset ovat enempi riippuvaisia sosiaalisista piireistä ja muiden hyväksynnästä muutenkin.

En tiedä miten rumaan naiseen suhtaudutaan naisten kesken. Mutta ruman naisen on ainakin todella helppo löytää itselleen mies. Ei ehkä saa sitä komeinta miestä, mutta miksi pitäisikään saada? Suurin ongelma naisille pariutumisessa onkin naisen oma nirsoilu.

"ehkä niillä voi olla rankempaakin kun naiset ovat enempi riippuvaisia sosiaalisista piireistä ja muiden hyväksynnästä muutenkin."

Ei ehkä kannattaisi olla mikään laumalammas, vaan kehittää itseään niin ettei ole riippuvainen muiden hyväksynnästä. Naiset haluavat muiden hyväksynnänä myös miehelleen. Sen takia nainen e ipysty hyväksymään kokematonta miestä joka ei ole muiden naisten suosiossa.

• 15ja15
        super-atm kirjoitti:

Nykyään feministien mielestä nainen saa olla ihan minkälainen tahansa ja naiset pitää sellaisina hyväksyä. Nyky-yhteiskunnassa ja etenkin parisuhteessa miehelle on asetettu vaatimuksia paljon enemmän. Ensinnäkin jos mies tahtoo päästä parisuhteeseen, niin pitää olla mm. komea, pitää olla kavereita, statusta, kokemusta yms. loputon lista. Parisuhteessa vaatimuslista muuttuu, mutta turha haaveilla että mies olisi hyvä naiselle ilman loputonta suorittamista ja vaatimusten täyttämistä.

Samaahan te ätmitkin vaaditte, että teidät pitää hyväksyä sellaisina kuin olette. Ja vielä kaunis nainen kaupanpäälle. Miksi naisten vaatimus hyväksynnästä sellaisina kuin ovat on jotenkin väärin ja teidän oikein?

Eivät kaikki naisetkaan pääse parisuhteeseen tuosta vaan mutta kun te ette ole kiinnostuneet kuin omista ongelmistanne ettekä vaan näe muita kuin niitä nättejä ja kauniita naisia. Muut ovat teille näkymättömiä niin kuin tekin olette niille kauniille naisille...

Parisuhde on sellainen miksi ne siinä parisuhteessa olevat ihmiset sen tekevät.

• 15ja15 kirjoitti:

Samaahan te ätmitkin vaaditte, että teidät pitää hyväksyä sellaisina kuin olette. Ja vielä kaunis nainen kaupanpäälle. Miksi naisten vaatimus hyväksynnästä sellaisina kuin ovat on jotenkin väärin ja teidän oikein?

Eivät kaikki naisetkaan pääse parisuhteeseen tuosta vaan mutta kun te ette ole kiinnostuneet kuin omista ongelmistanne ettekä vaan näe muita kuin niitä nättejä ja kauniita naisia. Muut ovat teille näkymättömiä niin kuin tekin olette niille kauniille naisille...

Parisuhde on sellainen miksi ne siinä parisuhteessa olevat ihmiset sen tekevät.

"Samaahan te ätmitkin vaaditte, että teidät pitää hyväksyä sellaisina kuin olette."

Älä yleistä, vitun tyhmä! En todellakaan vaadi samaa kuin muut.

"Eivät kaikki naisetkaan pääse parisuhteeseen tuosta vaan"

Nainen pääsee parisuhteeseen heti kuin itse niin haluaa.

• Hittoettärepesin

"Mitä vaatii että on seurustelukumppani? Samaa kun ystävyydessä seksuaalisuus siihen muukaan, eli että pystyy ymmärtämään että hyvässä seksissä molemmat haluaa ja molemmat saa. Kiinnostaa ottaa selvää mikä toistakin kiinnostaa, ei vaan ajattele minä minä minä, oma muna."

Tämän perusteella NAISTEN ei pitäisi saada koskaan seurustelukumppania.

Koska se on aina mitä nainen haluaa ja että nainen saa.
      Naista ei kiinnosta ottaa selvää mikä toista kiinnostaa vaan mies tuo sen esille samalla kun selvittää mikä naista kiinnostaa.

Naiset aina ajattelevat minä, minä, minä, Oma vittu.

Muuten viestisi on aika normaalia "olkaa aktiivisia ja miehiä älkääkä valittako" tyyppistä ruiputusta.

"Naiset yleensä tietää mikä homma ja vaiva ihmissuhteissa on. Siks naiset harvemmin valittaa yksinäisyyttään, vaan "ennemmin yksin kuin huonossa seurassa" koska sitä vaivaa ei todellakaan viitsi huonon seuran vuoksi nähdä."

Niin ero on vain se että naiset ovat luonnostaan sosiaalisempia ja miehet joutuvat tekemään 100x enemmän töitä mm. seurustelukumppania varten.

Joo, en mäkään viihdy huonossa seurassa jonkun aloittajan kaltaisen horoselittäjäkikkareen kanssa.

• katopeiliin

Jos on niin kusipää, että haukkuu toisia horoselittäjäkikkareeksi netissä, niin ei ole ihme että ei saa mukavia ihmisiä kumppaneikseen. Vakka kantensa valitsee.

• Ron.Hubbard

"Horoselittäjäkikkareen" :)
        Tää palsta on oikea pelastaja.

• introverdi

"Mitä vaatii, että on kavereita? Että liikkuu jossain porukalla, myös aktiivisesti kutsuu ihmisiä mukaan tapahtumiin itse ja menee kun muut kutsuu. Jos kukaan ei kutsu, pitää olla itse aktiivisempi."
      Jos kukaan ei kutsu, niin on siinä niissä toisissa ihmisissäkin joskus vikaa. Jotkut joutuvat jo kouluaikoina ulos kaveripiireistä esim. kiusaamisen takia. Sellaiselle ihmiselle voi olla vaikea päästä mukaan "piireihin" myös aikuisiällä, kun itseluottamus ja/tai luottamus muihin ihmisiin on hakusessa.
      On myös synnynnäisiä eroja, toiset ovat ekstrovertimpia ja toiset introvertimpia. Vahvasti introvertit joutuvat tekemään todellisuudessa paljon enemmän työtä kavereiden saamiseksi, koska sosiaaliset tilanteet kuluttavat heidän energiaansa enemmän kuin muiden. Sosialisointi on siis henkisesti kuormittavaa heille.
      Itse olen introvertti, jolla on hyvät sosiaaliset taidot ja small talk sujuu myös luonnostaan, mutta ymmärrän täysin, että monille vahvasti introverteille se voi olla hankalaa. Joskus pieni vastaan tuleminen ekstrovertimpien taholta ei myöskään haittaisi.

• arkiontätä

Maailmassa on kuule ihan vitusti vikaa. Se ei ole reilu paikka ei. Ja kyllä, introverteillä ja esim koulukiusatuilla on helvetin paljon työläämpää, mutta se ei poista sitä ihmisen vastuuta omasta (myös sosiaalisesta) elämästään.

Ihmetyttää: "Joskus pieni vastaan tuleminen ekstrovertimpien taholta ei myöskään haittaisi." Eiks ekstorvertit just puhu kaikille. Monilla mun tunteimilla introverteillä on ekstroverttipuolisot (sukupuolesta riippumatta) kun ei kukaan muu olis saanut niille sanaakaan eikä ne itse ole pystyneet muihin tutustumaan.

• introverdi
        arkiontätä kirjoitti:

Maailmassa on kuule ihan vitusti vikaa. Se ei ole reilu paikka ei. Ja kyllä, introverteillä ja esim koulukiusatuilla on helvetin paljon työläämpää, mutta se ei poista sitä ihmisen vastuuta omasta (myös sosiaalisesta) elämästään.

Ihmetyttää: "Joskus pieni vastaan tuleminen ekstrovertimpien taholta ei myöskään haittaisi." Eiks ekstorvertit just puhu kaikille. Monilla mun tunteimilla introverteillä on ekstroverttipuolisot (sukupuolesta riippumatta) kun ei kukaan muu olis saanut niille sanaakaan eikä ne itse ole pystyneet muihin tutustumaan.

"Ihmetyttää: "Joskus pieni vastaan tuleminen ekstrovertimpien taholta ei myöskään haittaisi." Eiks ekstorvertit just puhu kaikille."
        Ilmeisesti eivät, kun jotkut jäävät tyystin vaille huomiota. Vastaan tulemisella tarkoitin sitä, että jos joku sosiaalisempi huomaa, että joku sosiaalisesti arempi ja/tai introvertimpi on jäänyt porukan ulkopuolelle, niin voisi ihan vain ottaa asiakseen käydä juttelemassa tms. Mutta aika harva viitsii nähdä sellaisessa asiassa vaivaa, vaan kaiken pitää sujua helposti, eli jonkun annetaan jäädä omilleen tai jopa hylkiöksi ilman, että kukaan edes yrittää oikeasti häneen tutustua.

• ujoymmärtääujoa
        introverdi kirjoitti:

"Ihmetyttää: "Joskus pieni vastaan tuleminen ekstrovertimpien taholta ei myöskään haittaisi." Eiks ekstorvertit just puhu kaikille."
        Ilmeisesti eivät, kun jotkut jäävät tyystin vaille huomiota. Vastaan tulemisella tarkoitin sitä, että jos joku sosiaalisempi huomaa, että joku sosiaalisesti arempi ja/tai introvertimpi on jäänyt porukan ulkopuolelle, niin voisi ihan vain ottaa asiakseen käydä juttelemassa tms. Mutta aika harva viitsii nähdä sellaisessa asiassa vaivaa, vaan kaiken pitää sujua helposti, eli jonkun annetaan jäädä omilleen tai jopa hylkiöksi ilman, että kukaan edes yrittää oikeasti häneen tutustua.

Ekstorvertit myös tykkää menosta ja meiningistä ja siitä, että se toinen ihminen jolle puhuu hymyilee takaisin ja muutenkin käyttäytyy yhtä ulospäinsuuntautuneesti. Intorvertin normaalin toiminnan ekstrovertti tulkitsee torjunnaksi ja mitäpä sitä aikaansa torjuviin ihmisiin hukkaamaan kun niitä positiivista palautetta takaisin antavia on maailma täynnä.

Introverttien kannattaa etsiä toisten intorverttien seuraa, ei tuu niin paljon väärinkäsityksiä.

• introverdi

Vielä tuosta ekstrovertti/introvertti-asiasta se, että ekstrovertti on ihminen, joka saa energiaa muiden kanssa olemisesta ja viihtyy enemmän porukassa, introvertilla muiden kanssa oleminen kuluttaa energiaa, ja siksi introvertti viettää mieluummin enemmän aikaa yksin kuin porukassa. Ekstroverttius ei siis suoraan tarkoita sitä, että puhuisi kaikille ja koko ajan, eikä introverttius sitä, että ei puhu kenellekään juuri koskaan. Korrelaatiota siinä tietenkin on, mutta noita käsitteitä ei pidä kuitenkaan ymmärtää väärin.
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Introvertti_ja_ekstrovertti

• introverdi
        ujoymmärtääujoa kirjoitti:

Ekstorvertit myös tykkää menosta ja meiningistä ja siitä, että se toinen ihminen jolle puhuu hymyilee takaisin ja muutenkin käyttäytyy yhtä ulospäinsuuntautuneesti. Intorvertin normaalin toiminnan ekstrovertti tulkitsee torjunnaksi ja mitäpä sitä aikaansa torjuviin ihmisiin hukkaamaan kun niitä positiivista palautetta takaisin antavia on maailma täynnä.

Introverttien kannattaa etsiä toisten intorverttien seuraa, ei tuu niin paljon väärinkäsityksiä.

Ekstroverttiudessa on aste-eroja, ja on sellaisiakin ekstrovertteja, jotka tykkäävät rauhallisemmasta menosta. Sellaisten tyyppien kanssa introverttikin voi ihan hyvin viihtyä. Samoin introverttiudessa on aste-eroja, ja itse kuulun niihin suhteellisen ulospäin suuntautuneisiin ja puheliaisiin introvertteihin. Viihdyn suurimman osan ajasta yksin, mutta hyvässä seurassa saatan olla hyvinkin puhelias ja seurallinen... siihen asti, kun pitää lähteä taas omaan rauhaan "lataamaan akkuja".

• Ujoatm26v

Ite oot minä minä minä ihminen.

• siinäsulleminäminää

Semmoinen joka kantaa omasta elämästään vastuun.

• 66666

Aloittaja on selvästikin nainen. Hänelle tekisi hyvää elää edes yksi viikko miehenä, niin voisi hieman mielipiteet ja asenteet muuttua...

"Menkää harrastuksiin ja hankkikaa kavereita"
      Just.

Harrastus? Mikä voisi olla sellainen harrastus, missä tutustuu uusiin ihmisiin?
      Minulla ei ole koskaan elämässäni ollut yhtäkään kaveria, ei edes kouluaikoina ja nykyään työpaikallakin työkaverit vain vaivalloisesti suostuvat tervehtimään. Ei kukaan ole koskaan ollut kiinnostunut minun elämästäni.
      Niin ihmettelenpä vain, miten sitten harrastuksen kautta voisi saada kavereita...?

Ei ole ollut kavereita, naisesta puhettakaan. En todellakaan käsitä, mistä ja miten voisin löytää itselleni naisen, koska naisten suunnalta on turha odottaa mitään aloitetta.

Voin mennä vaikka sellaiseen tilaisuuteen, missä on tietämättäni esim. 50 sinkkunaista, mutta yksikään heistä ei tuo sinkkuuttaan esille tai osoita mitään mielenkiintoa minua kohtaan. Mistä ylipäätään voi tietää, kuka on vapaa ja kuka varattu?

Jos ei ole sosiaalista verkostoa, kumppaninkin löytäminen on täysi mahdottomuus.

• atännä

"Harrastus? Mikä voisi olla sellainen harrastus, missä tutustuu uusiin ihmisiin?"

Mitä haluaisit harrastaa? Mitä uutta haluaisit oppia? Löyisikö niistä jokin sellainen, jossa voisi olla harrastuspiirejä, kursseja, ryhmätunteja?

"Ei kukaan ole koskaan ollut kiinnostunut minun elämästäni."

Oletko sinä kysynyt, mitä niiden muiden elämään kuuluu tai miten he ovat suhtautuneet johonkin työpaikan uuteen asiaan?

"Mistä ylipäätään voi tietää, kuka on vapaa ja kuka varattu?"

Miten sinusta sen sitten tietäisi yhtään sen paremmin? Niin, pitäisi opetella jutustelemaan ihmisten kanssa, ilman sen suurempia tavoitteita intiimimmästä kontaktista. Ystävällinen katse ja hymy ovat jo hyvä alku. Ja muista, että ihmiset puhuvat keskenään. Vaikka hymyilisit "turhaan" jollekin varatulle, hän saattaa kertoa sinkkukaverilleen sinun olevan miellyttävä.

Jollei ole lainkaan sosiaalisia taitoja, niin ei se ihmisten kohtaaminen varmaan helppoa ole. Olisikos sillä saralla ryhmäkurssituksia? ;)

• 14p8

Sun tarvii alkaa hiukan itsekkäämmin vain alkaa huvittamaan itseäsi. Ihmisiä ei kiinnosta sun elämä, jos se ei innosta itseäsikään.
        Tee elämästäsi kiinnostava.

Ei ole mahdottomuus löytää naista, mutta vaatii sosiaalisen rytmitajun treeniä ja rohkeutta. Naiset todellakin aika harvoin ovat aloitteellisia.

• sdfaasd
        14p8 kirjoitti:

Sun tarvii alkaa hiukan itsekkäämmin vain alkaa huvittamaan itseäsi. Ihmisiä ei kiinnosta sun elämä, jos se ei innosta itseäsikään.
        Tee elämästäsi kiinnostava.

Ei ole mahdottomuus löytää naista, mutta vaatii sosiaalisen rytmitajun treeniä ja rohkeutta. Naiset todellakin aika harvoin ovat aloitteellisia.

Saadakseen naisen pitää tehdä elämästään kiinnostava.

Sitten nainen haluaa lapsia, talon ja Skoda Octavian.

Ja miehen onkin muutettava elämänsä tylsäksi. Ei aikaa kavereille, harrastuksille, ym asioille jotka tekivät miehestä kiinnostavan.

Minkä h-vetin takia sitä viitsisi rakentaa mielenkiintoista elämää vuosien ajan, jos sitä ei kuitenkaan voi pitää? Minkä h-vetin takia naisen on saatava mies jonka pitää muuttua jotta perhe-elämä olisi ylipäätään mahdollista?

• atännä
        sdfaasd kirjoitti:

Ja miehen onkin muutettava elämänsä tylsäksi. Ei aikaa kavereille, harrastuksille, ym asioille jotka tekivät miehestä kiinnostavan.

Minkä h-vetin takia sitä viitsisi rakentaa mielenkiintoista elämää vuosien ajan, jos sitä ei kuitenkaan voi pitää? Minkä h-vetin takia naisen on saatava mies jonka pitää muuttua jotta perhe-elämä olisi ylipäätään mahdollista?

Näin on. Kannattaa olla yksin. Tai sitten etsiä itselle sopiva kumppani.

• Car.go
        sdfaasd kirjoitti:

En ole koskaan missään suhteissa ollessani joutunut tekemään mitään mainitsemiesi kaltaisia kompromisseja tai rajoittamaan elämääni muuten kuin muiden naisten osalta..
        Tylsäksi nuoleskelijaksi etc ryhtyminen on kuolinsuudelma suhteelle muutenkin useimiten.

• ätmel
        Car.go kirjoitti:

En ole koskaan missään suhteissa ollessani joutunut tekemään mitään mainitsemiesi kaltaisia kompromisseja tai rajoittamaan elämääni muuten kuin muiden naisten osalta..
        Tylsäksi nuoleskelijaksi etc ryhtyminen on kuolinsuudelma suhteelle muutenkin useimiten.

Nuo operoivat sillä olettamuksella, että syy on aina miehessä. Tällöin miehen tulee heidän mielestään tehdä juuri päinvastoin kuin mitä hän nykyisin tekee. Jos mies kävelee jaloillaan, hänen tulisi neuvojien mielestä kävellä käsillään naisen saamiseksi.

• näinseoikeestimänöö
        atännä kirjoitti:

"Harrastus? Mikä voisi olla sellainen harrastus, missä tutustuu uusiin ihmisiin?"

Mitä haluaisit harrastaa? Mitä uutta haluaisit oppia? Löyisikö niistä jokin sellainen, jossa voisi olla harrastuspiirejä, kursseja, ryhmätunteja?

"Ei kukaan ole koskaan ollut kiinnostunut minun elämästäni."

Oletko sinä kysynyt, mitä niiden muiden elämään kuuluu tai miten he ovat suhtautuneet johonkin työpaikan uuteen asiaan?

"Mistä ylipäätään voi tietää, kuka on vapaa ja kuka varattu?"

Miten sinusta sen sitten tietäisi yhtään sen paremmin? Niin, pitäisi opetella jutustelemaan ihmisten kanssa, ilman sen suurempia tavoitteita intiimimmästä kontaktista. Ystävällinen katse ja hymy ovat jo hyvä alku. Ja muista, että ihmiset puhuvat keskenään. Vaikka hymyilisit "turhaan" jollekin varatulle, hän saattaa kertoa sinkkukaverilleen sinun olevan miellyttävä.

Jollei ole lainkaan sosiaalisia taitoja, niin ei se ihmisten kohtaaminen varmaan helppoa ole. Olisikos sillä saralla ryhmäkurssituksia? ;)

Ei, vaan jos hymyilee vahingossa varatulle, niin hän kertoo sinkkukavereilleen, että tuo luuseri yritti pokata varattua kun ei tajunnut että on varattu.

• jesejee

Pitää hankkia sopiva puoliso ja loppu hyvin kaikki hyvin. Oikea elämä ei ole työpaikka.

• rumasinkkumies

On ollut kaikenlaisia harrastukia salibändyä ja jalista ja yleisurheilua oon harrastanut, oon ollut tuomaritoiminnassa mukana 10 vuotta jossa on naisiakin paljon. Eikä naisia ole kiinnostanut tutustua vaikka alotteita tein runsaasti. Naisia kiinnostaa sellaiset miehet joiden harrastus on naisten hakkaaminen ja juopottelu.

• No käytkö parturissa? Ajatko parran vai pidätkö teinijouhia naamallasi? Haiseeko puhtaat treenikamasi valmiiksi likaisilta? Haiseeko pyyhkeesi pahalta? Osaatko pukeutua muihinkin kuin bändipaitoihin? Onko muita kenkiä kuin lenkkarit ? Vaihdatko lakanat viikottain? Se parta - jos se kasvaa hyvin se kannattaa pitää. Jos se ei kasva niin täysillä, on oikeasti eduksi ajaa se pois. Jos se kasvaa vaan vähän, kannattaa silti sheivaa se pois....

Se, että osaa huomioida hygienian olevan useiden asioiden summa ei ole kaikille selvää. Likaseen pyyhkeeseen kuivaaminen jättää kuvin hajun iholle. Likaset lakanat samoin. Miten ns " menestyvät miehet " pukeutuu? Voiko heidän tyylistä hakea jotain omaan tyyliisi? Hampaidenpesu...

En sano, että nämä olisi sinun ongelmia, mutta moni sinkkumies voi kärsiä siitä ettei tule ajatelleeksi näitä... Harva hakee täydellisyyttä, mutta monelle pienet perusasiat on todella tärkeitä ;)

• statusjaresurssit
        xxUTELIASxx kirjoitti:

No käytkö parturissa? Ajatko parran vai pidätkö teinijouhia naamallasi? Haiseeko puhtaat treenikamasi valmiiksi likaisilta? Haiseeko pyyhkeesi pahalta? Osaatko pukeutua muihinkin kuin bändipaitoihin? Onko muita kenkiä kuin lenkkarit ? Vaihdatko lakanat viikottain? Se parta - jos se kasvaa hyvin se kannattaa pitää. Jos se ei kasva niin täysillä, on oikeasti eduksi ajaa se pois. Jos se kasvaa vaan vähän, kannattaa silti sheivaa se pois....

Se, että osaa huomioida hygienian olevan useiden asioiden summa ei ole kaikille selvää. Likaseen pyyhkeeseen kuivaaminen jättää kuvin hajun iholle. Likaset lakanat samoin. Miten ns " menestyvät miehet " pukeutuu? Voiko heidän tyylistä hakea jotain omaan tyyliisi? Hampaidenpesu...

En sano, että nämä olisi sinun ongelmia, mutta moni sinkkumies voi kärsiä siitä ettei tule ajatelleeksi näitä... Harva hakee täydellisyyttä, mutta monelle pienet perusasiat on todella tärkeitä ;)

"mutta monelle pienet perusasiat on todella tärkeitä ;)"

Ja rivien välistä se kaikkein tärkein ja oleellisin taas tulikin. ;-D

" menestyvät miehet "

Kaikkein tärkein on status ja resurssit jos ei ole, niin näyttele että olisi ja valehtele niistä, niin saat seksiä mutta et suhdetta. Ainakaan pitkäaikaista. ;-)

• Jgfkkfkkk
        statusjaresurssit kirjoitti:

"mutta monelle pienet perusasiat on todella tärkeitä ;)"

Ja rivien välistä se kaikkein tärkein ja oleellisin taas tulikin. ;-D

" menestyvät miehet "

Kaikkein tärkein on status ja resurssit jos ei ole, niin näyttele että olisi ja valehtele niistä, niin saat seksiä mutta et suhdetta. Ainakaan pitkäaikaista. ;-)

Jos ei saa hampaitaan muuten pestyä niin for god's sake, pesköön edes naisten vuoksi -_-

• lissunlässynlää

"Voi newsflash pojat, ootteko selvinneet koko elämänne niin että teidän eteen on tuotu kaikki ilman että itse on tarvinnut mitään minkään eteen tehdä? "

Vähän samanlainen kirjoitus, kun rikas miljönääriperijätär valittamassa, kuinka työttömät ovat laiskoja, vaikka itse on vajakki ja elää isukin rahoilla. Näkee että on pilalle hemmotellun prinsessan kirjoitus.

• svsdvsv

Vitut sinä mitään näet. Just yritin selittää, että se on kuulkaas kovaa työtä se hyvä sosiaalinen elämä välillä. Että ei oo ilmaiseksi tullut. Mutta jos haluut enemmän työntään pään pumpuliin ja uskoo omia kuvitelmias, niin elä niin. Fiksut ottaa tosta onkeensa, ei oo mun vika ettet oo fiksu.

• Waldemaar

Uroksenhan se on soidinmenoissa itsensä nostettava. Näin se vain on. Nostakaa itseänne.

• 14527

Ne nostotoimet, mihin ohjeistetaan tälläkin palstalla, ovat huononnuksia.

• King.kong
        14527 kirjoitti:

Ne nostotoimet, mihin ohjeistetaan tälläkin palstalla, ovat huononnuksia.

Kuten mitkä?

• OutoYksinäinen

No kerronpa oman tarinani lyhyesti. Olisin sosiaalinen ihminen mutta minua ei olla koko elämäni aikana huolittu oikeastaan mihinkään ryhmiin. Jo lapsena mua kiusattiin ja mulla saattoi olla vain yksi kaveri. Sukulaiset ovat aina syrjineet mua ja syytä en tiedä koska en ole paha ihminen ketään kohtaan saati sano kenellekään pahasti koskaan. Näin on vaan toimittu aina mua kohtaan. Ei kukaan tullut synttäreilleni kun olin pieni mutta jos saman ikäisellä sukulaisellani oli synttärit pyydettiin sinne koko suku. Olkoonkin että vanhempani myös tulevat toimeen kaikkien kanssa että kaunasta heitä kohtaan ei ollut kyse syrjimisessäni. Kuljen edelleen harraste porukoissa joissa tapaan paljon saman lajin harrastajia ja toimimme yhdessä. Kelpaan kyllä mukaan mutta jos porukka lähtee illan viettoon olen aina se jota ei pyydetä mukaan. Olkoonkin että olen jo kohta neljääkymppiä käyvä. Mulla on yksi hyvä ystävä joka asuu kaukana mutta hän jopa soittelee usein ja vastavuoroon itsekin ja meillä on leppoisa tunnelma ja herskyvä huumori joten joka puhelusta saati tapaamisesta jää lähinnä suupielet asentoon nauru. Olen hänen lapsensa kummi ja vaikka naiset ovat aina karsastaneet seuraani on hänen vaimonsa kanssa niin hyvällä aaltopituudella kanssani että voidaan heittää ihan hämärää läppää vapaasti keskenämme. Tämä nainenkin ihmettelee miksi olen yksinäinen ja miksi en saa naisia vaikka olen kuulemma älyttömän valloittava ja hersyvää huumoria tihkuva kaveri jolla myös on se vakava puoli ja joka hallitsee yleissivistyksenkin kuulemma paremmin kuin moni muu. En tiedä. Olen sanonut olevani magneetin vastakappale. Olen aina yksin. On mulla vanhemmat ja on sisko lapsineen joiden kanssa voin olla vapautuneesti ja joita näen ja tämä kaukana asuva pariskunta lapsineen mutta ei seurani vaan kelpaa kenellekään muulle. Syy on jopa mullekin hämärän peitossa. Toisaalta olen jo tähän ikään mennessä tottunut siihen että mua ei kutsuta mihinkään eikä seurani kiinnosta. Jos kyselen joltain sukulaiselta perus juttuja ja mallaan keskustelua käännetään mulle kohta selkä ja mennään sen toisen ihmisen juttusille. Mikä taas on mielenkiintoista niin täysin tuntemattomat ihmiset esim baarissa tulevat kanssani juttelemaan helposti ja oma aloitteisesti mutta jos on ihmisiä jotka tuntevat mut käyttäytyvät he mua kohtaan kuin eivät tuntisi. Tekisin työtä sen suhteenkin eteen mutta kun en sitä saa on vaikea sitä työtä edes aloittaa. En voi muuta kuin keskittyä itseeni ja oman hen koht yksinäisen elämisen ylläpitämiseen. Käyn töissä, harrastan omia lajejani ihmisten kanssa joille kelpaan vaan siihen touhuun mutta en muuhun ystävyyteen, maksan asuntoani, on uuden karhea auto tehtaalta tulossa, elämä hymyilee mutta olisi kiva hymyillä sitä jonkun kanssa siis naisen. Minkäs teet kun olen se outo vastakappale magneetissa ja tuo tuntemattomien baari juttelukin on outoa. Miksi mua lähestyy tuttavallisesti vähän yks jos toinen mutta jos kaveerata pitäis niin sitten ei.

• Demo.lition

Ois kiinnostava tietää.. tuon perusteella on aika vaikea lähteä arvioimaan. Kunpa joku ihminen ois sulle suora ja reilu ja kertois missä vika, niin voisit lähteä korjaamaan asiaa..

• dwfqefqfdw
        Demo.lition kirjoitti:

Ois kiinnostava tietää.. tuon perusteella on aika vaikea lähteä arvioimaan. Kunpa joku ihminen ois sulle suora ja reilu ja kertois missä vika, niin voisit lähteä korjaamaan asiaa..

Kappalejakojen puutteessa. Ootko wall of text myös arkielämässä?

• helmiä.sioille

Tämä työn tekeminen ihmissuhteiden eteen on jotain mitä en ole oikein ikinä ymmärtänyt. Moni meistä tekee duunia mistä ei oikeastaan pidä(uskoisin, että aika harva pitää työstään) saadakseen palkkaa, jotta voisi elättää itsensä ja kustantaa arjen pakolliset kulut ja mahdollisesti muitakin haluamiaan asioita. Moni ihminen sietää töissä ja töitä tehdessään monenmoista skeidaa saadakseen sen palkan minkä tähden tekee töitä, mistä ei edes pidä ja joutuu joka päivä pakottamaan itsensä siihen.

Eli sellaista työntekoako aloittaja tarkoittaa? Että ensiksi siedetään kaikenlaista skeidaa kunnes saadaan se mitätön palkka(ihmissuhde tai ihmissuhteet) millä pysytään hengissä ja jatketaan taas sitä epämiellyttävää työntekoa saadakseen seuraavan palkan(ihmissuhteen tai ihmissuhteita) jatkaakseen siitä sitten sitä samaa ympyrää hamaan loppuun asti kunnes jää eläkkeelle ja saa sen onnettoman eläkkeen(jonkun nalkuttavan vanhan ämmän viereensä)?

Kiitos, mutta ei kiitos. Minulle riittää 40h viikossa duunia, mistä saan palkan elättääkseni itseni. En suostu tekemään palkka- tai palkkaduunia enää vapaalla ja kaikkein vähiten ihmissuhteissani. Toisaalta onnekseni minun ei tarvitse. En ole niin pahasti ihmissuhteiden puutteessa, että sellaiseen ryhtyisin.

Heh, eikä ole muuten rasittavampaa kuin nainen, joka tekee jatkuvasti suhteessa duunia suhteen "hyväksi". Jotain jää aika pahasti puuttumaan suhteessa sellaisen naisen kanssa...

• työkin-voi-olla-hupia

Et ole ymmärtänyt että jos olet oikeasti naisten kanssa menestyvä mies, niin silloin olet ymmärtänyt jotenkin kääntää sen rasittavan työnteon ihmisuhteen eteen jännittäväksi ja hauskaksi peliksi.

Et suhtaudu siihen liian totisesti. Et yritä ihan tosissaan saada naista. Kunhan vaan huviksesi katsot jos onnistuisit kellistämään jonkun naisen. Ja ehkä siinä sivussa toisenkin, ja kolmannenkin. Sitten kun osaat ajatella noin, on se työ hauskempaa, jännittävämpää ja samalla todennäköisyytesi onnistua paranevat, koska nautit siitä mitä teet. Positiivisuus ja se pilke silmäkulmassa vetoaa naisiin.

• helmiä.sioille
        työkin-voi-olla-hupia kirjoitti:

Et ole ymmärtänyt että jos olet oikeasti naisten kanssa menestyvä mies, niin silloin olet ymmärtänyt jotenkin kääntää sen rasittavan työnteon ihmisuhteen eteen jännittäväksi ja hauskaksi peliksi.

Et suhtaudu siihen liian totisesti. Et yritä ihan tosissaan saada naista. Kunhan vaan huviksesi katsot jos onnistuisit kellistämään jonkun naisen. Ja ehkä siinä sivussa toisenkin, ja kolmannenkin. Sitten kun osaat ajatella noin, on se työ hauskempaa, jännittävämpää ja samalla todennäköisyytesi onnistua paranevat, koska nautit siitä mitä teet. Positiivisuus ja se pilke silmäkulmassa vetoaa naisiin.

Teen elämässäni moniakin asioita, mitä joku voi ehkä työn tekemiseksi luokitella. Itse en asiaa kuitenkaan näin koe, koska ne on kuitenkin sellaiset asiat mitkä voin halutessani jättää myös tekemättä. Voin koska niitä asioita ei ole mikään pakko tehdä toisin kuin sen palkkatyön tekeminen. Nyt voi joku viisastelija toki tokaista, ettei sen palkkatyönkään tekeminen mikään pakko ole, mutta itse olen eri mieltä. Kyllä se lippusten lappusten täyttäminenkin eri tukia hakiessa työstä käy, vaikkei kovin tuottavaa yhteiskunnan kannalta ole. Joten en edelleenkään ymmärrä sitä työn tekemistä ihmissuhteiden eteen.

Mutta minkä eteen moni tänne kirjoittava voisi tehdä töitä, on itsensä eteen ja itsensä kanssa. Siitä on lähdettävä. Ja tietenkin se työ itsensä kanssa on saatava myös valmiiksi, ettei jatkossa tarvitse tehdä muuta kuin tarvittavia huoltotoimeenpiteitä ja tietenkin itse. Ei ole mitään mieltä sellaiseen riippuvuuteen, että ulkoistaa ne huollot jo(i)llekin muulle. Kukaan ei tunne itseään yhtä hyvin kuin yksilö itse. Tosin harvempi uskaltaa ja haluaa katsoa itseään sellaisena kuin todellisuudessa on.

• fwncjwncwvow

Ihmissuhteetkaan ei ole pakollisia. Niitä ilman voi elää. Mutta jos haluaa niitä, niiden eteen voi joutua tekemään muutakin kuin istumaan netissä ja valittamaan.

• 18ja15

Juurikin näin!

• aktiivinainen

Jos teitä kiinnostaa keskustelu, miksi käytte sitä täällä, ettekä esimerkiksi lähimmällä uimarannalla, baarissa tai kahvilassa? Onko tämä nyt sitä työtä ihmissuhteiden eteen?

• 15plus4

Aloittaja kirjoittaa ihan faktaa. Mutta samalla aloittaja kirjoittaa faktaa naisen näkökulmasta ja siitä mitä miehen pitää tehdä.

Waldemaar sen sano yksinkertaisesti:
      "Uroksenhan se on soidinmenoissa itsensä nostettava. Näin se vain on."

Juuri noin. Ei se ehkä tasa-arvoista ole, mutta se nyt on vaan miehen osa tässä maailmassa. Ei se valittamalla kuitenkaan muutu, vaan hyväksymällä asian ja tekemällä jotain sille.

• ätmel

Naisilta tulisi poistaa itsemääräämisoikeus, koska se nyt on vaan naisen osa tässä maailmassa.

• 20plus6
        ätmel kirjoitti:

Naisilta tulisi poistaa itsemääräämisoikeus, koska se nyt on vaan naisen osa tässä maailmassa.

Muun muuassa useat muslimimaat ovat noin päättäneet. Myös useat kristityt maat ovat aikoinaan nähneet naisen asian noin. Nykyään tilanne - täällä Suomessa ainakin - on toisenlainen.

Kieltämättä asia pitäisi nähdä niin että naiset ovat nyt vihdoin saaneet täällä Suomessakin sen tasa-arvonsa noissa asioissa. Joten ehkä myös miesten pitäisi saada. Tarkoittaen käytännössä vaikkapa sitä että miestenkään ei enää tarvitse nöyrtyä perinteiseen aviomiehen muottiin jos eivät niin halua. Kun nainen ei enää ole se aviomiehelle itseään säästänyt koko loppuelämän kumppani, ei miehenkään tarvitse sitoutua avioliittoon. Ei taloudellisesti, eikä henkisestikään.
        Miehen on ihan hyväksyttävää halutessaan vaan leikitellä tuollaisilla naisilla.

Naisen täyden vapauden hinta on myös naisen täysi oma vastuu valinnoistaan. Jos valitsee väärin sen pelimiehen, ei sitä miestä voi syyttää ettei mies täyttänyt perinteisen hyveellisen ja yksiavioisen miehen ihanteita. Eihän nainen usein itsekään enää sellainen ihannenainen ole.

• 1212
        20plus6 kirjoitti:

Muun muuassa useat muslimimaat ovat noin päättäneet. Myös useat kristityt maat ovat aikoinaan nähneet naisen asian noin. Nykyään tilanne - täällä Suomessa ainakin - on toisenlainen.

Kieltämättä asia pitäisi nähdä niin että naiset ovat nyt vihdoin saaneet täällä Suomessakin sen tasa-arvonsa noissa asioissa. Joten ehkä myös miesten pitäisi saada. Tarkoittaen käytännössä vaikkapa sitä että miestenkään ei enää tarvitse nöyrtyä perinteiseen aviomiehen muottiin jos eivät niin halua. Kun nainen ei enää ole se aviomiehelle itseään säästänyt koko loppuelämän kumppani, ei miehenkään tarvitse sitoutua avioliittoon. Ei taloudellisesti, eikä henkisestikään.

Naisen täyden vapauden hinta on myös naisen täysi oma vastuu valinnoistaan. Jos valitsee väärin sen pelimiehen, ei sitä miestä voi syyttää ettei mies täyttänyt perinteisen hyveellisen ja yksiavioisen miehen ihanteita. Eihän nainen usein itsekään enää sellainen ihannenainen ole.

Totta.

Aina puhutaan naisen vapauden rajoittamisesta, mutta kummasti unohdetaan MIESTEN vapauden rajoittaminen. Ollessaan MA:nsa huipulla naisten tuli pysyä siveinä ja etsiä hyvä mies. Ollessaan MA:nsa huipulla miesten tuli pysyä uskollisina naisilleen ja perheilleen.

Koska naiset saavat lapset, pitäisi olla niin että jos mies haluaa, voi hän lähteä ns. lätkimään. Jos lapset ovat naisella, naiselle 100% elatusvelvollisuus. Ei yhteiskunnan tukia, elareita, miesten rahoittamia julkisia palveluja, tms. Naisethan voivat mennä töihin, eikö vain?

Tilastot osoittavat että parhaiten kestävät liitot joissa nainen oli neitsyt, tai hänellä oli vähän ex-kumppaneita. Ja liitot joissa mies sai nuoren naisen, eikä juoksunsa juossutta 28-vuotiasta.

Vapaus molemmille sukupuolille. Jos haluat perustaa perheen, panosta siihen ja etsi hyvä mies nuorena. Jos haluat sinkkuilla ja juosta juoksuja, panosta siihen ja kanna seuraukset itse.

• 20plus6 kirjoitti:

"Naisen täyden vapauden hinta on myös naisen täysi oma vastuu valinnoistaan."

Vapaus lisää vastuuta. Sitä eivät monet ymmärrä.

• Nykykoneeiooentinen
        super-atm kirjoitti:

"Naisen täyden vapauden hinta on myös naisen täysi oma vastuu valinnoistaan."

Vapaus lisää vastuuta. Sitä eivät monet ymmärrä.

Naiskone on ihan nicekone.

• pakettisovellus

Yksinäisyys tiivistyy.

• Ujoatm26v

Ei kiinnosta harrastaa mitään tai opetella uusia asioita. Elämä on tylsää kaikenkaikkiaan.

• vbcbccvccvdf

Ihmissuhteissa ei olisi hommaa ja vaivaa, jos naiset valitsisivat jännäjyystärihakkaajien sijaan kunnon kilttejä fiksuja miehiä.

• ätmimiettiisatuja

Kummasti tiedän kymmeniä naisia, joilla on kunnon miehet. Yhdelläkään ei ole hakkaavaa "jännäjyystäriä". Missähän todellisuudessa elät? Mielikuvituksessasi?

• järkiukko
        ätmimiettiisatuja kirjoitti:

Kummasti tiedän kymmeniä naisia, joilla on kunnon miehet. Yhdelläkään ei ole hakkaavaa "jännäjyystäriä". Missähän todellisuudessa elät? Mielikuvituksessasi?

Tätä ihmettelen myös minä. Tunnen lukuisia miehiä ja naisia jotka ovat parisuhteessa, eikä heistä kellään ole mitään vankila tai muutakaan jännää historiaa. Jos ei jostain syystä löydä puolisoa alkaa pää näköjään keksimään kaikenlaisia selityksiä ja karkaa todellisuudesta omaan yksinäisyyden kuplaansa.

• oliskonäin
        järkiukko kirjoitti:

Tätä ihmettelen myös minä. Tunnen lukuisia miehiä ja naisia jotka ovat parisuhteessa, eikä heistä kellään ole mitään vankila tai muutakaan jännää historiaa. Jos ei jostain syystä löydä puolisoa alkaa pää näköjään keksimään kaikenlaisia selityksiä ja karkaa todellisuudesta omaan yksinäisyyden kuplaansa.

Ihminen joka tahtoo riittävästi jotain keksii keinot, ihminen joka ei tahdo, keksii selitykset.

• Kilpoilkaakeskenänne

Terassilla istuneena vakuutan, ettei ihmisten välisessä "smaltalkissa" ole mitään vetoavaa. Valitusta ei jaksa töiksi saakka tehdä asiasta.

• Ihmissuhteiden eteen täytyy nähdä vaivaa ja panostaa niihin. Sopivassa seurassa yhdessä oleminen on helppoa, eikä vaadi juurikaan ponnisteluja. Työltä se alkaa tuntumaan, jos ihmiset on kovin erilaisia ja erimielisiä.

• hyvääkohti

Siihen, että löytää ne ihmiset joiden kanssa on mukavaa ja helppoa, voi mennä vähän aikaa. Ja kun menee uuteen porukkaan, jos on hitaasti lämpiävää tyyppiä, niin aluksi on jännittynyt ja vähän vieraantunutkin olo. Auttaa kun tuntee itsensä, että paljonko tarvii aikaa tutustua ihmisiin.

• hyvääkohti kirjoitti:

Siihen, että löytää ne ihmiset joiden kanssa on mukavaa ja helppoa, voi mennä vähän aikaa. Ja kun menee uuteen porukkaan, jos on hitaasti lämpiävää tyyppiä, niin aluksi on jännittynyt ja vähän vieraantunutkin olo. Auttaa kun tuntee itsensä, että paljonko tarvii aikaa tutustua ihmisiin.

Totta. Siihen voi kulua paljonkin aikaa, kun ensin oppii tuntemaan itsensä. Löytää ne ihmiset, joiden kanssa on samalla aallonpituudella. Sitten vielä löytää ne ihmiset jotka ovat yhtä valmiita panostamaan, kuin sinäkin.

• tomANDjerry
        Jassuka kirjoitti:

Totta. Siihen voi kulua paljonkin aikaa, kun ensin oppii tuntemaan itsensä. Löytää ne ihmiset, joiden kanssa on samalla aallonpituudella. Sitten vielä löytää ne ihmiset jotka ovat yhtä valmiita panostamaan, kuin sinäkin.

Täytyy muistaa myös se, että kun pistää itseään likoon ja kehittyy paremmaksi puhujaksi, niin ne ennen ahdistavat juttelutilanteet ei enää harjoittelun myötä tunnukaan niin vaikeilta ja haastavilta.

• tomANDjerry kirjoitti:

Täytyy muistaa myös se, että kun pistää itseään likoon ja kehittyy paremmaksi puhujaksi, niin ne ennen ahdistavat juttelutilanteet ei enää harjoittelun myötä tunnukaan niin vaikeilta ja haastavilta.

Rohkeus on valttia. Mulla työ ihmisten parissa on ollut juuri tuota likoon laittamista ja harjoittelua. Sitä ennen ihan tajuttoman vaikeeta ja suorastaan nielen nyrkin kokoisia paloja jännitysoireita. En tiedä olisiko koskaan tapahtunut muutosta, jos ammattiksi olisin valinnut jonkun yksin tehtävän työn. Missä ei muiden kanssa tarvitse juurikaan jutella.

• Gurppiss

Hyvä aloitus! Olen itsekin monia kertoja yrittänyt tätä ihan samaa asiaa kirjoittaa, mutta aina tulee vastaukseksi vain naisten haukkumista eikä yhtään olla valmiit vastaanottamaan kehitysehdotuksia, että miten sitä naista oikein saisi.

Sosiaaliset taidot ovat hirmuisen tärkeitä nykypäivänä. Harva meistä on tosi kaunis tai tosi komea eikä kukaan ainakaan pysy nuorena ikuisuutta. Itsensä kehittäminen on tärkeää olipa kyse parisuhteesta, työsuhteesta, kaverisuhteesta tai mistä tahansa asiasta, jos haluaa päästä eteenpäin.

Jos joku lukisi itsensä netin kautta aivokirurgiassa tohtoriksi, niin voit olla varma, että tasoistasi työtä et saa, jos et ole joutunut pistämään itseäsi likoon ihan käytännön hommissa. Ihan vastaavasti parisuhdettakaan hyvin harva saa, jos on täysin kyvytön edes keskustelemaan normaalisti.

Luulenpa, että monella ikisinkulla iso ongelma on se, ettei ole mitään mielenkiinnon aiheita, ei ystäviä eikä harrastuksia. Eikö teitä oikeasti kiinnosta mikään muu kuin netissä roikkuminen? Sanon tämän nyt vain omasta puolestani, mutta minua ei kiinnostaisi mies, jonka ainoa harrastus on Suomi24:ssä roikkuminen.

Täällä Suomi24:ssä parisuhdekokemattomat nostavat seksin ihan valtavan tärkeään osaan. Koska minulla on kokemusta pitkäkestoisesta seurustelusta, niin sillä seksillä on merkitystä suhteen alussa, mutta mitä pidemmälle suhde menee, sitä vähäisemmäksi se seksin merkitys menee. Seksi on toki tärkeää, mutta silloin alkaa antaa paljon enemmän painoarvoa kaveruudelle, se että on hauskaa yhdessä, että voidaan yhdessä harrastaa jotain, voidaan ehkä käydä kavereiden luona yhdessä, voidaan viettää lomia yhdessä, on jokapäiväistä juttukaveria jne.

Minusta ihanteellinen suhde on sellainen, jossa on luottamusta, rakkautta, hyvää seksiä, hauskuutta ja ystävyyttä. Sellaisessa suhteessa kumpikin voi hoitaa työn tai opiskelun sekä nähdä myös omia kavereita ja sukulaisia, mutta silti on aikaa myös viettää aikaa yhdessä kaikenlaisen mukavan merkeissä. Vaikka aikaa menee ikäviin rutiineihin kuten kotityöt ja laskujen maksaminen, niin silti niitä tylsiä kotihommiakin on paljon kivempi tehdä yhdessä kuin yksin.

On varmasti totta, että jos juuri sinä et halua seurustelusuhdetta, vaan pelkän panosuhteen, niin silloin pitäisi olla hyvännäköinen tai ainakin tosi supliikki tyyppi. Jos haluat vain panemaan, niin rahalla pääsee tai sitten investoit kauneusleikkauksiin, kuntosalikorttiin yms. Kuten täälläkin on mainittu, niin "porauslautoilla" tai laskettelukeskuksissa onnistumisprosentti kasvaa, joten kannattaisiko sitten investoida laskettelun opetteluun tai tanssitaitoon? Tai jos ne ei kiinnosta, niin jäljelle jää juttutaitojen hiominen entistäkin paremmaksi. Kyse ei ole iskurepliikeistä, vaan juttelemisesta.

Minäkin olen entinen ujo, mutta olen tarkoituksella opetellut olemaan sosiaalisempi. Se on vienyt vuosia aikaa, mutta onhan tässä loppuelämä aikaa opetella sosiaalisuutta. Minullakin on harrastuksia, joissa en tapaa sinkkumiehiä, mutta niissä on mukava viettää aikaa ja ne tuovat hyvää mieltä ja niistä voi sitten jutella sitten kun tapaa jonkun sinkkumiehen.

Minä olen tavannut sinkkumiehiä baareissa, nettitreffeillä, sinkkutapahtumissa (sinkkuristeilyt, Eurosinkut) ja ihan vain alkamalla juttelemaan esim. baaritiskillä jossain bändikeikalla tai istumalla puiston penkillä mukavannäköisen miehen viereen kysymällä, että onko tässä tilaa. Hyvin usein juttelu osoittaa, että emme ole samalla aaltopituudella, mutta eihän pelkän ulkonäön perusteella voikaan päätellä kaikkea, mutta juttelemalla asioita saa selvitettyä.

• Ihanasti asian ytimessä !

• tyypillinennainen
        xxUTELIASxx kirjoitti:

Ihanasti asian ytimessä !

Status ja resurssi haukka pongattu!

• ajatuksiavaan

Minä olen nuoresta asti ollut aloitteellinen. Kumppanin löytäminen on aina ollut tärkeää. Yläasteella kirjoitin pojalle rakkauskirjeen. Sille naurettiin, joten se oli siinä.
      Lukioikäisenä pyysin poikia kahville, kukaan ei lähtenyt. Yhteen olin ihastunut koko lukion ajan, muttei lähtenyt. Sitten kun aloin seurustella ja menin naimisiinkin, niin sitten tää lukioihastukseni valitti ja voivotteli, kun hän ei koskaan löydä ketään.

Sitten saimme lapsia mieheni kanssa ja tuli avioero, koska mies ei oikeasti rakastanutkaan minua, ja sen jälkeen olen jatkanut kumppanin etsimistä. Yh-äitinä en pääse ulos niin usein kuin haluaisin, ja kuten jollain muulla palstalla kävi ilmi, yh-äidit ovat treffimaailman pohjasakkaa, joiden kanssa kukaan ei halua edes jutella. Yli puolet jättävät vastaamatta viesteihini. Ja sitten kuitenkin kirjoitetaan, miten oma kulta puuttuu ja elämä on kurjaa.

• Itse olet tilanteesi aiheuttanut. Miksi yh-äidin pitäisi olla jotain muuta kuin treffimaailman pohjasakkaa?

• KerropaNyt
        super-atm kirjoitti:

Itse olet tilanteesi aiheuttanut. Miksi yh-äidin pitäisi olla jotain muuta kuin treffimaailman pohjasakkaa?

Miten nainen on tilanteensa aiheuttanut, jos ukko on itse ja oma-aloitteisesti lähtenyt läpyttämään, kun ei perhe-elämä ollutkaan niin kivaa?
        Nainen on itse ollut yritteliäs, mutta ei kai pitäisi, noin käy kun mies "tyytyy"?

• KerropaNyt kirjoitti:

Miten nainen on tilanteensa aiheuttanut, jos ukko on itse ja oma-aloitteisesti lähtenyt läpyttämään, kun ei perhe-elämä ollutkaan niin kivaa?
        Nainen on itse ollut yritteliäs, mutta ei kai pitäisi, noin käy kun mies "tyytyy"?

"Miten nainen on tilanteensa aiheuttanut, jos ukko on itse ja oma-aloitteisesti lähtenyt läpyttämään, kun ei perhe-elämä ollutkaan niin kivaa?"

Nainen on itse valinnut miehensä ja 80 % eroista on naisten tekemiä.

"Nainen on itse ollut yritteliäs, mutta ei kai pitäisi, noin käy kun mies "tyytyy"?"

Ero johtuu siitä että nainen on ollut uskomattoman tyhmä ja hypergaminen. Jos hän olisi ollut oman tasoisen miehen kanssa, niin mies olisi rakastanut naista ja oikeasti välittänyt. Minusta ihan oikein idiootille ja hypergamiselle naiselle, että päätyy yksinhuoltajaksi.

• duhduhduh

VITUTTAA tällaiset aloitukset.

Siis kuvitteleeko ihmiset tosissaan että Ikisinkkumiehet ovat aina jotain sosiaalisesti sulkeutuneita, epävarmoja ja ujoja yksin kulkevia hylkiöitä?

Osa on, mutta on myös MONIA miehiä jotka ehkä viihtyy yksin, mutta muuten ovat ihan normaaleja sosiaalisia ihmisiä.

Tällainen "no jos et osaa ölla sösiäälinen ja syllä ei öö kävereitä nii ömä vikas, se väätii töitä!" sössötys on IDIOOTTIEN juttuja.

• dsvsdbv

Kyllä se vaan käytäntö tukee vahvasti tätä teoriaa, että ikisinkkumiehissä on jotain vikaa. Esim. omasta tuttavapiiristä tulee mieleen vain 2 ikisinkkumiestä itseni lisäksi. Toisella karsastavat silmät, asuu kotona ja ikääkin alkaa jo olemaan, jutut aika naisia viehättämättömiä muutenkin. Toinen taas ylipainoinen, katsoo kieroon mutta vaikka jutut onkin ihan OK niin on silti tyypillinen "päätyy aina kaverimieheksi"-tapaus. Koska sanotaanpa se nyt ääneen, naiset on ensisijassa aivan helvetin pinnallisia.

Koska, itse taas olen ulkonäöllisesti menettelevä ja naiset usein ihastuukin, mutta koska menen tuonne sosiaalisesti sulkeutuneiden, epävarmojen ja yksin kulkevien hylkiöiden osastoon niin eihän siinä ulkonäkökään pitkälle vie ja yksin on jääty.

• jokotai-
        dsvsdbv kirjoitti:

Kyllä se vaan käytäntö tukee vahvasti tätä teoriaa, että ikisinkkumiehissä on jotain vikaa. Esim. omasta tuttavapiiristä tulee mieleen vain 2 ikisinkkumiestä itseni lisäksi. Toisella karsastavat silmät, asuu kotona ja ikääkin alkaa jo olemaan, jutut aika naisia viehättämättömiä muutenkin. Toinen taas ylipainoinen, katsoo kieroon mutta vaikka jutut onkin ihan OK niin on silti tyypillinen "päätyy aina kaverimieheksi"-tapaus. Koska sanotaanpa se nyt ääneen, naiset on ensisijassa aivan helvetin pinnallisia.

Koska, itse taas olen ulkonäöllisesti menettelevä ja naiset usein ihastuukin, mutta koska menen tuonne sosiaalisesti sulkeutuneiden, epävarmojen ja yksin kulkevien hylkiöiden osastoon niin eihän siinä ulkonäkökään pitkälle vie ja yksin on jääty.

Sinulla ei ole vaan tarpeeksi resursseja tai jos on niin sitten kohtaat vääriä naisia.

• Traumaosasto

Kiltti ja ujo atm ynnä muut oksettavat ruikuttavat surkimukset tällä palstalla EIVÄT EDES ITSE PIDÄ ITSESTÄÄN, niin miksi muiden ihmisten sitten pitäisi?!? Taitaa se itseinho ja olematon itsetunto olla koko "ongelman" ydin.

• syytäeitiedä

Monet miehet julkkiksetkin ovat unohtaneet kohteliaisuuden.Möykyttävät joillekin ja suosivat toista,vaikka ei ole mitään näennäistä syytä.Tuonnekkin kahvilapalstoille valittu pari-kolme suosikkia,no tarkoittaa ettei muu porukka saa tulla. Kutsu pitää osoittaa aina kaikille,jos haluaisi olla huomaavainen.

• kohteliaisuusonosana

Synnynnäistäkö lie nuo käytöskukkaset.Puutun nyt kun tarjoan jollekkin lounaan tms. niin vieraalle ensin, osoitan näin tarjoilijalle.Sehän on jo puoli ruokaa huomioiminen. Yksi naisihminen vei vanhan tätinsä ravintolaan syömään,oli tädin syntymäpäivä.Tämä tarjoaja otti itse tarjoilijalta ensin(ilmeisesti kun hän maksaakin ruuan)ruuan ja sitten vanhemmalle sankarille?Minusta tuossa pieni ele olisi korjannut tilanteen,ensin sankarille ja hymy.Jotenkin huonon itsetunnon omaava voi käyttäytyä itsekkäästi.

• kelpaakotämä

Miksi ei käy epäkohteliaisuuden kertominen tällä palstalla?Kirjoitin kuinka vanha täti jäi synttäreillään toiseksi,kun ruuan tarjoaja ahnehti ensin,kun on maksaja.Hahah.

• kohteliaisuussydämestä

Toisen huomioiminen ja kohtelu rakkaudella auttaa miestä löytämään naisen itselleen.Nipottaminen pikkuasioista antaa pikkumaisen miehen kuvan.

• 1312

Joku jaksaa uppia tätä naisten itsensä jalustalle nostamis ketjua? Laskeutukaa jalustalta ja alkakaa itse toimia ja käyttäytyä niin että joku voisi teidät edes huolia johinkin pidempään suhteeseen tositarkoitukseella. Mitä te miehiä aisureiksi koulutatte? Teidän pitäisi itse tehdä itselle jotain jos on enää mitään tehtävissä.

• 713

Naisetko kovasti miehen puutetta täällä valittavat? Vai oliko se sittenkin enimmäkseen miehet, jotka valittavat naisen puutetta?

• 1018
        713 kirjoitti:

Naisetko kovasti miehen puutetta täällä valittavat? Vai oliko se sittenkin enimmäkseen miehet, jotka valittavat naisen puutetta?

Ja siitä syystä täällä jaellaan jotain aisuri ohjeita? Kyllä näyttää siltä että naiset täällä haluaisivat palstasta aisuri koulutuskeskuksen jos vain saisivat siihen paremman mahdollisuuden ja sitten nitä harmittaa kun se suunnitelma ei onnistu.

• 000777111

"" ONNEKSI """ Yhteiskunta "ehkä" tulee saamaan minun omaisuuteni kokonaisuudessaan ! niiltä osin mitä en kerkeä tuhlaamaan täysijärkisenä ! mutta pitää tehdä " testamentti" sille joka saa loput omaisuudestani kuoltuani.
      Miksi ! pitäisi kuolata teidän (naiset) peräänne ,kun kantanne "ikisinkkuja" miehiä vastaan on noin jyrkkä nykysuomessa? .

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka ei suostu laskemaan bensan hintaa

Sanna laski esimerkiksi sähkön arvonlisäveron 10 prosenttiin, jonka Riiikka anosti 25,5 prosenttiin. Sannan aikaan bens
      Maailman menoa
      164
      3749
    2. Maahanmuuttajien vaikutus Suomen valtiontalouteen positiivinen

Maahanmuuttajat maksavat enemmän tuloveroja kuin saavat tulonsiirtoja. Eroavat persuista tässä suhteessa. Persuista o
      Maailman menoa
      16
      3053
    3. EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa

Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt
      Maailman menoa
      226
      2627
    4. Kesäaika on normaaliaika...

...siten illalla on valoisaa tunnin pitempään, on sitten kesä tai talvi. Voi nauttia päivän jatkumisesta. Kuka nyt aamul
      Maailman menoa
      235
      2132
    5. Uusin tutkimus: Suomi on maailman toiseksi vähin rasistinen maa

taakse jää mm. Ruotsi(7) ja Norja(8). Martin Paasi(kok.): Kumoaa vasemmiston väitteet. Kansainvälinen vertailu osoitta
      Maailman menoa
      76
      1913
    6. Ähtärin päättäjät

Nyt tulee kutsu leivättömän pöydän äärelle. Syytteet nostetaan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/cef83309-0a1b-4fcd-9b
      Ähtäri
      53
      1307
    7. Ketkä 8 Ähtärin luottamushenkilöä saivat syytteen virka_aseman väärinkäyttämisestä?

Nyt näiden valtuutettujen nimet esiin, kiitos! Nämä henkilöt pitää yksinkertaisesti laittaa syrjään Ähtärin kaupunginva
      Ähtäri
      25
      1239
    8. Tulen hulluksi hänestä

Hän on vanha ja varattu. Mutta olen ihan hulluna häneen. Haluan hänet omakseni. Haluan olla hänen kanssaan ajasta ikuisu
      Ikävä
      70
      1158
    9. Ensimmäinen kuukausi palkatatta

Siis ei jumankauta näitä kokoomuksen ehdoituksia. Nytkin joku Otto Meri ehdoittaa, että ensimmäinen kuukausi pitäisi ty
      Kansallinen Kokoomus
      90
      956
    10. Miltä tuntuu kun

On asioita joita ei rahalla voi ostaa?
      Ikävä
      109
      919
    Aihe