Tuli eilen käytyä baarissa eikä kukaan muu nainen ottanut minkäänlaista kontaktia paitsi yksi pirtsakka pullukka joka haki tanssimaan ja jonka kanssa vaihdoin pari sanaa ja sitten nainen pussasi nopeasti kaulalle. Sitten kun koitin edetä ruuhkaisen tanssilattian läpi parin tanssivan naisen välistä niin ei kyllä jäänyt epäselväksi kuinka vastenmielisen näköisenä tapauksena naiset minua pitivät. En edes yrittänyt mitään mutta tietenkin naiset ilmeisesti olettivat muuta ja toinen alkoi peräti tuuppimaan selästä että häipyisin mahdollisimman nopeasti heidän silmistään. En ole koskaan tehnyt naisille aloitteita mutta eipä kiinnosta koskaan ruveta yrittämäänkään koska ennakkoasenteetkin on jo tuollaisia. Eli kyllä tässä ihan selvästi HC-atmin tasolla ulkoisesti ollaan koska en usko että kellekään ns. normaalille miehelle mitään tällaista koskaan tapahtuu.
Miehen ulkonäkö määrää tason täysin
53
280
Vastaukset
- ätmel
Juuri tuolla tavalla kaikkia naisia aina ärsyttää se, että kilttejä ja kunnollisia miehiä on olemassa.
- pyhsanonminä
Enpä ole huomannut että olisit erityisen kiltti ainakaan kirjoutuksiesi perusteela. Päinvastoin.
- 5ja2
Mites sen pullukan ilta jatkui tai mikset jatkanut hommaa?
- jytjtdser
Noo just... Tulkitset naisten ilmeet ja eleet kuin paraskin asiantuntija - ja lopultakaan et tiedä naisen mielestä yhtikäs mitään... Olet jo valmiiksi rakentanut muurin itsesi ympärille ja sen sijaan, että edes yrittäisit kontaktia, teet omia tulkintojasi naisten ilmeistä ja eleistä. Ärsyttävää ruikutusta! Ja sekin ainoa "pirtsakka pullukka" - voi ristus, mikä nimitys! - meni läpi käsien, miksiköhän? Koska pidit häntä "vain" pirtsakkana pullukkana.
Kannattaisko katsoa peiliin ja miettiä, mitä omassa ASENTEESSA voisi muuttaa?! Pieni vinkki: jos näet kaksi naista tanssimassa keskenään, he ehkä eivät kaipaa seuraa juuri sillä hetkellä, koska ovat tanssimassa!- 1212
Vähänkään vetävät nuoret naiset ovat AINA sen näköisiä etteivät kaipaa seuraa. Komean, rohkean, sosiaalisen alfan tehtävänä on murtaa bitch shield ja viedä pääpalkinto kotiin.
- erkki-täti
1212 kirjoitti:
Vähänkään vetävät nuoret naiset ovat AINA sen näköisiä etteivät kaipaa seuraa. Komean, rohkean, sosiaalisen alfan tehtävänä on murtaa bitch shield ja viedä pääpalkinto kotiin.
Olin jo teininä sitä mieltä, että tietynlainen ylimielisyys ja itsensä ylentäminen on silkkaa tyhmyyttä ja huonoa itsetuntoa(tyhmä ei osaa sillekään mitään tehdä).
Pointtini on se, että eikö kannattaisi olla vielä valikoivampi, ja etsiä vain niitä ihmismäiset käytöstavat omaavia "vetävän näköisiä" naisia? Kuka jaksaisi olla suhteessa jonkun negatiivisen nyrpistelijän kanssa? Ehkä yhden illan? Mutta kestäisikö ätmi edes sitä?
Ja sitä paitsi, olen senkin havainnut, että ne nyrpistelijät ovat niitä, joille ei mikään riitä. He ovat juuri niitä naisia/miehiä, jotka keski-ikäisinä nalkuttavat ja naputtavat vähän kaikesta. Ja unohtavat katsoa peiliin. Myös kirjaimellisesti tulkittuna. - PlayTheGame
erkki-täti kirjoitti:
Olin jo teininä sitä mieltä, että tietynlainen ylimielisyys ja itsensä ylentäminen on silkkaa tyhmyyttä ja huonoa itsetuntoa(tyhmä ei osaa sillekään mitään tehdä).
Pointtini on se, että eikö kannattaisi olla vielä valikoivampi, ja etsiä vain niitä ihmismäiset käytöstavat omaavia "vetävän näköisiä" naisia? Kuka jaksaisi olla suhteessa jonkun negatiivisen nyrpistelijän kanssa? Ehkä yhden illan? Mutta kestäisikö ätmi edes sitä?
Ja sitä paitsi, olen senkin havainnut, että ne nyrpistelijät ovat niitä, joille ei mikään riitä. He ovat juuri niitä naisia/miehiä, jotka keski-ikäisinä nalkuttavat ja naputtavat vähän kaikesta. Ja unohtavat katsoa peiliin. Myös kirjaimellisesti tulkittuna.Minä olen havainnut että kaikkein vetävimmän näköiset JA älykkäimmät eivät harrasta tuossa kuvattua testaamista. Siis naiset jotka saisivat melkein kenet tahansa, myös parisuhteeseen.
Hekin kyllä testaavat miehiä, mutta eri tavalla. Yleensä siten että ovat ihan ystävällisiä mutta jossain vaiheessa eivät anna miehelle mitään vastakaikua. Eli käytännössä ovat kuin musta seinä, ei sanaakaan tai elettäkään. Jos mies ei kestä painetta vaan alkaa esittämään tai kehuskelemaan, ei jatkoon.
Bitchejä ovat (nuoret) seiskat, kasit ja "melkein" ysit. Nyt tietysti puhutaan keskiarvoista, jokainen on toki yksilö. - erkki-täti
PlayTheGame kirjoitti:
Minä olen havainnut että kaikkein vetävimmän näköiset JA älykkäimmät eivät harrasta tuossa kuvattua testaamista. Siis naiset jotka saisivat melkein kenet tahansa, myös parisuhteeseen.
Hekin kyllä testaavat miehiä, mutta eri tavalla. Yleensä siten että ovat ihan ystävällisiä mutta jossain vaiheessa eivät anna miehelle mitään vastakaikua. Eli käytännössä ovat kuin musta seinä, ei sanaakaan tai elettäkään. Jos mies ei kestä painetta vaan alkaa esittämään tai kehuskelemaan, ei jatkoon.
Bitchejä ovat (nuoret) seiskat, kasit ja "melkein" ysit. Nyt tietysti puhutaan keskiarvoista, jokainen on toki yksilö.Testaaminen on turhaa ja lapsellista. Ihan sama tekeekö sitä mies vai nainen.
Siinä seurustellessa selviää kyllä se, sopiiko ihmiset toisilleen vai ei.
Ja tuommoinen "musta seinä" -käytös on kuin jostain pissiksen päiväkirjasta reväistyä lässyä. Sehän on käytännössä ilman syytä pidettyä mykkäkoulua :)
Joo, ei jatkoon. Mykkäkoululaisten kanssa ihmissuhteet tuppaavat olemaan vaikeita(mykkäkoululaiset ovat laskelmoivia). - PlayTheGame
erkki-täti kirjoitti:
Testaaminen on turhaa ja lapsellista. Ihan sama tekeekö sitä mies vai nainen.
Siinä seurustellessa selviää kyllä se, sopiiko ihmiset toisilleen vai ei.
Ja tuommoinen "musta seinä" -käytös on kuin jostain pissiksen päiväkirjasta reväistyä lässyä. Sehän on käytännössä ilman syytä pidettyä mykkäkoulua :)
Joo, ei jatkoon. Mykkäkoululaisten kanssa ihmissuhteet tuppaavat olemaan vaikeita(mykkäkoululaiset ovat laskelmoivia).Jokainen vähänkään viehättävä nainen testaa kiinnostavaksi kokemiaan miehiä, ellei tiedostetusti niin tiedostamattaan.
- erkki-täti
PlayTheGame kirjoitti:
Jokainen vähänkään viehättävä nainen testaa kiinnostavaksi kokemiaan miehiä, ellei tiedostetusti niin tiedostamattaan.
Jaa, olen poikkeus sääntöösi.
Olen aina ollut rehti, reipas ja avoin, eikä siihen sovi mikään pelailu tai testailu. Odotan vastapuolelta myös samoja ominaisuuksia.
Tietysti joskus on saanut pettyäkin ihmissuhteissa, kun odotukset eivät ole vastanneet todellisuutta. Semmosta se elämä on, mutta silti en lähde mihinkään peleihin ja testauksiin mukaan. Sellainen on täysin vastoin omaa arvomaailmaani. erkki-täti kirjoitti:
Ja sitä paitsi, olen senkin havainnut, että ne nyrpistelijät ovat niitä, joille ei mikään riitä. He ovat juuri niitä naisia/miehiä, jotka keski-ikäisinä nalkuttavat ja naputtavat vähän kaikesta. Ja unohtavat katsoa peiliin. Myös kirjaimellisesti tulkittuna.Sulla oli hyviä kommentteja jälleen kerran, mutta tekstistä ei ihan saanut selvää sitä, että oletko itse "heittäytynyt" sitten suhteeseen helposti ja monta kertaa ihan pikaisista kohtaamisista?
Kun joitakin pieniä ristiriitaisuuksia teksteistä löytyy, ainakin siinä tapauksessa jos ei halua harrastaa kauheasti mitään ns. pikasuhteilua/kevytsuhteilua.....sen ymmärrän, että suhteessahan sen huomaa miten sovitaan toisilleen, mutta jotkut hyppäävät suhteeseen tuntematta toista oikeastaan yhtään, eikä se väärin ole, mutta joillekin se ei ole sitä mitä haluavat/tarvitsevat, kun kaikille tuo ei toimi ja jokaisella on varmasti hieman toisistaan poikkeavia syitä sille, miksi ei.
Eli miten itse selität tuon, että on samaan aikaan "vielä valikoivampi", mutta toisaalta taas..."Siinä seurustellessa selviää kyllä se, sopiiko ihmiset toisilleen vai ei.", pettymyksiin ja niiden suuruuteen vaikuttaa se mitä ihmissuhteelta odottaa, eli helpostihan niitä suuriakin pettymyksiä itselleen kerää, jos ei yhtään "valikoi" tarkemmin sitä millaisia yksilöitä etsii ja päästää lähelleen....
Pettymyksiä ei välttämättä edes kauheasti tule, ei ainakaan isoja, jos tutustuu rauhassa, eikä aseta tutustumiselle niin suuria odotuksia.
Tosin ns. normaalit pettymykset eivät sinällään ole mikään se suurin syy olla tarkkana, vaan se ettei saa jotain sellaista mitä ei todellakaan kaipaa/tarvitse, saati haluaisi päästää liian lähelle......- Ex__PUA
JA näin saimme naisen pinnallisuuden, ja narttuilevan käytöksen HC-ATM:in piikkiin. :)
Hyvä naiset, olette te hienoja ihmisiä! - Ex__PUA
erkki-täti kirjoitti:
Ja sitä paitsi, olen senkin havainnut, että ne nyrpistelijät ovat niitä, joille ei mikään riitä. He ovat juuri niitä naisia/miehiä, jotka keski-ikäisinä nalkuttavat ja naputtavat vähän kaikesta. Ja unohtavat katsoa peiliin. Myös kirjaimellisesti tulkittuna.Oho, sinun kanssasi samaa mieltä.
Itse olen aktiiviaikoinani harrastanut tuota "jäävuoren valloitusta" ja "kilvenhajottamista", sekä omannut (ja omaan vieläkin) vastauksen paskatestihin.
Mutta siinä vaiheessa kun huomaat, että bitch shield aina kertooo enemmän kantajastaan, kuin sen havaitsijasta, huomaat että sen takana usein on tylsä, ja epävarma, sekä itsekäs "ihminen", jollaiseen et olisi halunnut tutustua myöhemminkään.
Tätä ei tietenkään voi tajuta, jos ei ole asiaa kokenut.
Mutta kun on, hankkii sellaisen kuin standardit.
Naisten täytyy täyttää ne, muuten olet ikuinen beta (jos sellaiseen jaotteluun uskoo), joka vain vie kukkasten ja suklaarasian sijasta naiselle AFC 2.0:n mukaisia suplikaation elementtejä.
Nyt kun miettii vaikka minun tilannetta, jossa minulla on minua lähes palvova, jatkuvasti kanssani seksiä haluava parikymppinen nuori nainen, joka on se, joka on kysynyt että ei kai ole minulle liian nuori ja jolle on kunniakysymys todistaa miten kypsä ja hyvä nainen voi olla miehlleen. Sellaista naista ja tälläistä asemaa ei saada juoksemalla ylimielisten narttujen perässä tai tekemälle heille pua-pelleilyjä tai muita sirkustemppuja. - Ex__PUA
PlayTheGame kirjoitti:
Minä olen havainnut että kaikkein vetävimmän näköiset JA älykkäimmät eivät harrasta tuossa kuvattua testaamista. Siis naiset jotka saisivat melkein kenet tahansa, myös parisuhteeseen.
Bitchejä ovat (nuoret) seiskat, kasit ja "melkein" ysit. Nyt tietysti puhutaan keskiarvoista, jokainen on toki yksilö.Oho olen kanssasi jostain samaa mieltä.
Mikäs tänään mättää? :D
Mutta olen joo samaa mieltä.
Sellaiset keskitason naiset, joilla on vääristynyt käsitys omasta MA:staan (koska he ovat juuri sen näköisiä, että ovat kyllin nättejä seksiin, mutta ei liian kauniita, että vielä uskaltaa lähestyä) ovat niitä jotka ovat tuossa kaikkein pahimpia. Etenkin nuorina. Pahimmillaan myös kurppina.
YT-naiset jos testaavat, he tekevät monestakin syystä erilailla. Useimmiten heidän ei tarvitse, sillä lähinnä vain epävarmat naiset testaavat. YT-naiset voivat tehdä sen tosiaan "pehmeämmin", missä on se vaara, että mies voi tuudittautua liikaakin turvalllisuuden tunteeseen.
Joskus tietysti he voivat jättää sen täysin pois. (On PUA-urbaanilegenda että kaikki naiset ja aina testaavat, vaikka testaaminen sinällään oon eräs harvoja kutinsa pitäviä opinkappaleita). Se vaan on niin tilannekohtaista ja vaatii tiettyä "lukupäätä" mieheltä, jotta osaa sen erottaa. - 45643563
Ex__PUA kirjoitti:
Oho olen kanssasi jostain samaa mieltä.
Mikäs tänään mättää? :D
Mutta olen joo samaa mieltä.
Sellaiset keskitason naiset, joilla on vääristynyt käsitys omasta MA:staan (koska he ovat juuri sen näköisiä, että ovat kyllin nättejä seksiin, mutta ei liian kauniita, että vielä uskaltaa lähestyä) ovat niitä jotka ovat tuossa kaikkein pahimpia. Etenkin nuorina. Pahimmillaan myös kurppina.
YT-naiset jos testaavat, he tekevät monestakin syystä erilailla. Useimmiten heidän ei tarvitse, sillä lähinnä vain epävarmat naiset testaavat. YT-naiset voivat tehdä sen tosiaan "pehmeämmin", missä on se vaara, että mies voi tuudittautua liikaakin turvalllisuuden tunteeseen.
Joskus tietysti he voivat jättää sen täysin pois. (On PUA-urbaanilegenda että kaikki naiset ja aina testaavat, vaikka testaaminen sinällään oon eräs harvoja kutinsa pitäviä opinkappaleita). Se vaan on niin tilannekohtaista ja vaatii tiettyä "lukupäätä" mieheltä, jotta osaa sen erottaa.Kaikki ihmiset testaavat tosiaan, eivät vain naiset miehiä.
Simpanssiyhteisöissäkin testataan kaverin luonteenpiirteitä mm. pitämällä sormea kaverin sieraimessa minuuttikaupalla.. :)
- Munaotus
Naisille pitää heti ehdottaa seksiä, muuten pitävät sua peräkammaripoikana.
- 22344kkk
Kaikki vähänkin siedettävän näköiset ja siis vielä myös nuoret tai nuorehkot naiset ovat aina vähintäänkin jossain vakipanosuhteessa jonkun äijän kanssa, eikä näitä naisia siksi todellakaan kiinnosta miehet ellei mies ole naisten mielestä todella häikäisevän hyvän tai panettavan näköinen.
- TämäTuoTe
Olisit oma itsesi, etkä antaisi määrittää yleisten mielipiteiden perusteella.
- ap_________
Tuo yleinen mielipide vaan sattuu estämään minulta naisten saannin joten eipä tuosta neuvosta mitään hyötyä ole.
- erkki-täti
ap_________ kirjoitti:
Tuo yleinen mielipide vaan sattuu estämään minulta naisten saannin joten eipä tuosta neuvosta mitään hyötyä ole.
Jaa? Sait kuitenkin pusun jopa, ja silti syytät jotain yleistä asennetta joka estää sinulta naisen saannin...joopa joo...
Miksi ei pirtsakka pullukka kelvannut?
- lailavoikanen
alfa ja seksuaalisuus ei ole vain ulkonäköä. Huomaat sen heti kun katsot kaupungilla ympärillesi. Miksi siis kauniilla naisella tai komealla miehellä on vähemmän upea puoliso. Juuri siksi että seksuaalisuus ja haluttavuus ei ole vain ulkonäköä.
Kävelitkö siis onnesi ohi pirtsakan pullukan kanssa?
Ja se kaunis bitch voi olla todella ärsyttävä muija,ja vieläpä huono sängyssä.näinkin on käynyt.- ap_________
En kävellyt koska mitä se yksi seksikerta jonkun ruman ja lihavan naisen kanssa lohduttaa kun ympärillään näkee jatkuvasti naisia joita oikeasti haluaisi PALJON enemmän. Ja sitten kun itse on saanut aina tietää ja tuntea olevansa niiden naisten silmissä yhtä miellyttävä ja kiinnostava kuin koiranpaska katuojassa. Näin vaan on aina ollut ja tulee aina olemaan.
- 102
ap_________ kirjoitti:
En kävellyt koska mitä se yksi seksikerta jonkun ruman ja lihavan naisen kanssa lohduttaa kun ympärillään näkee jatkuvasti naisia joita oikeasti haluaisi PALJON enemmän. Ja sitten kun itse on saanut aina tietää ja tuntea olevansa niiden naisten silmissä yhtä miellyttävä ja kiinnostava kuin koiranpaska katuojassa. Näin vaan on aina ollut ja tulee aina olemaan.
Äsken se oli vielä pirtsakka pullukka, nyt jo ruma ja lihava? Kuulostat kyllä niin pinnalliselta ihmiseltä, että ehkä on sinulle oikein että ulkokuoresi on yhtä epämiellyttävä kuin se sisältökin.
- ap__________
102 kirjoitti:
Äsken se oli vielä pirtsakka pullukka, nyt jo ruma ja lihava? Kuulostat kyllä niin pinnalliselta ihmiseltä, että ehkä on sinulle oikein että ulkokuoresi on yhtä epämiellyttävä kuin se sisältökin.
Kyllä sitä ulkokuorta nyt vaan katsoo kaikki muutkin ihmiset joten en ole ansainnut moralistista syyttelyäsi sen enempää kuin kukaan muukaan. Jos ei niin tämänkin palstan kaikkien ätmien olisi pitänyt halutessaan saada pillua niiltä mallintasoisilta 15v neitsyeiltä.
- erkki-täti
ap__________ kirjoitti:
Kyllä sitä ulkokuorta nyt vaan katsoo kaikki muutkin ihmiset joten en ole ansainnut moralistista syyttelyäsi sen enempää kuin kukaan muukaan. Jos ei niin tämänkin palstan kaikkien ätmien olisi pitänyt halutessaan saada pillua niiltä mallintasoisilta 15v neitsyeiltä.
Kyllä se kuule on niin, että automaattisesti kukaan ei saa halutessaan yhtään mitään.
Nainen teki sinulle aloitteen = haki tanssimaan
Nainen ilmeisesti jopa piti sinusta = antoi pusun
Kun ei kelpaa, niin ei kelpaa. Mutta nyt on todistettu, että palstaätmitkin saavat aloitteita. Eli "naiset eivät koskaan tee aloitteita" on kumottu. - BlackKnight
erkki-täti kirjoitti:
Kyllä se kuule on niin, että automaattisesti kukaan ei saa halutessaan yhtään mitään.
Nainen teki sinulle aloitteen = haki tanssimaan
Nainen ilmeisesti jopa piti sinusta = antoi pusun
Kun ei kelpaa, niin ei kelpaa. Mutta nyt on todistettu, että palstaätmitkin saavat aloitteita. Eli "naiset eivät koskaan tee aloitteita" on kumottu.Noh, onneksi ap ei ole ulkonäkökeskeinen tai ennakkoluuloinen ;)
Olen huomannut että kannattaa pyrkiä tutustumaan naisiin ihan oikeina ihmisinä. Jos nainen pyytää tanssimaan, voi keskittyä nauttimaan siitä eikä valittaa jos ulkonäkö ei satu olemaan just omaa silmää miellyttävä. Tulee parempi mieli, voi saada ystävän - ja kukapa tietää vaikka se nainen esittelisi mukavan tanssikaverin "HC-ätmejä" (mitä ne ovatkaan) rakastavalle mallihottisfrendilleen? - erkki-täti
BlackKnight kirjoitti:
Noh, onneksi ap ei ole ulkonäkökeskeinen tai ennakkoluuloinen ;)
Olen huomannut että kannattaa pyrkiä tutustumaan naisiin ihan oikeina ihmisinä. Jos nainen pyytää tanssimaan, voi keskittyä nauttimaan siitä eikä valittaa jos ulkonäkö ei satu olemaan just omaa silmää miellyttävä. Tulee parempi mieli, voi saada ystävän - ja kukapa tietää vaikka se nainen esittelisi mukavan tanssikaverin "HC-ätmejä" (mitä ne ovatkaan) rakastavalle mallihottisfrendilleen?Niinpä, ja sitten "asiat vain tapahtuisivat" :D
Siinäpä se taitaa ätmien tragedia olla: uskallus avoimuuteen puuttuu. Ei uskalleta kohdata ihmisiä, tilanteita, elämää avoimesti.
Menee kyllä elämässä paljon muutakin kuin parisuhteita ohi, kun elää sillä tyylillä.
Jotenkin minusta tuntuu, että vaikka ätmin unelmien täyttymys tulisi tekemään aloitteen, pitäisi keskustelua yllä ja lopuksi ohjaisi ätmin yhteiseen taksiin suuntana seksi unelman budoaarissa, ätmi keksisi jonkin verukkeen kieltäytymiseen. erkki-täti kirjoitti:
Niinpä, ja sitten "asiat vain tapahtuisivat" :D
Siinäpä se taitaa ätmien tragedia olla: uskallus avoimuuteen puuttuu. Ei uskalleta kohdata ihmisiä, tilanteita, elämää avoimesti.
Menee kyllä elämässä paljon muutakin kuin parisuhteita ohi, kun elää sillä tyylillä.
Jotenkin minusta tuntuu, että vaikka ätmin unelmien täyttymys tulisi tekemään aloitteen, pitäisi keskustelua yllä ja lopuksi ohjaisi ätmin yhteiseen taksiin suuntana seksi unelman budoaarissa, ätmi keksisi jonkin verukkeen kieltäytymiseen.Meillä on hieman eri näkemys näemmä tuolle "avoimuus" sanalle, siltä ainakin hieman vaikuttaa...tai sitten ymmärsin jotenkin väärin sinun tulkintasi tuolle sanalle.. ;)
Mistä sitä tietää noin pikaisella kohtaamisella "mitä on saamassa" ja onko hän unelmien täyttymys vai pahin painajainen.....tietenkin jos se täyttymys mitä etsii/tarvitsee on kuori ja/tai seksi, eikä paljon muuta, niin sitten ehkä....
Noista tasoitteluista en edelleenkään perusta, mutta verukkeiden ja syiden keksiminen on kyllä ihan tuttua puuhaa.... ;D- BlackKnight
erkki-täti kirjoitti:
Niinpä, ja sitten "asiat vain tapahtuisivat" :D
Jotenkin minusta tuntuu, että vaikka ätmin unelmien täyttymys tulisi tekemään aloitteen, pitäisi keskustelua yllä ja lopuksi ohjaisi ätmin yhteiseen taksiin suuntana seksi unelman budoaarissa, ätmi keksisi jonkin verukkeen kieltäytymiseen.Siis tarkoitatko että naapurin tyttö kuten Megan Fox tulisi soittelemaan kunnan yksiön ovikelloa, auttaisi pukemaan tennarit jalkaan, taluttaisi tilaamaansa taksiin ja kuskaisi privaattijetillä Hollywoodin kukkuloilla sijaitsevalle huvilalleen viettämään yötä porealtaassa?
Palstan juttujen perusteella olisi paljonkin syytä läväyttää ovi takaisin kiinni ja kuluttaa ilta ätmeillessä/kurpitellessa. Heräisi nimittäin kysymys mahtaako noin aloitteellinen tyty olla neitsyt :D - vbfhalbvh
ap_________ kirjoitti:
Aiheutat itse naisettomuutesi. Ja tällä palstalla kun aina haukutaan naisia että ovat liian valikoivia. Käsi sydämmelle pojat, kehtaako teistä joku myöntää että olette itse liian valikoivia ja ulkonäkökeskeisiä?
Turha marista ettei kelpaa kun itse ei kelpuuta.
- Taisimennäohi
Onni on silkkaa säästöä. Kukahan kaiken saa todella?
- Rispektiä
Ulkonäöstä pääsee eroon helposti ööö, vaikka lopettamalla näkymisen.
- jeplis
baari nyt on muutenkin aika paska paikka jos menee seuraa hakemaan vakavammassa mielessä ja vielä enemmän mitä pienemmässä porukassa menee. isompi ja laajempi porukka = isompi hupi = parempi mahdollisuus saada pilu50e. ja meilläpain läheiseen onnelaan mennessä ei kukaan hymyile tai puhu toiselleen elikkäs huima meno
- eisaairrotella
On se. Paikallisessa baarissa hallitsee patsasteleva saatana.
- wweeee
Kyllä se juuri niin on että naisille miehessä ulkonäkö ja vain ulkonäkö merkitsee siinä mielessä josko niille entuudestaan tuntematon mies on ylipäätänsä alkuunkaan kiinnostava.
Toki siinä vaiheessa jos ulkonäkönsä/panettavuutensa perusteella ylipäätään on kelpuutettu puheille, niin alkaa vähän muutkin asiat vielä kiinnostaa. Ja ne muut asiat ovat asema/status/varakkuus/sosiaalisuus tai muidenkin naisten suosio, ja tietty p/s-kokeneisuus.
Itse asiassa palstallakin usein esiintyvässä väittämässä, että naiset ovat p/s-markkinoilla fasisteja on todella paljon perää. Fasistithan jakoivat ja tuomitsivat ihmisiä kelvollisiin ja kelvottomiin juurikin ulkonäön ja ruumiinrakenteen perusteella. Toki heillä siinä sitten vielä menestyminenkin tärkeänä oli, mutta se oli kamppailijakorosteisesti(voitokas soturi/urheilija univormuissaan oli ihanne, eikä suinkaan mikään tieteen/tekniikan alan mies mitä pantiin uuniinkin siinä missä muita). Mutta eihän naisetkaan tieteeseen/tekniikkaan orientoituneista miehistä pidä, paitsi siinä tapauksessa jos nämä ovat tämän asian vuoksi myös statuksekkaita ja varakkaita, muutoin varsinkin tekniikan mies sellaisenaan sen asian vuoksi on naisille ilman muuta turn-off niinkuin niin hyvin tiedetään.
Näillä fasitisilla kritereillä naiset siis valitsevat miehet kelvollisiin ja kelvottomiin ja myös lapsiensa isiksi. Mutta tämä valintakuvio ei ole totaalinen siksi kun kaikki naiset kuitenkin kelpaavat parisuhteisiin tai vakipantaviksi ja vähintäänkin satunnaisnussittaviksi nuoruuden parhaimmillaan ollessaan, ja siten heidän kauttaan muunkinlaista geeniperimää jälkikasvuun pääsee kuin mitä tämä pelkkä naisten valinta toisi.
Eniten minua askrruttaakin tässä kuviossa naisten kielteinen suhtaantuminen tekniikan ja tieteenkin puolen juttuihin. Onhan asia niin, että juuri tekniikan puolen juttujen laiterakenteluineen kanssa mennen sitä evoluutiota älylliseltä/sivistykselliseltä pohjalta tapahtuu. Siis laitteita rakennellaan kokonaan uusia ja parempia versioita entisistä, ja nämä sitten käytössä valinnan kautta karsiutuvat tai kestävät niin pitkään kunnes korvautuvat muilla ratkaisuilla. - puyyuo
>Kyllä se juuri niin on että naisille miehessä ulkonäkö ja vain ulkonäkö merkitsee siinä mielessä josko niille entuudestaan tuntematon mies on ylipäätänsä alkuunkaan kiinnostava.
Toki siinä vaiheessa jos ulkonäkönsä/panettavuutensa perusteella ylipäätään on kelpuutettu puheille, niin alkaa vähän muutkin asiat vielä kiinnostaa. Ja ne muut asiat ovat asema/status/varakkuus/sosiaalisuus tai muidenkin naisten suosio, ja tietty p/s-kokeneisuus.
---
Hyvä kun alatte tuon vihdoinkin tajuta. Mistä naisen sitten pitäisi ventovieraassa miehessä kiinnostua ? Siitä että se EI näytä komealta eikä seksikkäältä ?
Ja jos ruma ja lihava lähestyy niin se kertoo että oma taso on ruman ja lihavan naisen kanssa samalla tasolla.- Mies3210
Aha, eli jos ätmi lähestyy missiä, niin he ovat samalla tasolla.
- puyyuo
Ja jos naisedt ovat hypergamisia eli lähestyvät AINA omaa tasoaan korkeampia miehiä niin ratkaisu on tasojen määritteleminen uudestaan. Jos kolmosen nainen lähestyy AINA nelosen miehiä niin käytännössä miehen taso on silloin kolme. Ihan sama mikä numero hänellä alunperin on jos hän ei kerran saa kuin kolmosen naisia.
Understood ? - puyyuo
Mies3210 kirjoitti:
Aha, eli jos ätmi lähestyy missiä, niin he ovat samalla tasolla.
Jos PELKÄT ätmit lähestyvät naista niin kyllä, nainen on atn.
- Mies3210
puyyuo kirjoitti:
Ja jos naisedt ovat hypergamisia eli lähestyvät AINA omaa tasoaan korkeampia miehiä niin ratkaisu on tasojen määritteleminen uudestaan. Jos kolmosen nainen lähestyy AINA nelosen miehiä niin käytännössä miehen taso on silloin kolme. Ihan sama mikä numero hänellä alunperin on jos hän ei kerran saa kuin kolmosen naisia.
Understood ?Saaminen ja lähestyminen ovat kaksi eri asiaa.
Tekevätkö kaikentasoiset naiset yhtä paljon aloitteita? Tekevätkö alimman tason naiset aloitteita alempitasoisille miehille kuin YTN:t? - storycontinues
puyyuo kirjoitti:
...ja sellaiseksi myös jää, kun ei kelpaa ätmeille, jotka haluaisivat sitä tasokkampaa...
- 20plus3
puyyuo kirjoitti:
Understood ?Näin on. Ei ole mitään miehen naisista riippumatonta tasoa naismaailmassa. On vain se arvo, mikä hänellä markkinoilla on ja siihen voi omilla toimillaan vaikuttaa.
Samalla miehellä voi käydä aivan erilainen vienti osakunnan bileissä kuin kaupungin suosituimmassa yökerhossa. Koskaan ei tulla olemaan siinä tilanteessa, että kaikki maailman ihmiset olisivat samoilla suurilla markkinoilla etsimässä samaa asiaa samoista lähtökohdista joten absoluuttinen ja markkinoista riippumaton arvo on täysin teoreettinen juttu ja käytännössä mahdoton määritettävä. - Mies3210
20plus3 kirjoitti:
Näin on. Ei ole mitään miehen naisista riippumatonta tasoa naismaailmassa. On vain se arvo, mikä hänellä markkinoilla on ja siihen voi omilla toimillaan vaikuttaa.
Samalla miehellä voi käydä aivan erilainen vienti osakunnan bileissä kuin kaupungin suosituimmassa yökerhossa. Koskaan ei tulla olemaan siinä tilanteessa, että kaikki maailman ihmiset olisivat samoilla suurilla markkinoilla etsimässä samaa asiaa samoista lähtökohdista joten absoluuttinen ja markkinoista riippumaton arvo on täysin teoreettinen juttu ja käytännössä mahdoton määritettävä.Eli mitään tasoja ei ole olemassa, koska niitä ei voi aivan yksiselitteisesti määritellä? Maailmassa ei ylipäätään ole olemassa juuri mitään samasta syystä.
- 20plus3
Mies3210 kirjoitti:
Eli mitään tasoja ei ole olemassa, koska niitä ei voi aivan yksiselitteisesti määritellä? Maailmassa ei ylipäätään ole olemassa juuri mitään samasta syystä.
Maailmassa on vaikka mitä, mikä voidaan määritellä absoluuttisen tarkkaan kun tiedetään viitekehys missä määritellään. Tasoa sen sijaan ei voi määritellä oikeastaan missään mielessä tarkkaan tai yksiselitteisesti muuten kuin sellaisten asioiden osalta jotka voidaan numeerisesti mitata (pituus, varakkuus). Myöskään numeerisesti mitattavien asioiden suhteellisia vaikutuksia tasoon ei voida mitenkään yksiselitteisesti määrittää.
Markkina-arvo voidaan määrittää suhteessa vastakkaiseen sukupuoleen kun annetaan markkinoiden pariutua ja katsotaan ketkä löytävät toisensa. - wweeee
20plus3 kirjoitti:
Maailmassa on vaikka mitä, mikä voidaan määritellä absoluuttisen tarkkaan kun tiedetään viitekehys missä määritellään. Tasoa sen sijaan ei voi määritellä oikeastaan missään mielessä tarkkaan tai yksiselitteisesti muuten kuin sellaisten asioiden osalta jotka voidaan numeerisesti mitata (pituus, varakkuus). Myöskään numeerisesti mitattavien asioiden suhteellisia vaikutuksia tasoon ei voida mitenkään yksiselitteisesti määrittää.
Markkina-arvo voidaan määrittää suhteessa vastakkaiseen sukupuoleen kun annetaan markkinoiden pariutua ja katsotaan ketkä löytävät toisensa.No näinhän se on että ei sitä tasoja oikein voi määritellä, ja itse asiassa ylipäätänsäkin harvoja asioita voi määritellä ellei ole referenssiä. Eli t.s. aina suhteessa johonkin tai joihinkin muihin asioita määritellään ja mitataan ja arvotetaan.
- 22344kkk
puyyuo kirjoitti:
Kyllä at-naisia hyvinkin voi aina joskus lähestyä myös ne naisen hyvin panettavaksi kokemat yt-miehetkin, siis ainakin silloin voi kun nämä naiset vielä ovat nuoruutensa parahaimmillaan.
- voiteitäreppanoita
22344kkk kirjoitti:
Kyllä at-naisia hyvinkin voi aina joskus lähestyä myös ne naisen hyvin panettavaksi kokemat yt-miehetkin, siis ainakin silloin voi kun nämä naiset vielä ovat nuoruutensa parahaimmillaan.
Mikä tekee nuoresta naisesta, jota ytm:t lähestyvät, atn:n ? Ja mitä väliä hänelle on luokituksella, jos häntä lähestyy joka tapauksessa tasokkaat miehet ? Pitäisi ymmärtää valita siinä vaiheessa se finninaamainen tattia hakkaava atm jotta saisi itselleen hyvän miehen myös tuleville vuosille ? HAH, jokainen, ihan jokainen valitsee mieluummin seksin ja hauskanpidon YTM:ien kanssa ja antaa tulevaisuuden huolehtia aikanaan itse itsestään.
- 1221212121
No yleensäkin heikkoja ominaisuuksiaan pitää kompensoida joillain muilla keinoilla. Esimerkiksi ruman miehen pitää olla aktiivisempi ja kärsivällisempi kuin komeamman, mutta yleensähän tuo ei mene niin vaan ätmit nöyrtyvät heti jos edes uskaltavat aloittaakaan.
- ätmi-32
Ei heti jos on 10 vuotta yrittänyt.
- Ex__PUA
Itse asiassa, jos nyt asiaa katsoo punaisen pillerin suhteen, niin et sinä ihan ole HC-ATM. Ehkä ATM, tai jopa YATM?
Miksi?
Koska nainen teki sinulle aloitteen, joten tästä syystä hän koki että olet korkeampaa tasoa kuin hän.
Näin ollen, sinulla on joku, joka on alle tasosi.
Pidähän tämä mielessä. :)
Ja samoin, baarissa etenkin on näitä täysin ala-arvoisia naisia, jotka luulevat olevansa jotain.
Ei ole mikään sattuma, jos joku keskinkertainen on sinulle töykeä, mutta häntä parempi on mukava.- ap__________
No on minulle sentään joskus aiemminkin baarissa naiset tehneet aloitteita ja jopa paljon paremmankin näköiset naiset kuin tuo lauantainen tapaus mutta harvinaistahan tuo on. Ei tuollaista tapahdu kuin muutaman kerran vuodessa vaikka baarissa kävisi 20 krt tai enemmänkin vuoden aikana. Sitten taas useampikin nainen on elämäni aikana osoittanut minua kohtaan vastenmielisyyttä ja ihan suoraan on rumaksikin haukuttu. Muistelisin että ne kritiikin antajat ovat useimmiten olleet kyllä niitä kauniita ja muodikkaita naisia kuin keskinkertaisia.
No tuossa on yksi nainen joka tässä yksi kerta lähestyi minua baarissa ja imuteltiin todella pitkään ja hän antoi minulle numeronsakin:
http://blackmageanna.deviantart.com/art/Siesta-00-cosplay-257214380?q=gallery:BlackMageAnna/32358154&qo=26 - Ex__PUA
ap__________ kirjoitti:
No on minulle sentään joskus aiemminkin baarissa naiset tehneet aloitteita ja jopa paljon paremmankin näköiset naiset kuin tuo lauantainen tapaus mutta harvinaistahan tuo on. Ei tuollaista tapahdu kuin muutaman kerran vuodessa vaikka baarissa kävisi 20 krt tai enemmänkin vuoden aikana. Sitten taas useampikin nainen on elämäni aikana osoittanut minua kohtaan vastenmielisyyttä ja ihan suoraan on rumaksikin haukuttu. Muistelisin että ne kritiikin antajat ovat useimmiten olleet kyllä niitä kauniita ja muodikkaita naisia kuin keskinkertaisia.
No tuossa on yksi nainen joka tässä yksi kerta lähestyi minua baarissa ja imuteltiin todella pitkään ja hän antoi minulle numeronsakin:
http://blackmageanna.deviantart.com/art/Siesta-00-cosplay-257214380?q=gallery:BlackMageAnna/32358154&qo=26:D Ok.
No, sitten minulla on hyviä uutisia.
Teoriani oli oikea, ja et ole ainakaan HC-ATM.
Se, jos jotkut maalatut bimbot ovat sinua kohtaan ylimielisiä, voi tarkoittaa että voit kuulua joka KTM-luokkaan.
Vain YTM:t saavat varauksetonta ihailua, testailu ja tasonsa kohottaminen tai pönkittäminen tasoisiaan miehiä härkkimällä on ihan "normaalia". Naiset harvemmin ovat laadukkaita ihmisiä.
- ruma-ätmi
Huomaan että tasoni on 0 koska naiset ei lähesty eikä halua edes tuntea.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka ei suostu laskemaan bensan hintaa
Sanna laski esimerkiksi sähkön arvonlisäveron 10 prosenttiin, jonka Riiikka anosti 25,5 prosenttiin. Sannan aikaan bens1643749Maahanmuuttajien vaikutus Suomen valtiontalouteen positiivinen
Maahanmuuttajat maksavat enemmän tuloveroja kuin saavat tulonsiirtoja. Eroavat persuista tässä suhteessa. Persuista o163053EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa
Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt2262627Kesäaika on normaaliaika...
...siten illalla on valoisaa tunnin pitempään, on sitten kesä tai talvi. Voi nauttia päivän jatkumisesta. Kuka nyt aamul2352132Uusin tutkimus: Suomi on maailman toiseksi vähin rasistinen maa
taakse jää mm. Ruotsi(7) ja Norja(8). Martin Paasi(kok.): Kumoaa vasemmiston väitteet. Kansainvälinen vertailu osoitta761913Ähtärin päättäjät
Nyt tulee kutsu leivättömän pöydän äärelle. Syytteet nostetaan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/cef83309-0a1b-4fcd-9b531307Ketkä 8 Ähtärin luottamushenkilöä saivat syytteen virka_aseman väärinkäyttämisestä?
Nyt näiden valtuutettujen nimet esiin, kiitos! Nämä henkilöt pitää yksinkertaisesti laittaa syrjään Ähtärin kaupunginva251239Tulen hulluksi hänestä
Hän on vanha ja varattu. Mutta olen ihan hulluna häneen. Haluan hänet omakseni. Haluan olla hänen kanssaan ajasta ikuisu701158Ensimmäinen kuukausi palkatatta
Siis ei jumankauta näitä kokoomuksen ehdoituksia. Nytkin joku Otto Meri ehdoittaa, että ensimmäinen kuukausi pitäisi ty90956- 109919