Mitä vikaa sinussa on kun et löydä kumppania?
Miksi kukaan ei kiinnostu sinusta?
42
75
Vastaukset
- Kilttiatm
Olen kaveriton, lyhyt, liian köyhä, liian ruma
- 2p3
Häpeän itseäni ja olen sosiaalisesti taitamaton.
- Ötminki
En käy suihkussa ja kampaa hiuksiani tarpeeksi usein eikä ole tarpeeksi uusia vaatteita. Niin sen täytyy olla.
- kärsivällisyyttä
Muista myös että tasoja ei ole olemassa eli kuka vain voi ihastua keneen tahansa, näin ei vain ole jostain kumman syystä vielä käynyt sinulle.
- ratkaisulöytyy
Kampaat tukkasi ja käyt suihkussa niin siinähän se sitten on.
- 2000brutto
Olen läski. Mutta en jaksa laihduttaa kun ei se tasoani nosta kuitenkaan kun palkkani on pieni niin en kelpaa naisille. Aivan sama olla sitten läski koska ei masentunut jaksa liikkua ja syöminen on kivaa ja kokikseen on addikti . Laitti ja Zero on pahaa. Mutta mä en valitakaan kunhan lueskelen juttuja täällä.
- TällastTäsä
Erittäin pitkälle ja hyvin jalostettu oman itsensä aliarviointi varmaankin. Kukaan ei usko, että olen ihan helvetin ujo naisten kanssa, koska kykenen heittämään läppää ja naurattamaan porukoita. Naiset mieltää mut hyväksi tyypiksi, kuulen sydänsuruja ja salaisuuksia. Mut olen pelkkä kaveri, päiväkirja joka vastaa. Olen kans ylivoimaisen tonttu tulkitsemaan flirttiä. Olen täysin varma, ettei se voi tarkoittaa kiinostumista minuun.
- Onmeilläongelmat
Sama
- Ex__PUA
Pullukka, kokematon ja liian älykäs. :(
- sjdfpis
Sullehan tulvii pildee ovista ja ikkunoista, et sä voi olla kokematon. Kirjoitustesi perusteella et myöskään ole älykäs. Pullukasta en tiedä, laita kuva-
- Rumanaamainen
Olen ruma. Syinä ei ole ainakaan että enkö olisi ahkera, pitäisi itsestäni huolta, pukeutuisi siististi, harrastaisi liikuntaa, tekisi töitä, olemalla yli 180cm ja painaisin liikaa (83) SIllä teen/olen kaikkia noita mutta kun totuus on se että jos syntyy rumaksi on mahkut silloin miehellä pariutumiseen ja perhe elämään nolla.
- Toodemanding
Olen liian älykäs ja läsnäoleva.
Tuo pelottaa naisia koska näen heidän pelinsä ja selitystensä läpi.
Se on kiellettyä koska lopulta naiset haluavat että olet osa heidän sosiaalista verkostoaan tavalla jossa he pelaavat sinua ja käyttävät sinua hyödyksi.
Lisäksi nirsouteni näkyy päällepäin koska en voi sietää läskejä naisia tai naisia jotka keksivät tekosyitä sille että ovat jotain vain siksi koska ovat naisia.
Nämä ovat pahoja vikoja miehessä naisten mielestä.
Mies joka ei mielistele heitä tai edusta sitä heidän omaa sosiaalista tasoaan nostavaa miesarkkityyppiä tai joka ei kuvia kumartele vaan kertoo naiselle suoraan että tuollainen ei ole soveliasta vain sen takia kun hän on nainen on naisten perimmäinen vihollinen.
Minun pitäisi siis joko:
-Mielistellä naisia (valkoritarit tai lipevät pelimiehet)
-Osallistua naisten sosiaaliseen pellesirkukseen (tärkeintä on saatu hyväksyntä, huomio ja status)
-Ottaa nainen jota vain vaivoin voi kutsua naiseksi koska hän ei pidä huolta itsestään, lihoo ja hänen ainoa syy hyväksyä minut on se ettei muita miehiä saa eli koska hän itse ei saa sosiaalista hyväksyntää niin sitten hän kaipaa vain jotain seuraa
-Pitää pokkani kun nainen puhuu löperiä päähänsä tai selittää asioita miten sattuun vaikkapa jälkikäteen että hän ei vaikuttaisi tyhmältä/ilkeälät/petturilta
Minun vikani on se että en hyväksy kaksoisstandardeja, etsin naisesta itsestään ja kehostaan huolta pitävää persoonaa ja joka ei noin vain hyppää syleilemään jokaista naista aivan kuin he olisivat jumalan antamia lahjoja.
Tiedän että aloitus on trolli jonka tarkoitus on vain saada miehet epäilemään itseään kun vika voi olla vain siinä että naiset ovat niin kelvottoman huonoja suhteisiin.
Hyvät naiset ovat maailmassa nykyään loppu.- NiimPäNiiMitäsLäksit
BTW "etsin --->naisesta<--- itsestään ja kehostaan huolta pitävää persoonaa ja joka ei noin vain hyppää syleilemään jokaista ---> naista<---- aivan kuin he olisivat jumalan antamia lahjoja."
Mitenkä tässä tulee mieleen, että etsit joksenkin rankasti väärältä sektorilta. NiimPäNiiMitäsLäksit kirjoitti:
BTW "etsin --->naisesta<--- itsestään ja kehostaan huolta pitävää persoonaa ja joka ei noin vain hyppää syleilemään jokaista ---> naista<---- aivan kuin he olisivat jumalan antamia lahjoja."
Mitenkä tässä tulee mieleen, että etsit joksenkin rankasti väärältä sektorilta.Sitä kohtaa itsekin pohdin, siinä on luultavasti jokus kirjoitusvirhe/ajatuskatko, mutta en ole varma, mitä on yritetty sanoa....mutta oli kaverilla jotain ihan sanomaakin tekstissä, eli ei ole ihan turhia pohdintoja ollenkaan, jos ihan rehellisiä ollaan ja niinhän me ollaan, eikös vain?
- Neitsyt-Setä
1. 12-senttinen veltto muna.
2. Neitsyys.
3. Tukka kuin DarkFearilla. - fdasdasglh
Älykkyys. Naiset pitävät kaikkea fiksua tylsänä.
Kunnollisuus. Naiset pitävät kunnollisuutta tylsänä. - Hellmutgeerman
Ihmisillä tahtovat olla kepit aina vähän hakusessa.
- termsnoenglish
Kreikkalaine en oo, mutt` siis kylhä noit kiinnostaa velan maksuttomuus. Asia vaan tehdään lyömällä lisää.
- Heheehehehah
Narsismi on muotia. Useat lähtevät mukaan menestyksen myötä. Toiset vaikka vähän pienemmänkin.
Olen liian ruma. Rumatkin naiset tahtovat komean miehen (koska hypergamia). Joillekin yksinhuoltajille kelpaisin, mutta en tahdo olla aisuri ja elättää toisten miesten äpärälapsia.
- MietiTarkasti
Kyllä varmasti on rumia naisia, joille kelpaa ruma mies koska näen kaikkialla pareja joissa niin mies kuin nainenkin on rehellisesti sanottuna ruma mutta näyttävät hyvin onnellisilta, onkohan niin että tiedostamattasi torjut ne rumat naiset? Eli esimerkiksi et yhtä innokkaasti näytä kiinnostusta heitä kohtaan kuin niitä kauniimpia naisia?
MietiTarkasti kirjoitti:
Kyllä varmasti on rumia naisia, joille kelpaa ruma mies koska näen kaikkialla pareja joissa niin mies kuin nainenkin on rehellisesti sanottuna ruma mutta näyttävät hyvin onnellisilta, onkohan niin että tiedostamattasi torjut ne rumat naiset? Eli esimerkiksi et yhtä innokkaasti näytä kiinnostusta heitä kohtaan kuin niitä kauniimpia naisia?
Arvasin että tuollainen epäilys jollain herää.
Olen pariutumisen suhteen realisti, eli en yritä vain kauniita naisia, eli hypergamia ei liity millään tavoin minuun, toisin kuin naisiin.
Joskus nuorena koitin että minkälainen naisen täytyy olla, jotta kelpaan. Eli lähdin treffeille (jos pääsin) mukavien, mutta ulkonäöllisesti ei niin helmien naisten kanssa. Toisin sanoen pudotin rimaa lähes maan tasolle ulkonäön suhteen, niin kuin rumana miehenä pitääkin. Pakit tuli joka kerta. No nyt joku pääsee huomauttamaan että olisin sisäisesti ruma. Tähän en usko, koska naiset viihtyvät kanssani, kunhan heidän ei vaan tarvitse seurustella kanssani.
Nyt kun en ole enää nuori (paitsi kurppiin verrattuna), kelpaan yh-naisille, joille en vuosia sitten kelvannut kun he olivat lapsettomia. Ja suurimmalle osalle en kelpaisi edelleenkään, jos heillä ei olisi lapsia. Ei tarvitse olla mikään logiikan jättiläinen ymmärtääkseen, että raha ratkaisee ja nainen haluaa elatusmaksuista ja yhteiskunnan tuista huolimatta lisää rahaa lastensa elättämiseen. Miten ne toiselle mihelle tehdyt lapset tekevät naiselle minusta mielenkiintoisemman miehen?
- 13plus10
Särkyneestä sydämestä johtuvat jälkioireet: Kun on tullut hylätyksi niin ei ole tarpeeksi rohkeutta eikä itsevarmuutta mennä iskemään tuntemattomia :(
- Ex__PUA
Koska olen paska jätkä. Kusen verta ja onanoin :D
- Sukupuolitauti
No ni, sulla on sukupuolitauti tullu kaikesta tosta ympäriinsä paneskelusta.
- innocenti
Ei mitään vikaa, kaikki on ok, ulkonäkö ja asiat.
Elämäni aikana on kolme tai neljä tyttöä ollut viattomasti osoittanut kiinnostusta minuun. Kaikki lapsuudessa ja nuoruudessa. Synnyin köyhäksi joka leimannut koko elämää, maassa jossa köyhyys on kirous. Nyt melkein 50 ja yhä viaton. Niissäkö syy? Varmaankin. Mussa ei oo mitään merkittäviä vikoja mutta tässä lista mun osalta, että miksi naista löydy.
1. Lähes kaikki kaverit asuu toisaalla. Esim. baarissa on aikas turhaa haahuilla yksin, koska mikään ei näytä epätoivoisemmalta kuin yksinäinen mies baarissa. Kun kaverit asuu muualla, niin en tapaa kavereidenkaan kautta ketään.
2. En käy töissä, joten ei ole työyhteisöä, jonka kautta tapaisin uusia ihmisiä. En kuitenkaan ole työtön.
3. Vaikka oon sosiaalinen ja puhelias niin en oikein uskalla lähestyä tuntemattomia naisia. Olen todella huono ns. iskemään naisia.
4. En harrasta mitään missä voisin tavata uusia ihmisiä.
5. Ikä, 39 ja kohta 40, on melko huono ikä olla sinkku. Sen ikäiset miehet ei kuulu ykkösvaihtoehtoihin muilla kuin 45-vuotiailla tai sitä vanhemmilla naisilla.
6. Asun itä-Suomessa. Mun asuinpaikkakunnalta puuttuu yli kolmekymppiset sinkkunaiset kokonaan. Nuorempia on mutta ne ei kiinnostu vanhemmista miehistä.- QSkslskdlzkd
Oletko neitsytsetä? Ja et käy töissä mutta et ole työtön eli olet kotona töissä? Maajussi?
- Ex__PUA
Vitoskohtaan kommentoisin sen verran että miehen markkina-arvohan vain kasvaa iän myötä.
- Täysraitis
En halua suomalaista juoppoa.
Raitista miestä saa etsiä loppuiän :(- JormaJulma
Mitäs valkkaat juoppoja? Kai tiesit, että Suomessa 10% täysi-ikäisistä juo 90% viinasta?
- Se_on_vain_niin
Omaan liian laihan vartalon ja kapeat hartiat. Eikun oikeasti, mitään muuta syytä ei ole - täysin mahtava tyyppi olen kuulemma muuten mutta (varattuihin) kavereihini verrattuna näytän aina häviäjältä joten naiset ei kiinnostu vaan yrittävät aina iskeä kavereitani.
Eli kohtaloni on olla se "taustakuva, jota vasten muut miehet näyttävät komeammilta".
Näin se vaan menee, ainakin baareissa ja festareilla - niissä en koskaan pääse pariutumaan, intiimimmeissä tilaisuuksissa kyllä välillä...
Eli ulkonäkö - ei koulutus ja osaaminen - on se ensisijainen kriteeri.- muttaa
Vaikka olis kuinka hyvä ulkonäkö, mitään oikeaa suhdetta ei voi syntyä jos muut asiat ei ole kunnossa
- niinpää
Niinpä! Oikeasti ulkonäkö ei kyllä ole tärkein kriteeri.
- sincyan
Olen nirso.
- ikisinkkun
En ole kaunis, en nuori enkä niin hoikkakaan vaikka liikuntaa harrastelenkin. En ole seksuaalisesti viehättävä enkä antelias en osaa flirttailla enkä luota lirkuttelijoihin enkä oikeastaan muihinkaan miehiin vaikken sitä näytäkään. En osaa puhua tyhjäpäisiä enkä kevyitä juttuja enkä naureskele hoopoille jutuille. En meikkaa vanhvasti enkä pukeudu muodin mukaan.
Siinäpä ne naisen perisynnit.- edellinen
Niin enkä juokse baareissa enkä juo juurikaan, en tupakoi enkä harrasta yhden yön juttuja sun muita säätöjä. Olen miehille näkymätön. Ollut aina. Villimmät ystävät pariutuivat ja minä lehdellä soittelin, nykyään kaikki heistä naimisissa, paitsi minä.
- sdasdasd
Jos et löydä naiskurppania. kutsu apuun erästä kumppania !
Ei pitäisi olle vaikeaa mielestäni. - Mies28v
Huono itsetunto ja huonot sosiaaliset taidot.
Elikkä koulu-aikoina minä olin usein se, jota muut pojat kiusasivat ja haukkuivat. Siitä kai nuo huonot sosiaaliset taidot ovat lähtöisin, kun ei tullut turhia puhuttua ettei tule vedettyä ei toivottua huomiota itseensä. Tyttöjen kanssa en ollut juuri ollenkaan tekemisissä. Ajattelin, että jos suurin osa pojista pääty kiusaamaan minua, niin en halua tietää miten tyttöjen kanssa kävisi.
Siitä on sitten jäänyt jonkinlainen sosiaalisten tilanteiden kammo päälle. Rupeaa ahdistamaan jos pitää hieroa tuttavuutta tuntemattomien ihmisten kanssa. Siitä syystä ei juurikaan tule kuljeskeltua kylillä tutustumassa uusiin ihmisiin. Alkon kanssakaan en juurikaan läträile, niin ei tule eksyttyä baareihinkaan kuin muutaman kerran vuoden aikana.
Mutta toivoakaan ei ole vielä menetetty. Silloin tällöin, kun olen eksynyt baariin, niin joku nainen onkin lähestynyt. Ovat vieläpä olleet ihan kauniitakin. Mutta vielä pitää sosiaalisten taitojen kehittyä ennen kuin treffeille asti pääsee. Viimeisimmän kanssa onnistuin pitämään keskustelua yllä n. 5min. Mutta kehitystä sekin on siihen nähden, että pakenin ensimmäistä naista, joka tuli minua baarissa joskus iskemään.- lykkyä.tykö
Sulla on asiat hyvin kun naiset lähestyy sua oma-aloitteisesti, varmaan hyvä ulkonäkö? Yritä kerätä lisää rohkeutta ja sos.taitoja.
- miehetturhiapaitsiyks
Koska en etsi ketään enkä yleensä ottaen "tarvitse" ketään. Jos mielestäni oikea kävelee vastaan enkä "kelpaa", on kyse vain yhdestä miehestä miljoonista joten ei tarvitse olla minussa "vikaa" jos ei satu natsaamaan, onhan todennäköisyys kovin pieni molemminpuoliseen kiinnostukseen. Jos mua vain yks kiinnostaa jotta hänet "tarvitsisin" tai haluaisin, vuosien aikana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.1672604Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n882424Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi712054- 1371937
EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa
Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt1091838Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan1051576Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men1241564Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki431461- 811224
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191211