Kyllä vaati melkoista salapoliisityötä taas ennen kuin sain laitettua palautesähköpostia Keskon nettisivuilla koskien yleisesti K-market/K-supermarkettien tarjouslappusten tiedoista: en luovuttanut ja lähtihän tämä viesti...
"Tarjouslappusten/nettitarjouslappusten tiedot: miksi kaupoissa olevissa ja/tai netissä ilmoitettavissa ruokamainoksissa ei näy selkeästi ja tarkasti mitkä tuotteet ja montako kappaletta on tarjouksessa? Esim. tarjoukset Coka-cola ja Pirkka-kermajuusto. Joskus light-juomat sisältyvät tarjoukseen ja joskus eivät ja mainoksessa lukee vain Coca-cola. Sama Pirkka-kermajuustotarjouksen kohdalla. On hasardipeiiä ja aina yllätys kassalle tullessa kuuluuko tarjoukseen mukaan Pirkka-kermajuuston kevytversio vai ei, joskus on ja joskus ei ja tarjouksessa lukee vain Pirkka-kermajuusto. Minun logiikkani mukaan, jos on yleisnimellä tarjous (Coca-cola/Pirkka-kermajuusto), niin silloin se sisältää sekä starndardi- että light-versiot, mutta Pirkka-logiikan mukaan näin ei tunnu olevan... Tarjoukset ovat ihan sattumanvaraisesti mitä olevat. Miksi ei selkeä, jatkuva, yhteinäinen linja näissä tarjouksissa? Onko tarkoitus asiakkaiden harhaanjohtamisessa vai mikä? Nuo kaksi tuotetta nyt olivat vain esimerkkinä, mutta ei tällainen toimi tässä kilpailutilanteessa (S-ketju, Lidl ja Kesko) eikä K-ketjua kohtaan luottamusta herätä."
Tiedä sitten hyödyttääkö mitään, mutta lähetetty on. Onko muita kohtalontovereita?
Palautteen antaminen Keskolle...
5
101
Vastaukset
- kappalejakaja
En nyt varsinaiseen asiaasi ota kantaa, mutta minulla on erilainen käsitys "salapoliisityöstä". Kirjoitin Internet Explorerin osoite riville sanat "kesko palaute" ja heti ensimmäisestä linkistä pääsi antamaan palautetta..
- ainasaasuuttua
Juu, niin kirjoitin minäkin google-hakuun *kesko palaute', mutta kokeilepa antaa palautetta ensimmäisen ylärivin vasempaan laatikkoon nimeltä 'ruokakaupat', jota palautteni varsinaisesti koskee... Ei toimi. Pitää tajuta mennä alarivin oikean puoleiseen palautelootaan nimeltä 'muu palaute Keskolle' ja sieltä pystyt antamaan yleispalautteen mikäli et eksy ensin plussa.comin palautekanavalle! Lycka till.
- KeskonOsingotKasvaa
Miten vois "palauttaa" nämä kaikki Keskon paskamainokset joita tulee noin 10 päivässä!! Postilaatikossa omina mainoksina, lehtien välissä, postin kansion välissä jne.... TV:stä sylkee joka kanavalla.. miten tän paskan vois palauttaa ??? Nykyään olen levittänyt sen Cittarin parkkipaikalle iltaisin... ei liene laillista? Haluaisin täyttää Cittarin lootan sillä jatkuvasti... Suosittelen!!!
- raflanomistaja
kunno valivali asiakas haista paska
- eikryhmälle
Helpommalla pääsee kun ei käy K-ryhmän kaupoissa ja keskittää ostoksensa S-ryhmän kauppoihin tai Lidliin. Säästyy omia rahoja eikä tarvitse lihottaa k-kauppiaita tai muitakaan keskon johtajia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281488- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254954Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193934- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818