Minä luokkaa, mitä tänne naisista kirjoitetaan

KunnonNainen

Minä olen juuri sellainen "kunnon nainen", millainen naisen pitäisi olla palstan ATM:ien mielestä. Inspiroituneena "Kaduttaako trollaus teitä koskaa" - viestiketjusta haluan kertoa teille hyvät palstan ATM:t, että teidän kirjoittelut naisista loukkaavat minua.

Ihan turha selitellä, ettei ne ole tarkoitettu kaltaiselleni vaan niille "väärin tekeville naisille" tai että tätä saa käyttää vain tarpeeksi kovat, herkät käykööt muualla. Minä saan olla herkkä ja herkkyys ei oikeuta toisia loukkaamaan minua.

Paras poiminta "Kaduttaako trollaus koskaan" -viestiketjusta:

Ratikkakuski: "Vaikka täällä miten naiset sanovat, että yleistykset sattuvat erityisesti niihin herkkiin ja teidän mielestänne kunnollisiin, viesti ei mene perille."

Palsta_ATM: "Niin kun vika ei edelleenkään ole meissä. Emme niitä herkkiä ja kunnollisia halua loukata mutta kun emme tarkoita heitä emmekä myöskään voi alkaa esittämään niitä huonoja parempina kun ne sitten kuvittelisi olevansa hyviä eivätkä sitten yrittäisikään korjata käytöstään."

Ja maksaako se niin paljon enemmän vaivaa olla ystävällinen ilkeilyn sijaan? Toivottavasti tästä palstasta tulisi joskus parempi ja täällä voisi oikeasti keskustella sinkkuudesta.

Kerran järkevä keskustelu ei tepsi näihin palstan sankareihin, niin ilmoitetaan kantamme toisin kaikki me, jotka kokevat tämän palstan loukkaavana.

Jatka tätä ketjua kertomalla, miten tämä palsta on loukannut sinua.

55

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KunnonNainen

Ja tulipa hassu kirjoitusvirhe otsikkoon :D

• KunnonNainen

Piti kirjoittaa, että minua loukkaa, heh :P

• Vaan mistäpä me voisimme tietää, että oikeasti olet kiltti ja kunnollinen tai edes nainen? Ehkä oletkin tuhma poika. :-L

• KunnonNainen

Aah... keskustelun aatelia: kaikki pitää ensiksi todistaa todeksi ennen kuin mitään voi ääneen mölöyttää :)

Sun täytyy vaan uskoa ja luottaa. Jänskää eikös?

• KunnonNainen kirjoitti:

Aah... keskustelun aatelia: kaikki pitää ensiksi todistaa todeksi ennen kuin mitään voi ääneen mölöyttää :)

Sun täytyy vaan uskoa ja luottaa. Jänskää eikös?

Noin ne kaikki huijarit aina sanovat.

• KunnonNainen

Petetyksi tulemisen pelko. Se kyllä syö miestä. Niinkin on sanottu.

Mutta tästä sanonnasta pidän vielä enemmän: Jos koskaan ei kaadu, niin ei voi oppia nousemaan.

• totuus.lipesi.otsikkoon

Aloittaja onkin otsikon mukaan sitä luokkaa, mitä naisista tänne kirjoitetaan, eli jännä-ähkijäin rinkeleissä käytetty kiimaeläin.

• oletko.ihan.pöljä
        KunnonNainen kirjoitti:

Petetyksi tulemisen pelko. Se kyllä syö miestä. Niinkin on sanottu.

Mutta tästä sanonnasta pidän vielä enemmän: Jos koskaan ei kaadu, niin ei voi oppia nousemaan.

Voihan makuulle mennä hallitustikin.

• Ikis__M

Korjataanpa tuote sen verran etten ole ATM vaikka niin tuossa yrität väittää ja tuo "että tätä saa käyttää vain tarpeeksi kovat, herkät käykööt muualla" vasta härski väitös onkin kun nimenomaan haluaisin että täällä kävisi kaltaisesi herkät & kunnolliset naiset, niitä ei ole vain näkynyt hirveästi niin palstahyeenoiden kanssa tällainen kiltti & kunnollinenkin mies joutuu joskus käyttämään kovaakin kieltä.

Itsekin olen aika herkkä, et uskokaan miten paljon minua ja toiveitani 50-lukulaistyyppisestä kunnollisesta naisesta on täällä pilkattu huonojen naisten toimesta. Ei muka ole mahdollista nykypäivänä saada kunnollista naista vaan pitäisi tyytyä tyypilliseen 2000-luvun naiseen jotka täällä palstallakin kyllä osaa iskeä vyön alle jos niille yhtään antaa siimaa, siksi täytyy olla aika karski toisinaan ja vahingossa kai sitten saattaa loukata parempiakin naisia, anteeksi.

• KunnonNainen

Kiitos, että pyysyt anteeksi. Annan anteeksi :)

Ikävää kuulla, että koet, että sinun pitäisi olla kova vain sen takia, että muut käyttäytyvät huonosti tällä palstalla. Olisit henkisesti aika vahva ja kaunis ihminen, jos uskaltaisit olla herkkä ja lämmin toisia kohtaan vaikka muut eivät sitä ole.

Mitä pahaa sinulle voisi käydä "palstahyeenoiden" keskellä, jos et menisi mukaan haukkumiseen? Joku iskisi sinne vyön alle ja sitten sattuisi? No mitäs sitten sen jälkeen? Ruokkisiko kipu esim. masennusta?

Minua ainakin voimaannuttaa, jos saan antaa jotain hyvää toisille. Ja se jokin hyvä mitä voi antaa toiselle on muutakin kuin seksi :)

Kiitos, että pyysyt anteeksi. Annan anteeksi :)

Ikävää kuulla, että koet, että sinun pitäisi olla kova vain sen takia, että muut käyttäytyvät huonosti tällä palstalla. Olisit henkisesti aika vahva ja kaunis ihminen, jos uskaltaisit olla herkkä ja lämmin toisia kohtaan vaikka muut eivät sitä ole.

Mitä pahaa sinulle voisi käydä "palstahyeenoiden" keskellä, jos et menisi mukaan haukkumiseen? Joku iskisi sinne vyön alle ja sitten sattuisi? No mitäs sitten sen jälkeen? Ruokkisiko kipu esim. masennusta?

Minua ainakin voimaannuttaa, jos saan antaa jotain hyvää toisille. Ja se jokin hyvä mitä voi antaa toiselle on muutakin kuin seksi :)

Kuinka monelle miehelle tarkalleen ottaen olet antanut seksihyvää?

• KunnonNainen

Palstan ATM:n kunnollisen naisen mittamuun verran tietenkin ;) Minusta on ikävää, että ihmisten arvo määritetään heidän seksikokemusten tai jopa pelkästään yhdyntäpartnereiden määrän perusteella.

Eikös se tavallaan ole se asia, mikä teitä ATM:ä loukkaa - että teidät katsotaan arvottomiksi ihmisiksi, koska ripsipiirakkaa ei ole saatu tai on saatu aivan liian harvoin ja aivan vääristä uuneista?

Palstan ATM:n kunnollisen naisen mittamuun verran tietenkin ;) Minusta on ikävää, että ihmisten arvo määritetään heidän seksikokemusten tai jopa pelkästään yhdyntäpartnereiden määrän perusteella.

Eikös se tavallaan ole se asia, mikä teitä ATM:ä loukkaa - että teidät katsotaan arvottomiksi ihmisiksi, koska ripsipiirakkaa ei ole saatu tai on saatu aivan liian harvoin ja aivan vääristä uuneista?

Selvä tapaus: juoksut on oikein juoksemalla juostu ja nyt 30v nainen esittää kunnollista. Montako isätöntä lasta?

• KunnonNainen

Lälläslää, tuohon määrittämisleikkiin en tämän enempää lähde mukaan :D

Sinun täytyy vain uskoa, että täytän tällä palstalla esitetyt kriteerit kunnolliselle naiselle.

Niin ja voin muistuttaa, että teidän määrittämä kunnollinen nainen voi olla yli 30 -vuotias, jos muut kunnollisen naisen kritiirit täyttyy. Niin mustavalkoisia tekään että ole, että joku tietty ikä määrittää kunnollisuuden ihmisessä.

• TiedäVaikkaOlisiNunna
        ätmel kirjoitti:

Selvä tapaus: juoksut on oikein juoksemalla juostu ja nyt 30v nainen esittää kunnollista. Montako isätöntä lasta?

Sama tuli itsellenikin heti mieleen. Herätys kunnon naiseksi on saatu vanhemmalla iällä ja nyt yritetään leikkiä siveyden sipulia ja vakuuttaa kunnollisuuttaan.

• TiedäVaikkaOlisiNunna kirjoitti:

Sama tuli itsellenikin heti mieleen. Herätys kunnon naiseksi on saatu vanhemmalla iällä ja nyt yritetään leikkiä siveyden sipulia ja vakuuttaa kunnollisuuttaan.

Semmosia ne on...

• kiltti-ja-kunnollinen

Minua loukkaa että naiset ei halua minua kunnollista miestä.

• kiltti-ja-kunnollinen

Naiset ovat myös loukanneet minua haukkumalla rumaksi.

• KunnonNainen

Noin omalla mututuntumalla veikkaan että yli 80% suomalaisista aikuisista, joka on heidän elämänsä aikana haukkunut rumaksi. Yleensä se on ollut lapsena toiselta lapselta saatu kommentti.

Et ole siis yksin.

Minuakin on sanottu rumaksi. Alle 5 ihmistä on sanonut minua kauniiksi ja ikää on mittarissa 10 10 10 ja vielä muutamat vuodet :) Itse sanoisin, että olen jotain ruman ja kauniin välillä.

Kannattaa myös vähän punnuta näiden eroa: onko sen toteaminen, että toinen on ruma aina haukkumista vaan pelkän faktan ilmaisua.

• scrg

"Jatka tätä ketjua kertomalla, miten tämä palsta on loukannut sinua. "

Olen joskus kauan sitten kysynyt täällä jotakin ja kaikki mitä vastaukseksi sain oli vittuilua. En tiedä mitä sen vittuilun tarkoitus oli tai miten se hyödytti millään tavalla vastaajaa tai kysyjää, mutta kyllä se varmaankin jotenkin hyödytti. Ystävällistä on laittaa saamansa hyvä kiertämään ja korkojen kera.

Mutta voin minä lopettaakin kirjoittelun, niin ei tarvitse kenenkään mielensäpahoittajan loukkaantua.

• KunnonNainen

Harmillisia kokemuksia. Sen aikaisemmin ketjun perusteella (Kaduttaako trollaus) voisi päätellä, että jotku vittuilee täällä saadakseen aikaan "hauskoja" tekstejä. Eli vittuilu on ehkä ollut trollausta, jolla on haluttu saada sinut suuttumaan ja suutuspäissään kirjoittamaan jotain tyhmää eli tässä nolauskulttuurissa "hauskaa".

Minä en halua kieltää ketään kirjoittamasta tälle palstalle. Kaikilla on netissä oikeus yrittää tehdä "hauskoja" kirjoituksia muiden viihteeksi mutta toivoisin, että tällä palstalla olisi myös herkkien ihmisten mielestä hyviä keskusteluja ja että kirjoittajat selkeämmin ilmoittaisivat milloin kysessä on läppä/trollaus ja milloin he olisivat hyväntahtoisin mielin liikenteessä.

• ATM-automaatti

Kirjoituksiensa perusteella KunnonNainen vaikuttaa sellaiselta kuin naisen pitääkin olla. Empaattiselta, ystävälliseltä, ja sellaiselta joka haluaa seksiä suhteessa eikä irtosuhteissa/fuckbuddyn kanssa.

Tämä sillä varauksella ettei ole mahdollista tietää kirjoittaako kukaan täällä totta.

Toivotan hänet tervetulleeksi palstallemme.

• 1212

Vaikuttaa lähinnä ns. "kokeneelta naiselta".

• palsta_törkeä

" jännämies- höpinä". Tapettujen ja/ tai hakattujen naisten syyllistäminen sekä jopa tapahtuneista julmuuksista nautiskelu täällä.
      Yh- äitien polkeminen.
      Parisuhde huorittelu.
      Huorittelu ja lutkittelu.
      Kiimapillu aivoisia naisia.

Eniten hätkähdyttää ne miehet (suurin osa)jotka kilteiksi ja kunnollisiksi itseään toistuvasti kutsuvat. Ai miksikö? He kannattavat juuri yllä mainittuja asioita.

• dgfsh

Ongelma on siinä että naiset ovat ymmärtäneet tasa-arvon ja vapaan yhteiskunnan väärin.

Naiset ovat alkaneet kuvitella että menneisyyden voi koska tahansa pyyhkäistä olemattomiin muutamalla taikasanalla kuten "simsalabim" tai "juoksut on juostu".

Näin ei ole. Historialla on merkitystä. Historia toistaa itseään.

• KunnonNainen

Historialla voi olla merkitystä, jos haluaa katsoa vain taaksepäin eikä eteenpäin.

Mutta sitä minä en ymmärrä dgfsh:n kaltaisten ihmisten järjenjuoksussa, että miksi se seksin harrastaminen "turmelee", "pilaa" ja "likaa" tiettyjä ihmisiä.

Ikävää, että aikuiset ihmiset vieläkin ihan omilla käsillään mustamaalaavat seksiä ja seksuaalisuutta, mikä voi olla niin kaunis ja ihana asia elämässä.

Omasta mielestäni on kamala sääli, jos oman intiimin hetken jonkun toisen kanssa pilaa ajatelemalla "Onkohan tää nyt kamalan likainen, kuinkakohan monen kanssa tää on ollut?"

Ihmiset eivät likaannu toisten ihmsiten kanssa olemisesta, ellei niin halua itselleen uskotella. Seksitauditaan ei ole likaantumista, ne on vaan tauteja. Onko flunssaa tai Noro-virusta sairastava ihminen likaantunut? Kyllähän siitä räkää ja paskaa tulee, mutta niin tulee myös "puhtaistakin" ihmisistä :D

• dgfsh
        KunnonNainen kirjoitti:

Historialla voi olla merkitystä, jos haluaa katsoa vain taaksepäin eikä eteenpäin.

Mutta sitä minä en ymmärrä dgfsh:n kaltaisten ihmisten järjenjuoksussa, että miksi se seksin harrastaminen "turmelee", "pilaa" ja "likaa" tiettyjä ihmisiä.

Ikävää, että aikuiset ihmiset vieläkin ihan omilla käsillään mustamaalaavat seksiä ja seksuaalisuutta, mikä voi olla niin kaunis ja ihana asia elämässä.

Omasta mielestäni on kamala sääli, jos oman intiimin hetken jonkun toisen kanssa pilaa ajatelemalla "Onkohan tää nyt kamalan likainen, kuinkakohan monen kanssa tää on ollut?"

Ihmiset eivät likaannu toisten ihmsiten kanssa olemisesta, ellei niin halua itselleen uskotella. Seksitauditaan ei ole likaantumista, ne on vaan tauteja. Onko flunssaa tai Noro-virusta sairastava ihminen likaantunut? Kyllähän siitä räkää ja paskaa tulee, mutta niin tulee myös "puhtaistakin" ihmisistä :D

Tutkimukset osoittavat että naisten seksikumppanien määrä korreloi suoraan pettämisen ja erojen kanssa.

Ihmiset oppivat käytösmalleja ja tottuvat käytösmalleihin. Irtosuhteilijoilla on vaikeuksia vakiintua. Irtosuhteilijat eivät innostu samoin kuin kokemattomat naiset koska kaikki on jo koettu. Irtosuhteilijat ja fuckbuddyilijät ovat usein tunnekylmiä koska seksi on nautintoa ilman syvempää tutustumista.

Ihan yhtä lailla voisit sanoa ettei sillä ole väliä jos 35v mies on viettänyt koko ikänsä kellarissa pelaamassa tietokonepelejä, kyllähän se voi sanoa että pelit on pelattu ja marssia itsevarmasti kaappaamaan nätin tytön vaimokseen. Vaan mitäpä luulet, onnistuuko? Niinpä. Tai että minä voisin viettää 15 vuotta merillä ryyppäämässä ja huorissa, ja sitten päättää yhtäkkiä olevani nuori ja viaton siloposkinen pojankloppi naapurin tytölle. Kuulostaako realistiselta? Ei niin.

Vuosia irtosuhteilua ja fuckbuddyilyä = nainen väistämättä kadottaa jotain sellaista mitä kunnon naista etsivä mies haluaa.

• palsta_törkeä
        dgfsh kirjoitti:

Ongelma on siinä että naiset ovat ymmärtäneet tasa-arvon ja vapaan yhteiskunnan väärin.

Naiset ovat alkaneet kuvitella että menneisyyden voi koska tahansa pyyhkäistä olemattomiin muutamalla taikasanalla kuten "simsalabim" tai "juoksut on juostu".

Näin ei ole. Historialla on merkitystä. Historia toistaa itseään.

Miksi jatkuu yleistäminen?
        Me naiset olemme yksilöitä, aivan kuin miehetkin.
        En itse syyttele ja mollaa kaikkia miehiä joidenkin muutamien törkimyksien takia.
        Totta on että mennyttä ei voi muuttaa, se seuraa mukana aina jotenkin.
        Jokaiselta saadaan takuulla luuranko jos toinen löytymään kun niin halutaan.
        Kaivajan oma luukasa ei välttämättä olekaan pikki läjä..
        Mun mielestä liika kriittisyys ja negatiivisuus ei ruoki mitään hyvää. Sellainen ihminen on oikeasti epävarma itsestään.
        Tämän kun itselleen myöntää, on helpompi hengittää ja elää ja nähdä maailmassa hyviä asioita.

• KunnonMies85
        dgfsh kirjoitti:

Tutkimukset osoittavat että naisten seksikumppanien määrä korreloi suoraan pettämisen ja erojen kanssa.

Ihmiset oppivat käytösmalleja ja tottuvat käytösmalleihin. Irtosuhteilijoilla on vaikeuksia vakiintua. Irtosuhteilijat eivät innostu samoin kuin kokemattomat naiset koska kaikki on jo koettu. Irtosuhteilijat ja fuckbuddyilijät ovat usein tunnekylmiä koska seksi on nautintoa ilman syvempää tutustumista.

Ihan yhtä lailla voisit sanoa ettei sillä ole väliä jos 35v mies on viettänyt koko ikänsä kellarissa pelaamassa tietokonepelejä, kyllähän se voi sanoa että pelit on pelattu ja marssia itsevarmasti kaappaamaan nätin tytön vaimokseen. Vaan mitäpä luulet, onnistuuko? Niinpä. Tai että minä voisin viettää 15 vuotta merillä ryyppäämässä ja huorissa, ja sitten päättää yhtäkkiä olevani nuori ja viaton siloposkinen pojankloppi naapurin tytölle. Kuulostaako realistiselta? Ei niin.

Vuosia irtosuhteilua ja fuckbuddyilyä = nainen väistämättä kadottaa jotain sellaista mitä kunnon naista etsivä mies haluaa.

Loistavasti kirjoitettu. Olen samaa mieltä. Minulle ei ole niinkään väliä seksikertojen määrällä, mutta kahdella asialla ON väliä:

- jos suhteet eivät kestä eli ovat lyhyitä, siihen on syy
        - jos nainen harrastaa mieluummin seksiä ilman suhdetta ja sen myötä tulevaa syvällisempää yhteyttä kahden ihmisen välillä, se kertoo hänen luonteestaan ja haluistaan

Molemmat näistä ovat dealbreakereita. En hae irtosuhteita enkä fuckbuddyä, enkä ole koskaan hakenut. Ja haluan perustaa perheen naisen kanssa joka kokee samoin kuin minä.

• KunnonNainen

Minä uskon siihen, että ihmiset muuttuvat ja kasvavat. Sinisilmäisyyttä ja viattomuutta ei saa takaisin. Luulempa, että osa aikuisista ei halua partneriltaan sinisilmäisyyttä ja viattomuutta vaan elämänkokemusta sekä kypsyyttä.

Vuosia irtosuhteilua ja fuckbuddyilyä voi olla myös rutkasti kokemuksia ja sitä kautta taitoa nauttia yhdessä olosta, tietoa siitä millaisesta seksistä itse pitää ja millaista seksiä parhaiten osaa toisella antaa, paljon kauniita muistoja, paljon itsetuntoa kohottaneita kokemuksia (hyvällä itsetunnolla varustetut ihmiset ovat yleensä mukavia toislle ihmisille).

Kun seksistä on hyviä kokemuksia, sitä varmaan haluaa jatkossa enemmän. Eikös kuulosta loogiselta? Mitä nyt miesten valittelua naisista olen seurannut, niin se näyttäisi olevan aika iso ongelma, jos nainen ei niin innostu seksistä. Se, että jollakin on ollut paljon suhteita, voisi olla merkki siitä, että pitää oikeesti seksistä.

Tai sitten pitkä liuta exiä voi olla merkki siitä, ettei osaa sitoutua eikä kunnoita toista suhteessa eli pettää.

Tiedä häntä, meitä on moneen junaan.

• dgfsh
        KunnonNainen kirjoitti:

Minä uskon siihen, että ihmiset muuttuvat ja kasvavat. Sinisilmäisyyttä ja viattomuutta ei saa takaisin. Luulempa, että osa aikuisista ei halua partneriltaan sinisilmäisyyttä ja viattomuutta vaan elämänkokemusta sekä kypsyyttä.

Vuosia irtosuhteilua ja fuckbuddyilyä voi olla myös rutkasti kokemuksia ja sitä kautta taitoa nauttia yhdessä olosta, tietoa siitä millaisesta seksistä itse pitää ja millaista seksiä parhaiten osaa toisella antaa, paljon kauniita muistoja, paljon itsetuntoa kohottaneita kokemuksia (hyvällä itsetunnolla varustetut ihmiset ovat yleensä mukavia toislle ihmisille).

Kun seksistä on hyviä kokemuksia, sitä varmaan haluaa jatkossa enemmän. Eikös kuulosta loogiselta? Mitä nyt miesten valittelua naisista olen seurannut, niin se näyttäisi olevan aika iso ongelma, jos nainen ei niin innostu seksistä. Se, että jollakin on ollut paljon suhteita, voisi olla merkki siitä, että pitää oikeesti seksistä.

Tai sitten pitkä liuta exiä voi olla merkki siitä, ettei osaa sitoutua eikä kunnoita toista suhteessa eli pettää.

"Elämänkokemus", tuo naisten rakastama sana.

Kyllä, elämänkokemus on plussaa. Olet ehkä ollut vapaaehtoistyöntekijänä Afrikassa, lukenut kirjoja, auttanut vanhuksia ja vammaisia. Hienoa.

Mutta arvaatkos mitä "elämänkokemuksella" yleensä tarkoitetaan? Bailaamista, kännipanoja, bailaamista, kännipanoja ja vielä lisää bailaamista ja kännipanoja. Näetkö mitään eroa?

Ps. jos mielestäsi "kaunis kokemus" on se kun vedät itsesi känniin, pleijeri tulee pokaamaan sinut tanssilattialta, jyystää sinua yksiössään, lähtee aamulla ja ensi viikolla naureskelee kavereilleen miten tuli pokattua hyvä (tai huono) pano...meillä on eri käsitys "kauniista kokemuksesta". Samaan sarjaan kuuluvat usein montaa naista pyörittävät fuckbuddyt, joiden kanssa tietoisesti VÄLTELLÄÄN ihastumista tai rakastumista. Taas kerran, ei voitaisi olla kauempana toisistamme.

• 1212

Kun minun tuntemani naiset puhuvat "itsetuntoa kohottaneesta kokemuksesta", tarkoittaa se yleensä sitä että tasokkaampi mies on tullut pokaamaan ja tarjoamaan yhden yön panon.

Yleensä se tasokkaampi mies on saanut pakit joltain hottikselta ja kaapannut vähemmän hottiksen hätätarpeeksi.

Ei lupaa hyvää miehelle joka oikeasti välittäisi naisesta tasa-arvoisena kumppanina. Tällainen nainen kaipaa validaatiota, ei vakaata suhdetta.

• 4lapsenisä
        KunnonNainen kirjoitti:

Kylläoäs nyt paistaa rivien välistä että toosa on ollut niin monen jännä ähkijän alla kovassa käytössä. Ja nyt sitten ollaan niin kilttiä ja kunnollista. Tiedätkkös, seepra ei pääse raidoistaan ja vakka kantensa valitsee. Sinö et ansaitse kunnon miestä vaan jonkun amiksen keskem jättäneen wt-roskaukon joka sivistää sua luuvitosella aina tarpeen mukaan. Pysytpähän aisoissa ja saat erilaista elämänkokemusta ja ihanaa aitoa jännä ähkimistä.

• Ikis__M
        KunnonNainen kirjoitti:

dgfsh aika hyvin vastasikin, siis kyllä ja nimenomaan on historialla merkitystä. Eilen tuli telkkarissa oliko se friillä ohjelmaa naisesta joka oli kiltti ja kunnollinen vaimo, sitten sen mies petti sitä ja "näyttääkseen" tälle miehelle se nainen alkoi osallistumaan kauneuskilpailuihin, menestyi ja sai miehiltä huomiota, muutti isompiin ympyröihin...sen omat ystävät siinä kertoi ettei mennyt kauaakaan kun sen naisen koko persoonallisuus muuttui narsistiseksi, toisia hyväksikäyttäväksi, kylmäksi, se biletti ja paneskeli ympäriinsä, löysi vastaavanlaisen rokkarimiehen, ne yhdessä sitten rahan takia murhasi sen naisen kaverin aviomiehen jotta se saa henkivakuutusrahat ja ne itse siitä palkkion. Se ampujamies sai sitten 80v. tuomion, murhatun ex-nainen ei mitään ja tuo kaiken junaillut kauneuskuningatar 4v. tuomion. Sen entiset kaverit oli sitä mieltä että se oli kaiken takana ja kuitenkin livahti suhteellisen vähällä koko hommasta. Jossain välissä se myös otti miljonäärimiehen jolta putsasi hyvin rahaa kun heti kohta erosi.

Tuo em. nainen olisi varmaan säilynyt ihan hyvänä naisena jos sitä ei olisi petetty eikä se olisi lähtenyt hakemaan miesten ihailua, se suosio tuntui muuttaneen sen koko persoonan. Ihan sitä samaa on nähtävissä suominaisissa, koska sinkkumarkkinat on vinoutuneet ja vähänkin nätimpi nainen saa hirveästi ihailua osakseen tulee siitä helposti kusipäinen narsisti joka kohtelee miehiä miten tahtoo.

• 4lapsenisä

• @ palsta_törkeä

Suurin osa, hmm... ?

Itse olen nähnyt asian niin että se on vain vilpitön muistutus että itse kerjäsivät sitä...
        Suomalaisten naisten käyttäytyminen ajaa meidät tällaisiksi, joten miksi emme saisi syyttää niitä jotka meidät tällaisiksi ovat muuttaneet?

Plus he(naiset) haluavat tähän maahan niitä pahimpia mamuja, jotka raiskaavat ja ehkä jopa tappavat heidät, sekä lapsemme että joskus myös ryöstöaikeissa miehet.
        Toinen osa naisista ottaa sen juoppokansanosan miehet, valittavat sitten kaikesta.

Pitäisikö meidän sitten lakata muistuttamasta siitä että iteppä valintansa tekivät ja tilanteen tällaiseksi halusivat?

• Ex------PUA
        idompsu kirjoitti:

@ palsta_törkeä

Suurin osa, hmm... ?

Itse olen nähnyt asian niin että se on vain vilpitön muistutus että itse kerjäsivät sitä...
        Suomalaisten naisten käyttäytyminen ajaa meidät tällaisiksi, joten miksi emme saisi syyttää niitä jotka meidät tällaisiksi ovat muuttaneet?

Plus he(naiset) haluavat tähän maahan niitä pahimpia mamuja, jotka raiskaavat ja ehkä jopa tappavat heidät, sekä lapsemme että joskus myös ryöstöaikeissa miehet.
        Toinen osa naisista ottaa sen juoppokansanosan miehet, valittavat sitten kaikesta.

Pitäisikö meidän sitten lakata muistuttamasta siitä että iteppä valintansa tekivät ja tilanteen tällaiseksi halusivat?

"Suomalaisten naisten käyttäytyminen ajaa meidät tällaisiksi, joten miksi emme saisi syyttää niitä jotka meidät tällaisiksi ovat muuttaneet?"

Tämä!

Naiset koittavat vielä tuon kaiken jälkeen luikerrella kuin madot koloonsa vastuusta, joten siksi alkaa tuo uliseminen ettei miehet saisi arvostella heitä.

Fakta, mikä tässäkin on havaittu, on se että kunnon naiset eivät ota tästä palautteesta nokkiinsa.

Tämäkin aloittaja on entinen kullikarusellin ajelija, ja sillä yrittämässä täällä mielipiteenmuokkausta. Hyvin jätkät näkivät mistä on kyse.

• puhdas-ätmi
        KunnonNainen kirjoitti:

Se likaantuminen ja pilaantuminen on etenkin henkistä. Kun olet jotain kokenut, se jää mieleesi ja vaikuttaa tulevaan. Jos et tätä ymmärrä, et johtunee siitä, että mielesi on jo peruuttamattomasti pilaantunut.

• Darkhear

Tästä palstasta saan apua mun mielenterveysongelmiin ja etenkin siitä kaikista törkyisimmästä läpästä mitä täällä viljellään. Esim. eilinen darkfearin lapsuus ketju piristi selkeästi mun oloa. Sori jos törkyjutut loukkaa mut näistä voi olla myös hyötyä joillekin. Jos ei kestä niin sit ehkä kantsii vaihtaa sinne kaksplus ym foorumeille

• KunnonNainen

Mutta ettekös te käy siellä KaksPlussallakin trollaamassa. Näin olen teidän vähän lukenut täällä kirjoitelleen, jos tältä palstalta huomiota ei juuri sillä hetkellä saa ;)

Tässä on myös pieni moraalinen dilemma. Minusta ei ole oikein, että te yhtenä ryhmänä saatte päättä, että tätä palstaa saa lukea vain sellaiset henkilöt, jotka eivät loukkaannu teidän jutuista.

Tällä palstalla pitäisi olla tilaa myös muiden kuin teidän teksteille ja meillä muilla on oikeus sanoa ääneen, että teidän jutut loukkaa.

Teillä on kyllä edelleen oikeus kirjoittaa mitä haluatte, olisi syy mikä tahansa. Haluan vain teidän tietävän, miltä se muista tuntuu. Sen jälkeen voitte itse päättä, mitä haluatte tehdä.

• Ex---PUA

Teidän naisten kannattaisi oppia, että jos itse pidätte yhtä ei-kunnollisten naisten kanssa, te silloin jaatte sen palautteen joka tähän kyseiseen roskasakkiin kohdistetaan.

Samoin, ämmät taas jotka sitä kerjäävät, toki saavat sitä itseään jatkossakin.

Mikä tässä on niin vaikeaa käsittää?

• KunnonNainen

Huh, onpa tyly ja julma tapa katsoa maailmaa! Ei ole kauhean jaloa olla noin epäoikeuden mukainen. Eli vaikka henkilö X ei ole tehnyt mitään väärää, mutta hän pitää yhtä eli kokee henkilö Y kohtaan ja henkilö Y on tehnyt jotain väärin, niin henkilö X on yhtä huono kuin henkilö Y.

Juu en sulata. Minä sanon, että tuollaista moraalitonta ajatustapaa ei kannata oppia. Mutta hei, tavallaan ihan kiva, että olet huolissaan naisten kohtalosta. "Naisten kannattaisi.." kun viittaa siihen, että naiset voisivat muutoin tehdä jotain väärin niin että heille kävisi huonosti.

Minusta naisten kannattaa tuntea empatiaa toisia kohtaan. Empatia ei tarkoita samaa kuin toisten tekojen hyväksyminen.

• jgxh
        KunnonNainen kirjoitti:

Huh, onpa tyly ja julma tapa katsoa maailmaa! Ei ole kauhean jaloa olla noin epäoikeuden mukainen. Eli vaikka henkilö X ei ole tehnyt mitään väärää, mutta hän pitää yhtä eli kokee henkilö Y kohtaan ja henkilö Y on tehnyt jotain väärin, niin henkilö X on yhtä huono kuin henkilö Y.

Juu en sulata. Minä sanon, että tuollaista moraalitonta ajatustapaa ei kannata oppia. Mutta hei, tavallaan ihan kiva, että olet huolissaan naisten kohtalosta. "Naisten kannattaisi.." kun viittaa siihen, että naiset voisivat muutoin tehdä jotain väärin niin että heille kävisi huonosti.

Minusta naisten kannattaa tuntea empatiaa toisia kohtaan. Empatia ei tarkoita samaa kuin toisten tekojen hyväksyminen.

Tuo ei kylläkään ollut lähelläkään hänen normaalia palstakirjoitus tapaa.
        Hän on yksi törkeimmistä kirjoittajista.

• TotuudenPaljastaja
        jgxh kirjoitti:

Tuo ei kylläkään ollut lähelläkään hänen normaalia palstakirjoitus tapaa.
        Hän on yksi törkeimmistä kirjoittajista.

Ex PUA on yksi palstan parhaista kirjoittajista.

Muita hyviä ovat mm. periaatteen mies/Totuus2015 ja Naisasialooser joista ensimmäinen on osuvan satiirinen, kun taas jälkimmäinen kirjoittaa usein todellisista kokemuksistaan.

• no.haloo
        TotuudenPaljastaja kirjoitti:

Muita hyviä ovat mm. periaatteen mies/Totuus2015 ja Naisasialooser joista ensimmäinen on osuvan satiirinen, kun taas jälkimmäinen kirjoittaa usein todellisista kokemuksistaan.

Kirjoittaja on yksi ja sama tyyppi.

• 1319

Nuohan ovat juuri ne kaikkein murhanhimoisimmat tyypit täällä. No, sinä näytät kuuluvan samaan sakkiin.

• Ex---PUA

Kiitoksia! :)

• Ex---PUA
        KunnonNainen kirjoitti:

"Huh, onpa tyly ja julma tapa katsoa maailmaa! Ei ole kauhean jaloa olla noin epäoikeuden mukainen. Eli vaikka henkilö X ei ole tehnyt mitään väärää, mutta hän pitää yhtä eli kokee henkilö Y kohtaan ja henkilö Y on tehnyt jotain väärin, niin henkilö X on yhtä huono kuin henkilö Y."

Se on realistinen, ja looginen tapa katsoa maailmaa, ja avuksi heille jotka eivät kyseiseen ajattelutapaan itse pysty, vaan joilla on esim. taipumusta tunneajatteluun tai sen uskomiseen, minkä he toivovat olevan totta.

Tässä tapauksessa käsitit väärin mitä meinasin.

Mutta tuokin malli miten asian selität voi pitää paikkansa; pahat kukoistavat koska hyvät eivät tee mitään, tai koska menevät pahojen puolelle.

Muuten taas tuo johtuu siitä, mitä sanoin: samaistumalla heihin ja menemällä seisomaan heidän joukkoihinsa, sinua luullaan yhdeksi heistä.

Mikä siinä on niin vaikeaa ymmärtää?

Taas tuota naisten "muiden on osattava lukea ajatuksiani, sillä haluan syödä kakun ja säilyttää sen"-ajattelua.

Minä muuten en usko kahta asiaa tässä:
        1. sitä että olisit kunnon nainen, vaan olet nyt ryhdistäytynyt kunnon naiseksi, ja oletat että lutkan leima poistuu. Ei poistu. Tästä syystä sinä loukkaannut näistä kirjoituksista.
        2. Kunnon naiset eivät loukkaannu näistä kirjoituksista (kts. kohta 1.).

""Naisten kannattaisi.." kun viittaa siihen, että naiset voisivat muutoin tehdä jotain väärin niin että heille kävisi huonosti."

Sinulla on oikeus mielipiteeseen.

Myös hysteeriseen ja feministiseen.

• Mikään virtuaalikeskustelu ei pysty loukkaamaan ihmistä, joka ei suostu loukkaantumaan. Ensinnäkään täällä ei ole pakko olla. Toiseksi hyökkäykset omaa virtuaalipersoonaa kohtaan voi ohittaa olankohautuksella. Itsestäänhän ihmiset silloin paljastavat paljon, kun he alkavat haukkua muita. Aina kun näen, että minua kehotetaan tappamaan itseni tai muuta vastaavaa, tiedän, että nyt on kommenttini osunut ja uponnut ;)

Asiallinen keskustelu sinkkuudesta olisi virkistävää, on siitä sen verran pitkä kokemus ja ilmiönäkin se on kiinnostava. En kuitenkaan enää edes haaveile, että tämä tulisi koskaan olemaan se foorumi, missä sitä käytäisiin.

• Heteromies

" Aina kun näen, että minua kehotetaan tappamaan itseni tai muuta vastaavaa, tiedän, että nyt on kommenttini osunut ja uponnut ;)"

Kieltämättä potkit munille todella tarkasti ;)

• Whoa, mitä on tapahtunut helkalle?
        Uudelleensyntyminen? Herääminen? Tai jotain... ?

• ätmien_sukua

Todella kunnollinenpa olet kun täällä vaan vittuilet muiden ongelmille, ämmä.

• heko_heko

Nuija olet ja ätmi. Tietenkin.

• LFfjnnkjnnkjnkjn

Lopultakin me elämme itsellemme. Omalle tuskallemme (tai mikä nyt onkaan vallitseva status quo) ja sen ehdoilla. Ratikkakuski hedonismilleen, ATM osattomuudelleen, sinä herkkänahkaisuudelle. Jos mittaamme kaikkea vain omien fiilistemme kautta ei kukaan ole tässä mielessä toista parempi.

Itse olen "sosiaalisesti ja seksuaalisesti" hyväosainen tämän palstan mittapuussa ja minulla on varaa ulottaa ajattelun pelkojeni ja välittömien tunnetilojeni yli koskettamaan toisiakin ihmisiä. Minä varmaan olen se joka vaatii enemmän ihmisiltä, itseltäänkin. Vaadin sinua ulottamaan empatiasi itseäsi ulommas - ja sittenkin hyväksyn toimesi vasta kun tapahtuvat vastaanottajien ehdoilla ja heidän näkökulmansa oikeasti huomioiden, vasta sitten saat oikeuden "loukkaantua" sillä tavalla että se on arvokkaampaa kuin ATM-tuska.

Muuten tämä on vain tämänlaisen paskan vertaamista tuonlaiseen paskaan. Ihan sama miten sen laittaa, kyseessä on kuitenkin kakka.

Missä todellinen ylemmyys? Projektioni paremmasta minästä pystyy ylemmyyteen näissä asioissa, joten minulle ei jää tekosyitä jättää itseäni vajaaksi.

• flowersreally

Jos pystymme näyttämään toteen, että palsta on "meitä" loukannut, maksaako palstan ylläpitäjä meille muhkeat vahingonkorvaukset?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskallanko vielä kaivata sinua?

Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun
      Ikävä
      43
      10363
    2. T:ltä J-miehelle

Se kaunein jäi välillämme kokematta Sen olisin halunnut kokea. Miten olisit pitänyt mua hyvänä. Sen yhden kerran. Se oli
      Ikävä
      33
      2571
    3. Missä meetwursti on keksitty?

Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo
      Ruoka ja juoma
      29
      1948
    4. Terveiset kaipauksen kohteelle

tähän alle 👇👇👇 !!
      Ikävä
      136
      1723
    5. Miksi kirjoittelet sinkut-palstalla?

Olet sinkku? Kaipaat jutteluseuraa? Täällä on kivoja keskusteluja? Tapaat mielenkiintoisia ihmisiä? Joku muu syy?
      Sinkut
      197
      1239
    6. Miten se pihvi pitää oikeaoppisesti paistaa?

Törmäsin erikoiseen episodiin eräässä ABC-ravintolassa. Pysähdyin kahvikupilliselle ja kohta ravintolan toisesta nurkast
      Ruoka ja juoma
      14
      1212
    7. Kumpiko kaivatussasi

teki suhun vaikutuksen äly vai ulkonäkö?
      Ikävä
      71
      1137
    8. 94
      996
    9. Mikä kaivatussasi

kiehtoo?
      Ikävä
      59
      970
    10. Haluatko että

Rikotaan vähän lisää jäätä tai jotain muuta